Як туристичні ініціативи змінюють громади

Базові знання про туристичну індустрію та її вплив на економіку регіону

Експерти: Мар'яна Олеськів, Ігор Чава, Ірина Марків, +2

Цей серіал розкриє роль маркетингу в розвитку туризму та покаже, чому важливо формувати бренд громади. І як це робити ефективно. Тут є базові знання, необхідні для створення успішних туристичних продуктів, здатних позитивно впливати на економіку регіону.

 

Освітній серіал реалізовано за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією, у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Державним агентством розвитку туризму України для платформи Дія.Освіта.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Туризм та дозвілля
Для кого:
для бізнесу та підприємців, для дорослих

Навички:

Ведення соцмереж
Вміння визначати пріоритети
Менеджмент туристичних територій
Оптимізація витрат
Пошук ресурсів для розвитку туризму
Робота з інвестиціями
Робота з підрядниками
Розробка логотипа
Розробка туристичного бренду
Співпраця з бізнесом
Створення концепцій гастротуризму
Ініціативність
Комунікація з мешканцями громади

Програма

Розпочати

У серії наводять приклади розвитку міських середовищ і як це впливає на якість життя місцевих жителів та приваблення туристів.
Серія надасть необхідні знання та інструменти для успішного просування й реалізації інвестиційних проєктів у галузі туризму.
Серія про важливість створення та розвитку бренду території для привертання туристів.

Запрошені експерти

Мар'яна Олеськів
Голова Державного агентства розвитку туризму України
Ігор Чава
Начальник відділу координації розвитку туристичної інфраструктури в регіонах Департаменту розвитку туризму Державного агентства розвитку туризму України
Ірина Марків
Директорка КП «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича»
Євген Клопотенко
Шеф-кухар, співзасновник гастрохолдингу «Інакші» («100 років тому вперед», бістро «Інші», «Інші бар»), громадський активіст, дослідник української кухні