SEO-спеціаліст
Як запустити кампанію, щоб ваш сайт потрапив до топу пошукової системи
Експерти: Ольга Одарченко, Наталія Судакова
Google аналізує нашу поведінку — для цього він постійно обробляє 2 мільярди рядків, що весь час змінюються. Як осідлати цей потік інформації, збільшити трафік сайту та конвертувати його у прибуток? В освітньому серіалі ви зрозумієте принципи роботи SEO, освоїте контентну оптимізацію сайтів, аналіз конкурентів та стратегію розвитку. І нічого не завадить вам стати справжнім гуру пошукової системи!
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SEOforMedia.
Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії
Професія:
SEO-спеціаліст
Навички:
Аналіз конкурентів
Аналіз поведінкових факторів користувачів
Аналітика результатів та позицій сайту
Збір та робота з семантичним ядром
Зовнішня SEO-оптимізація
Контентна SEO-оптимізація
Написання метаданих
Робота з Google Analytics та Google Search Console
Робота з інструментами з підбору ключових слів
Робота з посиланнями
Робота з санкціями та банами пошукових систем
Створення пошукового алгоритму
Стратегія SEO-розвитку проєктів
Технічна SEO-оптимізація
Технічний SEO-аудит сайту
Командна робота в менеджменті
Творче мислення
Програма
Розпочати
Серія 1. Основи SEO та особливості роботи SEO-спеціаліста
Серія 1. Основи SEO та особливості роботи SEO-спеціаліста
Перша серія – це дорожня карта професії. Розберемося, що таке SEO, які особливості роботи на різних ринках і в різних тематиках, поговоримо про етапи становлення спеціаліста в SEO і з’ясуємо, як відбувається просування сайтів.
Серія 2. Як працюють пошукові системи та що впливає на позиції сайтів
Серія 2. Як працюють пошукові системи та що впливає на позиції сайтів
У другій серії говоримо про те, як працюють пошукові системи та що впливає на позиції сайтів під час пошуку. А також розбираємося, що таке індексація сайту, зовнішня та внутрішня оптимізація.
Серія 3. Пошукові запити та семантичне ядро сайту
Серія 3. Пошукові запити та семантичне ядро сайту
У третій серії з’ясуємо, якими бувають пошукові запити користувачів, як збирати семантичне ядро сайту та ефективно підбирати ключові слова пошуку.
Запрошені експерти
Ольга Одарченко
Співзасновниця агенції SEOforMedia, SEO-спеціалістка
Наталія Судакова
Співзасновниця агенції SEOforMedia, медіаменеджерка
Маєте питання?