Кризові комунікації в управлінні персоналом
Управління людьми в кризу: як вирішувати сварки, обговорювати проблеми і давати співробітникам відчуття опори
Експерти: Наталія Алюшина
Війна впливає на людську психіку, і через тривалий час стреси проявляються у конфліктах в колективі. Як справлятися з ними і не втратити дорогоцінних професіоналів?
Навчіться вибудовувати правильну комунікацію в кризові періоди, щоб успішно подолати труднощі і зберегти команду. Дізнайтеся, як стати точкою опори для вашої команди, задавати тон комунікації в команді, говорити на складні теми та уникати конфліктів під час спілкування.
Освітній серіал створено з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби спільно з Програмою розвитку ООН в Україні та за сприяння Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Освіта. Курс розроблено за фінансової підтримки Уряду Данії та Уряду Німеччини.
Програма
Розпочати
Інтро
Інтро
Cерія 1. Роль HR у процесі побудови якісних комунікацій
Cерія 1. Роль HR у процесі побудови якісних комунікацій
Cерія 2. Культура комунікації та як її формувати
Cерія 2. Культура комунікації та як її формувати
Запрошені експерти
Наталія Алюшина
Створено за підтримки
НАДС
Уряд Данії
Уряд Німеччини
Програма розвитку ООН в Україні
Маєте питання?