Спеціаліст із закупівель
Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах
Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом
Hard skills
Аналіз ринку
Оформлення договорів закупівлі
Планування закупівель
Пошук та вибір постачальників
Проведення відкритих торгів
Проведення переговорної процедури закупівлі
Проведення спрощеної закупівлі
Проведення тендерних процедур
Робота з інструментами закупівель
Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов
Управління ризиками
Soft skills
Переговори з постачальниками
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер ЗЕД
Компанія ТОВ Симедіка УА / Cymedica UA" є лідером у галузі ветеринарії в Україні. У зв'язку з розширенням, ми шукаємо в команду кваліфікованого менеджера з розвитку закупівельно-логістичного ланцюга (Менеджера ЗЕД) у місті Київ, який буде відповідати за організацію та контроль діяльності з ефективного управління запасами та постачанням.Задачі:- Планування, організація закупівельних процесів та контроль їх виконання;- Ведення переговорів з постачальниками та укладання угод;- Координація роботи з постачальниками та логістичними партнерами;- Контроль за рівнем запасів та їх оптимізація;- Аналіз ринку та пошук нових постачальників.Вимоги:- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;- Вища освіта в галузі логістики, управління закупівлями або економіки;- Відмінні комунікативні навички;- Знання законодавства у сфері закупівель та логістики; - Вміння працювати в умовах великого обсягу інформації;- Знання англійської мови на рівні Intermediate та вище.Пропонуємо:- Конкурентну заробітну плату;- Можливість професійного та кар'єрного зростання ;- Робота в стабільній та успішній компанії; - Дружний колектив та комфортні умови праці.Якщо ви готові приєднатися до нашої дружньої команди та виконати відповідальні та цікаві завдання, надсилайте свої резюме відразу!
Менеджер із закупівель жирних кислот
МХП — міжнародна компанія в сфері харчових та агротехнологій, яка творить нову культуру харчування завдяки інноваціям. Ми є лідером у Європі за виробництвом м’яса птиці та експортуємо продукцію в понад 70 країн. Ти точно нас знаєш за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», Kurator, «Секрети Шефа», Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah. МХП серед 20 кращих роботодавців країни. У нас цікаві масштабні проєкти, ми шукаємо свій шлях, експериментуємо. Приєднуйся і будуй міжнародний фудтех разом з нами! Наш працівник на цій посаді: Відповідає за виконання планів закупівель продуктів рослинної переробки (щомісячний, квартальний) Відповідає за формування оптимальних закупівельних цін Відповідає за моніторинг цін в регіоні Відповідає за формування та розширення клієнтської бази Контролює ланцюг поставки закупленої продукції від виробника до точки колектингу Формує довгострокові контракти із закупівлі продуктів рослинної переробки зі стратегічними постачальниками Контролює своєчасну оплату та кредиторську заборгованість Відповідає за формування прибутку від трейду Запрошуємо на співбесіду, якщо у тебе є: Вища освіта Досвід роботи в закупівлях від 1-го року Знання ринків сommodities, non-сommodities та принципи ціноутворення Навички переговорів, роботи з запереченнями, укладання комерційних угод Орієнтація на результат, відповідальність за фінансовий результат Досвід роботи з MS Office (Word, Excel, Power Point), 1C Посвідчення водія кат. В, власне авто За що обирають МХП? За наш масштаб. МХП це міжнародна компанія з українським корінням: 40 підприємств у 17 регіонах України, понад 6 напрямків бізнесу та 6 представництв за кордоном, які об'єднують 32 тисячі, закоханих у свою справу людей За можливості для розвитку та навчання. Щорічно у власному центрі навчання проходить 80+ заходів (воркшопи, тренінги, бізнес-ігри), діють 10 програм для управлінців, є 50+ навчальних курсів доступних в будь-який час з будь-якого пристрою. За нашу позицію. МХП забезпечує продовольчу безпеку країни. Компанія однією з перших створила посаду координатора із взаємодії з військовими та ветеранами, які розвивають програму підтримки військових, ветеранів та їхніх родин «МХП Поруч». А спільно з одним з найбільших благодійний фондів «МХП Громаді» розвиває громади та інвестує в культурні проєкти За турботу не для галочки. В компанії діє програма МХП-Здоров'я, яка дає доступ до медичного страхування, послуг корпоративних лікарів, спеціальних медичних чекапів. А також працюють корпоративні психологи, які допоможуть розібратися не лише з робочими питаннями, а й з особистими За стабільність та гарантії. Компанія пропонує стабільну конкурентну заробітну плату, дотримується усіх норм законодавства, має розвинену політику щодо компенсацій та пільг, яка враховує специфіку кожного напряму бізнесу За комфорт. Компанія інвестує у простори, де працюють люди МХП, облаштовує затишні офіси, організовує розвозку, та створює атмосферу, яка надихає як працювати, так і проводити дозвілля За цінності. Компанія об'єднує людей які в щоденній роботі керуються цінностями партнерство, постійний розвиток, чесність та відкритість, відповідальність, цілеспрямованість Приєднуйся до нашої команди, та переконайся :)
Керівник відділу постачання та логістики
Ми, компанія Д ЛАЙТ, вітчизняний виробник спецтехніки для аграрного, комунального та лісового сектору. Виробляємо техніку понад 22 роки для різних галузей промисловості в Україні та інших країн світу. Лідер на ринку лісової галузі.Шукаємо у свою команду Керівника відділу постачання та логістики.Головні принципи успіху компанії: вихід на міжнародний ринок, швидке та якісне виробництво, висококваліфікована командаМісія компанії: Створюючи нові традиції у світовому машинобудуванні, ми цінуємо наших співробітників як наших клієнтів!Вимоги:Досвід роботи на керівних посадах у сфері закупівель та логістики від 2 років;Навички аналітики, стратегічного планування, управління запасами та витратами;Відповідальність, стратегічне мислення, навички управління командою;Бажаний досвід в CRM та BAS ERP;Знання англійської мови на середньому рівні буде перевагою.Обов’язки:Управління процесами закупівель для своєчасного забезпечення виробництва;Розробка та впровадження ефективної стратегії закупівель та складського господарства;Оптимізація запасів та контроль за складською логістикою;Аналіз ринку, оцінка ризиків та вартості;Управління сформованою командою закупівельників і складських працівників — 12 осіб;Робота з бюджетом закупівель, ведення звітності відділу.Ми пропонуємо:Працювати в Компанії з розвинутим та впровадженим LEAN менеджментом;Системні процеси та налагоджена комунікація між підрозділами;Конкурентна зарплата та бонусна система (ставка+КРІ вища за середню);Робочий день ПН-ПТ 8:30—17:30 без потреби працювати понаднормово;Працювати у сучасному офісі у м. Кременчук або гібридний графік;Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустки, корпоративний мобільний зв’язок, компенсація проїзду;Регулярні тренінги та навчання.Наш сайт: https://dlight.com.ua/ua/Ми у соцмережах: https://www.facebook.com/dlight.ukrЗацікавила вакансія? Надсилайте резюме або телефонуйте за номером: Марія.
Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа у Сокаль
Вимоги: Вища освіта, рекомендовано юридична або економічна першого (бакалаврського) рівня або другого (магістерського) рівня (готові розглянути кандидатуру студента). Впевнений користувач ПО: MS Office (Excel, Word). Уважність, комунікабельність, цілеспрямованість, енергійність, стресостійкість, відповідальність; Хороші аналітичні та організаційні навички. Уміння виявляти потенційні можливості та мінімізувати ризики. Навички ведення переговорів для досягнення оптимальних рішень та збереження довготривалих відносин з постачальниками. Знання законодавства у сфері публічних закупівель, розуміння механізму закупівель, планування та бюджетування — бажано. Умови роботи: Офіційне працевлаштування; Зручний графік роботи, п’ятиденний робочий тиждень; Заробітна плата вчасно, 2 рази на місяць; Комфортні умови праці; преміальна система заохочення Професійний розвиток; Дружній колектив; Корпоративна культура. Обов’язки: Дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Організація та проведення процедур закупівель у відповідності з ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року та постановою № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Приєднавшись до команди Центру, ви отримаєте: Офіційне оформлення та конкурентну заробітну плату. Корпоративне навчання та розвиток: тренінги, навчальні заходи. Зручне розташування установи. Безперебійне живлення: наш офіс обладнаний генераторами.
Фахівець з публічних закупівель
Державне підприємство відкрило вакансію –ФАХІЕЦЬ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. БРОНЮВАННЯ.Заробітна плата два рази на місяць – аванс, получка. Офіційне працевлаштування.Обов’язковий досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років.Обов’язки відповідно до посадовій інструкції:Забезпечує складання , затвердження та зберігання відповідних документів;Забезпечує збір, узагальнення та підготовку інформації;Здійснює по закупівлі підготовку документів, вибір процедури закупівлі та організує її проведення;Забезпечує ведення контролю зі своєчасного інформування оприлюднення інформації стосовно публічних закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель;Місце роботи: м. Дніпро, вулиця Космічна,35 ,біля Дитячої обласної лікарні. Графік роботи : п’ятиденка з 8-00 до 17-00.Звертатись до відділу кадрів у робочий час за тел. Ольга.