Менеджер із продажів

Знає, як продати будь-що. Знайде клієнтів, не роздратує їх дзвінком і проведе перемовини для вигідної угоди

Досконало володіє типологією клієнтів, скриптами продажів і зачаровує своєю манерою переконувати

Hard skills

  • Види продажів

  • Галузева експертиза

  • Застосування франчайзингу

  • Знання продукту

  • Продажі в сегменті HoReCa

  • Робота з CRM в продажах

  • Стандарти роботи з клієнтами

  • Техніки продажів

  • Трейд-маркетинг

  • Управління воронкою продажів

Soft skills

  • Активне слухання

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Обслуговування клієнтів

  • Переговори

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер з продажу

RAYTON — група компаній у сфері відновлюваних джерел енергії. Створюємо та реалізуємо комплексні рішення будь-якої складності в сфері сонячної енергетики для підприємств. Наші клієнти: ОККО, Бердичівпиво, Уманьпиво та багато ін. Активно розвиваємо напрямок B2B продажів (монтаж сонячних електростанцій для мінімізації енергоспоживання). Шукаємо Менеджера з продажу Тобі довірять: робота з великими чеками, великими компаніями та першими особами можливість реалізувати кар'єрні амбіції просту та зрозумілу фінансову мотивацію стабільна виплата з/п 2 рази на місяць чіткий і в міру гнучкий графік офіс у Святошинському р-ні Твої функції: робота із базою теплих лідів проектні продажі на великі чеки, складання комерційних пропозицій, презентацій, технічних завдань  зустрічі з ЛПР на об'єктах для первинного знайомства з компанією та презентації послуг, переговори на С-рівні повний супровід угод з моменту першого контакту і до отримання оплати, контроль якості сервісного обслуговування клієнтів підтримка в актуальному стані даних про клієнтів у CRM виконання планів продажу, надання звітів за підсумками роботи, участь у робочих нарадах, презентаціях Що потрібно від тебе, щоб потрапити в команду: досвід в B2B продажах, а головне ти любиш продавати обладнання/системи/рішення тощо готовність до великих угод вміти швидко освоювати нові знання та користуватися ними наявність власного автомобіля (компанія надає амортизацію) великі компанії та робота з великими чеками — це звичайна справа в твоєму досвіді :) бути переконливим Якщо ти хочеш працювати в прогресивній компанії, перебувати в крутому оточенні і при цьому отримувати відмінну винагороду від результатів роботи, надсилай своє резюме з позначкою «Менеджер з продажу» Відправляй своє резюме та приєднуйся до команди! Наш сайт:   https://rayton.com.ua/ Youtube канал:   https://www.youtube.com/c/RaytonSun/

Львів
Повна зайнятість
Менеджер з продажу

Про нас:ТОВ ТЕХНО-КРОВЛЯ є офіційним дилером та представником виробника водостічних систем, софітів та терасної дошки Gamrat в Україні.Наразі в пошуках нових колег, які стануть надійною частиною команди.Якщо ви: Любите людей і вмієте продавати! Маєте бажання професійно та особистісно зростати, заробляти та досягати амбітних цілей разом із компанією; Комунікабельні, ініціативні, небайдужі, відповідальні та націлені на результат; Спілкуєтеся з людьми легко і невимушено, цінуєте гумор і користуєтеся ним; Володієте навичкою ефективного планування робочого часу; Вмієте швидко знаходити рішення, працювати із запереченнями, проводити презентації та аргументовано переконувати; Вмієте вибудовувати довірливі та довготривалі відносини з клієнтами. Маєте досвід роботи в активних продажах від 2-х років (у будівництві буде перевагою) Маєте власний автомобіль; Швидко вчитеся новому і з легкістю застосовуєте ці вміння на практиці. Основні обов’язки: активний пошук нових клієнтів, якісна побудова дилерської мережі в регіоні; виявлення потреб і підбір готових або нестандартних рішень; ведення переговорів з потенційними клієнтами телефоном та особисто при зустрічах та у відрядженнях; робота із заявками клієнтів/дилерів; складання звітності за результатами власної роботи; контроль відвантажень і фінансової дисципліни клієнта на основі відповідних документів. Чому варто обрати нас? Гідна заробітна плата; Сфера, що динамічно розвивається; Робота з першими особами компаній; Досвід ділової комунікації з постачальниками з Європи; Робота з відомими брендами у своїй галузі; Досвідчений наставник, який допоможе освоїти всі необхідні матеріали для роботи; Колектив дружніх та сильних особистостей, професіоналів своєї справи з прогресивним поглядом, зрозумілими цінностями та цілями та проактивною життєвою позицією; Надаємо поле для кар'єрного, професійного і фінансового зростання. Умови оплати: на випробувальний термін (2 тижні) — фіксований оклад, далі — оклад + % від продажів без верхнього обмеження Графік: ПН-ПТ 9:00—18:00 Якщо ви відповідаєте усім перерахованим вище вимогам до цієї посади — чекаємо на ваше резюме та будемо раді вітати вас у нашій команді професіоналів.

Львів
Повна зайнятість
Менеджер з продажу

У зв’язку з розширенням, запрошуємо до нашої команди досвідченого, комунікабельного менеджера з закупівель зернових та олійних культур.Умови:Місце розташування: м. Одеса, Французький бульвар;ЗП: 15 000 грн + бонуси;Робочий графік: пн-пт с 09:00 - 18:00;Вік 22-45 років.Обов’язки:Моніторинг ринку сільсько-господарської продукції, аналіз ринку та конкурентів;Пошук нових клієнтів, здійснення вихідних информаційних дзвінків;Ведення телефонних дзвінків, закупівлі та клієнтської бази, формування аналітичної звітності;Взаємодія з фермерами/постачальниками, закупівля зернових та олійних культур;Формування замовлень та заключення договорів;Контроль своєчасності розрахунків із фермерами/постачальниками;Супровід вантажу від точки завантаження до точки розвантаження;Забезпечення своєчасного подання до бухгалтерії первинних документів та звітів.Вимоги:Досвід роботи в закупівлях та продажах (від 2 років);Навички спілкування з фермерами/постачальниками по телефону;Вміння аналізувати та працювати з великими обсягами даних;Відповідальність, активність, висока продуктивність, націленість на результат. Вміння працювати в команді та швидко вирішувати проблеми, грамотність та високий рівень комунікабельності;Вміння роботи з різними каналами комунікації телефон/месенджери;Знання комп’ютерної грамотності (гугл таблиці, гугл документи, пакет Майкрософт офіс);Вільне володіння українською мовою, англійською (бажанно).Чекаємо на ваше резюме!

Одеса
15000 грн /місяць
Повна зайнятість
Торговий представник (ковбасні вироби)

Велика торгово-виробнича компанія «АЛАН» — провідний український виробник ковбасних виробів (ТМ «АЛАН», ТМ «Спец.цех», ТМ «Наші ковбаси», ТМ «Фітнес формат») запрошує на роботуТоргового представника.Основні вимоги: вміння вести переговори, переконувати; працювати із запереченнями; знання технік продаж; знання основ мерчендайзингу; впевнений користувач ПК; ініціативність, наполегливість, націленість на результат, цілеспрямованість, стресостійкість. Функціональні обов’язки: виконання параметрів представленості ТМ у торгових точках /нац.мережі м.Київ); виконання плану та збільшення обсягу продажів. Ми пропонуємо: графік роботи: пн.- пт., 08-17; роботу в стабільній та відомій на ринку компанії; популярний, конкурентний продукт; забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату; наявність можливостей для професійного та кар'єрного зростання, допомогу колег і керівників у адаптації. Приєднуйтесь до нашої команди професіоналів!

Київ
Повна зайнятість
Юрист, менеджер з продажу юридичних послуг

Юридична компаніяОсновний напрямок діяльності-юридичний супровід клієнтів офісу, консультації.Розширюємо штат працівників.Запрошуємо на постійну роботу менеджерів з досвідом та без.Вимоги до кандидата:Вища юридична, економічна освіта вітаеться (Також готові взяти студента.)Ділова українська моваОсобисті якості: пунктуальність, комунікабельність, цілеспрямованість та амбітність, стресостійкість, вміння швидко навчатися .Впевнений користувач ПК: Word, електронна пошта.Посадові обов’язки :Консультації та переговори з клієнтами компанії;Аналіз та погодження договорів;Супровід клієнтів компанії;Комунікації з державними органами, клієнтами, контрагентами;Виконання доручень керівника.Переваги:1. своєчасна оплата та роботи в стабільній компанії; 2. дохід, на який можна впливати; 3. можливість ініціювати та впроваджувати зміни в робочі процеси; 4. робота в команді з творчою атмосферою, взаєморозумінням та підтримкою; 5. прокачка та розвиток твоїх скілів; 6. крута корпоративна культура, яка заряджає на нові звершення; 7. офіс в центрі міста. 

Київ
30000 грн /місяць
Повна зайнятість