Спеціаліст із закупівель

Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах

Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом

Hard skills

  • Аналіз ринку

  • Оформлення договорів закупівлі

  • Планування закупівель

  • Пошук та вибір постачальників

  • Проведення відкритих торгів

  • Проведення переговорної процедури закупівлі

  • Проведення спрощеної закупівлі

  • Проведення тендерних процедур

  • Робота з інструментами закупівель

  • Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов

  • Управління ризиками

Soft skills

  • Переговори з постачальниками

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Фахівець з публічних закупівель

Характеристика вакансії :Фахівець з публічних закупівель, оформлення договорів, тендерна робота. Довідки за телефоном 0938607161 Ольга Олексіївна.

Підгородне, Підгородненська міська ОТГ, Дніпропетровська область
10000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер із закупівлі тканин

ТОВ «Віплей Мерчендайз» — швейне підприємство, яке розробляє та відшиває ексклюзивні іграшки, одяг. Обов’язки: пошук, підбір тканин і фурнітурипрорахунок тендерівзабезпечення виробництва швейними матеріаламизакупівля хоз. матеріалів і канцелярії для фабрикиконтроль замовлення від виставлення рахунка до доставки на складпошук нових постачальниківмоніторинг цін на матеріали Ми пропонуємо: офіційне працевлаштування (оплачувані відпустку, лікарняні, пільги)графік роботи: 5/2 з 09:00 — 17:30сучасний офісхарчування від шеф-кухаря Контактний телефон: Показати телефон; Показати телефон, Олена Місце роботи: м. ПОЧАЙНА (Петрівка), вул. Корабельна, поряд МІСЬКА ЕЛЕКТРИЧКА

Київ
Повна зайнятість
Менеджер з постачання

Компанія ТОВ «Міліг» проводить пошук на вакансію менеджера з постачання Обов’язки: Планування та організація закупівель комплектуючих для виробництва. Забезпечення своєчасної та повної поставки матеріалів. Контроль термінів поставок і перевірка комплектності товару під час доставки. Проведення переговорів з постачальниками для досягнення оптимальних умов співпраці (ціни, терміни, умови оплати). Моніторинг ринку, пошук нових постачальників і розширення бази надійних партнерів. Ведення обліку товарів і контроль їх видачі у виробничий процес. Вимоги: Досвід роботи в закупівлях технічної продукції або комплектуючих для виробництва (електроніка) — від 2 років. Впевнене володіння Excel та CRM-системами (AMO, Trello). Здатність швидко реагувати на неочікувані запити та оперативно вирішувати проблеми. Високий рівень комунікаційних навичок, вміння вести переговори та досягати домовленостей. Уміння працювати з великими обсягами інформації в умовах багатозадачності. Здатність швидко і якісно вирішувати кризові ситуації та передбачати можливі проблеми. Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування. Заробітна плата під час випробувального терміну — 35 тис. грн, після його завершення — 40 тис. грн. П’ятиденний робочий графік (10:00—19:00). Можливість професійного розвитку та підвищення кваліфікації. Бронювання, за наявності оновлених військово-облікових документів. Дружній колектив та комфортні умови роботи. Якщо ви маєте необхідну кваліфікацію та прагнете розвиватися в динамічній і успішній компанії, ми чекаємо на ваше резюме.

Київ
40000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер із закупівель

GPL — група компаній, яка веде діяльність з виробництва, дистрибуції та продажу мастильних матеріалів, технічних рідин, аерозольних фарб, автозапчастин і аксесуарів на легкові та вантажні автомобілі.Ми є офіційними дистриб’юторами відомих українських та зарубіжних торгових марок.Працюємо в секторі бізнесу (В2В) і реалізуємо продукцію для кінцевого споживача (В2С). Наші клієнти — підприємства комерційно-індустріального напрямку, агропідприємства, корпоративні клієнти, державні і комунальні підприємства, мережі АЗС, станції технічного обслуговування автомобілів, столи замовлень, інтернет-магазини, супермаркети, автомагазини.Ми запрошуємо до нашої команди менеджера з закупівель у резидентів. Вимоги до кандидата: Досвід на аналогічній посаді буде перевагою; Досвід роботи в 1С версії 8.3; Впевнене знання ПК (офісний пакет); Уважність та відповідальне ставлення до роботи; Відповідальність, здатність до навчання; Вміння працювати в команді. Функціональні обов’язки: Забезпечувати наявність товару за своїми групами в оптимальній кількості та асортименті; Контролювати залишки товару на складі з урахуванням прогнозованих продажів; Проводити переговори з постачальниками та погоджувати умови постачання з безпосереднім керівником; Забезпечувати виконання угод з постачальниками та вирішувати спірні питання; Вести переговори з постачальником щодо формування відпускної ціни, погоджувати знижки та оптимізовувати заявки для отримання знижки; Контролювати рух вантажів та терміни постачання товарів; Забезпечувати відділи компанії всією необхідною інформацією про товар (нові пропозиції, нові надходження, про зміни прайс листа постачальника); Проводити роботу з рекламацій із постачальником; Проводити процедуру моніторингу ринкових умов та аналіз тенденцій цінової динаміки. У свою чергу ми пропонуємо: Своєчасну виплату заробітної плати; Повну зайнятість; Графік роботи з 08:30 до 17:30 з понеділка по п’ятницю; Внутрішній соціальний пакет. Якщо Ви — шукаєте стабільність в роботі, позитивну атмосферу в дружньому колективі, вчасну виплату достойної заробітної плати, можливість кар'єрного росту — тоді чекаємо на Ваше резюме або дзвінок за телефоном +380682066083 Анжеліка.Більше про групу компаній GPL можна переглянути за посиланнями:www.gpl.ua/https://www.facebook.com/gpl.ukraine/

Полтава
Повна зайнятість
Менеджер із закупівель та адміністрування послуг

Суспільне Мовлення в пошуках менеджера із закупівель та адміністрування послуг в Департамент адміністрування аудіовізуальних проєктівКлючові функції: Збір, аналіз та систематизація потреби в проведені закупівель. Підготовка документів для проведення закупівель. Підготовка документів для укладання договорів. Супроводження розробки проєктів договорів на послуги для сторонніх організацій. Формування первинної документації (акти, рахунки, видаткові накладні). Забезпечення контролю за вчасним виконанням договорів, проведення оплати. Підготовка звітності щодо надходжень з реалізованих послуг для контрагентів. Ведення реєстру договорів. Забезпечення процесу надання послуг технічного забезпечення, що надаються контрагентам. Здійснення ведення перемовин з контрагентами щодо наявних технічних послуг компанії. Підготовка та удосконалення порядків та політик, що регулюють процес надання технічних послуг. Вимоги: Досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді. Вища освіта за спеціальністю «Менеджмент» або ступінь вищої освіти магістр (спеціаліст) відповідного напряму підготовки. Навички роботи з договорами та первинною документацією (рахунки, акти, тощо); бюджетування, планування та аналіз витрат. Вільне володіння Excel. Бажано знання Закону України «Про публічні закупівлі». Комунікаційні навички ведення перемовин з контрагентами; готовність працювати оперативно (за дедлайнами) з великим обсягом документообігу та великою кількістю підписантів; ввічливість, толерантність, стресостійкість. Ми готові запропонувати: Гарантоване офіційне працевлаштування. Створення безпечного робочого середовища. Підтримку та заохочення колективної співпраці та взаємодії. Можливість працювати над цікавими та важливими проєктами. Графік роботи: офісний формат роботи з пн по пт з 9:00 до 18:00Про нас: https://corp.suspilne.media/

Київ
27000 грн /місяць
Повна зайнятість