thumb-image-314268

Якісне освітнє середовище дитячого садка

Рекомендації за методикою ECERS-3 від ЮНІСЕФ

Експерти: Соломія Бойкович, Христина Шабат

Освітній серіал від ЮНІСЕФ для вихователів та освітян дошкілля. Допоможе детально розібратись в тому, як організувати якісне освітнє середовище за методикою ECERS-3. Містить поради щодо корисної співпраці вихователів з батьками та опікунами дітей. Цей освітній серіал має на меті забезпечити всебічний гармонійний розвиток дітей, а також допомогти залучити освітян дошкілля до напрацювань та реалізації змін, промоції важливості дошкільної освіти, розвитку безпечної та інклюзивної освіти.

 

Освітній серіал створено Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) за підтримки Міністерства освіти і науки України за інформаційної підтримки Мінцифри для платформи Дія.Освіта.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська
Тема:
Освіта
Для кого:
для освітян, для батьків, для вчителів
Навички:

SOFT: Адаптація дитини у садочку, Взаємодія педагога з дітьми, Дисципліна, Комунікація з батьками та дітьми, Організація освітнього середовища за ECERS-3, Практики особистого догляду дітей, Розвиток мовлення дитини

Програма

thumb-image-314286

Розпочати

Серія 1. Простір дитячого садка

Що таке методика ECERS-3? За якими індикаторами освітній простір вважається якісним? ECERS-3 — це система критеріїв оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Також якість за ECERS-3 — це досвід, який отримує дитина протягом звичного дня в садочку. Яким чином має бути облаштований та візуально оформлений простір дитячого садка?
thumb-image-314292

Серія 2. Щоденні практики особистого догляду

Чи мають вихователі сидіти за одним столом з дітьми під час споживання їжі? Як навчити дітей мити руки? В цій серії говоримо про другу підшкалу методики ECERS-3 «Повсякденні практики особистого догляду». Вона складається з чотирьох параметрів: споживання їжі, туалетно-гігієнічні процедури, здоров’язбережувальні практики та безпека.
thumb-image-314298

Серія 3. Мовлення та грамотність

У який спосіб ми можемо спонукати дітей до мовлення? Обговорюємо рекомендації, що стосуються розвитку мовлення та розширення словника дитини зокрема. А також чому читання книжок із дітьми не повинно обмежуватись власне читанням, а має бути значно ширшим видом діяльності.

Запрошені експерти

thumb-image-314307
Соломія Бойкович
Національна експертка методики ECERS-3, експертка ЮНІСЕФ з питань дошкільної освіти
thumb-image-314311
Христина Шабат
Директорка Центру гідності дитини Українського католицького університету

Створено за підтримки

thumb-image-314318

Міністерство освіти і науки України

thumb-image-314321

UNICEF

Вам також може сподобатись