thumb-image-80301

Спеціаліст клієнтської підтримки

Як виглядає рутина спеціаліста клієнтської підтримки

Експерти: Ксенія Барченко

Клієнтська підтримка — ключик до щастя або хейту споживачів. Спеціалісти в підтримці аналізують зворотний зв'язок користувача, що впливає на подальший розвиток продукту і бізнесу загалом. Спробуйте рутину професії у симуляторі — навички комунікації із різними людьми та стрес-менеджмент точно стануть вам у пригоді!

 

Симулятор створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SupportYourApp.

Формат:
Симулятор
Тема:
Re/Upskilling
Професія:
Спеціаліст клієнтської підтримки
Професія:
для шукачів нової роботи, для шукачів нової професії, для ВПО

Запрошені експерти

thumb-image-80322

Ксенія Барченко

Директорка з навчання та розвитку в SupportYourApp

Інші симулятори