Спеціаліст із закупівель
Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах
Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом
Hard skills
Аналіз ринку
Оформлення договорів закупівлі
Планування закупівель
Пошук та вибір постачальників
Проведення відкритих торгів
Проведення переговорної процедури закупівлі
Проведення спрощеної закупівлі
Проведення тендерних процедур
Робота з інструментами закупівель
Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов
Управління ризиками
Soft skills
Переговори з постачальниками
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер із закупівель (категорійний)
Компанія офіційний дистриб’ютор побутової техніки, електроніки та посуду торговельних марок Delonghi, Kenwood, Braun, KitchenAid, Dyson, Kela, TVS, BergHOFF та інших. У зв’язку з розвитком та розширенням запрошує до співпраці «Менеджера (ку) з закупівель»Наші очікування від претендентів: Фахова освіта (економіка — буде перевагою); Досвід роботи в закупівлях від 1 — 2 років; Знання принципів ціноутворення та комерційної політики; Володіння основними бізнес-показниками; Навички вибудовування успішної комунікації з постачальниками; Освіченість у принципах імпорту; Розмовна англійська — бажано, але не обов’язково; Впевнений користувач ПК: 1С8,3. Ми підтримуємо і надаємо можливості: Офіційне працевлаштування (соц. пакет); Своєчасну виплату заробітної плати (2 рази на місяць); Роботу в сучасному офісі з комфортними умовами праці (кава:-); Графік: з 9 до 18 години, понеділок — п’ятниця; Корпоративне навчання англійської мови (за бажанням); Командні заходи (відпочинок, святкові бізнес-ланчі); Професійний розвиток та кар'єрне зростання; Робота у стабільній Компанії з потужним розвитком. Завдання та функції посади: Моніторинг ринку, тенденцій, прогноз попиту та швидке реагування на зміни; Участь у плануванні та проведенні промо-активностей; Аналіз товарообігу, контроль залишків, управління товарними категоріями; Вивчення комерційних показників асортименту та вплив на їх покращення; Ведення перемовин з постачальниками та колегами; Замовлення, контроль, звірки за договорами постачання; Пошук і залучення нових партнерів (за необхідністю); Ведення необхідної звітності, аналітики. Якщо Вас зацікавила вакансія і Ви маєте відповідний досвід, чекаємо Ваше резюме та будемо раді співпраці! Також готові відповісти на всі додаткові питання!
Категорійний менеджер, закупівельник з категорій товару FMCG
Ми, S.V. Group холдинг, на ринку з 2015 року, включаємо три напрямки: виробництво сидрів та б/а напоїв, дві мережі роздрібних магазинів чисельністю понад 130 торгових точок у Запоріжжі та найближчих областях.Головні цінності нашої компанії — команда, професіоналізм, орієнтація на результат! Ви розділяєте наші цінності та прагнення до успіху? Будемо раді Вас вітати! Побажання до кандидата: Аналогічний досвід роботи понад 2 роки (бажано food/drink направлення); Досвід роботи у програмах 1С-8, Microsoft Office, Excel. Навички використання методів аналізу Обов’язки: роль у розробці загальної стратегії асортименту; формування стратегії для категорій відповідно до потреб цільової групи покупців; формування асортиментної матриці у межах певних товарних категорій; ціноутворення та формування прайс-листів, координація робіт з розробки, впровадження та підтримки системи мерчандайзингу (у частині викладення товарів на полицях); закупівельна політика, розміщення замовлень та підтримка товарного запасу на заданому рівні; аналіз ефективності заходів та продажів за категорією. Переваги роботи у нас: гідний рівень заробітної плати, що відповідає особистому внеску; можливість професійного та кар'єрного зростання; корпоративні заходи; комфортний офіс у центрі міста; компенсація ПММ при використанні особистого автомобіля з робочою метою; гідна винагорода із постійним переглядом залежно від результатів роботи; Тел: (096) 257 57 05Бажаєте стати частиною нашої команди та розвиватися разом з нами, то надсилайте нам своє резюме або дзвоніть і розкажіть нам про себе.
Менеджер із закупівель
Шукаємо в команду відповідального та досвідченого Менеджера з закупівель.Вимоги: Досвід роботи в закупівлях від 1-го року; Досвід роботи з продуктами харчування; Впевнений користувач ПК (знання Excel, 1С); Знання основ документообігу та комерційної діяльності; Високий рівень відповідальності, організованості, порядності; Вища освіта. Обов’язки: Робота з постачальниками: ведення перемовини з діючими постачальниками, пошук нових партнерів, підписання договорів постачання. Контроль за виконанням замовлень постачальниками. Моніторинг ринку постачальників, рівня закупівельних цін, ведення бази постачальників; Формування звітності; Дотримання показників ефективності закупівельної діяльності; Ведення ділової переписки та супровід угод. Контроль якості продукці. Умови роботи: Офіційне працевлаштування; Графік роботи 5/2, пн-пт з 8:00 до 17:00. Локація: м. Новомосковськ. Якщо ви маєте відповідні навички та бажання приєднатися до нашої команди, надсилайте ваше резюме. Ми пропонуємо можливості для професійного розвитку та дружню атмосферу в колективі. Долучайтесь до нас і допоможіть нам робити ще краще!
Керівник відділу закупівель
Велика торгова компанія, що займається оптовим та роздрібним продажем будівельних матеріалів запрошує на роботу Керівника відділу закупівель. Вимоги: Досвід роботи на аналогічній посаді у сегменті роздрібної торгівлі від 2 років;Успішний досвід закупівель та роботи з великою кількістю постачальників; Знання програми 1С лише на рівні впевненого користувача; Управлінський досвід; Активність, аналітичний склад розуму, орієнтація на результат; Знання будівельних матеріалів буде перевагою. Обов`язки: Управління відділом закупівель (у підпорядкуванні до 10 осіб);Організація роботи з існуючими постачальниками та пошук нових;Планування обсягів замовлення; Визначення оптимальних договірних умов роботи з постачальниками, погодження договорів;Організація своєчасних та регулярних поставок товару до магазинів;Контроль ціноутворення;Організація роботи з регулярного моніторингу цін конкурентів;Контроль залишків, своєчасне оновлення асортименту;Контроль виведення та введення неліквідних товарів з магазинів; Умови праці: Роботу в компанії, що динамічно розвивається;Своєчасну виплату заробітної плати;офіс смт. Овідіополь; Виплата заробітної плати 2 р/міс.;Графік роботи та режим роботи: 5/2 з 8.30 до 17.00;Доставка співробітників. Якщо Ви маєте необхідний досвід, Ви зацікавлені в роботі, надсилайте своє резюме. Чекаємо на Ваші резюме із зазначенням очікувань із заробітної плати, а також просимо вказувати в резюме район проживання (якщо Ви з м. Одеси).
Менеджер із закупівель зі знанням англійської, італійської, французької, німецької мови
Привіт! Я Іра, керівник відділу закупок. Уявіть, що сьогодні я звертаюсь до вас особисто. Так, тут багато тексту, але він дозволить вам зрозуміти картину повністю. І якщо ви справді хочете працювати з ТОПами, ви — наша людина і дочитаєте до кінця. Полетіли! ХТО МИ? Давайте коротко й по фактах Наша компанія, Европром, купує та продає промислову холодильну техніку (чиллери) Ми працюємо як польська компанія зі складом в Польщі та офісом у Рівному В постійній наявності на нашому складі близько 150 одиниць техніки У цій сфері ми вже 10 років Ми лідери з продажів бу та стокового промислового обладнання в Європі Чому це важливо для вас? Якщо ви гравець А (а ми шукаємо лише таких), то ви обираєте найкраще, зокрема й компанію, в якій хочете працювати. Бо ви — лідер!ЯКА ВАША РОЛЬ? Місія менеджера із закупівель зі знанням англійської/італійської/французької/німецької мови (одна із мов на вибір) — збільшити кількість куплених чиллерів та розширити мережу постійних партнерів в конкретному регіоні.Завдання менеджера обробляти вже існуючу клієнтську базу та бути в постійному звʼязку з клієнтами (Лінкедін, мейл, телефонні дзвінки, WhatsApp) знаходити нових партнерів у Лінкедін, Гугл та інших джерелах писати листи щодо потенційно можливого партнерства оцінювати обладнання вести перемовини з клієнтами щодо закупівлі техніки закривати угоди та своєчасно надавати всю необхідну інформацію для відділу логістики та фінансів активно вести сторінку в Лінкедін пропонувати нові варіанти розвитку закупівель в конкретному регіоні формувати щомісячну звітність робота передбачає можливість відряджень на робочі зустрічі за кордоном (ви самостійно організовуєте міти зі своїми клієнтами за необхідності) та відвідування профільних виставок КОМПЕТЕНЦІЇ Я не буду писати заїжджені фрази, я поясню кожну рису, яку я хочу бачити у менеджері з закупівель. 1. Лідер. 2. Цілеспрямовані. 3. Відповідальні.4. Відкриті до критики. 5. Ви пристрасні.6. Командний гравець. 7. Мобільні.8. Комунікабельні. Ви запитаєте, а де список професійних навичок, якими треба володіти? Єдина обов’язково умова, щоб розглядати далі інші ваші компетенції — знання однієї із вищезгаданих мов. У всьому іншому ваші софтскіли допоможуть вам. РЕЗУЛЬТАТИМи послідовні у своїх діях і у нас є чітке розуміння які результати ви маєте і можете показати: 100 одиниць куплених чиллерів щонайменше 2 успішно закритих угоди з виробниками обладнання (закупівля сетів) 30 нових B2B компаній, з якими були реалізовані угоди та передбачене постійне партнерство збільшення показника ефективності на 20% щороку ЩО МИ ПРОПОНУЄМО Зарплата. Схема виглядає так і базується на принципі «що краще ви працюєте і більше купуєте, то більше заробляєте». Щомісячна зарплата Ставка+KPI Відсоток за кожну одиницю купленого обладнання (залежить від року та потужності) Бонус за кількість купленої техніки (залежить від кількості та сумарної потужності) Додаткові бонуси за класні чиллери, низьку закупівельну ціну тощо. 2. Річна оплата за стокове обладнання куплене від заводів (від 800 до 2000 Евро залежно від суми куплених кіловат) 3. Найкращий менеджер року отримає путівку в будь-яку країну, яку обере сам. Компанія покриє витрати на житло та дорогу. Умови. Ви можете працювати віддалено. Якщо ви в Рівному, наш офіс чекає на вас! Робочий графік: з 9 до 18, година обідньої перерви (довільно), субота та неділя — вихідні. У нас немає чітко визначених кількості днів відпусток чи лікарняних. Ви захворіли? Лікуйтесь і з новими силами повертайтесь до роботи. Ви класно працюєте? Нам все одно тиждень чи два ваша відпустка і коли ви хочете її взяти, ваші результати говорять за вас! Ми надаємо можливість офіційного працевлаштування. «Я НІЧОГО НЕ РОЗУМІЮ В ТИХ ВАШИХ ЧИЛЛЕРАХ» Спокійно, ми з вами! Не святі глечики ліплять, ми всі теж колись були на вашому місці. Насамперед, у нас є: повністю розписана система адаптації та правила, у яких чітко пояснено, хто наші клієнти, як відбувається процес, що ми купуємо, як ми ведемо перемовини, як заповнюємо срм, як оцінюємо обладнання, додані скрипти мейлів та повідомлень в Лінкедіні для різних типів компаній, пояснення та своєрідні скрипти до телефонних дзвінків та мітів. відео-уроки, які записав власник компанії, де чітко розказано і показано принцип роботи чиллера, їх види, компоненти тощо. відео-уроки про нюанси роботи в Лінкедін Взагалі, якщо ви хочете дізнатися більше правди про нас, я пропоную вам поговорити з будь-ким з нашої команди і задати ті питання, які вас цікавлять. Це буде чесно!Якщо ви дочитали докінця і думаєте: «Воу, оце вони круті, але і я не гірше», то я так чекаю ваше резюме! Бо може ви — саме та, НАША людина! SCREW BUSINESS AS USUAL! LET’S DO IT TOGETHER!