Акаунт-менеджер

Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу

Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував

Hard skills

  • Використання основ ділової комунікації

  • Вирішення тактичних проблем

  • Етапи роботи з клієнтом

  • Етапи тендеру

  • Знання галузі роботи

  • Письмова комунікація

  • Професійна етика

  • Робота з інструментами для управління проєктами

  • Робота з інструментами керування завданнями проєкту

  • Розуміння бізнесу клієнта

  • Створення медійного брифу

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Багатозадачність

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Командна робота в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Комунікація форс-мажорів

  • Стресостійкість

  • Управління зацікавленими сторонами

  • Усна комунікація

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер по роботі з клієнтами

Вимоги до кандидата: Освіта: Середня спеціальна або вища (бажано технічна або у сфері обслуговування). Досвід роботи з клієнтами буде перевагою. Навички: Впевнене користування ПК та базовими офісними програмами. Готовність навчатися роботі в CRM-системі. Відмінні комунікативні навички та вміння працювати з запереченнями. Особисті якості: Відповідальність та уважність до деталей. Організованість та вміння працювати в команді. Стресостійкість та орієнтація на результат. Умови роботи: Графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00 Тип зайнятості: повна зайнятість Зарплата: за результатами співбесідиОсновні обов’язки: Обробка вхідних заявок: Прийом та консультація клієнтів з питань встановленого кліматичного обладнання. Фіксація заявок у CRM-системі (передбачено навчання). Оперативний розподіл заявок між спеціалістами. Обдзвін клієнтів: Зворотний зв’язок з клієнтами з питань сервісу та обслуговування обладнання. Інформування клієнтів про терміни та умови виконання робіт. Уточнення потреб клієнтів та пропонування додаткових послуг. Координація роботи команди: Організація та контроль виконання робіт з монтажу та обслуговування кліматичного обладнання. Узгодження термінів та обсягів робіт із клієнтами та командою монтажників. Ведення звітності за виконаними роботами. Ми пропонуємо: Стабільну роботу в компанії, що займається монтажем та обслуговуванням кліматичного обладнання. Конкурентну заробітну плату з можливістю перегляду залежно від результатів роботи. Професійне навчання та розвиток. Зручне розташування офісу в м. Черкаси. Як подати резюме: Надсилайте своє резюме на електронну пошту: ssdima2007@gmail.com із темою: «Менеджер по роботі з клієнтами — Черкаси». У резюме обов’язково вкажіть: Досвід роботи та ключові навички. Освіту та особисті якості. Контактні дані для зворотного зв’язку. Після розгляду резюме ми зв’яжемося з кандидатами, які пройдуть первинний відбір, для уточнення деталей та проведення співбесіди. Приєднуйтесь до нашої команди професіоналів! Ми цінуємо відповідальних та цілеспрямованих людей, готових розвиватися та досягати результатів!

Черкаси
12000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами, консультант контакт-центру (вхідна лінія)

REALLINE— компанія, яка більше 10 років надає послуги у сфері обслуговування банківських продуктів для одного з найбільших банків України. За останній рік ми відкрили нові офіси та збільшили команду з 150 до250 людей.Ми створюємо робочі місця з гнучким графіком роботи, офіційним працевлаштуванням, оплачуваним навчанням, медичним страхуванням співробітників, розвитком та своєчасною виплатою заробітної плати!Ти наш кандидат, якщо: Вільно володієш українською мовою; Впевнено користуєшся ПК; Маєш професійно-технічну, фахову передвищу, вищу, неповну вищу освіту; Комунікабельний, емоційно стійкий та легко знаходиш спільну мову з людьми! Що треба робити: Консультувати клієнтів банку про послуги, пропозиції та продукти банку відповідно до корпоративних стандартів; Дотримуватись коректного, ввічливого і доброзичливого спілкування з клієнтами під час надання інформації по запиту; Своєчасно ознайомлюватись з новою інформацією щодо консультування клієнтів; Ми пропонуємо: Навчання, яке оплачуємо в розмірі середньомісячної заробітної плати; Оформлення за КЗпП України, сплачуємо всі податки та гарантуємо «білу» зарплату, медичне страхування і соціальні гарантії згідно з законодавством; Гнучкий графік роботи (зміна формується від 8 годин в проміжку 7:00—22:00); Погодинну оплату + стабільні бонуси, здатність впливати на розмір заробітної плати; Регулярний перегляд зарплати відповідно до ринкових умов; Можливість кар`єрного росту, 95% наших керівників виросли всередині компанії; Цінуємо відкритість і взаємну підтримку — у нас заведено допомагати колегам та ділитися досвідом. Зацікавила пропозиція — залишай відгук, ми обов’язково зателефонуємо!

Переяслав, Переяславська міська ОТГ, Київська область
14500 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з обслуговування клієнтів

Наш клієнт - один з найбільших універсальних банків України. Стабільний партнер, який пропонує сучасний та надійний банкінг за підтримки провідної європейської групи BNP Paribas Group. Дбає про клієнтів і працівників, сприяє зміцненню української економіки, позитивно впливає на розвиток суспільства. Розгляне в команду -  МЕНЕДЖЕРА З ОБСЛУГОВУВАННЯ VIP-КЛІЄНТІВ ОСНОВНІ НАВИЧКИ ТА КВАЛІФІКАЦІЯ: Вища економічна освіта;Досвід роботи від 1 року у фінансово — банківській сфері КЛЮЧОВІ ОБОВ'ЯЗКИ: Розвиток та якісний дистанційний супровід персонального клієнтського портфеля, що складається із клієнтів вищого рівня;Виконання плану продажів;Підвищення рівня задоволеності обслуговування клієнтів сегменту Преміум;Опрацювання вхідних телефонних запитів клієнтів; МИ ПРОПОНУЄМО: Медичне страхування для працівника та родичів;Щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників БанкуДоступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками,включаючи Школу Лідера.

Запоріжжя
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами мікро-, малого та середнього бізнесу

Опора мільйонів, хто каже тепер «МОЄ».МОЇ ЛЮДИ. МОЯ СПРАВА. МОЯ СВОБОДА.Запрошуємо до команди Ощаду Керівника з мікро-, малого та середнього бізнесуФункціональні завдання: супроводження портфеля юридичних осіб; надання консультацій клієнтам мікро-, малого та середнього бізнесу щодо здійснення операцій, умов банківський продуктів та послуг; комплексний продаж банківських продуктів юридичних осіб (РКО, кредити, депозити). Для даної посади необхідні: вища освіта; досвід роботи в банку від 1-го року; бажаний досвід обслуговування юридичних осіб. Ми гарантуємо: працевлаштування з дотриманням всіх соціальних гарантій; своєчасна заробітна плата; повна компенсація лікарняних; оплачувана відпустка 31 день на рік; безкоштовне медичне страхування всіх працівників; умови для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника; адаптований робочий простір для людей з інвалідністю. Надсилайте ваші резюме або телефонуйте.Станьте частиною команди Ощаду! Ощад у соцмережах:Facebook https://www.facebook.com/oschadbank/Linkedin https://www.linkedin.com/company/oschadbank/Instagram https://www.instagram.com/oschadbank_official/Tiktok https://www.tiktok.com/@oschad

Одеса
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B)

Основні обов’язки: Управління відносинами з клієнтами: Встановлення і підтримка довгострокових партнерських відносин з постійними клієнтами. Персоналізація пропозицій та умов співпраці для кожного клієнта з урахуванням їхніх специфічних потреб. Продажі та консультування: Продаж та консультування клієнтів. Вирішення питань та проблем: Оперативне реагування на запити клієнтів, надання необхідної інформації та допомоги у вирішенні проблем. Забезпечення високого рівня сервісу: Моніторинг якості обслуговування клієнтів, відстеження задоволення клієнтів та прийняття заходів щодо підвищення рівня сервісу. Спостереження за виконанням договірних зобов’язань і термінів виконання робіт. Звітність та аналітика: Ведення документації щодо співпраці з клієнтами, підготовка звітів про продажі, виконання замовлень, фінансових результатів. Робота з новими клієнтами: Пошук нових бізнес-клієнтів та встановлення перших контактів для розширення клієнтської бази компанії. Вимоги: Освіта та досвід: Досвід у сфері продажу буде перевагою. Комунікаційні навички: Вміння вести переговори на різних рівнях, впевненість у спілкуванні з корпоративними клієнтами. Досконале володіння українською мовою, знання англійської мови (бажано). Аналітичні здібності: Здатність оперативно вирішувати проблеми та адаптуватися до змінюваних умов. Організаційні здібності: Вміння працювати з великим обсягом інформації, вести кілька проектів одночасно. Умови роботи: Повна зайнятість, робота в офісі. Конкурентоспроможна заробітна плата, яка складається з окладу та премій за виконання плану продажів та обслуговування клієнтів. Можливість кар'єрного росту та професійного розвитку. Переваги роботи у компанії: Стабільна компанія з понад 30-річним досвідом на ринку. Можливість працювати з різноманітними клієнтами, від малих підприємств до великих корпорацій. Комфортний офіс і сприятлива атмосфера для розвитку та досягнення результатів.

Київ
40000 грн /місяць
Повна зайнятість