Менеджер із цифрового маркетингу
Як стати спеціалістом із цифрового маркетингу (digital marketing)
Експерти: Рафал Каспшак, Малґожата Бомболь, Кшиштоф Мажец, +3
Цифровий маркетинг є однією із сучасних галузей, що розвиваються найбільш динамічно. Дослідження показують, що інтернет є і буде лідером на ринку реклами. Цифрова трансформація зараз є запорукою успіху для кожної компанії, а тому завжди не вистачає фахівців із цифрового маркетингу.
Цей курс допоможе Вам здобути ключові знання та розвинути навички, що дозволять почати з нуля кар'єру в галузі, яка дає змогу глобально розвиватися майже будь-якій компанії — від стартапів, малих та середніх підприємств до корпорацій. Матеріали програми зосереджені на 6 ключових напрямах роботи — від менеджменту та бізнес-операцій до UX-дизайну, аналітики й запуску рекламних кампаній.
Програму розроблено на основі багаторічного досвіду Google та Варшавської школи економіки (Szkoła Główna Handlowa). Вас навчатимуть спеціалісти-практики, що досягли успіху на польському та інших зарубіжних ринках. Вони ознайомлять вас зі своїми методами й техніками, які використовують щодня, а також поділяться кейсами й рекомендаціями.
Програма
Розпочати
Серія 1. Введення в менеджмент і маркетинг
Серія 1. Введення в менеджмент і маркетинг
Серія 2. Введення в менеджмент і маркетинг
Серія 2. Введення в менеджмент і маркетинг
Серія 3. Введення в менеджмент і маркетинг
Серія 3. Введення в менеджмент і маркетинг
Запрошені експерти
Рафал Каспшак
Малґожата Бомболь
Кшиштоф Мажец
Аґнєшка Венгляж
Створено за підтримки
Google Знання
Marketing Masters
Warsaw School of Economics (Szkoła Główna Handlowa)
Маєте питання?