thumb-Двоє жінок та троє чоловіків у один ряд на темному фоні

Як туристичні ініціативи змінюють громади

Базові знання про туристичну індустрію та її вплив на економіку регіону

Експерти: Мар'яна Олеськів, Ігор Чава, Ірина Марків, +2

Цей серіал розкриє роль маркетингу в розвитку туризму та покаже, чому важливо формувати бренд громади. І як це робити ефективно. Тут є базові знання, необхідні для створення успішних туристичних продуктів, здатних позитивно впливати на економіку регіону.

 

Освітній серіал реалізовано за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією, у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Державним агентством розвитку туризму України для платформи Дія.Освіта.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Туризм та дозвілля
Для кого:
для бізнесу та підприємців, для дорослих
Навички:

HARD: Ведення соцмереж, Вміння визначати пріоритети, Менеджмент туристичних територій, Оптимізація витрат, Пошук ресурсів для розвитку туризму, Робота з інвестиціями, Робота з підрядниками, Розробка логотипа, Розробка туристичного бренду, Співпраця з бізнесом, Створення концепцій гастротуризму

SOFT: Ініціативність, Комунікація з мешканцями громади

Програма

thumb-Мар'яна Олеськів, жінка з коротким світло-русявим волоссям, одягнена у світлий піджак з брошкою та чорну футболку, стоїть на темному фоні.

Розпочати

Серія 1. Як туристичні ініціативи змінюють громади

У серії наводять приклади розвитку міських середовищ і як це впливає на якість життя місцевих жителів та приваблення туристів.
thumb-Ігор Марчук, чоловік з коротко підстриженим сивим волоссям та бородою, стоїть на темному фоні. Він одягнений у світлу сорочку поверх блакитної футболки.

Серія 2. Що таке інвестиції та як залучати додаткові кошти в громаду через туризм

Серія надасть необхідні знання та інструменти для успішного просування й реалізації інвестиційних проєктів у галузі туризму.
thumb-Ігор Чава у чорній футболці стоїть на фоні темної стіни зі світловими вертикальними полосками

Серія 3. Брендинг території та його вплив на розвиток туризму в громаді

Серія про важливість створення та розвитку бренду території для привертання туристів.

Запрошені експерти

thumb-Мар'яна Олеськів
Мар'яна Олеськів
Голова Державного агентства розвитку туризму України
thumb-Ігор Чава
Ігор Чава
Начальник відділу координації розвитку туристичної інфраструктури в регіонах Департаменту розвитку туризму Державного агентства розвитку туризму України
thumb-Ірина Марків
Ірина Марків
Директорка КП «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича»
thumb-Євген Клопотенко
Євген Клопотенко
Шеф-кухар, співзасновник гастрохолдингу «Інакші» («100 років тому вперед», бістро «Інші», «Інші бар»), громадський активіст, дослідник української кухні

Створено за підтримки

thumb-Логотипи Програми EGAP, Фонду Східна Європа та Швейцарської Конфедерації
thumb-Лого Державного агентства розвитку туризму України

Державне агентство розвитку туризму України

Вам також може сподобатись