PR-спеціаліст
Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо
Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться
Hard skills
PEST-аналіз
SWOT-аналіз
Аудит PR-процесів
Використання засобів комунікації
Комунікаційні дослідження та аналітика
Налагодження взаємодії відділу комунікації
Написання ключових повідомлень
Написання ключових повідомлень
Організація PR-заходів
Побудова комунікаційної стратегії
Робота зі ЗМІ
Робота з каналами комунікації
Робота з різними типами PRу
Складання медіа-карти
Формування місії і візії
Soft skills
Антикризова комунікація
Комунікація в менеджменті
Стратегічне мислення
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіPR Manager
Brightech — міжнародна компанія, яка займається розробкою продуктів для розвитку різних бізнесів. Ми є частиною холдингу, основна діяльність якого транспортна логістика USA. Наші офіси знаходяться в 4 країнах: Україна, Польща, США та Мексика. Проекти, що ми створюємо, ростуть і відповідно з’являються нові завдання і виклики. Зараз ми у пошуках Public Relationship Manager в команду Marketing Department Brightech. Проект, з яким буде працювати спеціаліст, виходить на ринок USA з новою послугою у сфері вантажоперевезень. Ти зможешотримати досвід роботи з одним із найцікавіших ринків світу, побудувати нетворкінг із західними медіа, в перспективі масштабуватися в окремий відділ. Ми пропонуємо тобі: Роботу в сучасному, комфортному київському чи вроцлавському офісі (Польща);Графік роботи з 10.00 — 19.00 або з 11.00 — 20.00 по буднях;Стабільний дохід у USD, контракт з американською компанією;Сучасний підхід до співпраці, ділові міжнародні стандарти спілкування;Щорічну відпустку, лікарняні і святкові дні, які оплачуються;Бюджет на навчання і спортзал, медичне страхування;Team buildings та корпоративи;Простір для підтримуючої і позитивної комунікації з колегами. В твої задачі буде входити: Збирання і сегментування бази засобів масової інформації в сферах логістики, промисловості та ІТ;Комунікація зі ЗМІ, встановлення особистих контактів з редакторами та оглядачами;Побудова стосунків і співпраця з блогерами та лідерами думок;Організація інтерв'ю, записів подкастів і відео (як онлайн, так і офлайн у США); Планування маркетингових заходів, включаючи участь у виставках і підготовку прес-релізів;Тісна співпраця з департаментами маркетингу і продажів. Для нас важливо: Досвід на позиції PR Manager від 2 років;Cильні комунікативні навички (усні і письмові), English Advanced;Впевнений досвід роботи з PR-стратегіями, зв?язками зі ЗМІ, побудова нетворкінгу; Знання і використання репутаційного менеджменту, продажів, проведення досліджень і аналізу;Досвід використання інструментів медіа-моніторингу: Meltwater, Cision, Google Alerts; Комунікабельність, бажання вчитися і рости, можливість виходити із зони комфорту. Буде перевагою, якщо маєш досвід: Роботи з ринком USA;Роботи в логістичній індустрії. Якщо цей опис про тебе, а наша пропозиція зацікавила — скоріше відправляй резюме. Будемо раді почати співпрацю!
Communications Specialist до UA Mental Help
Місія UA Mental Help — боротьба за ментальне здоров’я українців. Ми вчимо українців прислухатися до себе, жити в гармонії тіла з розумом і не боятися звертатися до психологів, якщо вони потребують підтримки. За допомогою нашої мережі партнерів, ми створюємо психоедукаційний контент та надаємо безкоштове психологічне консультування для вразливих груп населення. В нашу дружню та професійну команду розшукуємо творчого та креативного Communications Manager. Якщо вам близька місія фонду та маєте бажання швидко зростати разом з організацією, тоді вам неодмінно до нас! Обовʼязки: Розробка та впровадження стратегій комунікаційного відділу, спрямованих на підвищення свідомості про місію та цілі благодійної організації. Координація роботи команди в напрямку забезпечення взаємодії та спільного досягнення стратегічних цілей. Розробка та впровадження планів комунікаційних кампаній та ініціатив, включаючи веб-платформи, соціальні медіа, PR заходи та інші канали. Керування внутрішньою та зовнішньою комунікацією організації, включаючи розробку контенту, створення прес-релізів, статей, блогів тощо. Забезпечення високого рівня якості комунікації з медіа, партнерами, інфлюєнсерами. Моніторинг та аналіз ефективності комунікаційних заходів та розробка рекомендацій для їх поліпшення. Забезпечення ефективного використання ресурсів. Представництво Фонду на різноманітних громадських заходах, конференціях, прес-конференціях та інших заходах. Вимоги: Досвід роботи в сфері комунікацій, публічних відносин або маркетингу від 1 року (буде плюсом в секторі благодійності або громадського сектору). Високий рівень володіння усним і писемним українською та англійською мовами. Здатність до стратегічного мислення для визначення ключових трендів у комунікаційній сфері. Висока культура роботи з даними та здатність до аналізу результатів комунікаційних заходів для подальшого вдосконалення стратегій. Що ми пропонуємо: Робота за контрактом; Гнучкі умови праці; Дистанційна робота; Оплачувані відпустки та лікарняні. Можна працювати де завгодно, головне — стабільний інтернет і ноутбук; Розвиток і професійні виклики у команді однодумців; Долучитись до організації, яка має соціальну місію;
Маркетолог/ PR-менеджер
Аагенція з організації бізнес-заходів – майданчик № 1 для обміну досвідом та бізнес-знайомств рітейлерів, постачальників та суміжних галузей шукає у свою команду проактивного та креативного маркетолога/ PR-менеджера. Обов’язки:Створення PR-стратегії і тактики просування бізнес-подій (пошук та укладання угод з інформаційними партнерами: залучення друкованих та інтернет-ЗМІ для преc та пост PR заходів (розміщення рекламних макетів, новин, підсумкових статей та пост-релізів бізнес-подій) ін., нестандартні активності, що сприяють просуванню послуг компанії);Робота із соціальними мережами з просування бізнес-заходів, семінарів та конференцій;Укладання угод про інформаційну підтримку з цікавими виставками та конференціями;Створення текстів «для продажу», для залучення учасників на бізнес-заходи (нові приводи, прес- та пост-релізи, анонси, коментарі); формування та здійснення розсилок;Створення банерів, макетів та їх розміщення у ЗМІ; створення медіа-планів, PR-звітів з тренінгів; створення маркетингових активностей залучення учасників на бізнес заходи;Пошук та переговори зі спікерами/доповідачами для виступу на конференціях, формування цікавих тем доповідей та ідей у рамках конференцій.Результатом діяльності даного фахівця є збільшення кількості вхідних реєстрацій учасників на бізнес-події, підвищення якості та рівня заходів, збільшення доходу від проектів.Вимоги до кандидата:вища освіта,досвід роботи від 2-х років у сфері маркетингу, продажу,грамотне мовлення та листування, вміння писати тексти,вміння вести переговори та домовлятися,креативність, ініціативність та відповідальність,вміння створювати банери, макети, презентації,стресостійкість,самоорганізованість,вміння аналізувати інформацію,вітається розмовна англійська.Що ми готові Вам запропонувати:Буде реальна можливість професійного та особистого розвитку.Завдання будуть цікавими та розвиваючими, зв'язки великими,Компанія надає офіційне працевлаштування,Швидкий кар'єрний ріст,Додаткове навчання на тренінгах.Офіс на Борщагівці (10 хв від м. «Житомирська» або 5 хв від зупинки швідкісного трамваю «б-р Кольцова»)Стабільна та гідна зарплата (ставка та бонус), що прогресує залежно від особистого вкладу в проект.Активний та професійний колектив. Надсилайте резюме на пошту або дзвоніть за телефоном
Менеджер з комунікацій до BGV CHARITY FUND
Благодійний фонд BGV CHARITY FUND знаходиться в пошуку Комунікаційного менеджера / редактора! Основні обов’язки: Оновлення та наповнення контентом сайту Фонду, а також сторінок благодійної організації у соціальних мережах; Підготовка прес-релізів, колонок, спецматеріалів та інших текстових форм для висвітлення діяльності фонду; підготовка тез виступу для спікерів, презентацій; Ефективна взаємодія зі ЗМІ (розсилка матеріалів, пітчинг, моніторинг публікацій); Участь в організації публічних заходів (церемонії вручення благодійної допомоги, прес-конференцій, публічних зустрічей тощо); Забезпечення візуального супроводу публікацій, постів (ро-бота з дизайнером); Приймати участь у створенні рекламного контенту, рекламних текстів (в тому числі іноземною мовою), пише рекламні та PR-статті; Забезпечення правильності формулювань, текстів в комунікаційних матеріалах Фонду; Створення контент-плану; Інші завдання, що можуть виникати у ході роботи. Основні вимоги: Вища освіта (перевага кандидатам з освітою філолога, журналіста, PR – спеціаліста); Досвід роботи на аналогічній чи дотичних посадах не менше 2-х років; Буде перевагою наявність завершених курсів по підвищення кваліфікації за напрямком копірайтингу, SMM, PR – стратегії, контент – планування ; Буде перевагою знання Англійської мови на рівні B1 та вище (усно та письмово); Володіння Microsoft Office (акцент на Power Point). Ми пропонуємо: Стабільну високу заробітню плату. Офіційне працевлаштування; Навчання та підвищення кваліфікаційного рівня; Графік роботи з 9-30 до 18-30 (офісний формат роботи); Робоче місце – ст.м.Печерська. Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади – ми з Вами зв’яжемось
Менеджер з комунікацій з партнерами
VUSO— це надійна страхова компанія з українським капіталом!На ринку України більше ніж 22 роки.Робота у VUSO — це єдність, рух та мислення в одному напрямку! Ми додаємо впевненості та допомагаємо впоратись з викликами бурхливого світу!В VUSO — працюють ВУСОбливо турботливі люди над відомим брендом, який створює прості і доступні продуктові рішення, і сервіс, що робить ціну неважливою для клієнта.Наша місія: Створюючи зручні продукти та сервіси, ми надихаємо наших клієнтів піклуватись про своє оточення у партнерстві з VUSO.Зараз ми в пошуках Менеджера з комунікацій з партнерами, що поділяє наші корпоративні цінності, бажає стрімко розвиватися в нашій команді.Менеджер з комунікацій з партнерами буде займатися наступними завданнями:Проектною роботою з клієнтами;Підготовкою та опрацюванням комерційних пропозицій;Роботою в СРМ системі;Фільтром для цієї позиції буде:Досвід роботи в страхових або банківських установах;Відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність;Системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат.Що ми пропонуємо:Офіційне працевлаштування;Пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування;Соціальні гарантії згідно КЗпП України;Графік роботи: з 09:00 до 18:00, з ПН-ПТ; формат-гібридний (3 дні офіс/2 віддалено) або повністю віддалено;Можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та навички безпосередньо в команді;Сучасні корпоративні заходи та тимбілдинги;Цікаву роботу у стабільній компанії з ВУСОбливо турботливими коллегами.Якщо Ви бачите себе частиною нашої команди, відправляйте своє резюме за посиланням