Спеціаліст клієнтської підтримки
Як працювати у сфері підтримки клієнтів. Міфи щодо професії
Експерти: Дар’я Лещенко, Любов Тихолоз, Ксенія Барченко, +1
Буває, що ви геть розгубилися, як купити товар чи перевстановити пін-код на банківській картці. Або ви обурені, що ваш автобус запізнюється вже на три години! Тоді ви контактуєте із клієнтською підтримкою. Здається, ця робота несерйозна — чи, навпаки, занадто складна. Так це чи ні — отримайте відповідь в освітньому серіалі. Дізнайтеся, якими інструментами та знаннями потрібно володіти, де цьому навчитись, які навички необхідні для такої роботи та як побудувати кар’єру в цій професії. І будьте ввічливими! Клієнти вас полюблять.
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SupportYourApp.
HARD: Використання каналів підтримки клієнтів, Етапи надання підтримки клієнтам, Робота з CRM та Helpdesk-системи, Способи надання підтримки клієнтам, Стандарти роботи
SOFT: Вирішення криз і конфліктів, Емоційний інтелект у менеджменті, Емпатія та терпіння, Ефективна комунікація, Стресостійкість
Програма
Розпочати
Серія 1. Що таке клієнтська підтримка?
Серія 1. Що таке клієнтська підтримка?
Серія 2. Основи та різновиди клієнтської підтримки
Серія 2. Основи та різновиди клієнтської підтримки
Серія 3. Навички та обов’язки
Серія 3. Навички та обов’язки
Запрошені експерти
Дар’я Лещенко
Любов Тихолоз
Ксенія Барченко
Євгеній Гордієнко
Створено за підтримки
SupportYourApp
Маєте питання?