Спеціаліст із закупівель
Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах
Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом
Hard skills
Аналіз ринку
Оформлення договорів закупівлі
Планування закупівель
Пошук та вибір постачальників
Проведення відкритих торгів
Проведення переговорної процедури закупівлі
Проведення спрощеної закупівлі
Проведення тендерних процедур
Робота з інструментами закупівель
Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов
Управління ризиками
Soft skills
Переговори з постачальниками
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіProcurement Logistic Officer
Вступ:У 2024 році Україна оголосила обов’язкову евакуацію через посилення обстрілів і повітряних атак російських сил на прифронтові регіони. Щоденні обстріли Харківщини, Сумщини та Донеччини призвели до значної внутрішньої міграції, а понад 15 000 цивільних у Покровську перебувають під безпосередньою загрозою. За даними ООН, понад 300 000 людей у цих регіонах потребують підтримки, але фінансові ресурси для евакуації обмежені.Проєкт «Екстрена допомога та підтримка евакуації» від Team4UA пропонує комплексне рішення, що забезпечує безпечне транспортування і тимчасове житло для цивільних із зон ризику. Консорціум ТЕРА, створений Team4UA спільно з українськими НУО, включає «Схід SOS», як провідним асоційованим партнером, а також Благодійна організація «Координаційний центр допомоги» та «Ангели порятунку», як члени Консорціуму, координує евакуаційні зусилля з фокусом на вразливих групах населення.Team4UA Опис:Team4UA — українська благодійна організація, створена в березні 2022 року, з досвідом у сфері надзвичайної допомоги, відновлення та інноваційних проєктів реконструкції. Ми співпрацюємо з агентствами ООН (ВПП, ЮНІСЕФ) та міжнародними організаціями і фондами (Mercy Corps, TED). З моменту заснування Team4UA надала гуманітарну допомогу 2,3 мільйонам осіб, зокрема реалізувала такі проєкти, як будівництво школи у Львові за допомогою технології 3D-друку з бетону.Team4UA була створена командою колишніх технологічних підприємців, які об'єднали свої навички та досвід для вирішення найважливіших довгострокових потреб України. Організація має великий досвід роботи у прифронтових регіонах та районах, що найбільше постраждали від бойових дій, зокрема поблизу кордону з Росією. Від початку повномасштабного вторгнення наша діяльність охоплює найважкодоступніші регіони, а також ті, де найбільше зосереджені внутрішньо переміщені особи або люди, що повертаються додому.Команди Team4UA базуються у Львові, де забезпечують адміністративну та фінансову підтримку, у Києві, де знаходиться наша штаб-квартира, та у Дніпрі, де здійснюються операційна діяльність, моніторинг та оцінка проєктів.Загальний опис посади:Під керівництвом та безпосереднім наглядом менеджера із закупівель Procurement@ Logistic Officer забезпечуватиме ефективне управління угодами та процесами затвердження, а також контролюватиме завдання, пов’язані з відрядженнями, надаватиме ефективні послуги із закупівель та логістики, дотримуватиметься правил та положень TEAM4UA з метою отримання найкращого співвідношення ціни та якості. Завданняіобов'язки:Управління угодами та погодженнями Нагляд за підготовкою, перевіркою та затвердженням угод, контрактів та інших закупівельних документів для забезпечення відповідності політиці організації та донорів. Підтримка в обговоренні умов договорів з постачальниками, надавачами послуг та іншими зацікавленими сторонами. Моніторинг виконання контрактів, термінів поновлення та закриття у співпраці з відповідними відділами. Ведення бази даних договорів та документів, необхідних для процесу закупівель. Координація відряджень Керувати організацією поїздок співробітників, консультантів та іншого персоналу, включаючи бронювання транспорту, проживання та іншу логістику. Забезпечення дотримання політики організації щодо відряджень та правил донорів. Моніторинг бюджетів на відрядження та надання економічно ефективних рішень щодо подорожей. Надавати рекомендації та підтримку щодо процедур подорожей та вимог до документів (наприклад, візи, туристичне страхування). Загальна підтримка закупівель Допомагати в управлінні запитами на закупівлі та забезпечувати їх своєчасну обробку. Ведення та оновлення закупівельної документації. Підтримка впровадження внутрішнього контролю та процедур для підвищення ефективності та прозорості процесів закупівель. Підтримувати зв’язок з адміністративним відділом, відділом комплаєнсу та програмним відділом для забезпечення безперебійного робочого процесу при затвердженні угод та плануванні поїздок. Брати участь в ініціативах з розбудови потенціалу та тренінгах за потреби. Відповідати на запити співробітників та зовнішніх зацікавлених сторін, пов’язані із закупівлями та відрядженнями. Виконувати інші обов’язки за дорученням менеджера із закупівель. Вимоги: Ступінь бакалавра в галузі логістики, економіки та суміжних галузях або еквівалентна/відповідна освіта. Мінімум 1 рік досвіду роботи у сфері закупівель, управління контрактами та/або координації відряджень. Досвід роботи з неурядовими або гуманітарними організаціями є перевагою. Загальне знайомство з українським законодавством у сфері закупівель, системами та процедурами управління закупівлями та відрядженнями. Сильні аналітичні здібності, вміння вести переговори та вирішувати проблеми. Відмінні комунікативні навички українською та англійською мовами, як письмові, так і усні. Увага до деталей та вміння працювати під тиском у швидкому темпі. Здатність працювати у співпраці з різноманітною командою. Умови роботи: Ми пропонуємо роботу в молодій, амбітній команді, яка активно розвивається та має чітке бачення своєї місії. Ми пропонуємо офіційне працевлаштування відповідно до законодавства України, яке включає всі необхідні соціальні гарантії та пільги, соціальний пакет, що включає медичне страхування. Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00/10:00—19:00 Ми цінуємо баланс між роботою та особистим життям і надаємо стабільний графік роботи. Наша організація надає можливості для кар'єрного та професійного зростання. Ви зможете розвивати свої навички та досягати нових професійних висот. Контракт: до 29 серпня 2025 року (в зв’язку з закінченням проєкту) з можливістю продовження за наявності нових. Різноманіття, рівність і інклюзія: Ми прагнемо до формування команди з різним досвідом, поглядами та навичками для вирішення викликів України. Створюємо культуру довіри, де кожен може реалізувати свій потенціал. Інклюзія та рівність для нас — безперервний процес навчання та вдосконалення.Рівні можливості працевлаштування: Team4UA — роботодавець рівних можливостей. Ми не допускаємо дискримінації за будь-якою ознакою, поважаючи розмаїття. Забезпечуємо повагу, безпеку й рівні шанси для всіх.Захист та етика: Ми гарантуємо гідне ставлення до всіх, з ким співпрацюємо. Дотримуємось принципів захисту, запобігаємо будь-яким проявам насильства чи експлуатації. Усі співробітники зобов’язані дотримуватись етичних норм і Кодексу поведінки Team4UA, пройшовши навчання з основ захисту.
Менеджер з постачання (ринок України)
Компанія OCTO Clay — провідний український виробник матеріалів для дитячого ліплення і творчості запрошує до себе в команду Менеджера з постачання, який візьме на себе відповідальність за закупівлю необхідних матеріалів для виробництва по території України.Що саме треба робити:займатися пошуком сировини та комплектуючих для виробництва продукції в Україні;проводити переговори з постачальниками щодо виду та асортименту продукції, умов співпраці по Україні;організовувати та контролювати процес закупівлі, документально оформлювати;працювати з планом постачання;вміти відстояти свою позицію та позиції компанії.Ви наш кандидат якщо :маєте досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;володієте сильними аналітичними навичками та вмінням працювати з цифрами та розрахунками;маєте досвід роботи з обліковою системою 1С або іншою обліковою системою;дуже уважні до деталей;вмієте планувати, організовувати процес, чіткі та послідовні у виконанні завдань, самоконтроль;маєте можливість їздити у відрядження по Україні (звичайно з урахуванням безпеки в теперішній час).Умови роботи та переваги співпраці:робота в міжнародній компанії;інформаційна та ресурсна підтримка;забезпечуємо зручний графік роботи та відпочинку ПН-ПТ, 9-18, СБ, НД — вихідний;офіційне працевлаштування з офісом у Львові;оплачувані лікарняні та відпустка;професійна і дружня команда та можливість розвитку.З нами ти можеш пробувати та помилятись. Дозволяти собі помилятись — це частина нашої культури:бери на себе відповідальність та роби;ми готові на експерименти.Приєднуйтесь до нашої команди та чекаємо на Ваше резюме:)
Помічник керівника/Менеджер по закупівлям
Компанія Smartas запрошує кандидатів на вакансію Помічник керівника/Менеджер по закупівлям. Ми шукаємо енергійного та відповідального професіонала, який готовий приєднатися до нашої дружби та результативної команди. Обов'язки: Організація та контроль закупівельного процесу: Співпраця з постачальниками та проведення переговорів.Оптимізація витрат та вибір оптимальних постачальників.вміння вести переговори, приймати відповідальні рішення та швидко знаходити вихід із складних ситуацій; Аналіз ринку: Вивчення тенденцій ринку та аналіз конкурентів.Визначення оптимальних стратегій закупівель.Пошук нових постачальників Оформлення документації: Підготовка та оформлення договорів та інших необхідних документів.Стеження за виконанням договорів. А також виконання інших адміністративних завдань, які можуть виникнути в роботі офіса. Вимоги: Високі комунікативні та переговорні навички.Вміння ефективно керувати часом та працювати в умовах високого темпу.Знання програмного забезпечення для ведення бізнес-процесів (Excel, ERP системи).Знання ПК, офісних програм та 1С.Успішний досвід переговорів, здатність переконувати.Робота на результат.Вміння грамотно вести переговори.Грамотне усне та письмове мовлення.Знання ділового етикету.Бути уважні до деталей.Комунікабельність. Територіально – Петропавлівська Борщагівка, одразу біля кільцевої дороги (біля Novus). Співбесіди проходять на Подолі. Ми пропонуємо конкурентну зарплату, можливості для кар'єрного зростання та дружню робочу атмосферу. Долучайтеся до нашої команди та ростіть разом з нами! Якщо ви відповідаєте вимогам та готові прийняти виклик, надсилайте своє резюме.
Менеджер із закупівель
Потрібен МЕНЕДЖЕР З ЗАКУПІВЕЛЬ. Не важливо чоловік чи жінка — головне, щоб адекватність та порядність у роботі була основним принципом цієї людини! Ми молода будівельна компанія, проте за короткий час досягли чимало й невпинно рухаємось вперед! Ростемо ми — росте наша команда. Долучайся! Вимоги: досвід у роботі з будівельними матеріалами та розуміння будівельної справи й п??оцесів будівництва.попередня робота торговим агентом буде перевагою.організованість та відповідальність.необхідна наявність власного автомобіля для роботи. Умови роботи: пн-пт 09:00 — 17:00, сб, нд — вихідний, проте на зв’язку потрібно бути поза загальноприйнятим робочим часом для корегування справ та інформування важливих запитів і при нагальній потребі виконати критично необхідні завдання.Локація: м. Івано-Франківськ, вул. Ребета, 3.Безкоштовна кава, чай.Паркомісця для працівників. Обов’язки: моніторинг цін на ринку та аналіз постачальників.здійснення попередніх домовленостей та узгодження умов співпраці.відповідальність за дотримання графіків та термінів.здійснення закупівель матеріалів для будівництва.замовлення доставки та організація перевезень і їх контроль.облік та звітність закупівель, здійснення первинного документообігу (рахунки, накладні, акти звірок тощо, дозволи, інше…). Обов’язковий випробовувальний період. Присилайте своє резюме на viber чи telegram: 0670117275
Закупівельник
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі — ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, оголошує конкурс на надання послуг (робіт) закупівельника/ці для реалізації проєкту «Забезпечення та зміцнення послуг для кращого догляду дітей з інвалідністю».Проєкт: «Забезпечення та зміцнення послуг для кращого догляду дітей з інвалідністю» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) і буде проходити з квітня 2025 року по березень 2026 року.Вимоги: вища освіта (магістр або ступінь спеціаліста в галузі економіки, фінансів, права або інша відповідна освіта); практичний досвід у закупівлях; досвід роботи в некомерційних організаціях буде перевагою; професіональний рівень володіння стандартними комп’ютерними програмами; вміння швидко реагувати та працювати з великим обсягом інформації; системність мислення, високий рівень відповідальності, активна життєва позиція та трудова активність; володіння англійською мовою буде додатковою перевагою. Умови роботи: договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем ІІІ групи; частково дистанційна робота; можливості для особистісного та професійного розвитку; перспективна та динамічна робота; оплата за результатами співбесіди. Обов’язки: збір та підготовка звіту потреб у товарах, роботах і послугах; здійснення ефективної комунікації з командою проєкту щодо закупівель; підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі технічних завдань (тендерних оголошень), тендерної документації; робота з тендерними майданчиками, розгляд тендерних пропозицій, проведення аналізу отриманих пропозицій; ведення повного процесу проведення тендеру: пошук пропозицій, підготовка документації з порівняльної характеристики та перевірка наявності повного пакету тендерної документації, представлення тендерній комісій пропозицій від постачальників; робота з первинною документацією; укладення договірної документації з постачальниками та контроль виконання умов договору постачальниками (ведення переговорів, укладання та супровід договорів); контроль логістично-закупівельного процесу постачання товарів; моніторинг ринку постачальників, в тому числі пошук нових, виходячи з умов політики з управління закупівлями організації; підготовка звіту по закупівлям. Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме з зазначеним очікуваним рівнем винагороди з темою «Закупівельник — Прізвище» до 17 квітня 2025 року на електронну адресу: social.synergy.projects@gmail.comГО «Соціальна синергія» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.При наявності, ГО «Соціальна синергія» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.