thumb-Три жінки та один чоловік в один ряд на темному фоні

Спеціаліст клієнтської підтримки

Як працювати у сфері підтримки клієнтів. Міфи щодо професії

Експерти: Дар’я Лещенко, Любов Тихолоз, Ксенія Барченко, +1

Буває, що ви геть розгубилися, як купити товар чи перевстановити пін-код на банківській картці. Або ви обурені, що ваш автобус запізнюється вже на три години! Тоді ви контактуєте із клієнтською підтримкою. Здається, ця робота несерйозна — чи, навпаки, занадто складна. Так це чи ні — отримайте відповідь в освітньому серіалі. Дізнайтеся, якими інструментами та знаннями потрібно володіти, де цьому навчитись, які навички необхідні для такої роботи та як побудувати кар’єру в цій професії. І будьте ввічливими! Клієнти вас полюблять.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SupportYourApp.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Навички:

HARD: Використання каналів підтримки клієнтів, Етапи надання підтримки клієнтам, Робота з CRM та Helpdesk-системи, Способи надання підтримки клієнтам, Стандарти роботи

SOFT: Вирішення криз і конфліктів, Емоційний інтелект у менеджменті, Емпатія та терпіння, Ефективна комунікація, Стресостійкість

Професія:
Акаунт-менеджер, Спеціаліст клієнтської підтримки

Програма

Запрошені експерти

thumb-image-153165
Дар’я Лещенко
Керуюча партнерка у SupportYourApp, також є співзасновницею та радницею в Label Your Data та Outstaff Your Team
thumb-image-153169
Любов Тихолоз
Заступниця керуючої партнерки в SupportYourApp
thumb-image-153173
Ксенія Барченко
Директорка з навчання та розвитку в SupportYourApp
thumb-image-153177
Євгеній Гордієнко
Технічний директор в SupportYourApp

Створено за підтримки

thumb-image-153184

SupportYourApp

Вам також може сподобатись