Адміністратор

Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги

Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери

Hard skills

  • Аналіз даних

  • Базові цифрові навички

  • Виконання законодавчих норм

  • Використання основ ділової комунікації

  • Діловий етикет

  • Документування та звітність

  • Збір статистичних даних

  • Навички презентації

  • Робота з CRM

  • Робота з IP-телефонією

  • Робота з інструментами адміністратора

  • Робота з касовим апаратом

  • Робота з контролючими органами

  • Робота з різними типами конфіденційної інформації

  • Робота з різними типами рецепцій

  • Робота з сайтом

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Організація робочого місця адміністратора

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Діловод, помічник кадровика (облік документів)

Наша Компанія «Артметал Україна» займається будівництвом швидкомонтованих модульних будівель, будуємо з «0» під ключ. Маємо великий досвід роботи — 18 років та власне виробництво.Ми шукаємо відповідальну людину, яка вміє ефективно планувати свій час та робочі процеси, здатна структурувати отриману інформацію, забезпечуючи та пітримувати порядок в обробці отриманої документації. Людину, яка здатна працювати в команді та ефективно взаємодіяти з колегами. Людину — з навичками роботи з документацією, що включає в себе їх формування, обробка та систематизування.Вимоги: Впевнений користувач ПК (Excel, Word), 1 С 8.3— бажано Увага до деталей та відповідальності у виконанні завдань. Орієнтованість на результат та здатність швидко адаптуватися до змін. Задачі: Супровід та управління кадрової документації: Збір та внесення документів (паспортів, кодів, дипломів) від нових співробітників для подальшого оформлення в облікову стстему Компанії. Супровід документів, які стосуються працівників компанії: підготовка довідок, оформлення відрядних документів, збір підписів і подальшу передачу цих документів до відповідних підрозділів. 2. Введення даних в облікову систему Компанії: Збір інформації щодо виконання змінних робіт по всім напрямках виробництва (МПК, Склоплатик, Металообробка, Малярка, Зварювальна, Зборка, Монтаж). Щоденне внесення та звірка змінного завдання в облікову систему Компанії для підримання актуальності даних про продуктивність працівників виробництва. Здійснення звірки змінних завдань з табелем для забезпечення точності нарахування заробітної плати. Ведення табеля (виробництво). Графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00Місце роботи: вул. Зимових Походів (стара назва: вул. Молодогвардійська, лівий берег, р-н. Сонячний)В нашій компанії — Ти не лише працюєш, а й розвиваєш свої таланти!Додаткові запитання (телефонуйте або пишіть в телеграм чи вайбер) за тел.:066−999−71−08 Аліна, HRпро нас:www.modulex.com.uahttps://www.tiktok.com/@modulex_ua

Дніпро
23000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор клініки пластичної хірургії

Обов’язки: Інформування пацієнтів про послуги клініки Зустріч та координація відвідувачів Запис на прийом пацієнтів Адміністрування роботи клініки Робота з документацією, терміналом та касовим апаратом Продаж медичних послуг Вимоги: досвід роботы на адміністративній посадів або в сфері продажів,(бажано медична або фармацевтична сфера) наявність вищої освіти добрі навички комунікації та спілкування високий рівень самоорганізації, организаторскі здібності приваблива зовнішність стресостійкість висока працездатність володіння англійською мовою є перевагою Прохання до резюме додавати фотографію.

Київ
22000 грн /місяць
Повна зайнятість
Слюсар-ремонтник; Зварювальник; Токар; Розточувальник; Фрезерувальник; Секретар

Компанія ТОВ «ІНВЕСТ-РЕМОНТ», відкриває набір на вакансії:Слюсар-ремонтник;Зварювальник;Токар;Розточувальник;Фрезерувальник;СекретарЯкщо ви готові приєднатися до нашої команди та маєте відповідні навички та досвід, телефонуйте за вказаними контактами:  Дмитро Володимирович. Будемо раді бачити вас у нашій команді!

Кривий Ріг
Повна зайнятість
Офіс-менеджер, діловод

Вимоги:Знання основ діловодства та документообігу компаніїВолодіння англійською мовою буде пріоритетом при виборі кандидатаАктивна, позитивна життєва позиція з можливістю розкриття свого потенціалуВміння працювати в умовах багатозадачності та стресостійкістьВідповідальність, доброзичливість, пунктуальністьУмови роботи:повний робочий деньмедичне страхуванняОбов’язки:Робота з договорами, взаємодія з зовнішньою обслуговуючою адвокатською компанієюФормування пакету документів для участі в тендерах, судових засіданнях (за необхідності)Кадровий документообігРобота з кореспонденцієюЗабезпечення адміністративної роботи офісуЗамовлення поліграфії, пошук компаній для виконання робіт (за необхідності)Супроводження відряджень працівниківВиконання окремих доручень керівника

Київ
20000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор IT-систем

«Оксфорд Медікал» національна мережа медичних центрів для дорослих та дітей, яка вже майже 20 років надає якісні медичні послуги за світовими стандартами. Сьогодні це 48 комфортних медичних центрів по всійУкраїні, 13 з яких працюють у Києві та Ірпені. Гордість клініки — одна з найкращих хірургічнихпрограм в Україні. Інноваційні методики лікування, передове обладнання від світових лідерів, нові операційніта реанімації дають змогу лікарям надавати допомогупацієнтам на найвищому рівні.Попри складні сучасні контексти ми продовжуємо розвиток і масштабування, щоб українські пацієнти одужували якнайшвидше, а українські лікарі мали гідні умови роботи, що не поступаються європейським клінікам.Клініка «Оксфорд Медікал» запрошує на роботу адміністратора IT систем.Вимоги: Досвід роботи у підтримці. Досвід роботи щодо вирішення технічних несправностей обладнання. Робота з системами відеоспостереження hikvision, ip телефонії (binotel), принтерами, МФУ, обслуговування та налаштування MS winXP/10 win2012/2019. роботи з обладнанням Mikrotik. Навички монтажу СКС. Діагностика, усунення несправностей комп’ютерної техніки, блоковий ремонт, заміна картриджів. Вибір, закупівля нового обладнання. Умови роботи: Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП. Можливість користуватися послугами клініки для себе та членів родини зі знижкою. Зручні умови роботи. Графік: 5/2 з 09:00 — 18:00 Можливість працювати та розвиватися в компанії європейського рівня. Контактна інформація:т. +38 (099) 204-50-50 АнжелаДокладніше про роботодавця на сайті: oxford-med.com.ua

Київ
Повна зайнятість