Акаунт-менеджер
Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу
Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував
Hard skills
Використання основ ділової комунікації
Вирішення тактичних проблем
Етапи роботи з клієнтом
Етапи тендеру
Знання галузі роботи
Письмова комунікація
Професійна етика
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Розуміння бізнесу клієнта
Створення медійного брифу
Soft skills
Антикризова комунікація
Багатозадачність
Вирішення криз і конфліктів
Командна робота в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Комунікація форс-мажорів
Стресостійкість
Управління зацікавленими сторонами
Усна комунікація
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Акаунт-менеджер
Акаунт-менеджер
Експерти:
Володимир Фризюк
Вакансії
Дивитись всіМенеджер по роботі з клієнтами (КАМ)
ТОВ «Континенталь Груп» - імпортер продуктів харчування (бакалія, рослинне молоко, консервировані овочі, томатні соуси і соки). Ми співпрацюємо з відомими брендами та завжди націлені на досягнення максимальних результатів. Наразі шукаємо Менеджера по роботі з ключовими клієнтами (КАМ) для нашої компанії в місті Київ. Основна мета вакансії - забезпечення реалізації імпортованої продукції компанії та збільшення обсягів продажів на внутрішньому ринку. Обов’язки:Проведення переговорного процесу з ключовими особами;Підготовка і підписання комерційних і юридичних угод, договорів;Реалізація стратегії просування в підзвітних мережах;Управління взаємодією з клієнтами, контроль виконання домовленостей про наявність представленого асортименту і його відображенні в мережах;Управління дебіторською та кредиторською заборгованостями, розробка і реалізація заходів, спрямованих на скорочення простроченої дебіторської заборгованості. Вимоги: обов'язково досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років, а саме з бакалійною групою;знання ринку: національні, локальні мережі, дистриб’ютори;високі навички ведення переговорів;відмінні лідерські якості та здатність до мотивації команди; відповідальність та організованість. Пропонуємо:можливість професійного розвитку; офіційне працевлаштування та стабільну заробітну плату;дружній колектив та комфортні умови роботи.Місце праці станція метро Хрещатик пн-пт з 9.00 до 18.00.Якщо Ви готові до нових викликів та бажаєте розвиватися разом з нами - приєднуйтесь до нашої команди! Надсилайте своє резюме та ми з Вами зв'яжемося.
Менеджер з ключових клієнтів
Ми — компаніяALFA GRANT, яка є лідером Південного регіону з дистриб’юції будівельних матеріалів. За 16 років діяльності ми отримали довіру українських забудовників та продовжуємо розвивати нові напрямки.Люди — це найцінніший актив нашої компанії. Зараз в команду ми шукаємо Менеджера з ключових клієнтів (Key Account Manager)На що ми звертаємо увагу при виборі кандидата: досвід роботи з 1С від 2-х років ; проактивна позиція; досвід роботи в продажах будівельних матеріалів буде перевагою, але не є обов’язковою умовою; Що входитиме в обов’язки: якісна коммунікація з існуючими клієнтами; прийом і обробка заявок на товар; контроль доставки товарів до клієнта ; контроль дебіторської заборгованості; ведення якісного документообігу; Що ми пропонуємо : стабільна ставка та бонусна частина; чітку та зрозумілу систему КРІ; навчання за рахунок компанії; корпоративний мобільний зв’язок; Ми шукаємо саме Вас, відправляйте резюме та доєднуйся до нашої команди !!!
Територіальний менеджер (будівельні матеріали)
ПК ПРАКТИК — виробляє та продає продукцію власної торгової марки PRACTIC (оптові продажі) — сухі суміші, рідкі та пастоподібні продукти з 2016 року.У зв’язку з розвитком, збільшуємо команду відділу продажу та запрошуємо ініціативного, орієнтованого на результат Територіального менеджера з продажу будівельних матеріалів до Вінниці та області.Задачи: Підключення нових дистриб’юторів та будівельних компаній; Збільшення обсягів продажу та частки споживання матеріалів. Основні обов’язки: Розвиток існуючої клієнтської бази та активний пошук нових клієнтів (робота з дистриб’юторами, з будівельними компаніями та бригадами); Проведення переговорів, презентацій, надання консультацій щодо матеріалів; Укладання договорів, контроль постачання; Аналіз ринку будівельних матеріалів; Контроль дебіторської заборгованості; Ведення звітності. Вимоги: Досвід роботи РМ або ТМ від 2-х років, Досвід у продажах будівельних матеріалів (буде перевагою); Відмінні комунікативні та організаційні навички, ініціативність, бажання заробляти; Готовність до відряджень — 50% робочого часу Наявність автомобіля — обов’язково! Компанія пропонує: Відкрите управління та співробітництво з динамічною командою; Своєчасну оплату праці: сукупний прибуток від 40 000 грн. (ставка +% від продажу, обговорюємо індивідуально; Компенсацію: ПММ, відрядження; Віддалену роботу: 5-ти денний робочий тиждень, гнучкий графік; Центральний офіс — Одеса, виробничий майданчик — Одеса, Хмельницький.
Спеціаліст з нерухомості, клієнт-менеджер, адміністратор (з навчанням)
«KEY TOWN» — компанія з філіями в чотирьох містах України, з багаторічним досвідом на ринку нерухомості та унікальним форматом роботи з клієнтами.Крутий колектив, наші менеджери з радістю діляться досвідом.Вже сформована база клієнтів.🔹 Ми гарантуємо: Професійне навчання з нуля, та підвищення KPI Години роботи з 10:00 до 19:00 або з 9:00 до 18:00 з гнучким графіком вихідних 5/2 Сильну команду та наставника Офіційне працевлаштування !!! Кар'єрне зростання в середині компанії Оплачуване стажування Справедливу систему мотивації (ставка 20000 + %) Реальні заробітки від 25 000 грн Зручне розташування офісу 🔹 Обов’язки: Пунктуальність, відповідальність, комунікабельність Проведення переговорів у відділі оренди, з особистої зустрічі; Консультування кліентів з ринком нерухомості Спілкування з власниками та організація переглядів (на корпоративній автівці) Ти саме той, хто нам потрібен, якщо: Працюєш із великим обсягом інформації. Швидко адаптуєшся до зміни задач та потреб клієнта. Маєш високий рівень мотивації до постійного фінансового зростання. Здатний до навчання, вмієш працювати з людьми, комунікабельний. Знання англійської мови буде перевагою. Якщо ти маєш бажання працювати у сфері нерухомості та готовий розвиватися, ми чекаємо саме на тебе! Надсилай своє резюме та приєднуйся до нашої команди!«KEY TOWN»!контакт: Ігор Іванович 066−900−24−04
Менеджер соціальних мереж, Аккаунт-менеджер
Ми шукаємо Менеджера соціальних мереж, який буде відповідальний за управління аккаунтів в соціальних мережах. Обов'язки: Вести спілкування с зацікавленими кліентами; Публікувати унікальний та привабливий контент; Планування та запуск рекламних кампаній; Взаємодія з підписниками, відповіді на коментарі та повідомлення; Аналіз результатів та формування звітів про просування. Вимоги : Досвід роботи на посаді Менеджера соціальних мереж не обов'язковий, всьому навчимо ;Вміння публікувати контент та аналізувати його ефективність; Навички спілкування та грамотність;Відмінні комунікативні навички та вміння ефективно взаємодіяти з клієнтами ;Аналітичне мислення та здатність представляти дані у вигляді звітів. Ми пропонуємо: Можливість працювати в дружній та креативній команді;Цікаві проекти та можливості для професійного зростання. Умови праці: Ставка 16000+% Графік роботи с 9:30-18 00 (5/2). Більш детальніше за телефоном: 38 095 347 60 45