Спеціаліст клієнтської підтримки
Як працювати у сфері підтримки клієнтів. Міфи щодо професії
Експерти: Дар’я Лещенко, Любов Тихолоз, Ксенія Барченко, +1
Буває, що ви геть розгубилися, як купити товар чи перевстановити пін-код на банківській картці. Або ви обурені, що ваш автобус запізнюється вже на три години! Тоді ви контактуєте із клієнтською підтримкою. Здається, ця робота несерйозна — чи, навпаки, занадто складна. Так це чи ні — отримайте відповідь в освітньому серіалі. Дізнайтеся, якими інструментами та знаннями потрібно володіти, де цьому навчитись, які навички необхідні для такої роботи та як побудувати кар’єру в цій професії. І будьте ввічливими! Клієнти вас полюблять.
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SupportYourApp.
Навички:
Програма
Розпочати
Маєте питання?