Як туристичні ініціативи змінюють громади
Базові знання про туристичну індустрію та її вплив на економіку регіону
Експерти: Мар'яна Олеськів, Ігор Чава, Ірина Марків, +2
Цей серіал розкриє роль маркетингу в розвитку туризму та покаже, чому важливо формувати бренд громади. І як це робити ефективно. Тут є базові знання, необхідні для створення успішних туристичних продуктів, здатних позитивно впливати на економіку регіону.
Освітній серіал реалізовано за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією, у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Державним агентством розвитку туризму України для платформи Дія.Освіта.
HARD: Ведення соцмереж, Вміння визначати пріоритети, Менеджмент туристичних територій, Оптимізація витрат, Пошук ресурсів для розвитку туризму, Робота з інвестиціями, Робота з підрядниками, Розробка логотипа, Розробка туристичного бренду, Співпраця з бізнесом, Створення концепцій гастротуризму
SOFT: Ініціативність, Комунікація з мешканцями громади
Програма
Розпочати
Серія 1. Як туристичні ініціативи змінюють громади
Серія 1. Як туристичні ініціативи змінюють громади
Серія 2. Що таке інвестиції та як залучати додаткові кошти в громаду через туризм
Серія 2. Що таке інвестиції та як залучати додаткові кошти в громаду через туризм
Серія 3. Брендинг території та його вплив на розвиток туризму в громаді
Серія 3. Брендинг території та його вплив на розвиток туризму в громаді
Запрошені експерти
Мар'яна Олеськів
Ігор Чава
Ірина Марків
Євген Клопотенко
Створено за підтримки
Державне агентство розвитку туризму України
Маєте питання?