thumb-image-17752

Безбар'єрність у галузі гостинності

Як туристичні локації зробити доступними для людей з інвалідністю

Експерти: Сергій Тітаренко, Ніна Мацюк, Уляна Пчолкіна, +10

Кажуть, проблемою людини є не її інвалідність, а бар'єри, що її оточують. Цей серіал створено для того, щоб представники галузі гостинності долали перешкоди в наданні якісного сервісу туристам, які, до прикладу, пересуваються у кріслі колісному, мають порушення слуху чи зору.

 

Переглянувши серії, ви дізнаєтеся про варіанти інклюзивного дозвілля, архітектурну доступність у готелях та інших закладах, правильну комунікацію та взаємодію з людьми, що мають певні порушення, а також як проводити екскурсії для туристів із посттравматичним стресовим розладом. І чи правда, що під час війни цей діагноз виникає мало не у всіх.

 

Важливо сказати, що адаптація туристичних обʼєктів під інклюзивні стандарти додає бізнесу як репутаційних, так і матеріальних зисків. За статистикою дохід власників після таких змін збільшується на 10 %.


Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри та управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації для платформи Дія.Освіта.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська
Тема:
Безбар'єрність
Для кого:
для бізнесу та підприємців
Навички:

HARD: Організація інклюзивного дозвілля, Проведення екскурсій для людей з ПТСР, Проєктування інклюзивного простору, Створення інклюзивних об'єктів мистецтва, Створення інклюзивного фізичного простору засобів розміщення

SOFT: Вміння взаємодіяти із людьми, що мають порушення зору, слуху чи пересуваються у кріслі колісному, Вміння спілкування із людьми з інвалідністю

Програма

thumb-image-17770

Розпочати

Серія 1. Коректна комунікація та взаємодія

Яка термінологія є неприйнятною в спілкуванні з туристами з інвалідністю? Чи доцільно жаліти співрозмовника, якщо він/вона має порушення зору або пересувається в кріслі колісному? Коли варто допомагати особам з інвалідністю? Запитань багато, а відповіді на них та інша важлива інформація щодо коректної розмови та поведінки — у першій серії.
thumb-image-17776

Серія 2. Архітектурна доступність

Часом керівники закладів гостинності аргументують відсутність інклюзивного простору на їхніх об'єктах тим, що гості з інвалідністю в них бувають вкрай рідко. Зробіть універсальний дизайн і побачите, що у вас з'явиться значно більше відвідувачів і, відповідно, зросте дохід. Бути відкритими для всіх — чудова репутаційна характеристика для бізнесу.
thumb-image-17782

Серія 3. Інклюзивні туристичні пропозиції

Побачити на дотик, без ніг піднятися на гірські вершини чи з протезом сплавлятися річкою на байдарці — усе можливо. Докази — у відео.

Запрошені експерти

thumb-image-17791
Сергій Тітаренко
Ветеран російсько-української війни, психолог ДНП ЦКР «Галичина»
thumb-image-17795
Ніна Мацюк
Експертка з питань інклюзивності та безбар'єрності, консультантка з упровадження практик безбар'єрності та інклюзивності
thumb-image-17799
Уляна Пчолкіна
Лідерка громадської організації «Група активної реабілітації», опікується питаннями інклюзії та безбар'єрності в Україні
thumb-image-17803
Володимир Висоцький
Експерт з питань доступності побудованого середовища та просторової інклюзії, член Міжнародної асоціації фахівців з доступності, співзасновник студії універсального дизайну ORFO

Створено за підтримки

thumb-image-17811

Управління туризму та курортів Львівської ОДА

Вам також може сподобатись