Таргетолог
Як ефективно налаштовувати рекламу через Facebook Ads Manager
Експерти: Олександра Мелешко, Олександра Олійник
Налаштувати рекламу лише за 0.01$, охопити потрібну аудиторію, набрати цільових підписників — таргетинг дозволяє примножити продажі й масштабувати бізнес. Хочете так само? Опануйте рекламу в Facebook та Instagram у цьому освітньому серіалі. Почнемо з основ: структура рекламного кабінету, цілі реклами, плейсменти та бюджети. Заглибтеся у тонкощі формування цільової аудиторії та навчіться аналізувати результати кампаній. Готові розпочати? Тоді вривайтесь!
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння Bazilik.
Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Re/Upskilling
Для кого:
для ВПО, для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії, для віддаленої роботи
Професія:
Таргетолог
Навички:
Cтворення рекламних оголошень
Аналіз ефективності РК в Meta
Аналіз цільової аудиторії
Вибір рекламних майданчиків в Meta
Визначення атрибутів рекламної кампанії
Визначення ключових метрики РК
Визначення цілей рекламної кампанії
Використання принципів роботи Meta Ads
Налаштування аудиторій Meta Ads
Налаштування бюджету рекламної кампанії
Налаштування реклами через додаток Instagram
Підготовка посадкової сторінки
Під’єднання бізнес-сторінки до бізнес-менеджера
Робота з впізнаваністю
трафіком
взаємодією
Робота з інструментами для аналізу даних
Робота з інструментами для спілкування в команді
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Робота з лідами
просуванням додатка
продажами
Створення бізнес-менеджера в Meta Ads
Створення облікового запису Meta Ads Manager
Створення рекламної кампанії в Meta Ads
Комунікація в менеджменті
Стратегічне мислення
Творче мислення
Уважність до деталей
Програма
Розпочати
Інтро. Таргетолог
Інтро. Таргетолог
Вступ у професію
Серія 1. Що таке таргетинг. Принцип роботи й навіщо потрібен
Серія 1. Що таке таргетинг. Принцип роботи й навіщо потрібен
Суть роботи таргетолога. Які основні завдання спеціаліста з таргетингу?
Серія 2. Запуск таргетингу з нуля. Структура рекламного кабінету
Серія 2. Запуск таргетингу з нуля. Структура рекламного кабінету
Етапи запуску реклами, переваги та недоліки різних платформ для налаштування таргетингу. Розбір структури рекламного кабінету й кампаній у ньому.
Запрошені експерти
Олександра Мелешко
Спеціалістка з digital-маркетингу з міжнародним досвідом, тимлідерка в рекламній агенції Target Tigra, лекторка у практичній школі комунікацій Bazilik
Олександра Олійник
Експертка з digital-маркетингу з міжнародним досвідом, тимлідерка в агенції Target Tigra
Маєте питання?