Адвокація відкритих даних

Які переваги створюють відкриті дані та як їх застосовувати

Експерти: Севгіль Мусаєва, Катерина Левченко, Яніна Любива, +6

Куди подавати запит, щоб отримати потрібну інформацію? Чому важливо публікувати гендерно дезагреговані дані в наборах? Як провести успішну адвокаційну кампанію й просувати ідею відкритих даних разом із партнерами? На ці та інші запитання ви отримаєте відповіді від експертів у форматі дружніх розмов. Переглянувши вісім серій освітнього серіалу, ви дізнаєтеся основне про можливості відкритих даних на прикладах реальних кейсів з українського бізнесу, державного й громадського секторів. А також зрозумієте, як оскаржувати правопорушення розпорядників публічної інформації та захищати своє право на доступ до відкритих даних у судах.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Освіта за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS» і Фонду Східна Європа.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Open data
Для кого:
для держслужбовців, для публічних службовців, для бізнесу та підприємців

Навички:

Аналіз стейкхолдерів
Вибір ефективних інструментів комунікації
Використання гендерно чутливих даних
Захист прав у суді
Менеджмент діяльності коаліції
Планування адвокаційної кампанії
Робота з відкритими даними
Створення комунікаційної стратегії

Програма

Розпочати

У першій серії ведуча Севгіль Мусаєва та експертка з відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України Яніна Любива спілкуються про те, що таке відкриті дані та які переваги вони створюють для взаємодії громадян, бізнесу й держави. Інформацію вони підсилюють прикладами цифрових сервісів, реалізованих на базі реєстрів публічної інформації.
Ця серія — про те, як планувати адвокаційну кампанію. Ведуча Севгіль Мусаєва разом із експертом із комунікацій Яремою Духом поговорять про те, де шукати однодумців і з чого починати просувати відкриття даних. Ви дізнаєтеся, як не дати своїй ідеї завмерти на півшляху до втілення на прикладі успішного кейсу.
У цій серії ви дізнаєтеся про основні інструменти для просування своєї адвокаційної кампанії. На реальних прикладах ведуча Севгіль Мусаєва і керівниця компоненту відкритих даних USAID / UK aid проєкту TAPAS Надія Конащук розглянуть, як знаходити точки дотику між стейкхолдерами з різним баченням і надавати розголосу важливим ідеям.

Запрошені експерти

Севгіль Мусаєва
Українська журналістка з Криму, випускниця програми Nieman 2019 року при Гарвардському університеті. Натепер обіймає посаду головної редакторки онлайн-видання «Українська правда».
Катерина Левченко
Урядова Уповноважена з питань гендерної політики
Яніна Любива
Експертка з відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України
Надія Конащук
Керівниця компоненту відкритих даних USAID/UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» Фонду Євразія