PR-спеціаліст

Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо

Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться

Hard skills

  • PEST-аналіз

  • SWOT-аналіз

  • Аудит PR-процесів

  • Використання засобів комунікації

  • Комунікаційні дослідження та аналітика

  • Налагодження взаємодії відділу комунікації

  • Написання ключових повідомлень

  • Написання ключових повідомлень

  • Організація PR-заходів

  • Побудова комунікаційної стратегії

  • Робота зі ЗМІ

  • Робота з каналами комунікації

  • Робота з різними типами PRу

  • Складання медіа-карти

  • Формування місії і візії

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Комунікація в менеджменті

  • Стратегічне мислення

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Комунікаційний менеджер, комунікаційна менеджерка

Короткий чек-лист, чи ця позиція «про» та «для» вас: відчуваєте себе впевнено в роботі з медіа та комплексному веденні комунікаційних проєктів? шукаєте роботу, якою можна пишатись і команду, що цінує гнучкість та результатоорієнтованість? Давайте знайомитись ближче: Фундація Катерини Осадчої — це благодійна організація, що виникла у відповідь на повномасштабне вторгнення для пошуку зниклих цивільних осіб та з часом розширила свою допомогу на інші вразливі групи населення.Вже більше року команда реалізує потужні проєкти, об'єднуючи зусилля громадського та державного секторів, представників бізнесу, ЗМІ та волонтерської спільноти навколо двох напрямів: пошук зниклих цивільних осіб та підтримка дітей, які залишились без батьків. В 2025 Фундація відкрила третій напрям: профорієнтація підлітків із вразливих категорій населення. Віримо, що про сенсові проєкти важливо говорити голосно, тож, відкриваємо конкурс на позицію комунікаційного (-ї) менеджера (-ки): senior спеціаліста (-ки), що буде відповідальним (-ою) за те, як звучить бренд Фундації Катерини Осадчої та проєкти організації. Декілька слів про команду: комунікаційна команда в процесі формування і буде складатись з вашого partner-in-crime — junior comms, сталої команди фрілансерів: дизайнер, таргетолог, копірайтер, і тд. та комунікаційної агенції, за комплексної потреби чи креативного запиту. Ви зможете сформувати комунікаційний відділ відповідно цілей організації та власного професійного бачення самостійно або з підсиленням рекрутингової агенції. Вашими колегами будуть проєктні менеджери, операційний менеджер та його операційна команда. Вашою керівницею буде пані Катерина Осадча. Ви — будете основою організації, що стрімко зростає та координатором (-кою) її комунікацій, що буде проактивно рухати Фундацію до розвитку та впізнаваності. Ініціативність та власне експертне бачення — це те, без чого ніяк. Як і готовність працювати «руками», поєднуючи в собі цілісно і стратегічну, і тактичну ролі.Основні завдання позиції: Комунікаційний та PR супровід проєктів Фундації, включно з розробкою PR-стратегій, взаємодією зі ЗМІ, медіамоніторингом, супроводом comms-івентів в рамках визначених проєктів спільно з проєктними менеджерами, тощо; Ведення внутрішніх та зовнішніх комунікацій: як з українськими та іноземними стейкхолдерами (державними та бізнес-партнерами Фундації, ЗМІ, інфлюенсерами, селебрітіз в рамках комунікаційного висвітлення взаємодії), так і співпраця з проєктними менеджерами Фундації, командою фрілансерів, підрядниками, керівництвом організації, ін.; Формування бренду Фундації Катерини Осадчої в зовнішніх комунікаціях, в т.ч. через побудову ефективних стосунків зі ЗМІ та створення комунікаційних стратегій для організації та окремих її проєктів, напрямів; Координація підготовки матеріалів для медіа, сайту та соцмереж Фундації у співпраці з райтерами-фрілансерами або junior comms, в т.ч. річний звіт, дайджест для партнерів, тощо; Пошук нових можливостей для креативних колаборацій, публікацій, виступів, медіапроявлення тощо; Підготовка спікерів організації до інтерв'ю, конференцій та інших публічних заходів в рамках проєктів Фундації. Знання та навички, які точно стануть у нагоді: Досвід роботи від 3 років у комунікаціях на різних рівнях (ідеально — в українських NGO) — PR, копірайтинг, ЗМІ, стратегічні комунікації, ін. — ми шукаємо різностороннього (-ню) comms з кейсами управління ком. проєктами, співпраці з бізнесом та взаємодією з медіа; Свіжа та широка база теплих контактів у медіа буде великою перевагою; Відмінні менеджерські навички, аби координувати ком. відділ та бажання до роботи з командою і в команді; Робочий рівень володіння англійською мовою є бажаним, але не обовʼязковим; Досвід роботи з проєктами, заснованими на бренді особистості, є перевагою. Soft-skills, на які звертаємо увагу: включеність та проактивна позиція (ставитесь до роботи, як власник до свого бізнесу), здатність оперативно реагувати на зміни та емоційна зрілість. Робота — важлива частина життя та цінність для команди, класно, якщо ви теж такий (така). Що пропонуємо натомість? Ринкову фінансову мотивацію згідно з вашими компетенціями (обіцяємо, обговоримо межі мотивації вже на першій відеоспівбесіді). Готові до діалогу! Участь у важливих соціальних проєктах, які змінюють життя українців. Ви будете горді проєктами Фундації; Команду молодих експертів, цінність яких — спільна робота на результат, людей, що стало продовжують робити те, що важливо. Можливість стати core team в організації, що стрімко набирає силу і сформувати команду «під себе» або «зі своїх», якщо маєте перевірених фрілансерів, підрядників, ін.; Можливість реалізувати свої карʼєрні амбіції та зростати професійно синхронно з розвитком організації; Гібридний full-time в Києві ± 10.00 — 19.00 — зараз ми працюємо в сучасному коворкінгу в центрі столиці (м. Майдан Незалежності) три дні на тиждень разом, 2 дні — віддалено. Можлива гнучкість в рамках робочого дня та нерегулярні (± раз на три місяці) оплачувані відрядження західними регіонами України; Робота пліч-о-пліч з пані Катериною Осадчою, як лідеркою організації; Контракт до кінця 2025 року з можливістю продовження за вашим бажанням, результатами та статусом проєктів. Оформлення за договором послуг (ФОП); Відпустки та лікарняні згідно з чинним законодавством України; Контакти з лідерами думок, зірками та можливість долучитись до великих публічних подій спільно з пані Катериною Осадчою. Процес рекрутингу виглядає довше, ніж триває: відеоспівбесіда з проєктним рекрутером — онлайн-інтервʼю з партнерами Фундації — (опційно: тестове завдання) — оффлайн-інтерв'ю з пані Катериною — offer. Зацікавились пропозицією? Чекаємо на ваш відгук за посиланням. До зустрічі на співбесіді?

Київ
Повна зайнятість
PR-менеджер

DOMINO GROUP, мережа ексклюзивних мультибрендових магазинів чоловічого та жіночого одягу класу luxury проводить конкурс на вакансію PR-менеджераВимоги: бажано досвід роботи в маркетингу або PR досвід організації івентів, фотозйомок, тощо ініціативність, вміння генерувати ідеї, працювати на результат креативність, проактивність, вміння працювати в команді Умови роботи: цікаві завдання і можливості для реалізації власних ідей та потенціалу офіс в центрі Києва поруч з метро графік роботи 5/2 з 10:00—19:00 робота в стабільній компанії в креативній команді професіоналів Обов’язки: участь в організації фотозйомок та реалізації нових креативних ідей комунікація з партнерами для реалізації PR-стратегії компанії організація наявності друкованих видаткових рекламних матеріалів та контроль їх розповсюдження у партнерів контроль виконання задач підрядниками (моделі, друкарні тощо) робота в команді на результат

Київ
Повна зайнятість
PR manager

Хто ми?Вітаю! Я Анастасія Свобода, фаундер ГО Kids UA («Можливості. Мотивація. Медіа»). Наша, команда має 8-річний досвід у сфері дитячої інформальної освіти. Під час війни ми створили проект «Чарівний дзвінок». Він про психологічну підтримку та розвиток маленьких українців від 4 до 9 років. На цей момент, завдяки міжнародному партнерству, до проекту доєдналося вже близько 2000 дітей, які знаходяться в Україні та в 13 країнах Європи.За рік ми масштабували команду в чотири рази, отримали три міжнародні гранти, розробили авторську методику психологічної підтримки та соціальної адаптації через спілкування дитини з чарівним персонажем в застосунку. Кожен наш проект має не менше 96% підтверджених позитивних результатів. Ми бачимо, що приносимо цінність та користь малечам. Тому наразі знаходимось на новому етапі масштабування команди та проектів. Для нас важливо, щоб нашу команду поповнювали такі ж захоплені та креативні люди, які вірять, що щасливе дитинство — це запорука становлення гармонійної дорослої особистості!Опис вакансіїЗапрошуємо в команду амбітного, талановитого піар менеджера, який захоплюється цінностями команди та вірить, що навчання може приносити задоволення! Якщо тебе захоплюють діджитал івенти, ти кайфуєш від креативного рішення складних задач і не крутиш пальцем біля скроні, коли чуєш, що навчання ефективніше, коли замість вчителя — котик, а психологічну підтримку надає морква…Відправляй своє резюме).Твоєю задачею буде розробляти стратегії по розповсюдженню цінностей компанії та створенню бренду, який захопить та закохає в себе наших майбутніх клієнтів та партнерів. Ти будеш займатись популяризацією та продажем продуктів, створювати рекламні кампанії та аналізувати отримані результати для покращення наступних. В твої обов’язки буде входити:побудова піар-стратегії та її реалізаціяпідключення нових каналів для просування та продажуаналіз ЦА під кожен продуктпобудова довгострокової стратегії продажів продуктівстворення рекламної кампанії під кожен продуктсприяння виконання планів продажівконтроль інформаційного супроводу реалізації проєктівплідна співпраця з партнерським відділом для створення та підсилення позитивного іміджу компанії у публічному просторіведення відповідної документаціЩо тобі треба знати та вміти:Мати досвід роботи у маркетингу в В2С не менше 2-х років. Успішні кейси, якими ти можеш поділитися на співбесіді;Навички та досвід роботи в Tik-Tok, Instagram, YouTube, Facebook, Telegram (чат-боти)Мати досвід в інфлюєнсер-маркетингуПідтверджені успіхи в креативному рішенні складних задачМати навички підбору та роботи з підрядниками;Мати досвід побудови та реалізації маркетингової стратегії;Розуміти правила побудови композиції, типографіки та кольору.Вміти презентувати свої ідеї та концепти.Бути уважним до деталей, сприймати правки та конструктивну критику.Чітко дотримуватися дедлайнів, отримувати задоволення від роботи в команді онлайн офісу та нести відповідальність за результатБуде плюсом:Досвід побудови комьюніті та розробки програм лояльностіДосвід побудови воронок для інфопродуктів та організації онлайн подійМи пропонуємо:Роботу над ціннісним дитячим продуктом всеукраїнського та міжнародного значенняМожливості для кар?єрного зростання та розвитку особистих ідейПовний ремоут, гнучкий графікОплачувану відпусткуКорпоративне навчання, відшкодування витрат на професійний розвитокТворчу команду однодумців, атмосферу для розвитку та натхненняАктивне корпоративне життя: тімбілдінги, корпоративи, благодійні заходиВажливо:Наша команда підтримує український народ та його протистояння невиправданій агресії з боку країни-терориста. Ми поважаємо твоє право розмовляти будь-якою мовою в особистому житті. Ми вважаємо українців єдиною націю незалежно від місця проживання. Важливим напрямком «на своєму фронті» бачимо розвиток емпатії, критичного мислення, емоційної грамотності та гнучкості у дітей, а також їхня психологічна підтримка під час війни. Після повномасштабного вторгнення ми зберегли усі робочі місця, продовжуємо розвивати проєкти та підсилювати команду.

Віддалено
Харків
Повна зайнятість
Менеджер комунікацій - BRAVE1

BRAVE1 — це кластер для розвитку військових технологій в Україні. Кластер сприяє інноваціям та втілює в життя революційні продукти в інтересах сил оборони і безпеки. Наразі BRAVE1 шукає досвідченого експерта у сфері комунікацій.

Повна зайнятість
PR Manager в рекламне агентство

Ти багато мрієш, а Facebook затісний для твоїх ідей? Можливо, ми чекаємо саме на тебе!Хто ми?Креативна бандл-агенція MEX a member of Havas. Це ми першими в історії української реклами потрапили до шорт-листа Каннських левів (це окрім 130 інших нагород, які ми здобули впродовж 25-річної історії!). Серед наших клієнтів — Vodafone, Нова пошта, Фармак, Schneider Electric та інші улюблені мільйонами українців бренди.Та досить про нас! Якщо ти:Маєш досвід розробки та реалізації PR-кампанійВмієш професійно вести соціальні мережі брендівВмієш створювати контент план та підлаштовуватися під «ситуативки»Мрієш вести креативні ідеї до їх реалізаціїМаєш у душі піарника, якого бажаєш випустити на волюВмієш і любиш влучно писатиВідмінно знаєш українську та англійськуДумаєш: «Лишенько, ну хто їм писав цей текст?!»Тоді читай далі, здається, ми одне одному потрібні!Що треба робити:Все просто - працювати у команді над проєктами, на кшталт:Розробка та реалізація захоплюючих PR-концепцій, кампаній та стратегійВедення сторінок соціальних мереж – клієнтських, наших, партнерських: від створення контент плану до написання індивідуальних постівГенерувати інформаційні приводи та втілювати креативні ідеї для будь-якої комунікації: діджитал кампаній, неймінгу, відео-роликів, івентів, btl, фестивальних проєктів, «вірусів» та мемасівПисати, багато писати: PR-статті, наповнення для промо-сторінок, сценарії роликів та будь-яких матеріалів для реалізації бізнес-цілей агенції та клієнтівСтворення та опис презентацій будь-яких ідей для клієнтівМи пропонуємо:Зручний офіс біля м. Політехнічний інститут - безперебійне електропостачання (власний генератор), безперебійний інтернет, власне бомбосховище;Офіційне працевлаштування; Стабільну роботу, різноманітні проєкти відомих брендів;Гарантовану відпустку, лікарняні та лояльне ставлення до особистого часу.Твою кандидатуру будемо розглядати лише за наявності портфоліо, або прикладів робіт.Гайда до нас у команду – зробимо рекламний ринок України яскравішим разом!

Київ
Повна зайнятість