Діджитал-маркетинг для школярів та студентів

Основи digital-маркетингу: стратегія, вебсайт, landing page, реклама в соцмережах і Google, CRM-маркетинг

Експерти: Олександра Захарова, Антон Чорний , Євген Кудрявченко, +2

Тільки погуглите нові моделі ноутбуків — реклама уже всюди, де б ви не були! Це один з інструментів digital-маркетингу. Якщо ви хочете його опанувати, перегляньте цей освітній серіал.

 

У ньому є всі базові концепти, які потрібні для «входу» у професію та планування майбутнього бізнесу — навіщо існує маркетинг, яку роль він грає для бізнесу, як знайти цільову аудиторію для реклами свого продукту. Після серіалу ви зможете створити власний сайт без коду, запустити рекламну кампанію в Instagram та Google, а також аналізувати отримані результати в Google Analytics.

 

Спільний проєкт Міністерства цифрової трансформації України та Київського національного університету імені Тараса Шевченка за участю GoIT, Netpeak, Vintage та при підтримці бренду GoITeens.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.2
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Цифрові професії
Для кого:
для школярів
Компетенції:
Створення цифрового контенту

Програма

Розпочати

У першій серії розглянемо основні інструменти для опису цільової аудиторії та на прикладі проєкту двох юних стартаперів побачимо, як можна використовувати концепцію «маркетингового міксу 4p» і проводити сегментацію для власного продукту.
У другій серії разом з футурологом Андрієм Длігачем розглянемо сучасні успішні приклади використання концепцій маркетингу українськими та глобальними компаніями.
У третій серії ми навчимося прописувати шлях користувача по нашому продукту і поговоримо про те, у який спосіб залучати, активізувати, утримувати клієнтів, а також створювати реферальні системи.

Запрошені експерти

Олександра Захарова
Digital-маркетологиня в агенції «Netpack», сертифікована спеціалістка Facebook та Google
Антон Чорний
Директор GoIT, кандидат економічних наук (КНУ імені Тараса Шевченка)
Євген Кудрявченко
Співзасновник та CEO Vintage
Вадим Гончаров
Директор з маркетингу GoIT