thumb-image-633657

SMM-спеціаліст

Як стати SMM-менеджером і просувати бренди в соцмережах

Експерти: Олексій Міллер

Постійний аналіз контенту, аудит конкурентів, розробка стратегій просування — вітаємо у світі SMM-менеджера. Навчіться працювати зі сторінками бізнесу в соцмережах, аналізувати результати реклами та говорити з вашою цільовою аудиторією однією мовою. Хочете бути частиною великих проєктів та масштабних рекламних кампаній? Йдіть до цього маленькими кроками! І перший з них — перегляд цього освітнього серіалу.

 

Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння Bazilik.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії, для віддаленої роботи
Навички:

HARD: Складання контент плану для соц мереж, Планування маркетингової стратегії в соц мережах, Аналіз бренду, Брифінг клієнта, Аналіз цільової аудиторії, Аналіз ефективності контенту, Створення різних типів контенту, Визначення портрету цільової аудиторії, Визначення Tone of voicе, Уникнення помилок при створенні контенту, Аналіз ефективністі партнерств, Модерація контенту, Створення Frequently Asked Questions, Створення рекламної кампнаії, Визначення цілей РК в соц мережах, Аналіз ефективності РК в соц мережах

SOFT: Комунікація в менеджменті, Стратегічне мислення, Антикризова комунікація, Робота з лідерами думок, Творче мислення

Професія:
SMM-спеціаліст

Запрошені експерти

thumb-image-633696

Олексій Міллер

Операційний директор креативної агенції Banda за напрямом соціальних мереж та брендингового контенту

Створено за підтримки

thumb-image-633704

Bazilik

Вам також може сподобатись