Адміністратор
Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги
Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери
Hard skills
Аналіз даних
Базові цифрові навички
Виконання законодавчих норм
Використання основ ділової комунікації
Діловий етикет
Документування та звітність
Збір статистичних даних
Навички презентації
Робота з CRM
Робота з IP-телефонією
Робота з інструментами адміністратора
Робота з касовим апаратом
Робота з контролючими органами
Робота з різними типами конфіденційної інформації
Робота з різними типами рецепцій
Робота з сайтом
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Організація робочого місця адміністратора
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіАдміністратор (органи державної влади та місцевого самоврядування)
№ вакансії: 19012309070034 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансії.Посада: адміністратор (органи державної влади та місцевого самоврядування). Завдання та обов'язки, опис робіт: 1901_062. Надання адміністративних послуг відповідно до чинного законодавства. Бажано наявність юридичної освіти. Вільне володіння державною мовою (наявність сертифікату або атестату). Режим роботи: 5-денний робочий тиждень.Вимоги до кандидата: Освітній рівень: Магістр, з досвідом роботи.Особистісні компетенції: Відповідальність, акуратність, бажання працювати. Професійні компетенції: Виконання обов'язків згідно Посадової інструкції.
Адміністратор магазину
Надзвичайні продукти створюють надзвичайні люди!В мережі магазинів «Свій Маркет» оголошується конкурс на посаду адміністратора магазину м. Городок, вул. Чорновола, 8д.Для нас важливо:Активність та бажання розвиватись;Порядність та відповідальність;Працьовитість та пунктуальність.В твої обов’язки входить:Здійснення організації та контроль роботи торгового залу;Контроль за термінами продукції, яка продається;Контроль роботи касира, здійснення інкасації;Відкриття, закриття магазину (зміни);Контроль прийому продукції, заповнення необхідної документації;Контроль зовнішнього вигляду працівників та розподіл між ними обовязків;Контроль правил складування та товарного сусідства.Ми пропонуємо:Гнучкий графік роботи;Вчасна та стабільна виплата заробітної платиКорпоративне таксі;Робота у дружньому колективі;Безкоштовне навчання.Якщо ти прагнеш розвитку та змін, долучайся, стань частиною «Своя Команда»!За деталями звертайтесь за номером телефону +38 або + 38 .
Офіс-менеджер
Про що це?Ми шукаємо ритм нашої компанії в особі офіс-адміністратора.Хто ми?Ми займаємося розробками в галузі управління ризиками та промисловою безпекою. Так, на перший погляд, це звучить складно, але ми пояснимо вам все дуже простими словами. І багато разів повторимо. І не образимося, якщо ви перепитуватимете.За 11 років роботи ми створили компанію, де самі працюємо з величезним задоволенням. Ми перші та найкращі у своїй сфері.Відгуки клієнтів про нас тут: https://g.co/kgs/qvFbUFНаша філософія полягає в тому, щоб робити свою роботу чудово та отримувати від цього кайф. І гроші звісно. Ми проти бюрократії, пліток, самодурства та просиджування штанів. Ми маємо маленьку команду, яку ми складаємо з діамантів. У нас затишно і по-домашньому, жодних дрес-кодів та по-батькові. Ми любимо нові ідеї та готові їх впроваджувати, вміємо приймати критику і не ображатись.Кого ми шукаємо?Людини з гарним почуттям гумору, якому не цікаво ходити щодня в нелюбий офіс і просто перекладати папірці. Якщо у вас світла голова, синдром відмінниці (ка), технічний склад розуму - вам буде у нас добре.Обов'язки: Взаємодія з нашими інженерами (отримання заявок на навчання, медогляди, технічні заходи, відстеження оплати, подання та моніторинг готовності заявок у підрядників).Взаємодія з нашими клієнтами (все те ж саме, що і з інженерами, тільки у зворотний бік). Робота в CRM-системі – внесення інформації, постановка завдань, відстеження термінів виконання, контроль якості виконаних робіт. Забезпечення життєдіяльності офісу (простежити, щоб папір у принтері не закінчився, було чого на кухні похом'ячити, замовити клінера або майстра чого б це не було, і побути GPS-навігатором для кур'єрів).Що ми пропонуємо?Офіс закритого типу на Подолі, ст. метро «Тараса Шевченка».Американський стиль управління - якщо все зроблено, нам все одно, чим ви зайняті за своїм комп'ютером.ЗП - по результатам співбесіди.Графік роботи: 10:00 - 18:00, понеділок-п'ятницяРозглядаємо кандидатів виключно за відправленими резюме.
Адміністратор рецепції
Вакансія: Адміністратор рецепціїМи, фітнес клуб «yes fitness premium» запрошуємо на роботу відповідального та енергійного Адміністратора рецепції. Наш клуб розташований у центрі міста Одеса та володіє сучасним обладнанням для тренувань.Обов’язки:Привітний прийом клієнтів на рецепції; Реєстрація відвідувачів та укладання договорів; Надання інформації про послуги фітнес клубу; Контроль за чистотою та порядком в рецепції; Взаємодія з тренерським складом для планування тренувань клієнтів. Вимоги: Відсутність шкідливих звичок; Висока рівень комунікабельності та вміння працювати з людьми; Бажання навчатися та розвиватися; Вміння працювати в команді. Ми готові взяти на роботу студентів та людей без досвіду роботи на аналогічній посаді. Надамо можливість отримати цінний досвід у сфері обслуговування та фітнесу.Якщо ви прагнете стати частиною нашої команди та працювати в дружньому колективі, надсилайте ваше резюме за вказаним контактним номером телефону. Вас чекає цікава та перспективна робота в сфері фітнесу!
Адміністратор сервісного центру з ремонту автомобілів
Вакансія «Адміністратор сервісного центру з ремонту автомобілів» у компанії «ЗакарпатЄвроТранс Автоград» у місті Мукачево.Вимоги: Вища освіта. Відмінні комунікативні навички. Вміння працювати в умовах високого навантаження. Відповідальність та організованість. Комп’ютерна грамотність. Обов’язки: Прийом та обробка заявок на автосервіс. Організація графіку роботи майстрів. Консультація клієнтів щодо послуг та цін. Контроль якості виконаних робіт. Ведення документації та звітність. Забезпечення взаємодії між клієнтами та майстрами. Ми пропонуємо: Кар'єрний ріст у стабільній компанії. Офіційне працевлаштування та гідну заробітну плату. Дружній колектив та комфортні умови праці. Можливість професійного зростання та розвитку навичок. Графік роботи: понеділок-п'ятниця з 09.00 до 18.00, субота — з 09.00 до 14.00 (робочою є кожна друга субота) Приєднуйтесь до нашої команди, де ви зможете розвиватися та досягати нових висот у сфері автомобільного сервісу!