SEO-спеціаліст
Як запустити кампанію, щоб ваш сайт потрапив до топу пошукової системи
Експерти: Ольга Одарченко, Наталія Судакова
Google аналізує нашу поведінку — для цього він постійно обробляє 2 мільярди рядків, що весь час змінюються. Як осідлати цей потік інформації, збільшити трафік сайту та конвертувати його у прибуток? В освітньому серіалі ви зрозумієте принципи роботи SEO, освоїте контентну оптимізацію сайтів, аналіз конкурентів та стратегію розвитку. І нічого не завадить вам стати справжнім гуру пошукової системи!
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SEOforMedia.
HARD: Аналіз конкурентів, Аналіз поведінкових факторів користувачів, Аналітика результатів та позицій сайту, Збір та робота з семантичним ядром, Зовнішня SEO-оптимізація, Контентна SEO-оптимізація, Написання метаданих, Робота з Google Analytics та Google Search Console, Робота з інструментами з підбору ключових слів, Робота з посиланнями, Робота з санкціями та банами пошукових систем, Створення пошукового алгоритму, Стратегія SEO-розвитку проєктів, Технічна SEO-оптимізація, Технічний SEO-аудит сайту
SOFT: Командна робота в менеджменті, Творче мислення
Програма
Розпочати
Серія 1. Основи SEO та особливості роботи SEO-спеціаліста
Серія 1. Основи SEO та особливості роботи SEO-спеціаліста
Серія 2. Як працюють пошукові системи та що впливає на позиції сайтів
Серія 2. Як працюють пошукові системи та що впливає на позиції сайтів
Серія 3. Пошукові запити та семантичне ядро сайту
Серія 3. Пошукові запити та семантичне ядро сайту
Запрошені експерти
Ольга Одарченко
Наталія Судакова
Створено за підтримки
SEOforMedia
Маєте питання?