thumb-Андрій Шатирко та Євгеній Федяк на темному фоні

Як стати YouTube-блогером

Як створити свій YouTube-канал, просунути і монетизувати його, впоратися з алгоритмами, слідкувати за авторським правом та шукати ідеї для відео

Експерти: Андрій Шатирко , Євгеній Федяй

YouTube нараховує аж 2 млрд користувачів по всій планеті! Серед них комусь точно сподобається ваш блог! Головне системно працювати та знати нюанси роботи цієї мережі.

 

Отримайте в цьому серіалі всі необхідні знання: де шукати ідеї для власних відео, критерії вдалого відео, авторське право, оформлення YouTube-каналу, оптимізація відео, аналіз конкурентів, монетизація каналу. Своїм досвідом створення та поширення контенту в YouTube поділяться практики: власник агенції SHATYRKO AGENCY Андрій Шатирко, а також тренер Цитрус Академії Євгеній Федяй.

 

Спільний проєкт Міністерства цифрової трансформації та Цитрус Академії.

Формат:
Освітній серіал
Бали ЄКТС:
0.1
Доступні мови:
Українська, Англійська
Тема:
Медіаграмотність
Компетенції:
Створення цифрового контенту
Навички:

Програма

thumb-image-238080

Розпочати

Серія 1 - Чим цікавий YouTube у 2020 році

Як утворився YouTube і чому став найпопулярнішим відеохостингом у світі? Які жанри відео є найпопулярнішими на цій платформі і що варто знати кожному, хто має справу з нею? Дізнаємося разом з YouTube-спеціалістами Андрієм Шатирком і Євгенієм Федяєм у першій серії освітнього серіалу «Як стати YouTube-блогером?». Підключайтесь!
thumb-image-238086

Серія 2 - Три важливі критерії вдалого відео на YouTube

Щоб стати популярним на YouTube, потрібно не так багато. Відео можна знімати навіть на смартфон, а для монтажу необов’язково мати студію голівудського рівня. Що знадобиться вам на старті? Які помилки роблять новачки та як їх уникати? Давайте розберемося в другій серії освітнього серіалу «Як стати YouTube-блогером?»
thumb-image-238092

Серія 3 - Авторське право на YouTube

Сьогодні авторське право в інтернеті є дуже захищеним і YouTube — не виняток. Щоб не зазнати блокування контенту і цілого каналу, варто знати, які відео можна публікувати, а які — ні. Щоб успішно просувати свій контент і не порушувати авторське право, дивіться поради від YouTube-спеціалістів Андрія Шатирка і Євгенія Федяя.

Запрошені експерти

thumb-image-238101
Андрій Шатирко
Власник агенції SHATYRKO AGENCY
thumb-image-238105
Євгеній Федяй
Тренер Цитрус Академії

Вам також може сподобатись