Адміністратор
Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги
Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери
Hard skills
Аналіз даних
Базові цифрові навички
Виконання законодавчих норм
Використання основ ділової комунікації
Діловий етикет
Документування та звітність
Збір статистичних даних
Навички презентації
Робота з CRM
Робота з IP-телефонією
Робота з інструментами адміністратора
Робота з касовим апаратом
Робота з контролючими органами
Робота з різними типами конфіденційної інформації
Робота з різними типами рецепцій
Робота з сайтом
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Організація робочого місця адміністратора
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Адміністратор
Адміністратор
Експерти:
Тетяна Біла, Ярослав Заблоцький
Вакансії
Дивитись всіАдміністратор обробки інтернет заявок (оплата щодня)
Оплата кожен день, ставка за зміну - 1100 грн. Суть роботи - допомога менеджеру в обробці вхідних повідомлень, розсортування листів по категоріям Зайнятість - підбираємо на співбесіді Потрібно 5 людей З приводу роботи пишіть нашому менеджеру у телеграм, його нік @ManagerRabotaKyiv
Адміністратор магазину (без досвіду/з навчанням)
Ми запрошуємо вас приєднатися до нашої команди як адміністратор магазину! Ваша роль буде ключовою у забезпеченні плавного функціонування магазину та створенні приємного досвіду для наших клієнтів. Обов’язки: Вітаємо та консультуємо клієнтів.Прийом та обробка замовлень.Ведення касової операції.Забезпечення належної організації.Взаємодія з постачальниками. Вимоги: Бажання працювати на посаді адміністратора.Грамотність та відмінні комунікаційні навички.Відповідальність та уважність до деталей.Здатність працювати в команді. Ми пропонуємо: Роботу в стабільній компанії з дружнім колективом.Конкурентоспроможну заробітну плату.Гнучкий графік роботи та можливість бути частиною команди, що забезпечує високий рівень обслуговування.
Діловод - архіваріус (державна установа).
Завдання та обов'язки:Приймає, реєструє кореспонденцію та направляє у підрозділи.Веде облік відправленної та отриманої кореспонденції. Забезпечує зберігання службової документації. Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень: вища освітаУважніть, працьовитість.Досконала робота на ком'ютері.
Особистий помічник у Сарни
Вітаємо! Ми група компаній малого та середнього бізесу у сфері виробництва і наданні послуг. Запрошуємо приєднатись до нашої команди в якості особистого помічника. Що буде входити в обовʼязки: Адміністративна підтримка керівника. Організація та контроль виконання поточних завдань. Приймати активну участь в пошуку необхідного ресурсу для вдосконалення роботи того чи іншого напрямку. Організація та координація робочого процесу керівництва. Інші адміністративні обовʼязки та доручення керівника. Вимоги до посади: Вільне володіння ПК та використання можливостей інтернету. Висока відповідальність та організованість. Вища освіта. Ініціативність та бажання розвиватись. Як переваги : Знання іноземної мови. Посвідчення водія, власний автомобіль. Пропонуємо: Ставка від 35000 грн Гарні бонуси за ініціативність Підтримку в навчанні та розвитку Графік роботи: Понеділок — пʼятниця з 9:00 — 18:00 Місце роботи м. Сарни
Помічник керівника
Про нас: Ми — меблева компанія Lefico, що перетворює простір на затишок. Наш керівник — енергійна, стратегічна й амбітна людина. І йому потрібна друга рука, розум і Google-календар в одному обличчі :)Ось за цими посиланнями зможеш познайомитись з нами: https://lefico.com.ua/uk/525-2/ https://www.instagram.com/lefico_ua/Що ми пропонуємо? Роботу в компанії, де кожен стілець — з характером, і кожен день — не як вчора Роботу в молодій та креативній команді, де кожен працівник — цінний гвинтик у робочому механізмі Постійну підтримку керівника (а не просто «роби, як знаєш») Прозору ЗП, цікаві задачі та розвиток Професійне зростання в залежності від твоїх здібностей Ти — ідеальний кандидат, якщо: Любиш порядок, списки, плани і коли все за розкладом Можеш зібрати щоденний хаос у спокійний Excel Маєш навички роботи у CRM системах та різноманітних офісних програмах Вмієш швидко реагувати, домовлятись, писати листи, бронювати, організовувати Не боїшся слова «дедлайн» Володієш грамотністю, тактовністю і базовими навичками «врятувати день» Що входитиме у твої завдання? Організація робочого графіка керівника (дзвінки, зустрічі, дедлайни) Комунікація з партнерами, підрядниками, відділами Пошук різноманітних матеріалів за запитом керівництва на платформах та сайтах України Контроль завдань і нагадування «а ви вже???» Підготовка документів, звітів, презентацій Координація внутрішніх процесів — від «привіт» новому працівнику до «де наші візитки?» Хочеш стати тим, без кого нічого не працює — але все працює круто?Надсилай резюме на телеграм @Aloale_aloale з темою «Помічник керівника — я!»