PR-спеціаліст
Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо
Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться
Hard skills
PEST-аналіз
SWOT-аналіз
Аудит PR-процесів
Використання засобів комунікації
Комунікаційні дослідження та аналітика
Налагодження взаємодії відділу комунікації
Написання ключових повідомлень
Написання ключових повідомлень
Організація PR-заходів
Побудова комунікаційної стратегії
Робота зі ЗМІ
Робота з каналами комунікації
Робота з різними типами PRу
Складання медіа-карти
Формування місії і візії
Soft skills
Антикризова комунікація
Комунікація в менеджменті
Стратегічне мислення
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
PR-спеціаліст
PR-спеціаліст
Експерти:
Тетяна Юрченко
Вакансії
Дивитись всіPR - менеджер
Наш клієнт - IT Digital Холдинг, надає особливу можливість для того, хто хоче стати частиною енергійної репутаційної команди. Компанія працює у більш ніж 60 країнах світу та допомагає своїм парнерам у маркетинговому просуванні. Якщо ти – талантливий та досвідчений спеціаліст - ця вакансія саме для тебе!Кого ми хочемо відкрити для себе:Досвіченого PR фахівця із понад 2 роками досвідуТого, хто вже має навички співпраці з іноземними ЗМІАктивного користувача англійською мовою рівня B1 і вище.Що чекає тебе:Розробка та впровадження цікавих PR стратегійСпівпраця зі ЗМІ та PR агенціями по всьому світуТісна взаємодія з репутаційною командою: SEO-гуру, копірайтерами, моніторникамиАналіз ринкової ситуації та конкурентного середовищаПідготовка автоматизованих звітів.Що ми пропонуємо:Можливість навчання та розвитку в галузі репутаційного менеджментуСпівпраця з міжнародним брендом та використання англійської мови щодняБезліч курсів з маркетингу та інших областей, а також якісний онбординг для збагачення знань та навичокКомпенсація витрат на спорт та вивчення мов при відвідуванні офісуГнучкий графік для забезпечення балансу між роботою та особистим життям: повний робочий день з понеділка по п'ятницю з 9/10:00 до 18/19:00, можливий як гібридний, так і повністю дистанційний формати.Якщо відчуваєш, що це для тебе, скоріш надсилай своє резюме. Чекаємо на тебе у нашій команді!
PR-МЕНЕДЖЕР/-КА ДО МХП
МХП в пошуку професіонала/-ки, який/-a буде керувати зовнішніми комунікаціями про компанію, як роботодавця/-иці. З МХП ти будеш: Підтримувати репутацію МХП, як одного з кращих роботодавців України; Брати участь у формуванні стратегії розвитку бренду роботодавця; Комунікувати про потужні ініціативи, які МХП впроваджує для команди. Твої харди: Ти розумієш як формується репутація; Ти добре пишеш тексти у різних медійних жанрах; Ти орієнтуєшся в українському медіапросторі; Ти відслідковуєш тренди і розумієш як зробити так, щоб твоя тема «залетіла»; Ти знаєш коли треба відео, коли стаття, а коли достатньо допису в соцмережах; Ти вмієш працювати з бізнес-івентами, знаєш як запітчити спікера/-ку і організувати вигідне партнерство. Твої софти: Ти знаходиш спільну мову будь з ким; Ти критично мислиш; Ти маєш креативні ідеї і не боїшся їх відстоювати; Ти відповідально підходиш до задач, встигаєш до дедлайну, враховуєш ризики; Ти любиш працювати в високому темпі і можеш вести кілька проєктів одночасно. МХП — міжнародна компанія в сфері харчових та агротехнологій, яка творить нову культуру харчування завдяки інноваціям. Вони є лідером у Європі за виробництвом м’яса птиці та експортують продукцію в понад 70 країн. Ти точно знаєш їх за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», Kurator, «Секрети Шефа», Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah. МХП серед 10 кращих роботодавців країни. Тут цікаві масштабні проєкти, бо компанія шукає свій шлях, експериментує. Приєднуйся і будуй міжнародний фудтех разом з ними! За що обирають МХП? За масштаб. МХП це міжнародна компанія з українським корінням: 40 підприємств у 17 регіонах України, понад 6 напрямків бізнесу та 6 представництв за кордоном, які об’єднують 32 тисячі, закоханих у свою справу людей; За можливості для розвитку та навчання. Щорічно у власному центрі навчання проходить 80+ заходів (воркшопи, тренінги, бізнес-ігри), діють 10 програм для управлінців/-иць, є 50+ навчальних курсів доступних в будь-який час з будь-якого пристрою; За позицію. МХП забезпечує продовольчу безпеку країни. Компанія однією з перших створила посаду координатора/-ки із взаємодії з військовими та ветеранами/-ками, які розвивають програму підтримки військових, ветеранів/-ок та їхніх родин «МХП Поруч». А спільно з одним з найбільших благодійний фондів «МХП Громаді» розвиває громади та інвестує в культурні проєкти; За турботу не для галочки. В компанії діє програма МХП-Здоров’я, яка дає доступ до медичного страхування, послуг корпоративних лікарів/-ок, спеціальних медичних чекапів. А також працюють корпоративні психологи/-ні, які допоможуть розібратися не лише з робочими питаннями, а й з особистими; За стабільність та гарантії. Компанія пропонує стабільну конкурентну заробітну плату, дотримується усіх норм законодавства, має розвинену політику щодо компенсацій та пільг, яка враховує специфіку кожного напряму бізнесу; За комфорт. Компанія інвестує у простори, де працюють люди МХП, облаштовує затишні офіси, організовує розвозку, та створює атмосферу, яка надихає як працювати, так і проводити дозвілля; За цінності. Компанія об’єднує людей які в щоденній роботі керуються цінностями партнерство, постійний розвиток, чесність та відкритість, відповідальність, цілеспрямованість. І приєднуйся до команди, та переконайся у всьому 🙂
Молодший PR спеціаліст
Ми шукаємо PR Specialist, який приєднається до нашої команди lifecell - українського діджитал-оператора, який вже більше 15-ти років на ринку, що надає справжню свободу спілкування. lifecell входить до групи компаній Turkcell - міжнародного постачальника конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг, головний офіс якого знаходиться у м. Стамбул, Туреччина. До зони відповідальності буде входити участь у створенні та реалізації комунікаційної стратегії компанії, підготовка новин компанії для ЗМІ, офіційного сайту компанії, внутрішніх ресурсів, підготовка офіційних коментарів компанії для різних медіа-джерел, участь у розробці та втіленні проєктів корпоративної соціальної відповідальності, участь у проєктах щодо створення, різноманітної продукції про компанію (відео, соціальні звіти), моніторинг медіаполя і профільних заходів Функціональні обов’язки Участь у створенні та реалізації комунікаційної стратегії компаніїведення перемовин із представниками інших функціональних груп; обробка запитів щодо надання будь-якої інформації про діяльність департаменту чи компанії (презентації, зображення, статті тощо).Участь у розробці й втіленні проєктів корпоративної соціальної відповідальності:впровадження проєктів корпоративної соціальної відповідальності;взаємодія з іншими підрозділами компанії, що задіяні у тому чи іншому проекті;ведення комунікації із недержавними громадськими установами, що займаються питаннями та проєктами корпоративної соціальної відповідальності.Участь у підготовці проєктів щодо створення різноманітної продукції про компанію (відео, соціальні звіти. партнерські проєкти): написання брифів та участь у розробці креативних ідей для створення такої продукції;комунікація з підрядними організаціями для створення продуктів на замовлення.Підтримка роботи пресофіса компаніїгенерування та підтримка інформаційних приводів компанії: написання новин, пресрелізів, коментарів, інтерв’ю, офіційних листів для різних медіа-джерел;організація презаходів;моніторинг згадок в ЗМІ компанії та інших учасників ринку, моніторинг галузевих заходів.Підготовка, погодження й супровід документації підрозділу – внутрішні й зовнішні документи (співпраця з партнерами) Вимоги Досвід роботи з текстами та вміння працювати з текстами різних форматів українською і англійською мовамиДосвід роботи в PR-агенції або практика у великій міжнародній компанії буде плюсомВисокий рівень володіння PC, активний користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint,), бажано, але не обов’язково, мати досвід роботи в SAPНаявність розвинених комунікативних навичок, досвід роботи з текстами та вміння працювати з текстами різних форматів українською і англійською мовами, вести декілька різних завдань одночасно. Досвід роботи в PR-агенції або практика у великій міжнародній компанії буде плюсом. Що ми пропонуємо? Роботу у великій міжнародній компаніїМожливість кар'єрного розвиткуОфіційне працевлаштуванняМедичне страхування28+1 день оплачуваної відпусткиКонкурентний рівень оплати праці та річний бонусТренінги та навчання Чекаємо на Ваше резюме!
PR-менеджер
Запрошуємо PR менеджера приєднатись до команди керуючої компанії групи компаній "МТІ ГРУП"Функціонал:Організовує внутрішні та зовнішні заходи в рамках PR-стратегії;Складає бюджет календаря подій;Організовує зустрічі співробітників;Шукає цікавих спікерів та експертів;Розробляє та прораховуєш нові формати зустрічей;Готує партнерські та спонсорські пропозиції;Знаходить потенційних партнерів;Шукає підрядників для реалізації нових форматів зустрічей;Генерує креативні ідеї, інформаційні приводи та інноваційні способи просування ключових повідомлень проєктів;Інформаційно підтримує проекти;Виконує інші завдання керівника, пов’язані з комунікаційною діяльністю компанії.Вимоги:Бажаний досвід на аналогічній позиції;Володіння мистецтвом створення презентацій;Активність, комунікабельність, системність, людина- генератор та реалізатор ідей!Надсилайте, будь ласка, резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати.Відправляючи резюме, Ви даєте згоду на обробку персональних даних компанією MTI Груп у рамках чинного законодавства України.Звертаємо Вашу увагу, що зворотній зв’язок про результати розгляду резюме надається тільки у разі позитивного рішення подальшого розгляду Вашої кандидатури.В іншому випадку, Ваші дані будуть збережені в базі резюме Компанії і ми будемо раді звернутися до Вас у разі появи відповідної вакантної посади. Термін розгляду — 10 робочих днів.
Спеціаліст з комунікацій зі знанням німецької, французької мови
Ми — найкомунікативніша, найстильніша, модна, і амбіційна команда співробітників, яка кожного дня працює з унікальними проєктами компаній — партнерів в сферах відпочинку, розваг, консультації клієнтів стосовно їх питань до оператора мобільного зв’язку, провайдера інтернету та телебачення, візових центрів, інтернет-магазинів, автозаправних станцій та інших сфер. Не маєш досвіду? Це не проблема! Перед початком роботи ти пройдеш повний курс навчання за рахунок компаніїВимоги:Вільне володіння англійською, німецькою або французькою мовою (не нижче рівня В2- С1), чітка дикція;досвід роботи з ПК на рівні користувача;Досвід роботи в консульській або аналогічній сфері буде перевагою.Високі комунікативні навички та етичні стандарти.Здатність працювати в міжнародному середовищі та з різноманітними культурамиОбов’язки:Надання інформації клієнтам стосовно відкриття візи;Допомога клієнтам в розв’язання проблемних питань;Консультація клієнтів, які звертаються в Посольство, щодо візових питань, прав та обов’язків громадян, вимог щодо в'їзду;Приймання, реєстрація та обробка вхідних звернень від громадян, забезпечення їхньої якісної та своєчасної відповіді;Управління та ведення консульської документації, ведення бази даних клієнтів.Умови:Виплата зп 2 рази на місяць;Погодинна оплата;Оплачуване навчання;Графік роботи 5/2Перспектива професійного росту;Система корпоративних переваг та підтримки.Приєднуйтесь до нас саме зараз!

