Агент з нерухомості
Порожні квадратні метри точно не будуть стояти без діла. Агенти з нерухомості допомагають звичайним клієнтам знайти житло мрії, а бізнесам — ідеальне приміщення для розквіту їхньої справи
Комунікація з людьми, юридична грамотність та вміння виторгувати найкращі умови — ключові навички для успіху в професії
Hard skills
Визначення та пошук клієнтів
Визначення ЦА покупців
Дослідження ринку
Запуск рекламних кампаній
Знання документації для нерухомості
Знання законодавства
Оформлення договорів продажу
Оформлення орендних відносини
Підготовка документів для продажу нерухомості
Проведення угоди
Робота з агрегаторами нерухомості
Робота з інтернет-порталами нерухомості
Робота з різними типами продажів
Сертифікація рієлтора
Створення та розміщення оголошень
Soft skills
Оформлення відносин з клієнтом
Переговори
Система партнерського продажу
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіРієлтор, агент з нерухомості
Вакансія: Ріелтор/Агент з нерухомостіМісце роботи: ЛьвівКомпанія «Domler» шукає енергійного та амбіційного ріелтора/агента з нерухомості для приєднання до нашої дружної команди. Ми пропонуємо можливість працювати в одному з найбільш динамічних секторів економіки та розвивати свої навички у сфері нерухомості.Вимоги: Бажання працювати в сфері нерухомості Високий рівень комунікабельності Здатність швидко вчитися та працювати в умовах змін Відсутність шкідливих звичок Обов’язки: Пошук об'єктів нерухомості для продажу або оренди Проведення переговорів та укладання угод Підтримка відносин з клієнтами та партнерами Активна участь у рекламних кампаніях Ми готові надати можливість розвитку та кар'єрного зростання навіть тим кандидатам, які не мають досвіду у сфері нерухомості. Приєднуйтесь до нашої команди «Domler» і станьте частиною успішної історії нашої компанії.
Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор
Агенція нерухомості «Атланта» маштабується в м.Чернівці!Запрошуємо до партнерства сильних та впевнених в собі фахівців з продажу нерухомості або активних та амбітних людей без досвіду в цьому напрямку! Працюємо вже 22 роки та знаємо про нерухомість все! Запрошуємо в нашу команду!Професія «менеджер з продажу нерухомості» входить в ТОП-5 найбільш високооплачуваних професій в Україні.Як заробити гроші в нерухомості?Зробіть 10 нових телефонних дзвінків власникам нерухомості щоденно;Обробіть вхідні заявки з продажу нерухомості;Призначте 1-2 зустрічі в день з власниками;Укладіть 2 договора про співпрацю в місяць;Проведіть мінімум 1 операцію з продажу нерухомості в місяць.Це можливо!Ми впевнені, що люди — це фундамент будь-якого бізнесу, тому в АН Атланта є багато плюсів для наших співробітників:обладнане новою технікою індивідуальне робоче місце;власна база нерухомості та клієнтів;презентаційні роздаткові матеріали для проведення зустрічей;сайт компанії -www.atlanta.ua приносить більше 100 вхідних заявок від клієнтів щомісяця;юридична підтримка і супровід угод;робота з лояльними і розуміючими керівниками, які все покажуть і дадуть відповідь на будь-яке питання, щоб Ви могли досягти успіху, працюючи на посаді ріелтор;освітній портал навчання та адаптації всередині компанії;задоволені клієнти завжди дають нам впевненість в тому, що нашу роботу ми виконуємо на відмінно;наша команда проводить час разом не тільки на роботі. Ми святкуємо дні народження, вдалі угоди з клієнтами, організовуємо корпоративи.Чекаю Ваші резюме! - Надія, директор з персоналу За посиланням можна більше дізнатися про насhttps://www.instagram.com/atlanta.ua/https://www.atlanta.ua/uk/career
Рієлтор, менеджер з оренди нерухомості
Ми шукаємо енергійного та мотивованого кандидата на посаду рієлтора, менеджера з оренди нерухомості у нашу агенцію нерухомості «resident h». Ви будете відповідати за залучення нових клієнтів, ведення переговорів, показ нерухомості і організацію орендних угод. Основні обов’язки: Пошук потенційних клієнтів і ведення переговорів з ними щодо оренди нерухомості.Організація показів нерухомості та проведення переговорів з орендарями.Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів і вирішення їх питань щодо оренди.Підготовка документів та укладання орендних угод.Ведення обліку орендних об'єктів та оновлення бази даних. Вимоги до кандидата: Впевнені навички комунікації та переговорів.Вміння ефективно організовувати свій робочий час.Знання ринку нерухомості та його особливостей.Бажання розвиватися у сфері нерухомості і досягати поставлених цілей.Комп’ютерна грамотність, вміння працювати з офісними програмами. Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату та бонусну систему.Можливість професійного зростання і розвитку кар'єри.Дружню та сприятливу робочу атмосферу.Підтримку та навчання від досвідчених співробітників.Активний молодий колективГрафік роботи фіксований (з 8 до 18)Офіс у центрі міста Якщо ви маєте бажання працювати в сфері нерухомості, вмієте ефективно комунікувати з клієнтами і досягати поставлених цілей, ми раді бачити вас у нашій команді. Надішліть своє резюме і розкажіть, чому саме ви підходите для цієї посади.
Менеджер з продажу нерухомості
Компанія "АН Квартал" - це провідна нерухомість агенція, що спеціалізується на продажу житла у місті Ірпінь. Ми маємо великий досвід у цій галузі та широку базу клієнтів, що дозволяє нам забезпечити високу якість обслуговування та задоволення потреб клієнтів.Ми шукаємо енергійного та амбіційного Менеджера з продажу, який буде відповідати за просування нашої нерухомості та залучення нових клієнтів. Ваша основна мета - забезпечити успішний продаж житла та відповідати на потреби клієнтів.Задачі:- Активний пошук та залучення нових клієнтів - Проведення переговорів та укладання угод з потенційними покупцями - Консультування клієнтів та надання повної інформації щодо нерухомості - Ведення документації та оформлення угод Вимоги:- Досвід роботи в продажах будь-якого типу буде великим плюсом - Вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей - Гарні комунікативні навички та вміння переконувати - Знання ринку нерухомості та активні продажі - Впевнений користувач ПК Пропонуємо:- Конкурентоспроможну заробітну плату та систему бонусів - Навчання та розвиток професійних навичок - Високий рівень підтримки та співробітництва - Можливість кар'єрного зростання Якщо ви маєте бажання працювати в сфері нерухомості та бажаєте розвиватися в команді професіоналів, ми раді будемо отримати ваше резюме. Приєднуйтеся до нашої команди "АН Квартал" та допоможіть клієнтам знайти своє мрійне житло!
Менеджер з продажу нерухомості
Компанія «НоваЛад» на ринку нерухомості з 2010 року. За цей час ми здобули довіру тисячі клієнтів і маємо бездоганнурепутацію. ТОВ «НоваЛад» сертифікована Фондом Державного Майна України, увійшладо ТОП-10 України, була визнана та отримала міжнародну золоту нагороду Лідерабізнес-рейтингу, посіла 4-те місце серед компаній, за досягнення високих фінансово-економічнихпоказників. Також компанія є асоційованим членом Спілки Фахівців з НерухомостіУкраїни СФНУ та членом Асоціації Фахівців з Нерухомості України АСНУ.На данному етапі ми формуємо команду амбітних та сильних особистостей, які бачать себе більше ніж просто рядовий співробітник.Ви наш кандидат якщо: У графі із зазначенням бажаного рівня ЗП Ви пишете «без стелі» Комунікабельний Целеспрямований Людина з бажанням навчатися Досвід роботи не обовязковий 40% свого робочого часу Ви проводитимете в офісі: Вести базу CRM Приймати дзвінки та консультувати клієнтів. Здійснювати дзвінки Проводити переговори та консультації для клієнтів Рекламувати обєкти нерухомості. 60% свого робочого часу Ви будете на зустрічах із клієнтами: Проводити зустрічі, переговори та презентації обєктів дляклієнтів. Вести переговори щодо умов, підписувати договори Активный пошук клієнтів, як на продаж, так і на покупку нерухомості. Що ми пропонуємо: Безкоштовне навчання до результату. Кожен наш співробітникпрофесіонал своєї справи, тому ми готові всьому навчити з нуля та виростити ще одного експерта. Високий % від угод + KPI + бонуси та премії + плюшки в офісі.Минулого місяця наш співробітник Олександр (у компанії працює 1 місяць) заробив3150 $ уклавши 2 угоди купівлі/продажу. Ваш мінімальний заробіток від 1 угодистановитиме від 600$ і більше (залежить від вартості об'єкта). Таких угод завичай працівники проводять від 1 до 5 на місяць. Все залежить від Вашого бажання, швидкості, навчання та налаштування працювати на результат. Усе реально. Кар'єрне зростання. До кінця 2025 року компанія планує відкриття кількох філій у різних районах Києва. На такі посади як РВП та Керівник філії ми беремо тільки співробітників нашої компанії. У Вас є всі шанси вже до кінця цього року швидко злетіти кар'єрними сходами. Супер умови для роботи: надаємо одну з найбільших автоматизованих баз даних нерухомості, це значно спростить Вам щоденну роботу, оплачуємо рекламні кампанії та готові впроваджувати найсміливіші ідеї для Вашого розвитку в компанії, офіс 100м2 у центрі міста з обладнаним робочим місцем, персональний ноутбук Мега лояльне керівництво та дружній колектив. Ми завжди готові допомогти Вам стати кращими. До кожного з нас сміливо можна підійти з будь-яким проф. питанням і ми з радістю поділимося своїми фішками та необхідною інформацією для Вашого успіху. Більше інформації про нас на нашому сайті:novalad.com.uaЯкщо Ви хочете стати частиною нашої команди, телефонуйте: +38 063 355 33 66 або надсилайте своє резюме novalad_hr@ukr.net