Акаунт-менеджер
Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу
Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував
Hard skills
Використання основ ділової комунікації
Вирішення тактичних проблем
Етапи роботи з клієнтом
Етапи тендеру
Знання галузі роботи
Письмова комунікація
Професійна етика
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Розуміння бізнесу клієнта
Створення медійного брифу
Soft skills
Антикризова комунікація
Багатозадачність
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Комунікація форс-мажорів
Стресостійкість
Управління зацікавленими сторонами
Усна комунікація
Ми рекомендуємо переглянути
Освітній серіал
Спеціаліст клієнтської підтримки
Спеціаліст клієнтської підтримки
Експерти:
Дар’я Лещенко, Євгеній Гордієнко, Ксенія Барченко, +1
Освітній серіал
Акаунт-менеджер
Акаунт-менеджер
Експерти:
Володимир Фризюк
Вакансії
Дивитись всіПерсональний спеціаліст по роботі з клієнтами мікробізнесу
ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.Ми шукаємо Персонального спеціаліста по роботі з клієнтами мікробізнесу, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, який вміє працювати в режимі багатозадачності, орієнтованого на якість та результат. Основні обов’язки: Залучення нових корпоративних клієнтів Здійснення холодних дзвінків з метою призначення зустрічей Проведення зустрічей з клієнтами, в тому числі на території ведення бізнесу клієнта Аналіз фінансового стану клієнта, щодо можливості кредитування Здійснення продажів всього спектру банківських послуг корпоративним клієнтам (кредитування, зарплатні проєкти, еквайринг та інше) Персональне обслуговування закріплених корпоративних клієнтів Виконання встановлених KPI Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів Основні вимоги: Вища освіта (економіка, менеджмент, право, фінанси, банківська справа) 1+ рік досвіду роботи у банківській системі, в тому числі з корпоративними клієнтами Досвід ведення успішних переговорів на рівні власників бізнесу Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері роботи Банку Навички активних продажів, ефективної комунікації та проведення презентацій Вміння аналізувати показники фінансового стану компаній Розуміння специфіки та умов кредитування корпоративних клієнтів Наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ведення переговорів, ефективна комунікація, побудова контактів Вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою) Своїм співробітникам ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок Корпоративне навчання Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю.Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан.Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері.Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua. Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.
Спеціаліст по роботі з клієнтами Малого бізнесу ( 1 )
Що потрібно робити: Забезпечує виконання особистих показників КРІ Забезпечує утримання та збільшення закріплених кредитних та некредитних портфелів, портфелю клієнтів Збільшує частку активних клієнтів малого бізнесу серед діючих Забезпечує зростання середньої дохідності по клієнтам малого бізнесу Збільшує рівень задоволеності якістю обслуговування серед клієнтів малого бізнесу Ініціює і проводить зустрічі, залучає нових клієнтів малого бізнесу на кредитні та некредитні продукти банку Супроводжує кредитних та некредитних клієнтів регіону, забезпечує їх комплексне обслуговування Організовує, супроводжує та забезпечує належний рівень якості у процесі оформлення продуктів банку Здійснює своєчасне та якісне відпрацювання приписів по закріпленим клієнтам Забезпечує побудову партнерських довгострокових відносин з клієнтами малого бізнесу з метою виявлення їх потреб та збереження лояльності до Банку Комунікує з відділеннями регіону стосовно взаємодії з клієнтами малого бізнесу, закріпленими за співробітником Виконує вимоги щодо фінансового моніторингу, KYC, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо Необхідні знання, досвід та особисті якості: Вища освіта (економіка, менеджмент, право, фінанси, банківська справа та страхування)1+ рік досвіду роботи у банківській системі на front-позиціях з обслуговуванням корпоративних клієнтів Керівний досвід (буде перевагою) Вміння забезпечувати високий рівень показників з обслуговування (NPS та СSAT) по закріпленим клієнтам Досвід продажів кредитних та некредитних банківських продуктів клієнтам сегменту МСБ, ефективної комунікації та проведення презентацій Досвід встановлення та розвитку довгострокових відносин із клієнтами сегменту МСБ Навички адміністрування (управління) кредитних та некредитних банківських продуктів клієнтам сегменту МСБ Знання та навички роботи з фінансовими документами клієнтів малого бізнесу: знання щодо базового переліку фінансових документів юридичних осіб та/або ФОП, їх структури та форми, коректності заповнення необхідних для кредитування Навички проведення базового фінансового аналізу підприємства та розуміння фінансової звітності клієнта, вміння помічати важливі деталі та розуміти взаємозв'язок фінансових показників підприємства Знання базових принципів бухгалтерського та податкового обліку юридичних осіб Знання продуктів, послуг та сервісів банку для юридичних осіб - клієнтів малого бізнесу в частині продажів, супроводу та обслуговування кредитних та некредитних клієнтів Впевнений користувач ПК (планшету), MS Office, PowerPoint, Google-сервісів (пошта, документи, презентація тощо) Наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті (внутрішній та зовнішній), комерційне мислення, побудова контактів, ефективна комунікація Володіння етикою ділового спілкування Бездоганна ділова репутація Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою) Ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок Корпоративне навчання Сучасний комфортний офіс Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю. Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан. Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері. Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua . Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.
Logistics Account Manager, Lead generator, Sales (USA), з/без досвіду
GLH System — Ми є Офіційним представником і частиною великої команди американської компанії, що входить до Top 50 Logistics American Companies, які надають послуги з логістики на ринку США та Канади.Робота тільки в офісі м. Київ, no remote!Зараз Ми знаходимося у пошуках Logistics Account Manager з відмінним знанням англійської мови та високими комунікативними, організаційними здібностями, а також випускників вузів.Ми пропонуємо:Цікаву роботу та розвиток у професії.Дружню атмосферу :)Високу заробітну плату, твій дохід = твоїм старанням та вмінням.Навчання в компанії — ти отримаєш усі необхідні знання, щоб вирости та стати справжнім професіоналом у логістиці.Комфортний офіс с генератором та безперебійним інтернетомВимоги:Розмовна англійська не нижче за Upper-Intermediate (ви повинні грамотно говорити, писати англійською).Обов’язковим вміння працювати з Gmail, Google Docs (excel, word).Обов’язки:Пошук нових клієнтів в CRM компанії.Щодня робити дзвінки, надсилати імейли із пропозиціями та follow up.Консультування клієнтів щодо логістичних послуг компанії.Ретельне ведення списку клієнтів із внесенням усіх апдейтів.Наші клієнти це компанії виробники різних товарів: побутової хімії, фарби, їжі, упаковки, електроніки і т.д.Умови роботи:Робочий час: 14:00 — 22:00, або 15:00 — 23:00Оплата: Base + бонуси за одного нового клієнта від 4000 до 16000 грн.Надсилай своє резюме прямо зараз на сайт або в Telegram!Приєднуйтеся до нашої команди та відкрийте для себе безмежні можливості і професійний ріст!
Менеджер по роботі з клієнтами
У зв’язку із розширенням, збільшенням кількості проектів та задач, відкрита вакансія — менеджера роботі з клієнтами.Про нас:Компанія EVASOTA — виробнича компанія автомобільних килимків EVA.Що ми пропонуємо: Стабільну заробітну плату від 18000 до 35 000 грн/міс ; Комфортні умови роботи в сучасному приміщенні; Роботу у повний робочий день з 9:00—18:00 (5/2); Дружній колектив; Стабільну виплату заробітної плати без затримок (2 рази на місяць); Постійне вдосконалення навиків за допомогою тренінгів та додаткових навчань. Вимоги: Вміння вести переговори, вміння переконувати, знаходити спільну мову з клієнтами Високі комунікативні навички, клієнтоорієнтованість, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість; Грамотна письмова та усна українська мова; Впевнений користувач ПК, робота в CRM-системі; Готовність вчитися та розвиватися; Вітається знання автомобільної тематики, марки та моделі авто. Функціональні обов’язки: Робота на результат. Ініціативність. Ми завжди фінансово підтримуємо ідеї, які приносять результат компанії; Системність. Уміння структурувати інформацію, підготовлювати зрозумілі інструкції та звіти; Готовність працювати в мультизадачному режимі, стресостійкість. Ми запрошуємо у команду цілеспрямованих та відповідальних людей, які бажають розвиватися.Готові працювати на результат та зростати фінансово? Надсилайте резюме і ми розглянемо Вашу кандидатуру. Також, можете звертатись за номером — 093 361 76 22
Customer Success Manager (Spanish and Ukrainian speaking)
United Tech is looking for a Customer Success Manager. This is an opportunity to be a pioneer in our growing department, contributing to the establishment of processes and paving the way for future leadership roles. You will play a vital role in building and nurturing strong relationships with our partners, ensuring their success and satisfaction. In this role, you will: Develop and maintain high-touch, consultative relationships with partners through regular and transparent communicationConduct training and presentations on our products, new features, and motivational plansFacilitate onboarding for new partnersAssist existing partners by promptly addressing inquiries, helping them maximize platform functionalities, and resolving payment, fine, and legal-related mattersCollaborate across departments to fulfill customer demands, including finance, legal, and support, to support partners' business developmentCompile partner feedback and insights to formulate recommendations for continuous project performance improvement It’s all about you: Fluent in Spanish and English (B2+ level or higher)At least 1 year of experience in sales, account management, customer success, or related rolesAnalytical mindset with attention to detailProficiency in using analytics tools such as AmplitudeExperience in managing relationships with various partners and stakeholdersGoal-oriented mindset with a track record of achieving resultsProven ability to address systemic issues through systematic problem-solvingAbility to work independently Will be a plus: Experience with different CRM tools will be a plusExperience with TableauBasic analytics in Excel (VLOOKUP, Pivot Table)Experience in the LATAM market Willingness to work with partners beyond the LATAM region What we offer: Comfortable working environment. You can work at our comfortable hub in Kyiv or remotely anywhere with a flexible schedule. We reimburse expenses for renting workspaces in other cities. Also, you can get financial and legal support, modern equipment, and up-to-date tools.Highly-skilled team. We have several independent products and cross-functional autonomous teams with Tech leads. The seniority level of the team is Middle & Senior, so you will get the option to share practical cases and knowledge with experts in the social networking niche.Personal impact and ambitious goals. Our products are in top positions in their categories on App Store and Google Play. We’re free to implement our ideas and directly influence products, cherishing our users. So you can make your direct impact on fast-growing products with a multi-million audience.Investment in the future. The growth of our teammates is boosted with performance-oriented reviews, IDPs, free English classes, reimbursement of professional development courses, constructive feedback, international projects, a corporate library, and knowledge sharing.Care and support. We maintain a human-to-human approach and care for our teammates' safety, health, and rest with 20 paid vacation days, 15 days of paid sick leave,100% coverage of medical insurance, reimbursement for sports and equipment, corporate events, stylish merch, and relocation options. Hiring process: Intro call with a RecruiterHR InterviewInterview with the Hiring teamTest TaskFinal interviewReference checkOffer P.S. Noticed a perfect match for your friend? We accept recommendations for all vacancies. If you are ready to refer your candidate, you can do it now and get a bonus up to $2000: Сlick Here!