Email-маркетолог
Як збільшити продажі за допомогою email-маркетингу
Експерти: Аліна Дикуха
Email-маркетинг — ефективний інструмент для підтримки «теплого контакту» з клієнтом та збільшення продажів. Як працювати з Google Analytics, як аналізувати ключові показники ефективності, яка анатомія успішного листа, що точно не потрапить в спам — дізнайтеся про це у коротких відео цього освітнього серіалу. Навчіться створювати регулярні розсилки, ланцюжки тригерів та стратегії. Нехай ніщо не зупинить вас на шляху до розвитку та успіху!
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SendPulse.
HARD: Аналіз метрик ефективності email-розсилок, Використання HTML, Збір та робота з базою підписників, Навички копірайтингу, Написання текстів листів для email-розсилок, Підготовка шаблонів листів, Проведення А/В тестів, Робота з інструментами для розсилок листів, Розробка email-стратегії комунікації, Створення різних видів емейл-розсилок
SOFT: Комунікація в менеджменті, Комунікація з клієнтами в менеджменті, Стратегічне мислення
Програма
Розпочати
Серія 1. Професія email-маркетолога: вміння, обов’язки, зарплата
Серія 1. Професія email-маркетолога: вміння, обов’язки, зарплата
Серія 2. Стратегія email-маркетингу. Види розсилок та сервіси для відправлення листів
Серія 2. Стратегія email-маркетингу. Види розсилок та сервіси для відправлення листів
Серія 3. Способи збору email-адрес підписників для розсилок
Серія 3. Способи збору email-адрес підписників для розсилок
Запрошені експерти
Аліна Дикуха
Створено за підтримки
SendPulse
Маєте питання?