Адміністратор
Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги
Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери
Hard skills
Аналіз даних
Базові цифрові навички
Виконання законодавчих норм
Використання основ ділової комунікації
Діловий етикет
Документування та звітність
Збір статистичних даних
Навички презентації
Робота з CRM
Робота з IP-телефонією
Робота з інструментами адміністратора
Робота з касовим апаратом
Робота з контролючими органами
Робота з різними типами конфіденційної інформації
Робота з різними типами рецепцій
Робота з сайтом
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Організація робочого місця адміністратора
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Адміністратор
Адміністратор
Експерти:
Тетяна Біла, Ярослав Заблоцький
Вакансії
Дивитись всіАдміністратор фітнес-центру
Вимоги:організованість; уважність;комунікабельність, вміння знайти підхід до будь-якої людини;вміння працювати в команді;доброзичливість;навички грамотної усної та письмової української мови;стресостійкість;без шкідливих звичок;охайний зовнішній вигляд;вміння працювати з Exel, Word, Google;знання англійської мови вітається.Умови роботи:2/2, з 08:00 до 21:00 по буднях та з 09:00 до 16:00 по вихідних;Офіційне оформлення, дружній колектив та оплачуване стажування;Бонус для співробітників — безкоштовні тренування в тренажерному залі, знижки на додаткові послуги фітнес-центру.Обов’язки:консультування клієнтів;продаж абонементів;продаж супутніх товарів фітнес-бару;робота з касовим апаратом (на стажуванні навчаємо);облік товарів/грошей;контроль порядку та чистоти у фітнес-клубі.Відправляйте резюме у Телеграм https://t.me/to_yoolia з позначкою «на вакансію адміністратора».
Секретар судового засідання
№ вакансії: 18502310200015 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: секретар судового засідання Сумська область, Сумський район, Сумська міська ТГ, Суми, ЗарічнийОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:Секретар судового засідання відділу забезпечення судового процесу та судової статистики. Завдання та обов'язки визначені посадовою інструкцією.Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Молодший бакалаврбез досвіду роботи Професійні компетенції:Впевнений користувач ПК
Секретар ресепшену
Обов’язки: ведення внутрішнього, вхідного та вихідного документообігу; прийманння гостей, замовлення квитків, бронювання номерів в готелях тощо; адміністративна підтримка керівника; замовлення канцтоварів; забезпечення життєдіяльності офісу; переклади поштових повідомлень, відправка документів та службових листів; робота з міні АТС: прийом та переадресація вхідних дзвінків. Вимоги: освіта вища гуманітарна (закінчена); бажано знання англійської мови (читання, переклад, спілкування); досвід роботи бажаний від 1 року бажано проживання в районі метро «Академмістечко» Умови роботи: офіційне працевлаштування; Графік робот: 9:00 -18:00, пн-пт, обсяг роботи невеликий; Соціальний пакет (медстрахування) Офіс поряд з метро Академмістечко
Адміністратор офісу
Extreme Pride — компанія, що понад 13 років формує ринок побутової техніки та електроніки в Україні та Європі. Ми відкриваємо для споживачів інноваційні технології та представляємо продукти, які змінюють підхід до комфорту та якості життя.Що ми робимо: Ексклюзивно представляємо понад 20 міжнародних брендів: GoPro, Shark, Ninja, Levoit, Tineco, XGIMI та інші. Були першими, хто привіз GoPro в Україну, і досі є офіційними представниками бренду. Запускаємо нові бренди з нуля: тестуємо продукти, будуємо маркетингові стратегії, формуємо попит і лояльність. Створили власну торгову марку QUIN — техніка, що поєднує технологічність, стиль і преміальну якість. Зараз ми розширюємо команду і шукаємо офіс-адміністратора, який стане серцем офісу та дасть змогу команді працювати ще ефективніше.Що ти робитимеш:Підтримка безперебійної роботи офісу: Забезпечення всім необхідним: канцелярією, технікою, меблями, декором. Контроль адміністративних витрат і ведення базових облікових записів. Організація ремонтних робіт, взаємодія з технічними спеціалістами та прибиральницею. Адміністративна підтримка керівництва та команди: Виконання доручень керівництва, координація графіків, організація зустрічей. Обробка запитів співробітників та підтримка щоденної операційної роботи. Організація поїздок та заходів: Бронювання квитків, готелів, транспорту. Планування та проведення корпоративних заходів, свят, тімбілдингів і внутрішніх активностей. Робота з постачальниками та підрядниками: Пошук нових партнерів для покращення офісних умов. Контроль якості послуг, оптимізація умов співпраці. Оптимізація процесів та аналітика: Впровадження нових рішень для підвищення ефективності роботи. Аналіз офісних процесів та прийняття рішень на основі даних. Employee Experience та корпоративні комунікації: Підтримка позитивної робочої атмосфери та внутрішньої культури. Участь у створенні контент-планів і стратегії корпоративних комунікацій. Управління корпоративним мерчем. Ми очікуємо від тебе: Організованість та відповідальність — ти любиш, коли все на своїх місцях. Ініціативність — пропонуєш, покращуєш, тестуєш нове. Комунікабельність і доброзичливість. Досвід роботи в адмініструванні або офіс-менеджменті від 2х років. Уміння працювати в динамічному середовищі й знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. Що ми пропонуємо? Стандартний робочий тиждень з ПН по ПТ з 8.00 до 17.00; Офіційне працевлаштування з першого робочого дня; Медичне страхуванняпісля випробувального терміну; Часткова компенсація занять англійської мови; Демократична корпоративна культура: ти легко можеш поділитися ідеями навіть з власником бізнесу; Круті знижки на продукцію групи компаній. Готовий (-а) приєднатися до команди? Надсилай резюме — давай знайомитись!
Помічник керівника
З метою покращення роботи торгівельної марки «Your[S].ua» , запрошуємо взяти участь в конкурсі на заміщення вакантної посади «Асистент керівника». Your[S] — це сучасна онлайн платформа для реклами бізнесу та навчання! Допомагаемо малому та середньому бізнесу зростати, а людям отримувати нові навички у сфері Digital та AI.Ми пропонуємо:роботу з яскравими брендами: Your[S], Типографія № 1, Академія CGPT, АІ юрист "Юрко АІ". Використання зрозумілих платформ Google, Instagram, Facebook. Можливість отримувати першим, нову інформацію у сфері ІТ індустрії.конкурентний рівень оплати праці та премії;підтримка керівника;професійний розвиток та навчання;можливості для побудови кар'єри;графік роботи: 8 годин/5 днів, 2 вихіднихробота можлива в офісі та віддалено (в районі метро «Бульвар Вечірній»).офіційне працевлаштування, робота за контрактом!Вимоги:вища освіта (наявна або в процесі отримання), бажання працювати на результат, активність, цілеспрямованість, ініціативність;досвід на аналогічній посаді не обов’язковий;активна життєва позиція, відмінні комунікативні навички та організаторські здібності;грамотна письмова і усна мова;знання української мови на високому рівні (бажано англійської також);знання ділового етикету;готовність вивчати нові навики та віддаватися роботі.Знання компютера та користування смартфоном на найвищому рівні.Обов’язки:адміністративна та інформаційна підтримка діяльності керівника;супровід на зустрічах, проведення онлайн та офлайн зустрічей з клієнтами та переговорів через Zoom, Meet, Teams;підготовка необхідної інформації і документів, комерційних пропозицій, листів, допомога в роботі комманди компанії;контроль проведення угод, CRM;швидка та ефективна взаємодія;супровід керівника, розпорядок дня, зустрічі;виконання особистих доручень керівника (в рамках робочих компетенцій);навички користування комп’ютером (MS Office, Фоторедактори)робота з сайтами та соціальними мережами (копірайтинг, оформлення та наповнення)використання ШІ систем (навчимо в процесі роботи)Відправляючи резюме на дану вакансію, Ви підтверджуєте актуальність всіх зазначених персональних даних і даєте свою згоду на їх обробку.

