Адміністратор

Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги

Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери

Hard skills

  • Аналіз даних

  • Базові цифрові навички

  • Виконання законодавчих норм

  • Використання основ ділової комунікації

  • Діловий етикет

  • Документування та звітність

  • Збір статистичних даних

  • Навички презентації

  • Робота з CRM

  • Робота з IP-телефонією

  • Робота з інструментами адміністратора

  • Робота з касовим апаратом

  • Робота з контролючими органами

  • Робота з різними типами конфіденційної інформації

  • Робота з різними типами рецепцій

  • Робота з сайтом

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Організація робочого місця адміністратора

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Офіс-менеджер

Про нас:Наша компанія, надає агротехнічні послуги по всій території України. Ми співпрацюємо з великими агропідприємствами, використовуємо сучасну техніку та вибудовуємо прозору систему управління й обліку. Запрошуємо до команди уважного та організованого офіс-менеджера, який допоможе підтримувати порядок у документообігу та офісі.Основні обов’язки: Ведення внутрішнього документообігу компанії Внесення первинних документів у 1С Формування та передача документів бухгалтеру Ведення внутрішнього реєстру договорів Замовлення канцтоварів та господарських матеріалів Контроль надходжень від клієнтів Вимоги до кандидата: Базові знання бухгалтерського обліку в Україні Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією Навички діловодства та організації офісної роботи Відповідальність, уважність, акуратність Здатність працювати в режимі багатозадачності Вік до 33 років (бажано) Ми пропонуємо: Роботу у стабільній компанії з сучасним підходом до агросервісу Навчання та повне введення в обов’язки Комфортне робоче місце в офісі Заробітну плату за результатами співбесіди Можливість кар'єрного зростання та розширення функціоналу 📩 Надсилайте ваше резюме або телефонуйте за номером +38−067−567−64−74

Дніпро
Повна зайнятість
Офіс-менеджер нотаріальної конторы

Нотаріальна контора (приватний нотаріус) шукає «Сонце офісу» — офіс-менеджера для виконання господарських функцій (не юридична направленість роботи).Вимоги до кандидата:Комунікабельність, доброзичливість та ввічливість у спілкуванні з клієнтами;Акуратність та відповідальність;Швидке навчання і старанність;Впевнене користування офісною технікою;Пунктуальність.Умови роботи:повна зайнятість (пн.-пт. с 09:00 до 18:00), можливе зміщення графіку;офіційне працевлаштування;сучасний комфортний офіс в центрі міста в районі Майдану;можливість навчання та розвитку.Обов`язки:Забезпечення співробітників офісу всім необхідним (виконання стандартних закупівель);Зустріч відвідувачів;Приготування чаю/кави;Контроль порядку в офісі;Робота з платіжними терміналами для оплати послуг клієнтами;Виконнаня інших разових доручень.Бажаєте працювати у команді професіоналів, навчатися та набувати позитивного досвіду, — чекаємо на Ваші резюме.С повагою, Наталя, .

Київ
24500 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор салону краси

Вимоги: ввічливість, комунікабільність, відповідальність, охайність Умови роботи: 2/2, 15 робочих днів, з 8.30 -20.00 чи під записОбов’язки: зустріч гостей, ведення записів та сторіс, дзвінки,.пригощання кавою, підтримка чистоти, касовий

Одеса
13000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор салону краси

Beauty house «Nice One» шукає адміністратора у місті Черкаси. Ми шукаємо людину, яка зможе стати частиною нашої дружньої команди і допомогти нам забезпечити високий рівень обслуговування наших клієнтів.НЕ потрібно відповідати на телефонні дзвінки та формувати записи.Основні обов’язки:Координація та контроль роботи майстрів салону краси;Зустріч гостей;Приготування напоїв;Контроль за чистотою та порядком в салоні краси;Розрахунок ;Розв’язання конфліктних ситуацій з клієнтами.Вимоги:Досвід роботи на позиції адміністратора салону краси від 1 року;Висока відповідальність, організованість та комунікабельність;Ми пропонуємо:Гнучкий графік роботи; 3-4 робочих днів з 09:00 до 21:00 плаваючі.Кар'єрний ріст та професійний розвиток;Дружній колектив та приємну атмосферу у роботі.Якщо ви відповідаєте нашим вимогам та бажаєте стати частиною нашої команди, надсилайте своє резюме на нашу електронну адресу або зв’яжіться з нами за допомогою viber, telegram.

Черкаси
7250 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор зі знанням польської мови

Адміністратор зі знанням польської мови39 000 — 50 000 ?   ставка + %Бараков Д.С., ФОПКиевр-н. Соломенскийметро БерестейскаяПривіт ! :)))Ми - ARMA GROUP . Наша компанія успішно існує уже більше 5 років та ми не плануємо зупинятися адже маємо клієнтів по всьому світу. Тому нам потрібен саме ТИЩо потрібно робити?Якісна консультація клієнтів та надання інформації стосовно послуг компанії;Ведення звітності за результатами своєї роботи;Гарний настрій та бажання працювати.робота в CRM-системі ( якщо немає досвіду - всьому навчаємо)З нашої сторони:Оплачуване навчання, що оплачується з першого дня!)Безпечний офіс з позитивним колективом;Високий рівень заробітньої плати (фікс. ставка 1300$ + бонуси + премії + приємні подарунки);Щотижневий Team Building;Графік роботи з 10:00 до 19:00 (Без затримок!)Затишний та сучасний бізнесцентр

Київ
61500 грн /місяць
Повна зайнятість