Акаунт-менеджер

Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу

Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував

Hard skills

  • Використання основ ділової комунікації

  • Вирішення тактичних проблем

  • Етапи роботи з клієнтом

  • Етапи тендеру

  • Знання галузі роботи

  • Письмова комунікація

  • Професійна етика

  • Робота з інструментами для управління проєктами

  • Робота з інструментами керування завданнями проєкту

  • Розуміння бізнесу клієнта

  • Створення медійного брифу

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Багатозадачність

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Командна робота в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Комунікація форс-мажорів

  • Стресостійкість

  • Управління зацікавленими сторонами

  • Усна комунікація

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Account manager (релокація на Кіпр)

Міжнародна продуктова IT-компанія у зв'язку з розширенням знаходиться у пошуках кандидата на позицію Account manager. Релокейт до Кіпру.Очікування:Вища освіта (математична/технічна);Досвід в систематизації та презентації даних;Уважність до деталей, здатність прискіпливо заглиблюватися в будь-який процес та досягати результату;Комунікативні навички.Обов'язки:Робота з адмінками провайдерів:Регламентне вивантаження даних (або за запитом);Замовлення трансферів;Створення посібників користувача;Підтримка комунікації з партнерами по вищевказаним питанням;Відслідковування та введення у внутрішню базу фінансових умов співпраці з контрагентами;Виконання ad hoc запитів.Компанія пропонує:L&D центр з курсами для співробітників та ТОП менеджерів;Програма ротації;Self-learning бібліотека, доступ до платних курсів;Стабільні виплати заробітної плати;Дисконтна програма Evoplay;Релокація на Кіпр (за рахунок компанії);Соц пакет (відпустка, лікарняні, sick days, медичне страхування);Групові обговорення та індивідуальні сесії з корпоративним психологом.Зайнятiсть повна. Робота в офісі біля м. Печерська. Релокейт на Кіпр.

Київ
Повна зайнятість
Територіальний менеджер з авто

Опис вакансії Завод виробник металопластикових вікон «Вікна Нові» відкриває вакансію Територіальний менеджер з продажу металлопластикових вікон.ВИМОГИ: Наявність системних знань та практичних навичок у сфері продажу (сфера ПВХ, віконне виробництво) бажано але не обов’язково Навички ведення переговорів та ділової переписки; Знання ПК на рівні досвідченого користувача MS Office, Exel, 1С (бажано); Зона відповідальності Одеса та район; Орієнтованість на результат, високий рівень самоорганізованості та дисципліни. Досвід роботи з ділерською сіткою є перевагою. ОБОВ’ЯЗКИ: Збільшення об'ємів продажів; Пошук та залучення нових клієнтів; Обробка замовлень від клієнтів; Складання комерційних пропозицій; Проведення переговорів та побудова довгострокових відносин з клієнтами; Контроль клієнтів на підзвітній території: контроль постачаннь, iнформаційна підтримка, надання технічних консультацій, контроль оплати відповідно до договорів; Аналіз ринку та ціноутворення; Формування звітів; Виконання доручень керівника. УМОВИ РОБОТИ: Повна зайнятість; Графік роботи 5/2 з 9.00 до 18.00; Гідний рівень заробітної плати:% від продажу (кількість проданих конструкцій)+ бонусна складова; Випробувальний термін 2 міс: ставка по результатам співбесіди; Компенсація витрат: моб. зв’язок, паливо, відряджувальні; Технічна та рекламна підтримка; Дружній колектив Якщо Вас зацікавила наша пропозиція — відправляйте Ваше резюме на вакансію або телефонуйте: 050−345−11−14 Игорь, 095−030−62−37 Марина

Одеса
20000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

Компанія шукає співробітника на посаду: Менеджер по роботі з клієнтами . Вимоги: досвід роботи у сфері продажівупевнений користувач ПК (Microsoft Office)знання первинного документообігуаналітичне мисленняграмотне усне та письмове мовлення, уміння та досвід ведення ділового листуванняпосидючість, уважність, порядність, здатність до обробки та запам'ятовування великих обсягів інформації Обов'язки: : ведення існуючих клієнтів (національні та локальні мережі) по телефону та електронній пошті, супровід клієнтів з усіх питаньпідтримка комунікацій з існуючими клієнтами обробка звітів, формування замовлень робота із замовленнями / поверненнями, управління замовленняминадання необхідної аналітичної інформації керівництвуконтроль наявності товару в ТТ, спрямоване на збільшення частки присутності та продажуробота з асортиментом (введення позицій, розширення асортименту, ротація, матриці, планограми, специфікації)контроль виконання планових показниківробота з дебіторською заборгованістюконтроль ведення своєчасного та коректного документообігу між компанією та партнеромвирішення робочих питань Умови роботи :  офіційне працевлаштування оплата мобільного зв'язку п'ятиденний графік роботи з 9:00 до 18:00 місце розташування офісу - вулиця Пріорська (Оболонський район)

Київ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

Ми у пошуку саме тебе! Зараз ми розширюємося і шукаємо людину, без якої не обійдеться жодна велика компанія — Менеджер по роботі з клієнтами.Хто ми? Ми — Smart Alliance. Наша компанія багато років працює у сфері логістики не лише по Україні, а й за кордоном. Логістика — наша пристрасть! Саме тому буде дуже класно, якщо ти допоможеш нам стати більшими і поділиться знаннями.Якщо ти:активна людина;вмієш гарно побудувати переговори;легко відкриваєшся до нового;вмієш працювати самостійно та команду любиш;маєш почуття гумору, обов’язково;)Що потрібно робити:робота з існуючою базою та пошук нових клієнтів (і не бійся «холодних» дзвінків, вони дуже швидко перетворються на «теплі» відносини);спілкування з лідерами українського ринку, та ведення документообігу;ти дізнаєшся, як круто укласти великий контракт і рахувати за ним прибутки;Що ти отримаєш, окрім нашого кохання:наш офіс знаходиться у центрі, Площа Перемоги;комфортний графік, ми не затримуємось;звичайно офіційне працевлаштування;прозора система нарахування заробітної плати;ми — сім'я! Ти можеш стати її важливою часткою!Наша основна мета — щодня допомагати людям! І ми це робимо із задоволенням!Якщо хочеш з нами познайомиться як найшвидше, дзвони або пиши у telegram:  ЄвгеніяЗайди на наш сайт, щоб краще нас пізнатиhttps://smart-alliance.com.ua/ukЧекаємо на Твое резюме!

Київ
35000 грн /місяць
Повна зайнятість
Customer account manager (English)

Next Level — інноваційна компанія зі спеціалізацією на розробці програмного забезпечення та інформаційних технологій. Наразі ми у пошуках менеджера по роботі з англомовним сегментом клієнтів.Ми точно хотіли б бачити тебе частиною нашої команди, якщо ти:— володієш розмовною англійською на рівні від В2;— маєш стрімке бажння розвиватися у професійному та фінансовому планах;— кайфуєш і заряджаєшся від спілкування з людьми;— відповідальний та активнийЯкими ж будуть твої обов'язки?— встановлення стійких відносини з клієнтами, виявлення та розуміння їх потреб;— ведення клієнтської бази англійською мовою, перетворення потенційних клієнтів на партнерів компанії;— консультування клієнтів з приводу наявних питань, допомога у навігації; — виконнання особистого таргету;— спілкування з англомовним сегментом клієнів з усього світу (здебільшого Швейцарія, Швеція, Сінгапур, Нова Зеландія) Умови, котрі ми пропонуємо:— зручний офісний графік Понеділок-П'ятниця з 9:00 до 18:00; — якісне оплачуване стажування від першого робочого дня; — конкурентна заробітна плата, фіксована ставка + % від загальної суми продажів за місяць;— дружній колектив, а також приємна атмосфера без тиску й негативу;— іногороднім пропонуємо relocation assistance/package;— гарячий чай/кава, свіжі тістечка та фрукти кожен день;— затишний офіс у самому центрі ПодолуМи налаштовані на довгострокову співпрацю, тому надаємо всі ресурси для роботи та намагаємось створити найкращу корпоративну культуру.Друзі, просимо звернути увагу, що вакансія НЕ передбачає віддаленого формату роботи. 

Київ
52500 грн /місяць
Повна зайнятість