Акаунт-менеджер

Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу

Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував

Hard skills

  • Використання основ ділової комунікації

  • Вирішення тактичних проблем

  • Етапи роботи з клієнтом

  • Етапи тендеру

  • Знання галузі роботи

  • Письмова комунікація

  • Професійна етика

  • Робота з інструментами для управління проєктами

  • Робота з інструментами керування завданнями проєкту

  • Розуміння бізнесу клієнта

  • Створення медійного брифу

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Багатозадачність

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Командна робота в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Комунікація форс-мажорів

  • Стресостійкість

  • Управління зацікавленими сторонами

  • Усна комунікація

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер по роботі з клієнтами (абонентський відділ)

Benish GPS – національний лідер у галузі супутникових систем безпеки та моніторингу транспорту, у зв'язку з розширенням оголошує конкурс на вакантну посаду:Менеджер по роботі з клієнтами (абонентський відділ)Основні завдання:Вести облік в 1С: формувати і відправляти рахунки та акти, вносити дані клієнтівПрацювати з дебіторською заборгованістю                                                      Обзвони існуючих і відключених абонентів                                                  Надавати інформацію клієнтам за тарифами, послугами, питаннями фінансового характеру                                                                                  Переоформляти договори, формувати заявки на відключення та підключення абонентівПрофесійні вимоги:Досвід роботи з клієнтами – від 2 років.Впевнений користувач MS Word та MS ExcelДосвід роботи з 1С Бухгалтерія - бажаноВміння працювати з CRM-системами – бажано.Вміння швидко приймати рішення.Ініціативність, відповідальність, швидке сприймання нової інформації.Грамотність, поставлене мовлення, вміння правильно донести інформацію.Врівноваженість, стриманість від конфліктів, дружелюбність, швидке влиття в колектив.У свою чергу ми пропонуємо:Роботу в стабільній та надійній компанії з дотриманням КЗпП: офіційне оформлення з 1-го дня, білу зарплату, нарахування на банківську картку з авансом та без затримокГрафік роботи: 5/2 (з Пн по Пт з 09:00 до 18:00) ст. Контрактова площа, вул. Ярославська, 56А (БЦ «Каньйон»)Отримання нових навичок та знань, можливості для професійного та кар'єрного зростанняЯкщо Вас зацікавила вакансія «Менеджер по роботі з клієнтами (абонентський відділ», - будь ласка, надсилайте своє резюме шляхом відгуку на цю вакансію. Про компанію:  www.benishgps.com  Benish GPS. Приєднуйтесь до команди професіоналів!

Київ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

У найкращому офісі Житомира не вистачає лише тебе! Наша компанія шукає перспективних людей на посаду «Менеджер по роботі з клієнтами» ЗП від 20 000 грнРобота в комфортному офісі та дружньому колективіОплачуване навчанняМи готові взяти студентаГрафік роботи пн-пт 8:30 — 18:00 Якщо ти амбітна людина, яка готова розвивати себе у новій сфері, розширюючи свої особисті кордони, тим самим допомагаючи Україні розширювати кордони на нових платформах! Тоді нам по дорозі! Запис на співбесіду в телеграм

Житомир
Повна зайнятість
Media Account Manager

Медіа агентство повного циклу «OMD OM Group» входить до складу найбільшого міжнародного комунікаційного холдингу Omnicom Group, і є одним із лідируючих медійних агенцій України Займає позицію #1 згідно з рейтингами ВРК «Рейтинг медіа агенцій з бюджетів» (2019-2020), «Агентство року» (2019-2020) Ми розширюємо свою команду та шукаємо – Media Account Manager Для нас важливо: Досвід роботи  Account Manager чи Media Planner 2+;Високий рівень знань Media та Digital - планування, розміщення компаній, особливості роботи у відділі Client service;Вміння проводити аналітику та звітність щодо проведених кампаній;Знання англійської мови - не нижче intermediate;Вміти правильно ставити цілі команді, ефективно управляти ресурсами агентства;Досвід роботи з проєктами з TV, OOH, Radio, Digital (PPC, DV360, SMM), web-production;Уміння організувати себе та команду Основні задачі: Управління проектами клієнта;Щоденна комунікація з усіх питань планування та реалізація Media та Digital РК, у рахунку таймінгів та процедур;Постановка завдань підрозділам агентства, ефективна взаємодія під час планування та реалізації кампаній;Контроль розміщення, ходу кампаній та підготовка звітності для клієнта;Ідентифікувати нестандартні ситуації та знаходити варіанти вирішення, оперативно інформувати про такі ситуації своє керівництво;Обслуговування web-проєкту клієнта разом з креативною командою;Тісна комунікація з креативною Агенцією щодо матеріалів розміщення;Безпосередня участь у контролі розміщення зовнішньої реклами та підбору місць під площин в рамках програм (відрядження по містам України) Зі свого боку ми гарантуємо: Працевлаштування згідно із законодавством України з 1-го дня роботи; Можливість працювати віддалено та в офісі; Безкоштовне навчання від компанії на різних курсах/тренінгах тощо; Своєчасна оплата праці; Зарплата обговорюється на співбесіді та залежить від рівня кандидата; Перспективи кар'єрного зростання усередині компанії Надсилайте Ваше резюме з вказаними побажаннями по заробітній платі, будемо знайомитись :) 

Віддалено
Київ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

В компанію COFFEE•BREAK, LTD / «КОФІ-БРЕЙК», ТОВ, яка вже 15 років є лідером продажу кави/чаю та кавового обладнання на території всієї України, потрібен активний та цілеспрямований «Менеджер із супроводу продажів».Переваги роботи у нас: офіційне працевлаштування; допомога в період адаптації, наставництво; гідний рівень оплати праці до 45 000 грн. (ставка + %) на в/т ставка 28 000 грн, обговорюється; графік роботи (з пн. по пт. з 9.00 до 18.00; сб. та нд. — вихідний); робота з якісним продуктом; Нам потрібний кандидат: з досвідом роботи в активних продажах/call-center обов’язково (сегмент В2В буде перевагою); з навичками спілкування та обслуговування клієнтів (активне слухання, пошук компромісів, варіантів рішень, роботи з запереченнями); з навичками роботи з первинною документацією (рахунки, акти, накладні тощо); впевнений користувач ПК, знання 1С, ERP (бажано); цілеспрямований, відповідальний, уважний, ініціативний; грамотна українська мова (письмова та розмовна); той, хто вміє швидко перемикатися з одного завдання на інше. Робота полягає в: прийомі, обробці та контролю виконання замовлень від чинних клієнтів компанії (сегмент В2В); оформлення документів, супровід продажів; ведення клієнтської бази; аналізі та вирішення поточних проблем клієнтів; телефонні розмови з клієнтами. Якщо описані навички, компетенції у Вас є і наша робота вам до душі, сміливо надсилайте резюме або телефонуйте за номером 067−571−79−54 будемо знайомитись!Інформацію про нашу компанію Ви можете знайти на сайті www.coffee-break.com.uaЗ повагою, команда COFFEE • BREAK

Київ
40000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з бізнес клієнтами

mono — мультипродуктова fintech компанія з України. Із 2017 року мільйони людей муркочуть від наших продуктів: monobank, Experienza, Base, monoбізнес… Прагнемо створити ще більше для нашої екосистеми.Наразі підсилюємо команду котів напрямку В2В продажів і розшукуємо зарядженого на успіх Account Manager!Наш продукт має переваги та більш зручний для бізнесу — прагнемо, щоб наші користувачі були мега задоволені на всьому шляху відносин.Знайомся детальніше з вакансією, якщо твоє — відгукуйся, вже ловимо звісточку  Нумо втілювати амбітні ідеї разом!Про тебе:Досвід роботи з В2В клієнтами від 1 рокуВідмінні комунікативні навички та здатність до налагодження довгострокових відносинВисокий рівень відповідальності та ініціативностіВисокий рівень стресостійкості :)Довіримо тобі:Головна мета на цій посаді — бути другом клієнтів, знати все про їх бізнес та ефективно комунікувати та допомагати у випадках його розширення та питань, тож це про Персональна підтримка та супровід бізнес клієнтівВирішення будь-яких питань/проблем клієнтів — від підключення до користування продуктамиБудування довгострокових відносинДодатково зацінимо:Досвід роботи у В2В секторі (СМБ або enterprise) у банківській сфері Від себе гарантуємо:Графік роботи 9-18, без трекерів і параноїОфісний формат роботи у https://iqbc.ua/ua з 1 днем на тиждень віддалено (вул. Болсуновська, 13-15, ст. м. Зверинецька)Відпустка 18 робочих днів на рік + 2 дні для форс-мажорів + 6 днів для навчанняОплачувані дей-офи за станом здоров’я — без SMS і лікарняних листівКорпоративні курси інглішу100% страхування здоров’я + підтримка менталочкиКартка Platinum від monobank і пундики від наших партнерівПідтримуємо сили оборони України власними зборами, розвиваємо культуру донатерства

Київ
Повна зайнятість