Адміністратор
Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги
Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери
Hard skills
Аналіз даних
Базові цифрові навички
Виконання законодавчих норм
Використання основ ділової комунікації
Діловий етикет
Документування та звітність
Збір статистичних даних
Навички презентації
Робота з CRM
Робота з IP-телефонією
Робота з інструментами адміністратора
Робота з касовим апаратом
Робота з контролючими органами
Робота з різними типами конфіденційної інформації
Робота з різними типами рецепцій
Робота з сайтом
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Організація робочого місця адміністратора
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Адміністратор
Адміністратор
Експерти:
Тетяна Біла, Ярослав Заблоцький
Вакансії
Дивитись всіАдміністратор магазину, Луцьк
Національна мережа магазинів товарів для дому «Червоний маркет» запрошує у свою команду талановитого та амбітного кандидата на посаду «Адміністратор магазину», який готовий очолити магазин за адресою: пр-т Президента Грушевського, 31Твої обов’язки:забезпечувати безперебійну роботу магазину;працювати з товаром, прийняття, переміщенням;підбирати та навчати персонал, формувати команду;організовувати роботу, управляти та мотивувати персонал;виконувати плани продажів на 100%.З нами ти будеш:працювати в компанії, що стрімко розвивається та зростає.будувати кар'єру, навчатися та здобувати досвід у команді;швидко освоювати роботу з усіма групами товарів, адже наші магазини пропонують найбільш потрібні й актуальні товари для дому та побуту;мати гнучкий графік, стабільну зарплату, оплачуване навчання та розвиток в компанії.Зверніть увагу, що зворотний зв’язок за результатами розгляду резюме на вакансію надається протягом трьох робочих днів у разі позитивного рішення.Реєструйтеся на співбесіду за номером: - ЯнаЗаповнюйте анкету за посиланням https://forms.gle/z6f5JuWRHj68Uo73A та чекайте на зворотний зв’язок від наших спеціалістів.Є робота — є перспектива з Червоним Маркетом!
Керуючий магазину (м. Житомир)
Національна мережа супермаркетів «ЕКО-МАРКЕТ» запрошує до своєї команди Керуючого магазином.Очікування від нашого кандидата:Досвід формування та управління командою;Вища освіта (бажано профільна — торгова, економічна);досвід роботи на керівній посаді (продуктовий Retail) — від 2-х років;Розуміння основ економіки підприємства, бюджетування, фінансового планування, маркетингу;Павички роботи з комерційними показниками;Організованість, впевнені навички керівника, вміння швидко приймати рішення і відповідати за результат.Обов’язки:Організація та контроль операційної діяльності магазину;Робота з товаром: контроль приймання, уцінки, списання товару; контроль розміщення товару, контроль постачання товару, замовлення товару, аналіз комерційних та економічних показників, виконання планових показників;Робота з персоналом: навчання співробітників, планування роботи тощо;Забезпечення і контроль дотримання всіх стандартів роботи в магазині (мерчандайзинг, облік руху товарів, обслуговування покупців, розрахунково-касові операції тощо);Дотримання вимог стандартів системи НАССР і внутрішніх документів.Ми пропонуємо:Офіційне працевлаштування з першого робочого дня;Корпоративне навчання (оплачується);Стабільна виплата заробітної плати.Чекаємо Ваше резюме з побажаннями щодо рівня заробітної плати!Ми стратегічно вирішили працювати до останнього там, де це можливо! Приєднуйтесь до нас!тел. Юлія.
Офіс-менеджер
Що ти будеш робити:Приймати замовлення та спілкуватись з постійним клієнтамиКонтролювати виконання замовленьПідготовка первинних документів в програмі 1СВимоги:- Досвід роботи в прогармі 1СГрафик работы: с 8:00 до 17:00 (сб., нд. — вихідні)
Адміністратор клініки
Медичний центр «Клініка Святого Даміана Цілителя» (ПП Клініка антистаріння «МЕДІКОМ»)Клініка успішно працює на ринку України з 2002 року, фокусується на покращенні якості життя і довголіття, використовуючи постулати функціональної медицини, в основі яких лежить профілактика і лікування хронічних хвороб. У своїй практиці опирається на світових лідерів в галузі діагностики і методах лікування, враховуючи індивідуальний підхід до кожного пацієнта.До своєї команди професіоналів, запрошуємо досвідчених працівників, які зацікавлені в роботі на результат та мають бажання постійно розвиватися.Для кандидата на посаду адміністратор клініки, пропонується: Стабільна робота та офіційне працевлаштування (оплачувана відпустка 24 календарні дні, оплачувані лікарняні, повний соціальний пакет); Достойний рівень заробітної плати (посадовий оклад з надбавками 35 065 грн. — податки 23% = 27 000 грн. — до виплати); Добре облаштоване і оснащене робоче місце; Згуртований та сталий колектив, дружня атмосфера, принцип взаємодопомоги, розвинута корпоративна культура; Прямий зв’язок та підтримка від керівництва компанії для покращення робочого процесу; Можливість професійного удосконалення та кар'єрного росту; Як бонус від компанії, особисті знижки на медичні послуги та товари (консультації лікарів, лабораторна та функціональна діагностика, нутрицевтики); Обов’язки кандидата на посаду адміністратор клініки: зустріч пацієнта, оформлення первинної документації; організація та координація прийому пацієнта; комунікація з потенційними або дійсними пацієнтами по телефону, ел.пошті, месенджерам, сайті; співпраця з внутрішнім персоналом щодо операційних питань; робота з медичною інформаційною системою (МІС); Обов’язки кандидата на посаду адміністратор клініки: повна вища освіта ступеня не нижче бакалавра; досвід роботи від 1 року; бажання навчатися і працювати в компанії, яка постійно розвивається; вміння працювати в команді; знання ПК на рівні впевненого користувача; гарні навички та бажання спілкуватись з людьми, висока культура мови та письма
Адміністратор офісу, офіс-менеджер Буча
Товариство «Відважних» — група будівельних компаній, що об'єднала талановитих та організаційно сильних людей, які змінюють світ на краще, таЯкщо ТИ:активний та креативний;комунікабельний та оптимістичний;маєш амбіції та власну точку зору;цілеспрямований на результат;бажаєш вчитися новому та вдосконалюватися;не боїшся труднощів та нових викликів;жадаєш розвитку та досягнення нових цілей;бажаєш робити цей світ краще;отримуєш задоволення від роботи з нерухомістю;любиш дивитись в щасливі очі своїх клієнтів, коли вони отримують ключі від своєї домівки;мрієш не лише про новий колектив, а й про справжніх друзів…Тоді ТИ — саме та людина, на яку ми так чекаємо!Наші співробітники не дадуть сумувати, навчать новому і поділяться секретами успішної роботи!У нас класний офіс, весела та дружня команда. Ми багато та результативно працюємо, але й не забуваємо разом добре відпочивати і цікаво проводити час.Зацікавило? Тоді хутчіш телефонуй та дізнавайся деталі Надсилайте Ваші резюме на ел.пошту —

