thumb-image-304024

Менеджер із цифрового маркетингу

Як стати спеціалістом із цифрового маркетингу (digital marketing)

Експерти: Рафал Каспшак, Малґожата Бомболь, Кшиштоф Мажец, +3

Цифровий маркетинг є однією із сучасних галузей, що розвиваються найбільш динамічно. Дослідження показують, що інтернет є і буде лідером на ринку реклами. Цифрова трансформація зараз є запорукою успіху для кожної компанії, а тому завжди не вистачає фахівців із цифрового маркетингу.

 

Цей курс допоможе Вам здобути ключові знання та розвинути навички, що дозволять почати з нуля кар'єру в галузі, яка дає змогу глобально розвиватися майже будь-якій компанії — від стартапів, малих та середніх підприємств до корпорацій. Матеріали програми зосереджені на 6 ключових напрямах роботи — від менеджменту та бізнес-операцій до UX-дизайну, аналітики й запуску рекламних кампаній.

 

Програму розроблено на основі багаторічного досвіду Google та Варшавської школи економіки (Szkoła Główna Handlowa). Вас навчатимуть спеціалісти-практики, що досягли успіху на польському та інших зарубіжних ринках. Вони ознайомлять вас зі своїми методами й техніками, які використовують щодня, а також поділяться кейсами й рекомендаціями.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.2
Доступні мови:
Українська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії, для ВПО, для молоді, для віддаленої роботи
Навички:

Професія:
Менеджер з цифрового маркетингу

Запрошені експерти

thumb-image-304063
Рафал Каспшак
Науковий працівник Варшавської школи економіки (Szkoła Główna Handlowa)
thumb-image-304067
Малґожата Бомболь
Директор Інституту управління цінністю Варшавської школи економіки (Szkoła Główna Handlowa)
thumb-image-304071
Кшиштоф Мажец
Генеральний директор DevaGroup
thumb-image-304075
Аґнєшка Венгляж
Стратег і бізнес-практик у Go2Market

Створено за підтримки

thumb-image-304083

Google Знання

thumb-image-304086

Marketing Masters

thumb-image-304089

Warsaw School of Economics (Szkoła Główna Handlowa)

Вам також може сподобатись