Адміністратор
Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги
Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери
Hard skills
Аналіз даних
Базові цифрові навички
Виконання законодавчих норм
Використання основ ділової комунікації
Діловий етикет
Документування та звітність
Збір статистичних даних
Навички презентації
Робота з CRM
Робота з IP-телефонією
Робота з інструментами адміністратора
Робота з касовим апаратом
Робота з контролючими органами
Робота з різними типами конфіденційної інформації
Робота з різними типами рецепцій
Робота з сайтом
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Організація робочого місця адміністратора
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Адміністратор
Адміністратор
Експерти:
Тетяна Біла, Ярослав Заблоцький
Вакансії
Дивитись всіОфіс-менеджер
Про нас:Наша компанія, надає агротехнічні послуги по всій території України. Ми співпрацюємо з великими агропідприємствами, використовуємо сучасну техніку та вибудовуємо прозору систему управління й обліку. Запрошуємо до команди уважного та організованого офіс-менеджера, який допоможе підтримувати порядок у документообігу та офісі.Основні обов’язки: Ведення внутрішнього документообігу компанії Внесення первинних документів у 1С Формування та передача документів бухгалтеру Ведення внутрішнього реєстру договорів Замовлення канцтоварів та господарських матеріалів Контроль надходжень від клієнтів Вимоги до кандидата: Базові знання бухгалтерського обліку в Україні Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією Навички діловодства та організації офісної роботи Відповідальність, уважність, акуратність Здатність працювати в режимі багатозадачності Вік до 33 років (бажано) Ми пропонуємо: Роботу у стабільній компанії з сучасним підходом до агросервісу Навчання та повне введення в обов’язки Комфортне робоче місце в офісі Заробітну плату за результатами співбесіди Можливість кар'єрного зростання та розширення функціоналу 📩 Надсилайте ваше резюме або телефонуйте за номером +38−067−567−64−74
Офіс-менеджер нотаріальної конторы
Нотаріальна контора (приватний нотаріус) шукає «Сонце офісу» — офіс-менеджера для виконання господарських функцій (не юридична направленість роботи).Вимоги до кандидата:Комунікабельність, доброзичливість та ввічливість у спілкуванні з клієнтами;Акуратність та відповідальність;Швидке навчання і старанність;Впевнене користування офісною технікою;Пунктуальність.Умови роботи:повна зайнятість (пн.-пт. с 09:00 до 18:00), можливе зміщення графіку;офіційне працевлаштування;сучасний комфортний офіс в центрі міста в районі Майдану;можливість навчання та розвитку.Обов`язки:Забезпечення співробітників офісу всім необхідним (виконання стандартних закупівель);Зустріч відвідувачів;Приготування чаю/кави;Контроль порядку в офісі;Робота з платіжними терміналами для оплати послуг клієнтами;Виконнаня інших разових доручень.Бажаєте працювати у команді професіоналів, навчатися та набувати позитивного досвіду, — чекаємо на Ваші резюме.С повагою, Наталя, .
Адміністратор салону краси
Вимоги: ввічливість, комунікабільність, відповідальність, охайність Умови роботи: 2/2, 15 робочих днів, з 8.30 -20.00 чи під записОбов’язки: зустріч гостей, ведення записів та сторіс, дзвінки,.пригощання кавою, підтримка чистоти, касовий
Адміністратор салону краси
Beauty house «Nice One» шукає адміністратора у місті Черкаси. Ми шукаємо людину, яка зможе стати частиною нашої дружньої команди і допомогти нам забезпечити високий рівень обслуговування наших клієнтів.НЕ потрібно відповідати на телефонні дзвінки та формувати записи.Основні обов’язки:Координація та контроль роботи майстрів салону краси;Зустріч гостей;Приготування напоїв;Контроль за чистотою та порядком в салоні краси;Розрахунок ;Розв’язання конфліктних ситуацій з клієнтами.Вимоги:Досвід роботи на позиції адміністратора салону краси від 1 року;Висока відповідальність, організованість та комунікабельність;Ми пропонуємо:Гнучкий графік роботи; 3-4 робочих днів з 09:00 до 21:00 плаваючі.Кар'єрний ріст та професійний розвиток;Дружній колектив та приємну атмосферу у роботі.Якщо ви відповідаєте нашим вимогам та бажаєте стати частиною нашої команди, надсилайте своє резюме на нашу електронну адресу або зв’яжіться з нами за допомогою viber, telegram.
Адміністратор зі знанням польської мови
Адміністратор зі знанням польської мови39 000 — 50 000 ? ставка + %Бараков Д.С., ФОПКиевр-н. Соломенскийметро БерестейскаяПривіт ! :)))Ми - ARMA GROUP . Наша компанія успішно існує уже більше 5 років та ми не плануємо зупинятися адже маємо клієнтів по всьому світу. Тому нам потрібен саме ТИЩо потрібно робити?Якісна консультація клієнтів та надання інформації стосовно послуг компанії;Ведення звітності за результатами своєї роботи;Гарний настрій та бажання працювати.робота в CRM-системі ( якщо немає досвіду - всьому навчаємо)З нашої сторони:Оплачуване навчання, що оплачується з першого дня!)Безпечний офіс з позитивним колективом;Високий рівень заробітньої плати (фікс. ставка 1300$ + бонуси + премії + приємні подарунки);Щотижневий Team Building;Графік роботи з 10:00 до 19:00 (Без затримок!)Затишний та сучасний бізнесцентр