Спеціаліст клієнтської підтримки

Як працювати у сфері підтримки клієнтів. Міфи щодо професії

Експерти: Дар’я Лещенко, Любов Тихолоз, Ксенія Барченко, +1

Буває, що ви геть розгубилися, як купити товар чи перевстановити пін-код на банківській картці. Або ви обурені, що ваш автобус запізнюється вже на три години! Тоді ви контактуєте із клієнтською підтримкою. Здається, ця робота несерйозна — чи, навпаки, занадто складна. Так це чи ні — отримайте відповідь в освітньому серіалі. Дізнайтеся, якими інструментами та знаннями потрібно володіти, де цьому навчитись, які навички необхідні для такої роботи та як побудувати кар’єру в цій професії. І будьте ввічливими! Клієнти вас полюблять.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SupportYourApp.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Професія:
Акаунт-менеджер, Спеціаліст клієнтської підтримки

Навички:

Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість

Програма

Запрошені експерти

Дар’я Лещенко
Керуюча партнерка у SupportYourApp, також є співзасновницею та радницею в Label Your Data та Outstaff Your Team
Любов Тихолоз
Заступниця керуючої партнерки в SupportYourApp
Ксенія Барченко
Директорка з навчання та розвитку в SupportYourApp
Євгеній Гордієнко
Технічний директор в SupportYourApp