Створення та розвиток ІТ-продуктів
Хто такий продакт-менеджер. Практичні досвіди тімлідів: як розробляють ІТ-продукти, як формують команду та аналізують поведінку аудиторії
Експерти: Михайло Федоров, Валерія Іонан, Артем Копанєв, +12
Продуктові ІТ-компанії та їхні продукти — дуже цінуються на ринку. Оцінка продуктової компанії може сягати мільярда доларів!
Дізнайтеся, як організована робота в продуктових ІТ-компаніях, які спеціалісти залучені у створення продуктів, які етапи створення продукту та як взаємодіяти з аудиторією. Навчіться методам аналізу аудиторії, взаємодії з командою. Окрім теорії, послухайте про кейси продуктового менеджменту від компаній SUITSME та Monobank.
Все, що вас цікавить про продуктові ІТ — в одному освітньому серіалі. Реєструйтеся!
Серіал розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією «Genesis» у співпраці зі студією онлайн-освіти «EdEra» за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. За підтримки Київської школи економіки та інвестиційного фонду «Horizon Capital».
Програма
Розпочати
Маєте питання?