Тьюторинг у школі

Дізнайтеся про ефективні підходи тьюторингу в школі та як підтримувати учнів й учениць на їхньому освітньому шляху

Експерти: Тетяна Швець, Ольга Казакова, Христина Бедрій, +2

Ви новачок у тьюторингу? Чи, можливо, маєте великий досвід, але прагнете покращити свої навички викладання? Тоді мерщій вмикайте першу серію освітнього серіалу «Тьюторинг у школі»! Дізнайтеся, як тьюторинг допомагає учням й ученицям долати труднощі, розкривати свій потенціал і досягати високих результатів.

 

Кожен епізод наповнений цінними порадами від досвідчених освітян, реальними кейсами зі шкільного життя та інструментами для роботи з дітьми різного віку. Дізнайтеся, як будувати довірливі стосунки з класом, створювати індивідуальні навчальні плани та надихати дітей на навчання.

 

Не проґавте можливість підвищити свою педагогічну майстерність! Станьте тим, хто допоможе кожній дитині знайти свій шлях до успіху.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.2
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Навчання та розвиток
Для кого:
для вчителів, для освітян

Навички:

Аналізувати поведінку через сенсорні категорії
Використовувати організувальні стратегії
Використовувати стратегії диференційованого навчання
Використовувати «Я-повідомлення»
Виявляти прогалини в розумінні понять
Виявляти таланти учнів через спостереження, вправи
Впроваджувати інклюзію в освіті як системний підхід
Заохочувати учнів до самоаналізу й діалогу
Застосовувати п’ятикрокову модель похвали
Застосовувати різні методики для роботи з поняттями
Консультувати з навчальних питань
Моделювати мислення зростання власним прикладом
Навчити дітей логіки цілепокладання
Організовувати різні типи діяльності у класі
Пов’язувати інтереси з навчальним процесом
Працювати з дітьми з ООП в класі
Проводити емоційні криголами
Розрізняти засади тьюторингу й застосовувати їх
Розрізняти типи мотивації в учнів
Розрізняти функції тьютора/-ки
Складати лист самооцінювання
Створювати карти предмета
Створювати умови для реалізації талантів дітей
Упроваджувати диференційоване навчання
Фасилітувати рефлексію учнів на уроці
Формувати навичку «навчитися вчитися»
Формулювати зворотний зв’язок ефективно
Формулювати цілі за методом SMART
Визначати слабкі місця та допомагати їх подолати
Виявляти та підтримувати здібності дітей
Надихати учнів вірити у свої сильні сторони
Об’єднувати клас як єдину навчальну спільноту
Підтримувати емоційний стан дитини
Підтримувати учнів у подоланні труднощів
Покращувати комунікацію з дітьми
Спостерігати за проявами цінностей у дітей
Сприяти розвитку автономності дитини
Узгоджувати дії з особистими пріоритетами
Шукати внутрішні опори для стресостійкості

Запрошені експерти

Тетяна Швець
Ольга Казакова
Христина Бедрій
Ярослава Мозгова