Проєктний менеджер
Супроводжує проєкт від початку до кінця — головне, щоб замовник був задоволений роботою
Знає типи проєктів, етапи роботи над ними та їхню методологію. Управляє командою спеціалістів, які виконують свої функції, щоб ідея вдалася. Вирішує кризи в командах і комунікує з клієнтом за потреби
Hard skills
Бюджетування та управління витратами
Контроль та моніторинг проєкту
Планування проєкту
Проєктні методики
Робота з інструментами для документування
Робота з інструментами для звітності
Робота з інструментами для спілкування в команді
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Робота з різними типами проєктів
Розробка таймлайну проєкту
Управління ризиками
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація в менеджменті
Прийняття рішень
Управління часом
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіIT Project manager
Привіт! Ми компанія 7eminar — найбільші та затребувані платформи для бухгалтерів та кадровиків України. Кожен день наші платформи 7eminar.com та Kadroland.com допомагають бухгалтерам та кадровикам залишатися в курсі всіх новацій у законодавстві. Ми маємо впевнену позицію лідера на ринку! Ми шукаємо уважного та відповідального IT Project manager! Сподіваємося, що це саме ТИ! Наш кандидат: Має успішний досвід запуску проєктів від двох років. Зокрема надаємо перевагу досвіду з ІТ проєктами (розробка та запуск сайтів, інтеграція діджитал сервісів). Володіє основами SQL та HTML, Google Analytics, Jira або Trello. Цілеспрямований на результат та дотримання дедлайнів. Розуміє задачі front-end та back-end розробки. Вміє планувати етапи та задачі в трекері (свої та команди). Може чітко вести документацію по проєкту (писати ТЗ та зрозумілі задачі учасникам проєкту). Уважний та вміє тестувати проєкт перед запуском. Що треба робити: Збирати вимоги та матеріали для запуску проєкту. Готувати, планувати та узгоджувати ТЗ. Ставити та перевіряти завдання команди (макети, програмування). Готувати проєкт до запуску, публікувати релізи. Супроводжувати роботу з оновлень на сайті. Ми пропонуємо: Безцінний досвід, який дозволить тобі стати профі у своїй справі. Безмежні можливості для креативу. Постійний розвиток та прокачування своїх soft і hard скілів. Стабільність! Ми гуру бухгалтерії, тому не знаємо, що таке затримки ЗП. Графік роботи: з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю. Але якщо виникне бажання попрацювати довше, то перешкоджати не будемо! :) Затишний та сучасний офіс біля ст. м. "Дорогожичі". Молодий, драйвовий колектив та жодного дрес-коду :) Також, крім зазначених вище переваг, ще одна наша принципова позиція — це щомісячні донати на ЗСУ! Наразі наша компанія задонатила вже більше ніж 3 000 000 грн і ми точно знаємо, що будемо допомагати й надалі! Крім того, ми також підтримуємо рідних наших колег, яких мобілізували та вони потребують допомоги. Наша команда завжди готова об'єднатися та підтримати тих, кому це потрібно, тому що ми віримо у силу спільної підтримки та солідарності. Наша компанія постійно розвивається і ми прагнемо знайти колегу, яка підхопить наше бажання створювати найкращий бухгалтерський/кадровий контент. Якщо тебе зацікавила вакансія, будь ласка, надішли своє резюме! Ми обов’язково з тобою зв'яжемось! P.S Бажаємо мирного дня та чудового настрою! З любов’ю команда 7eminar
Менеджер проектів (кредитування бізнесу)
Департамент ризиків корпоративних клієнтів шукає Project Manager з досвідом і розумінням кредитних процесів для клієнтів середнього і великого бізнесу. Кваліфікація та досвід: Знання процесу кредитування великих та середніх корпоративних клієнтів (TTY&TTC). Створення та управління процедурами, ідентифікація зон покращення, моніторинг роботи процесу. Володіння знаннями щодо нормативних вимог НБУ, що регулюють кредитний бізнес – процес;Компетенції \ досвід щодо змін кредитного процесу, знання методології щодо змін процесів (методологія lean management)Досвід комунікацій з командами розробки щодо формування бізнес-вимог щодо реалізації змін кредитного процесу - Бажано Досвід керування процесами на IT платформах (Creatio, Siebel, in-house)Досвід взаємодії з командами IT розробки (постановка завдання, тестування, оцінка ефективності) Ваша роль: Підвищувати ефективність та продуктивність процесу кредитування великих та середніх клієнтівПокращення колоборації між учасниками процесуПокращення клієнтського досвідуПошук балансу між ефективінстю та комплаєнсності процесу Чому саме ПУМБ? Один з найкращих роботодавців УкраїниПрофесійна та дружня командаВіддалена роботаГідна винагородаМедичне страхуванняОфіційне працевлаштуванняМожливості для розвитку кар'єри та професійного зростанняДружня та відкрита корпоративна культура
Project manager (Netpeak Agency)
Netpeak Agency відкриває нову можливість стати частиною великої команди! Шукаємо талановитого Pre-Middle Project Manager із досвідом у сфері digital-маркетингу! Якщо ти маєш досвід управління проєктами у сфері digital-маркетингу від 1 року — ми точно шукаємо тебе! 🙌У нашому агентстві ми маємо 8 команд РМ'ів (UA, KZ, BGR) та понад 150 досвідчених digital-маркетологів. Наша команда PM зараз налічує вже 35 спеціалістів. Тут ти зможеш обмінюватися ідеями та досвідом з професіоналами у своїй галузі. Ми також надаємо можливість новим колегам пройти карту знань, що допомагає швидко адаптуватися та покращити ваші навички.Які професійні навички нам важливі? Практичний досвід від 1 року з основними інструментами інтернет-маркетингу: PPC, SEO, SMM, ASO, Email Marketing. 2. Досвід роботи з Google Analytics.3. Вміння грамотно будувати комунікацію як із клієнтом, так і з командою.4. Навички роботи у таск-менеджерах.5. Досвід роботи з Google Analytics.6. Досвід роботи з Google Spreadsheets, Google Docs.7. Навички роботи з технічною документацією. Чим ти будеш займатись:1. Управління 5−12 проєктами.2. Контроль та координація — ведення клієнта. PM контролює терміни та завдання щодо проєкт-послуг, зберігає історію спілкування, наявність договору, оплати, супроводжує документообіг.3. Розвиток відносин — зростання клієнта. РМ з’ясовує потреби плани та завдання клієнтів, працює над масштабуванням проєктів, пропонує нові послуги, а також покращує вже запущені процеси незалежно від активності відповідального інтернет-маркетолога.4. Врегулювання конфліктів — пул робіт із запобігання нових проблем та ефективного вирішення вже існуючих.5. За бажанням — обробка вхідних заявок з сайту або телефонних дзвінків (теплий продаж).Перспектива зростання/розвитку за цією позицією?1. Чітка карта знань і можливість самому впливати на своє зростання кар'єрними сходами без прив’язки до часу.2. Компетентний Team Lead та ментор для швидкої адаптації в команді.Ми пропонуємо: Фінансова свобода. Це означає, що ти сам впливаєш на свій дохід за допомогою бонусів, але маєш «подушку безпеки» у вигляді фіксованої оплати. Work-Life balance. Саме ти обираєш, коли тобі зручно розпочати сьогоднішній робочий день з 8:00 до 10:00, та завершити відповідно до 17:00 та 19:00. Віддалений формат, але при цьому ти можеш за бажання відвідувати наші офіси в Одесі, Києві, Харкові та Черкасах. (так-так, вони звісно, автономні на випадок відключення світла). Нашу підтримку твого mental health: у нас є Індивідуальна та групова робота з корпоративним психологом. Оплачувану відпустку — 18 робочих днів, 8 оплачуваних лікарняних на рік без довідок, та 11 державних вихідних. Також, додаткові оплачувані day off, які надаються при настанні певних життєвих обставин. Наявність прозорої політики Subbatical (тривала відпустка на 1−3 міс.) Компенсація 50% професійного навчання: курси, тренінги, вебінари й тд. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, сервіси й різноманітні товари: від косметики до генераторів. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній. Корпоративні заходи та розваги. Навіть у складні часи ми робимо все можливе, аби підняти настрій наших співробітників Чітка позиція та конкретні дії, щодо наближення Перемоги. Протягом 2023 ми виділили понад 90 млн. грн мілітарний та гуманітарний напрямок. І вважаємо одна з найвагоміших переваг — робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник та команда відкриті до діалогу та пропозицій 😉Не гай часу, приєднуйся до нашої команди та стань частиною успішної компанії! 🚀
Менеджер проєктів пивоварного виробництва у Чернігів
Готові доєднатись до міжнародної компанії та отримати можливості обміну досвідом із закордонними колегами? Ви отримаєте наставництво від працівників компанії, навчитеся бути гнучким та адаптуватися до нових умов, а також ставити цілі, які сприятимуть Вашому зростанню.У вас буде можливість працювати з енергійною командою професіоналів, бо ми мріємо про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами! Будемо раді бачити у нашій компанії ветеранів!ABINBEV EFES UKRAINE, найбільша у світі пивоварна компанія, що успішно працює та розвивається в Україні, оголошує про відкриття позиції Менеджер/ка проектів пивоварного виробництва Надаємо компенсацію на оренду житла та підтримку в релокаціїОбов’язки: Забезпечувати вдалу реалізацію проектів різних за складністю і сферами в бізнес-підрозділі Україна; Керувати проектами та контролювати їх технічну реалізацію в рамках бюджету, якості та плану; Представляти Глобальні /Зональні ініціативи в бізнес-підрозділі Україна; Забезпечувати дотримання процедур з інвестицій та деінвестицій; Забезпечувати виконання дозвільного процесу для кожного проекту згідно чинного законодавства; Забезпечувати підтримку проектних команд на заводах, щодо дотримання методології керування проектами; Розробляти та впроваджувати 3-річний план капітальних витрат, захист бюджету перед керівництвом бізнес-підрозділу Україна, а також відділом інженерних проектів зональної пивоварної підтримки; Виконувати інформаційно-технічні роботи, пов`язанні з документуванням інформації, аналізом, узагальненням та обробкою матеріалів; Дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкцій, процедур, нормативно-правових актів з охорони праці, навколишнього середовища, пожежної та техногенної безпеки, робочих інструкцій. Вимоги: Вища технічна освіта; Досвід управління технічними проектами (бажано будівельними) не менше 5 років; Здатність одночасного керування проектами на різних локаціях/Заводах; Знання методології і досвід управління ризиками; Вміння працювати у команді, гарні навички комунікації; Відповідальність, уважність, дисциплінованість; Впевнений користувач ПК (Excel, Word, PowerPoint, AutoCAD, MS Project); Аналітичні здібності, комунікабельність, гнучкість; Прагнення саморозвитку; Знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate. Умови роботи: Офіційне працевлаштування; Конкурентна заробітна плата; Премія за досягнення результату; Дотації на харчування; Страхування життя від нещасних випадків; ДМС для співробітників і членів сімей; Можливість кар'єрного і професійного зростання; Корпоративне навчання і тренінги.
Проєктний менеджер
Вакансія Project-Manager'a (Проектного менеджера) в команду по маркетингу SHYSHKA agency, яка спрямована на заробіток грошей як для себе так і для наших клієнтів.Ми — шукаємо людину, яка бажає більшого, не звичайну зарплату як у звичайних агенціях, а хороші гроші, які зможуть закрити всі ваші потреби.Якщо ти любиш працювати в команді та хочеш зростати разом з нами — заповнюй анкету!https://forms.gle/1UDoNGFSNfxsBJJ9AМи в пошуках кандидата, який: Має досвід ведення рекламних проєктів від 1 року. Досвід управління проєктами від початку до кінця. ОБОВ’ЯЗКОВО досвід в таргетованій реклами/SMM. Впевнений та чіткий в комунікації з клієнтами та командою, вміє вирішувати конфлікти, розвинені навички продажів. Структурований у своїй роботі, має досвід роботи із Google Sheets/Google Drive/Notion. Здатність працювати в режимі багатозадачності. Розвинені «soft skills»: відповідальність, ініціативність та залученість в результат клієнта. Обовʼязки: Менеджмент проектів та ідповідальність за результат в проєктах. Комунікація з клієнтами, командою та підрядниками поза агенцією. Контроль виконання і постановка задач. Звіти про хід роботи з клієнтами. Додаткові задачі по команді (Приклад: участь у брейнштормі для покращення якості послуги). Надаємо: Хороша ЗП (500$ — 1300$+), залежить від кількості проектів. Можливість розвитку та росту. Дружній та позитивний колектив. Доступ до навчальних курсів та матеріалів. Якщо ти той, кого ми шукаємо, заповнюй анкету ⬇️https://forms.gle/1UDoNGFSNfxsBJJ9A