Головний бухгалтер

Відповідає за облік, звітність і фінансову стабільність компанії

Відповідає за повне ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та податкової звітності, а також контроль за дотриманням фінансового законодавства. Координує роботу бухгалтерського відділу, забезпечує прозорість фінансових операцій і підтримує стратегічне фінансове планування компанії.

Hard skills

  • Вміння розрізняти різні види бухгалтерського обліку

  • Вміння формувати зміст облікової політики

  • Володіння етапами входження в професію бухгалтера

  • Володіння посадовими обов'язками головного бухгалтера

  • Можливість використати облікову політику підприємства

  • Формування перших кроків у роботі бухгалтера

  • Читання показників різних видів фінансової звітності

  • Читання показників різних видів фінансової звітності

Soft skills

  • Вміння вибирати траєкторію професійного розвитку

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Головний бухгалтер в бізнес-центр

Власнику комерційної нерухомості на роботу потрібен головний бухгалтерВимоги: Вища економічна освіта Знання податкового законодавства України і основ бухгалтерського обліку Досвід роботи на всіх ділянках бухгалтерського та податкового обліку Досвід роботи головним бухгалтером від 5 років, бажано в сфері нерухомості чи будівництва Відмінне знання 1С:Підприємство 8.3 и M.E.DOK, MS Office, Ехсеl Аналітичний склад, вміння працювати в режимі багатозадачності та з великими об' ємами інформації Обов’язки : Бухгалтерський та податковий облік юридичних осіб на всіх ділянках (загальна система з ПДВ, єдиний податок з ПДВ та без ПДВ). Електронне адміністрування ПДВ, реєстрація, проведення податкових накладних і розрахунок корегувань, оформлення електроних сертифікатів M.E.DOK Підготовка і здача податкової, фінансової та статистичної звітності (в т.ч. звіт по прибутку, единий податок, ПДВ, звіт по прибутку, звіт по заробітній платі, екологічний податок, податок на нерухомість, землю) Звіт вхідних комунальних послуг і агентських послуг, складання зведених таблиць в Excel для розрахунку їх компенсації і розподілу при виставлянні рахунків та актів; Робота з контролюючими органами. Умови роботи: Офіційне оформлення Робоче місце — недалеко від метро Почайна вул. В. Хвойки Робочий день: на випробувальний термін робота повний робочий день в офісі (2 міс. випробувальний термін), після випробувального терміну можлива зміна в графіку роботи на гібридний (офіс/віддалено)

Київ
30000 грн /місяць
Повна зайнятість
Головний бухгалтер

Компанія «Self-Service Innovations» запрошує на роботу Головного Бухгалтера.Наша компанія займається виробництвом та постачанням обладнання для автоматизації та самообслуговування. Виготовляємо різні формаційні та платіжні термінали, поштомати, обладнання для реклами, тощо. В нашу команду потрібна відповідальна людина на посаду Головного Бухгалтера.Вашою зоною відповідальності будуть: Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства, регулярне відстеження змін у законодавстві з цих питань. Організація процесів прийому, реєстрації, зберігання, виписки, доставки та розсилки первинної бухгалтерської документації (при залученні бухгалтерів з штату). Ведення банківських операцій. Ведення ЗЕД підприємства. Ведення операцій з виробництва готової продукції. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Організація проведення аудиторських перевірок фінансово-економічної діяльності Компанії (у тому числі із залученням зовнішніх аудиторів), контроль діяльності матеріально-відповідальних осіб. Підготовка та подання фінансової, статистичної та податкової звітності (місячної, квартальної, річної) в державні органи та до внутрішніх користувачів. Контроль за правильністю та своєчасністю нарахування та сплати податків та зборів. Управлінський облік та аналіз фінансових результатів діяльності компанії. Взаємодія з контролюючими органами. Організація та контроль за веденням документообігу та архівування документів. Організація своєчасного оформлення документації, що дозволяє Компанії оптимізувати оподаткування. Контроль робочої дисципліни, виконання посадових обов’язків та досягнення очікуваних результатів персоналом відділу. По результатам внутрішніх та зовнішніх перевірок передбачено додаткове преміювання. Що ми пропонуємо? П’ятиденний графік роботи: з Понеділка по П’ятницю, з 08:00 до 17:00; Затишний офіс і дружній колектив; Зручне місце розташування: офіс знаходиться в двох хвилинах від транспортної зупинки; Обов’язкові вимоги: Профільна освіта; Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2х років; Високий рівень відповідальності та уваги до деталей; Вміння своєчасно ідентифікувати фінансові та організаційні проблеми, знаходити ефективні рішення та впроваджувати їх на практиці; Здатність до чіткого та структурованого спілкування, як у письмовій, так і в усній формі; Навички ефективної взаємодії з колегами, вміння працювати в команді для досягнення спільних цілей; Стресостійкість, аналітичне мислення, системний підхід до роботи; Необхідні знання та досвід роботи з програмним забезпеченням: M.E.Doc (Медок) — електронний документообіг та подання звітності; 1С:Бухгалтерія (або BAS Бухгалтерія) — ведення бухгалтерського та податкового обліку; Клієнт-Банк — робота з системами дистанційного банківського обслуговування; Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) — підготовка аналітичної та звітної документації, робота з електронною поштою; Досвід роботи з торговими майданчиками та казначейством вітається. Звертаємо увагу, на підприємстві працює генератор та є постійний інтернет, власне опалення, тому у нас комфортно працювати навіть у тотальний блекаут.Прикріпіть своє резюме та ми зв’яжемося з Вами для подальшого уточнення деталей та призначення співбесіди.Про нас: www.selfservice4u.com

Кривий Ріг
30000 грн /місяць
Повна зайнятість
Головний бухгалтер (рослинництво) в Умань

Шукаємо досвідченого та відповідального Головного Бухгалтера для сільськогосподарського підприємства, яке спеціалізується на рослинництві та обробляє 4000 гектарів землі. Якщо ви маєте глибокі знання бухгалтерського та податкового обліку в аграрному секторі, готові до нових викликів та прагнете до професійного розвитку, запрошуємо вас до нашої команди!Обов’язки: Організація та ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку підприємства у повному обсязі. Формування та подання фінансової, податкової та статистичної звітності у встановлені терміни. Контроль за дотриманням фінансової дисципліни, законності та правильності оформлення первинних документів. Облік виробничих витрат, калькуляція собівартості продукції рослинництва. Нарахування та виплата заробітної плати, контроль за розрахунками з бюджетом та позабюджетними фондами. Взаємодія з контролюючими органами (податкова служба, пенсійний фонд тощо). Участь у процесах планування та бюджетування, аналіз фінансово-господарської діяльності. Автоматизація облікових процесів та вдосконалення системи внутрішнього контролю. Вимоги: Вища економічна освіта (бухгалтерський облік, фінанси, аудит). Досвід роботи Головним бухгалтером або заступником Головного бухгалтера на сільськогосподарському підприємстві від 3-х років (досвід у рослинництві буде перевагою). Глибокі знання національних стандартів бухгалтерського обліку (П (С)БО), податкового законодавства України (зокрема, специфіка оподаткування сільськогосподарських підприємств). Впевнене володіння ПК: 1С:Підприємство 8.3 (УПП, УТП або аналогічні конфігурації для АПК), M.E.Doc, пакет MS Office (Excel на високому рівні). Відповідальність, уважність до деталей, аналітичне мислення, вміння працювати з великими обсягами інформації. Здатність до самостійної роботи та прийняття рішень. Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування та конкурентну заробітну плату (рівень обговорюється за результатами співбесіди). Можливість професійного та кар'єрного зростання. Роботу в стабільній компанії з прозорою системою управління. Комфортні умови праці. Можливості для навчання та підвищення кваліфікації. Підприємство знаходиться 70км від Умані, надаємо службове авто, компенсація житла. Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та розвиватися разом з нами, надсилайте своє резюме із зазначенням очікуваного рівня заробітної плати!

Умань, Уманська міська ОТГ, Черкаська область
Повна зайнятість
Фінансовий директор, CFO

У зв’язку з активним розвитком компанії-партнера, ми відкриваємо пошук Фінансового директора — компетентного професіонала, який візьме на себе управління фінансовою функцією бізнесу, забезпечить ефективне планування, облік та контроль фінансових процесів.Основні функціональні обов’язки: Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку (ТОВ, загальна система оподаткування, ПДВ); Формування та аналіз ключових фінансових звітів: Cash Flow, P&L, Balance Sheet; Побудова та регулярне оновлення фінансової звітності та дашбордів у Power BI для власника та керівництва; Управління фінансовими потоками: доходи, витрати, дебіторська/кредиторська заборгованість, взаєморозрахунки; Розробка та контроль виконання бюджетів компанії й окремих проєктів (по об'єктах, підрозділах); Подання звітності до державних органів: ДПС, фонди, статистика; Оптимізація податкового навантаження, управління фінансовими ризиками; Взаємодія з банківськими установами, аудиторами, податковими органами; Автоматизація фінансових процесів, підвищення прозорості та ефективності обліку. Вимоги до кандидата: Вища освіта у сфері фінансів, економіки або бухгалтерського обліку; Досвід роботи фінансовим директором або головним бухгалтером у будівельній компанії — від 3 років (обов'язково); Глибоке розуміння фінансової звітності, бюджетування, планування та аналізу фінансових показників; Поглиблені знання специфіки бухгалтерського обліку в будівельній галузі (КБ-2в, КБ-3, договори підряду, субпідряд, аванси); Впевнене володіння 1С/БАС, Excel (включаючи зведені таблиці, формули), M.E.Doc; Практичний досвід роботи з Power BI або аналогічними BI-інструментами; Системне мислення, високий рівень відповідальності, стратегічний підхід до управління фінансами. Компанія пропонує: Роботу в стабільній будівельній компанії з масштабними проєктами по всій Україні; Повну довіру та автономність у прийнятті фінансових рішень; Можливість формувати та реалізовувати фінансову стратегію компанії; Конкурентний рівень оплати праці (узгоджується індивідуально); Комфортні умови праці, сучасний офіс та команду досвідчених фахівців. 📩 Якщо ви володієте глибокими фінансовими знаннями та прагнете бути ключовим гравцем у розвитку компанії — будемо раді знайомству! Надсилайте резюме або звертайтесь за телефоном: 📞 +38 (063) 46 87 028 — Світлана

Тернопіль
Повна зайнятість
Головний бухгалтер (с. Байківці)

Опис вакансіїВакансія: Головний бухгалтер у с. Байківці вул. Миру 3Ми, компанія «Мост-Україна», шукаємо в команду відповідального та досвідченого Головногобухгалтера для нашогопідрозділу в Байківці. Якщо ви маєте досвід роботи у бухгалтерії принаймні 2 роки і готові прийняти виклик у великій та динамічній компанії, це може бути ваша вакансія!Вимоги:• Досвід роботи в бухгалтерії принаймні 2 роки.??Знання бухгалтерськогообліку та законодавства.??Вміння працювати збухгалтерськими програмами.??Відповідальність, організованість та уважністьдо деталей.??Готовність працювати в команді та виконувати поставлені завдання в строк.Обов'язки:??Ведення бухгалтерськогообліку та звітності підрозділу.Зовнішньоекономічнадіяльність.??Контроль за фінансово-господарською діяльністю.??Складання звітності таподаткових декларацій.??Взаємодія з контрагентами та фінансовими установами.??Розрахунок заробітної плати та ведення кадрової документації.Ми пропонуємо:??Конкурентну заробітну плату.??Розвиток та професійнезростання.??Можливість працювати в стабільній та перспективній компанії.Ведення кадровоїдокументації.Якщо ви відповідаєте вимогам і готові до нових викликів, надсилайте своє резюме нанашу електронну пошту або звертайтеся до нас за телефоном. Ваша кандидатура може стати важливим кроком увашій кар?єрі!

Байківці, Байковецька сільська ОТГ, Тернопільська область
42500 грн /місяць
Повна зайнятість