Спеціаліст із закупівель
Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах
Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом
Hard skills
Аналіз ринку
Оформлення договорів закупівлі
Планування закупівель
Пошук та вибір постачальників
Проведення відкритих торгів
Проведення переговорної процедури закупівлі
Проведення спрощеної закупівлі
Проведення тендерних процедур
Робота з інструментами закупівель
Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов
Управління ризиками
Soft skills
Переговори з постачальниками
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер ЗЕД
Одна з найбільших інтернет-груп України та Європи — MAKEUP, запрошує до своєї команди менеджера з зовнішньоекономічної діяльностіу відділ закупівель.Основні обов’язки: Пошук виробників косметики та аксесуарів у Кореї. Проведення переговорів із постачальниками Аналіз ринку, порівняння комерційних пропозицій, перевірка якості продукції; Контроль за логістикою та оформленням документації; Забезпечення дотримання термінів постачань і стандартів якості. Побудова та супроводження логістики: організація повного процесу постачання товару від замовлення до доставки на склад. Налаштування всіх етапів: логістика, документи, взаємодія з перевізниками та контроль термінів. Важливо буде побудувати систему та забезпечити її безперебійну роботу. Вимоги до кандидата: Досвід роботи у сфері закупівель або зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) Знання специфіки роботи з корейським та/або арабським ринками є суттєвою перевагою; Знання англійської та/або корейської мови для вільної комунікації з виробництвами; Навички комунікації, ведення переговорів та ділового листування; Що пропонуємо ми: Дистанційна робота на повній зайнятості; Графік роботи з Пн. по Пт (9:00 — 18:00); Своєчасна оплата праці 2 рази на місяць; Усі умови для професійного зростання, дружній колектив однодумців; Всі соціальні гарантії згідно КЗпП України; Якщо ця вакансія вас зацікавила і ваш досвід відповідає її вимогам, надсилайте своє резюме з обов’язковим зазначенням очікуваного рівня заробітної плати.Звертаємо увагу на те, що зворотний зв’язок щодо результатів розгляду резюме надається лише у разі позитивного вирішення подальшого розгляду вашої кандидатури. В іншому разі ваші дані будуть збережені в базі резюме Компанії, і ми будемо раді звернутися до вас, якщо з’явиться відповідна посада.
Procurement Manager - Інтерньюз-Україна
«Інтерньюз-Україна» є однією з найбільших громадських організацій, яка працює у сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року. Серед партнерів організації – Представництво Європейського Союзу в Україні, USAID, Світовий банк, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, ОБСЄ, посольства країн-членів ЄС, Британська Рада. Метою Програми є просування «наступного покоління» реформ, які нададуть можливість Верховній Раді України (ВРУ) стати сучасною, ефективною інституцією, яка сприятиме підзвітності та демократичному розвитку в Україні.
Менеджер із закупівлі
Мережа супермаркетів TA-DA! здійснює оптову та роздрібну торгівлю по всій Україні. Ми завжди раді вітати у нашому колективі наполегливих, активних та професійних співробітників. Запрошуємо приєднатися до нашого колективу!Відкрита вакансія менеджера із закупівлі Вимоги до кандидата:досвід роботи (бажаний, але не обов’язковий), готові взяти студента;Досвід роботи з Google та Excel таблицями;грамотна усна і письмова мова;вміння працювати в умовах багатозадачності;відповідальність та уважність до деталей;добрі комунікативні навички.Основні обов’язки:Розрахунок потреби в товарі по постачальникам.Комунікація з постачальниками та відділами компанії.Робота з документами в 1С: надходженнями, цінами, акціями.Формування та погодження повернень постачальникам.Вирішення питань по взаєморозрахунках з постачальниками.Ведення необхідної звітності. Ми пропонуємо:Роботу в дружній команді професіоналів;Робота в комфортному офісі (м. Полтава);Своєчасну оплату праці;Можливість кар'єрного росту та розвитку;Графік роботи: з 8.00 до 17.00, 5/2;Можливість працювати в компанії, яка постійно розвивається;Тренінги від Академії ТА-DA;цікаве корпоративне і спортивне життя;подарунки за участь у різних подіях компанії.Якщо протягом 5-ти днів ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що на даний час ми не маємо вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ваше резюме буде збережено в резерв. Коли відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.
Менеджер з постачання (закупівель)
Міжнародний Автохолдинг "Соллі Плюс" - офіційний дилер понад 14 автомобільних брендів в Україні: Mercedes-Benz, Volkswagen, Renault, SKODA, Ravon, Iveco, Mitsubishi, Toyota здійснює продаж та сервісне обслуговування автомобілів. В один із напрямків діяльності компанії - виробництво кузовів-фургонів (рефрижераторні, хлібні, ізотермічні, промтоварні автофургони, бортові алюмінієві платформи, гідроборти) для комерційного транспорту шукаємо Менеджера із постачання ( закупівель).Наші побажання до кандидата:Вища освіта (бажано економічна), знання української мови.Бажано досвід у сфері машинобудування.Знання поставок і контрактних умов.Знання роботи транспортної, логістичної і митної системиВміння вести переговори, робота з запереченнями, володіння навичками ефективної комунікації.Вміння працювати з офісними програмами: Excel, документами Word, знання 1С8.Вміння і бажання знаходити спільну мову з людьми, бути гнучким.Відповідальність, пунктуальність, уважність до строків, ініціативність.Функціональні обов'язки:Забезпечення підприємства необхідною сировиною і матеріалами для його виробничої діяльності в потрібні терміни.Аналіз ринку, перевірка і вибір постачальників продукції та аналіз їх комерційних пропозицій.Обробка замовлень продукції.Підготовка і повний супровід процесу постачання продукції: укладання договорів, контроль оплати, відвантаження продукції, забезпечення поставок, ведення первинної документації, контроль взаєморозрахунків.Вирішення питань, пов’язаних з поставками бракованої продукції, претензійна робота.Контроль стану виробничих запасів сировини та товарів на складах, участь в оптимізації роботи складу.Продаж неліквідів.Ми пропонуємо:Графік роботи: Пн-ПТ з 08:00 до 16:40. За бажанням можливо працювати з 09-00. Також, можливо обговорити гібридний формат роботи (частково віддалено, частково в офісі).Грамотний та професійний ТОП менеджмент, завжди готовий підтримати та допомогти в роботі.Робота в офіційного дилера, стабільність та можливість працювати у міжнародній компанії з відомим ім'ям та більш ніж 20-річною історією.Можливість самореалізації, розвитку своїх професійних якостей, набути досвідуОформлення офіційне, соц. пакет, оплачувані лікарняні листи.Можливість вирішення особистих питань у робочий час, якщо це не зашкодить робочому процесу.Дякуємо всім шукачам, які нададуть відгук на вакансію і відправлять резюме або повідомлення на ел. пошту або зв’яжуться з HR менеджером за допомогою месенджерів Viber,Telegram за номером телефону Ваше резюме буде розглянуто протягом 3-х робочих днів і у разі нашої зацікавленості з Вами обов’язково зв’яжемося та запросимо на співбесіду. Ми будемо раді бачити Вас у нашій команді!САЙТ: https://sollyplus.comІнформація про наше виробниче підприємство на сайті: https://tcgrusauto.com.ua
Закупівельник
Вимоги: Вища освіта (бажано) Досвід роботи в сфері закупівель від 2х років Досвід управління командою (перевага) Планування закупівель Знання англійської мови (перевага) Активність Можливість навчатись Уміння читати технічну документацію та креслення Організаційні та управлінські навички Досвід у взаємодії з підрядниками: оцінка якості, контроль строків Вміння планувати виробничі процеси, контролювати виконання замовлень. Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування Надаємо бронювання графік 8:00—18:00 5/2 субота і неділя вихідна надаємо службовий телефон (оплата тарифу за рахунок підприємства) 073−914−34−37