Кризові комунікації в управлінні персоналом
Управління людьми в кризу: як вирішувати сварки, обговорювати проблеми і давати співробітникам відчуття опори
Експерти: Наталія Алюшина
Війна впливає на людську психіку, і через тривалий час стреси проявляються у конфліктах в колективі. Як справлятися з ними і не втратити дорогоцінних професіоналів?
Навчіться вибудовувати правильну комунікацію в кризові періоди, щоб успішно подолати труднощі і зберегти команду. Дізнайтеся, як стати точкою опори для вашої команди, задавати тон комунікації в команді, говорити на складні теми та уникати конфліктів під час спілкування.
Освітній серіал створено з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби спільно з Програмою розвитку ООН в Україні та за сприяння Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Освіта. Курс розроблено за фінансової підтримки Уряду Данії та Уряду Німеччини.
Програма
Розпочати
Інтро
Інтро
Cерія 1. Роль HR у процесі побудови якісних комунікацій
Cерія 1. Роль HR у процесі побудови якісних комунікацій
Cерія 2. Культура комунікації та як її формувати
Cерія 2. Культура комунікації та як її формувати
Запрошені експерти
Наталія Алюшина
Створено за підтримки
Програма розвитку ООН в Україні
НАДС
Уряд Данії
Уряд Німеччини
Маєте питання?