thumb-Четверо жінок та двоє чоловіків на груповому фото на чорному фоні

Як стати ментором для школярів

Як якісно підтримати школярів України, які зіткнулися з багатьма труднощами на шляху до якісного навчання

Експерти: Юлія Білик, Тетяна Швець, Інна Рахмістрюк, +4

Розвиток менторських навичок і використання їх для допомоги молодшому поколінню — один з інструментів реального, відчутного впливу на українську освіту. Цей освітній серіал створено для того, щоб якнайбільше людей могли якісно підтримати школярів України, які зіткнулися з багатьма труднощами на шляху до якісного навчання. Протягом 12 серій освітні експерти ознайомлять вас з основами взаємодії ментора і менті, з інструментами побудови зв’язку з дітьми та ефективної комунікації з ними. У серіалі ви знайдете корисну інформацію про те, як навчається наш мозок, що мотивує і демотивує нас, а також як плекання мислення зростання може якісно вплинути на результати, яких ми очікуємо від себе і дітей. Сьогодні як ніколи важливо допомагати школярам долати травматичні події та керувати емоціями. Саме тому необхідними є навички надання першої психологічної допомоги, про яку також ідеться в серіалі. Спільними зусиллями ми можемо зробити важливі речі цінними, інтелектуальне волонтерство — поширеним, а менторську підтримку — доступною. Віримо в потенціал і силу кожного та кожної з вас.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри в межах реалізації Програми академічного менторства для студентів «СтудМентор» від ГО «Навчай для України» та Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, за підтримки Глобального партнерства заради освіти (GPE) для платформи Дія.Освіта

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Освіта
Для кого:
для вчителів, для молоді, для освітян
Навички:

HARD: Впровадження нових підходів у навчання, Навчання на основі запитів, Нейродидактика, Планування, Робота з інформацією

SOFT: Активне слухання, Гнучкість мислення, Емпатія, Ефективна комунікація, Надання першої психологічної допомоги, Проактивність, Рефлексія, Саморегуляція, Саморозвиток, Формулювання розвивального зворотного зв'язку

Програма

thumb-image-348392

Розпочати

Серія 1. Менторська програма: як ваші знання можуть бути корисними іншим?

Загальне розуміння менторської програми, етапів відбору студентів та основні задачі, які стоять перед ментором. Опис проблеми освітніх втрат та менторства як інструменту їх подолання.
thumb-image-348398

Серія 2. Модель менторства. Роль менторства, особливості взаємодії з дітьми. Рольова модель ментора

Взаємодія ментора і розгляд моделей такої взаємодії, увага на особистісних характеристиках ментора та інструментах побудови зв’язку з учнями. Розвиток інтересу до особистості менті.
thumb-image-348404

Серія 3. Бачити в дитині людину — основа підходу

Позитивна педагогіка (бачимо в менті людину першочергово, яка здатна до розвитку, працюємо в зоні найближчого розвитку) допомагає зробити взаємодію ментора і менті більш ефективною.

Запрошені експерти

thumb-image-348413
Юлія Білик
Координаторка навчальних рішень менторської програми, менеджерка проєкту з подолання освітніх втрат «Освітній Суп» від ГО «Навчай для України»
thumb-image-348417
Тетяна Швець
Кандидатка педагогічних наук, докторантка кафедри педагогіки Національного Педагогічного Університету ім. М. П. Драгоманова
thumb-image-348421
Інна Рахмістрюк
Керівниця напряму навчання та підтримки ГО «Навчай для України», учасниця менторської програми та програми з травмачутливого підходу до викладання від мережі «Teach for All»
thumb-image-348425
Петро Сітек
Ментор Школи вільних та небайдужих, переможець національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2023 у категорії «Молодий вчитель»

Створено за підтримки

thumb-image-348433

GPE

thumb-image-348436

ЮНІСЕФ

thumb-image-348439

«Навчай для України»

Вам також може сподобатись