Спеціаліст клієнтської підтримки
Як виглядає рутина спеціаліста клієнтської підтримки
Експерти: Ксенія Барченко
Клієнтська підтримка — ключик до щастя або хейту споживачів. Спеціалісти в підтримці аналізують зворотний зв'язок користувача, що впливає на подальший розвиток продукту і бізнесу загалом. Спробуйте рутину професії у симуляторі — навички комунікації із різними людьми та стрес-менеджмент точно стануть вам у пригоді!
Симулятор створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SupportYourApp.
Формат:
Симулятор
Тема:
Re/Upskilling
Професія:
Спеціаліст клієнтської підтримки
Професія:
для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії, для ВПО
Запрошені експерти
Ксенія Барченко
Директорка з навчання та розвитку в SupportYourApp
Маєте питання?