thumb-image-67617

PR-спеціаліст

Як почати кар'єру в піарі

Експерти: Тетяна Юрченко

Робота з журналістами, колаборації з відомими брендами, побудова комунікаційної стратегії — типова рутина піарника. В освітньому серіалі розвінчайте для себе основні міфи про цю професію, дізнайтеся про функції PR для бренд-стратегій та як зробити перші кроки в кар’єрі. Вивільніть свої творчі навички, щоб придумати креатив для просування бренду. І одного дня вам скажуть: «Про нас написали в Forbes!»

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння DENTSU.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Навички:

HARD: Аудит PR-процесів, Використання засобів комунікації, Комунікаційні дослідження та аналітика, Написання ключових повідомлень , Побудова комунікаційної стратегії, Робота зі ЗМІ, Робота з каналами комунікації, Робота з різними типами PRу, Складання медіа-карти

SOFT: Антикризова комунікація, Ефективна комунікація, Комунікація в команді, Комунікація в менеджменті, Комунікація з клієнтами в менеджменті, Комунікація з підрядниками, Комунікація форс-мажорів, Стратегічне мислення, Творче мислення, Управління зацікавленими сторонами, Усна комунікація

Професія:
PR-спеціаліст

Запрошені експерти

thumb-image-67656

Тетяна Юрченко

PR-спеціалістка

Створено за підтримки

thumb-image-67664

Dentsu Ukraine

Вам також може сподобатись