thumb-image-180248

Кризові комунікації в управлінні персоналом

Управління людьми в кризу: як вирішувати сварки, обговорювати проблеми і давати співробітникам відчуття опори

Експерти: Наталія Алюшина

Війна впливає на людську психіку, і через тривалий час стреси проявляються у конфліктах в колективі. Як справлятися з ними і не втратити дорогоцінних професіоналів?

 

Навчіться вибудовувати правильну комунікацію в кризові періоди, щоб успішно подолати труднощі і зберегти команду. Дізнайтеся, як стати точкою опори для вашої команди, задавати тон комунікації в команді, говорити на складні теми та уникати конфліктів під час спілкування.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби спільно з Програмою розвитку ООН в Україні та за сприяння Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Освіта. Курс розроблено за фінансової підтримки Уряду Данії та Уряду Німеччини.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська
Тема:
Освіта
Для кого:
для публічних службовців, для держслужбовців
Компетенції:
Комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві
Навички:

Запрошені експерти

thumb-image-180287

Наталія Алюшина

Голова Національного агентства України з питань державної служби, українська дослідниця, міжнародна експертка з питань інституційного розвитку публічної служби та професійного розвитку публічних службовців, коуч-тренерка.

Створено за підтримки

thumb-image-180295

Програма розвитку ООН в Україні

thumb-image-180298

НАДС

thumb-image-180301

Уряд Данії

thumb-image-180304

Уряд Німеччини

Вам також може сподобатись