thumb-image-663006

Створення та розвиток ІТ-продуктів

Хто такий продакт-менеджер. Практичні досвіди тімлідів: як розробляють ІТ-продукти, як формують команду та аналізують поведінку аудиторії

Експерти: Максим Лукомінський, Вячеслав Цуркан, Анна Хома, +12

Продуктові ІТ-компанії та їхні продукти — дуже цінуються на ринку. Оцінка продуктової компанії може сягати мільярда доларів!

 

Дізнайтеся, як організована робота в продуктових ІТ-компаніях, які спеціалісти залучені у створення продуктів, які етапи створення продукту та як взаємодіяти з аудиторією. Навчіться методам аналізу аудиторії, взаємодії з командою. Окрім теорії, послухайте про кейси продуктового менеджменту від компаній SUITSME та Monobank.

 

Все, що вас цікавить про продуктові ІТ — в одному освітньому серіалі. Реєструйтеся!

 

Серіал розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією «Genesis» у співпраці зі студією онлайн-освіти «EdEra» за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. За підтримки Київської школи економіки та інвестиційного фонду «Horizon Capital».

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.2
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Цифрові професії
Для кого:
для школярів, для молоді, для бізнесу та підприємців, для стартаперів
Компетенції:
Створення цифрового контенту
Навички:

Запрошені експерти

thumb-image-663045
Максим Лукомінський
Head of Web, OBRIO (Genesis)
thumb-image-663049
Вячеслав Цуркан
Head of Product Marketing, Jiji
thumb-image-663053
Анна Хома
CMO, OBRIO (Genesis)
thumb-image-663057
Ілля Бачурін
Соціальний психолог, керівник Product IT Foundation for Eduction, Методолог курсу

Створено за підтримки

thumb-image-663065

ЕdЕrа

thumb-image-663068

Genesis

thumb-image-663071

Освітня фундація продуктового IT

thumb-image-663074

Horizon Capital

thumb-image-663077

Міністерство освіти і науки України

thumb-image-663080

KSE

Вам також може сподобатись