Як створювати проєкти у громадах
Основи проєктного менеджменту: як пройти шлях від бажання щось змінювати в громаді до реалізації успішного впливового проєкту
Експерти: Ярослав Жидик
Дізнайтеся все про світ проєктного менеджменту в нашому освітньому серіалі. Кожна серія — це крок до реалізації проєктів, які суттєво змінять ваші громади.
Під час проходження серіалу ви здобудете важливі знання: від виявлення ключових проблем та потреб до пошуку оптимальних рішень, ефективного планування й управління проєктами.
Ми розкажемо, як збирати, аналізувати та систематизувати інформацію, проводити опитування, розробляти ефективні стратегії комунікації, залучати стейкхолдерів та залучати кошти для ваших проєктів.
Окрім того, навчитеся правильно планувати проєкти, оцінювати ресурси, розраховувати бюджет та управляти часом проєкту. Ці знання допоможуть вам реалізувати себе в будь-якій ролі — від громадського чи державного сектору до бізнесу.
Дізнайтеся, як ваші ідеї та проєкти можуть впливати на розвиток і зміцнення громад! Цей освітній серіал — перший крок до створення успішних, значущих проєктів.
Освітній серіал створено за ініціативи Мінцифри та проєкту «Впливові», який реалізує ГО «Українська Академія лідерства» у партнерстві з EasyBusiness та Центром економічного відновлення та став можливим завдяки Агентству США з міжнародного розвитку (USAID) та щирій підтримці американського народу через Проєкт USAID «ГОВЕРЛА». Зміст цього проєкту не обов’язково відображає погляди USAID та Уряду США.
HARD: Бюджетування та управління витратами, Вимірювання результатів проєкту, Грантовий менеджмент, Залучення ресурсів на проєкт, Ідентифікація проблем громади, Контроль та моніторинг проєкту, Мапування стейкхолдерів, Опрацювання та структурування даних досліджень, Планування проєкту, Пошук альтернативних рішень проблем громади, Проведення експертних інтерв'ю, Проведення опитувань цільової аудиторії, Робота з інструментами для документування, Робота з інструментами для спілкування в команді, Робота з інструментами для управління проєктами, Робота з інструментами керування завданнями проєкту, Робота з інструментами комунікаційного просування проєкту, Розробка концепту проєкту, Розробка таймлайну проєкту, Управління даними, інформацією та цифровим контентом, Управління часом проєкту, Ухвалення рішень щодо вибору найкращої альтернативи, Фандрейзинг, Цифровий обмін даними з командою
SOFT: Зовнішня комунікація проєкту, Комунікація та взаємодія в цифровому суспільстві , Перевірка надійності джерел інформації, Робота зі стейкхолдерами проєкту
Програма
Розпочати
Інтро. Як дійти від ідеї до проєкту
Інтро. Як дійти від ідеї до проєкту
Серія 1. Як зрозуміти, що саме ви хочете змінювати
Серія 1. Як зрозуміти, що саме ви хочете змінювати
Серія 2.1. Як виявити потреби людей навколо
Серія 2.1. Як виявити потреби людей навколо
Запрошені експерти
Ярослав Жидик
Створено за підтримки
Проєкт USAID «ГОВЕРЛА»
Українська академія лідерства
EasyBusiness
Центр економічного відновлення
Маєте питання?