Як стати ментором для школярів
Як якісно підтримати школярів України, які зіткнулися з багатьма труднощами на шляху до якісного навчання
Експерти: Юлія Білик, Тетяна Швець, Інна Рахмістрюк, +4
Розвиток менторських навичок і використання їх для допомоги молодшому поколінню — один з інструментів реального, відчутного впливу на українську освіту. Цей освітній серіал створено для того, щоб якнайбільше людей могли якісно підтримати школярів України, які зіткнулися з багатьма труднощами на шляху до якісного навчання. Протягом 12 серій освітні експерти ознайомлять вас з основами взаємодії ментора і менті, з інструментами побудови зв’язку з дітьми та ефективної комунікації з ними. У серіалі ви знайдете корисну інформацію про те, як навчається наш мозок, що мотивує і демотивує нас, а також як плекання мислення зростання може якісно вплинути на результати, яких ми очікуємо від себе і дітей. Сьогодні як ніколи важливо допомагати школярам долати травматичні події та керувати емоціями. Саме тому необхідними є навички надання першої психологічної допомоги, про яку також ідеться в серіалі. Спільними зусиллями ми можемо зробити важливі речі цінними, інтелектуальне волонтерство — поширеним, а менторську підтримку — доступною. Віримо в потенціал і силу кожного та кожної з вас.
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри в межах реалізації Програми академічного менторства для студентів «СтудМентор» від ГО «Навчай для України» та Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, за підтримки Глобального партнерства заради освіти (GPE) для платформи Дія.Освіта
HARD: Впровадження нових підходів у навчання, Навчання на основі запитів, Нейродидактика, Планування, Робота з інформацією
SOFT: Активне слухання, Гнучкість мислення, Емпатія, Ефективна комунікація, Надання першої психологічної допомоги, Проактивність, Рефлексія, Саморегуляція, Саморозвиток, Формулювання розвивального зворотного зв'язку
Програма
Розпочати
Серія 1. Менторська програма: як ваші знання можуть бути корисними іншим?
Серія 1. Менторська програма: як ваші знання можуть бути корисними іншим?
Серія 2. Модель менторства. Роль менторства, особливості взаємодії з дітьми. Рольова модель ментора
Серія 2. Модель менторства. Роль менторства, особливості взаємодії з дітьми. Рольова модель ментора
Серія 3. Бачити в дитині людину — основа підходу
Серія 3. Бачити в дитині людину — основа підходу
Запрошені експерти
Юлія Білик
Тетяна Швець
Інна Рахмістрюк
Петро Сітек
Створено за підтримки
GPE
ЮНІСЕФ
«Навчай для України»
Маєте питання?