Акаунт-менеджер
Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу
Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував
Hard skills
Використання основ ділової комунікації
Вирішення тактичних проблем
Етапи роботи з клієнтом
Етапи тендеру
Знання галузі роботи
Письмова комунікація
Професійна етика
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Розуміння бізнесу клієнта
Створення медійного брифу
Soft skills
Антикризова комунікація
Багатозадачність
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Комунікація форс-мажорів
Стресостійкість
Управління зацікавленими сторонами
Усна комунікація
Ми рекомендуємо переглянути
Освітній серіал
Спеціалістклієнтськоїпідтримки
Спеціаліст клієнтської підтримки
Освітній серіал
Спеціаліст клієнтської...
Експерти:
Дар’я Лещенко, Євгеній Гордієнко, Ксенія Барченко, +1
Освітній серіал
Акаунт-менеджер
Акаунт-менеджер
Освітній серіал
Акаунт-менеджер
Експерти:
Володимир Фризюк
Вакансії
Дивитись всіМенеджер по роботі з ключовими клієнтами (HoReCa)
Група компаній «Глобино» — провідний виробник ковбасних, м’ясних та молочних виробів на ринку України, що об'єднує підприємства харчової промисловості, які забезпечують замкнутий виробничий цикл та продажі готової продукції. Торговий дім «Глобино» — це 28 регіональних торгових представництв, які складають злагоджену мережу та активно розвиваються по всій Україні.Запрошуємо до команди Менеджера по роботі з ключовими клієнтами (мережами) у напрямку HoReCaОсновні функціональні обов’язки: робота з національними та регіональними торговими мережами (напрямок HoReCa); проведення зустрічей та переговорів, а також презентація нових пропозицій і послуг для потенційних та існуючих партнерів; налагодження стосунків з новими мережами в сегменті HoReCa. виконання планів продажу; погодження та проведення промо-акцій в мережах; погодження з мережами та виведення на ринок нового асортименту компанії; ведення документообігу по національним, регіональним мережам. Вимоги до кандидата: успішний досвід роботи з національними/регіональними мережами від 2 років (HoReCa); навички ведення успішних переговорів; вміння відпрацьовувати як фокусні задачі, так і бачити загальний вектор розвитку напрямку HoReCa; ініціативність, цілеспрямованість, відповідальність, орієнтованість на результат; наявність авто (буде перевагою). Ми пропонуємо: офіційне оформлення у відповідність до КЗпП України, повний соціальний пакет; компенсація палива та амортизації; п’ятиденний графік роботи; можливість професійного зростання; великий та дружній колектив. Вакансія в нашій компанії — це чудова можливість приєднатися до професійної та інноваційної команди, яка продає якісну та безпечну продукцію під брендом «Глобино», виробництво якої базується на кращих традиціях і досвіді минулого з використанням передових технологій і інновацій.Якщо все це про Вас і Ви бажаєш стати частиною нашого великого колективу — робіть відгук та надсилайте резюме або телефонуйте!Більш детально познайомитися з компанією Ви можете за посиланнями:https://corp.globino.ua/ .
Регіональний представник з авто
Eddy — це український EdTech startup, покликаний зробити освіту доступною, інноваційною та якісною. Ми створили не просто якісну платформу, а повноцінну освітню екосистему з понад сотнею різноманітних функцій для вчителів, учнів та батьків. Навчальні заклади по всій Україні вже користуються нашим продуктом і їхня кількість росте в геометричній прогресії. Тож ми шукаємо регіонального представника, який допоможе збільшити нашу клієнтську базу в Житомирській та Чернігівській областях.Що треба робити:Вивчення ринку та активний пошук нових клієнтів.Організація та проведення презентацій нашої платформи для потенційних клієнтів.Продажі та підписання контрактів з новими клієнтами.Ведення звітності.Співпраця з іншими членами команди для забезпечення успішного виконання задач та досягнення спільних цілей.Які вимоги:Досвід роботи в продажах.Наявність авто.Готовність до відряджень та можливість вільно пересуватися Україною.Вміння ефективно вести переговори та впевнено презентувати продукт.Високий рівень комунікаційних навичок та переконливості.Ми пропонуємо:Конкурентну заробітну плату з бонусною системою.Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання.Гнучкий режим роботи.Роботу у професійній команді.Якщо ви мотивовані, цілеспрямовані та готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме або напишіть нам у Телеграм @eddylms. Ми з нетерпінням чекаємо вас у нашій команді!
Менеджер по роботі з клієнтами
Фабрика корпусних меблів шукає менеджнра по роботі з постійними клієнтами. Консультація клієнтів по телефону та електронній пошті. Обробка замовлень в програмі 1С Досвід роботи не обо’язковий, проводимо навчання.Графік роботи: з 8:00 до 18:00 пн-пт. Робота в офісі.За більш детальною інформацією телефонуйте та записуйтесь на співбесіду.
Спеціаліст по роботі з клієнтами у проєкт_Картка АТБ від Райфу
Ми — Аваль — Райффайзен Банк Аваль — Райффайзен Банк Україна — український банк.Уже 30 років з перших кроків Незалежності ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави #Разом_з_Україною. Ми були і є одним з найбільших банків країни, надійним плечем для мільйонів українців.Ми зосереджені на цінностях, які є чітким орієнтиром для дій. У центрі уваги понад 5000 співробітників та майже 3 мільйони клієнтів. Ми з повагою ставимось до кожного рішення, кожної історії й кроку наших колег та клієнтів. #Райфкоманда інтегрує принципи різноманіття, рівності та інклюзивності у повсякденну роботу.Поєднання у роботі принципів людиноцентричності та інновацій — наш шлях.Станьте частиною #Райфкоманди — людей, які будуть з нами в русі інновацій.Що будеш робити?Консультувати клієнтів та працювати з документами на території магазинів АТБНе хвилюйся, ми всьому тебе швидко навчимо Які переваги ти отримаєш у Райфі?У тебе буде — фіксована частина виплат та оплата за кожен оформлений банківський продуктА ще цікава робота, розвиток та нові друзіТи наш кандидат, якщо:Вільно володієш українською мовоюШвидко навчаєшся та легко сприймаєш великий обсяг інформаціїЗнаходиш спільну мову з будь-яким співрозмовникомВмієш працювати у командіПросто пояснюєш складні речіМаєш повну середню або вищу освітуЗвучить цікаво? Приєднуйтеся до #Райфкоманди!Наша команда у Facebook
Менеджер по роботі з клієнтами
Вимоги: Вміння і бажання знаходити спільну мову з клієнтами; Розуміння аспектів ділового спілкування, грамотне усне і письмове володіння українською мовою; Бажане знання мов; Відповідальне ставлення до роботи, уважність, пунктуальність, комунікабільність. Вітається досвід роботи в соц. мережах Умови роботи: Офіс в центрі міста;Графік роботи: пн-пт з 9 до 18 год.