thumb-image-365615

SMM-спеціаліст

Робота SMM-спеціаліста: нові тренди, основні правила і портрет цільової аудиторії

Експерти: Олексій Міллер

Бренди не можуть існувати без активних сторінок в соцмережах і реклами. Чи добре ви знаєте, як скласти комунікаційну стратегію та портрет цільової аудиторії? Як визначити тренди та порахувати ефективність контенту? Цей симулятор дасть вам можливість спробувати себе у ролі SMM-спеціаліста.

 

Симулятор створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння Bazilik.

Формат:
Симулятор
Тема:
Re/Upskilling
Професія:
SMM-спеціаліст
Професія:
для шукачів нової професії, для шукачів нової роботи, для ВПО

Запрошені експерти

thumb-image-365636

Олексій Міллер

Операційний директор креативної агенції Banda за напрямом соціальних мереж та брендингового контенту

Інші симулятори