Акаунт-менеджер

Постійно комунікує з клієнтами та компаніями, щоб довести проєкт в агенції до успішного фіналу

Готовий виконати будь-яку примху клієнта та надати йому найкращий досвід взаємодії з агенцією. Стежить, щоб команда виконала проєкт вчасно, дотрималася всіх умов угоди з замовником і ніхто ні з ким не конфліктував

Hard skills

  • Використання основ ділової комунікації

  • Вирішення тактичних проблем

  • Етапи роботи з клієнтом

  • Етапи тендеру

  • Знання галузі роботи

  • Письмова комунікація

  • Професійна етика

  • Робота з інструментами для управління проєктами

  • Робота з інструментами керування завданнями проєкту

  • Розуміння бізнесу клієнта

  • Створення медійного брифу

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Багатозадачність

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Командна робота в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Комунікація форс-мажорів

  • Стресостійкість

  • Управління зацікавленими сторонами

  • Усна комунікація

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер по роботі з клієнтами (прийом замовлень)

Компанія займається обслуговуванням офісної техніки. На даний момент відкрита вакансія «менеджера по роботі з клієнтами».Основні обов’язки: прийом дзвінків та обробка заявок; Робота в 1С 8. Графік роботи: Пн-Пт з 9.00 до 18.00, територіально-Лук'янівка. Вимоги: бажано знання 1С; вміння та бажання спілкуватися з клієнтами (вхідна лінія).Контактний номер: 501−65−44(вн.120) (офіс) або (096)228−05−58 Юлія

Київ
15000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

Компанія REBAR український виробник матеріалів для бетонуНаші клієнти це торгові, будівельні компанії по всій Україні!Наша компанія активно розвивається та запускає власне виробництво нових продуктів для будівельної сфери!Офіційне оформлення, графік 918, пн-пт. Своєчасна оплата праці. Ставка + % оговоримо на співбесідіФункціональні обовязкиПрийом вхідних дзвінків та підключення нових клієнтівОбробка замовлень, з маркетплейсів (Prom, Epicentr, Rozetka, Olx)Оформлення замовлень в CRM системі,Оформлення ТТН НП, організація логістикиРобота з базою потенційних кліентівУчасть в виставках та проведення презентацій клієнтам у відрядженнях.Шукаємо активних кандидатів з досвідом в продажах та бажанням вчитися! Вітаємо бажання кар'єрного зростання!По питанням вакансії телефонувати або писати у месенджери

Київ
18000 - 30000 грн /місяць
Повна зайнятість
Регіональний представник з продажу ЗЗР та мікродобрив (Чернігівська обл.)

ALFA Smart Agro — провідний виробник засобів захисту рослин та мікродобрив, що успішно працює в Україні понад 20-ти років. Компанія повністю відповідає вимогам до сучасної європейської компанії з точки зору якості продуктів та розумного підходу до агрономії. Запрошуємо у свою команду Регіонального представника з продажу ЗЗР та мікродорив по Чернігівська обл.  Основні вимоги: Вища агрономічна освіта,Досвід роботи в продажах засобів захисту рослин.Володіння ПК на рівні впевненого користувача MS Office (Word, Excel, Internet, Outlook); знання будь-якої з CRM — систем вітається.Права водія категорії «В»;Відмінні комунікативні навички, цілеспрямованість, наполегливість, гнучкість. Функціональні обов’язки: Просування продуктів компанії серед кінцевих споживачів (фермерські господарства, регіональні агрохолдинги);Організація продажу кінцевим споживачам через дистрибуторські компаніїПроведення роботи з рекламаціями;Участь у семінарах, виставках, днях поля та інших маркетингових заходах компанії. Компанія пропонує: Високу заробітну плату (за результатами співбесіди), бонуси за результатами продажів;Корпоративний автомобіль, оплата палива, ноутбук, мобільний зв’язок;Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії;Постійне навчання, тренінги, підвищення кваліфікації.

Чернігів
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

Вимоги: Досвід на аналогійчній посаді, бажано у сфері автомобільного бізнесу. Високі навички спілкування як усно, так і у письмовій формі, вміння будувати та утримувати відносини з клієнтом. Умови роботи: Повний робочий день з 10:00 до 19:00. Офіс розташований у бізнес-центрі неподалік центру міста. Робота в команді професіоналів, які сприятимуть твоєму розвитку. Обов’язки: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, відповіді на усі запитання та вирішення проблем. Надання професійних консультацій з питань підбору автомобілів та умов покупки. Взаємодія з клієнтами, укладання угод, підтримка та розвиток довгострокових відносин. Активне співпрацювання з маркетинговим відділом для просування компанії. Оформлення необхідної документації та ведення бази клієнтів. Якщо ти мариш автівками, так само, як і ми — тоді ми чекаємо тебе у нашій команді!

Львів
25000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами

МІЙ БАНК –   МОЯ ОПОРА. Опора мільйонів українців, хто відтепер каже «МОЄ». МОЇ ЛЮДИ.  МОЯ СПРАВА. МОЯ СВОБОДА.   ОЩАДБАНК запрошує до команди:  Менеджера по роботі з клієнтами  Ключові завдання: залучення нових та обслуговування діючих клієнтів;продаж банківських продуктів та послуг;консультація та обслуговування клієнтів;виконання планових показників, звітність керівництву. Для даної посади необхідні: вища освіта;бажання працювати на результат;досвідчений користувач ПК (Excel, PowerPoint, Word, Outlook). Буде перевагою: досвід роботи у банківській сфері;досвід роботи в активних продажах Ми гарантуємо:  умови для професійного та кар’єрного зростання кожного співробітника;офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустку від 28 календарних днів на рік);стабільну заробітну плату та   преміювання за результатами роботи;безкоштовне медичне страхування для всіх працівників;підтримку та професійне навчання  Надсилайте Ваше резюме – станьте частиною команди ОЩАДУ! Ощад у соцмережах:  Facebook https://www.facebook.com/oschadbank/  Linkedin https://www.linkedin.com/company/oschadbank/      Instagram https://www.instagram.com/oschadbank_official/  Tiktok   https://www.tiktok.com/@oschad 

Кропивницький
Повна зайнятість