Спеціаліст із закупівель
Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах
Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом
Hard skills
Аналіз ринку
Оформлення договорів закупівлі
Планування закупівель
Пошук та вибір постачальників
Проведення відкритих торгів
Проведення переговорної процедури закупівлі
Проведення спрощеної закупівлі
Проведення тендерних процедур
Робота з інструментами закупівель
Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов
Управління ризиками
Soft skills
Переговори з постачальниками
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер ЗЕД (експорт)
Вимоги: Досвід роботи з експортними/імпортними операціями від 1 року; Вища освіта в галузі економіки, міжнародних відносин або суміжних спеціальностей; Знання INCOTERMS 2020, досвід оформлення EURO 1; Знання англійської мови (письмово та усно) — В1-В2; Ведення міжнародної логістики (Україна — Європа); Відповідальність та бажання навчатися. Обов’язки: Організація митних та логістичних процесів з метою експорту та імпорту товарів; Ведення переговорів, укладання та контроль виконання договорів з клієнтами, постачальниками та іншими сторонами; Аналіз ринку постачальників матеріалів, послуг логістики ЗЕД та послуг виробництва. Умови: Робота в стабільній компанії; Своєчасна виплата заробітньої платні; Компенсаційний пакет згідно КЗпП; Можливість гібридного графіку роботи; Навчання від компанії; Можливість професійного та кар'єрного зросту. Розглядаємо кандидатів також під навчання!
Менеджер з постачання
Компанія «Селан«є виробником побутовий хімій. Професійний підхід до всіх етапів виробництва та ретельно підібрана рецептура дозволяє нам створювати продукцію найвищої якості. Запрошуємо до нашої активної команди Менеджера з постачання Обов’язки : розрахунок потреби у сировині задля забезпечення виконання плану виробництва (квартальна, місячна)складання бюджету та графіка поставок сировини (план-факт щомісячний)контроль та аналіз залишків сировини на складахскладання заявок на постачання сировинипошук альтернативних видів сировинианаліз ринку сировини (аналіз конкурентів, цін, обсягів, умов постачання)пошук нових та альтернативних постачальників сировини в Україніведення переговорів з постачальниками, укладання договорів та контроль за виконанням договірних відносинробота з постачальниками з рекламацій з якості сировиниконтроль кредиторської заборгованості, складання графіка платежів (місяць, понеділок)контроль первинної бухгалтерської документаціїпідготовка аналітичних звітів для керівництва Вимоги : Вища овсіта;Досвід роботи на аналогічній ділянці;Знання 1С, Excel (если, суммесли, ВПР)Аналітичний склад розумуЗдатність приймати самостійні рішення і нести за них відповідальність.Здатність до самоорганізації.Ініціативність, чесність, уважність, комунікабельністьЗдатність працювати в команді та на результат Умови праці: Робочий графік: Пн-Пт, з 9:00 до 18:00 (р-н АНД, ул Лесопильная,3А)Адаптація та навчанняМолодий, дружній колектив!Дюдюн Вадим 096-425-45-69
Фахівець з публічних закупівель
Характеристика вакансії :Провідний фахівець сектору забезпеченя публічних закупівель , супроводжувати та проводити закупівлі /процедури із забезпеченням об'єктивності та неупереджованості відповідно до ЗУ " Про публічні закупівлі" , брати участь у планувані видатків і визначенні потреби в товарах , роботах і послугах ,приймати участь в планувані закупівлі , формуванні річного плану закупівель .Здійснювати вибір процедури закупівель , організацію та проведення"допорогових" та спрощених закупівель. 0966825183 Надія Миколаївна 084
Менеджер тендерних закупівель
Група компаній DIM — це компанія з 10-ті літньою історією реалізації сучасних проєктів комфорт, бізнес та преміум класу європейської якості із власними парками, коворкінгами, вишуканими лоббі, зонами відпочинку, ігровими і спортивними майданчиками, водоймами та дитячими садками.Ми створюємо не просто комплекси, а новий стиль життя.Команда DIM пишається результатами своєї праці і продовжує рухатись вперед назустріч досягненню нових цілей, у зв’язку з розширенням штату запрошуємо долучитись до нашої команди менеджера тендерних закупівельОбов’язки: Аналіз ТЗ для підготовки тендерної документації. Своєчасна підготовка та подача тендерного завдання згідно технічного завдання. Моніторинг тендерних пропозицій та участь у торгах. Проведення тендерних поцедур у встановлені компанією термін та підписання договору та договірних цін з переможцем. Своєчасна підготовка і подача документів на угоду. Забезпечення виконання тендерних процедур відповідно до законодавства. Вимоги до кандидата: Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років в будівництві. Глибоке розуміння процесів тендерних закупівель та законодавчих вимог. Досвід роботи з комерційними тендерами. Відповідальність, точність та уважність до деталей. Гарні комунікативні та переговорні навички. Здатність працювати в умовах багатозадачності та з жорсткими дедлайнами. Умови роботи: Офіційне працевлаштування, оплата лікарняних та відпусток. Достойний рівень оплати праці. Офіс в центрі міста (Контрактова площа). Цікаві задачі та дружній колектив. Ти отримаєш можливість доєднатись до унікальних девелоперських проєктів бізнес Якщо ти хочеш розвиватися разом компанією найсучасніших будівельних проєктів, ми чекаємо тебе до нашої команди професіоналів!
Менеджер з тендерних закупівель
Вітаємо! LLC ELEKTRO POSTAVKA COMPLEX — сучасна компанія, що існує на ринку України майже 20 років і спеціалізується на оптовій торгівлі побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення. Зараз компанія в пошуку Менеджера з тендерних закупівель, готові розглядати кандидатів з мінімальним досвідом, але дуже важлива мотивація, прагнення стати професіоналом у цьому напрямі!) Від Вас -Вища електротехнічна/економічна освіта; -досвід роботи активним менеджером з тендерних закупівель на стороні постачальника від 2-х років, бажано у сфері електротехнічного обладнання; -знання основних процедур проведення тендерної роботи; -вміння писати офіційні листи та запити, навички ділових переговорів; -буде перевагою знання принципів/технік продажу, менеджменту, електротехнічна грамотність (базові знання електротехніки, знання електротехнічного ринку); -знання 1С (обов’язково), CRM-системи (бажано). -вміння планувати та досягати поставленої мети. Мати особисті риси характеру, такі як - наполегливість, вміння переконувати та створювати цінність, працювати з запереченнями, аналітичний склад розуму. Задачі -Здійснення моніторингу майданчиків на предмет оголошень про державні/комерційні відкриті конкурси, тендери, електронні аукціони; -підготовка повного пакету документів для участі у тендері (аналіз та вивчення документації, отримання всіх необхідних довідок, оформлення тендерного забезпечення); -участь у аукціонах; -контроль виграних торгів та супровід до підписання договору; -виконання плану продажу; -ведення звітності по виконаній роботі. Компанія пропонує -Фіксовану ставку + КРІ; -наявність всього необхідного для швидкого результату; -офіційне працевлаштування відповідно КЗОТ; -зручний графік з ПН-ПТ з 08:00 до 17:00; -тренінги та семінари; -роботу у затишній обстановці та дружньому колективі. Чекаємо на Ваше резюме! Ми розглядаємо резюме на вакансії протягом 3 робочих днів. Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше резюме – не засмучуйтесь ) Це означає, що наразі у нас немає вакансій відповідних до Вашого досвіду. Але ми зберегли Ваше резюме у нашій базі і в разі появи вакансії релевантної до Вашого досвіду – запропонуємо Вам її до розгляду.