Спеціаліст із закупівель

Купує все необхідне для магазинів, офісів чи компаній у промислових масштабах

Такій людині легко розібратися в митній політиці чи перевезти тонни товарів танкерами через океан. Все для того, щоб ми змогли купити улюблену річ в супермаркеті, мати найкращі олівці в офісах або вчасно заправитися якісним паливом

Hard skills

  • Аналіз ринку

  • Оформлення договорів закупівлі

  • Планування закупівель

  • Пошук та вибір постачальників

  • Проведення відкритих торгів

  • Проведення переговорної процедури закупівлі

  • Проведення спрощеної закупівлі

  • Проведення тендерних процедур

  • Робота з інструментами закупівель

  • Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов

  • Управління ризиками

Soft skills

  • Переговори з постачальниками

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер ЗЕД

Одна з найбільших інтернет-груп України та Європи — MAKEUP, запрошує до своєї команди менеджера з зовнішньоекономічної діяльностіу відділ закупівель.Основні обов’язки: Пошук виробників косметики та аксесуарів у Кореї. Проведення переговорів із постачальниками Аналіз ринку, порівняння комерційних пропозицій, перевірка якості продукції; Контроль за логістикою та оформленням документації; Забезпечення дотримання термінів постачань і стандартів якості. Побудова та супроводження логістики: організація повного процесу постачання товару від замовлення до доставки на склад. Налаштування всіх етапів: логістика, документи, взаємодія з перевізниками та контроль термінів. Важливо буде побудувати систему та забезпечити її безперебійну роботу. Вимоги до кандидата: Досвід роботи у сфері закупівель або зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) Знання специфіки роботи з корейським та/або арабським ринками є суттєвою перевагою; Знання англійської та/або корейської мови для вільної комунікації з виробництвами; Навички комунікації, ведення переговорів та ділового листування; Що пропонуємо ми: Дистанційна робота на повній зайнятості; Графік роботи з Пн. по Пт (9:00 — 18:00); Своєчасна оплата праці 2 рази на місяць; Усі умови для професійного зростання, дружній колектив однодумців; Всі соціальні гарантії згідно КЗпП України; Якщо ця вакансія вас зацікавила і ваш досвід відповідає її вимогам, надсилайте своє резюме з обов’язковим зазначенням очікуваного рівня заробітної плати.Звертаємо увагу на те, що зворотний зв’язок щодо результатів розгляду резюме надається лише у разі позитивного вирішення подальшого розгляду вашої кандидатури. В іншому разі ваші дані будуть збережені в базі резюме Компанії, і ми будемо раді звернутися до вас, якщо з’явиться відповідна посада.

Віддалено
Повна зайнятість
Procurement Manager - Інтерньюз-Україна

«Інтерньюз-Україна» є однією з найбільших громадських організацій, яка працює у сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року. Серед партнерів організації – Представництво Європейського Союзу в Україні, USAID, Світовий банк, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, ОБСЄ, посольства країн-членів ЄС, Британська Рада. Метою Програми є просування «наступного покоління» реформ, які нададуть можливість Верховній Раді України (ВРУ) стати сучасною, ефективною інституцією, яка сприятиме підзвітності та демократичному розвитку в Україні.

Повна зайнятість
Менеджер із закупівлі

Мережа супермаркетів TA-DA! здійснює оптову та роздрібну торгівлю по всій Україні. Ми завжди раді вітати у нашому колективі наполегливих, активних та професійних співробітників. Запрошуємо приєднатися до нашого колективу!Відкрита вакансія менеджера із закупівлі    Вимоги до кандидата:досвід роботи (бажаний, але не обов’язковий), готові взяти студента;Досвід роботи з Google та Excel таблицями;грамотна усна і письмова мова;вміння працювати в умовах багатозадачності;відповідальність та уважність до деталей;добрі комунікативні навички.Основні обов’язки:Розрахунок потреби в товарі по постачальникам.Комунікація з постачальниками та відділами компанії.Робота з документами в 1С: надходженнями, цінами, акціями.Формування та погодження повернень постачальникам.Вирішення питань по взаєморозрахунках з постачальниками.Ведення необхідної звітності.    Ми пропонуємо:Роботу в дружній команді професіоналів;Робота в комфортному офісі (м. Полтава);Своєчасну оплату праці;Можливість кар'єрного росту та розвитку;Графік роботи: з 8.00 до 17.00, 5/2;Можливість працювати в компанії, яка постійно розвивається;Тренінги від Академії ТА-DA;цікаве корпоративне і спортивне життя;подарунки за участь у різних подіях компанії.Якщо протягом 5-ти днів ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що на даний час ми не маємо вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ваше резюме буде збережено в резерв. Коли відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми зможемо запропонувати її Вам для розгляду.

Полтава
13750 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з постачання (закупівель)

Міжнародний Автохолдинг "Соллі Плюс" - офіційний дилер понад 14 автомобільних брендів в Україні: Mercedes-Benz, Volkswagen, Renault, SKODA, Ravon, Iveco, Mitsubishi, Toyota здійснює продаж та сервісне обслуговування автомобілів. В один із напрямків діяльності компанії - виробництво кузовів-фургонів (рефрижераторні, хлібні, ізотермічні, промтоварні автофургони, бортові алюмінієві платформи, гідроборти) для комерційного транспорту шукаємо Менеджера із постачання ( закупівель).Наші побажання до кандидата:Вища освіта (бажано економічна), знання української мови.Бажано досвід у сфері машинобудування.Знання поставок і контрактних умов.Знання роботи транспортної, логістичної і митної системиВміння вести переговори, робота з запереченнями, володіння навичками ефективної комунікації.Вміння працювати з офісними програмами: Excel, документами Word, знання 1С8.Вміння і бажання знаходити спільну мову з людьми, бути гнучким.Відповідальність, пунктуальність, уважність до строків, ініціативність.Функціональні обов'язки:Забезпечення підприємства необхідною сировиною і матеріалами для його виробничої діяльності в потрібні терміни.Аналіз ринку, перевірка і вибір постачальників продукції та аналіз їх комерційних пропозицій.Обробка замовлень продукції.Підготовка і повний супровід процесу постачання продукції: укладання договорів, контроль оплати, відвантаження продукції, забезпечення поставок, ведення первинної документації, контроль взаєморозрахунків.Вирішення питань, пов’язаних з поставками бракованої продукції, претензійна робота.Контроль стану виробничих запасів сировини та товарів на складах, участь в оптимізації роботи складу.Продаж неліквідів.Ми пропонуємо:Графік роботи: Пн-ПТ з 08:00 до 16:40. За бажанням можливо працювати з 09-00. Також, можливо обговорити гібридний формат роботи (частково віддалено, частково в офісі).Грамотний та професійний ТОП менеджмент, завжди готовий підтримати та допомогти в роботі.Робота в офіційного дилера, стабільність та можливість працювати у міжнародній компанії з відомим ім'ям та більш ніж 20-річною історією.Можливість самореалізації, розвитку своїх професійних якостей, набути досвідуОформлення офіційне, соц. пакет, оплачувані лікарняні листи.Можливість вирішення особистих питань у робочий час, якщо це не зашкодить робочому процесу.Дякуємо всім шукачам, які нададуть відгук на вакансію і відправлять резюме або повідомлення на ел. пошту або зв’яжуться з HR менеджером за допомогою месенджерів Viber,Telegram за номером телефону Ваше резюме буде розглянуто протягом 3-х робочих днів і у разі нашої зацікавленості з Вами обов’язково зв’яжемося та запросимо на співбесіду. Ми будемо раді бачити Вас у нашій команді!САЙТ: https://sollyplus.comІнформація про наше виробниче підприємство на сайті: https://tcgrusauto.com.ua

Харків
Повна зайнятість
Закупівельник

Вимоги: Вища освіта (бажано) Досвід роботи в сфері закупівель від 2х років Досвід управління командою (перевага) Планування закупівель Знання англійської мови (перевага) Активність Можливість навчатись Уміння читати технічну документацію та креслення Організаційні та управлінські навички Досвід у взаємодії з підрядниками: оцінка якості, контроль строків Вміння планувати виробничі процеси, контролювати виконання замовлень. Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування Надаємо бронювання графік 8:00—18:00 5/2 субота і неділя вихідна надаємо службовий телефон (оплата тарифу за рахунок підприємства) 073−914−34−37

Черкаси
40000 грн /місяць
Повна зайнятість