Email-маркетолог
Як створювати актуальну базу підписників та що робити, коли розсилка потрапила у спам
Експерти: Аліна Дикуха
E-mail-розсилка перетворюється на ефективний спосіб комунікації, якщо ви знаєте принципи керування нею. Спробуйте себе у симуляторі і перевірте, чи добре розбираєтесь у створенні бази підписників. Для чого проводити тестову розсилку і коли налаштовувати А/В тестування. І нехай ваші листи ніколи не потрапляють у спам!
Симулятор створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння SendPulse.
Формат:
Симулятор
Тема:
Re/Upskilling
Запрошені експерти
Аліна Дикуха
Head of Digital Marketing в SendPulse
Маєте питання?