thumb-Аліна Дикуха на темному фоні

Email-маркетолог

Як збільшити продажі за допомогою email-маркетингу

Експерти: Аліна Дикуха

Email-маркетинг — ефективний інструмент для підтримки «теплого контакту» з клієнтом та збільшення продажів. Як працювати з Google Analytics, як аналізувати ключові показники ефективності, яка анатомія успішного листа, що точно не потрапить в спам — дізнайтеся про це у коротких відео цього освітнього серіалу. Навчіться створювати регулярні розсилки, ланцюжки тригерів та стратегії. Нехай ніщо не зупинить вас на шляху до розвитку та успіху!

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SendPulse.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Навички:

HARD: Аналіз метрик ефективності email-розсилок, Використання HTML, Збір та робота з базою підписників, Навички копірайтингу, Написання текстів листів для email-розсилок, Підготовка шаблонів листів, Проведення А/В тестів, Робота з інструментами для розсилок листів, Розробка email-стратегії комунікації, Створення різних видів емейл-розсилок

SOFT: Комунікація в менеджменті, Комунікація з клієнтами в менеджменті, Стратегічне мислення

Професія:
Email-маркетолог

Програма

thumb-image-151410

Розпочати

Серія 1. Професія email-маркетолога: вміння, обов’язки, зарплата

Як потрапити у сферу email-маркетингу: де навчатись, які soft і hard навички потрібно опанувати, що входить у щоденні обов’язки, яка зарплата.
thumb-image-151416

Серія 2. Стратегія email-маркетингу. Види розсилок та сервіси для відправлення листів

Детальний розбір змісту роботи email-маркетолога: з чого складається стратегія email-маркетингу, види розсилок, різниця між email-маркетологом і спамером, актуальні сервіси для відправки листів.
thumb-image-151422

Серія 3. Способи збору email-адрес підписників для розсилок

Як уникнути помилок новачка. Покрокова інструкція для збору бази підписників розсилки: як вмотивувати підписника, сегментувати, персоналізувати і фільтрувати базу.

Запрошені експерти

thumb-image-151431

Аліна Дикуха

Head of Digital Marketing в SendPulse

Створено за підтримки

thumb-image-151439

SendPulse

Вам також може сподобатись