Адміністратор
Як стати професійним адміністратором
Експерти: Тетяна Біла, Ярослав Заблоцький
Ви приходите в незнайомий ресторан чи стоматологічну клініку — ваші дії? Щоб не загубитися у пошуках свого столика чи кабінету, вам допомагають адміністратори. Вони координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. В освітньому серіалі дізнайтеся, які навички потрібні для роботи у професії. Спробуйте прожити типовий день адміністратора у практичному симуляторі — зробіть клієнтів щасливими!
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння стоматологічної клініки Заблоцького.
HARD: Базові цифрові навички, Виконання законодавчих норм, Використання основ ділової комунікації, Діловий етикет, Документування та звітність, Друк цінників та стікерів, Збір статистичних даних, Навички презентації, Робота з CRM, Робота з IP-телефонією, Робота з інструментами адміністратора, Робота з касовим апаратом, Робота з контролючими органами, Робота з різними типами конфіденційної інформації, Робота з різними типами рецепцій, Робота з сайтом
SOFT: Вирішення криз і конфліктів, Емоційний інтелект у менеджменті, Комунікація в менеджменті, Комунікація з клієнтами в менеджменті, Організація робочого місця адміністратора, Перевірка даних
Програма
Розпочати
Серія 1. Особливості роботи адміністратора
Серія 1. Особливості роботи адміністратора
Серія 2. Освіта та професійні навички адміністратора
Серія 2. Освіта та професійні навички адміністратора
Серія 3. Організація робочого місця адміністратора
Серія 3. Організація робочого місця адміністратора
Запрошені експерти
Тетяна Біла
Ярослав Заблоцький
Створено за підтримки
Клініка Заблоцького
Маєте питання?