SMM-спеціаліст
Як стати SMM-менеджером і просувати бренди в соцмережах
Експерти: Олексій Міллер
Постійний аналіз контенту, аудит конкурентів, розробка стратегій просування — вітаємо у світі SMM-менеджера. Навчіться працювати зі сторінками бізнесу в соцмережах, аналізувати результати реклами та говорити з вашою цільовою аудиторією однією мовою. Хочете бути частиною великих проєктів та масштабних рекламних кампаній? Йдіть до цього маленькими кроками! І перший з них — перегляд цього освітнього серіалу.
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння Bazilik.
HARD: Складання контент плану для соц мереж, Планування маркетингової стратегії в соц мережах, Аналіз бренду, Брифінг клієнта, Аналіз цільової аудиторії, Аналіз ефективності контенту, Створення різних типів контенту, Визначення портрету цільової аудиторії, Визначення Tone of voicе, Уникнення помилок при створенні контенту, Аналіз ефективністі партнерств, Модерація контенту, Створення Frequently Asked Questions, Створення рекламної кампнаії, Визначення цілей РК в соц мережах, Аналіз ефективності РК в соц мережах
SOFT: Комунікація в менеджменті, Стратегічне мислення, Антикризова комунікація, Робота з лідерами думок, Творче мислення
Програма
Розпочати
Інтро. SMM-спеціаліст
Інтро. SMM-спеціаліст
Серія 1. Хто такий SMM-спеціаліст
Серія 1. Хто такий SMM-спеціаліст
Серія 2. Усе починається зі стратегії
Серія 2. Усе починається зі стратегії
Запрошені експерти
Олексій Міллер
Створено за підтримки
Bazilik
Маєте питання?