Спеціаліст із закупівель

Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах

Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом

Hard skills

  • Аналіз ринку

  • Оформлення договорів закупівлі

  • Планування закупівель

  • Пошук та вибір постачальників

  • Проведення відкритих торгів

  • Проведення переговорної процедури закупівлі

  • Проведення спрощеної закупівлі

  • Проведення тендерних процедур

  • Робота з інструментами закупівель

  • Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов

  • Управління ризиками

Soft skills

  • Переговори з постачальниками

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер із закупівлі обладнання (ЗЕД)

Основні обов’язки: Забезпечення виконання заявок на постачання запасних частин (ЗЕД) Організація та забезпечення повного циклу закупівлі виробничого та допоміжного обладнання Участь в розробці та проєктуванні оснастки виробничого обладнання Підбір обладнання на підставі технічних вимог Закупівля виробничого обладнання та запасних частин (ЗЕД). Вимоги до кандидата: Вища технічна освіта, досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді Розуміння та володіння у сфері ЗЕД Досвід самостійної закупівлі обладнання та запчастин Досвід контрактно-договірної діяльності Знання та розуміння обігу первинної бухгалтерської документації Знання програми AutoCAD та володіння англійською мовою (рівень Іntermediate level) — будуть перевагою. Особисті якості: Аналітичний склад розуму Уважність до деталей, відповідальність Спрямованість на результат. Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату Офіційне працевлаштування Медичне страхування після успішного проходження випробувального терміну Смачні обіди за рахунок компанії Робота в комфортабельному офісі (open space) з 09:00 до 18:00, з понеділка по п‘ятницю.

Київ
60000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з закупівель побутова техніка

Український бренд якісної побутової техніки Rotex, що має успішну 20-ти річну історію, запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію Менеджер з закупівель. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:Аналіз ринку побутової техніки. Пошук нових та закупівля існуючих асортиментних продуктів в країнах виробництва (Китай та ін.).Планування та контроль закупівель, управління товарним запасом.Переговори з постачальниками Англійською мовою.Відрядження за кордон на виставки для ведення переговорів з існуючими  постачальниками та пошуку нових продуктів.Розрахунок вартості доставки, робота з документами (інвойси, контракти та ін.).Супроводження замовлень по системі OEM.Робота з Артворками через підготовку тех.-завдань дизайнерам.ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:Досвід роботи з подібними задачами в торгових компаніях, роздрібних мережах або представництвах.Навички управління товарною категорією, або продуктом.Уміння аналізувати і обробляти великі масиви даних.Розуміння принципів імпорту товарів.Амбітність, активна життєва позиція, бажання працювати; розвинуті аналітичні здібності, успішний досвід ведення переговорів, організованість, ініціативність.Можливість працювати в офісі, Київ, Метро «Лівобережна».English на рівні не нижче В2 МИ ЗАБЕЗПЕЧИМО:Гідний рівень заробітної плати, можливість впливати на рівень доходу через власний результатЦікаві задачі та роботу у високопрофесійній командіРоботу в компанії з згуртованою командою, відкритими комунікаціями, підприємницьким підходом, Ресурс компанії для досягнення комерційних цілейМожливість розвиватися та будувати кар'єру в компаніїМожливість і час для навчання: семінари, тренінги, досвід колегПрацевлаштування та всі соц.гарантії згідно законодавства України, своєчасна виплата зп Чекаємо на ваші резюме та будемо раді бачити вас в нашій команді!Відправляйте Ваше резюме з контактами на e-mail

Київ
40000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер ЗЕД (вул. Берковецька, 6К)

Національна мережа торговельних центрів "Епіцентр К" запрошує до бізнес-команди центрального офісу  Менеджера ЗЕД  за адресою: м. Київ, вул.Берковецька, 6К. Компанія пропонує:офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку 24 календарні дні, оплачувані лікарняні;новий, просторий, сучасний офіс у Києві на вул. Берковецька, 6-К ст.м. Академмістечко;спортцентр + персональні тренери, групові заняття (йога, TRX, стретчінг);салон краси, SPA-центр на території офісу;відкриті спортмайданчики (великий теніс, футбол, баскетбол);медичний центр (терапевт, дієтолог, ЛОР, окуліст, кардіолог, хірург, УЗД, масажист);корпоративне навчання;оплачувані профільні виставки та конференції (в Україні);спеціальні знижки при купівлі товарів у мережі наших торговельних центрів.Ваші завдання:пошук і ведення переговорів з партнерами, заключення контрактів;моніторинг ринку, асортименту, підготовка товару, підготовка документів ЗЕД, документів для митного оформлення вантажів;аналіз товарних запасів на складах, розрахунок динаміки продажів, контроль логістики поставок.Для нас важливо: успішний досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років компаніях FMCG; знання законодавства в галузі ЗЕД;досвід у веденні ефективних та результативних бізнес-переговорів;англійська мова - вільно;вища освіта та додатково “прокачені” професійні знання, уміння та навички на тренінгах, семінарах, бізнес-курсах;високий рівень відповідальності, орієнтованість на результат, системність, аналітичні здібності.Виникли питання або цікавлять подробиці? Телефонуйте за номером  або надсилайте резюме З повагою, команда HR «Епіцентр К»ПРАЦЮЄМО ДАЛІ, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ

Київ
Повна зайнятість
Фахівець із закупівель та логістики запасних частин

ВАТУкраїна — частина Групи ВАТ, яка виробляє традиційні тютюнові продукти, а також продукти нового покоління, що сфокусовані на зменшення впливу на здоров’я людей.Наша культура базується на принципах інклюзивності та різноманітності, що робить наш колектив сильнішим і багатограннішим, що не лише збагачує нашу команду, а й відкриває нові горизонти для інновацій та співпраці.ПОСАДА: Фахівець із закупівель та логістики запасних частин ФУНКЦІЯ: Відділ постачання \ ЛогістикаЛОКАЦІЯ: ПрилукиКлючові завдання та очікування від цієї ролі: координація підготовки та актуалізації облікових даних запасних частин і матеріалів, адміністрування процесу закупівель: від створення замовлення до оприбуткування на склад. Співпраця з міжнародною командою та представниками інших фабрик ВАТ для підтримки даних відповідно до стандартів Компанії. Відповідальність за координацію міжфабричних продажів, адміністративну підтримку всіх учасників процесу закупівлі, внесення пропозицій щодо оптимізації процесів і розробки та впровадження ключових показників ефективності (KPI).Ключові обов’язки: Координувати підготовку та оновлення облікових даних запасних частин і матеріалів (з використанням таких систем як: SAP, 1C, Microsoft Dynamics, Excel, Power Bi); Адмініструвати процес закупівель і міжфабричних продажів запасних частин від замовлення до оприбуткування (комунікація та погодження, аналітика наявності та надлишків, доповнення даних, контроль оформлення документації та відвантаження); Співпрацювати з командою представників інших фабрик Компанії та надавати адміністративну підтримку учасникам процесу; Здійснювати аналітику даних щодо запасних частин та їх закупівель (аналізувати обсяги та динаміку витрат, залишки запасних частин, терміни зберігання та поставки тощо); Оптимізувати процеси, надавати пропозиції для покращення; Забезпечувати виконання ключових показників ефективності в рамках своєї відповідальності. Ключові вимоги: Вища освіта; Впевнене користування інструментами Microsoft Office (Excel — володіння просунутими формулами та pivot-таблицями); Вільне володіння українською, англійська мова від середнього рівня (В1+); Відповідальність, ініціативність, досвід оптимізації процесів; Розвинуті аналітичні навички та вміння працювати з великими обсягами даних; Лідерські якості, досвід роботи в команді, вміння організовувати командну роботу; Знання SAP та базові навички програмування будуть перевагою; Що ми пропонуємо: офіційне працевлаштування з повним соціальним пакетом; регулярний перегляд зарплати з щорічним/щоквартальним бонусом; компенсація харчування для підтримки вашого здоров’я; медичне страхування та страхування життя — ваша безпека в пріоритеті; компенсація проживання/безкоштовне проживання для працівників з інших міст; гібридний графік роботи для підтримки балансу між роботою та особистим життям; навчання та розвиток — можливості зростати разом з нами; програми добробуту для фізичного і ментального здоров’я; спортзал на території фабрики; знижки від партнерів — вигідні пропозиції для вашого дозвілля; міжнародний досвід — працюйте з професіоналами з усього світу. ЧОМУ ВАТ УКРАЇНАВАТ Україна протягом багатьох років поспіль отримує сертифікацію Top Employers Institute як найкращого роботодавця України та Європи, що підтверджує високі стандарти до умов праці.Це Компанія рівних можливостей, де успіх починається з людей. Ми відкриті до співпраці з усіма, незалежно від соціального статусу, фізичних можливостей або життєвого досвіду.ВАТ Україна — це більше ніж робота, це можливість створити Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™).Станьте частиною нашої команди вже сьогодні. Зробіть перший крок — надішліть резюме!

Прилуки, Прилуцька міська ОТГ, Чернігівська область
Повна зайнятість
Менеджер з постачання, логіст

Вимоги:  Вища  освіта (бажано)Навички ведення переговорів та укладання договорів з постачальникамиЗдатність працювати в умовах багатозадачності Впевнений користувач MS Office Аналітичний склад мислення Обов'язки: пошук постачальників, проведення переговорів, укладання договорів забезпечення транспорту, матеріалами та іншими ТМЦ управління товарними запасами проведення тендерів взаєморозрахунки з контрагентами підвищення показників ефективностіробота з дебіторською заборгованістю. базові знання  логістики.Умови роботи:  офіційне працевлаштування, хороші умови.

Львів
21500 грн /місяць
Повна зайнятість