PR-спеціаліст
Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо
Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться
Hard skills
PEST-аналіз
SWOT-аналіз
Аудит PR-процесів
Використання засобів комунікації
Комунікаційні дослідження та аналітика
Налагодження взаємодії відділу комунікації
Написання ключових повідомлень
Написання ключових повідомлень
Організація PR-заходів
Побудова комунікаційної стратегії
Робота зі ЗМІ
Робота з каналами комунікації
Робота з різними типами PRу
Складання медіа-карти
Формування місії і візії
Soft skills
Антикризова комунікація
Комунікація в менеджменті
Стратегічне мислення
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер з комунікацій
«Energy act for Ukraine» — це українська благодійна організація, заснована в 2022 році у відповідь на виникнення енергетичної кризи в Україні, спричиненої повномасштабною війною росії на території України. Фонд спрямовує свою діяльність на забезпечення сонячними рішеннями шкіл та лікарень в межах ініціатив «100 сонячних шкіл» та «50 сонячних лікарень».Місією фонду є сприяння енергетичній незалежності об'єктів критичної та соціальної інфраструктури в Україні.Шукаємо Спеціаліст (-ку) з комунікацій з метою підсилення відділу комунікацій та підвищення рівня обізнаності про діяльність фонду в інформаційному та медіапросторі.Що ми пропонуємо? Можливість долучитись до якісних змін в суспільно важливому проєкті для нашої країни. Менторство, навчання та підтримку від наших партнерів з США, Канади та Європи в сфері маркетингу, PR, SMM та сталого розвитку. Експертну команду. Ми відкриті та завжди готові прийти на допомогу. У нас ти можеш зростати. Ми прагнемо аби кожен із нас був самостійним і мав простір для самовираження, розвитку і створення нових ідей. Офіційне full time працевлаштування. Гідбридний формат роботи (офіс в центрі Києва) Гідну оплату праці. Які навички будуть в нагоді? Досвід роботи в Комунікаціях & PR & Маркетингу від 1 року. Досвід роботи в громадських організаціях, благодійних фондах (буде перевагою). Знання англійської на рівні С1, письмова — обов’язково. Розвинуті навички копірайтингу, сторітелінгу. Знання комунікаційних інструментів. Хороші навички координації роботи та взаємодії із іншими членами команди, як-от графічними дизайнерами, таргетологами, SEO фахівцями, відеографами і тд. Функціональні обов’язки Реалізація та створення комунікаційної стратегії. Комунікація з партнерами, підрядниками та донорами проєктів фонду. Написання PR-текстів, новинних статей для вебсайту, дайджестів, створення фото-, видео контенту. Організація та підготовка участі в заходах та конференціях. Відстеження аналітики та аналізу ефективності комунікаційних кампаній. Якщо бажаєш розвивати свою кар'єру у сфері PR & Комунікацій та цікавишся темою сталого розвитку — надсилай резюме разом із супровідним листом та портфоліо своїх робіт та/або публікацій за електронною адресою .Більше інформації про організацію на вебсайті та на сторінці у мережі FacebookБудемо раді бачити тебе у нашій команді!
Менеджер з комунікацій та PR
Банк «Південний» – один із лідерів фінансового ринку України, який займає третє місце у групі українських банків із приватним капіталом за розміром активів. Вже 30 років «Південний» є надійним фінансовим партнером для приватних клієнтів, малого, середнього і корпоративного бізнесу. Команда «Південного» – це понад 1700 активних і цілеспрямованих співробітників по всій Україні. Три роки поспіль банк входить до рейтингу «50 найкращих роботодавців» за версією журналу Forbes. У 2022 році ми стали одним із п’яти банків у рейтингу топ-роботодавців воєнного часу, отримавши найбільш високі оцінки за критерієм «Відчуття захисту».Відповідно до результатів дослідження компанії EY (Ernst & Young) «Найкращий роботодавець – 2022», «Південний» визнано одним із кращих роботодавців банківської галузі на думку студентів та досвідчених професіоналів.Вакансія "Менеджер з комунікацій та PR" відкрита у нашій компанії в місті Київ у зв'язку із збільшенням об'ємів роботи. Ми шукаємо талановиту та мотивовану людину, яка вважає, що внутрішні та зовнішні комунікації це її покликання та відчуває в цьому драйв та задоволення! Ми пропонуємо:Оформлення згідно КЗпП УкраїниКонкурентну заробітну платуМедичне страхування, спорт зал, корпоративний транспортРоботу у функціональному комфортному офісіКорпоративного психологаМожливість кар'єрного росту та розвиткуМожливість проходження курсів та навчанняРоботу в стабільній та професійній компанії з дружньою командоюВас чекає:Участь у розробці та впровадженні PR-стратегії та іміджевих кампанійГенерування інфоприводів, співпраця з внутрішніми командами щодо розробки контенту PR- та іміджевих кампанійПідготовка прес-релізів, коментарів, статей, аналітичних, довідкових матеріалів для публікації в ЗМІСпілкування зі ЗМІ, напрацювання і ведення пулу інфопартнерівОрганізація участі банку у публічних рейтингах, конкурсах і номінаціяхРобота з моніторингом публікацій у друкованих та онлайн ЗМІ, підготовка медіа-звітівУчасть в організації PR-подій і заходів (прес-конференцій круглих столів, вебінари, спонсорських и благодійних заходів тощо)Участь у розробці та впровадженні проєктів з корпоративної соціальної відповідальностіДля цього знадобиться: Досвід роботи на позиції PR-менеджер / Менеджера з комунікацій від 2х років в великій системній компаніїДосвід написання статей, коментарів, прес-релізів, новин, аналітичних статей, експертних думок в сучасному стиліДосвід в організації різноманітних PR-подій та заходівНавички проведення переговорів та листуванняДосвід використання сучасних каналів комунікаціїЗнання з управління репутацією та антикризового PRБездоганно володіти українською мовоюЗацікавила вакансія? Ви хочете розвиватись та робити успішну кар'єру у провідному Банку України — надсилайте резюме та приклади свої робіт/публікацій.Стандартний термін розгляду резюме становить 14 днів, якщо Ваш досвід релевантний вакансії ми зв’яжемось з Вами. В іншому випадку Ваше резюме буде збережене в нашій базі данних, ми зв’яжемось з Вами у разі появи відповідної Вашому досвіду вакансії.
PR Manager
Brightech — міжнародна компанія, яка займається розробкою продуктів для розвитку різних бізнесів. Ми є частиною холдингу, основна діяльність якого транспортна логістика USA. Наші офіси знаходяться в 4 країнах: Україна, Польща, США та Мексика. Проекти, що ми створюємо, ростуть і відповідно з’являються нові завдання і виклики. Зараз ми у пошуках Public Relationship Manager в команду Marketing Department Brightech. Проект, з яким буде працювати спеціаліст, виходить на ринок USA з новою послугою у сфері вантажоперевезень. Ти зможешотримати досвід роботи з одним із найцікавіших ринків світу, побудувати нетворкінг із західними медіа, в перспективі масштабуватися в окремий відділ. Ми пропонуємо тобі: Роботу в сучасному, комфортному київському чи вроцлавському офісі (Польща);Графік роботи з 10.00 — 19.00 або з 11.00 — 20.00 по буднях;Стабільний дохід у USD, контракт з американською компанією;Сучасний підхід до співпраці, ділові міжнародні стандарти спілкування;Щорічну відпустку, лікарняні і святкові дні, які оплачуються;Бюджет на навчання і спортзал, медичне страхування;Team buildings та корпоративи;Простір для підтримуючої і позитивної комунікації з колегами. В твої задачі буде входити: Збирання і сегментування бази засобів масової інформації в сферах логістики, промисловості та ІТ;Комунікація зі ЗМІ, встановлення особистих контактів з редакторами та оглядачами;Побудова стосунків і співпраця з блогерами та лідерами думок;Організація інтерв'ю, записів подкастів і відео (як онлайн, так і офлайн у США); Планування маркетингових заходів, включаючи участь у виставках і підготовку прес-релізів;Тісна співпраця з департаментами маркетингу і продажів. Для нас важливо: Досвід на позиції PR Manager від 2 років;Cильні комунікативні навички (усні і письмові), English Advanced;Впевнений досвід роботи з PR-стратегіями, зв?язками зі ЗМІ, побудова нетворкінгу; Знання і використання репутаційного менеджменту, продажів, проведення досліджень і аналізу;Досвід використання інструментів медіа-моніторингу: Meltwater, Cision, Google Alerts; Комунікабельність, бажання вчитися і рости, можливість виходити із зони комфорту. Буде перевагою, якщо маєш досвід: Роботи з ринком USA;Роботи в логістичній індустрії. Якщо цей опис про тебе, а наша пропозиція зацікавила — скоріше відправляй резюме. Будемо раді почати співпрацю!
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Food Franchising Group визнана лідером у сфері франчайзингу громадського харчування в Україні.Ми є власниками мережі пекарень «Lviv Croissants», яка налічує понад 160 пекарень по всій Україні та з шаленим темпом вриваємося на міжнародний ринок, саме у Польщі вже відкрито 11 пекарень і на цьому ми не зупиняємося…Ресторан 1708 pizza di Napoli, Lviv Bakery, Magic Bowls та «Паляниця», так, так — це теж наші успішні проекти.Приєднуйся до нас у ролі Менеджера з внутрішніх комунікацій!Основні обов’язки: Створення та впровадження стратегій внутрішньої комунікації для підвищення ефективності роботи. Управління внутрішніми комунікаційними каналами (електронна пошта, внутрішній портал, чат бот). Взаємодія з керівниками відділів для підтримки корпоративної культури. Ініціювання заходів для підвищення мотивації та залученості співробітників. Організація та координація внутрішніх подій, тренінгів та заходів для працівників компанії. Вимоги: Вища освіта у сфері комунікацій/PR/маркетингу/HR Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року. Відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді. Організованість, відповідальність та здатність працювати з великим обсягом інформації. Що ти отримаєш? Конкурентну заробітну плату Офіційне працевлаштування Офісний графік роботи 5/2, з можливість обрати зручний для себе час: з 8:00 до 17:00 / з 9:00 до 18:00 / з 10:00 до 19:00. Стабільну роботу в мережі закладів, яка стрімко розвивається Якщо ти шукаєш успішну компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, готовий до нових викликів, надсилай резюме та заповнюй анкету за посиланням:https://forms.gle/bNEfvoqyZ9vB2gt2A
Менеджер комунікацій - Державний Оператор Тилу
Державний Оператор Тилу – державна агенція, що забезпечує потреби Збройних сил України. Керуючись принципами доброчесності та людиноцентричності, агенція здійснює постачання харчів, одягу, пально-мастильних матеріалів для потреб військових. ДОТ шукає менеджера/ку з комунікацій. Якщо Ви поділяєте цінності ДОТ та маєте бажання робити процес забезпечення війська більше ефективним, доброчесним та підзвітним — ця вакансія саме для Вас!