Проєктний менеджер

Супроводжує проєкт від початку до кінця — головне, щоб замовник був задоволений роботою

Знає типи проєктів, етапи роботи над ними та їхню методологію. Управляє командою спеціалістів, які виконують свої функції, щоб ідея вдалася. Вирішує кризи в командах і комунікує з клієнтом за потреби

Hard skills

  • Бюджетування та управління витратами

  • Контроль та моніторинг проєкту

  • Планування проєкту

  • Проєктні методики

  • Робота з інструментами для документування

  • Робота з інструментами для звітності

  • Робота з інструментами для спілкування в команді

  • Робота з інструментами для управління проєктами

  • Робота з інструментами керування завданнями проєкту

  • Робота з різними типами проєктів

  • Розробка таймлайну проєкту

  • Управління ризиками

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Командна робота в менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Прийняття рішень

  • Управління часом

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Project Manager в інтернет-магазині

Опис вакансіїYes, original — це інтернет-магазин оригінального молодіжного спортивного взуття та одягу провідних світових брендів Nike, Adidas, Reebok, Puma, Asics, New Balance, Gap та багато інших. Ми продаємо лише оригінальну продукцію. Наша компанія на ринку понад 6 роки, ми пропонуємо нашим клієнтам понад 100 000 товарів різних брендів та категорій.Ми не стоїмо на місці та у зв’язку з розширенням нашої команди, шукаємо Project Manager, який нам допоможе організувати та контролювати роботу команди. Можливо, саме ти станеш частиною нашої дружньої команди! Що потрібно робити?📌 Організовувати та контролювати роботу команди через CRM (Bitrix, згодом Odoo): • Постановка та розподіл завдань між відділами (маркетинг, IT, логістика, закупівлі, контент). • Контроль дедлайнів та виконання завдань через CRM. • Автоматизація повторюваних процесів у CRM (створення шаблонів, нагадувань, звітності). 📌 Оптимізувати роботу команди: • Щоденний контроль за виконанням задач та усунення проблем із затримками. • Організація щотижневих зустрічей із командою для обговорення статусу завдань. • Аналіз ефективності роботи команди та пропозиції щодо покращення процесів. 📌 Працювати з аналітикою та звітністю: • Відстеження продуктивності команди та ефективності виконання завдань. • Формування звітів для керівництва (KPI, статус проєктів, прогрес автоматизації). • Пошук шляхів для прискорення бізнес-процесів. 📌 Частково закривати пошук нових кандидатів:Що ми очікуємо від вас?✅ Досвід роботи PM у сфері e-commerce, IT або управління процесами — від 2 років.✅ Досвід роботи з CRM-системами (Bitrix24, Odoo, Jira, Trello тощо).✅ Вміння працювати з командою (постановка завдань, контроль дедлайнів, оптимізація роботи).✅ Розуміння роботи інтернет-магазину: маркетинг, логістика, IT, закупівлі.✅ Аналітичне мислення та навички роботи з даними (KPI, звітність).✅ Організованість, відповідальність, здатність працювати в динамічному середовищі.Що ми пропонуємо?🚀 Роботу в швидкозростаючому e-commerce бізнесі.💻 Можливість працювати віддалено або з офісу.💡 Вплив на розвиток компанії та впровадження нових рішень.📈 Конкурентну заробітну плату з бонусами за ефективність.🎯 Відсутність бюрократії — приймаємо рішення швидко та результативно. Перед тим, як захочите з нами зв’язатися потрібно заповнити анкету кандидата на посаду Project Manager https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSciNg6Tusy1ORnGxFD8-xHd1cBa2OiYQh_vLKxsY2vOFxtICA/viewform?usp=header Після заповнення анкети можна звертатися через Telegram @mykola_s

Віддалено
20000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер благодійних проєктів та програм

ОГОЛОШУЄМО КОНКУРС на заміщення посади «Менеджер благодійних проектів та програм»УВАГА!Розглядатися будуть тільки резюме тих кандидатів, які відповідають всім зазначеним нижче вимогам, мають досвід аналогічної роботи 1,5−2 роки та бажають працювати. Основні обов’язки кандидата: реалізація проектів та програм (участь у плануванні, організація (розробка) та контроль (термінів та показників)) координація та супровід заходів та інформаційних кампаній в межах відповідних проектів та програм (підбір підрядників та партнерів); контроль та координація роботи підрядників, партнерів, учасників проектів та програм а також їх підбір на конкурсних та тендерних засадах (участь у комісіях); створення та коректування презентацій, а також інших необхідних демонстраційних матеріалів (в межах проектів та програм); складання проміжних звітів та звітів за результатами реалізованих проектів та програм, підведення підсумків, аналіз. розробка бюджетів, підготовка документів та участь в отриманні грантів Основні вимоги до кандидата: успішний персональний досвід (не менше 1 року) розробки та реалізації соціальних, благодійних, комерційних проектів та програм; досвід ведення переговорів (наявність «потрібних навичок»); організаторські та лідерські здібності (бажано); добрий досвід користування ПК, Internet, соціальних мереж; вміння працювати в команді, цілеспрямованість, стійкість до стресу, креативність, комунікабельність, старанність та відповідальність; активна життєва позиція; вища освіта (бажано); вільне володіння українською та російською мовами, хороша англійська — бажано, інша мова — вітається; досвід співпраці з громадськими та/або благодійними організаціями в якості добровольця або підрядника (вітається) МБФ «Здоров'я українського народу» пропонує: працевлаштування після проходження випробувального терміну (2−3 місяці); конкурентну винагороду (вище середнього рівня по ринку + соц.пакет та бонуси (за результатами співбесіди та випробувального терміну); можливість кар'єрного зростання; сприятливе та творче середовище; можливості до самореалізації; багато цікавої та корисної роботи Для участі у конкурсі, будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електрону адресу info@houp.org з позначкою PROGRAM MANAGERВідібрані кандидати будуть запрошені на співбесіду протягом декількох днів. Перевага буде надана благодійникам, які мають досвід надання внесків на програми та проекти Фонду.Більш детальнішу інформацію про МБФ «Здоров'я українського народу» та проекти дивиться на сайті houp.org

Віддалено
35000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер зарплатних проєктів

КВАЛІФІКАЦІЯ ТА ДОСВІД:Необхідні: Вища фінансова, економічна або юридична освіта. Досвід роботи від 1-го року в банківській сфері. Володіння навичками залучення клієнтів. Бажані: Хороші навички комунікацій та продажів. Знання чинного законодавства, що регламентує порядок здійснення операцій фізичних осіб. Ваша РОЛЬ: Активне залучення нових зарплатних проектів. Підготовка персональних планів залучення зарплатних проектів по підконтрольним локаціях Підготовка та проведення презентацій по залученню зарплатних проектів. Підготовка та виконання графіків реалізації нових зарплатних проектів. Супровід відділень по зарплатних проектах та утримання поточної бази зарплатних проектів. Чому саме ПУМБ? Один з найкращих працедавців України. • Комфортне робоче місце. • Професійна та дружня команда. • Гідна винагорода, повністю «біла зарплатня». • Постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання.

Одеса
Повна зайнятість
IT Project Manager

Ми IT-компанія, яка активно розвивається, надаємо широкий спектр високоякісних продуктів, рішень і послуг у сфері інформаційних технологій.У зв'язку з розширенням діяльності, ми шукаємо кваліфікованого Менеджера IT-проєктів, який буде відповідальний за керування та координацію роботи проєктного офісу компанії.Основні вимоги:вища освіта;3+ років досвіду роботи у ролі IT проєктного менеджера;досвід роботи з проєктним програмним забезпеченням та інструментами управління проєктами;англійська (Intermediate) B1+ усна, як перевага - розмовна;впевнені знання програм MS Office (Word, Excel);володіння Asana, Jira, Scrum, Agile, Waterfall, Kanban, Figma;розуміння SDLC;досвід моделювання бізнес-процесів (BPMN, UML) буде плюсом;технічний досвід в якості розробника ПЗ/ бізнес-аналітика/ системного-аналітика/ тестувальника буде перевагою;аналітичні та комунікаційні навички, навички управління конфліктами;вміння працювати у багатозадачному режимі та організовувати свою роботу, здатність ефективно вирішувати проблеми та приймати рішення, орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнта.Обов'язки:планування, організація та керування проєктами в галузі IT, зокрема впровадженням нових систем та технологій;управління командою проєктного офісу, включаючи призначення завдань, контроль виконання та оцінку результатів роботи;виявлення та управління ризиками, пов’язаними з ІТ-проєктами;складання звітів про хід виконання проєкту та його статус;комунікація із замовниками, учасниками команди та сторонніми постачальниками;забезпечення дотримання термінів та якості виконання завдань;розвиток та дотримання стандартів та методологій управління проєктами в галузі інформаційних технологій;підготовка звітів та презентацій для стейкхолдерів.Що Ви отримаєте від роботи в компанії:цікаві задачі та професійне зростання;робота у великій компанії, яка постійно розвивається;офіційне працевлаштування згідно КЗоТ;дружній колектив;графік роботи 5/2 з 9:00 до 18:00, офіс у центрі міста або віддалена робота.Якщо Ви маєте досвід управління проєктами в галузі IT і у Вас з'явилося бажання приєднатися до команди професіоналів, працювати в компанії, яка динамічно розвивається відправляйте резюме.

Віддалено
Київ
Повна зайнятість
Керівник магазину, проєкту "Крамниця"

Вимоги: Досвід в управлінні роздрібною торгівлею або соціальним підприємництвом. Досвід у бюджетуванні, плануванні та управлінні персоналом. Відкритість до нових підходів в роботі. Використання інтерактивних методів роботи з клієнтами та персоналом. Ініціювання та реалізація творчих ідей під час заходів. Системний підхід до організації робочих процесів, високий рівень відповідальності та увага до деталей. Обов’язки: 1. Організація та управління діяльністю магазину:Стратегічне планування: Участь у розробці та впровадження стратегії розвитку магазину відповідно до концепції «Крамниці». Визначення коротко- та довгострокових цілей, розробка планів діяльності, планування бюджетів, контроль витрат. Оперативне управління: Координація щоденної роботи магазину, планування робочого графіку та контролю за виконанням завдань. Забезпечення ефективної комунікації між співробітниками, оперативне вирішення проблем, що виникають під час роботи. Забезпечення регулярної перевірки якості асортименту, управління процесами сортування та підготовки товарів до продажу. 2. Управління персоналом: Формування та розвиток команди: Підбір, навчання та мотивація персоналу; розробка планів підвищення кваліфікації. Проведення регулярних зустрічей, оцінка результативності роботи кожного співробітника, встановлення KPI. Координація роботи з івент-менеджером, СММ, продавцем-консультантом, волонтерами, зовнішніми партнерами. Пошук та залучення волонтерів, розробка плану мотивації та навчання. Контроль якості обслуговування: Забезпечення високого рівня клієнтського сервісу. Встановлення стандартів роботи та їх моніторинг. 3. Фінансовий менеджмент та рентабельність: Бюджетування та планування фінансів: Розробка бюджету магазину, прогнозування доходів і витрат. Контроль за фінансовими потоками, аналіз рентабельності, розробка шляхів для оптимізації витрат. Звітність: Підготовка щомісячних фінансових звітів для керівництва та донорів. Аналіз показників роботи магазину та коригування стратегії для забезпечення рентабельності. 4. Маркетинг та колоборації: Проведення заходів: Розробка плану заходів у магазині для залучення клієнтів та підвищення впізнаваності бренду та аналіз їх успішності. Планування та реалізація рекламних кампаній, акцій, заходів (розпродажі, благодійні події, майстер-класи). Пошук та встановлення колоборацій/співпраці з потенційними партнерами: швейні коледжі/цехи, бутіки моди та одягу, молоді дизайнери та швеї. Налагодження партнерств: Встановлення та підтримка контактів з місцевими підприємцями, ГО та іншими зацікавленими сторонами. Пошук нових можливостей для співпраці та розширення партнерської мережі. Аналіз ринку: Моніторинг конкурентного середовища, аналіз попиту та тенденцій. Внесення пропозицій щодо оптимізації асортименту та умов продажів. Умови роботи: Комфортні умови праці. Участь у тренінгах та семінарах. Унікальний досвід роботи в громадській організації. Місце роботи: м. Хмельницький. Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Хмельницький
Повна зайнятість