Спеціаліст із закупівель
Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах
Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом
Hard skills
Аналіз ринку
Оформлення договорів закупівлі
Планування закупівель
Пошук та вибір постачальників
Проведення відкритих торгів
Проведення переговорної процедури закупівлі
Проведення спрощеної закупівлі
Проведення тендерних процедур
Робота з інструментами закупівель
Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов
Управління ризиками
Soft skills
Переговори з постачальниками
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Спеціаліст із закупівель
Спеціаліст із закупівель
Експерти:
Андрій Кулініч
Вакансії
Дивитись всіКерівник відділу закупівель
Відкрита вакансія Керівника відділу закупівель у наших партнерів, а саме в одному із найбільших банків в Україні, який пропонує клієнтам сучасний банківський сервіс на рівні передових європейських стандартів.Основні вимоги:Вища економічна освіта/технічна;Досвід роботи від 5 років;Знання англійської мови на рівні B2;Бізнес комунікація та досвід у проведенні переговорів;Знання тендерних майданчиків ( SAP; ARIBA, Smart Tender, Prozzoro)Практичні знання у застосування ефективності різних методів/ впровадження категорійних стратегій, покращення ефективності закупівельної діяльності.Основні обов'язки:Управління діяльністю Відділу стратегічних закупівель;складання річного плану закупівельних заходів та контроль його виконання;участь у розробці і впровадженні технологій оптимізації процесів закупівельної діяльності з урахуванням внутрішніх вимог;Розробка закупівельної стратегії в розрізі закупівельних категорій; Оптимізація процесу сорсингу та бази постачальників;Моніторинг цінових тенденцій, технологій, пропозицій в рамках встановлених категорій закупівель, забезпечення проведення конкурсного відбору постачальників з метою укладання найбільш вигідних для Банку контрактів з точку зору оптимізації (зменшення) витрат, глобалізації об’ємів споживання (централізації закупівель), покращення якості товарів, робіт, послуг, що закуповуються;Управління відносинами з внутрішніми замовниками;Забезпечення проведення робіт по збору інформації щодо ефективності роботи постачальників, участь у процесі управління ризиками постачальників;Ми пропонуємо:Ринкову заробітну плату на рівні провідних роботодавців України;Медичне страхування та страхування від нещасних випадків;25 днів відпустки;Доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками;Стабільність та розвиток.Бачите себе на цій позиції? Надсилайте резюме та телефонуйте, ми завжди раді професіоналам.
Фахівець з публічних закупівель
№ вакансії: 20392304190031 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: фахівець з публічних закупівель Харківська область, Харківський район, Харківська міська ТГ, Харків, НЕМИШЛЯНСЬКИЙОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:Бюджет! Обовязковий досвід користування програмою Prozorro/ Планування та підготовкка документації для проведення публічних закупівель. Розробка та аналіз тендерних умов, включаючи визнчення вимог до товарів. Проведення відкритих торгів. Контроль за виконанням умов договорів. Забезпечення прозорості та відкритості. Звертатися до консультанта роботодавця центру зайнятості - Кривцун Кіри Сергіївни, за телефоном 050 665 72 62 , Харківська філіяРежим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Магістрз досвідом роботи Особистісні компетенції:Вміння працювати з великим обсягом даних, структурно- логічне мислення, уважність до деталей,Професійні компетенції:Планування та підготовка документації, взаємодія з учасниками закупівельного процесу
Менеджер ЗЕД зі знанням англійської мови
У велику торгову компанію (імпорт м’ясної продукції) потрібен менеджер ЗЕД. Офіс компанії знаходиться за адресою: Жилянська, 31Вимоги до кандидата:знання англійської мовипошук нових постачальників і ведення поточних договорівдосвід роботи у сфері ЗЕД;знання міжнародних правил Incotermsвища освітазнання ПК та програм Microsoft Officeнавички роботи з іноземними постачальникамиОбов’язки кандидата:робота в постачальникамискладання контрактівробота з відвантажувальними документамиконтроль всього процесу відвантаження від складу постачальника до складу в Україніможливі відрядження за кордонНаша пропозиція кандидату офіційне працевлаштування;робота в офісі з 9 до 18 з понеділка по п’ятницю;заробітна плата від 45 000 до 55 000 гривень на місяць
Менеджер з закупівель та постачання
Опис вакансії Назва посади: Менеджер з закупівель та постачання Локація: м. Львів, Україна Зайнятість: Повна (в офісі) Підпорядкування: Начальнику операційного відділу Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта, магістр (бакалавр) в галузі економіки, комерції, ділового адміністрування, інженерії, права або бухгалтерського обліку, або іншої галузі, що дотична до закупівель.Досвід роботи — не менше 2 роки.Досвід роботи в міжнародних та українських неурядових організаціях та проектах, що фінансуються іноземними донорами буде великою перевагою. Мови: українська — вільне володіння, англійська — В1 не нижче (обов'язкова вимога). Володіння офісним пакетом Microsoft та іншим відповідним програмним забезпеченням (особливо в MS Excel) Менеджер з закупівель та постачання має знати: Законодавство України, постанови, накази, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які регулюють діяльність неурядової організації (надалі — НУО); Гуманітарні принципи діяльності НУО; Порядок розроблення комерційних умов договорів, контрактів, угод;Правила Інкотермс;Етику ділового спілкування. Основні обов’язки та завдання: Здійснює закупівлю матеріалів та послуг відповідно до політики та процедури закупівель БО “Мальтійська служба допомоги”.Контролює своєчасну оплату постачальникам.Забезпечує якість, кількість і своєчасну доставку товарів і своєчасне виконання контрактів.Здійснює підготовка тендерної документації, розміщення запиту пропозицій, підготовку підсумку аналізу пропозиції.Оцінює ціну та наявність матеріалів у постачальників, щоб забезпечити можливість закупівель.Надає супровід та консультативну допомогу керівникам напрямків у складанні запиту для кожної закупівліВідстежує та контролює виконання всіх отриманих запитів, надає зворотній зв'язок щодо статусу замовлень проектним колегам.Забезпечує підготовку документації щодо закупівель товарів та послуг відповідно до затверджених політик та процедур організаціїЗабезпечує зберігання усієї документації, що стосується закупівель (в електронному та паперовому варіанті) протягом всього циклу закупівель відповідно до інструкцій та процедур організаціїЗабезпечує належну доставку товарів на склад.Готує та подає регулярні звіти менеджеру із закупівель та постачання згідно політики звітності ОрганізаціїВиконує інші обов'язки відповідно до посадової інструкції Ми пропонуємо: Довгострокове партнерство та офіційне працевлаштування; Конкурентну заробітну плату; Можливості для кар'єрного росту; Цікаву роботу в команді кваліфікованих спеціалістів в міжнародному середовищі; Щорічну відпустку відповідно до вимог законодавства України; Мовні курси, тренінги; Індивідуальний та груповий психологічний супровід. Якщо Ви прагнете професійного розвитку, готові долучитись до діяльності неурядової організації та працювати в соціально-гуманітарній сфері то ми переконані, що робота в Мальтійській службі допомоги стане для Вас незабутнім досвідом. Щоб детальніше познайомитись з нами переходьте за посиланням: Сайт: https://malteser.ua/Facebook: https://www.facebook.com/MalteserUkraineInstagram: https://www.instagram.com/malteser_ukraine/YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCdQ70epquQ5dF5C8-d42x8gLinkedIn: https://www.linkedin.com/company/malteserukraine/ Редагувати
Менеджер ЗЕД та логістики
Вітаємо!Провідна дистриб'юторська компанія, постачальник хімічних речовин, додаткових складових інгредієнтів та інноваційних рішень для ключових галузей виробництва продуктів кінцевого споживання у Південно-Східній Європі, Україні та Туреччині запрошує на роботу Менеджера ЗЕД та логістики В обов’язки буде входити:підготовка та контроль пакету експорно-імпортних документів, дозвільних документів для митного оформлення вантажів ;робота з митницею та митними брокерами;оформлення та супровід ЗЕД контрактів;розміщення замовлень на заводах іноземних компаній-партнерів;співпраця з експедиторськими компаніями та компаніями-перевізниками з питань організації букінгу та перевезень (авто, море, авіа);документальний супровід та контроль всього ланцюжка транспортної логістики, починаючи від перевірки документів, підбору та замовлення транспорту/митного оформлення/супроводу в дорозі до митного оформлення в країні одержувача;ведення балансів по логістиці з контрагентами;робота з первинною бухгалтерською документацією (контроль наявності, збирання, обробка та відправка під реєстр в аутсорсингову компанію)Від кандидата ми очікуємо:досвід роботи ЗЕД та логістикою від 3-х років;вища освіта;знання особливостей ЗЕД, оформлення документації, Incoterms;володіння англійською мовою на рівні intermediate;уважність, відповідальність, активність, ініціативність;впевнене користування MS OfficeКомпанія пропонує:цікаву роботу в стабільній компанії з багаторічним досвідом;своєчасна виплата заробітної плати та дотримання всіх гарантій;офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні;Графік роботи: ПН-ПТ з 9:00 до 18:00;Дружній колективМісце розташування офісу м. Почайна/м. Тараса Шевченка.Чекаємо на ваші зарплатні очікування у висланих резюме.
