SMM-спеціаліст
Робота SMM-спеціаліста: нові тренди, основні правила і портрет цільової аудиторії
Експерти: Олексій Міллер
Бренди не можуть існувати без активних сторінок в соцмережах і реклами. Чи добре ви знаєте, як скласти комунікаційну стратегію та портрет цільової аудиторії? Як визначити тренди та порахувати ефективність контенту? Цей симулятор дасть вам можливість спробувати себе у ролі SMM-спеціаліста.
Симулятор створено з ініціативи Мінцифри для платформи Дія.Освіта за підтримки Google.org, Фонду Східна Європа за сприяння Bazilik.
Формат:
Симулятор
Тема:
Re/Upskilling
Професія:
SMM-спеціаліст
Професія:
для шукачів нової професії, для шукачів нової роботи, для ВПО
Запрошені експерти
Олексій Міллер
Операційний директор креативної агенції Banda за напрямом соціальних мереж та брендингового контенту
Маєте питання?