thumb-image-154554

SMM-спеціаліст

Як стати SMM-менеджером і просувати бренди в соцмережах

Експерти: Олексій Міллер

Постійний аналіз контенту, аудит конкурентів, розробка стратегій просування — вітаємо у світі SMM-менеджера. Навчіться працювати зі сторінками бізнесу в соцмережах, аналізувати результати реклами та говорити з вашою цільовою аудиторією однією мовою. Хочете бути частиною великих проєктів та масштабних рекламних кампаній? Йдіть до цього маленькими кроками! І перший з них — перегляд цього освітнього серіалу.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння Bazilik.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії, для віддаленої роботи
Навички:

HARD: Аналіз бренду, Аналіз ефективністі партнерств, Аналіз ефективності контенту, Аналіз ефективності РК в соц мережах, Аналіз цільової аудиторії, Брифінг клієнта, Визначення Tone of voicе, Визначення портрету цільової аудиторії, Визначення цілей РК в соц мережах, Модерація контенту, Планування маркетингової стратегії в соц мережах, Складання контент плану для соц мереж, Створення Frequently Asked Questions, Створення рекламної кампнаії, Створення різних типів контенту, Уникнення помилок при створенні контенту

SOFT: Антикризова комунікація, Комунікація в менеджменті, Робота з лідерами думок, Стратегічне мислення, Творче мислення

Професія:
SMM-спеціаліст

Запрошені експерти

thumb-image-154593

Олексій Міллер

Операційний директор креативної агенції Banda за напрямом соціальних мереж та брендингового контенту

Створено за підтримки

thumb-image-154601

Bazilik

Вам також може сподобатись