Адміністратор
Як стати професійним адміністратором
Експерти: Тетяна Біла, Ярослав Заблоцький
Ви приходите в незнайомий ресторан чи стоматологічну клініку — ваші дії? Щоб не загубитися у пошуках свого столика чи кабінету, вам допомагають адміністратори. Вони координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. В освітньому серіалі дізнайтеся, які навички потрібні для роботи у професії. Спробуйте прожити типовий день адміністратора у практичному симуляторі — зробіть клієнтів щасливими!
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння стоматологічної клініки Заблоцького.
HARD: Навички презентації, Діловий етикет, Використання основ ділової комунікації, Друк цінників та стікерів, Робота з різними типами рецепцій, Робота з касовим апаратом, Робота з CRM, Збір статистичних даних, Базові цифрові навички, Виконання законодавчих норм, Робота з контролючими органами, Робота з різними типами конфіденційної інформації, Документування та звітність, Робота з інструментами адміністратора, Робота з IP-телефонією, Робота з сайтом
SOFT: Комунікація в менеджменті, Комунікація з клієнтами в менеджменті, Емоційний інтелект у менеджменті, Організація робочого місця адміністратора, Перевірка даних , Вирішення криз і конфліктів
Програма
Розпочати
Серія 1. Особливості роботи адміністратора
Серія 1. Особливості роботи адміністратора
Серія 2. Освіта та професійні навички адміністратора
Серія 2. Освіта та професійні навички адміністратора
Серія 3. Організація робочого місця адміністратора
Серія 3. Організація робочого місця адміністратора
Запрошені експерти
Тетяна Біла
Ярослав Заблоцький
Створено за підтримки
Клініка Заблоцького
Маєте питання?