Акаунт-менеджер

Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу

Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував

Hard skills

  • Використання основ ділової комунікації

  • Вирішення тактичних проблем

  • Етапи роботи з клієнтом

  • Етапи тендеру

  • Знання галузі роботи

  • Письмова комунікація

  • Професійна етика

  • Робота з інструментами для управління проєктами

  • Робота з інструментами керування завданнями проєкту

  • Розуміння бізнесу клієнта

  • Створення медійного брифу

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Багатозадачність

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Командна робота в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Комунікація форс-мажорів

  • Стресостійкість

  • Управління зацікавленими сторонами

  • Усна комунікація

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер по роботі з клієнтами

Опис вакансії Компанія «Space Food» — виробник інноваційного морозива та сирків TM Space ICE https://www.instagram.com/spaceice.ua, шукає клієнт-менеджера. Основне завдання — контролювати постачання нашої продукції від моменту прийняття та оформлення замовлення до отримання в руки клієнта, доставки продукції та її правильне розміщення у партнерській точці, розвиток партнерської мережі. Що ми очікуємо від кандидата: отримувати задоволення від спілкування з людьми;досвід роботи у відділі збуту від 1го року;грамотна українська мова;досвід роботи в 1С та Excel;вміння працювати у режимі багатозадачності;бажання міняти ринок, просуваючи інноваційні десерти. На цій посаді ви будете: консультувати наших клієнтів у телефонному режимі відповідно до їхнього питання;відповідати на запитання у соціальних мережах та месенджерах;оформлювати замовлення в 1С;контролювати доставку нашої продукції клієнтам та партнерським точкам;взаємодіяти з бухгалтерією з питань документообігу;взаємодіяти з водіями щодо доставки продукції;вести облік;удосконалювати свої навички та знання. МИ КОМАНДА та працюємо на один загальний результат. Що ми пропонуємо: ставка 15000 грн (після випробувального терміну-2 міс)графік роботи — 5/2 з 09:00 до 18:00;стати частиною інноваційної виробничої компанії, яка виробляє високоякісну продукцію, що має стабільно високий попит;усі необхідні технічні ресурси;навчання та введення на посаду;локація — с. Таценки (Обухівський район) Якщо вам цікаво відправляйте своє резюме та будемо знайомитися! Space Food — змінюємо ринок десертів України на краще! 093-554-39-75 Євгенія

Обухів, Обухівська міська ОТГ, Київська область
16000 грн /місяць
Повна зайнятість
Account manager на виробництво

MEGAPOLIS+ найбільший рекламний холдинг в Україні в індустрії зовнішньої реклами. Якщо Ви помічали рекламу на вулиці, то з ймовірністю 76% це були ми.Ми постійно розвиваємось і тому запрошуємо до нашої крутої бізнес-команди Account manager.Задачі, які будуть стояти перед Вами:Проведення переговорів та залучення виробничих — підрядних організацій до співпраці по всій території України.Вимоги: Уважність, пунктуальність! технічна освіта; гарні комунікативні навички, грамотна мова; навички активних продажів, проведення презентацій та ведення переговорів будуть перевагою. впевнений користувач MS Office. Приєднавшись до нас Ви отримаєте: зручний графік роботи: 5/2 (вихідні: сб/нд), 09.00−18.00; стабільну, конкурентну та своєчасну заробітну плату. Місцезнаходження: вул. Аеродромна, 5 (р-н.Жулян).Зацікавила вакансія? Приєднуйтесь до Мега-команди — надсилайте резюме, або телефонуйте: 068 112−81−80, Ірина.

Київ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

Якщо ви є чи хочете бути менеджером з продажу, і в пошуку крутої компанії?  То вам до нас ! Наша компанія більше 5 років успішно працює на міжнародному ринку  обов'язки :    - працювати з клієнтами       - надавати інформацію про послуги компанії      - консультація по сайту    -перевод на старшого менеджера  Ми у свою чергу пропонуємо: -графік 10-19 ( година обіду та 3 перерви по 15 хв ) - зп від 25000 + бонуси та премії -навчання  -блок з психології продажу -дружній колектив -коротке стажування та можливість відразу почати заробляти -Конкурентну заробітну плату, яка залежить від результативності -виплати фіксовано 2 рази на місяць Ми готові розглянути людину з мінімальними навичками. Але нам дуже важливо, щоб вона була націлена на розвиток та мала досвід комунікації.

Київ
35000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Група компаній «Сузір'я» — національна компанія з виробництва зоотоварів, яка понад 30 років є надійним партнером для клієнтів та піклується про здоров’я домашніх улюбленців.Діяльність компанії має три бізнес напрямки: дистрибуція suziria.ua; виробництво товарів для тварин; власний рітейл masterzoo.ua. Якщо вам цікаво розвивати нові продукти і нові канали продажів, працюючи у активній команді професіоналів, ознайомтесь з вимогами до кандидатів і надсилайте своє резюме.Наші очікування від кандидата: Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; Впевнений користувач ПК (знання пакету MS Office); Знання технік продажів, навички етапів переговорів та досягнення угод в продажах, розвинені комунікативні навички; Системність, навики організації своєї роботи та своєї команди; Аналітичні здібності, вміння побудувати причинно-наслідкові зв’язки та зробити доречні висновки. Здатність нести відповідальність за свої рішення. Вміння конструктивно та ефективно для бізнесу працювати в команді, вибудовувати тривалі взаємозв'язки з внутрішніми та зовнішніми партнерами. Готовність до відряджень, наявність автомобіля (бажано). Головні завдання: Розвиток продажів продукції компанії в каналі «Ключові клієнти — мережі»; Участь в переговорах з регіональними та національними мережами; Укладання контрактів; Взаємодія з клієнтами для виявлення потенційних потреб; Забезпечення якісного документообігу; Введення новинок, збільшення частки на полицях і представлення продукції; Виконання планів продажів, забезпечення своєчасного повернення дебіторської заборгованості; Досягнення і утримання лідерських позицій в торгових мережах. Ми, у свою чергу, пропонуємо: Конкурентну заробітну плату; Забезпечення усім необхідним для роботи, інтернет та моб. зв’язок — за рахунок компанії; Стабільність, можливість кар'єрного та професійного зростання всередині компанії; Роботу в успішній команді з амбіційними цілями та креативним мисленням. Надсилайте своє резюме на адресу електронної пошти: після чого з Вами зв’яжеться наш співробітник з відділу персоналу.​Чекаємо в нашій команді професіоналів!

Київ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами сайту

Вакансія «Менеджер по роботі з клієнтами сайту» у компанії «Izi Shop»!Ми шукаємо відповідального та комунікабельного співробітника для роботи в інтернет-магазині. Головні обов’язки включають: управління та підтримку клієнтів через онлайн-чат та телефонні дзвінки відповіді на їх запитання, надання консультацій щодо товарів та послуг, опрацювання замовлень. Ми шукаємо людину з відмінними комунікаційними навичками, бажанням навчатися та розвиватися, здатну ефективно працювати в команді. Досвід не є обов’язковим, але бажаним. Графік роботи гнучкий, можливість працювати віддалено.Якщо ви прагнете розвиватися у сфері онлайн-торгівлі та спілкування з клієнтами, маєте бажання навчитися новому та відповідально ставитеся до своєї роботи, то ця вакансія для вас! Приєднуйтесь до нашої дружньої команди «Izi Shop»!

Хмельницький
15000 грн /місяць
Повна зайнятість