Акаунт-менеджер
Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу
Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував
Hard skills
Використання основ ділової комунікації
Вирішення тактичних проблем
Етапи роботи з клієнтом
Етапи тендеру
Знання галузі роботи
Письмова комунікація
Професійна етика
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Розуміння бізнесу клієнта
Створення медійного брифу
Soft skills
Антикризова комунікація
Багатозадачність
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Комунікація форс-мажорів
Стресостійкість
Управління зацікавленими сторонами
Усна комунікація
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Акаунт-менеджер
Акаунт-менеджер
Експерти:
Володимир Фризюк
Вакансії
Дивитись всіТериторіальний менеджер
Опис вакансії Компанія «ПЕТРІКОР ВАЙН» — ексклюзивний імпортер вин і міцного алкоголю від провідних європейських і світових виробників запрошує на постійну роботу менеджера напрямку Рітейл. Вимоги: досвід роботи з алкогольною групою товарі не менше 2 років;досвід ведення переговорів та ділового спілкування з потенційними клієнтами;досвід роботи з локальними мережами;знання ринку алкоголю, розуміння ніші зарубіжних виробників;уважність, чесність, високий рівень відповідальності, комунікабельність, бажання працювати на результат. Обов’язки: Дослідження ринку алкогольної продукції;співпраця з існуючими клієнтами;постійний пошук та залучення до співпраці нових клієнтів;пошук та ведення переговорів з ключовими мережами, підключення нових мереж, підписання договорів, управління комерційними умовами;представляти інтереси фірми,планування та організація трейд-маркетингових активностей в мережах; виконання планів продаж; контроль та управління дебіторською заборгованністю.Умови роботи:Офіційне працевлаштування;конкурентна заробітна плата,компенсація витрат по паливу та мобільний зв’язок;комфортні умови праці,нормований графік роботи;можливість реалізуватись як професіонал!
Спеціаліст по роботі з клієнтами (ТРЦ "Дафі")
Multiplex — не просто найбільша в країні мережа кінотеатрів, а велика команда, яка об'єднана спільними цінностями та місією, любов’ю до кіно та відповідальністю перед суспільством. Ми працюємо в Україні, для України та разом будуємо майбутнє, в якому якісне дозвілля, соціальна відповідальність і турбота про людей — це не просто слова, а реальність.💫Чому більше 450 співробітників обрали Multiplex: Офіційне працевлаштування: оформлення з першого робочого дня офіційна ЗП оплачувані відпустки та лікарняні матеріальна допомога у складних життєвих обставинах соціальні гарантії Work-life balance: гнучкий графік роботи для співробітників кінотеатрів гібридний формат роботи для співробітників центрального офісу Кар'єрний розвиток: навчання та тренінги для професійного розвитку програма визнання для співробітників внутрішні конкурси на відкриті вакансії реферальна програми <Запроси друга> Культура кіно: щомісяця 6 безкоштовних квитків для співробітників та їхніх близьких Соціальна відповідальність: підтримка ЗСУ благодійні ініціативи корпоративне волонтерство Ключові завдання на посаді: Привітання відвідувачів, контроль квитків на вході в кінозали, перевірка кінозалів під час кіносеансу; Приготування та продаж попкорна, кави та іншої продукції в барі; Продаж квитків на кіносеанси; Спілкування з відвідувачами кінотеатру, консультація щодо послуг та товарів, фільмів в репертуарі, рекламних акцій. Від тебе очікуємо: Активність, доброзичливість, ввічливість, відповідальність, чесність; Командну робота; Бажання працювати та розвиватись. 💫Ми — команда, яка цінує своїх людей💫Ми — мережа кінотеатрів, яка працює на розвиток України💫Ми — місце, де ваша праця, ідеї та прагнення розвитку знайдуть справжню підтримкуДолучайтесь до команди Multiplex — тут починається ваша історія успіху!Чекаємо на резюме: ms-dnepr-dafi@multiplex.ua або на дзвінок за номером: +380672328369 До зустрічі в Multiplex!
Менеджер по роботі з клієнтами
Ми - найбільша та найприбутковіша у Львові компанія з оптового продажу продовольчих товарів. Працюємо вже 9 років. Про процес роботи - у вас є база клієнтів, ви проводите дзвінки по заготовленому тексту, збираєте інформацію клієнта та пропонуєте наші послуги.Ми проводимо повне навчання, допомогу зі всіма адаптаційними питаннями. Наші умови: Графік 8:00-18:00 Обід за рахунок компанії Комфортний офіс Вікова категорія 18-27. Кількість місць обмежена Дмитро +38098351424
Менеджер по роботі з клієнтами
Працюй на Перемогу разом з «Інтегра- Груп»!Вітаємо шановний шукач! Запрошуємо доєднатися до нашої команди!Компанія «Інтегра-Груп» вже 20 років успішно створює унікальну рекламну продукцію: преміум упаковку, поліграфію, корпоративну сувенірну продукцію для українських та європейських брендів. Наша команда — це професіонали, які прагнуть до досконалості та пишаються кожним проектом.Приєднуйтесь до нашої команди на позицію «Менеджера по роботі з клієнтами»Чому обирають «Інтегра-Груп»? Стабільність — робота не залежить від сезонності Комфорт — сучасний офіс та облаштоване робоче місце Чітка оплата — ЗП без затримок, перегляд винагороди Престиж — працюєш у складі сильного гравця ринку Команда — професіонали, які захоплено створюють продукт Що ми очікуємо від кандидата? Аналітичне мислення та висока організованість Розвинені комунікативні навички, активна позитивна позиція Досвід роботи з маркетплейсами та інтернет-магазинами Навички роботи з великим обсягом інформації Володіння 1С та Бітрікс24 Вільна усна та письмова українська мова (обов'язково) Обов’язки: Прийом та обробка замовлень з сайтів: Tablichka, Prom.ua, Rozetka, Епіцентр Оформлення замовлень у 1С Контроль термінів виконання замовлень Робота з існуючою базою клієнтів, підтримка комунікації Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату (з перспективою зростання) Офіс за адресою: вул. Дальницька, 43 Графік: Пн-Пт, 09:00—18:00гг Паркування для автомобілів та велотранспорту Корпоративні події, святкування професійних днів Можливість стати частиною команди, яка створює ексклюзивну продукцію для відомих брендів Ти — наш кандидат, якщо: Ти відповідальний, комунікабельний і любиш працювати в динамічному темпі Тобі важливий якісний продукт і високий рівень клієнтського сервісу Ти прагнеш розвиватися в стабільній, професійній команді Нашою продукція: Instagram: @tablichka.com.ua Сайт: tablichka.com.uaПобачив (-ла) себе в ролі нашого менеджера? Відправляй відгук на вакансію!Стань частиною команди вже зараз і працюй на Перемогу разом з нами!
Менеджер по роботі з клієнтами
Привіт! Трішки розкажу про саму компанію) Tetris Box — це сучасний сервіс зберігання особистих речей та бізнес-майна Запрошуємо вас стати частиною нашої команди — лідера ринку у сфері зберігання речей! Ми працюємо в Києві, Львові та Одесі… Важливо, щоб наш кандидат: Мав навички ділового спілкування / листування Дружив з цифрами, ПК (Excel,Word), досвід роботи в CRM Володів грамотною мовою і чіткою дикцією Умів уважно слухати та згідно з цього дати рекомендацію Був командним гравцем, який розуміє свою роль, цінність та відповідальність в колективі Був енергійний і позитивний P.S. Якщо чогось не вмієте, ми навчимо! Цікавить, дзвони! Твої обов’язки: Складати і контролювати план-графік по заявкам клієнтів в CRM Контролювати та координувати якісне виконання заявки клієнта у встановлений термін. Надавати сервісну і інформаційну підтримку клієнтам. Вирішувати організаційні питання по запитах клієнтів. Контролювати збір оплат, документів. Ми пропонуємо: 💰 Фіксована зарплата — + 25 000 грн / міс. 🕓 Графік: Пн-Пт, 10:00—18:00. 💻 Формат: частково віддалена робота (онлайн + офлайн відвідування складу). 🤝 Дружня команда, підтримка колег і навчання. 📧 Надсилайте резюме на sales@tetrisbox.com.ua

