PR-спеціаліст

Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо

Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться

Hard skills

  • PEST-аналіз

  • SWOT-аналіз

  • Аудит PR-процесів

  • Використання засобів комунікації

  • Комунікаційні дослідження та аналітика

  • Налагодження взаємодії відділу комунікації

  • Написання ключових повідомлень

  • Написання ключових повідомлень

  • Організація PR-заходів

  • Побудова комунікаційної стратегії

  • Робота зі ЗМІ

  • Робота з каналами комунікації

  • Робота з різними типами PRу

  • Складання медіа-карти

  • Формування місії і візії

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Комунікація в менеджменті

  • Стратегічне мислення

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер з внутрішніх комунікацій

Небанківська фінансова група «UNIQA Україна» - лідер страхового ринку України, що входить до складу UNIQA Group (Австрія), однієї з найбільших страхових груп Європи, у зв’язку з розширенням запрошує у свою команду Менеджера з внутрішніх комунікацій. Що необхідно робити:Розвиток функції внутрішніх комунікацій: спільно з керівництвом, Ви будете відповідати за розробку та впровадження стратегії внутрішніх комунікацій, що відповідає цілям та цінностям нашої компанії.Управління внутрішньою комунікаційною інфраструктурою: Ви будете відповідати за стандартизацію, оптимізацію та підтримку інструментів та каналів комунікації, таких як презентації, електронні листи, внутрішні портали, чати та інші.Розробка та поширення внутрішньої інформації: Ваша головна мета — забезпечити достовірний та своєчасний потік важливої інформації до всіх співробітників. Ви будете відповідати за оголошення про продукти та послуги, новини компанії, нагадування про політики та процедури.Організація внутрішніх заходів та комунікаційних кампаній: Ви будете планувати та організовувати різноманітні внутрішні заходи, які сприятимуть запуску нових процесів, покращенню комунікації та залученню співробітників до командної роботи, в тому числі створювати контент та презентації.Підтримка двосторонньої комунікації: Ви будете стимулювати активне спілкування між різними відділами та рівнями управління, сприяючи обміну ідеями, фідбеку та співпраці.Аналіз та вдосконалення: Ви будете відстежувати ефективність внутрішніх комунікаційних зусиль та робити регулярний аналіз, щоб вдосконалювати процеси та результати.Координація з командами: Ви будете співпрацювати з різними відділами, зокрема з HR, маркетингу, розробкою продуктів та сервісів для забезпечення взаємодії та узгодженості комунікаційних зусиль.Створення візуального контенту для digital-каналів та презентацій для керівництваЩо ми очікуємо від вас:Вищу освіту в галузі комунікацій, маркетингу або суміжних дисциплін.Досвід роботи в області внутрішніх комунікацій\маркетингу від 1-го року.Відмінні навички письма та редагування, здатність створювати зрозумілі та переконливі повідомлення.Відмінні комунікаційні та презентаційні навички.Вміння керувати проєктами та працювати в команді.Знання інструментів та каналів комунікації, включаючи соціальні медіа, електронну пошту та внутрішні портали.Знання англійської мови на рівні не нижче Upper IntermediateВідмінні навички роботи з Power Point та знання графічних редакторів, робота з дизайн макетами, елементами графіки.Ключові компетенції:Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з клієнтами, партнерами або внутрішнім клієнтом;Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії та вас вважають тим, хто заслуговує довіру;Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні, ініціативні та проактивні;Справедливість: ви ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одним і тим самими справедливими стандартами;Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності;Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси.Ми зможемо запропонувати:Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства УкраїниЦікаві завдання і можливість реалізуватися у найбільшій європейській КомпаніїМожливість працювати дистанційно з дому (мінімум 70% робочого часу)У нашому офісі є спеціально обладнана дитяча кімната, яка створена з думкою про батьків-співробітниківВідпустка тривалістю 24 календарних дні на рікБезкоштовне медичне страхування та страхування від нещасного випадкуМедичне страхування родичів на пільгових умовахПостійне навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботиДоступ до безкоштовного сервісу індивідуальних консультацій з професійними психологами та коучамиМожливість працювати в колі професіоналів та однодумцівМожливість кар'єрного і професійного зростанняНаша мета — забезпечити прозорий та результативний процес співбесід, де кандидати можуть продемонструвати свій потенціал та відчути командну культуру UNIQA. Для даної вакансії передбачаються наступні етапи: онлайн співбесіда з рекрутером та безпосереднім керівником, тестування.Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її. Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.

Київ
Повна зайнятість
Менеджер з маркетингових комунікацій

Банк «Південний» — один із лідерів фінансового ринку України, який займає третє місце у групі українських банків із приватним капіталом за розміром активів.Вже 31 рік «Південний» є надійним фінансовим партнером для приватних клієнтів, малого, середнього і корпоративного бізнесу.Команда «Південного» — це понад 1700 активних і цілеспрямованих співробітників по всій Україні.Чотири роки поспіль банк входить до рейтингу «50 найкращих роботодавців» за версією журналу Forbes.Зараз ми запрошуємо в команду Менеджера з маркетингових комунікацій.Ми пропонуємо: оформлення згідно КЗпП України; нормований гібридний графік роботи з можливістю працювати як з дому, так і з комфортного сучасного офісу; конкурентну заробітну плату; медичне страхування або компенсацію абонементу в спортклубі; можливість кар'єрного росту та розвитку; можливість працювати в стабільній та професійній компанії з дружньою командою. Що потрібно робити: розробляти річні маркетингові плани та бюджети; підтримувати запуск нових продуктів банку; приймати участьу медіаплануванні та оцінці ефективності каналів комунікацій; аналізувати цільову аудиторію, поведінку та тренди; проводити тендери та конкурси серед рекламних агенцій та виробників рекламних роликів; взаємодіяти з рекламними агенціями: брифінги, постановка завдань, контроль якості та своєчасності; проводити аналіз маркетингових досліджень та результатів кампаній; працювати з POS-матеріалами — розробка, розміщення, актуалізація та аудит; організовувати акції та розіграші для клієнтів; дотримуватись вимог інформаційної безпеки та внутрішніх правил банку. Для цього знадобиться: вища освіта фінансово-економічного профілю; досвід роботи за профілем посади від 2-х років; глибоке розуміння маркетингу, брендингу, медіапланування; навички роботи з великими обсягами інформації; вільна українська мова; креативність, лідерство та саморозвиток. Якщо вас зацікавила наша пропозиція, надсилайте свій відгук та дізнавайтесь про деталі.Термін розгляду резюме становить 14 днів. У разі, якщо ви не отримали від нас відповіді, це означає, що зараз ми не можемо запропонувати вам вакансію, але зберегли резюме до нашої бази, ми зв’яжемось з Вами у разі появи відповідної пропозиції.Дякуємо за проявлений інтерес до нашої вакансії.

Одеса
Повна зайнятість
Менеджер з маркетингових комунікацій

"Мікрохім"— українська інноваційна фармацевтична компанія, яка здійснює розробку, дослідження, виробництво та реалізацію високоякісних лікарських препаратів та впроваджує оригінальні ідеї у фармації. Понад 30 років компанія створює препарати, які відповідають сучасним стандартам, доступні та зручні у застосуванні. Ми не зупиняємось і активно рухаємось вперед. Запрошуємо до нашої команди Менеджера з маркетингових комунікацій    Що входитиме до обов’язків:  Створення локального контенту та ведення соц.мереж: візуал для stories, reels, постів, написання текстів, участь в розробці креативів для рекламних матеріалівАдміністрування корпоративного сайтуКоординація роботи дизайнерів щодо підготовки рекламних матеріалівРобота з агенціями Участь у виборі підрядниківРозміщення замовлень рекламних та сувенірних матеріалів Організація та проведенні заходів для клієнтівУчасті в конференціяхРобота з текстами — складання прес-релізів, статей для ЗМІ Основні вимоги до кандидата: Вища освіта (профільна є перевагою)Досвід роботи в рекламних агенціях або на посаді менеджера з маркетингових комунікацій/PR менеджером Високий рівень грамотної письмової та усної комунікаціїВільне володіння українською мовоюЗнання сучасних SMM- Iінструментів, знання програм графічного дизайну та програм для створення відео (Google Analytics, POW TOON, MAGISTO,CANVA, SMMPLANNER та ін); Ми пропонуємо: Достойний рівень заробітної плати Роботу у соціально відповідальній компаніїОфіційне працевлаштування (згідно КЗпП України) Корпоративний мобільний зв’язокМедичне страхуванняВ офісі є облаштоване укриття, а також генератори, тож ми завжди на зв'язку та зі світломМожливість гібридного графіку роботи  Якщо це про Вас, будемо раді знайомству!) Чекаємо на Ваше резюме на ел.пошту koval@plus.microkhim.com або телефонуйте.

Київ
Повна зайнятість
Менеджер з комунікацій (PR)

Ми — група компаній Октава капітал, яка управляє активами масштабних бізнесів у сферах IT, дистрибуції, криптографії, системної інтеграції та багатьох інших. У своїй діяльності ми поєднуємо інноваційний підхід, стабільність і стратегію сталого розвитку.Запрошуємо до нашої команди Комунікаційного менеджера, який допоможе нам ефективно будувати внутрішні та зовнішні комунікації, представляти компанію на міжнародних заходах та взаємодіяти з партнерами по всьому світу.Основні обов’язки: Організація участі представників ГК в українських та міжнародних конференціях, виставках та інших заходах. Представлення ГК на міжнародних виставках, конференціях і бізнес-форумах. Комунікація з міжнародними партнерами, ведення ділової переписки англійською та українською мовами. Співпраця з підрядниками та координація їх роботи. Написання новин, пресрелізів, статей, комунікаційних повідомлень. Ми пропонуємо: Можливість відряджень за кордон для участі у міжнародних заходах. Роботу в команді професіоналів з інноваційним підходом до розвитку бізнесу. Участь у масштабних міжнародних бізнес-проектах. Медичну страховку для співробітників. Офіс у бізнес центрі класу А з бомбосховищем, генератором, у зручній локації: вул. Костянтинівська, 74. 🕘 Графік: пн-пт з 09:00 до 18:00. Графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00. Очікуємо від кандидата: Досвід роботи у сфері комунікацій, PR або суміжних галузях. Вільне володіння англійською мовою (усна та письмова комунікація). Вміння ефективно комунікувати з партнерами, клієнтами та колегами. Відмінні навички написання текстів для зовнішніх і внутрішніх комунікацій. Готовність до відряджень.

Київ
Повна зайнятість
PR-менеджер

Ресторанна компанія G-Group відкрита вакансія на посадуR-менеджер (Public Relations Manager)PR-менеджер підпорядковується безпосередньо CMO і СЕО компанії.Мета посади: Формування та підтримка позитивного іміджу ресторанів на ринку. Підвищення впізнаваності бренду і лояльності гостей через різні канали комунікації. Основні завдання1. Розробка PR-стратегії: планування і реалізація довгострокової і короткострокової стратегії з просування ресторану і його окремих концепцій (сезонні пропозиції, спеціальні заходи, колаборації).2. Робота зі ЗМІ та інфлюенсерами: забезпечення публікацій і згадок у профільних і масових медіа, підтримка відносин із блогерами, гастрономічними оглядачами.3. Управління репутацією: моніторинг відгуків, згадок в інтернеті, соціальних мережах, формування позитивного порядку денного та оперативне реагування на негатив.4. організація заходів: PR-акції, дегустації, гастрономічні вечори, майстер-класи, участі в міських фестивалях тощо.5. Контент-супровід: участь у створенні контент-плану, написання прес-релізів, статей, новин, оформлення розсилок тощо.6. Внутрішні комунікації: взаємодія з командою ресторану для узгодження акцій, концепцій, спеціальних пропозицій.7. Аналітика та звітність: відстеження результатів PR-активностей (охоплення, згадки, трафік, залученість у соцмережах), підготовка звітів і рекомендацій щодо подальших кроків.Функціональні обов’язки1. Розробка PR-заходів, створювати і втілювати концепції та ідеї, спрямовані на підвищення впізнаваності ресторану та інтересу до нього з боку гостей і ЗМІ.2. Підготовка матеріалів Складати прес-релізи, готувати новини та інформаційні приводи для ЗМІ та соціальних мереж. Збирати і оновлювати медіакіт ресторану (фотографії, опис концепції, меню, біографія шеф-кухаря). 3. Взаємодія зі ЗМІ та блогерами Формувати і підтримувати базу даних журналістів, блогерів, лідерів думок. Ініціювати і підтримувати контакт, домовлятися про інформаційне партнерство, давати коментарі та інтерв'ю. Організовувати візити блогерів до ресторану, контролювати якість наданого сервісу. 4. Управління репутацією Моніторити майданчики з відгуками (TripAdvisor, Google, соцмережі, форуми) і оперативно реагувати на критику. Брати участь у розробці сценаріїв кризових комунікацій (якщо виник конфлікт або негативний інфопривід). 5. Підготовка та проведення івентів Щільно працювати з командою ресторану (шеф-кухар, бар-менеджер, event-менеджер) під час організації заходів (конкурси, кулінарні шоу, сезонні промо-акції). Формувати бюджет заходу, контролювати виконання всіх етапів (дизайн запрошень, розсилка, робота з підрядниками, кейтеринг, фотозйомка тощо). 6. Робота з партнерами Вести переговори і no укладати угоди про спільні колаборації (фуд-проєктами, спонсорами). Відстежувати якість реалізації партнерських проєктів, готувати звітність. Будемо раді бачити саме Вас, у нашій команді, з можливістю розвиватися та стати професіоналом у ресторанній сфері!Ваші резюме, дзвінки, смс очікуємо за номером: 0636420855 (відділ персоналу)

Київ
80000 грн /місяць
Повна зайнятість