Головний бухгалтер
Відповідає за облік, звітність і фінансову стабільність компанії
Відповідає за повне ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та податкової звітності, а також контроль за дотриманням фінансового законодавства. Координує роботу бухгалтерського відділу, забезпечує прозорість фінансових операцій і підтримує стратегічне фінансове планування компанії.
Hard skills
Вміння розрізняти різні види бухгалтерського обліку
Вміння формувати зміст облікової політики
Володіння етапами входження в професію бухгалтера
Володіння посадовими обов'язками головного бухгалтера
Можливість використати облікову політику підприємства
Формування перших кроків у роботі бухгалтера
Читання показників різних видів фінансової звітності
Читання показників різних видів фінансової звітності
Soft skills
Вміння вибирати траєкторію професійного розвитку
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Головний бухгалтер
Головний бухгалтер
Експерти:
Наталія Остап'юк
Вакансії
Дивитись всіГоловний бухгалтер у Софіївську Борщагівку
ТОВ «ЕРІДОН БУД» — будівельно-виробнича компанія, що успішно здійснює повний комплекс будівельно-монтажних робіт під час нового будівництва, реконструкції та модернізації агропромислових комплексів, промислових та комерційних об'єктів по всій території УкраїниНаша компанія має власний завод під ТМ «БІЛТА» з виробництва металоконструкцій, залізобетонних виробів, бетону та світлопрозорих конструкцій (https://www.bilta.com.ua)Наразі ми запрошуємо до своєї команди кваліфікованого та професійного спеціаліста, який вміє працювати в режимі багатозадачності, орієнтований на результат та має активну життєву позицію! Головний бухгалтер:Основні обов’язки: забезпечення ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку з дотриманням законодавства України, ПСБО; контроль правильності та прозорості оформлення первинних документів, їх достовірне та своєчасне відображення в обліку, дотримання облікової політики, своєчасність відображення в обліку руху господарських операцій; закриття облікових періодів до 20 числа наступного місяця; контроль за проведенням інвентаризацій та відображенням її результатів у обліку; своєчасне складання, контроль та подання обов’язкової фінансової, статистичної та податкової звітності на регулярній основі (ТОВ загальна система оподаткування, ПДВ); контроль нарахування та перерахування податків; організація роботи команди в складі 6 бухгалтерів; участь в автоматизації робочих процесів Компанії в межах своєї компетенції. Вимоги: економічна або бухгалтерська освіта: спеціаліст, магістр; доскональне знання ПКУ, П (С)БО; досвід роботи від 5 років (будівництво / виробництво); впевнений користувач ПК, знання програм: BAS ERP (буде приорітетом), 1C:8, MeDoc, FREDO; здатність працювати в умовах високого темпу та великого обсягу інформації; успішний досвід проходження податкових перевірок, аудиту; уважність, вміти планувати свою роботу, пріоритетність задач, володіти високим рівнем відповідальності. Ми пропонуємо: працевлаштування в стабільній компанії та повне дотримання КЗпП; 5 — денний робочий тиждень з 8.30 до 17.30, місцезнаходження офісу — с. Софіївська Борщагівка, пров.Чорновола, 3 (Кільцева дорога, р-н. Жулянського мосту); забезпечення: корпоративним мобільним зв’язком, сл.автотранспортом, смачними комплексними обіди за рахунок компанії та ін;
Головний бухгалтер
Повне ведення бухобліку в Компанії за міжнародними стандартами із дотриманням бюджетного, податкового, трудового законодавства України, зокрема : Складання та подання податкової, фінансової, бухгалтерської тастатистичної звітності• Ведення податкового обліку• Ведення бухгалтерського та управлінського обліку• Контроль та аналіз господарської діяльності• Контроль за ведення діловодства та кадрового документообігу• Контроль за іедення обліку розрахунків із контрагентами; акти звірок• Контроль за нарахуванням заробітної плати, внесків та податків• Контроль за оформлення та реєстрація податкових накладних та розрахунківкоригувань• Ведення обліку ОЗ, МШП та ТМЦ• Проведення інвентаризацій• Контроль за ведення операцій руху коштів у банку.• Контроль за оформленням та роботою з первинною документацією.В підпорядкуванні 3 бухгалтериТІЛЬКИ РЕАЛЬНІ КАНДИДАТИ ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ЗАЯВЛЕНИМ ВИМОГАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Головний бухгалтер
Вимоги від кандидата:- Профільна вища освіта або середня спеціальна освіта;- Досвід роботи від 3-х до 5-ти років на аналогічній посаді;- Досвід роботи з усіма видами первинної документації;- Ведення бухгалтерського, податкового, фінансового обліку;- Досвід роботи з ФОП;- Нарахування зарплатні;- Облік основних засобів;- Знання програми 1С, Excel, Медок;- здача звітів;- Відповідальність, старанність.Основні завдання:- Нарахування та виплата заробітної плати співробітникам підприємства, ЄСВ, 1ДФ;- Оприбуткування в 1С матеріалів, товарів, послуг;- Здійснення контролю за своєчасним надходженням та правильністю оформлення первинної документації;- Формування та обробка реєстрів первинних документів, виписок із банку;- Робота з обліковими даними, введення інформації до системного програмного продукту;- Точне та своєчасне рознесення банківських платежів;- Контроль повернення документів оформленими до бухгалтерії;- Реєстрація податкових накладних у Medoc;- Робота із клієнт-банком;- Проведення виписок банку у бухгалтерській програмі;- Облік касових операцій;- Облік операцій із підзвітними особами;- Статистична звітність. Що ми пропонуємо: - Комфортне, сучасне робоче місце у центрі міста - Графік роботи; (Пн-Пт з 09:00 до 18:00) без суботи та неділі;- Своєчасна оплата праці.Чекаємо на ваше резюме!
Головний бухгалтер
Побажання до кандидатів:бажаний досвід роботи бухгалтером, заступником головного бухгалтера, головним бухгалтером в сфері будівництва;повне ведення бухгалтерського та податкового обліку;оперативне і правильне відображення інформації в бухгалтерському обліку;знання 1С 8,3, word, excel, клієнт-банк, банкінг, медок, ел.кабінет платника;формування та здача звітності підприємства;формування аналітичних даних;нарахування заробітної плати;проходження податкових та аудиторських перевірок;надання внутрішніх звітів керівництву;комунікація з профільними підрозділами;вміння швидко включатися в поточні завдання;прагнення навчати та навчатися.Важливі якості: уважність до деталей, акуратність і відповідальне ставлення до роботи.Ми пропонуємо:Офіційне працевлаштування;Графік роботи: 10:00 — 18:00, 5/2;Доброзичливий, відкритий колектив;Корпоративна бібліотека, навчання, чай / кава, Wі-Fi;Комфортний офіс в центрі Києва (м.Палац Спорту).Компанія розраховує на тривалі і продуктивні трудові відносини. Надсилайте ваші резюме, будемо знайомитися.
Головний бухгалтер
Компанія «ХОРШ УКРАЇНА» - є офіційним представництвом німецької компанії «HORSCH» в Україні, яка займається виготовленням високоякісної сільськогосподарської техніки. Ми активно розвиваємось і запрошуємо стати частиною нашої успішної команди на посаді Головного бухгалтера.Місце роботи: Київська обл., с. Велика Солтанівка, с. Велика Солтанівка, вул. Мотовилівська, 3 (30 км. від м. Київ, на фасаді автомагістралі Київ-Одеса).Умови роботи: повна зайнятість, 5-денний робочий тиждень, з 8:00 до 18:00 (пн-чт) та 8:00 до 12:00 (пт).Ключові вимоги:вища освіта (економічна або фінансова);досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;обов’язкове знання програм BAS, M.E.DOC, Microsoft Office;навики роботи в програмі SAP будуть перевагою;практичні навички бюджетування, планування, складання внутрішніх звітів керівництву;участь в автоматизації роботи в системі обліку, спроможність поставити правильно задачу програмісту;управління процесами автоматизації на базі 1С8 всіх видів обліку (управлінський, оперативний, бухгалтерський, податковий, МСФЗ);знання національних та міжнародних стандартів бухгалтерського, фінансового, податкового;знання основ нормативно-правових актів, що регулюють сферу бухгалтерського і податкового обліку;відповідальність, бажання розвиватись;письмова та усна грамотність;вільне володіння англійською або німецькою мовою (усною та письмовою) буде перевагою над іншими кандидатами.Функціональні обов’язки:ефективна організація роботи бухгалтерії (є один бухгалтер в підпорядкуванні). підготовка та подача всіх видів звітності;формування первинних документів;контроль документообігу;зовнішньоекономічна діяльність (імпорт-експорт);робота з контрактами;контроль роботи бухгалтера;нарахування заробітної плати;контроль та планування відділку ПДВ: оптимізація, своєчасна реєстрація;аналіз та мінімізація фінансових ризиків;бюджетування та звітування по виконанню плану бюджету;фінансове планування (стратегічне та щомісячне);контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;співпраця з представниками аудиторських компаній групи, надання необхідної інформації та документації для проведення річних аудиторських перевірок бухгалтерського обліку;складання Intercompany consolidation files.Ми пропонуємо:стабільну та цікаву роботу в міжнародній компанії;офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;вільний простір для самореалізації, сприяння розвитку;гідний рівень заробітної плати;забезпечення транспортом для проїзду до роботи і назад за рахунок компанії;забезпечення корпоративним мобільним зв’язком та необхідною для роботи технікою;медичне страхування працівників;комфортні умови праці в дружньому колективі.Якщо Вас зацікавила вакансія і Ваш досвід роботи та кваліфікація відповідають вимогам, надсилайте своє резюме на e-mail або телефонуйте за номером Анна.

