thumb-Семеро жінок та двоє чоловіків у два ряди на темному фоні

Адвокація відкритих даних

Які переваги створюють відкриті дані та як їх застосовувати

Експерти: Севгіль Мусаєва, Катерина Левченко, Яніна Любива, +6

Куди подавати запит, щоб отримати потрібну інформацію? Чому важливо публікувати гендерно дезагреговані дані в наборах? Як провести успішну адвокаційну кампанію й просувати ідею відкритих даних разом із партнерами? На ці та інші запитання ви отримаєте відповіді від експертів у форматі дружніх розмов. Переглянувши вісім серій освітнього серіалу, ви дізнаєтеся основне про можливості відкритих даних на прикладах реальних кейсів з українського бізнесу, державного й громадського секторів. А також зрозумієте, як оскаржувати правопорушення розпорядників публічної інформації та захищати своє право на доступ до відкритих даних у судах.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Міністерства цифрової трансформації України для платформи Дія.Освіта за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS» і Фонду Східна Європа.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Open data
Для кого:
для держслужбовців, для публічних службовців, для бізнесу та підприємців
Навички:

HARD: Аналіз стейкхолдерів, Вибір ефективних інструментів комунікації, Використання гендерно чутливих даних, Захист прав у суді, Менеджмент діяльності коаліції, Планування адвокаційної кампанії, Робота з відкритими даними, Створення комунікаційної стратегії

Програма

thumb-image-67465

Розпочати

Серія 1. Що таке відкриті дані? Переваги і можливості для влади, бізнесу та громадськості

У першій серії ведуча Севгіль Мусаєва та експертка з відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України Яніна Любива спілкуються про те, що таке відкриті дані та які переваги вони створюють для взаємодії громадян, бізнесу й держави. Інформацію вони підсилюють прикладами цифрових сервісів, реалізованих на базі реєстрів публічної інформації.
thumb-image-67471

Серія 2. Стратегічні комунікації у відкритих даних та план адвокаційної кампанії

Ця серія — про те, як планувати адвокаційну кампанію. Ведуча Севгіль Мусаєва разом із експертом із комунікацій Яремою Духом поговорять про те, де шукати однодумців і з чого починати просувати відкриття даних. Ви дізнаєтеся, як не дати своїй ідеї завмерти на півшляху до втілення на прикладі успішного кейсу.
thumb-image-67477

Серія 3. Інструменти для успішної адвокаційної кампанії

У цій серії ви дізнаєтеся про основні інструменти для просування своєї адвокаційної кампанії. На реальних прикладах ведуча Севгіль Мусаєва і керівниця компоненту відкритих даних USAID / UK aid проєкту TAPAS Надія Конащук розглянуть, як знаходити точки дотику між стейкхолдерами з різним баченням і надавати розголосу важливим ідеям.

Запрошені експерти

thumb-image-67486
Севгіль Мусаєва
Українська журналістка з Криму, випускниця програми Nieman 2019 року при Гарвардському університеті. Натепер обіймає посаду головної редакторки онлайн-видання «Українська правда».
thumb-image-67490
Катерина Левченко
Урядова Уповноважена з питань гендерної політики
thumb-image-67494
Яніна Любива
Експертка з відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України
thumb-image-67498
Надія Конащук
Керівниця компоненту відкритих даних USAID/UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» Фонду Євразія

Створено за підтримки

thumb-Логотип USAID (Агентства США з міжнародного розвитку). Зображення показує герб США з потиском рук, з написом «Від американського народу» під логотипом

USAID

thumb-image-67509

UK Aid

thumb-image-67512

Фонд Євразія

thumb-image-67515

Фонд Східна Європа

Вам також може сподобатись