thumb-image-170300

SEO-спеціаліст

Як запустити кампанію, щоб ваш сайт потрапив до топу пошукової системи

Експерти: Ольга Одарченко, Наталія Судакова

Google аналізує нашу поведінку — для цього він постійно обробляє 2 мільярди рядків, що весь час змінюються. Як осідлати цей потік інформації, збільшити трафік сайту та конвертувати його у прибуток? В освітньому серіалі ви зрозумієте принципи роботи SEO, освоїте контентну оптимізацію сайтів, аналіз конкурентів та стратегію розвитку. І нічого не завадить вам стати справжнім гуру пошукової системи!

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SEOforMedia.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Навички:

HARD: Аналіз конкурентів, Аналіз поведінкових факторів користувачів, Аналітика результатів та позицій сайту, Збір та робота з семантичним ядром, Зовнішня SEO-оптимізація, Контентна SEO-оптимізація, Написання метаданих, Робота з Google Analytics та Google Search Console, Робота з інструментами з підбору ключових слів, Робота з посиланнями, Робота з санкціями та банами пошукових систем, Створення пошукового алгоритму, Стратегія SEO-розвитку проєктів, Технічна SEO-оптимізація, Технічний SEO-аудит сайту

SOFT: Командна робота в менеджменті, Творче мислення

Професія:
SEO-спеціаліст

Програма

thumb-image-170318

Розпочати

Серія 1. Основи SEO та особливості роботи SEO-спеціаліста

Перша серія – це дорожня карта професії. Розберемося, що таке SEO, які особливості роботи на різних ринках і в різних тематиках, поговоримо про етапи становлення спеціаліста в SEO і з’ясуємо, як відбувається просування сайтів.
thumb-image-170324

Серія 2. Як працюють пошукові системи та що впливає на позиції сайтів

У другій серії говоримо про те, як працюють пошукові системи та що впливає на позиції сайтів під час пошуку. А також розбираємося, що таке індексація сайту, зовнішня та внутрішня оптимізація.
thumb-image-170330

Серія 3. Пошукові запити та семантичне ядро сайту

У третій серії з’ясуємо, якими бувають пошукові запити користувачів, як збирати семантичне ядро сайту та ефективно підбирати ключові слова пошуку.

Запрошені експерти

thumb-image-170339
Ольга Одарченко
Співзасновниця агенції SEOforMedia, SEO-спеціалістка
thumb-image-170343
Наталія Судакова
Співзасновниця агенції SEOforMedia, медіаменеджерка

Створено за підтримки

thumb-image-170350

SEOforMedia

Вам також може сподобатись