thumb-image-298678

Краудфандинг: як зібрати кошти на свій проєкт

Які проєкти можна фінансувати за допомогою краудфандингу та де шукати доброчинців

Експерти: Антон Тимошенко, Сергій Лукачко, Надія Пікуль, +1

Що таке краудфандинг і як за його допомогою можна знайти фінансування для власної ініціативи? На яких платформах реєструватися, які проєкти подавати та де шукати людей, що задонатять кошти? Все про комунікації, планування та фінанси.

 

Освітній серіал створено за ініціативи Мінцифри та краудфандингової платформи «Моє Місто» за сприяння Європейського фонду підтримки демократії (The European Endowment for Democracy, EED) та Netpeak Group для Дія.Освіта.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська
Тема:
Громадянське суспільство
Для кого:
для активних громадян, для молоді, для дорослих
Навички:

HARD: Вибір каналів та інструментів комунікації, Визначення портрету цільової аудиторії, Креативні колаборації, Налагодження партнерств з бізнесом, Налагодження партнерств з донорами, Налагодження партнерств з ОГС, Основи проєктного менеджменту, Оцінка експертності організації, Планування проєкту, Подання наративної звітності, Подання фінансової звітності, Постановка цілей та KPI, Принципи функціонування краудфандингу, Робота з медіа, Створення комунікаційної стратегії, Управління командою, Формування бюджету проєкту

SOFT: Командний аналіз результатів проєкту, Нетворкінг, Створення спільноти амбасадорів

Програма

thumb-image-298696

Розпочати

Серія 1. Що таке краудфандинг

Краудфандинг як командний інструмент фінансування проєкту. Які є краудфандингові платформи. Етапи краудфандингу. Важливість комунікацій під час краудфандингової кампанії.
thumb-image-298702

Серія 2. Як перетворити ідею на краудфандинговий проєкт

Чому для успішної краудфандингової кампанії важливо розуміти аспекти її реалізації. Як прописати візію, цілі та КРІ. Для чого потрібно враховувати ризики. Які ініціативи найкраще фінансувати за допомогою краудфандингу.
thumb-image-298708

Серія 3. Організація роботи в команді та управління проєктом

Які є основні кроки планування та реалізації проєктів. Скільки людей потрібно, щоб реалізувати краудфандингову кампанію. Як ставити завдання та відстежувати прогрес. Для чого розподіляти ролі та зони відповідальності.

Запрошені експерти

thumb-image-298717
Антон Тимошенко
Стендап-комік, сценарист, радіоведучий, автор креативних зборів
thumb-image-298721
Сергій Лукачко
СЕО «Моє Місто», керівник корпоративно-соціальної відповідальності Netpeak Group
thumb-image-298725
Надія Пікуль
Керівниця краудфандингової платформи «Доповідай»
thumb-image-298729
Наталя Попова
Програмна менеджерка «Моє Місто»

Створено за підтримки

thumb-image-298736

Краудфандингова платформа «Моє Місто»

thumb-image-298739

Європейський фонд за демократію (The European Endowment for Democracy, EED)

thumb-image-298742

Netpeak Group

Вам також може сподобатись