Адміністратор

Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги

Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери

Hard skills

  • Аналіз даних

  • Базові цифрові навички

  • Виконання законодавчих норм

  • Використання основ ділової комунікації

  • Діловий етикет

  • Документування та звітність

  • Збір статистичних даних

  • Навички презентації

  • Робота з CRM

  • Робота з IP-телефонією

  • Робота з інструментами адміністратора

  • Робота з касовим апаратом

  • Робота з контролючими органами

  • Робота з різними типами конфіденційної інформації

  • Робота з різними типами рецепцій

  • Робота з сайтом

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Організація робочого місця адміністратора

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Заступник технічного директора

Ми займаємося відеовізуалізацією і надаємо послуги оренди світлодіодного обладнання для концертів, тв шоу та інших заходів Наша команда в пошуках заступника технічного директора/інженера по роботі зі світлодіодним обладнаннямВимоги: знання ПК на високому рівні, розуміння роботи електричних та електронних ланцюгів, вміння працювати «руками і головою» одночасно, бажання працювати і заробляти, вміння працювати в команді і самостійно, самомотивація. Знання САПР буде перевагою Що ми пропонуємо: цікава робота у дружньому колективі, стабільна заробітна плата двічі на місяць, бонуси за переробки, можливість відвідувати найпопулярніші концерти, шоу та програми, лікарняні, вихідні — все за закономУмови роботи: ненормований графік, можливі командировки (закордонні теж)Чекаємо тебе у нашій команді!

Київ
50000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор салону краси

Опис вакансіїВимоги:жінка від 28 до 45 років,має досвід роботи з людьми та у продажах,швидко навчається,вміє красиво, грамотно говорити та зацікавлювати до купівлі, товарів та послуг,пунктуальна, відповідальна,вміє працювати в команді,любить те, чим займаєтся і допомагає у розвитку компанії.проводить співбесідиформує і замовляє, все необхідне, для безперебійноі роботи салону, та працівників,має лідерські якості, вміє вирішувати конфліктні ситуаціїУмови роботи: 1/1 або 2/2 з 10.00-21.00 (15-17 днів на місяць)Обов’язки:зустріч клієнта,інформативна допомога у відвідуванні салону,внесення послуги до CRM програми, розрахунок гостяпродаж товарів, що рекомендуються фахівцемсервісні моменти, кава, чай, вода, подальший запис на послугуконсультація по телефону, ведення соцмереж, вітається.пропонуємо роботу, для тих, хто любить бути не байдужим до людей, та колег, також любить працювати у колективі, гарних та цікавих співробітників які весь  час приділяють тому, щоб наші гості були усіляко задоволені, результатом нашої праці. Дуже чекаємо на тебе!Запис на співбесіду за телефоном Ірина Миколаївна АнжелаРезюме надсилати на пошту  

Одеса
14000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор ресторану

Ми — ресторан HANAMI! Ми шукаємо у свою команду керівника зміни! Ми — це щотижнева виплата заробітної плати, турбота про тебе (корпоративне харчування, таксі за рахунок закладу).5 хвилин від метро Академмістечко.Пропонуємо роботу в сучасному ресторані з мультинаціональною кухнею, де ви зможете розвинути свої навички та отримати цінний досвід роботи у сфері гостинності й кар'єрного зростання.Ми пропонуємо: заробітну плату 1750 грн/зміна + виплата один раз на тиждень, % від товарообігу; графік 3/3 або 2/2 з 9:30 до 22:00, пт-сб з 10:30 до 23:00; кожного дня — таксі після зміни; розвиток професійних навичок і можливість зростання у компанії; приємну та дружню атмосферу в колективі; знижки на страви та напої у нашому ресторані; форму, харчування, розвозку за рахунок компанії. Обов’язки: організовувати безперебійну роботу закладу; контролювати та забезпечувати відповідний рівень сервісу; вирішувати поточні питання у роботі закладу; забезпечувати виконання санітарних норм та правил; працювати з касою, знати касову дисципліну; контролювати якість страв, які віддаються в зал; організовувати та контролювати роботу офіціантів; комунікувати з гостями; працювати у команді та заряджати позитивом усіх навколо. Вимоги: досвід роботи щонайменше 1 рік (перевага надається); висока відповідальність та уважність до деталей; здатність працювати в команді та в режимі високого темпу; ввічливість і доброзичливість у спілкуванні з гостями; любов до своєї роботи; проживання на правому березі Києва. Телефонуйте або пишіть: 066 911 1818

Київ
29000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор інтернет-магазину (hand made)

Вакансія: Адміністратор Ми шукаємо відповідальну людину на посаду адміністратора інтернет-магазину та помічника. Основні обов’язки включають обробку замовлень, ведення бази даних клієнтів, взаємодію з покупцями через електронну пошту та телефон. Майбутні задачі: обробка інтернет-замовлень консультація та продаж клієнтам в CRM та по телефону супровід постійних клієнтів виставлення рахунків зібрання замовлень Ми пропонуємо: Графік роботи: робочий день з пн-пт — 8:00−17:00 Дружній колектив. Можливість кар'єрного зростання. Конкурентну зарплату. Робота офлайн. (Не дистанційна)

Дніпро
12000 грн /місяць
Повна зайнятість
Секретар судового засідання

№ вакансії: 10642310250002 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: секретар судового засідання Київська область, Бучанський район, Бородянська селищна ТГ, БородянкаОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:1064/3 Здійснення діловодства у встановленому порядку у судових справах; здійснення судових викликів і повідомлення у справах, які знаходяться в провадженні суду у встановленому законодавством порядку та перевірку осіб, які викликані в судове засідання. Внесення до автоматизованої системи документообігу суду необхідної інформації про судову справу. Фіксування судового засідання технічними засобами, фіксування процесуальних дій. Веде журнал судового засідання та протокол.Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Магістрбез досвіду роботи Особистісні компетенції:Відповідальність.Професійні компетенції:Здійснення діловодства у встановленому порядку у судових справах; здійснення судових викликів і повідомлення у справах, які знаходяться в провадженні суду у встановленому законодавством порядку та перевірку осіб, які викликані в судове засідання.

Бородянка, Бородянська селищна ОТГ, Київська область
7100 грн /місяць
Повна зайнятість