thumb-image-167405

Як створювати проєкти у громадах

Основи проєктного менеджменту: як пройти шлях від бажання щось змінювати в громаді до реалізації успішного впливового проєкту

Експерти: Ярослав Жидик

Дізнайтеся все про світ проєктного менеджменту в нашому освітньому серіалі. Кожна серія — це крок до реалізації проєктів, які суттєво змінять ваші громади.

Під час проходження серіалу ви здобудете важливі знання: від виявлення ключових проблем та потреб до пошуку оптимальних рішень, ефективного планування й управління проєктами.

 

Ми розкажемо, як збирати, аналізувати та систематизувати інформацію, проводити опитування, розробляти ефективні стратегії комунікації, залучати стейкхолдерів та залучати кошти для ваших проєктів.

Окрім того, навчитеся правильно планувати проєкти, оцінювати ресурси, розраховувати бюджет та управляти часом проєкту. Ці знання допоможуть вам реалізувати себе в будь-якій ролі — від громадського чи державного сектору до бізнесу.

 

Дізнайтеся, як ваші ідеї та проєкти можуть впливати на розвиток і зміцнення громад! Цей освітній серіал — перший крок до створення успішних, значущих проєктів.

 

Освітній серіал створено за ініціативи Мінцифри та проєкту «Впливові», який реалізує ГО «Українська Академія лідерства» у партнерстві з EasyBusiness та Центром економічного відновлення та став можливим завдяки Агентству США з міжнародного розвитку (USAID) та щирій підтримці американського народу через Проєкт USAID «ГОВЕРЛА». Зміст цього проєкту не обов’язково відображає погляди USAID та Уряду США.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Громадянське суспільство
Для кого:
для активних громадян, для молоді, для новачків
Навички:

HARD: Бюджетування та управління витратами, Вимірювання результатів проєкту, Грантовий менеджмент, Залучення ресурсів на проєкт, Ідентифікація проблем громади, Контроль та моніторинг проєкту, Мапування стейкхолдерів, Опрацювання та структурування даних досліджень, Планування проєкту, Пошук альтернативних рішень проблем громади, Проведення експертних інтерв'ю, Проведення опитувань цільової аудиторії, Робота з інструментами для документування, Робота з інструментами для спілкування в команді, Робота з інструментами для управління проєктами, Робота з інструментами керування завданнями проєкту, Робота з інструментами комунікаційного просування проєкту, Розробка концепту проєкту, Розробка таймлайну проєкту, Управління даними, інформацією та цифровим контентом, Управління часом проєкту, Ухвалення рішень щодо вибору найкращої альтернативи, Фандрейзинг, Цифровий обмін даними з командою

SOFT: Зовнішня комунікація проєкту, Комунікація та взаємодія в цифровому суспільстві , Перевірка надійності джерел інформації, Робота зі стейкхолдерами проєкту

Програма

thumb-image-167423

Розпочати

Інтро. Як дійти від ідеї до проєкту

В інтро-серії ми розглянемо загальну структуру серіалу, а також з'ясуємо, у ролі кого ви можете втілювати проєкти в громадах, які є основні етапи та що ви отримаєте після перегляду серіалу.
thumb-image-167429

Серія 1. Як зрозуміти, що саме ви хочете змінювати

У першій серії ми говоримо про алгоритм дій та практичні інструменти, які допоможу вам зрозуміти, які проблеми є у вашій громаді. Ви дізнаєтеся, що таке екосистема громади та чому важливо розуміти, що вона передбачає, щоб робити проєкти в громадах.
thumb-image-167435

Серія 2.1. Як виявити потреби людей навколо

У першій частині другої серії ми з’ясуємо, чому важливо розуміти запити людей навколо, які етапи містить дослідження, як правильно сформулювати влучне пошукове запитання. Окрім того, ви дізнаєтеся, де і яку інформацію потрібно шукати, зокрема на прикладі старої садиби.

Запрошені експерти

thumb-image-167444

Ярослав Жидик

Проєктний менеджер ГО "EasyBusiness"

Створено за підтримки

thumb-image-167452

Проєкт USAID «ГОВЕРЛА»

thumb-image-167455

Українська академія лідерства

thumb-image-167458

EasyBusiness

thumb-image-167461

Центр економічного відновлення

Вам також може сподобатись