Спеціаліст із партнерства

Хто такий partnership manager і як ним стати

Експерти: Олександра Клейно

Іноді потрібно познайомити двох чудових людей, щоб проєкт вдався. Якщо ви регулярно це робите, подумайте про професію менеджера з партнерства (partnership manager). Такий фахівець знаходить організації, які можуть об'єднатися й створити спільний продукт. Менеджер відповідає за весь процес взаємин: пошук партнерів та проєктів, винайдення ідей та їхню реалізацію, аналіз результатів співпраці та підтримання взаємин із партнерами. Це нова професія, тому для неї не обов'язково здобувати вищу освіту. Але вона потребує певних знань — дізнайтеся в освітньому серіалі, які саме навички вам потрібні та як розпочати кар'єру в цій сфері. Тоді ви зможете подружити більше крутих організацій!

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння DENTSU.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Професія:
Спеціаліст із партнерства

Навички:

Аудит та оцінка партнера
Безпека бренду
Використання концепції WIN-WIN
Діловий етикет
Дотримання корпоративної соціальної відповідальності
Інфлюенс-маркетинг
Оптимізація процесів партнерства
Оцінка ризиків партнерства
Робота з різними типами партнерств
Слідування корпоративній культурі
Стратегії партнерств
Управління ризиками
Комунікація з партнерами
Критичне мислення
Переговори
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами

Програма

Розпочати

У першій серії говоримо про те, хто таких спеціаліст з партнерства та які функції він виконує, розбираємо типи партнерств і чи існує в Україні інститут, де би навчали на partnership manager.
Друга серія – точка входу в професію. Говоримо про те, з якими складнощами можуть стикатися початківці у сфері партнерства і у яких сферах наразі активно впроваджується позиція partnership manager.
У третій серії говоримо про ключовий принцип партнерства – співпрацю. Як правильно підібрати компанію, знайти спільні цілі та чому співпраця — це завжди ототожнення взаємозалежності.

Запрошені експерти

Олександра Клейно

Head of Partnership & Influencer Marketing