Кризові комунікації
Як знаходити спільну мову з людьми, які вибухають гнівом, зберігаючи спокій та врівноваженість
Експерти: Наталія Алюшина, Валерія Польська
Ніхто не хоче бути в епіцентрі конфлікту в соцмережах чи стати об’єктом емоційного зриву.
У серіалі ви зрозумієте, як війна вплинула на психіку українців та як розпізнати стрес навколо себе. Тривожне спілкування може статися телефоном, наживо або онлайн — проте з людиною реально поговорити у будь-якій ситуації. Вам допоможуть не лише слова — ви навчитесь впливати на розмову жестами, тоном голосу і поставою.
Дізнайтеся фішки та поради, які допоможуть вам приборкати свій стрес та злість співрозмовників.
З цими секретами працювати на благо країни буде легше!
Курс розроблено з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби спільно з Програмою розвитку ООН в Україні та за сприяння Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Цифрова освіта. Курс розроблено за фінансової підтримки Уряду Данії та Уряду Німеччини.
Програма
Розпочати
Інтро
Інтро
Серія 1. Кризові комунікації в роботі публічних службовців: коли і як застосовувати
Серія 1. Кризові комунікації в роботі публічних службовців: коли і як застосовувати
Серія 2. Комунікація з людьми в стані постійного стресу
Серія 2. Комунікація з людьми в стані постійного стресу
Запрошені експерти
Наталія Алюшина
Валерія Польська
Створено за підтримки
Програма розвитку ООН в Україні
НАДС
Уряд Данії
Уряд Німеччини
Маєте питання?