Адміністратор

Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги

Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери

Hard skills

  • Аналіз даних

  • Базові цифрові навички

  • Виконання законодавчих норм

  • Використання основ ділової комунікації

  • Діловий етикет

  • Документування та звітність

  • Збір статистичних даних

  • Навички презентації

  • Робота з CRM

  • Робота з IP-телефонією

  • Робота з інструментами адміністратора

  • Робота з касовим апаратом

  • Робота з контролючими органами

  • Робота з різними типами конфіденційної інформації

  • Робота з різними типами рецепцій

  • Робота з сайтом

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Організація робочого місця адміністратора

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Адміністратор магазину, Луцьк

Національна мережа магазинів товарів для дому «Червоний маркет» запрошує у свою команду талановитого та амбітного кандидата на посаду «Адміністратор магазину», який готовий очолити магазин за адресою: пр-т Президента Грушевського, 31Твої обов’язки:забезпечувати безперебійну роботу магазину;працювати з товаром, прийняття, переміщенням;підбирати та навчати персонал, формувати команду;організовувати роботу, управляти та мотивувати персонал;виконувати плани продажів на 100%.З нами ти будеш:працювати в компанії, що стрімко розвивається та зростає.будувати кар'єру, навчатися та здобувати досвід у команді;швидко освоювати роботу з усіма групами товарів, адже наші магазини пропонують найбільш потрібні й актуальні товари для дому та побуту;мати гнучкий графік, стабільну зарплату, оплачуване навчання та розвиток в компанії.Зверніть увагу, що зворотний зв’язок за результатами розгляду резюме на вакансію надається протягом трьох робочих днів у разі позитивного рішення.Реєструйтеся на співбесіду за номером:  - ЯнаЗаповнюйте анкету за посиланням https://forms.gle/z6f5JuWRHj68Uo73A та чекайте на зворотний зв’язок від наших спеціалістів.Є робота — є перспектива з Червоним Маркетом!

Луцьк
21750 грн /місяць
Повна зайнятість
Керуючий магазину (м. Житомир)

Національна мережа супермаркетів «ЕКО-МАРКЕТ» запрошує до своєї команди Керуючого магазином.Очікування від нашого кандидата:Досвід формування та управління командою;Вища освіта (бажано профільна — торгова, економічна);досвід роботи на керівній посаді (продуктовий Retail) — від 2-х років;Розуміння основ економіки підприємства, бюджетування, фінансового планування, маркетингу;Павички роботи з комерційними показниками;Організованість, впевнені навички керівника, вміння швидко приймати рішення і відповідати за результат.Обов’язки:Організація та контроль операційної діяльності магазину;Робота з товаром: контроль приймання, уцінки, списання товару; контроль розміщення товару, контроль постачання товару, замовлення товару, аналіз комерційних та економічних показників, виконання планових показників;Робота з персоналом: навчання співробітників, планування роботи тощо;Забезпечення і контроль дотримання всіх стандартів роботи в магазині (мерчандайзинг, облік руху товарів, обслуговування покупців, розрахунково-касові операції тощо);Дотримання вимог стандартів системи НАССР і внутрішніх документів.Ми пропонуємо:Офіційне працевлаштування з першого робочого дня;Корпоративне навчання (оплачується);Стабільна виплата заробітної плати.Чекаємо Ваше резюме з побажаннями щодо рівня заробітної плати!Ми стратегічно вирішили працювати до останнього там, де це можливо! Приєднуйтесь до нас!тел. Юлія.

Житомир
Повна зайнятість
Офіс-менеджер

Що ти будеш робити:Приймати замовлення та спілкуватись з постійним клієнтамиКонтролювати виконання замовленьПідготовка первинних документів в програмі 1СВимоги:- Досвід роботи в прогармі 1СГрафик работы: с 8:00 до 17:00 (сб., нд. — вихідні) 

Бориспіль, Бориспільська міська ОТГ, Київська область
19000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор клініки

Медичний центр «Клініка Святого Даміана Цілителя» (ПП Клініка антистаріння «МЕДІКОМ»)Клініка успішно працює на ринку України з 2002 року, фокусується на покращенні якості життя і довголіття, використовуючи постулати функціональної медицини, в основі яких лежить профілактика і лікування хронічних хвороб. У своїй практиці опирається на світових лідерів в галузі діагностики і методах лікування, враховуючи індивідуальний підхід до кожного пацієнта.До своєї команди професіоналів, запрошуємо досвідчених працівників, які зацікавлені в роботі на результат та мають бажання постійно розвиватися.Для кандидата на посаду адміністратор клініки, пропонується: Стабільна робота та офіційне працевлаштування (оплачувана відпустка 24 календарні дні, оплачувані лікарняні, повний соціальний пакет); Достойний рівень заробітної плати (посадовий оклад з надбавками 35 065 грн. — податки 23% = 27 000 грн. —  до виплати); Добре облаштоване і оснащене робоче місце; Згуртований та сталий колектив, дружня атмосфера, принцип взаємодопомоги, розвинута корпоративна культура; Прямий зв’язок та підтримка від керівництва компанії для покращення робочого процесу; Можливість професійного удосконалення та кар'єрного росту; Як бонус від компанії, особисті знижки на медичні послуги та товари (консультації лікарів, лабораторна та функціональна діагностика, нутрицевтики); Обов’язки кандидата на посаду адміністратор клініки: зустріч пацієнта, оформлення первинної документації; організація та координація прийому пацієнта; комунікація з потенційними або дійсними пацієнтами по телефону, ел.пошті, месенджерам, сайті; співпраця з внутрішнім персоналом щодо операційних питань; робота з медичною інформаційною системою (МІС); Обов’язки кандидата на посаду адміністратор клініки: повна вища освіта ступеня не нижче бакалавра; досвід роботи від 1 року; бажання навчатися і працювати в компанії, яка постійно розвивається; вміння працювати в команді; знання ПК на рівні впевненого користувача; гарні навички та бажання спілкуватись з людьми, висока культура мови та письма

Київ
27000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор офісу, офіс-менеджер Буча

Товариство «Відважних» — група будівельних компаній, що об'єднала талановитих та організаційно сильних людей, які змінюють світ на краще, таЯкщо ТИ:активний та креативний;комунікабельний та оптимістичний;маєш амбіції та власну точку зору;цілеспрямований на результат;бажаєш вчитися новому та вдосконалюватися;не боїшся труднощів та нових викликів;жадаєш розвитку та досягнення нових цілей;бажаєш робити цей світ краще;отримуєш задоволення від роботи з нерухомістю;любиш дивитись в щасливі очі своїх клієнтів, коли вони отримують ключі від своєї домівки;мрієш не лише про новий колектив, а й про справжніх друзів…Тоді ТИ — саме та людина, на яку ми так чекаємо!Наші співробітники не дадуть сумувати, навчать новому і поділяться секретами успішної роботи!У нас класний офіс, весела та дружня команда. Ми багато та результативно працюємо, але й не забуваємо разом добре відпочивати і цікаво проводити час.Зацікавило? Тоді хутчіш телефонуй та дізнавайся деталі Надсилайте Ваші резюме на ел.пошту —

Буча, Бучанська міська ОТГ, Київська область
30000 грн /місяць
Повна зайнятість