Менеджер із продажів
Знає, як продати будь-що. Знайде клієнтів, не роздратує їх дзвінком і проведе перемовини для вигідної угоди
Досконало володіє типологією клієнтів, скриптами продажів і зачаровує своєю манерою переконувати
Hard skills
Види продажів
Галузева експертиза
Застосування франчайзингу
Знання продукту
Продажі в сегменті HoReCa
Робота з CRM в продажах
Стандарти роботи з клієнтами
Техніки продажів
Трейд-маркетинг
Управління воронкою продажів
Soft skills
Активне слухання
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Обслуговування клієнтів
Переговори
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіТорговий представник
Німецьке нафто-хімічне підприємство ADDINOL Lube Oil GmbH є виробником високопотужних моторних та промислових мастил та смазок з 1936 року. Дочірнє підприємство німецького концерну - компанія ТОВ «Аддінол Україна», м.Київ, прийме на роботу в м.Дніпро торгового представника.Зона відповідальності: м.Дніпро та область.Обов'язки:Активний продаж у регіоні, професійне консультування клієнтів у галузі застосування моторних та промислових олив та мастил. Вимоги:Вища або середня технічна освіта, досвід прямих продажів. Цілеспрямованість та активність.Готовність постійно вчитися.Стресостійкість.Вміння працювати самостійно.Володіння офісними комп'ютерними програмами.Наявність водійських прав. Пропонуємо: Гнучкий графік роботи. Конкурентоспроможний мотиваційний пакет (ставка+бонус).Офіційні працевлаштування та виплати, оплачувану відпустку.Медичну страховку. Професійне навчання та постійну технічну підтримку. Періодичне відвідування філій у країнах ЄС з метою навчання та обміну досвідом (за відкриття можливостей). Cлужбовий автомобіль.Корпоративний мобільний телефон, ноутбук.Можливість самореалізації та довготривалого співробітництва. Напружену роботу у цікавій галузі. Якщо ви амбітні та не боїтеся труднощів – будемо раді бачити Вас у нашій команді.Кандидуватися можна на сайті до 28.02.2025 р, обов'язково вказавши побажання щодо заробітної плати.Супровідний лист вітається.Робота передбачає готовність до постійних роз'їздів та зустрічей із клієнтами. Всім претендентам надаємо рівні можливості. Детальна інформація про компанію на сайтах: www.addinol.ua, www.addinol.de.
Торговий представник з авто
Оптова компанія «Єдиний Постачальник» 15 років на ринку України, у пошуку торгового представника, для роботи по місту та області. Основні товари: асортимент ручного інструменту, сантехніка, електрика, автоматика, товари госп.групи. Наші клієнти, будівельні магазини та ринки.Ми пропонуємо: Своєчасна виплата заробітної плати, від 25000 грн + KPI Передаємо готову базу клієнтів, Компенсуємо повністю цільові витрати, ПММ та амортизацію авто. Оплачуване стажування та період навчання. Видаємо всю необхідну техніку для роботи. Обов’язки: здійснювати щоденні угоди з чинними клієнтами, пошук нових клієнтів збільшувати обсяг продажу; розвивати клієнтську базу для довгострокового співробітництва; Продавати та заробляти!Вимоги: обов’язкова наявність авто; бажання та можливість працювати по області знання та робота з непродовольчим асортиментом, буде перевагою; високий рівень комунікативних навичок; бажання заробляти! Чекаємо на Ваше детальне резюме: 066−734−94−24 (Viber), 096−626−13−13 (Telegram).
Менеджер з продажу міжнародних транспортних послуг
Пошук нових та підтримка існуючих замовників міжнародних автотранспортних / експедиційних послуг.Дистанційна робота.Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років.Вимоги:Досвід роботи менеджером з продажу послуг міжнародних автоперевезень, напрямок Європа-Україна (обов'язково);Вміння вести переговори та вибудовувати постійні партнерські відносини з клієнтами на взаємовигідних умовах;Вітається наявність власних контактів із замовниками;Вільне користування ПК;Аналітичні здібності, вміння аналізувати ринок;Відповідальність, Результативність, Комунікабельність;Вміння працювати у команді.Умови роботи:Офіційне працевлаштування;Дистанційна робота пн-пт з 9.00 до 18.00;Заробітна плата + % від виконаних перевезень.Обов’язки:Активний пошук клієнтів;Ведення переговорів, укладання контрактів;Робота в CRM системі;Підтримання і розвиток відносин з замовниками;Контроль за виконанням замовлень;Контроль дебіторської заборгованості;Робота з документами;Звітність.
Менеджер з продажу харчових інгредієнтів (віддалено)
Компанія «FOODALLIANCE» спеціалізується на розробці та виробництві функціональних рішень сухих харчових сумішей для м'ясної, хлібобулочної, кондитерської, молочної, борошномельної, олійно-жирової та рибної продукції, для виробників напівфабрикатів, снеків та фасувальних компаній. Потрібен менеджер з продажу харчових інгредієнтів, можна працювати віддалено з будь-якого міста, який розуміє харчовий ринок В2В сировини та інгредієнтів, є можливості для професійного зростання. Побудова робіт із нуля. Наш сайт: http://nikofood.com.ua/ua Пропонуємо: + Ставка + % від продажу + мотивація за KPI + додаткові бонуси за відповідальність. + Систему навчання: семінари та тренінги. + Кар'єрне зростання в дистриб'юторській харчовій сфері. + Офіційне працевлаштування. + П'ятиденний робочий тиждень, Графік роботи з 9:00 до 18:00 + Віддалена робота з будь-якої точки України або світу. + Гнучкий графік при виконанні завдань та планів продажу. Основні обов'язки: Організація просування продукції в регіонах України та забезпечення продажу. Робота з клієнтами Систематичний продзвон клієнтів (нових, поточних та архівних) з метою продажу харчової сировиниФормування комерційних пропозицій та презентаційПрийом та обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних документівПідписання договорів та контроль документообігуКонтроль постачання продукціїКонтроль дебіторської заборгованості Робота в CRM - модулі. Звітність Взаємодія з іншими співробітниками та відділами. Командна робота. Участь у всіх заходах (тренінги, виставки тощо) компанії, робота в проектах за новими напрямками Компанії, участь у нових програмах розвитку Огляд ринку. Тримати руку на пульсі – стежити за тенденціями галузі. Стане в нагоді у роботі: знання програм 1С, СRM-системдосвід роботи в сфері торгівлі В2Взнання ринку харчової промисловості (хлібопекарської, кондитерської, м'ясопереробної)системність у роботівирішення конфліктних ситуацій із клієнтами Чекаємо на вас у команді!!! Прохання вказати бажану заробітну плату в резюме або супровідному листі. Надішліть резюме в Viber 0503114441 , також відповім на Ваші питання.
Менеджер з продажу в інтернет-магазин
АССОЛЬ — українська мережа магазинів техніки для всієї родини, що працює онлайн і офлайн. З 2011 року ми відкрили 20 магазинів у семи областях України, надаючи якісний сервіс та доступні ціни. Наша команда — це експерти ритейлу, які допомагають обирати лише перевірену техніку. Приєднуйтесь до нас і станьте частиною успішного українського бізнесу!Шукаємо у свою команду Менеджера з продажу в інтернет-магазин! 😊Що ти будеш робити: Консультувати клієнтів про побутову техніку (навчимо!). Працювати з дзвінками: вхідні/вихідні. Вести базу в CRM і 1С (навчимо!). Супроводжувати клієнтів від першого контакту до покупки й після. Нам важливо: Бажаний досвід в продажах, менеджером по роботі з клієнтами. Вільна українська. Базові навички ПК (Word, Excel). Комунікабельність, активність і бажання розвиватися. Знання техніки — плюс, але не обов’язково. Пропонуємо: Затишний офіс і дружню команду. Навчання, підтримку й розвиток. Кар'єрні перспективи в стабільній компанії. Графік 4/2. Як відгукнутися?Надсилайте резюме у відгуки або телефонуйте +380731514290 (Ірина). @HR_ASSOL (Телеграм)Не зволікай — приєднуйся до команди професіоналів! 🚀