thumb-image-75083

PR-спеціаліст

Як почати кар'єру в піарі

Експерти: Тетяна Юрченко

Робота з журналістами, колаборації з відомими брендами, побудова комунікаційної стратегії — типова рутина піарника. В освітньому серіалі розвінчайте для себе основні міфи про цю професію, дізнайтеся про функції PR для бренд-стратегій та як зробити перші кроки в кар’єрі. Вивільніть свої творчі навички, щоб придумати креатив для просування бренду. І одного дня вам скажуть: «Про нас написали в Forbes!»

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння DENTSU.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Навички:

HARD: Робота з різними типами PRу, Аудит PR-процесів, Комунікаційні дослідження та аналітика, Побудова комунікаційної стратегії, Написання ключових повідомлень , Робота з каналами комунікації, Використання засобів комунікації, Робота зі ЗМІ, Складання медіа-карти

SOFT: Комунікація в менеджменті, Комунікація в команді, Управління зацікавленими сторонами, Комунікація з клієнтами в менеджменті, Комунікація з підрядниками, Творче мислення, Стратегічне мислення, Антикризова комунікація, Комунікація форс-мажорів, Ефективна комунікація, Усна комунікація

Професія:
PR-спеціаліст

Запрошені експерти

thumb-image-75122

Тетяна Юрченко

PR-спеціалістка

Створено за підтримки

thumb-image-75130

Dentsu Ukraine

Вам також може сподобатись