Онлайн-аукціон. Модуль 5
Спірні питання, дискваліфікація і скарги учасників аукціонів
Експерти: Олександр Мацапура
Ніщо у світі не ідеальне, тому під час аукціонів також можуть виникати проблеми. У цьому модулі дізнайтеся про скарги, які учасники можуть направити в Комісію з розгляду скарг та які рішення вона може винести. Прослухайте про типові спірні питання під час аукціонів, а також про дискваліфікацію учасника — таке трапляється.
Неприємності бувають, але ви з усім впораєтесь!
Загалом серіал складається із 10 коротких модулів про Прозорро.Продажі, різні типи аукціонів, встановлення ціни й оформлення лота, просування інформації про аукціон. Експерти розглянуть типові проблеми під час аукціонів, розкажуть про процес торгів, оренду через Прозорро.Продажі, малу приватизацію, земельні торги та регуляції.
Освітній серіал створено Міністерством цифрової трансформації України та ДП «Прозорро.Продажі» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».
Програма
Розпочати
Серія 1. Типові спірні питання та алгоритми їх вирішення під час проведення аукціонів
Серія 1. Типові спірні питання та алгоритми їх вирішення під час проведення аукціонів
Серія 2. Основні причини для дискваліфікації учасника
Серія 2. Основні причини для дискваліфікації учасника
Серія 3. Комісія з розгляду скарг при ДП «Прозорро.Продажі»: повноваження та алгоритм роботи
Серія 3. Комісія з розгляду скарг при ДП «Прозорро.Продажі»: повноваження та алгоритм роботи
Запрошені експерти
Олександр Мацапура
Створено за підтримки
Прозорро.Продажі
U-LEAD з Європою
Маєте питання?