Проєктний менеджер
Супроводжує проєкт від початку до кінця — головне, щоб замовник був задоволений роботою
Знає типи проєктів, етапи роботи над ними та їхню методологію. Управляє командою спеціалістів, які виконують свої функції, щоб ідея вдалася. Вирішує кризи в командах і комунікує з клієнтом за потреби
Hard skills
Бюджетування та управління витратами
Контроль та моніторинг проєкту
Планування проєкту
Проєктні методики
Робота з інструментами для документування
Робота з інструментами для звітності
Робота з інструментами для спілкування в команді
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Робота з різними типами проєктів
Розробка таймлайну проєкту
Управління ризиками
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація в менеджменті
Прийняття рішень
Управління часом
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіProject Manager (Purchasing & Supply Chain) - Керівник проектів у сфері закупівель та постачання
Для нашого клієнта, великого виробничого холдингу, ми шукаємо Керівника проектів у сфері закупівель та постачання. Основний функціоналРозробка та впровадження стратегій оптимізації закупівель та постачання:Аналіз поточних процесів закупівель та визначення можливостей для оптимізації.Розробка стратегій зменшення витрат та підвищення ефективності закупівель.Управління проектним циклом:Визначення завдань, ресурсів та строків для успішної реалізації проектів.Моніторинг та звітність про прогрес відповідно до поставлених цілей.Взаємодія з ключовими зацікавленими сторонами:Комунікація з різними департаментами та підрозділами холдингу для врахування їх потреб у процесі оптимізації закупівель.Взаємодія з постачальниками та переговори з метою отримання оптимальних умов закупівель.Впровадження технологій та інструментів:Визначення та впровадження сучасних інструментів для автоматизації та вдосконалення процесів закупівель.Оцінка та вибір оптимальних платформ та програмних рішень для підтримки проектів.Збір та аналіз даних щодо ефективності проектів купівель.Підготовка регулярних звітів для вищого керівництва.Управління бюджетом проектів:Розробка та контроль бюджету проекту.Ефективне використання ресурсів для досягнення максимальної результативності.Вимоги:Досвід у сфері закупівель та оптимізації процесів в холдингу.Високі організаційні та аналітичні навички.Здатність ефективно взаємодіяти з різними рівнями управління та співробітниками.Знання сучасних тенденцій у сфері логістики та закупівель.Вища освіта в галузі логістики, бізнес-адміністрування або економіки.МИ ГАРАНТУЄМО КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ЩОДО ВСІХ ЗАЯВОК.З кандидатами, резюме яких будуть відібрані для проведення співбесіди, ми зв’яжемося негайно.Зацікавлених кандидатів просимо надсилати свої резюме.
Менеджер проєкту
Ми в пошуках енергійної та талановитої особи, яка бажає приєднатися до нашої команди в якості проджект менеджера. БФ IT-Паросток – це інноваційна IT-компанія, яка є активним учасником у реалізації соціальних програм, спрямованих на інтеграцію громадян України, які потребують особливої уваги. Започаткований у 2021 році, наш проєкт вже показав свою ефективність у підтримці громадян, які постраждали від війни, ветеранів, людей з інвалідністю та їхніх родин.Ми відкриті для тих, хто має око на деталі та має досвід роботи на посаді менеджера проєкту, який шукає наступного кроку у своїй кар’єрі.Хто тиСмілива людина, яка приймає рішенняПартнер по співпраціКомерційний мислительПроактивний – готовий проявляти ініціативу та давати викликМаєш відмінні комунікативні навичкиМетодичний та організований фахівець.Що ви будете робитиДопомога у визначенні обсягу та цілей проєктуПідтримка всіх аспектів (обсяг, бюджет, терміни, ризики, проблеми, звітність) проєктів і потоків роботиВизначати та вдосконалювати стандарти та процеси документаціїРозробляти та виконувати робочий потікВиявляти ризики і відстежувати вирішенняЗвітувати про хід роботиКерувати проєктними зустрічамиЗабезпечувати виконання узгоджених проєктів вчасно та в рамках бюджетуВізьмете на себе відповідальність за реалізацію проєктів і програм за потреби.Ця пропозиція для саме Вас, якщо маєте:Принаймні 1 рік досвіду роботи в галузі Project ManagementЗдатність керувати складними ситуаціями та виконувати критичні діїНавички багатозадачності є важливимиКомерційно та фінансово обізнаний з досвідом розуміння бюджетівЧудову увагу до деталейДобре знання методологій управління проєктами, таких як Agile.Знання англійської мови не нижче рівня B1.Практичний досвід роботи з Slack.Nice to haves:Перевірений досвід роботи з різними підходами, методологіями та життєвим циклом проєктуНавички управління бюджетом/фінансами та оцінкиБажана сертифікація Scrum MasterДосвід використання Jira, Confluence та інших інструментів для співпраці є плюсом.Якщо ви відчуваєте, що ви відповідаєте всім критеріям та переконані у своїй готовності приєднатися до нашої команди, будемо раді отримати ваше резюме за посиланням.
Junior Project Manager at NineTwoThree Studio
🔹 100% remote | 🌎 Global team | ⏳ Full-time If you’re looking to work on cutting-edge AI products, solve challenging problems, and be part of a fast-moving, high-talent team, you’ll love it here. Join NineTwoThree AI Studio, a remote-first product design, engineering, and marketing studio, founded in 2012 and based in Boston. We build AI-powered web and mobile apps for big brands and fast-moving startups. You’ll work with really smart people – the kind of teammates who challenge you, push you forward, and make you better. We move fast and focus on getting things done. We’ve been growing 20% every year for the last 5 years, which means there’s plenty of room for career growth and promotions. Our work speaks for itself – some of our customers found us through five layers of referrals. That’s how much people appreciate what we do. We run on clear processes and strong leadership, so while we move quickly, we don’t do chaos. We do high-quality work, and we do it right. We focus on products with a positive impact in various domains from sports and health, to logistics and nuclear. But if you’re into gambling, adult entertainment, or crypto, we’re not your place. What You’ll Do Contribute to preparing project plans, including scope, objectives, deliverables, timelines, and resource requirements. Organize and maintain project boards to keep tasks visible and updated. Track project progress to ensure all deadlines are met, escalating issues when necessary. Maintain comprehensive project documentation, including meeting notes, status reports, and project schedules. Participate in daily stand-up meetings to ensure team alignment and address blockers. Collaborate with senior team members to balance trade-offs between scope, schedule, and quality. Test the system or product features before releases to confirm they meet acceptance criteria and quality standards. Serve as a communication link between the development team and the Product Manager or Senior Project Manager. Ensure stakeholders receive timely updates and clarity on project progress, scope changes, and potential delays. Work with senior PMs and the development team to estimate effort and resource requirements. Communicating with and supporting Senior Project Manager Who We’re Looking For At least 1 year of experience managing software development projects. Basic understanding of web-application development. Proficient in English (Upper-Intermediate level or higher). Understanding of Agile methodology (Scrum, Kanban). Theoretical knowledge of user stories and user flow drawing. Excellent verbal and written communication skills. Successfully completed IT PM courses. Desire to understand how the apps are built in details. Strong PM theoretical knowledge. Personal profile Energetic and self-motivated personality. High level of self-organization, responsibility, and attention to detail. Goal orientation, team player attitude. Willingness to learn quickly. What We Offer Annual paid vacation: 20 days-off per year during the first 3 years, further increasing to 25 days in later years. Paid sick leave, 10 national holidays and 2 company days-off. Well-being budget. Maternity/paternity leave. Accounting assistance. Reimbursement of expenses for professional development courses/certifications (up to 100% in agreement with the Manager). Hardware upon business needs. Strong positive engineering culture, a tightly-knit team of professionals with a good sense of humor. What’s The Process We value your time and ours and make the process fast and easy. Interview with HR, interview with Head of PM, small live test challenge (optional), Offer. Join us!
Менеджер проєктів (упаковка та POSM)
Привіт! Вітаємо на сторінці компанії SISTER’S AROMA. Ми є крутим молодим українським брендом-виробником доглядової косметики та нішевої парфумерії.?Маємо амбітні плани на 2024, тому посилюємо свої напрями і розширюємо команду.Декілька фактів про компанію для знайомства:?Продукт представлений у 32 країнах;Компанія має власні офлайн та онлайн магазини в Україні, Польщі й Казахстані;Бренд вже є на міжнародних маркетплейсах Amazon, Douglas та Notino;Понад 60 000 клієнтів, більшість з яких — постійні;Команда талановитих спеціалістів, яка є головним активом нашої компанії;Сертифікований eco-friendly та cruelty-free продукт;Компанія має напрями Sister’s Aroma, Sister’s Care та скоро анонсуємо відкриття Sister’s Sport.Зараз у відділ Бренд-менеджент ми в пошуку Менеджера з проєктів, який координуватиме процес розробки та випуску продуктів по категорії упаковки та POSM.ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:Фіксовану заробітну плату та її перегляд по результату роботи;Стильний офіс в центрі міста зі всіма умовами для комфортної роботи;Можливість гібридного формату;Залученість в нові унікальні для бренду проєкти;Розвиток кар'єри в Beauty сфері;Простір для реалізації нових ідей і професійного росту;Премії за круті результати і корпоративи, тімбілдінги;Корпоративні знижки на продукцію компанії та партнерів;Амбітний динамічний дружеій колектив.Від Майбутньої (-ого) Колеги НАМ ВАЖЛИВО:Досвід роботи проєкт-менеджером в ідентичній або суміжній сфері від 1 року;Знання англійської на рівні В1-В2+ (передбачена комунікація з іноземними підрядниками);Практичні навички у координуванні і структуруванні маркетинг проєктів;Вміння працювати з графічними редактороми Adobe буде перевагою;Відповідальність і вміння пропонувати рішення;Комунікабельність і командна роботи;Автономність.ОСНОВНИЙ ФУНКЦІОНАЛ, передбачений даною позицією:Структурування проєкту і управління ним на всіх етапах;Координація процесу розробки та випуску всіх упаковок та друкованих матеріалів бренду;Допомога у координації локальних проєктів бренд відділу;Координація команди розробки POS матеріалів для представленості бренду;Пошук та комунікація з підрядниками для реалізація локальних задач;Взаємодія з командою для реалізації завдань в поставлені терміни;Інші задачі, доручені керівником бренд-менеджменту.ХОЧЕШ ПРАЦЮВАТИ В BEAUTY ІНДУСТРІЇ І ЗНАЄШ ЯК КООРДИНУВАТИ ДЕКІЛЬКА ПРОЄКТІВ ОДНОЧАСНО?Надсилай своє резюме і портфоліо – будемо знайомитися!
Менеджер проєктів управління фінансового контролінгу
Кваліфікація та досвід.Необхідні. Вища освіта — математика, економіка, фінанси. Впевненні знання MS Excel, MS PowerPoint Просунутий рівень SQL. Досвід роботи в банку у напрямки фінансів, управлінської звітності, роздрібного бізнесу Аналітичні здібності, відповідальність, точність, уважність. Ваша Роль: Складанні річного бюджету і щоквартальних прогнозів РБ Аналіз та розробка моделей планування Автоматизація аналітичних звітів Чому саме ПУМБ? Один з найкращих роботодавців України Можливість впливати на результат Банку Можливість дистанційної роботи Гідна винагорода Медичне страхування