Акаунт-менеджер
Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу
Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував
Hard skills
Використання основ ділової комунікації
Вирішення тактичних проблем
Етапи роботи з клієнтом
Етапи тендеру
Знання галузі роботи
Письмова комунікація
Професійна етика
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Розуміння бізнесу клієнта
Створення медійного брифу
Soft skills
Антикризова комунікація
Багатозадачність
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Комунікація форс-мажорів
Стресостійкість
Управління зацікавленими сторонами
Усна комунікація
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Акаунт-менеджер
Акаунт-менеджер
Експерти:
Володимир Фризюк
Вакансії
Дивитись всіПерсональний спеціаліст по роботі з клієнтами мікробізнесу ( 1 )
Що потрібно робити: Здійснювати продаж всього спектру банківських продуктів та послуг корпоративним клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб Здійснювати пошук та залучення нових клієнтів для збільшення клієнтської бази Організовувати зустрічі з потенційними та діючими клієнтами Середнього бізнесу, виїжджати на місце ведення бізнесу клієнта з метою проведення презентації та подальших продажів послуг і продуктів Банку з дотриманням відповідних стандартів Здійснювати персональне обслуговування корпоративних клієнтів малого бізнесу Аналізувати фінансовий стан клієнта щодо можливості кредитування Здійснювати оформлення продуктів та послуг Банку корпоративним клієнтам Встановлювати, розвивавати та підтримувати довгострокові ділові відносини з корпоративними клієнтами Банку Користуватися дешбордами та статистичними веб-сторінками для отримання необхідної аналітичної інформації про показники бізнесу чи окремого клієнта Виконувати вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо Необхідні знання, досвід та особисті якості: Вища освіта за спеціальністю «Економіка», «Менеджмент», «Право», «Фінанси, банківська справа та страхування» або відповідною 1+ рік досвіду роботи у банківській системі, в тому числі з корпоративними клієнтами Досвід ведення успішних переговорів на рівні власників бізнесу або відповідальних за прийняття рішень Досвід встановлення довгострокових та взаємовигідних відносин з клієнтами Навички активних продажів та проведення презентацій Знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів, обслуговування та кредитування корпоративних клієнтів Розуміння специфіки ринку, роботи та умов обслуговування та кредитування корпоративних клієнтів Економічна грамотність та комерційне мислення, вміння аналізувати показники фінансового стану компаній Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері банківської діяльності, у т.ч. роботи банку з клієнтами Наявність компетенцій: фокус на клієнті, прозорість і довіра, відповідальність, робота в команді, інноваційність, ефективна комунікація, побудова відносин та стресостійкість Впевнений користувач ПК (планшет), MS Office, PowerPoint, Google-сервісів (таблиці, документи, пошта, календар тощо) Вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою) Ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок Корпоративне навчання Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю. Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан. Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері. Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua . Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B)
Доброго дня, шановний кандидат! Наша компанія «Точка Б» допомагає власникам бізнесу побудувати надійну систему у відділі продажів, збільшити прибуток та поставити продажі на автопілот. Детальну інформацію про компанію ви зможете знайти на нашому сайті — https://tochka-b.pro Чому відкрита вакансія: Для того, щоб зробити новий ривок у зростанні та розвитку компанії, нам потрібно більше сильних, професійних, мотивованих на результат і крутий заробіток співробітників. Ми пропонуємо вам: Регулярне навчання + допомогу в адаптації;Реальний кар'єрний ріст до керівника відділу;Зручну CRM систему з IP-телефонією;Роботу в молодій та зарядженій команді;Спілкування з цікавими людьми (власники бізнесу);Прозору систему мотивації з бонусами за перевиконання плану;Виплати зарплати 2 рази на місяць;Віддалену роботу з графіком 5/2 (пн-пт) з 10:00 до 19:00;Продукт, за який не соромно перед клієнтами. Що потрібно робити: Обробляти вхідні дзвінки та вхідні заявки;Працювати з базою наших теплих клієнтів;Працювати по готовому скріпту та проводити кваліфікацію клієнтів;Проводити онлайн-зустрічі з клієнтами, закривати на послугу;Заповнювати звітність в CRM-системі. Наш майбутній колега має: досвід роботи в продажах (бажано у сфері послуг);енергійність та стресостійкість (роботи дуже багато);уміння працювати по скріпту, але при цьому уважно слухати та чути клієнта;бажання постійно навчатись та розвиватись, готовий (-а) до змін;досвід в будь-якій CRM системі та роботі з Google Документами. Якщо ви дочитали до цього моменту — супер, відправляйте своє резюме і давайте знайомитись. P.S. Супровідний лист завжди збільшує шанси кандидата потрапити на співбесіду.
Клієнт-менеджер (продажі, супровід)
КЛІЄНТ-МЕНЕДЖЕР (продажі та супровід)MARTINS studio — архітектурно-дизайнерська студія, заснована у 2009 році. Навіть у складні часи ми активно розвиваємося, працюємо над десятками цікавих проєктів в Україні та за її межами, відкриваємо для себе нові ринки та готуємося до запуску філій за кордоном.Ми шукаємо людину, яка стане ключовим посередником між студією та клієнтами і партнерами: допоможе залучати нові проєкти, вибудовувати довгострокові відносини та супроводжувати клієнтів, партнерів на всіх етапах співпраці.Ваші основні задачі: Робота з нашою базою теплих контактів + залучення нових клієнтів (без холодних дзвінків). Ведення CRM і контроль воронки продажів. Переговори та супровід клієнтів від першого контакту до підписання контракту. Координація та супровід деяких клієнтів під час проектування: регулярні дзвінки/зустрічі, пояснення процесів, узгодження ключових рішень разом із командою архітекторів і дизайнерів. Підготовка комерційних пропозицій, презентацій і договорів. Комунікація з лідами з Instagram, Facebook, LinkedIn. Робота з LinkedIn Sales Navigator, участь у профільних групах та розвиток міжнародних контактів. Представлення студії на конкурсах, виставках і конференціях. Поповнення портфоліо на сайті студії разом із командою. Аналіз конкурентів і оцінка ефективності продажів. Ми очікуємо від вас: Вільна українська та англійська від B2 (бажано вище). Досвід у продажах і переговорах (B2B — велика перевага). Досвід супроводу клієнтів і роботи з довготривалими угодами. Вміння працювати з CRM і розуміти, що таке воронка продажів. Комунікабельність, тактовність, впевненість у діловому спілкуванні. Розуміння сфери архітектури, дизайну чи девелопменту буде великим плюсом. KPI і результати:Ми чітко вимірюємо результат за такими показниками: кількість успішно проведених переговорів; закриті угоди та підписані контракти; якість супроводу клієнтів під час проектування; розвиток міжнародних контактів і нових можливостей для студії. Що ми пропонуємо: Роботу в молодій, креативній і дружній команді. Можливість працювати з міжнародними проєктами та клієнтами. Участь у виставках, конкурсах, конференціях. Простір для ініціатив: ваша ідея може стати новим напрямком студії. Конкурентну оплату праці з бонусами, прив’язаними до результатів. ✨ Якщо ви вмієте знаходити спільну мову з людьми, переконувати, допомагати клієнтам відчувати себе впевнено в процесі роботи — і при цьому мрієте про міжнародні проєкти — приєднуйтесь до MARTINS studio!
Менеджер по роботі з клієнтами
Хто ми?Інтернет-магазин принтованого одягу.Шукаємо молодого та амбітного, який прагне до розвитку.Чим ви будете займатися?Прийом дзвінків (Обробка вхідних замовлень)Обробка замовлень на промі та у мессенджерах.Продзвін відмов та людей які не забирають замовлення на пошті (якщо людина відмовилася від замовлення, потрібно подзвонити дізнатися в чому причина відмови, наприклад: не підійшли розміри)ДОСВІДУ НЕ ПОТРІБНО, навчимо за 3-5 днів (оплачуємо їх також)Робота в офісі з 10 до 18.Велика перевага, що в нас немає бюрократії, ми невелика компанія, і якщо ви дійсно амбітна людина, то можливий швидкий кар'єрний зріст. (Минулий менеджер з продажів проробив на цій посаді 2 місяці, тепер він заступник деректора з зп 20к).
Регіональний менеджер по роботі з ключовими клієнтами (західні області)
Основні цілі позиції Менеджера по роботі з ключовими клієнтами категорії Автозапчастини: Залучення нових клієнтів з західних регіонах України. Супровід і передача низькочекових до портфелю існуючих клієнтів або на самообслуговування (CS). Повернення та утримання існуючих клієнтів за рахунок телефонних продажів та офлайн/онлайн зустрічей. Формування та втілення загальної комерційної стратегії залучення клієнтів категорії Авто та Запчастини. Які обов’язки Вас очікують: Щоденна робота з новими, існуючими та раніше існуючими клієнтами з метою отримання успіху в продажах при розміщенні в категорії «Запчастини» на ресурсі OLX; Формування системного процесу збору та надання зворотнього зв? язку від бізнес клієнтів до безпосереднього керівника та керівника категорії; Документальний супровід клієнтів з 1 дня і на постійній основі роботи з ресурсом (у тому числі із залученням фінансового та юридичного відділів); Виконання щомісячний, квартальних та річних показників; Якісне ведення існуючих систем (Sales Force, Talk desk, тощо) по роботі з бізнес клієнтами; Постійна участь у житті ринку категорії й клієнтів, слідкування щодо змін та ініціатива покращень по взаємодії з клієнтами; Участь та/або самостійне проведення зовнішніх та внутрішніх заходів, що направлені на залучення, розвиток чи утримання клієнтів категорії і є затвердженими на рівні безпосереднього керівника чи керівника категорії; Надання затвердженої звітності; Ініціація, розробка та проведення навчання співробітникам бізнес-клієнтів, що закріплені у портфелі Наші вимоги до кандидатів: Досвід роботи у сфері продажів Автозапчастин та аксесуарів, проведення переговорів з власниками бізнесу та залучення відомих компаній з продажу нових та вживаних товарів (розборки, магазини запчастин, виробників тощо.) не менше 2-х років; Знання української мови, грамотність мови та письма; Знання англійської мови (щонайменше рівень B1, але із конкретними та самостійними кроками удосконалити рівень); Бажання заробляти, розвиватись та вміння працювати на результат; Комунікабельність, вміння встановлювати контакт й проводити довготривалі переговори, доводити справи до кінця в рамках відведеного таймінгу; Досвід публічних виступів; Проактивність, енергійність, цілеспрямованість, стресостійкість, відповідальність та порядність; Проживання в Західних регіонах України; Наявність власного авто; Готовність до відряджень Що ми пропонуємо Кар'єру в міжнародній компанії, в якій співробітники — одна з найважливіших цінностей; Офіційне працевлаштування відповідно до законодавства України, 8-годинний робочий день з 9:00—18:00; Вихідні в суботу та неділю; Щорічна оплачувана відпустка 28 календарних дні + додаткові оплачувані дні відпустки в особливих випадках (весілля, народження дитини); Офіційна заробітна плата та щомісячний або щоквартальний бонус; Додаткові компенсації після випробувального терміну (спорт; страхування: медичне та життя, внутрішні та зовнішні навчання та інші); Психологічна підтримка та програми для ментального здоров’я; Доступ до великої бази курсів з можливістю сертифікації; Максимальна підтримку керівника та колег на всіх етапах адаптації та після.Участь в глобальних цілях OLX Group та необмежені можливості обміну досвідом з колегами в різних країнах; У нас комфортно і легко: лояльне керівництво, і ми всі один з одним на «ти» :) Приєднуйтесь до однодумців — великої та дружньої команди OLX.