Адміністратор
Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги
Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери
Hard skills
Аналіз даних
Базові цифрові навички
Виконання законодавчих норм
Використання основ ділової комунікації
Діловий етикет
Документування та звітність
Збір статистичних даних
Навички презентації
Робота з CRM
Робота з IP-телефонією
Робота з інструментами адміністратора
Робота з касовим апаратом
Робота з контролючими органами
Робота з різними типами конфіденційної інформації
Робота з різними типами рецепцій
Робота з сайтом
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Організація робочого місця адміністратора
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіКеруючий магазином одягу
Шукаємо в свою команду Керуючого магазину одягу.Ми, магазин жіночого одягу Bright You, із 7 річним досвідом, запрошуємо у свою команду продавця-консультанта.Спеціалізуємося на італійському фабричному одязі. На протязі усього періоду роботи ми ВЛАСНОРУЧ на фабриках обираємо кожну колекцію, а саме ексклюзивні речі, які ідеально поєднуються між собою, що вигідно нас виділяє серед інших. Поповнення колекції щомісяця.Кожен образ представлений на фото та відео. Усю колекцію ми знімаємо самі, що дає нам змогу успішно тримати також онлайн магазин та чудово продавати колекції в офлайн. Це велика праця, то ж у своїй команді хочемо мати людину, яка буде горіти з нами однією ідеєю і буде мати бажання розвиватися разом із нами.Від нашого кандидата ми очікуємо: Вища освіта; Досвід роботи від 1 року Адміністратором (керівником магазину) в Fashion індустрії. Досвід управління колективом не менше 3-х осіб; Уміння створити образ. Здатність втілювати цікаві, естетично привабливі візуальні композиції, які привертають увагу покупців; Знання норм касової дисципліни; Знання нормативної документації магазину і правових основ торгівлі; Знання технічних вимоги до якості товарів, правил їх складування та зберігання; Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача (Excel, Word, 1С,). Забезпечення ефективної та безперебійної роботи магазину; Виражені лідерські якості (вміння приймати рішення і нести за них відповідальність, стресостійкість, амбіційність, орієнтація на результат, активність). Особисті якості: активна життєва позиція, відмінні організаторські здібності, ініціативність, цілеспрямованість, системність, клієнтоорієнтованість, захоплення модними тенденціями і стилізацією одягу. Обов’язки: Організація ефективної роботи, відповідальність за позитивну динаміку магазину; Управління персоналом (навчання, мотивація, контроль); Забезпечення високого рівня обслуговування покупців і зростання економічних показників; Взаємодія з контролюючими органами; Прийом товару, проведення інвентаризацій; Звітність та комунікації з дирекцією компанії; Виконання службових завдань керівництва; Організація і контроль операційною діяльністю магазину: касові операції, приймання і відправлення товару, залишки, фінансова звітність, облік і інше.; Візуальний мерчандайзинг. Ми пропонуємо: Високий рівень заробітної плати; Знижки на покупки в нашому магазині; Офіційне оформлення; Процес наставництва і навчання, молодий і дружний колектив; Відкрите креативу керівництво; Графік роботи 5/2 з 10:00 до 19.00. Наш Instagram: @bright.you З питань вакансії дзвоніть або пишіть на viber / telegram: +380977895564.Чекаємо на Ваше резюме: brightyou.nikolaev@gmail.com
Адміністратор клініки
Вимоги: Приватна стоматологічна клініка на Печерську запрошує на роботу адміністратора. Вимоги до кандидата: повна або неповна вища освіта бажаний досвід роботи в сфері «Стоматологія»; знання англійської мови Функціональні обов’язки: прийом дзвінків; координація роботи запису пацієнтів; ведення медичної документації; запис на прийом пацієнтів; робота з касовим апаратом та ін. Компанія надає: офіційне працевлаштування; гідний рівень оплати праці; соціальний пакет відповідно до законодавства України; навчання працівників.
Адміністратор масажного салону
Студія масажу Caramel - це професійний масажний салон, що знаходиться у самому центрі міста Львів , який спеціалізується на наданні різноманітних масажних послуг для здоров’я і релаксації клієнтів ,триває набір персоналу . Ми в пошуках крутого адміністратора та масажистів від 18р. - Вміння ефективно працювати в команді та спілкуватися з клієнтами - Досвід роботи не обов’язковий Пропонуємо : - Високу заробітню плату - Приємну та дружню робочу атмосферу в команді професіоналів - Зручний графік роботи та можливість гнучкого розкладу . Якщо ви маєте бажання працювати в сфері масажу , вмієте працювати з клієнтами та готові приєднатися до нашої команди , чекаємо вас на співбесіду .
Адміністратор (мережа студій)
Розвиваємо мережу студій перманентного макіяжу Україна, Польща, Чехія, наш Instagram: contour_kh Ми були спеціалізованою та найбільшою школою-студією перманентного макіяжу (татуажу) у Харкові та Україні!Переїхали до Вінниці, та вже відкрили філії:Україна — Вінниця, Київ, Харків, Дніпро, Івано-Франківськ, Богодухів.Польща — Вроцлав.Чехія — Прага.Та плануємо відкріття ще! Щомісяця ростемо на 10−20% і знаємо, що робити для подальшого зростання! Нам потрібен позитивний, енергійний співробітник, орієнтований на результат, який бажає розвиватися, навчатися і щороку зростати щонайменше вдвічі в матеріальному плані.Рівень доходу співробітників нашої компанії залежить від уміння виконувати поставлені завдання та реалізовувати проекти і на 1 етапі може досягати до 17 000 грн на місяць, а на 2 етапі від 17 000 грн.Вимоги до кандидата: позитивність! навички роботи по телефону та готовність до телефонних продажів емоційне та грамотне мовлення досвід роботи з клієнтами, у продажах або консультуванні впевнений користувач ПК, Інтернет, соціальні мережі. вміння працювати на результат комунікабельність, уважність, відповідальність Виконувані обов’язки: виконання поточних завдань керівника проводити телефонні консультації з клієнтами та продавати послуги спілкування з клієнтами у месенджерах робота з CRM системою та онлайн таблицями (навчаємо) робота з базою нових та існуючих клієнтів Наші переваги: Графік: 3/3 плаваючий (14−16 днів на місяць) Кар'єрне зростання, можливість очолювати проекти, напрямки. Робота в компанії, що навіть у такий час стабільно розвивається. Колектив успішних, позитивних молодих людей, націлених на результат, готових надати допомогу та підтримку. Знижки до -50% на наші послуги. Чекаємо на Ваше резюме прямо зараз. Ми обов’язково з Вами зв’яжемося та запросимо на співбесіду.
Адміністратор салону краси
За 7 років роботи студії ми збудували найкращу адміністративну структуру, яку ти ще не бачила! Кожен фахівець виконує тільки свої обов'язки. Ніяких дод. завдань та зайвої роботи. І у зв'язку з розширенням, нам потрібен адміністратор рецепції, на якого чекають найяскравіші корпоративи, найадекватніші керівники та найдружніший колектив! Інстаграм салону @studio_mostton Вимоги: Резюме, обов'язково з фотоДосвід роботи адміністратором (салон краси/клініка/барбершоп) є обов'язковим від 6 місяців.Робота з вхідними/вихідними дзвінкамиКомунікація з клієнтом у месенджерахГрамотна мова, вміння чітко висловлювати свої думкиКомунікабельність, ввічливість, стресостійкість Вимоги: Графік з 10:00-20:00Зміни 2/2, 3/3 (за згодою)Заробітна плата - ставка + 40% від продажу косметики (Середня та реальна ЗП від 22000-25000 грн) Обов'язки: Робота з клієнтом (розрахунок, повторний запис)Здійснення продажу косметикиРобота в програмі Beauty Pro Відгукнутись можна на вакансію на цьому сайті