Адміністратор

Головний диригент комунікації між клієнтами та спеціалістами, які надають послуги

Адміністратори координують роботу всіх фахівців закладу та турбуються про клієнтів у готелях, кафе, ресторанах, салонах краси, спортивних клубах, автомобільних салонах, магазинах, та медичних закладах. Вони ваші гіди та антикризові менеджери

Hard skills

  • Аналіз даних

  • Базові цифрові навички

  • Виконання законодавчих норм

  • Використання основ ділової комунікації

  • Діловий етикет

  • Документування та звітність

  • Збір статистичних даних

  • Навички презентації

  • Робота з CRM

  • Робота з IP-телефонією

  • Робота з інструментами адміністратора

  • Робота з касовим апаратом

  • Робота з контролючими органами

  • Робота з різними типами конфіденційної інформації

  • Робота з різними типами рецепцій

  • Робота з сайтом

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

  • Комунікація з клієнтами в менеджменті

  • Організація робочого місця адміністратора

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Офіс-менеджер в інтернет-магазин!

Компанія "Еврокарпет" - провідний онлайн магазин у сфері продажу килимового покриття. Ми постійно розвиваємось та зростаємо як компанія, тому запрошуємо на роботу Адміністратора в інтернет-магазин! Задачі: - Робота в інтернет-магазині; - Додавання товарів на сайті та в соц.мережах. - Консультування клієнтів щодо продукції та послуг компанії; - Контроль за наявністю зразків на офсі та вчасна заміна аналогів. Вимоги: - Досвід роботи в інтернет-магазині буде перевагою; - Вміння працювати з комп'ютером та програмами MS Office; - Висока відповідальність та уважність до деталей; - Високий рівень комунікабельності та вміння працювати в команді. Пропонуємо: - Офіційне працевлаштування; - Гнучкий графік роботи; - Можливість поєднувати роботу в офісі і відділено. - Зручний офіс у центрі міста; - Можливість кар'єрного зросту та професійного розвитку; - Дружній колектив та приємну атмосферу на роботі. * Якщо ти готовий приєднатися до нашої команди та розвиватися разом з нами, надсилай своє резюме! Ми будемо раді бачити саме тебе у нашому колектив

Київ
17500 грн /місяць
Повна зайнятість
Особистий асистент керівника

Шукаємо Особистого асистента CEO!Керівник є власником IT-компанії та ресторанного бізнесу.Також стартує запуск будівельного бізнесу.Якщо ви активна, мультизадачна та космічно-швидка людина — тоді ця вакансія точно для вас!Вимоги: Досвід роботи Асистентом керівника від 2 років. Володіння англійською мовою В2+. Володіння Microsoft Excel/Word. Якщо є досвід в логістиці або маркетингу — буде додатковим плюсом. Сильні організаторські та багатозадачні навички. Здатність працювати самостійно та ефективно керувати завданнями. Можливість працювати повний робочий день на віддаленій основі. Що ми пропонуємо: Конкурентна зп. Можливості професійного розвитку та набуття управлінських навичок вищого рівня. Вплив динамічної команди висококваліфікованих топ-менеджерів. Графік роботи Пн-Пт з 8 до 17 за Київським часом. Сб-Нд вихідні. Обов’язки: Адміністративний супровід керівника. Виконання побутових задач. Взаємодія з партнерами по бізнесу. Travel-підтримка. Надання допомоги в організації та координації зустрічей та заходів. Делегування задач команді та контроль їх виконання (звітування керівнику). З нетерпінням чекаємо Ваше резюме!Телеграм для контакту: Марія, https://t.me/HRSiriPro

Віддалено
40000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор торгового залу (3369)

  Запрошуємо посаду Адміністратора торгового залу в магазин EVAДізнавайся подробиці телефоном:   (пн-пт з 9:00 до 17:00), або надсилайте резюме на електронну адресу — Маєш досвід роботи із касою? Саме час кар'єрно зростати! EVA запрошує тебе на посаду адміністратора магазину.Можливе працевлаштування з мінімальним досвідом роботи!Посада адміністратора створена для тебе, якщо:Маєш середню/середньо-спеціальну/вищу освіту.Раніше працював (ла) на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше.Вмієш базово користуватись комьютером (якщо опануєш Word, Excel, ел. пошту на початковому рівні).В роботі знадобиться:Клієнтоорієнтованість, управлінські здібності, націленість на результат, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість.Що потрібно робити:Вміти організувати роботу персоналу в торговому залі (контролювати викладку товару, слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами).Консультувати покупців з питань товару.Працювати з касовим апаратом, вміння підготувати касову звітність.Проводити інвентаризацію товару.Організувати процес навчання персоналу.Контролювати збереження ТМЦ.Працюй зручно — працюй позмінно!Давай з нами! Кар'єру краще будувати, а не ховати!   

Буча, Бучанська міська ОТГ, Київська область
Повна зайнятість
Асистент, особистий помічник керівника

Я шукаю відповідального та креативного Ассистента! Я готовий розглянути кандидата без досвіду, але з великим бажанням навчитись всьому в максимально короткі строки! Мені потрібен чіткий, відповідальний помічник! Ти нам підійдеш, якщо: Ти розумна/розумний і кмітлива/кмітливий;Маєш досвід бізнес асистентом, помічником, маркетологом, адміністратором або менеджером;Маєш досвід ведення соц.мереж, в продажах;Ти емоційно та психологічно стабільна, енергійна людина з сучасним мисленням. Важлива риса — пунктуальність (якщо ти, наприклад, запізнюєшся початково на співбесіду — мені ти одразу не підходиш=) — в нас все прозоро/просто і чітко=)Маєш гарні манери, чудові комунікативні навички Обов’язки: Допомога мені в проектах, в організації робочих процесівПросування бренду в соціальних мережах+ інші маркетингові задачіБізнес-задачі та адміністративні задачіОрганізація ефективної роботи офісу Що ми пропонуємо: Стабільна заробітна плата без затримок (виплата двічі на місяць)Комфортний, сучасний офіс в центріПрозорі умови співпраціМожливість кар'єрного зростання (я також був асистентом — тепер регіональний менеджер) Якщо ти маєш бажання розвиватися та професійно зростати — приєднуйся до нашої команди! Телефонуй та записуйся на співбесіду — Марія 098 823 69 59 (Результати будуть відомі одразу! після особистої співбесіди з керівником!)

Полтава
15000 грн /місяць
Повна зайнятість
Адміністратор магазину

Сучасна торговельна мережа України з міжнародним досвідом та європейською якістю запрошує до своєї команди:Адміністратор залуФункціональні обов’язки: Організація і планування роботи магазину; Організація і контроль роботи персоналу; Контроль наявності товару в торговому залі; Підготовка магазину до ревізії; Організація виконання стандіртів оформлення торгового залу (мерчандайзинг); Підтримка співробітників в оперативному вирішенні проблем. Вимоги до претендентів: Вища освіта; Досвід роботи на керівних посадах від 1-го року; Розуміння торгово-виробничих процесів магазину; Досвід роботи з продовольчою групою товарів буде перевагою; Досвід ефективного управління персоналом; Високий рівень відповідальності, лідерські якості, бажання професійно зростати в компанії; Вміння спостерігати за операціями, знаходити кореневі причини втрат у них та пошук варіантів покращання. Чому саме NOVUS? Ми любимо свою роботу і поважаємо наших співробітників; Заохочуємо до навчання і надаємо можливість кожному працівнику кар'єрно зростати й вдосконалювати свої навички; Наші магазини стабільно працюють і готові надавати робочі місця (зокрема переселенцям, людям з особливими потребами, студентам, тощо) Переваги роботи в NOVUS: Своєчасна та стабільна заробітна платня; Офіційне працевлаштування; Допомога з житлом для іногородніх; Безкоштовне навчання та кар'єрне зростання

Київ
23000 грн /місяць
Повна зайнятість