thumb-Наталія Алюшина на чорному фоні

Кризові комунікації в управлінні персоналом

Управління людьми в кризу: як вирішувати сварки, обговорювати проблеми і давати співробітникам відчуття опори

Експерти: Наталія Алюшина

Війна впливає на людську психіку, і через тривалий час стреси проявляються у конфліктах в колективі. Як справлятися з ними і не втратити дорогоцінних професіоналів?

 

Навчіться вибудовувати правильну комунікацію в кризові періоди, щоб успішно подолати труднощі і зберегти команду. Дізнайтеся, як стати точкою опори для вашої команди, задавати тон комунікації в команді, говорити на складні теми та уникати конфліктів під час спілкування.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби спільно з Програмою розвитку ООН в Україні та за сприяння Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Освіта. Курс розроблено за фінансової підтримки Уряду Данії та Уряду Німеччини.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська
Тема:
Освіта
Для кого:
для публічних службовців, для держслужбовців
Компетенції:
Комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві
Навички:

Запрошені експерти

thumb-image-325201

Наталія Алюшина

Голова Національного агентства України з питань державної служби, українська дослідниця, міжнародна експертка з питань інституційного розвитку публічної служби та професійного розвитку публічних службовців, коуч-тренерка

Створено за підтримки

thumb-Логотип Програми розвитку ООН: синій прямокутник із зображенням білого глобуса, оточеного оливковою гілкою, та білими літерами "UNDP" під зображенням

Програма розвитку ООН в Україні

thumb-image-325212

НАДС

thumb-Логотип Міністерства закордонних справ Данії, що містить корону та герб з левами на червоному фоні, поряд з текстом "Міністерство закордонних справ Данії" великими червоними літерами

Уряд Данії

thumb-image-325218

Уряд Німеччини

Вам також може сподобатись