Аналітик із кібербезпеки
Відповідає за захист комп'ютерних систем і мереж від кіберзагроз, виявлення вразливостей та реагування на інциденти безпеки
Основні обов'язки аналітика включають моніторинг систем на наявність потенційних загроз, аналіз вразливостей, проведення аудиту безпеки, а також розробку і реалізацію політик та процедур для захисту даних
Hard skills
Застосування міжнародних норм кібербезпеки
Професійний розвиток кібераналітика
Розпізнавання характеристик атаки CoralRaider
Розпізнавання ШПЗ за характеристиками
Розрізнення основних мережевих протоколів і технологій
Створення детальних звітів про кіберінцидент
Soft skills
Етична діяльність у професії кібераналітика
Ефективна комунікація в команді під час кіберінциденту
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Аналітик із кібербезпеки
Аналітик із кібербезпеки
Експерти:
Дмитро Коржевін, Метт Олні
Вакансії
Дивитись всіКерівник групи з управління ризиками
НАШ КАНДИДАТ МАЄ: Вища економічна освіта (економіка/фінанси/управління підприємствами)Наявність сертифікатів в сфері ризик-менеджменту буде перевагоюДосвід в сфері управління ризиками не менше 3 роківДосвід в сфері фінансів та/або інформаційних технологій буде перевагоюЗнання статистичного аналізу та математичного моделюванняДосвід розробки документів, що регламентують управління ризикамиЗнання принципів моделювання та опису бізнес-процесів, розуміння життєвого циклу управління бізнес-процесами, а також управління змінами в рамках безперервного покращення бізнес-процесівВміння створювати та проводити презентації, працювати з великим масивом інформаціїДосвід реалізації проектів страхування/перестрахування вітаєтьсяДосвід оцінки проведення навчаньДосвід підготовки звітності щодо стану управління ризикамиАнглійська – upper-intermediateДосвід роботи в SAP буде перевагою ЗАДАЧІ: Координація дій працівників та керівників підрозділів (учасників процесу управління ризиками) для забезпечення відповідності корпоративним вимогам та виконання корпоративних програм з управління ризикамиЗабезпечення дотримання вимог щодо заповнення єдиного реєстру ризиків та бази контрольних процедур, включаючи процеси збору, зберігання та обміну інформацією, надання звітності про контрольні процедури, ризики, ризик-фактори та заходи щодо їх управлінняПідтримка в актуальному стані єдиного Реєстру ризиків ключових ризиків, матриці ризиків та внутрішніх контролів, які регламентують документи КомпаніїНадання методологічної підтримки структурним підрозділам Компанії у процесі управління ризиками та можливостями, розробки матриці ризиків та контролівПідготовка проектів локальних нормативних документів, що регулюють функціонування системи управління ризиками та внутрішнього контролю, розробка пропозицій щодо їх зміниВиконання корпоративних програм із запровадження цільової моделі управління корпоративним портфелем страхуванняПроведення аналізу ризиків інвестиційних проектів, ризиків бізнес-плану за напрямами бізнесу, консолідація інформації, підготовка презентаційних матеріалів для керівництваЗбір та аналіз подій реалізації ризику, формування пропозицій щодо мінімізації ризиків та запобігання подібним подіям у майбутньомуПідготовка матеріалів для комітету з ризиків, координація та контроль за статусом виконання рішень комітетуАналіз бізнес-процесів щодо впровадження внутрішніх контролів.Організація навчання та проведення заходів щодо управління ризиками для підвищення обізнаності співробітників Компанії відповідно до вимог внутрішніх документів компаніїАналіз бізнес-процесів щодо: ефективності/якості, часу, вартості/витрат, наявності ефективних контролів. Формувати пропозиції щодо оптимізації. Сприяти їх впровадженню З нами Ви отримаєте: Офіційне працевлаштування, гідну заробітну плату та премію за результатами роботи;Оплачувані відпустки та лікарняні;Медичне страхування після випробувального терміну;Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, аудиторні тренінги, майстер-класи, закриті клуби, професійні спільноти);Енергійну та доброзичливу команду.
Фахівець з інформаційної безпеки
Шукаємо людину, яка буде: здійснювати заходи щодо захисту банківської таємниці, конфіденційної інформації Банку, а також персональних даних;здійснювати заходи з розділення прав введення, користування та розпорядження конфіденційною інформацією Банку;здійснювати розмежування та контроль доступу до інформаційних ресурсів;адмініструвати системи розмежування прав доступу (IDM);попереджувати випадкові або навмисні небажані впливи на інформацію, її носії, системи обробки і передачі;своєчасно, правильно та точно надавати права доступу, згідно з отриманими запитами;розроблювати нормативні документи, що регламентують дії співробітників Банку в області інформаційної безпеки. Ти підходиш, якщо в тебе: гарно розвинені комунікативні навички;є знання основ цифрової обчислювальної техніки та офісного програмного забезпечення;є навички роботи з системами АБС Б2, Is-card, SWIFT та ін.(бажано). Чому потрібно йти саме до нас? Тому що ми віримо, що майбутнє має сенс, і хочемо будувати його з тобою. Sense Bank — це не просто місце для роботи. Це спільнота, де ми присвячені нашій місії — створювати сенси, щоб здійснювались мрії українців. Наша команда ставить за мету надавати найкращі фінансові послуги, ми прагнемо інноваційності та сучасності. Водночас ми піклуємося про сьогодення: у нас безліч цікавих проєктів та можливостей розвитку прямо тут і зараз: сенс навчатися: внутрішня IT School для підвищення цифрових навичок, проєкт Dosvid для обміну знаннями з найкращими експертами. сенс бути з тими, хто піклується про тебе: власна партнерська програма знижок, спеціальні умови банківського обслуговування, благодійна програма підтримки та допомоги співробітникам «Допоможемо разом», участь у волонтерських проєктах та багато інших корпоративних переваг. І це ще не все! Ми — єдиний банк з креативним простором у Києві та Львові. Це Sense Hubs. Вони також функціонують як майданчики для заходів, де ми регулярно проводимо цікаві зустрічі, воркшопи, навіть маркети у партнерстві з українськими спільнотами. В Sense Bank ми віримо у різноманіття та створюємо інклюзивне середовище для всіх співробітників. Стань частиною нашої команди та розкрий свій потенціал в Sense Bank! Готовий? Відправляй резюме!
Junior Information Security Specialist
Evoplay — найбільша еко-система продуктових проєктів в Україні, яка пропонує прогресивні розробки та комплексні рішення для ігрової онлайн-індустрії. Ми не стоїмо на місці і постійно ростемо. Наразі з’явилась чудова нагода приєднатися до нашої команди, а саме до відділу Information Security. Нам важливо щоб в тебе були: - Розуміння принципів пошуку інформації у відкритих джерелах; - Гарні навички письмового та усного спілкування; - Знання засад побудови процесів інформаційної безпеки; - Знання основи криптографії, алгоритми шифрування з відкритим та закритим ключем. Твоєю перевагою буде: - Досвід роботи з інструментами які використовуються в OSINT; - Розуміння що таке цифровий слід і методи як його виявити; - Досвід підготовки вичерпних письмових звітів, презентацій і діаграм на основі досліджень, збору та аналізу даних; - Профільна або юридична освіта. - Розуміння галузевих стандартів в Інформаційній безпеці; - Досвід KYC/due diligence; - Знання базових принципів анонімізації в мережі Інтернет; - Розуміння принципів по оцінці ризиків. В твої обов’язки буде входити: - Моніторинг систем інформаційної безпеки компанії; - Участь у підготовці аналітичних звітів та рекомендацій по ним; - Обробка та послідуючий аналіз великих масивів інформації; - Брати участь у підвищенні обізнаності співробітників принципам та вимогам інформаційної безпеки, прийнятих у компанії; - Контролювати виконання політик та процедур, розроблених та впроваджених у компанії; - Контроль та запобігання витоку інформації, проведення внутрішніх перевірок; - Участь у розслідуваннях безпеки;- Проведення Background checks. Ми пропонуємо: - 20 робочих днів відпустки; - 12 sick days та компенсацію лікарняних; - Медичне страхування; - Вихідні на державні свята та день народження; - Розвиток та навчання у професійному розрізі; - Корпоративний психолог для команди; - План професійного розвитку. - Офіс з безперебійним інтернетом та генератором.
Information Security Specialist
Evoplay — найбільша еко-система продуктових проєктів в Україні, яка пропонує прогресивні розробки та комплексні рішення для ігрової онлайн-індустрії.Ми не стоїмо на місці і постійно ростемо. Наразі з’явилась чудова нагода приєднатися до нашої команди, а саме до відділу Information Security.Нам важливо щоб в тебе були:- Досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року;- Розуміння принципів пошуку інформації у відкритих джерелах;- Гарні навички письмового та усного спілкування;- Досвід підготовки вичерпних письмових звітів, презентацій і діаграм на основі досліджень, збору та аналізу даних;- Знання міжнародних законів, стандартів та найкращих практик, що регламентують питання забезпечення інформаційної безпеки та захисту серії: ISO, NIST. Мережеві протоколи. Рівні моделі OSI;- Знання засад побудови процесів інформаційної безпеки;- Знання основи криптографії, алгоритми шифрування з відкритим та закритим ключем;- Знання базових принципів анонімізації в мережі Інтернет;- Вища профільна або юридична освіта.Твоєю перевагою буде:- Досвід роботи з інструментами які використовуються в OSINT;- Розуміння що таке цифровий слід і методи як його виявити;- Розуміння галузевих стандартів в Інформаційній безпеці;- Досвід KYC/due diligence;- Розуміння принципів по оцінці ризиків.В твої обов’язки буде входити:- Моніторинг систем інформаційної безпеки компанії;- Участь у підготовці аналітичних звітів та рекомендацій по ним;- Обробка та послідуючий аналіз великих масивів інформації;- Брати участь у підвищенні обізнаності співробітників принципам та вимогам інформаційної безпеки, прийнятих у компанії;- Контролювати виконання політик та процедур, розроблених та впроваджених у компанії;- Контроль та запобігання витоку інформації, проведення внутрішніх перевірок;- Участь у розслідуваннях безпеки;- Проведення Background checks.Ми пропонуємо:- 20 робочих днів відпустки; - 12 sick days та компенсацію лікарняних;- Медичне страхування;- Вихідні на державні свята та день народження;- Розвиток та навчання у професійному розрізі;- Корпоративний психолог для команди;- План професійного розвитку.- Офіс з безперебійним інтернетом та генератором;
Методолог з управління кредитними ризиками та розвитку процесів
МІЙ БАНК — МОЯ ОПОРА.Опора мільйонів українців, хто відтепер каже «МОЄ».МОЇ ЛЮДИ. МОЯ СПРАВА. МОЯ СВОБОДА.ОЩАДБАНК запрошує до команди Методолога з управління кредитними ризиками та розвитку процесівЯкщо ви маєте глибоку експертизу у розробці банківських методологій, розумієте кредитні процеси та хочете долучитися до вдосконалення систем управління ризиками — ця позиція може вас зацікавитиКлючові завдання: Розробка, оновлення та впровадження внутрішньої методології управління кредитними ризиками для корпоративних клієнтів та клієнтів ММСБ. Підготовка внутрішніх нормативних документів (положень, регламентів, інструкцій) у межах компетенції департаменту. Методологічний супровід банківських проєктів, пов’язаних із управлінням ризиками: участь у стандартизації процесів, розробка вимог до змін у системах, тестування та впровадження. Участь у вдосконаленні процесів і підходів до раннього виявлення ризиків. Взаємодія з іншими підрозділами банку щодо впровадження методичних змін, роз’яснення та консультаційна підтримка. Участь у валідації інструментів оцінки ризиків (в межах своєї компетенції). Для даної посади необхідні: Досвід роботи у сфері банківської методології або ризик-менеджменту — від 2 років. Практичне розуміння процесів кредитування юридичних осіб та принципів управління кредитними ризиками. Досвід підготовки внутрішніх нормативних документів: інструкцій, положень, регламентів. Бажано — досвід участі у проєктах з оновлення процесів або автоматизації кредитної діяльності (у ролі методолога або відповідального за бізнес-вимоги). Вища освіта . Бездоганна ділова репутація. Ми гарантуємо: умови для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника; офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустку від 29 календарних днів на рік); стабільну заробітну плату та преміювання за результатами роботи безкоштовне медичне страхування для всіх працівників. підтримку та професійне навчання Надсилайте Ваше резюме — станьте частиною команди ОЩАДУ!Ощад у соцмережах: Facebookhttps://www.facebook.com/oschadbank/ ;Linkedinhttps://www.linkedin.com/company/oschadbank/ ; Instagramhttps://www.instagram.com/oschadbank_official/ ;Tiktok https://www.tiktok.com/@oschad ;