Адміністратор

Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги

Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери

Hard skills

  • Аналіз даних

  • Базові цифрові навички

  • Виконання законодавчих норм

  • Використання основ ділової комунікації

  • Діловий етикет

  • Документування та звітність

  • Збір статистичних даних

  • Навички презентації

  • Робота з CRM

  • Робота з IP-телефонією

  • Робота з інструментами адміністратора

  • Робота з касовим апаратом

  • Робота з контролючими органами

  • Робота з різними типами конфіденційної інформації

  • Робота з різними типами рецепцій

  • Робота з сайтом

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Організація робочого місця адміністратора

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Помічник керівника

ROYAL RENT CAR — компанія, що спеціалізується на оренді автомобілів та індивідуальних трансферах по Україні та Європі. У нашому автопарку — авто від економ до преміум класу. Гарантуємо комфорт, надійність та високий рівень сервісу для кожного клієнта.Вимоги: Вакансія: Помічн Впевнений користувач ПК (Word, Excel, електронна пошта) Вміння працювати з первинною документацією Навички ділового спілкування та ведення переписки Організованість, відповідальність, уважність до деталей Вміння працювати в команді та комунікувати з бухгалтером Бажання навчатись і розвиватись Умови роботи: Понеділок-пʼятниця з 10:00 до 17:00Обов’язки: Ведення та обробка первинної документації Координація роботи керівника: ведення календаря, організація зустрічей, нагадування про важливі події Комунікація з бухгалтером, передача необхідних документів Ведення ділової переписки (електронна пошта, месенджери) Підготовка звітів, аналітики та інших необхідних документів Виконання доручень керівника, пов’язаних з адміністративною діяльністю Контроль та організація внутрішнього документообігу Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте своє резюме!

Київ
20000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор IT систем

«Астарта-Київ» - один з найбільших публічних вертикально інтегрованих агроіндустріальних холдингів в Україні, заснований у 1993 році. З 2006 року акції компанії розміщені на Варшавській фондовій біржі. Наша компанія «Астарта-Київ» запрошує приєднатися в команду "Адміністратора системи"Експертиза в області інформаційної безпеки та досвід реагування на інциденти;Вміння проектувати, монтувати, налаштовувати та підтримувати локальні мережі;Наявність комунікативних навичок та здатність ефективно спілкуватися з персоналом різного рівня технічної підготовки.Робота із засобами віртуалізаціїРобота з мережевим обладнанням та протоколамиЩоб бути успішним на позиції, вам знадобиться:Освіта по напряму комп'ютерна інженерія, інформаційні технології або суміжної галузі/ досвід роботи системним адміністратором не менше 2 років;Знання операційних систем Windows на рівні експерта;Досвід елементарного обслуговування та легкого ремонту комп'ютерної техніки, усунення простих несправностей.Що ми пропонуємо: офіційне оформлення;стабільну і прозору систему оплати праці;оплачувані лікарняні та відпустка;навчання та тренінги за рахунок компанії;дружну команду та досвід роботи в кращій агрокомпанії України.Надсилайте своє резюме та приєднуйтесь до команди Астарти.Слідкувати за нами в Instagram: astartakyiv_holding 

Волочиськ, Волочиська міська ОТГ, Хмельницька область
Повна зайнятість
Адміністратор медичного центру

Вимоги: Охайність, комунікабельність, грамотна мова.Умови роботи: Робота на рецепції медичного центру. Обов’язки: Відповідати на дзвінки, записувати на прийом до лікарів.

Бровари, Броварська міська ОТГ, Київська область
7000 грн /місяць
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Асистент керівника (менеджер бек-офісу, 1С)

Компанія «Міністерство дверей» — лідер у сфері виробництва та продажу дверей — запрошує в команду менеджера бек-офісу (асистента керівника). Умови роботи: графік: пн-пт 9:00−18:00 своєчасна зарплатня (виплата двічі на місяць), комфортне місце роботи, невеликий, але продуктивний колектив — без зайвої метушні та хаосу. Основні обов’язки: набір замовлень у 1С і друк накладних, побудова маршрутів для водіїв, ведення взаєморозрахунків із клієнтами, контроль оплат, допомога комірнику у веденні обліку на складі (без матеріальної відповідальності), контроль відправок і доставок. Що ми цінуємо:Особисті якості: посидючість, уважність, методичність — робота передбачає зосередженість на завданнях і мінімум комунікації. Професійні навички: досвід роботи в 1С або аналогічних програмах, вміння працювати з документами та цифрами. Якщо ви уважні до деталей, любите працювати з документами та цінуєте в роботі надійність та стабільність, ця вакансія для вас! Телефонуйте за номером: 067−178−86−63 або залишайте відгук, ми чекаємо саме на вас!

Львів
18000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор кінно-спортивного комплексу

Кінно-спортивний комплекс «Кліменко Стейбл» шукає в свою команду адміністратора.Територіально місце роботи — лівий берег, ву.Садова 2а.Бажана наявність особистого автомобіля.Що потрібно буде робити: Вести запис гостей на тренування та супроводжувати їх на території комплексу; Ведення інстаграм (відповіді на запити); Ведення табелю працюючих співробітників у Excel; Продажа обідів співробітникам згідно написаним талонам в програмі (30 осіб); Прозвон клієнтів, які записані на наступний день на тренування; Виконувати закриття дня: скинути прокат у Viber для співробітників, підрахунок готівки, роздрукування фінансового звіту, закриття ПРРО Вирішення організаційних питань (замовлення хімії, чаю, кави, цукерок, подача рахунків на оплату, заповнення звітів, проведення за запитом екскурсій) У нас Ви отримаєте: Офіційне працевлаштування; роботу в місці, яке надихає; Графік роботи :3/3 з 08.00 до 20.00; Якщо ви любите коней та бажаєте стати частиною нашої команди, ми чекаємо на Вас!Контактний номер для зв’язку: 067 148 04 84

Дніпро
Повна зайнятість