Підприємництво для школярів. Маркетинг

Як маркетинг допомагає зробити бізнес впізнаваним

Експерти: Віталій Зелений, Надія Омельченко, Толік Козловський, +3

Коли у вас є готова ідея і бізнес-план, маркетинг дозволить знайти майбутніх клієнтів і зробити бізнес відомим.

 

За переглядом освітнього серіалу ви дізнаєтесь, які бувають аудиторії (B2C, B2B, B2G, P2P), як працює ринок і способи знайти свою нішу в ньому, як закохати людей у ваш бренд і чим у цьому допоможуть онлайн-інструменти маркетингу.

 

Окремі серії присвячені особистому бренду, трендам і сервісу бізнесу.

 

З бізнес-планом — в маркетинг!

 

Це другий модуль серіалу. Загалом «Підприємництво для школярів» складається з 6 модулів, кожен з яких має інформацію про окремі питання ведення бізнесу: ідея, продукт і маркетинг, управління командою, фінанси й продажі, презентація продукту різній аудиторії, юридичні аспекти бізнесу.

 

Серіал розроблено Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Київстар та студії онлайн-освіти «EdEra».

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Підприємництво
Для кого:
для школярів, для підлітків, для молоді, для стартаперів
Компетенції:
Комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві

Програма

Розпочати

Що таке маркетинг та його інструменти? Як створити унікальний та потрібний продукт, який будуть любити?
Як зрозуміти, для кого твій продукт? Для чого слід правильно визначити свого споживача? Все про сегментацію ЦА: B2B, B2C, B2G, P2P.
Як влаштований ринок, його закони та аналіз? Чому важливо знайти свою нішу на ринку?

Запрошені експерти

Віталій Зелений
Актор серіалу SIZ
Надія Омельченко
Викладачка бізнес-школи «МІМ-Київ». Віцепрезидентка компанії «IT-Інтегратор»
Толік Козловський
Маркетинг-директор «Планета Кіно»
Євген Клопотенко
Шеф-кухар, співзасновник гастрохолдингу «Інакші» («100 років тому вперед», бістро «Інші», «Інші бар»), громадський активіст, дослідник української кухні