Акаунт-менеджер
Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу
Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував
Hard skills
Використання основ ділової комунікації
Вирішення тактичних проблем
Етапи роботи з клієнтом
Етапи тендеру
Знання галузі роботи
Письмова комунікація
Професійна етика
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Розуміння бізнесу клієнта
Створення медійного брифу
Soft skills
Антикризова комунікація
Багатозадачність
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Комунікація форс-мажорів
Стресостійкість
Управління зацікавленими сторонами
Усна комунікація
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Акаунт-менеджер
Акаунт-менеджер
Експерти:
Володимир Фризюк
Вакансії
Дивитись всіAccount manager (релокація на Кіпр)
Міжнародна продуктова IT-компанія у зв'язку з розширенням знаходиться у пошуках кандидата на позицію Account manager. Релокейт до Кіпру.Очікування:Вища освіта (математична/технічна);Досвід в систематизації та презентації даних;Уважність до деталей, здатність прискіпливо заглиблюватися в будь-який процес та досягати результату;Комунікативні навички.Обов'язки:Робота з адмінками провайдерів:Регламентне вивантаження даних (або за запитом);Замовлення трансферів;Створення посібників користувача;Підтримка комунікації з партнерами по вищевказаним питанням;Відслідковування та введення у внутрішню базу фінансових умов співпраці з контрагентами;Виконання ad hoc запитів.Компанія пропонує:L&D центр з курсами для співробітників та ТОП менеджерів;Програма ротації;Self-learning бібліотека, доступ до платних курсів;Стабільні виплати заробітної плати;Дисконтна програма Evoplay;Релокація на Кіпр (за рахунок компанії);Соц пакет (відпустка, лікарняні, sick days, медичне страхування);Групові обговорення та індивідуальні сесії з корпоративним психологом.Зайнятiсть повна. Робота в офісі біля м. Печерська. Релокейт на Кіпр.
Територіальний менеджер з авто
Опис вакансії Завод виробник металопластикових вікон «Вікна Нові» відкриває вакансію Територіальний менеджер з продажу металлопластикових вікон.ВИМОГИ: Наявність системних знань та практичних навичок у сфері продажу (сфера ПВХ, віконне виробництво) бажано але не обов’язково Навички ведення переговорів та ділової переписки; Знання ПК на рівні досвідченого користувача MS Office, Exel, 1С (бажано); Зона відповідальності Одеса та район; Орієнтованість на результат, високий рівень самоорганізованості та дисципліни. Досвід роботи з ділерською сіткою є перевагою. ОБОВ’ЯЗКИ: Збільшення об'ємів продажів; Пошук та залучення нових клієнтів; Обробка замовлень від клієнтів; Складання комерційних пропозицій; Проведення переговорів та побудова довгострокових відносин з клієнтами; Контроль клієнтів на підзвітній території: контроль постачаннь, iнформаційна підтримка, надання технічних консультацій, контроль оплати відповідно до договорів; Аналіз ринку та ціноутворення; Формування звітів; Виконання доручень керівника. УМОВИ РОБОТИ: Повна зайнятість; Графік роботи 5/2 з 9.00 до 18.00; Гідний рівень заробітної плати:% від продажу (кількість проданих конструкцій)+ бонусна складова; Випробувальний термін 2 міс: ставка по результатам співбесіди; Компенсація витрат: моб. зв’язок, паливо, відряджувальні; Технічна та рекламна підтримка; Дружній колектив Якщо Вас зацікавила наша пропозиція — відправляйте Ваше резюме на вакансію або телефонуйте: 050−345−11−14 Игорь, 095−030−62−37 Марина
Менеджер по роботі з клієнтами
Компанія шукає співробітника на посаду: Менеджер по роботі з клієнтами . Вимоги: досвід роботи у сфері продажівупевнений користувач ПК (Microsoft Office)знання первинного документообігуаналітичне мисленняграмотне усне та письмове мовлення, уміння та досвід ведення ділового листуванняпосидючість, уважність, порядність, здатність до обробки та запам'ятовування великих обсягів інформації Обов'язки: : ведення існуючих клієнтів (національні та локальні мережі) по телефону та електронній пошті, супровід клієнтів з усіх питаньпідтримка комунікацій з існуючими клієнтами обробка звітів, формування замовлень робота із замовленнями / поверненнями, управління замовленняминадання необхідної аналітичної інформації керівництвуконтроль наявності товару в ТТ, спрямоване на збільшення частки присутності та продажуробота з асортиментом (введення позицій, розширення асортименту, ротація, матриці, планограми, специфікації)контроль виконання планових показниківробота з дебіторською заборгованістюконтроль ведення своєчасного та коректного документообігу між компанією та партнеромвирішення робочих питань Умови роботи : офіційне працевлаштування оплата мобільного зв'язку п'ятиденний графік роботи з 9:00 до 18:00 місце розташування офісу - вулиця Пріорська (Оболонський район)
Менеджер по роботі з клієнтами
Ми у пошуку саме тебе! Зараз ми розширюємося і шукаємо людину, без якої не обійдеться жодна велика компанія — Менеджер по роботі з клієнтами.Хто ми? Ми — Smart Alliance. Наша компанія багато років працює у сфері логістики не лише по Україні, а й за кордоном. Логістика — наша пристрасть! Саме тому буде дуже класно, якщо ти допоможеш нам стати більшими і поділиться знаннями.Якщо ти:активна людина;вмієш гарно побудувати переговори;легко відкриваєшся до нового;вмієш працювати самостійно та команду любиш;маєш почуття гумору, обов’язково;)Що потрібно робити:робота з існуючою базою та пошук нових клієнтів (і не бійся «холодних» дзвінків, вони дуже швидко перетворються на «теплі» відносини);спілкування з лідерами українського ринку, та ведення документообігу;ти дізнаєшся, як круто укласти великий контракт і рахувати за ним прибутки;Що ти отримаєш, окрім нашого кохання:наш офіс знаходиться у центрі, Площа Перемоги;комфортний графік, ми не затримуємось;звичайно офіційне працевлаштування;прозора система нарахування заробітної плати;ми — сім'я! Ти можеш стати її важливою часткою!Наша основна мета — щодня допомагати людям! І ми це робимо із задоволенням!Якщо хочеш з нами познайомиться як найшвидше, дзвони або пиши у telegram: ЄвгеніяЗайди на наш сайт, щоб краще нас пізнатиhttps://smart-alliance.com.ua/ukЧекаємо на Твое резюме!
Customer account manager (English)
Next Level — інноваційна компанія зі спеціалізацією на розробці програмного забезпечення та інформаційних технологій. Наразі ми у пошуках менеджера по роботі з англомовним сегментом клієнтів.Ми точно хотіли б бачити тебе частиною нашої команди, якщо ти:— володієш розмовною англійською на рівні від В2;— маєш стрімке бажння розвиватися у професійному та фінансовому планах;— кайфуєш і заряджаєшся від спілкування з людьми;— відповідальний та активнийЯкими ж будуть твої обов'язки?— встановлення стійких відносини з клієнтами, виявлення та розуміння їх потреб;— ведення клієнтської бази англійською мовою, перетворення потенційних клієнтів на партнерів компанії;— консультування клієнтів з приводу наявних питань, допомога у навігації; — виконнання особистого таргету;— спілкування з англомовним сегментом клієнів з усього світу (здебільшого Швейцарія, Швеція, Сінгапур, Нова Зеландія) Умови, котрі ми пропонуємо:— зручний офісний графік Понеділок-П'ятниця з 9:00 до 18:00; — якісне оплачуване стажування від першого робочого дня; — конкурентна заробітна плата, фіксована ставка + % від загальної суми продажів за місяць;— дружній колектив, а також приємна атмосфера без тиску й негативу;— іногороднім пропонуємо relocation assistance/package;— гарячий чай/кава, свіжі тістечка та фрукти кожен день;— затишний офіс у самому центрі ПодолуМи налаштовані на довгострокову співпрацю, тому надаємо всі ресурси для роботи та намагаємось створити найкращу корпоративну культуру.Друзі, просимо звернути увагу, що вакансія НЕ передбачає віддаленого формату роботи.