Створення та розвиток ІТ-продуктів
Хто такий продакт-менеджер. Практичні досвіди тімлідів: як розробляють ІТ-продукти, як формують команду та аналізують поведінку аудиторії
Експерти: Олексій Ніщик, Станіслав Біров, Сергій Богословський , +12
Продуктові ІТ-компанії та їхні продукти — дуже цінуються на ринку. Оцінка продуктової компанії може сягати мільярда доларів!
Дізнайтеся, як організована робота в продуктових ІТ-компаніях, які спеціалісти залучені у створення продуктів, які етапи створення продукту та як взаємодіяти з аудиторією. Навчіться методам аналізу аудиторії, взаємодії з командою. Окрім теорії, послухайте про кейси продуктового менеджменту від компаній SUITSME та Monobank.
Все, що вас цікавить про продуктові ІТ — в одному освітньому серіалі. Реєструйтеся!
Серіал розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією «Genesis» у співпраці зі студією онлайн-освіти «EdEra» за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. За підтримки Київської школи економіки та інвестиційного фонду «Horizon Capital».
Програма
Розпочати
Серія 1. Що таке продукт та продуктова компанія?
Серія 1. Що таке продукт та продуктова компанія?
Серія 2. Які продукти є успішними?
Серія 2. Які продукти є успішними?
Перша зустріч із тімлідеркою
Перша зустріч із тімлідеркою
Запрошені експерти
Олексій Ніщик
Станіслав Біров
Сергій Богословський
Дмитро Дубілет
Створено за підтримки
Освітня фундація продуктового IT
Horizon Capital
Міністерство освіти і науки України
KSE
ЕdЕrа
Genesis
Маєте питання?