Акаунт-менеджер

Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу

Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував

Hard skills

  • Використання основ ділової комунікації

  • Вирішення тактичних проблем

  • Етапи роботи з клієнтом

  • Етапи тендеру

  • Знання галузі роботи

  • Письмова комунікація

  • Професійна етика

  • Робота з інструментами для управління проєктами

  • Робота з інструментами керування завданнями проєкту

  • Розуміння бізнесу клієнта

  • Створення медійного брифу

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Багатозадачність

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Командна робота в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Комунікація форс-мажорів

  • Стресостійкість

  • Управління зацікавленими сторонами

  • Усна комунікація

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер по роботі з клієнтами

Digital-агентство в пошуках енергійного і цілеспрямованого Менеджера по роботі з клієнтами. Немає досвіду? Не проблема! Ми готові розвивати навички і давати нові знання всім, хто цього бажає! Вимоги: впевнений користувач програм пакета MS Office; позитивне ставлення до життя та оточуючих; високий рівень відповідальності, стресостійкість та комунікабельність, порядність; грамотна усна і письмова мова; наполегливість в досягненні цілей, бажання працювати на результат, заробляти і розвиватись; хороші ораторські здібності. Обов'язки: залучення і пошук нових потенційних клієнтів та продажа маркетингових послуг; ведення переговорів з клієнтами, вибудовування з ними партнерських відносин та консультування на всіх рівнях організації; прийом і обробка вхідних запитів клієнтів; з'ясування потреб клієнта в послугах компанії, погодження замовлення з клієнтом відповідно до його потреби; ведення звітності з продажу, ведення клієнтської бази. Умови роботи: можливість отримувати нові знання і досвід в прогресивній компанії; комфортний офіс в центрі міста; графік роботи з 9.00 до 18.00, можлива неповна зайнятість, готові розглянути студентів; висока заробітна плата (ставка + % від продажів). Якщо Вас зацікавила пропозиція - чекаємо на Ваші резюме прямо зараз!

Харків
25000 грн /місяць
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Територіальний, регіональний менеджер (металопластикові вікна)

В Компанію ГЛАССО, лідеру на ринку виробництва і продажів металопластикових вікон, алюмінієвих і скляних конструкцій, потрібна ініціативна і цілеспрямована людина, з активною життєвою позицією на постійну роботу Територіальний (Регіональний) менеджер. Ми чекаємо цілеспрямованого на результат, зацікавленого в високому заробітку кандидата.Вимоги:Вільне переміщення по областіобов’язковий досвід в сфері продажів ПВХ-конструкцій;наявність автомобіля;знання території;бажано наявність клієнтської бази;вміння складати і проводити презентації,розуміння кон’юнктури ринку.В обов’язки входить:проводити зустрічі з потенційними клієнтамирозвиток ввіреної території;робота над збільшенням обороту дилерської бази на ввіреній території;укладання договорів з потенційними клієнтами;ведення активної дилерської бази клієнтів;популяризація бренду;виконання плану продаж;виконання планів по підключенню клієнтів;Виконання планів по активної клієнтської бази.Забезпечувати збирання комерційної інформація. Ми пропонуємо:високий рівень заробітної плати (ставка +%);оплата зв’язку, бензину, амортизації, проїзду;соцпакет (оплата відпускних, лікарняних тощо)можливість кар'єрного росту.Якщо Вам цікава ця вакансія і робота в нашій компанії, надсилайте Ваше резюме з фото та зазначенням очікуваної ЗП.Контактна особа: Світлана

Івано-Франківськ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами (Instagram)

Вітаємо! Ми компанія Print Studio — займаємося друком на одязі і не тільки. Працюємо 9 років на ринку України, постійно зростаємо, навіть зараз, під час війни. У зв’язку зі зростанням шукаємо активного менеджера для спілкування з покупцями та обробки замовлень.Що потрібно вміти? грамотна письмова мова; бути комунікабельним, вміти спілкуватися з будь-яким клієнтом: з вимогливим, з невпевненим, або просто з дивним; досвід роботи з одягом буде перевагою; бути стресостійким — так, як робота з клієнтами інколи може бути стресовою; бути відповідальним та уважним; повинно бути розуміння, що робота полягає у спілкуванні з клієнтами весь робочий час у більшій мірі через телефон. Що ми пропонуємо: Повна зайнятість; робота з клієнтами які вже замовили або зацікавлені в замовленні (Дірект в інстаграмі, телеграм та вайбер); робота у комфортному офісі, відразу біля офісної будівлі є автобусна зупинка; молодий веселий колектив з яким не буває сумно; виплата з/п двічі на місяць без затримок; графік роботи з 8:00 до 19:00 (в офісі з 9:30 до 18:00) понеділок — п’ятниця (субота з 9:30 до 15:00 віддалено — лише дірект в інстаграмі), неділя вихідний; можливість впливати на внутрішні процеси компанії; адаптаційний період в один місяць, будемо разом спілкуватися, навчатися, вивчати специфіку роботи та скрипти продажів; прозора формула нарахування зарплати та можливість прямо на неї впливати; ставка + % від продажів: гонорар на адаптаційний період (перший місяць) 15 тис. грн., після цього заробітна плата буде напряму залежати від продажів, орієнтир 17−25 тис. грн. (наразі середня 20 тис. грн., попереду сезон), але стелі немає — чим більше продажів, тим більше ваш дохід; Що потрібно буде робити? обробка замовлень з сайту, підтвердження їх по телефону або в месенджерах; спілкування та консультація потенційних покупців щодо замовлення одягу та ін. з принтами в діректі інстаграм (основна робота); опрацювання коментарів під дописами; якісна обробка діалогів в діректі; внесення замовлень в систему KeyCRM (дуже легка та проста, ми навчимо, якщо не користувалися раніше); Наші сторінки: https://printcloth.com.ua/ https://www.instagram.com/print.cloth1/ https://www.instagram.com/hansel.print/ https://www.tiktok.com/@print.cloth/ Відгукуйся на вакансію або пиши в телеграм: https://t.me/yarikmuzyra 🚀 Приєднуйтесь до нашої команди!

Бровари, Броварська міська ОТГ, Київська область
17000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

Мережа магазинів Pinkstor — лідер у сфері професійних товарів для б’юті-індустрії — запрошує до команди менеджера по роботі з клієнтами. Ми на ринку з 2007 року та маємо стабільну базу клієнтів, яку активно розвиваємо.Якщо ви амбітні, комунікабельні та хочете працювати з брендом, що цінує експертність — вам до нас!Що ми очікуємо від кандидата: Досвід роботи у сфері продажів або як торговий представник — буде перевагою Вміння працювати з клієнтськими запереченнями Комунікабельність, грамотна мова, охайний вигляд Високий рівень самоорганізації, ініціативність, бажання рости Готовність навчатися та вдосконалювати навички продажів Ваші основні обов’язки: Робота з наявною клієнтською базою та її активне розширення Прямі продажі: відвідування клієнтів, презентація продуктів, консультування Виконання планів продажів, звітність по результатах роботи Ми пропонуємо: Повну зайнятість (Пн-Пт, з 09:00 до 18:00) Роботу в центрі міста Офіційне працевлаштування Оплату 2 рази на місяць: ставка + % від продажів Оплачувані поїздки містом за рахунок компанії Професійне навчання та підтримку команди Можливість впливати на власний рівень доходу та зростання в компанії 📩 Готові розвиватися з нами? Надсилайте резюме — ми обов’язково зв’яжемося з вами!

Полтава
17000 грн /місяць
Повна зайнятість
Регіональний представник

Опис вакансії. ТзОВ«Аванті Трейд" здійснює виготовлення та безкоштовне забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, постраждалих внаслідок Антитерористичної операції та військових дій, також інших окремих категорій населення протезно-ортопедичними виробами.У зв’язку із стрімким розвитком проводиться конкурс на вакансію «територіальний менеджер — управитель». Зона відповідальності — Чернівці+Чернівецька область. Вимоги до кандидатів: Досвід роботи в своїй галузі підтверджений реальними результатами.Освіта — вища (перевага у гуманітарній, медичній, фармацевтичній, торговій).Наявність власного автомобіля.Чітка дикція та грамотна мова.Створення доброзичливої та комфортної атмосфери при спілкуванні.Бажання працювати, досягати успіху і заробляти.Наполегливість у роботі.Чесність і відповідальність.Вміння доводити справи до логічного завершення, незважаючи на всі перешкоди та труднощі. Основні цілі данної ваканції: Презентація компанії та спектра її послуг;налагодження співпраці із дотичними до галузі установами;виконання планових показників; розвиток компанії в регіоні. Ми гарантуємо: офіційне працевлаштування;своєчасну, прозору і високу матеріальну винагороду;Корпоративне навчання;Можливість кар'єрного зростання. Якщо Ви відповідаєте даним вимогам — прохання надсилати своє резюме з фото на електронну пошту. Кандидатам — які відповідають заявленим критеріям буде призначена співбесіда з указаною датою та місцем її проведенн

Чернівці
Повна зайнятість