thumb-image-3977

Кризові комунікації

Як знаходити спільну мову з людьми, які вибухають гнівом, зберігаючи спокій та врівноваженість

Експерти: Наталія Алюшина, Валерія Польська

Ніхто не хоче бути в епіцентрі конфлікту в соцмережах чи стати об’єктом емоційного зриву.

 

У серіалі ви зрозумієте, як війна вплинула на психіку українців та як розпізнати стрес навколо себе. Тривожне спілкування може статися телефоном, наживо або онлайн — проте з людиною реально поговорити у будь-якій ситуації. Вам допоможуть не лише слова — ви навчитесь впливати на розмову жестами, тоном голосу і поставою.

 

Дізнайтеся фішки та поради, які допоможуть вам приборкати свій стрес та злість співрозмовників.

 

З цими секретами працювати на благо країни буде легше!

 

Курс розроблено з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби спільно з Програмою розвитку ООН в Україні та за сприяння Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Цифрова освіта. Курс розроблено за фінансової підтримки Уряду Данії та Уряду Німеччини.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.2
Доступні мови:
Українська
Тема:
Освіта
Для кого:
для публічних службовців, для держслужбовців
Компетенції:
Комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві
Навички:

Запрошені експерти

thumb-image-4016
Наталія Алюшина
Голова Національного агентства України з питань державної служби, українська дослідниця, міжнародна експертка з питань інституційного розвитку публічної служби та професійного розвитку публічних службовців, коуч-тренерка.
thumb-image-4020
Валерія Польська
Тілесна і арт-терапевтка в роботі зі стресостійкістю та травмою

Створено за підтримки

thumb-image-4027

Програма розвитку ООН в Україні

thumb-image-4030

НАДС

thumb-image-4033

Уряд Данії

thumb-image-4036

Уряд Німеччини

Вам також може сподобатись