Менеджер із продажів
Знає, як продати будь-що. Знайде клієнтів, не роздратує їх дзвінком і проведе перемовини для вигідної угоди
Досконало володіє типологією клієнтів, скриптами продажів і зачаровує своєю манерою переконувати
Hard skills
Види продажів
Галузева експертиза
Застосування франчайзингу
Знання продукту
Продажі в сегменті HoReCa
Робота з CRM в продажах
Стандарти роботи з клієнтами
Техніки продажів
Трейд-маркетинг
Управління воронкою продажів
Soft skills
Активне слухання
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Обслуговування клієнтів
Переговори
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер з продажу (напрям електрообладнання, кабель)
Ми компанія Атлант Будматеріали Плюс — дистриб’ютор будівельних матеріалів, яка вже понад 20 років працює на ринку України.В 2025 році Атлант це:6 складів та 3 офіси продажу у 3 містах України. (Харків, Київ, Дніпро) понад 600 співробітників — за 20 років існування ми виросли з маленької команди до великого колективу професіоналів! Представленість у всіх каналах збуту: Дистрибуція, Об'єктний, Роздрібний, Тендерний та Інтернет-магазин; наявність у портфелі більш ніж 100 світових брендів; займаємо лідируючу позицію щодо прямих поставок таких торгових марок як Henkel, Knauf, Dufa, Caparol, Isover, Penoboard, Кроно — Україна та ін.Запрошуємо до нашої команди Менеджера з продажу (напрям електрообладнання/кабельна продукція)Пропонуємо: Роботу в стабільній компанії Конкурентну заробітну плату та бонусну систему Графік роботи 5/2 з 09:00—17:00 (суб./нед.-вихідні) Дружній колектив та комфортні умови роботи Можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку Корпоративну знижку на харчування в нашому ресторані Безкоштовне відвідування спортивного залу, щоб завжди бути у формі J Корпоративні заходи, чай, кава та інші плюшки) Вимоги до кандидата: Досвід роботи в продажах (напрям електрообладнання/кабельна продукція) Впевнений користувач ПК, знання офісних програм, вміння читати креслення/схеми Навички ведення переговорів Високий рівень самоорганізації Готовність до відряджень (Київ, можливо інші міста України) Водійське посвідчення категорії «B» з досвідом керування (бажано) Власне авто (бажано) До ваших обов'язків буде входити: Активний пошук нових клієнтів та партнерів Підтримка і розвиток вже існуючої клієнтської бази Аналіз ринку та конкурентів Укладання угод та договорів з клієнтами Консультування клієнтів щодо асортименту продукції Взаємодія зі складом та відділом закупівель Взаємодія з тендерним відділом по публічним закупівлям (технічний супровід) Якщо вас зацікавила наша вакансія, чекаємо на ваше резюме! Познайомитись з нашою компанією можна за посиланням https://atlant-shop.com.uaБудуй своє майбутнє разом з нами!
Менеджер з продажу (без досвіду навчаємо)
Переваги роботи в нашій компаніїМожливість отримувати ЗП найвищу по ринку. Кращим менеджерам з продажу вдавалось заробляти 40-50 тис грн/міс. Так, якщо ви добре будете продавати, ми готові платити такі гроші навіть якщо Ви 18 річна дівчина чи хлопець без досвіду і вищої освіти.Готові взяти людину без досвідуУ нашому колективі завжди готові допомогти та навчити. Попередній досвід необов’язковий.Регулярно преміюємоМи регулярно преміюємо найрезультативніших співробітників, проводимо змагання та спільні свята.Кар'єра для кожногоКожен може зробити кар'єру у компанії незалежно від минулого досвіду до керівника офісу/керівника нового напрямку/партнера.Кого ми шукаємо?Нам потрібно більше сильних, професійних, мотивованих на результат і високий заробіток співробітників.Обов’язки:Продаж товару клієнтамВиконання плану продажівВедення звітностіВимоги:Любити продаватиЛюбити спілкуватисьБути дисциплінованимУмови роботи:Офіс в центрі містаОфіційне працевлаштуванняСтавка + % від продажу5/2
Менеджер з продажу (DIM.RIA)
Ми — українська продуктова ІТ-компанія RIA.com.Розвиваємо відомі продукти AUTO.RIA, DIM.RIA, AGRO.RIA та RIA.com, якими користуються мільйони українців.Зараз ми шукаємо Менеджера з продажу, який/яка підсилить нашу команду DIM.RIA у роботі із забудовниками Києва та області.Що ми очікуємо від кандидата? Успішний досвід у продажах від 3 років. Вміння будувати довгострокові партнерські відносини, розуміти потреби клієнтів та створювати для них реальну цінність. Досвід ведення переговорів на різних рівнях (від менеджерів до топ-менеджменту). Націленість на результат, гнучкість у вирішенні завдань та проактивний підхід. Здатність працювати в команді, ділитися ідеями та підтримувати колег. Бажання розвиватися у сфері продажів, вдосконалюючи свої навички та підходи. Перевагою буде: Досвід роботи із забудовниками або продажу новобудов. Глибоке розуміння ринку нерухомості, зокрема первинного сегмента. Що ти будеш робити? Залучати нових забудовників Києва та області, пропонуючи рішення, які допоможуть їм досягати бізнес-цілей. Підтримувати та розвивати існуючу базу клієнтів, знаходячи нові можливості для співпраці. Надавати партнерам якісний сервіс, підвищуючи цінність співпраці з DIM.RIA. Взаємодія з клієнтами в телефонному форматі та робота з CRM-системою. Організовувати та проводити офлайн-зустрічі з забудовниками у Києві та передмісті. Аналізувати ринок, збирати зворотний зв’язок від клієнтів та допомагати у вдосконаленні нашого продукту для забудовників. Регулярно відслідковувати свої результати та працювати над їх покращенням. Про етапи співбесід на вакансію: Ти відправляєш нам своє CV. Далі воно потрапляє у руки лідера напрямку. Якщо CV буде відібрано, ми домовимося з тобою про зручний час для телефонного дзвінка. За результатом розмови — співбесіда з лідером команди та напрямку; Тестове завдання; Фінальна співбесіда — презентація завдання. Як ми працюємо у RIA.com: довіра в команді перш за все: ніякого мікроменеджменту та тайм-трекерів; працюємо у крос-функціональних командах, тому кожен має вплив на технології та продукт без зайвої бюрократії; відкрито пропонуємо лише ті покращення та корисні фічі, які можна виміряти; відкрито ділимось фідбеком; проводимо performance review; закріпимо за тобою наставника який допоможе адаптуватись, познайомитись з командою, дізнатись більше про продукт, процеси, плани команди, відповідатиме на всі запитання. Кожен ріакомівець та ріакомівка отримує: персональний підхід професійного розвитку за допомогою внутрішнього та зовнішнього навчання; корпоративну бібліотеку, до якої можна замовляти необхідну професійну літературу; необхідну техніку з першого дня роботи; 8-годинний робочий день (пн-пт) з «гнучким» графіком; можливість працювати віддалено або в гібридному форматі; оплачувані відпустку та лікарняні; бонусна програма для хобі, відпочинку та розвитку; батьківський час (один раз на тиждень); день на чекап здоров’я; компенсації вивчення іноземних мов; послуги корпоративного лікаря та психологів.
Менеджер з продажу автомобілів (Skoda)
Офіційний дилер Škoda ТОВ «Автоцентр-Кременчук-2012» понад 16 років представляє бренд у Кременчуці і запрошує в свою команду активних, комунікабельних і цілеспрямованих людей, які хочуть досягати вершин у перспективній компанії.Ми шукаємо людей з такими якостями: Захоплення продажами та бажанням розвиватися у цій сфері Комунікабельність і вміння переконувати Уміння залишатися спокійним у будь-якій ситуації Готовність вивчати бренд Škoda Відповідальність та рішучість Базові знання про автомобілі Чітка і грамотна мова Швидке навчання і бажання рости Наявність посвідчення водія категорії В та стаж безаварійного водіння від 1 року. Досвід у продажах буде плюсом! Ваші майбутні задачі: Активно просувати та продавати автомобілі Škoda з використанням технік продажу. Допомога клієнтам у виборі ідеальної моделі. Підтримка та розвиток теплих і вигідних стосунків з клієнтами. Дбати про підтримання високої якості обслуговування та задоволеності клієнтів. Консультувати клієнтів щодо характеристик автомобілів. Регулярно слідкувати та поповнювати знання щодо оновлень автомобільного ринку. Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату; Навчання та підтримку для вашого професійного росту. Дружній та приємний колектив. Постійний розвиток та навчання нових технік продажу. Підтримку колег, професійного наставника та комфортні умови роботи. Якщо ви готові приєднатися до нас і побудувати успішну кар'єру, залишайте своє резюме у вигляді відгуку на сайті або у Viber за номером: +38067 4000 176.
Торговий представник з авто
Вакансія: Торговий представник з автоМісце роботи: м. ЛьвівКомпанія «Час-Буд» шукає енергійного та комунікабельного співробітника на посаду торгового представника з автомобілем. Основні обов’язки включають роботу на території міста, відвідування потенційних клієнтів, презентацію продукції компанії та укладання угод з покупцями. Торгівля промисловими товарами (будівельно-господарські товари, та інструменти)Вимоги: Водійські права категорії В Готовність до роботи на виїзді Висока комунікабельність та навички продажу Бажання розвиватися та досягати поставлених цілей Ми готові взяти на роботу кандидатів без досвіду та освіти, але з великим бажанням навчатися та розвиватися. Ми пропонуємо конкурентну заробітну плату, можливості кар'єрного зростання та дружній колектив.