Акаунт-менеджер
Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу
Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував
Hard skills
Використання основ ділової комунікації
Вирішення тактичних проблем
Етапи роботи з клієнтом
Етапи тендеру
Знання галузі роботи
Письмова комунікація
Професійна етика
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Розуміння бізнесу клієнта
Створення медійного брифу
Soft skills
Антикризова комунікація
Багатозадачність
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Комунікація форс-мажорів
Стресостійкість
Управління зацікавленими сторонами
Усна комунікація
Ми рекомендуємо переглянути
Освітній серіал
Спеціаліст клієнтської підтримки
Спеціаліст клієнтської підтримки
Експерти:
Дар’я Лещенко, Євгеній Гордієнко, Ксенія Барченко, +1
Освітній серіал
Акаунт-менеджер
Акаунт-менеджер
Експерти:
Володимир Фризюк
Вакансії
Дивитись всіСпеціаліст по роботі з клієнтами у проєкт_Картка АТБ від Райфу
Ми — Аваль — Райффайзен Банк Аваль — Райффайзен Банк Україна — український банк. Уже 30 років з перших кроків Незалежності ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави #Разом_з_Україною. Ми були і є одним з найбільших банків країни, надійним плечем для мільйонів українців. Ми зосереджені на цінностях, які є чітким орієнтиром для дій. У центрі уваги понад 5000 співробітників та майже 3 мільйони клієнтів. Ми з повагою ставимось до кожного рішення, кожної історії й кроку наших колег та клієнтів. #Райфкоманда інтегрує принципи різноманіття, рівності та інклюзивності у повсякденну роботу. Поєднання у роботі принципів людиноцентричності та інновацій — наш шлях. Станьте частиною #Райфкоманди — людей, які будуть з нами в русі інновацій. Що будеш робити? Консультувати клієнтів та працювати з документами на території магазинів АТБ Не хвилюйся, ми всьому тебе швидко навчимо Які переваги ти отримаєш у Райфі? У тебе буде — фіксована частина виплат та оплата за кожен оформлений банківський продуктА ще цікава робота, розвиток та нові друзі Ти наш кандидат, якщо: Вільно володієш українською мовоюШвидко навчаєшся та легко сприймаєш великий обсяг інформаціїЗнаходиш спільну мову з будь-яким співрозмовникомВмієш працювати у командіПросто пояснюєш складні речіМаєш повну середню або вищу освіту Звучить цікаво? Приєднуйтеся до #Райфкоманди! Наша команда у Facebook
Головний економіст, менеджер з роботі з ключовими клієнтами
Sense Bank — це державний банк із 30 роками історії. За цю годину ми стали не просто місцем для роботи, а спільнотою з 4000 людей, де кожен присвячений місії — створювати сенси, щоби здійснювалися мрії українців. Шукаємо людину , яка буде: розвивати портфель заможних клієнтів — фізичних осіб, надаючи їм найкращий сервіс у обслуговуванні; проводити круті презентації послуг банку, демонструючи клієнтам всі переваги персонального підходу. Ти підходиш, якщо в тобі: вища освіта; маєш досвід роботи з клієнтами; комунікабельність, активна життєва позиція та бажання розвиватися Чому потрібно йти саме до нас? Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату; Щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку Бонуси за досягнення КРІ; Медичне страхування; Підтримку та допомогу у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; Навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншими технічними спеціальностями; Англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань. Тут точно знайдеш щось своє Ще маєш сумніви чи тобі з нами? Ми відкриті до всіх. У нас немає попереджень та стереотипів. Ми активно працюємо над розвитком інклюзивності у колективі. Для нас має сенс різниця поглядів та досвіду, ґендерна рівність, вікова толерантність. Ми поважаємо вклад військових у безпеку України та залюбки пропонуємо працевлаштування ветеранам. Наші цінності – відкритість, взаємодія, драйв, результативність. Готовий? Надсилай резюме! Стань частиною команди, розкрий свій потенціал з Sense Bank
Account manager (Fluent English)
Знаєш як створити міцні та довготривалі стосунки з клієнтом? Вмієш координувати команди які створюють найкращий досвід для користувачів провідних IT-компаній по всьому світу?Тоді, ми чекаємо саме на тебе!В команду SupportYourApp ми шукаємо Account Manager, який стане медіатором між нашою компанією й клієнтами та допоможе нам створювати найкращий клієнтський досвід по всьому світу.Ти — наш ідеальний кандидат, якщо:Вільно володієш англійською мовою (рівень C1-C2);Маєш 1+ рік досвіду роботи на аналогічній посаді або 2+ роки досвіду роботи з клієнтською підтримкою;Критично мислиш і вмієш розв?язувати проблеми (працював з різними професійними бізнес-інструментами, такими як Keynote, PowerPoint і Excel);Маєш досвід роботи з Intercom, Zendesk, Freshdesk, Hubspot, Aircall або будь-якою іншою платформою підтримки клієнтів та їхніми аналітичними панелями;Обізнаний/-а у ключових показниках ефективності та SLA у підтримці клієнтів або з аналізом даних і статистикою;Маєш досвід роботи з тайм-менеджментом (Wrike, Monday, Asana, Jira тощо);Володієш навичками міжособистісного спілкування та комунікації (знання Google Suite та/або функцій Zoom) та обожнюєш спілкування з людьми;Відмінно вмієш організовувати та виконувати багато завдань, працювати з кількома клієнтами одночасно;Маєш послужний список відповідальностей;Любиш людей і нові технології.Буде плюсом:Знання 2 мови (німецька, іспанська, французька).З нами ти зможеш:Брати участь в інтеграції нових клієнтів;Керувати клієнтами з різноманітних галузей;Підтримувати постійний зв’язок з командами підтримки та клієнтом;Контролювати, щоб процеси підтримки в командах відповідали стандартам компанії та клієнтів (KPIs/SLAs/QA);Допомагати клієнтам у покращенні досвіду підтримки їхніх клієнтів, в т.ч. стратегічне планування та аналіз розвитку продукту;Підтримувати стандарти безпеки всередині команд, а також на стороні клієнта;Проактивно виступати посередником і вирішувати будь-які питання клієнтів і консультантів тощо;Моніторити якість послуг через внутрішні або зовнішні платформи забезпечення якості;Стежити за командною дисципліною та забезпечувати корпоративну культуру в команді;Вести внутрішню документацію продукту, забезпечувати дотримання юридичних і фінансових угод клієнтами;Допоможіть у пошуку ідеальних кандидатів для клієнтів, навчати Team leaders команд і організовувати навчання для консультантів;Допомагати талановитим людям із ваших команд рости та професійно розвиватися;Працювати з різними культурами та країнами та зустрічати чудових людей;Знайти постійне місце для професійного розвитку;Бути лідером, а не менеджером.Чому класно бути частиною нашої команди:Зручний, фіксований графік у бізнес-години;Конкурентна оплата в USD;Можливість працювати віддалено або в нашому просторому та прекрасно оснащеному артофісі (https://officesnapshots.com/2021/04/28/supportyourapp-offices-kyiv);Фінансовий та професійний ріст;Оплачуване навчання та випробувальний термін;Креативна команда професіоналів та відсутність бюрократії;Корпоративна бібліотека.Хто ми?SupportYourApp — міжнародна Support-as-a-Service компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів для інших ІТ-компаній по всьому світу. Ми працюємо з клієнтами з понад 30 країн і розмовляємо понад 50 мовами.Приєднуйся до нас — https://www.youtube.com/watch?v=qYb9-CXQoKQНадсилай нам своє резюме англійською та розкажи про свої круті навички!
Територіальний менеджер
Вимоги: вища освіта; досвід продажів від 2-ох років у FMCG як територіальний менеджер, супервайзер; володіння технікою активного продажу; володіння технікою проведення переговорів; навички проведення презентацій та публічних виступів; знання ПК лише на рівні впевненого користувача (Microsoft office, Power Point); права категорії (стаж водіння від 1 року); наявність власного автомобіля; особисті якості: комунікабельність, організованість, цілеспрямованість, бажання розвиватись. Умови роботи: гідний рівень офіційної ЗП + можливості заробляти + компенсація витрат, пов’язаних із виконанням посадових обов’язків; можливості професійного та особистісного розвитку + кар'єрне зростання. Обов’язки: 1. Організація та ведення продажів продукції: ведення бази дистриб’юторів; оперативне реагування на інформацію, що надходить від дистриб’ютора, та доведення її до відома регіонального менеджера; з’ясування потреб контрагента у продукції, узгодження замовлень дистриб’ютора, у відповідність до його потребами та наявністю складського запасу в асортименті; мотивація дистриб’ютора на співпрацю відповідно до затверджених програм зі стимулювання збуту; 2. Планування та аналітична робота: участь у формуванні щомісячного плану продажу; аналіз даних продажу та відвантажень дистриб’ютору в розрізі асортиментного ряду; надання звітів за підсумками роботи відповідно до регламентів 3. Забезпечення продажів: прийом та обробка замовлень клієнтів; здійснення інформаційної підтримки контрагентів; інформування дистриб’ютора про всі зміни в асортименті, збільшення та зниження цін, акції з стимулювання попиту; участь у розробці та реалізації проектів пов’язаних з діяльністю відділу продажів; робота з торговою командою дистриб’ютора: щоденні зустрічі, постановка цілей на період, постійний моніторинг представленості продукції ТМ «REEVA» у торгових точках (сторчеки), проведення польових тренінгів для торгової команди дистриб’ютора, робота в «полях» 70% робочого часу; взаємодія з підрозділами Компанії для виконання покладених завдань; участь у робочих нарадах; підтримка в актуальному стані даних про клієнта в інформаційній системі.
Account manager
Міжнародна продуктова IT-компанія у зв’язку з розширенням знаходиться у пошуках кандидата на позицію Account manager на гібридний формат роботи у м.Києві. Очікування від кандидата: Досвід роботи в e-commerce проєктах, які приймають платежі онлайн (досвід у міжнародних проєктах буде перевагою); Досвід роботи у платіжних системах; Розуміння процедур оплати онлайн різними платіжними методами; Знання англійської мови на рівні Intermediate та вище. Що треба робити: Комунікація та підтримка e-commerce проєктів; Співпраця з командою розробників щодо реалізації запитів від e-commerce проєктів; Супровід платіжних рішень та вирішення проблем з ними; Взаємодія з платіжними системами та фінансовими установами. Компанія пропонує: L&D центр з курсами для співробітників та ТОП менеджерів; Програма ротації; Self-learning бібліотека, доступ до платних курсів; Стабільні виплати заробітної плати; Соц. пакет (відпустка, лікарняні, sick days, медичне страхування); Групові обговорення та індивідуальні сесії з корпоративним психологом.