Адміністратор

Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги

Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери

Hard skills

  • Аналіз даних

  • Базові цифрові навички

  • Виконання законодавчих норм

  • Використання основ ділової комунікації

  • Діловий етикет

  • Документування та звітність

  • Збір статистичних даних

  • Навички презентації

  • Робота з CRM

  • Робота з IP-телефонією

  • Робота з інструментами адміністратора

  • Робота з касовим апаратом

  • Робота з контролючими органами

  • Робота з різними типами конфіденційної інформації

  • Робота з різними типами рецепцій

  • Робота з сайтом

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Організація робочого місця адміністратора

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Адміністратор SPA-салону "Маямі"

Опис вакансіїМи шукаємо відповідальну та комунікабельну людину на посаду адміністратора спа.Обов’язки: Зустріч гостей; Контроль за записами гостей; Ведення обліку та каси в програмі Ultra та у Checkbox. В кінці робочого дня додавання хімії у басейни, згідно норм. Загальне прибирання приміщення проводять прибиральниці, адмін лише між гостями стягує воду та за потреби забирає сміття. Вимоги: Комунікабельність та ввічливість; Відповідальність та організованість. Заробітня плата: ставка 650 грн та 5% від усіх записів, що зробили усі адміни за місяць. Контактний номер телефону — 098 707 11 00, ЮліяПрохання телефонувати з понеділка по п’ятницю, з 10 до 18-ої)

Хмельницький
11000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор

Сучасний «Центр апаратної подології » шукає в свою команду активного, позитивного та комунікабельного адміністратора.Ми шукаємо кандидата з наступними вимогами:Вік від 20 до 35 років. досвід адміністративної роботи; вільне володіння українською мовою; ПК — впевнений користувач (весь пакет MS Office, програма BeautyPro) та бажання навчатися. охайний зовнішній вигляд; стресостійкість та вміння виходити з конфліктних ситуацій; пунктуальність, клієнтоорієнтованість, ввічливість, доброзичливість; Обов’язки роботи у нас: зустріч і супровід клієнтів (з посмішкою); консультація клієнтів по послугах центру і запис на прийом; розрахунок з клієнтами (робота з готівкою, терміналом та касовим апаратом); прийом телефонних дзвінків та активна робота з клієнтською базою; слідкувати за чистотою та порядком в центрі; робота в програмі BeautyPro робота з Google таблицями. Умови роботи: гнучкий графік роботи 2/2 або 3/3 з 09:00 до 19:00; офіційне працевлаштування; навчання та комфортні умови праці; дружний колектив, який постійно розвивається; стабільна оплата праці (ставка + бонуси); знижка на послуги та домашній догляд; професійний розвиток.

Бровари, Броварська міська ОТГ, Київська область
16000 грн /місяць
Неповна зайнятість
Помічник керівника (відділ маркетингу та персоналу)

Компанія «МСП» є провідним виробником корпоративних подарунків в Україні. Ми займаємося комплектуванням оригінальних подарунків та виготовленням шоколадних виробів, які викликають WOW-емоції та допомагають відомим брендам створювати міцні стосунки зі співробітниками та партнерами.сайти компаніі: https://www.maysternya-podarunkiv.com/ https://www.finest.com.ua/Вакансія: Помічник керівника  у відділ маркетингу та персоналуОсновний функціонал:1.Виконувати завдання, поставлені керівником1.1. Організаційні (офіс меннджмент)1.2. Підготовка матеріалів (підготовка КП, презентацій, матеріалів для digital, відправка зразків, відправка до друку етикеток спільно з дизайнером). 1.3. Пошук та перавінна аналітика  (завдання з маркетигу та персоналу).1.4. Контроль ( виготовлення зразків, друк етикеток, контролювати зйомку продукції)1.5. Робота з документами (контроль передачі первинки до бухгалтерії, ведення таблиць обліку замовлень).2. Планування  та контроль  графика керівника  Вимоги:Висока увага до деталей та організаційні здібностіКомунікаційні навички та вміння вести ділове листуванняВолодіння офісними програмами на рівні експертаЗнання основ маркетингу та розуміння тенденцій у галузі цифрового маркетингуНагляд популярних соціальних мереж та Аналітичні навичкиВисокий рівень письмового та усного володіння українською  мовою;Висока відповідальність та вміння працювати в команді.Додатково:Навички відбору персоналу буде перевагоюМи пропонуємо:Цікаву роботу в компанії з  динамічним розвиткомМожливість реалізації Ваших креативних ідейПостійний розвиток та професійні виклики — швидке кар'єрне зростання Графік роботи — з 9:00 до 18:00, 5/2 з можливістю працювати в офісі, у гібридному форматі Стажування та навчання (5 днів)Керівництво, з котрим можна вести діалогСоціальний пакет + відпустка на Новий рік та вліткуКорпоративні знижки на всю продукціюТренінги, навчальні меропріятія, участь в дегустаціях новинокЕкспертний та дружній колектив, готовий підтримати тобі, та ні чіпати у вихідніЧекаємо на ваше резюме і будемо раді запросити найкращого кандидата в нашу команду Редагувати

Київ
Повна зайнятість
Секретар керівника

Приватне підприємство «Вектор-А» — українська організація, що займається проектуванням та монтажем електричних мереж, та стрімко і швидко розвивається в сфері енергетики вже понад 20 років.Запрошуємо на роботу:Секретаря. Вимоги до кандидата: Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року Вища освіта Вміння працювати з офісною технікою та програмами Microsoft Office Високий рівень організаційних навичок Відповідальність, комунікабельність та уважність до деталей Обов’язки: Організація робочого процесу керівника, контроль та планування його робочого графіку. Забезпечення офісу канцтоварами згідно Заяв відділів Організація прийому відвідувачів: пропонує чай каву, сприяє оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників Підтримання приймальні директора в чистоті та порядку. Забезпечує офіс кавою, чаєм, цукерками і т.д. Догляд за кавовим апаратом Підготовка документів, звітів, презентацій Організація зустрічей, переговорів, конференцій Ведення канцелярської справи та документообігу Взаємодія з партнерами та клієнтами компанії Графік роботи: Пн-Пт з 8:00 до 17:00 Cб, Нд, святкові дні — вихідні Ми шукаємо відповідального та організованого співробітника, який готовий долучитися до нашої компанії. Якщо ви відповідаєте вимогам вакансії, маєте досвід та бажання розвиватися разом з нами, ми чекаємо на ваше резюме!

Хмельницький
18000 грн /місяць
Повна зайнятість
Керуючий відділенням

OTP Bank Україна – один з найбільших українських банків зі 100%-им іноземним капіталом, визнаний лідер фінансового сектору країни, член європейської фінансової групи, що працює в 11 країнах. Друзі, наразі ми знаходимося у пошуку керуючого відділенням. Ваш майбутній функціонал: керівництво відділенням;організація продажу банківських продуктів;персональне залучення клієнтів (юр./фіз. осіб, VIP клієнтів);постійне відслідковування потреби сегменту та конкурентної середовища, ринкової позиції;масштабування бізнесу та зростання долі ринку, створення нових каналів залучення клієнтів;звітність керівництву. Наш кандидат має: досвід роботи в Банках у напрямку на керівній позиції — від 3-х років;знання ринку, потреб сегменту та конкурентної середовища;відмінні знання процедур та положень Нацбанку;досконале знання банківських продуктів, організація процесу продажів. З нами Ви отримуєте: гідний рівень заробітної платні, що виплачується 2 рази на місяць;28 календарних днів відпустки, оплачувані лікарняні;щорічний перегляд заробітної плати та бонус за результатами роботи;навчальні програми, семінари, тренінги, читацький клуб, курси англійської мови тощо. Ми у соц. мережах: https://www.otpbank.com.ua/  https://www.facebook.com/otpbankua/ Дякуємо за Ваш інтерес до нашої вакансії. У разі позитивного рішення ми з Вами зв'яжемось протягом 14-ти днів. Якщо протягом цього часу Ви не отримаєте відповідь на Ваше резюме, не засмучуйтесь - це означає, що зараз ми не можемо запропонувати відповідну вакансію, але зберегли Ваше резюме у нашій базі кадрового резерву. Якщо в майбутньому вакансія з'явиться, ми запропонуємо Вам розглянути її. Це оголошення не є рекламою!

Дніпро
Повна зайнятість