PR-спеціаліст

Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо

Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться

Hard skills

  • PEST-аналіз

  • SWOT-аналіз

  • Аудит PR-процесів

  • Використання засобів комунікації

  • Комунікаційні дослідження та аналітика

  • Налагодження взаємодії відділу комунікації

  • Написання ключових повідомлень

  • Написання ключових повідомлень

  • Організація PR-заходів

  • Побудова комунікаційної стратегії

  • Робота зі ЗМІ

  • Робота з каналами комунікації

  • Робота з різними типами PRу

  • Складання медіа-карти

  • Формування місії і візії

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Комунікація в менеджменті

  • Стратегічне мислення

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Комунікаційний менеджер

Готові змінювати систему та приймати виклики? Шукаємо фахівця, який відповідатиме за комунікацію критично важливої для всієї країни сфери. Якщо ви вмієте перетворювати складні речі на обговорювані в суспільстві теми — чекаємо в команді!  Що входить в обов?язки: Розробляти щотижневий план комунікації — чітке розуміння, що дасть залученість та як донести результати роботи команди до більшої кількості людей.Комунікувати із журналістами — у кожної появи в ЗМІ чітка мета: розуміти аудиторію, дати цінність, закликати до дії, а не розповідати про «успішний успіх»Готувати спікерів до виступів Комунікувати з інфлюенсерами та блогерами — Збирати інформацію, планувати інфоприводи та запобігати кризовим ситуаціям Вести PR-аналітику, досліджувати ефективність комунікаційних кампаній Чекаємо від вас: Реальні якісні кейси в портфоліоДосвід роботи піарником / комунікаційником / маркетологом від 3 років, власні публікації та гарна база контактів для їх розміщенняБажання змінити підхід до класичної взаємодії «журналіст — піарник»Вміння аналізувати інформацію та швидко розуміти суть проєктуЗнання, як закохати суспільство в бренд, та досвід media relationsВища освіта

Київ
Повна зайнятість
Інфлюенс-маркетолог, PR-фахівець із колаборацій

Legion Real Estate — ваш надійний партнер на ринку нерухомості, який успішно діє протягом понад трьох років. Почавши свою діяльність в Україні, ми швидко розширили свою присутність на ринку, успішно працюючи в Туреччині, а з початку 2023 року активно розвиваємося на ринку Балі.У нашій роботі ми прагнемо дотримуватися високих європейських стандартів якості та професіоналізму. Це дозволило нам стати лідерами на ринку нерухомості Балі, забезпечуючи співпрацю з найкращими забудовниками, які обирають нас для реалізації своїх проєктів.Наразі, ми відкриваємо конкурс на позицію Інфлюенс-маркетолог / PR-фахівець із колаборацій.Які переваги роботи у нас? Повністю віддалений формат роботи. Графік роботи: з 9 до 18, 5 робочих днів на тиждень. Конкурентна заробітна плата у $. Необмежені можливості для навчання! Ми інвестуємо у розвиток наших працівників, забезпечуючи тренінги, майстер-класи та участь у конференціях. Менторська підтримка. Ви отримаєте можливість працювати з досвідченим керівником, засновником бізнесу. Можливість розвитку кар'єри. Ми активно підтримуємо в розвиток наших співробітників і готові надати всі необхідні ресурси для вашого кар'єрного зростання. Корпоративний психолог, що подбає про Ваше ментальне здоров’я. Онлайн заняття з англійської мови. Задачі, які Ви будете виконувати:Партнерські та інфлюенс-колаборації: Пошук релевантних блогерів, YouTube-каналів, медіа, подкастів Організація колаборацій та рекламних інтеграцій Переговори, медіапланування, запуск, контроль Керування контентом і комунікаціями: Підготовка контент-планів під розміщення та спецпроєкти Координація створення контенту: ТЗ, креативи, строки Ведення акаунтів LinkedIn і зовнішніх партнерських платформ Організація PR-заходів: Інвест-тури, офлайн-івенти, стратегічні сесії Залучення гостей, партнерів, інфлюенсерів Трекінг ефективності: Збір та аналіз даних по лідах, охопленнях, залученості Ведення CRM і Google-таблиць за партнерами / блогерами Регулярна звітність і пропозиції щодо поліпшення Керування репутацією: Моніторинг згадок і відгуків Участь у вирішенні кризових ситуацій Просування цінностей компанії через зовнішні канали Наш ідеальний кандидат: Досвід в інфлюенс-маркетингу/PR/digital від 2 років Розуміння ринку нерухомості або інвест-продуктів — плюс Досвід організації інтеграцій і заходів Навички ведення перемовин і створення креативних концептів Аналітичне мислення, володіння Excel/Google Sheets/CRM Англійська на рівні не нижче Intermediate (під час роботи з міжнародними блогерами) Приєднуйтеся до нашої команди та побудуйте своє майбутнє разом з нами! Відправляйте Ваше резюме на сайті або пишіть у телеграм @Marina_HR_Legion та протягом 3 робочих днів ми з вами зв’яжемось.Наш сайт https://legion-real-estate.com/main-uaПриєднуйтесь до нас у соц.мережах;)https://instagram.com/legion_real__estatehttps://youtu.be/ErXWFUEcaFA

Віддалено
41700 грн /місяць
Повна зайнятість
Head of PR / Керівник PR відділу

Керуюча компанія готельно-ресторанними комплексами Ribas Hotels Group в пошуках Head of PR в головний офіс в Одесі!Ribas Hotels Group  — це міжнародна керівна компанія повного циклу, основною послугою якої є операційний менеджмент готельно-ресторанних комплексів.Наша ціль — побудувати світову мережу готелів.Наша місія — створювати проєкти, які стануть якорями для нових туристичних напрямів і дадуть змогу більшій кількості людей відчути якість українського сервісуМи розуміємо, що люди — це ключ до успіху будь-якого бізнесу. Саме тому ми шукаємо досвідченого та мотивованого Керівника PR відділу, який зможе побудувати ефективну PR-стратегію та підвищити впізнаваність корпоративного бренду.Для нас важливо:Досвід роботи від 2-х років на аналогічній позиціїДосвід у зовнішньому PR лідерів українського ринкуНаявність успішних кейсів у формуванні іміджу компанії/роботодавцяЗнання та досвід застосування методів ефективної комунікаціїЗнання медіа ринку та активна база контактів ЗМІ, лідерів думокВміння приймати рішення і брати на себе відповідальністьМи очікуємо:Розробка PR-стратегії компаніїФормування PR-команди, побудова процесівРозробка плану PR-активностей та реалізація PR-підтримки (визначення інфо-приводів, розробка концепції проєктів та PR-матеріалів, організація прес-релізів, надання коментарів за запитами, прес-моніторинг, формування та управління бюджетами)Лідування проектів відповідно до PR-приводів, участь у заходах та підготовка спікерів Ведення CSR напрямку компанії Розробка політики антикризового PRПідтримка партнерських стосунків, співпраця з лідерами думок та ЗМІЩо ти отримаєш працюючи з нами:Гідну оплату за свою працю у майбутньому буде ще система KPIГнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 09:00, та завершувати з 17:00 до 18:00.Гібридний формат роботи: офіс (Київ або Одеса) + дистанційноКомфортне робоче місце в офісі з усім необхіднимБезкоштовні консультації у спеціалістів: психолог, юрист, фінансист, нутріціолог.Знижки на проживання в готелях мережі для співробітників;Можливість використання корпоративного чата GPT та рекомендації щодо праці із нимПостійне підвищення кваліфікації та знань (у минулому місяці ми були на воркшопі з побудови власного бренду, у цьому місяці на воркшопі по роботі із ШІ)Безкоштовні курси англійської мови; Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту.  Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій. Корпоративні заходи та розваги. Навіть у складні часи ми робимо все можливе, аби підняти настрій наших співробітників ;)Ще важливий момент:Ми компанія яка має великі амбіції та цілі, тому і ми шукаємо людей які мають великі цілі, які готові рухатись із нами. Нам важливо аби тобі з нами було комфортно.Якщо прочитавши вакансію ти зловив match, відправляй своє резюме із бажаним рівнем заробітної плати - telegram @AnnaHavrДізнатись про нас більше:Instagram https://www.instagram.com/ribas_hotels_management/Facebook https://www.facebook.com/ribasgroupYoutube https://www.youtube.com/channel/UCaJGpS0aOcUeYP7MhHkXjCAОзнайомитись з готелями компанії ?https://ribas.ua/Ознайомитись з діяльністю компанії ?https://ribashotels.com/

Київ
Повна зайнятість
PR-менеджер

AGT plus - лідер в меблевій галузі з широким асортиментом інноваційної продукції для інтер'єрних рішень в єдиному стилі.Ми працюємо в сегменті В2В, наші клієнти — архітектори, дизайнери, меблеві та будівельні компанії.Виробляємо продукцію і розвиваємося в двох напрямках:Меблевий — стінові панелі, фасади;Будівельний — міжкімнатні двері, підлогове покриття.Новим співробітником нашої компанії можете стати ти, якщоТворча та креативна особистість;Комунікабельний і подобається спілкуватись з новими людьми;Маєш досвід в організації заходів, корпоративів, ворк-шопів і знаєш як це монетизувати;Розумієш, як впливати на імідж компанії в очах співробітників та партнерів;Маєш практичний досвід в побудові іміджу компанії;Гнучко і позитивно відносишся до зміни стратегії.Це все про тебе? Тоді давай до нас!Що потрібно робити:Організовувати PR-заходи (презентації, ворк-шопи, майстер-класи, іміджеві проекти, благодійні заходи, свята тощо) - адмініструвати їх.Працювати з існуючими і потенціними партнерами. Підтримувати і залучати їх;Пошук та перший контакт з новими потенційними партнерами та клієнтами компанії;Створювати колаборації з брендами;Відслідковувати тренди/тенденціїї у ЗМІ і бути дотичним до інфоприводів;Створювати контент (фото, відео та текстовий) для таких соціальних мереж як: ТікТок, Інстаграм, Фейсбук, відслідковувати алгоритми та тенденції розвитку цих медіаресурсів.Ми пропонуємо:Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00;Офіційне працевлаштування;Тренінги, семінари, курси за рахунок компанії;Кар'єрне зростання;Стильний шоурум з високим сервісом обслуговування;Проактивний, молодий, дружній колектив;Якісний продукт, який створює комфорт та гармонію в житті людей.Ми інші! Давай скоріше до нас!наш.сайт insta instagram fb tiktok youtube

Київ
19000 грн /місяць
Повна зайнятість
PR manager

Вчасно — цифрові сервіси для бізнесу. Ми змінюємо підхід до роботи з документами: від довгих годин до кількох кліків у мобільному застосунку.Сервісами «Вчасно» користується понад 1 000 000 українських компаній (серед них: Нова Пошта, Glovo, Uber, Bolt, Portmone, OLX, Delivery, Rozetka, Сільпо, Monobank, Київхліб і багато інших).Про проєкти:«Вчасно.ЕДО» — сервіс для роботи з документами в одному місці: створюйте, підписуйте, обмінюйтеся та зберігайте онлайн.«Вчасно.Каса» — програмний РРО для видачі чеків бізнесу навіть без світла та інтернету.«Вчасно.КЕП» — сервіс захищених електронних підписів.«Вчасно.EDI» — сервіс для створення та обміну документами онлайн для ритейлу, логістики, банківської сфери.«Вчасно.ТТН» — надійний помічник тисячі перевізників та постачальників. Спрощує облік товарів та цифровізує обмін ТТН.«Вчасно.Кадри» — сервіс для кадрового обліку без паперів і турбот.«Вчасно.Звіт» — сервіс, який спрощує роботу з ФОП. Ведення бізнесу, відправлення звітів у податкову, підпис документів, керування банківськими рахунками та кадровими документами — все в одному місці.PR в компанії:Наша мета — створювати інфополе, яке допомагає нашим проектам досягати їхніх бізнес-цілей. Ми не піаримося заради піару і не проводимо події для «іміджу». Наш KPI — не кількість публікацій і заходів, а вплив, який вони справили, і вимірювана користь, яку отримали проекти. Для цього ми будуємо відносини з журналістами, блогерами, організаціями; пишемо статті, знімаємо ролики, запускаємо спецпроекти і марафони; проводимо форуми, конференції та майстер-класи. І — відповідаємо за результат.Усередині компанії — розробляємо і впроваджуємо tone of voice для кожного проекту. Багато вчимося, експериментуємо і вболіваємо за результат.Комунікаціями у «Вчасно» займається команда з трьох осіб — team lead і два PR-фахівця. Нам потрібен професіонал для роботи в такій команді.Ось, що потрібно буде робити:1. Приймати завдання у вигляді мети і пропонувати ефективні рішення, а також знаходити і тестувати нові формати.2. Створювати цікаві інфоприводи, писати статті, новини, колонки і публікувати їх в ЗМІ, де є потрібна нам аудиторія. Для цього в твоєму розпорядженні — аналітика, інсайти і відмінні спікери.3. Придумувати і запускати колаборації, марафони з блогерами та організаціями. Вимірювати їхню ефективність.4. Вибудовувати горизонтальні відносини: багато і плідно спілкуватися з керівниками, маркетологами, дизайнерами і продактами проектів.5. Брати участь в організації масштабних івентів.6. Займатися і / або допомагати втілювати smm-стратегії, будувати спільноти.Ми дуже чекаємо на тебе в команді, якщо ти:легко і класно пишеш — статті, пости, новини. Їх охоче публікують, шерять і лайкають;легко знаходиш спільну мову з журналістами, блогерами, колегами і любиш все це;майстерно дістаєш / створюєш необхідну для роботи інформацію: від ринкової аналітики до бази правильних лідерів думок під конкретний проєкт;вмієш керувати командою, правильно пріоретизувати і дилегувати;маєш нюх на класні теми та нові формати: вже знаєш, що нам запропонувати;відповідаєш за свої плани, розумієш, що в кінцевому підсумку важливий тільки результат, а не процес;критично мислиш, вмієш аналізувати інформацію, не допускаєш одні й ті ж помилки;ок з тим, що ми будемо вимірювати і оцінювати творчу роботу цілком прагматичними KPI;постійно вчишся, цінуєш свій час і час колег.Приклад завдань на перший час:узгодити план pr-активностей і критеріїв їхньої оцінки для Вчасно.Каси на квартал і втілити їх.забезпечити вихід публікацій про Вчасно.EDI в потрібних ЗМІ.Про співбесіду і тестовеПереконайся, що в резюме і / або супровідному листі ти пишеш про результати своєї роботи, а не тільки про знання і навички. На них ми будемо дивитися в першу чергу. І додай, будь ласка, до резюме приклади своїх текстів (посилання на публікації в ЗМІ — новини, колонки, аналітичні статті — або посилання на тексти в Google Doc). Якщо тут все ок, ми запросимо тебе на співбесіду. На зустрічі поговоримо про твої результати, плани і очікування, обговоримо наші проєкти і перспективи, відповімо на всі запитання. Після співбесіди, ми запропонуємо тестове завдання — приклад тих завдань, які ти будеш виконувати у нас. І, якщо ти з ним впораєшся, зустрінемося вдруге на фінальній співбесіді. Ми дуже хочемо знайти свою людину, з якою будемо створювати проєкти, про які хочеться всім розповісти. Якщо ти теж шукаєш таку компанію, пиши. До зустрічі!Про переваги роботи у «Вчасно» :Приєднуйся до команди, яка створює та розвиває українські продукти. Нас драйвить те, що ми робимо, і ми з нетерпінням чекаємо на тебе.Обирай зручний формат роботи для себе: працюй віддалено чи в сучасному офісі в Києві. Ми цінуємо можливість збиратися разом. Тому щотижневі офлайн-зустрічі — це вже наша маленька традиція для натхнення, обговорень, а також неформального спілкування.Турбуйся про себе: — 24 дні оплачуваної відпустки та необмежена кількість лікарняних- Медичне страхування після адаптаційного періоду- Корпоративний психолог і психологічна підтримка від зовнішніх фахівців- Спортзал на території офісу- Допомагаємо організовувати енергонезалежність твоєї домівки для комфортної роботи- Наш офіс відкритий для рідних співробітників за потреби, а ще ми будемо раді домашнім улюбленцям!Працюй на спільну перемогу. Збираємо на дрони, гуманітарне розмінування деокупованих територій, модульні будинки для постраждалих родин. Співпрацюємо з благодійними фондами та іншими компаніями.Відвідуй унікальні події — Щорічний Форум «Бізнес без паперу» — це вже візитівка сервісів «Вчасно». Понад 700 провідних лідерів ринку збираються в Києві, аби обмінятися досвідом та обговорити головні тренди у цифровізації.- Спільні благодійні аукціони. За один такий вечір ми з друзями та колегами збираємо близько 2-х мільйонів гривень на дрони для Сил Оборони. Це у нас Віталій Кличко продав свій велосипед, а Віктор Ющенко — власну екскурсію.- Тимбілдинги та регулярні зустрічі команд (щомісяця та щокварталу). Ми зустрічаємося, аби підбити підсумки, визначити нові цілі. Під час них ти можеш сміливо висловлювати думку, ставити запитання лідерам команд та пропонувати ідеї.Зростай щодня! Колеги з молодших фахівців зростають до провідних або стають керівниками, самостійно набираючи нові таланти у команду. Також, «Вчасно» — це простір для пошуку себе. Якщо відчуєш, що ти готовий до змін, ми підтримаємо тебе у зміні напрямку діяльності та допоможемо реалізувати твій потенціал.І не забувай відпочивати. Ми граємо в настільний теніс, навчаємось, збираємося на настільні ігри, святкуємо разом важливі події та свята.

Київ
Повна зайнятість