Проєктний менеджер
Супроводжує проєкт від початку до кінця — головне, щоб замовник був задоволений роботою
Знає типи проєктів, етапи роботи над ними та їхню методологію. Управляє командою спеціалістів, які виконують свої функції, щоб ідея вдалася. Вирішує кризи в командах і комунікує з клієнтом за потреби
Hard skills
Бюджетування та управління витратами
Контроль та моніторинг проєкту
Планування проєкту
Проєктні методики
Робота з інструментами для документування
Робота з інструментами для звітності
Робота з інструментами для спілкування в команді
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Робота з різними типами проєктів
Розробка таймлайну проєкту
Управління ризиками
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація в менеджменті
Прийняття рішень
Управління часом
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Проєктний менеджер
Проєктний менеджер
Експерти:
Олексій Лунков
Освітні серіали
Як створювати проєкти у громадах
Як створювати проєкти у громадах
Експерти:
Ярослав Жидик
Вакансії
Дивитись всіIT Project manager
Давайте знайомитися! Ми - логістична група компаній. Ми спеціалізуємося на логістичних перевезеннях по території США вже більше 10 років та маємо широку клієнтську базу. Наразі знаходимось у пошуку досвідченого IT Project Manager для управління внутрішніми проектами компанії. Що буде входити в обов’язки: Планування, координація та управління всіма внутрішніми IT проектами компанії та деякими операційними проектами.Робота з внутрішніми замовниками проектів — визначення потреб проекту та формулювання його мети, обсягу, термінів та бюджету.Управління командами розробників, тестувальників та інших учасників проектів.Забезпечення ефективного використання ресурсів та дотримання графіків проектів.Визначення та управління ризиками проектів.Встановлення та підтримка зв’язку з зацікавленими сторонами проекту.Забезпечення виконання проектів відповідно до вимог якості та безпеки. Що необхідно для посади: Володіння англійською мовою на рівні В2+ та вище.Від 3 років досвіду на посаді IT Project Manager або схожій.Висока компетентність у керуванні проектами та використанні методологій, таких як Agile, Scrum, Waterfall.Відмінні комунікаційні та лідерські навички.Досвід у встановленні та підтримці зв’язку з різними зацікавленими сторонами.Досвід роботи розробником буде перевагою.Знання технологічних та програмних рішень, пов’язаних з проектами у сфері логістики, буде перевагою.Вища освіта в галузі інформаційних технологій або схожих спеціальностей. Ми пропонуємо: Віддалену роботу.Конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди.Графік роботи — обговорюється, але більш зміщений на вечірні години (приблизно до 20.00-21.00), з Пн. по Пт.Можливості для професійного росту.Подарунки до свят від компанії. Якщо ви готові приєднатися до нашої енергійної команди та брати участь у розвитку IT рішень в логістичній галузі, надсилайте свої резюме з фото та очікуваним рівнем доходу. Будемо раді бачити вас в команді!
Менеджер проєктів
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Менеджера/-ки проєктівТовариство Червоного Хреста України — найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України: Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті. Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу. Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви — герой! ТЧХУ — це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.Ціль посади: Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) шукає динамічного та досвідченого менеджера гуманітарного проєкту/ проєктів. Підзвітний керівнику Відділу з управління проєктами Департаменту координації проєктної діяльності та Програмному директору, менеджер проєктів має забезпечити успішну реалізацію проєкту/ проєктів шляхом управління та моніторингу проєкту/проєктів на всіх етапах проєктного циклу, забезпечуючи загальну якість. Успіх у виконанні цієї ролі вимагатиме тісної та ефективної співпраці з Донором/Донорами по проєктах, внутрішніми відділами та розуміння циклу управління проєктом та програмою.Основні обов’язки:Управління проєктами: Брати участь у плануванні та розробці процесу реалізації проєкту/ проєктів, а також здійснювати проактивний моніторинг прогресу, вирішуючи проблеми та ініціюючи відповідні коригувальні дії у координації з технічними відділами та донором/ донорами. Здійснювати управління проєктом/ проєктами (контролювати бюджет, терміни, досягнення цілей разом з технічними відділами, забезпечуючи ефективний розподіл і витрачання коштів відповідно до фінансових вимог ТЧХУ та донора/ донорів). Координувати діяльність технічних відділів та надавати їм підтримку, щоб забезпечити високу якість проєкту, перевірку та консолідацію проєктних звітів, комунікаційних матеріалів та інших звітів, передбачених контрактом з донором/донорами, забезпечуючи їх своєчасне подання. Здійснювати комунікації із представниками донора/донорів щодо результатів проєкту/проєктів, змін та прогресу. Співпрацювати з PMER для забезпечення впровадження процесів моніторингу, оцінки та підзвітності, що гарантують врахування зворотного зв’язку при розробці проєкту/проєктів. За необхідності сприяти, координувати та брати участь в оцінках, конференціях, семінарах, спільнотах практик і/ або інших заходах, пов’язаних з підтримкою проєкту/проєктів. Контролювати актуальність документації проєкту/проєктів. Підтримка донорів Комунікувати та координувати надання підтримки з боку підрозділів ТЧХУ. Це може включати процес визначення потреб у підтримці, розробку планів та нагляд за їх виконанням. Участь та сприяння у розробці нових проектів та пропозицій з урахуванням стратегії ТЧХУ. Додаткові обов’язки: Участь у зустрічах для розробки та вдосконалення підходів до управління проектами та бізнес-процесів підприємства. Участь в інших питаннях, пов’язаних з діяльністю Департаменту координації проектної діяльності. Загальні обов’язки: Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ. Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них. Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника. Вимоги до кандидата: Вища освіта або її еквівалент (бажано у галузі проєктного/ програмного менеджменту або суміжних галузях, зокрема, в соціальних науках). Розуміння ключових практик і стандартів гуманітарного реагування, таких як SPHERE та інші. Загальні фінансові, адміністративні, інформаційні та телекомунікаційні навички, а також навички роботи з інформаційними технологіями. Досвід управління проєктами в умовах гуманітарних криз або в контексті розвитку. Попередній досвід роботи в ГО на аналогічній посаді або в організації (досвід роботи із Донорами ECHO, USAID, OCHA, BHA, FCDO та іншими буде суттєвою перевагою). Управління проєктами, включаючи планування і складання графіків, розробку процесів, реалізацію, моніторинг та оцінку. Вміння впливати та вести переговори, впровадження змін та надання підтримки на відстані. Високі комунікативні навички. Англійська мова на рівні від B2 та вище обов’язкова. Високі комунікативні навички. Навички співпраці та роботи в команді будуть перевагою. Вміння приймати рішення. Досвід співпраці з партнерами/підрядниками, місцевими організаціями. Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі буде перевагою. Бажані навички побудови довіри. Фактори мотивації:Професійні: можливість здобути досвід роботи в найбільшій гуманітарній організації в Україні. досвід роботи з міжнародними партнерами. навички ефективного управління проектами. Кар'єрні: можливість кар'єрного зростання. Додаткові: Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу. Працевлаштування згідно КЗпП. Своєчасну виплату заробітної плати. Дружній і згуртований колектив однодумців. Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами. Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України. Товариство Червоного Хреста України пропонує: Працевлаштування згідно КЗпП; Своєчасну виплату заробітної плати; Дружній і згуртований колектив однодумців; Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами; Приєднуйтеся до нашої команди та зроби свій вклад у розвиток гуманітарних ініціатив за допомогою цифрових інновацій! Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав.Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю.Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.Постійне місце роботи: м. Київ.Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади на vacancy@redcross.org.ua.Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.
Менеджер проєктів (будівництво сонячних електростанцій)
Atmosfera — компанія, яка вже понад 15 років драйвить розвиток сонячної енергетики в Україні. Ми не просто ставимо сонячні панелі — ми змінюємо свідомість, розповідаємо людям, як стати енергонезалежними, і просуваємо ідею зеленої енергії простою та зрозумілою мовою. Найбільші представництва в Одесі, Харкові, Дніпрі, Кривому Розі, Львові та Хмельницькому. Наразі ми в пошуках Менеджера проєктів! Основні задачі:Управління проєктами по будівництву сонячних станцій: - Розробка детального графіка реалізації проєкту (Gantt, календарні плани). - Контроль дотримання термінів на всіх етапах будівництва.2. Комунікація з замовниками і підрядними організаціями:- Контроль договірних відносин, ведення проектної документації.- Формування договору з підрядниками. - Формування бюджету проєкту.- Планування та контроль виконання проєкту: - Розрахунок витрат на закупівлю, логістику, підрядні роботи, ПНР. - Оптимізація бюджету без втрати якості. - Контроль закупівель обладнання та логістики, відстеження термінів постачання (співпраця з відділом логістики, складу). - Узгодження специфікацій.- Управління підрядниками і контроль дотримання ТБ та якості виконання, формування чітких задач для бригад - Приймання виконаних робіт, контроль оплат і дебіторки - Моніторинг фінансових розрахунків із замовником і підрядниками (робота з бухгалтерією та фінансовим відділом).- Здача об'єктів в експлуатацію. 3. Контроль проєктування та ТЗ: - Перевірка відповідності проєктної документації технічному завданню. - Участь у коригуванні ТЗ в процесі змін. - Синхронізація проєкту з нормативними вимогами.Побажання та вимоги до кандидатів:Знання первинної документації;Вміння працювати з договорами;Гарні комунікативні навички;Розуміння етапів будівництва СЕС (відпроєктування до введення в експлуатацію).Навички роботи з технічною документацією та управління проєктами.Знання нормативної бази (ДБН, ПУЕ, ISO, тощо).Досвід у контролі витрат і формуванні бюджету.Вміння керувати командою проєкту та підрядниками.Управління ризиками (затримки, зміни, форс-мажори).Тайм-менеджмент і пріоритизація завдань.Знання первинної документації;Вміння працювати з договорами;Гарні комунікативні навички;Що ми пропонуємо? Роботу в індустрії майбутнього – відновлювана енергетика, що змінює країну Офіційне працевлаштування, стабільну ринкову ЗП + бонус за виконані проєкти Баланс свободи та відповідальності – часткова віддаленка, гнучкий графік Офіс біля КПІ, з кавою, світлом та людьми, які надихають Людський підхід, горизонтальну структуру, підтримку та розвиток Класну команду без «начальників» – тут є однодумці та партнери.Регулярний перегляд рівня заробітньої плати.
Дизайнер меблів, менеджер проєктів
Привіт! Ми — ArtМодуль Групп, компанія з виробництва корпусних меблів та торгового обладнання, і ми шукаємо талановитого Дизайнера меблів він же і Менеджер проєктів для нашої команди в Дніпрі.У цій ролі ти поєднаєш креативність і організаторські здібності, працюючи над створенням унікальних меблевих рішень і водночас координуючи всі етапи проєктів від ідеї до втілення. Якщо ти любиш дизайн, маєш досвід у меблевій сфері та хочеш розвиватися у проєктному менеджменті — ми з радістю познайомимося з тобою!Хто нам потрібен ? Енергійна людина з досвідом роботи Зі знанням ринку меблів, фурнітури, матеріалів, Вмінням зацікавити потенційного клієнта, Ведення переговорів, Знання программ PRO 100, Базис Мебельщик, Обов’язки: Робота із замовником (першій контакт з потенційним клієнтом), Попередній дизайн та прорахунок вартості, Підготовка комерційних пропозицій, Укладання договорів, Підготовка та передача проекта конструктору.
IT Project manager
Про SEOK4 роки тому я усвідомив, що в моїх силах відкрити агенцію в Україні, яка зможе допомогти створити кожному бізнесу свою Велику компанію.Для SEOK — це не просто слова, це місія, яку ми здійснюємо кожного місяця. Наша команда виросла з маркетологів, тому ми створюємо не просто сайти, а інструменти генерації клієнтів. Підтвердження моїх слів може бути сайт нашої компанії, який знаходиться у топі пошукової системи по висококонкурентним запитам та проєкти наших клієнтів. Мене звати Владислав Панасюк і я засновник компанії SEOK.Коротко про нас в цифрахлюдей у команді 45+реалізовано понад 70 проєктів за останній рік https://seok.ua/uk/portfolio працюємо із ринком України, США, ЄвропоюСайт та соцмережіСайт: https://seok.ua/uk/ Instagram: https://www.instagram.com/seok_digital/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@seok_digital Чому ми шукаємо васВ зв'язку з розширенням нашої команди, ми шукаємо мотивованого Project Manager-а з практичним досвідом (від 1-го року), але з завершеними профільними курсами у сфері управління проєктами. Ми цінуємо енергійність, здатність швидко навчатися та бажання розвиватися разом з нами.Що ви отримуєтеМожливість працювати у швидкозростаючій IT-компанії на початках =)Швидко вирости в команді досвідчених фахівців та під наставництвом CBDOРоботу у команді професіоналів, в якій не зростати, просто, неможливоГрафік роботи 5/2 з 9:00 до 18:00Основні обов’язки та умови праціЗнання методологій управління проєктами, таких як Agile, Scrum, Waterfall, та Lean.Вміння використовувати інструменти для управління проєктами, наприклад, JIRA, Trello, Asana, WorksectionВедення та координація веб-проєктів (мінімум 4 активних проєкти щомісяця);Постановка завдань команді, контроль термінів і результатів;Комунікація з клієнтами, внутрішніми командами (розробка, SEO, PPC, тощо);Контроль за виконанням завдань, дотриманням дедлайнів і стандартів якості;Складання планів робіт, ведення звітності, контроль бюджету проєктів;Виявлення та вирішення поточних проблем, управління ризиками;Робота з фінансистами та юристами щодо підготовки рахунків, актів, додаткових угод;Якщо ви впевнені у своїх здібностях project manager-а та готові долучитися до нашої команди, надішліть нам своє резюме та супровідний лист на До заявки потрібно додатиРезюме та супровідний листСертифікати про завершення профільних курсів у сфері управління проєктами.ДедлайнВаші заявки приймаються до 30 травня 2025 року. Не пропустіть свій шанс стати частиною нашої команди!