SMM-спеціаліст
Як стати SMM-менеджером і просувати бренди в соцмережах
Експерти: Олексій Міллер
Постійний аналіз контенту, аудит конкурентів, розробка стратегій просування — вітаємо у світі SMM-менеджера. Навчіться працювати зі сторінками бізнесу в соцмережах, аналізувати результати реклами та говорити з вашою цільовою аудиторією однією мовою. Хочете бути частиною великих проєктів та масштабних рекламних кампаній? Йдіть до цього маленькими кроками! І перший з них — перегляд цього освітнього серіалу.
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння Bazilik.
HARD: Аналіз бренду, Аналіз ефективністі партнерств, Аналіз ефективності контенту, Аналіз ефективності РК в соц мережах, Аналіз цільової аудиторії, Брифінг клієнта, Визначення Tone of voicе, Визначення портрету цільової аудиторії, Визначення цілей РК в соц мережах, Модерація контенту, Планування маркетингової стратегії в соц мережах, Складання контент плану для соц мереж, Створення Frequently Asked Questions, Створення рекламної кампнаії, Створення різних типів контенту, Уникнення помилок при створенні контенту
SOFT: Антикризова комунікація, Комунікація в менеджменті, Робота з лідерами думок, Стратегічне мислення, Творче мислення
Програма
Розпочати
Інтро. SMM-спеціаліст
Інтро. SMM-спеціаліст
Серія 1. Хто такий SMM-спеціаліст
Серія 1. Хто такий SMM-спеціаліст
Серія 2. Усе починається зі стратегії
Серія 2. Усе починається зі стратегії
Запрошені експерти
Олексій Міллер
Створено за підтримки
Bazilik
Маєте питання?