Агент з нерухомості
Порожні квадратні метри точно не будуть стояти без діла. Агенти з нерухомості допомагають звичайним клієнтам знайти житло мрії, а бізнесам — ідеальне приміщення для розквіту їхньої справи
Комунікація з людьми, юридична грамотність та вміння виторгувати найкращі умови — ключові навички для успіху в професії
Hard skills
Визначення та пошук клієнтів
Визначення ЦА покупців
Дослідження ринку
Запуск рекламних кампаній
Знання документації для нерухомості
Знання законодавства
Оформлення договорів продажу
Оформлення орендних відносини
Підготовка документів для продажу нерухомості
Проведення угоди
Робота з агрегаторами нерухомості
Робота з інтернет-порталами нерухомості
Робота з різними типами продажів
Сертифікація рієлтора
Створення та розміщення оголошень
Soft skills
Оформлення відносин з клієнтом
Переговори
Система партнерського продажу
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Агент з нерухомості
Агент з нерухомості
Експерти:
Ганна Бондаренко, Зоя Ільницька, Лариса Ставинога, +5
Вакансії
Дивитись всіЕксперт з продажу та оренди нерухомості, рієлтор (навчаємо)
На зв’язку Brokingdom — твій помічник у наданні рієлторських послуг. Хто ми? Ми — команда професіоналів, яка вирішить всі питання стосовно нерухомості: консультація, пошук житла, оренда, укладання угод. Наша місія — бути надійним помічником клієнта та дарувати задоволення від роботи співробітникам. І ось чому, ми шукаємо саме ТЕБЕ — наш новий рієлтор! Чому Brokingdom — це твій майбутній роботодавець? • Досвід — поняття відносне, а для нас не надто важливе. Якщо ти дисциплінований, відповідальний, комунікабельний, бажаєш працювати, а найголовніше готовий вчитися, то ми чекаємо на тебе, навіть без досвіду роботи. • «Дружні відносини» з ПК — твоя перевага. Якщо ти володієш базовими навичками у роботі з персональним комп’ютером, ми точно знайдемо спільну мову. • Соловей чи жайворонок, любимо всіх однаково. Пропонуємо гнучкий робочий графік, щоб кожному було зручно. • Цілодобовий доступ до офісу та нові знайомства. У команді молодих та активних Brokingdom завжди панує дружня атмосфера. У тебе буде затишне робоче місце, з цілодобовим доступом. Проте найголовніше те, що офіс знаходиться недалеко від метро Університет. Отже, добиратися до улюбленої роботи буде легко:) • Просування по драбині, але не по дерев’яній. Ми дбаємо про своїх співробітників, тому пропонуємо результативне навчання у сфері надання рієлторських послуг. Іншими словами, створені всі умови для безперервного особистісного і кар'єрного зростання. Вже зрозумів, що ти й Brokingdom — це perfect match? Тоді пропонуємо ознайомитися з обов’язками: • Робота з покупцями та власниками об'єктів нерухомості з питань купівлі продажу: їх консультування. • Ведення переговорів з клієнтами • Організація та проведення презентацій об'єктів нерухомості. Також у твоєму розпорядженні будуть: велика база клієнтів, що постійно оновлюється, CRM-система, юридична підтримка. Ми в соцмережах: https://www.instagram.com/_brokingdom?igsh=MTBjanlhcGlodmoxbA==Зацікавився? Телефонуй за номером: або ж надсилай електронного листа, і пам’ятай: Brokingdom — люди з якими хочеться працювати.
Рієлтор (з навчанням)
ЧОМУ ВИ ПОВИННІ ПРАЦЮВАТИ САМЕ У НАШІЙ АГЕНЦІЇ? Ми пропонуємо БЕЗКОШТОВНЕ НАВЧАННЯ для наших співробітників. Ви навчаєтесь теорії та вже паралельно виконуєте завдання. Виходячи з досвіду ми вважаємо, що теорія без практики не можлива, відповідно і практика без теорії! Ми заохочуємо амбітних людей, які хочуть рости на посаді. МИ ОПЛАЧУЄМО всю рекламу. Ми маємо величезну клієнтську базу. ВАМ НЕ ПОТРІБНО САМИМ ШУКАТИ КЛІЄНТІВ! Повна ЮРИДИЧНА ПІДТРИМКА в роботі! Ви берете участь у всіх робочих процесах від показу до угоди! Ми вийшли на ЗАРУБІЖНИЙ РИНОК з продажу нерухомості! Ми є партнерами понад 10 найкращих забудовників Північного Кіпру та даємо можливість своїм співробітникам займатися продажем нерухомості на міжнародному рівні! Якщо Ви володієте англійською або турецькою мовою у Вас є дуже великий шанс відправитися у 4х денне ВІДРЯДЖЕННЯ ПО ПІВНІЧНОГО КІПРУ від імені нашого Агентства. ЯКІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ НА ПЕРШОМУ ЕТАПІ РОБОТИ? Вивчення попиту та пропозиції на ринку нерухомості. Формування Вашої особистої бази клієнтів. Де брати Клієнтів? У нашій системі CRM, яка щодня автоматично поповнюється. Організація та проведення оглядів/показів для потенційних покупців. Організація зустрічей з власниками. p.s. Всі вищезазначені функціональні обов’язки Ви виконуєте під керівництвом вашого куратора! ЯКА ПЕРСПЕКТИВА, ЧИ Є КАР'ЄРНЕ ЗРОСТАННЯ У НАШІЙ АГЕНЦІЇ? Чим приваблива професія — рієлтор? Ви залежите самі від себе, Ваш дохід залежить прямо пропорційно від виконаної Вами роботи. ВИ САМІ ПЛАНУЄТЕ СВІЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ. Ще взимку Вам не потрібно писати заяви і відпрошуватися у свого керівника, щоб спекотного літа вирушить зі своїми близькими у довгоочікувану відпустку. Ви амбітна людина? Чи пропрацювали певний час у нас в Агентстві і вже впевнені в собі? Знаєте послугу, яку надаєте своїм клієнтам? Ви маєте повне право перейти на ПАСИВНИЙ ДОХІД та формувати свою команду. За Вашого бажання та виконання певних завдань ми відкриваємо Вам свій особистий офіс, де ВИ СТАНЕТЕ КЕРІВНИКОМ ФІЛІЇ НАШОЇ АГЕНЦІЇ! НЕРУХОМІСТЬ ЦЕ АПОГЕЙ ПРОДАЖУ!
Менеджер з продажу нерухомості
Агентство нерухомості "ResidenT" - лідер продажу у сфері нерухомості у м. Дніпро. Наші кваліфіковані спеціалісти допомагають клієнтам легко купити квартиру, здати, орендувати житлову чи комерційну нерухомість. АН "ResidenT" вирішує питання будь-якої складності, пов'язані зі сферою нерухомості.Робота в компанії "Resident"Чому нас обирають?ВИСОКИЙ ДОХІДРівень доходу безпосередньо залежить від особистої мотивації та самоорганізації.ПРОФЕСІЙНИЙ РІСТ80% топ менеджерів компанії розпочинали роботу в компанії зі звичайних позицій, перш ніж стати керівниками.НАВЧАННЯ ЗА РАХУНОК КОМПАНІЇМи створили корпоративний університет, штат внутрішніх та зовнішніх тренерів, навчальний портал, електронну базу знань.СТАБІЛЬНІСТЬНапрацьована база постійних та нових клієнтів компанії, що дало змогу стати лідером у сфері нерухомості м. Дніпро.Обов'язкиСупровід угоди з нерухомістю на користь клієнтівАналіз ринку та об'єктів нерухомостіПідбір варіантів нерухомості виходячи з потреб клієнтів, попередня оцінка нерухомостіНадання послуг клієнтам по здачі-оренді квартирУкладання договорів про здачу-оренду квартирАктивний пошук клієнтів, встановлення та підтримка з ними ділових контактівКонсультування, проведення переговорів із власниками та покупцями нерухомостіПрезентація об'єктів нерухомості (показ) УсловияПрофесійне навчання за рахунок компаніїКонкурентоспроможна винагорода - високий % із угодПроцес вступу на посаду під контролем досвідченого наставникаСупровід угод досвідченим юристомЯкісну рекламну кампаніюВелику та постійно оновлювану базу клієнтівОфіс у центрі містаАктивний молодий колективМожливість зростання в компаніїГнучкий графік роботи (презентації об'єктів та робота в офісі)Стабільно висока заробітна платаВимогиБажання заробляти та готовність багато працювати заради майбутніх результатівВища чи середня освіта (також розглянемо студентів)Навчання, організованість, відповідальністьКлієнтоорієнтованістьСпрямованість на результатАктивність, мобільністьКомунікативні навичкиСтресостійкістьЦілеспрямованістьУсі кандидати на певну посаду поставлені в рівні умови та мають однакові шанси на працевлаштування. Чекаємо на вас, щоб продовжити роботу разом!
Менеджер з продажу нерухомості (эксперт по аренде и продаже недвижимости, риелтор)
Агентство нерухомості "Новопечерські Липки" є провідним агентством нерухомості в місті Київ. Ми спеціалізуємося на оренді та продажу преміальної нерухомості в елітних житлових комплексах. Продаємо як вторичну, так і первичну нерухомість (квартири, комерцію, паркомісця).У зв'язку з розширенням команди, ми шукаємо талановитого та амбіційного Менеджера з продажу нерухомості (експерта по продажу нерухомості, рієлтора). Вашим основним завданням буде просування нашої преміальної нерухомості та забезпечення успішних угод з клієнтами.Задачі:- Активний пошук нових клієнтів та партнерів для продажу нерухомості;- Проведення переговорів та консультацій з потенційними покупцями;- Підготовка та підписання договорів купівлі-продажу нерухомості;- Співпраця з іншими відділами компанії для успішного завершення угод.Вимоги:- Досвід роботи в сфері продажу нерухомості принаймні 1 рік;- Високий рівень комунікабельності та навичок у веденні переговорів;- Вміння презентувати нерухомість та переконувати потенційних клієнтів;- Знання ринку нерухомості та документації, пов'язаної з угодами купівлі-продажу;- Володіння англійською мовою на рівні Intermediate або вище буде перевагою.Пропонуємо:- Конкурентну заробітну плату, яка складається з фіксованої частини та відсотка від угод;- Можливість професійного зростання та розвитку в сфері нерухомості;- Роботу в сучасному офісі з комфортними умовами праці;- Підтримку та навчання від кваліфікованих спеціалістів.Якщо ви мотивовані, цілеспрямовані та знаєте, як привернути увагу клієнтів, ми чекаємо на ваш відгук. Приєднуйтесь до нашої команди і станьте частиною успішної компанії АН "Новопечерські Липки".
Менеджер з продажу нерухомості
DOMINIUM — мережа агентств нерухомості в Закарпатській області, яка активно розвивається та формує нову якість обслуговування на ринку — відкриває вакансію на посаду Менеджера з продажу та оренди нерухомості.Наша команда вже впевнено заявила про себе у містах регіону, допомагаючи десяткам клієнтів успішно купувати, продавати та орендувати нерухомість. DOMINIUM — це об'єднання енергійних, амбітних та професійних людей, які щодня працюють над тим, щоб зробити процес пошуку житла або комерційного приміщення максимально комфортним.Ми шукаємо цілеспрямовану людину, яка хоче розвиватися разом із нами, брати участь у розбудові сучасного сервісу та мати гідний дохід завдяки результатам своєї роботи. Якщо ви готові діяти, вчитися й досягати — ми будемо раді бачити вас у нашій команді.Що ви будете робити: Активно шукати клієнтів і об'єкти нерухомості, створюючи власну базу; Консультувати покупців та орендодавців щодо об'єктів, цін, умов та можливостей; Організовувати та проводити покази квартир, будинків, комерційних приміщень; Вести переговори, супроводжувати клієнтів до укладення угоди; Підтримувати довготривалі стосунки з клієнтами та будувати свою репутацію експерта. Кого ми шукаємо: Людину з сильними комунікативними навичками, яка вміє слухати та переконувати; Ініціативного та цілеспрямованого кандидата, готового до активної роботи та нових викликів; Досвід у сфері нерухомості — буде великим плюсом, але ми відкриті й до амбітних новачків; Бажання вчитись, розвиватись і заробляти гідно; Знання місцевого ринку та водійське посвідчення — перевага. Що ми пропонуємо: Конкурентну систему оплати: високий відсоток з кожної угоди; Повну підтримку та навчання від досвідчених колег; Зручне робоче місце в комфортному офісі; Реальні можливості кар'єрного зростання; Роботу у сильній команді, де цінують кожного. Чому DOMINIUM? Ми не просто продаємо нерухомість — ми змінюємо життя наших клієнтів. Якщо ви готові будувати успішну кар'єру разом з нами — надсилайте своє резюме або звертайтесь за контактами в описі. DOMINIUM чекає на вас!