Спеціаліст із закупівель

Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах

Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом

Hard skills

  • Аналіз ринку

  • Оформлення договорів закупівлі

  • Планування закупівель

  • Пошук та вибір постачальників

  • Проведення відкритих торгів

  • Проведення переговорної процедури закупівлі

  • Проведення спрощеної закупівлі

  • Проведення тендерних процедур

  • Робота з інструментами закупівель

  • Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов

  • Управління ризиками

Soft skills

  • Переговори з постачальниками

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер із збуту, фахівець з публічних закупівель

Опис вакансіїТОВ «Фірма ВІКАНТ» — лідер ринку України з реалізації чорного металопрокату, і ми шукаємо саме тебе!Про нас: 27 років успішної роботи на ринку. • 19 представництв по всій Україні. • Команда з 500 професіоналів. • Понад 800 позицій металопрокату. • Більше 50 000 угод за рік. Основні обов’язки: Підготовка документів для участі у тендерах; Супровід клієнтів від підписання договору до його повного виконання; Робота з державними та комерційними замовниками; Пошук нових клієнтів та робота з наявною клієнтською базою. Ми навчимо тебе, працювати в 1С (якщо немає досвіду), як правильно спілкуватися з клієнтами, відповідати на запитання та заперечення — ти отримаєш детальні інструкції!💼 Умови: Графік роботи: 09:00 — 18:00. Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України. Своєчасна виплата заробітної плати: від 14000 грн + % від продажів. Компенсація мобільного зв’язку. Бонуси від компанії: Навчання сучасним технологіям продажу, психології спілкування та особистій ефективності. Безкоштовна участь у тренінгах, семінарах та конференціях. Корпоративні заходи. Що потрібно від тебе: Активність, відповідальність та вміння спілкуватися з людьми. Досвід у продажах металопрокату — буде перевагою, але не обов’язково. Якщо ти відчуваєш, що можеш досягти успіху — ми чекаємо на тебе! 🌐 Детальніше про нас: vikant.com.uaПодавай своє резюме вже зараз і приєднуйся до команди лідерів!

Кривий Ріг
14000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з постачання

Компанія ТехноЮг працює з 1991 року на ринку канцелярських товарів та побутової хімії. Сьогодні нам довіряє понад 800 оптових партнерів та канцелярських магазинів в Україні. Асортимент товарів перевищує 10 000 найменувань. Штат компанії 150 співробітників, 6 фірмових роздрібних магазинів «КАНЦЕЛЯРІЯ» у м. Одеса. Ми поставляємо продукцію у більш ніж 200 магазинів торгових мереж Таврія В, Сільпо, Копійка, Ідеал, Антошка. Ми шукаємо у свою команду менеджера з постачання до відділу роздрібних продажів. Що потрібно робити: 1.Визначати поточні потреби та розміщувати замовлення постачальникам; Організовувати поставки та документальний супровід на всіх етапах; 2.Працювати з рекламаціями за кількістю та якістю; Вести взаєморозрахунки з постачальниками; 3.Відображати всі етапи постачання в обліковій системі 1С; 4.Вносити та редагувати карток ТМЦ; Шукати постачальників за спецзамовленнями; 5.Приймати та обробляти замовленя позабазового асортименту; брати участь у проведенні інвентаризацій ТМЦ на складах магазинів; 6.Шукати нові, перспективні товарні позиції для ініціації товарних проектів у межах розвитку роздрібної мережі; 7.Управляти матрицею ТЦО, контролювати досягнення заданих нормативів оборотності товару; Управляти життєвим циклом продуктів мережі магазинів. 8.Займатись мінімізаціїєю збуту неліквідів. Що минадаємо: 1.З першого робочого дня сплачуємо ставку. 2.Режим роботи П’ЯТИДНІВКА з 9.00 до 18.00, субота та неділя — вихідний. 3.Надаємо офіційне оформлення: оплачувану відпустку та лікарняні. 4.Підвищення професійного рівня під керівництвом досвідченого керівника. Надсилайте ваше резюме! Усі питання можна поставити за телефоном: 050-333-10-46, 048-777-000-5 Портал для оптових партнерів «В2В»: www.tu-opt.com Магазин для корпоративних клієнтів «В2С»: www.kancmarket.com

Одеса
23000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер із закупівель, м. Дніпро

У зв’язку з розвитком та розширенням команди, компанія АТБ-маркет запрошує на роботу менеджера із закупівель. Обов’язки: формування та оптимізація асортиментного переліку товарної категорії;пошук нових постачальників, виробників;аналіз ринку товарів, прогнози зміни вартості;узгодження умов з постачальниками і контроль виконання затверджених замовлень та постачання продукції на склад;підготовка інформації для проведення тендерів. Умови роботи: 5-денний графік роботи;офіс в центральній частині міста;високий рівень оплати, ставка + мотивація;робота в лідируючій компанії з можливістю професійного і кар'єрного зростання. Вимоги: досвід роботи у закупівлях;вища освіта (бажано торгова або економічна);високий рівень володіння MS Excel;досвід в проведення переговорів, зустрічей, укладання договорів, роботи з великим обсягом інформації, швидке вирішення поставлених завдань. «АТБ-маркет» — підприємство корпорації «АТБ» — найбільша мережа України, що динамічно розвивається. «АТБ-Маркет» є найбільшим роботодавцем. Сьогодні на підприємстві працює понад 50 тис. людей. Націленість на результат, розвиток професійних якостей, дотримання корпоративних норм та високий рівень відповідальності кожного співробітники роблять можливим досягнення місії підприємства. Чекаємо на Ваше резюме!

Харків
Повна зайнятість
Провідний юрист, фахівець з тендерних закупівель

Вимоги: юридична освіта; цілеспрямованість; відповідальність; чесність Умови роботи: Проведення процедур закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Створення тендерної документації, публікація документації на авторизованих електронних майданчиках, супроводження закупівель Супровід централізованих договорів (робота з постачальником, бухгалтерією). Здійснення супроводу та контролю за станом закупівель та виконання укладених договорів. Консультації з правових питань, пов’язаних з тендерами. (Якщо немає досвіду — навчимо) З понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00Пʼятниця- з 08:00 до 15:45Обідня перерва- з 12:00 до 12:45 Субота та неділя- вихідний

Одеса
10000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер ЗЕД

Компанія Klion group — один із найбільших імпортерів, експортерів, дистрибуторів риби та морепродуктів. Маємо сучасний виробничий комплекс та свій власний бренд — ТМ «Veladis». Протягом 18 років займаємо лідерські позиції на українському ринку. Ми входимо в ТОП найбільших роботодавців України. Чекаємо на тебе, наш ідеальний Менеджер ЗЕД. Ми пропонуємо: офіційне працевлаштування;графік роботи: пн-пт с 9:00 до 18:00;своєчасну виплату заробітної плати;перспективи кар'єрного зростання;компенсацію мобільного зв’язку;доставку службовим автобусом з усіх районів міста. Основні обов’язки: складання та перевірка необхідної документації;оформлення товаросупровідних та товаротранспортних документів;робота з зовнішньоекономічними договорами;ведення переговорів з постачальниками;супровід угод;робота в програмі 1С. Якщо ти: маєш досвід роботи на аналогічній посаді;вільно володієшь англійською мовою;впевнений користувач ПК;уважний, відповідальний, пунктуальний;маєш бажання працювати на результат і розвиватися. Тож, приєднуйся до команди професіоналів! Засмакуй роботу разом з нами! Не гай часу — дій! Якщо впізнав себе у нашій вакансії — скоріше надсилай резюме за адресою: [відгукнутися] або телефонуй 067-619-47-07 Ніна. Завітай на наші сторінки в соцмережах: https://www.kliongroup.com https://www.facebook.com/kliongroup/ https://www.instagram.com/kliongroup/ https://veladis.ua https://facebook.com/veladisua https://www.instagram.com/veladis.ua

Віддалено
Запоріжжя
Повна зайнятість