PR-спеціаліст
Як почати кар'єру в піарі
Експерти: Тетяна Юрченко
Робота з журналістами, колаборації з відомими брендами, побудова комунікаційної стратегії — типова рутина піарника. В освітньому серіалі розвінчайте для себе основні міфи про цю професію, дізнайтеся про функції PR для бренд-стратегій та як зробити перші кроки в кар’єрі. Вивільніть свої творчі навички, щоб придумати креатив для просування бренду. І одного дня вам скажуть: «Про нас написали в Forbes!»
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння DENTSU.
HARD: Аудит PR-процесів, Використання засобів комунікації, Комунікаційні дослідження та аналітика, Написання ключових повідомлень , Побудова комунікаційної стратегії, Робота зі ЗМІ, Робота з каналами комунікації, Робота з різними типами PRу, Складання медіа-карти
SOFT: Антикризова комунікація, Ефективна комунікація, Комунікація в команді, Комунікація в менеджменті, Комунікація з клієнтами в менеджменті, Комунікація з підрядниками, Комунікація форс-мажорів, Стратегічне мислення, Творче мислення, Управління зацікавленими сторонами, Усна комунікація
Програма
Розпочати
Серія 1. Напрями роботи PR-спеціаліста
Серія 1. Напрями роботи PR-спеціаліста
Серія 2. Необхідні навички PR-спеціаліста і його роль у корпоративній структурі
Серія 2. Необхідні навички PR-спеціаліста і його роль у корпоративній структурі
Серія 3. Функції PR як відображення цілей бізнесу
Серія 3. Функції PR як відображення цілей бізнесу
Запрошені експерти
Тетяна Юрченко
Створено за підтримки
Dentsu Ukraine
Маєте питання?