PR-спеціаліст
Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо
Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться
Hard skills
PEST-аналіз
SWOT-аналіз
Аудит PR-процесів
Використання засобів комунікації
Комунікаційні дослідження та аналітика
Налагодження взаємодії відділу комунікації
Написання ключових повідомлень
Написання ключових повідомлень
Організація PR-заходів
Побудова комунікаційної стратегії
Робота зі ЗМІ
Робота з каналами комунікації
Робота з різними типами PRу
Складання медіа-карти
Формування місії і візії
Soft skills
Антикризова комунікація
Комунікація в менеджменті
Стратегічне мислення
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіФахівець з комунікацій (Officer, Field Communications) до Міжнародного Медичного Корпусу
Міжнародний Медичний Корпус ніколи не вимагає від кандитатів внесків, платежів або інших грошових операцій. Якщо у зв’язку з працевлаштуванням на роботу у вас вимагають гроші, будь ласка, повідомте про це Міжнародному Медичному Корпусу на сайті для повідомлень про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Будь ласка, не надсилайте своє резюме або заявку на цей сайт, вони не будуть розглянуті. ОПИС ВАКАНСІЇ Основна роль Фахівця з польових комунікацій полягає в тому, щоб допомагати Керівництву в країні збирати матеріали для ЗМІ, підтримувати взаємодію зі ЗМІ та сприяти налагодженню комунікаційних потоків, щоб внутрішні та зовнішні зацікавлені сторони швидко отримали необхідну їм інформацію. Ця роль вимагатиме значних поїздок до всіх офісів ММК для документування проєктів, що реалізуються у віддалених місцях. Це включатиме поїздки для збору інформації про конкретні проєкти напередодні звітного періоду, а також поїздки для збору загальної інформації для фандрейзингу, підвищення обізнаності та зв’язків зі ЗМІ. Для успішного виконання цієї роботи кандидат повинен бути здатним виконувати кожну основну функцію з розумним пристосуванням або без нього. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ Допомагати у виконанні планів з комунікації та впізнаваності всіх поточних грантів. Вести календар виконання комунікаційних завдань для донорів, доступний для колег з Програмного відділу та Комунікаційного відділу. Допомагати у створенні цікавих комунікаційних та медіа-матеріалів, таких як історії, фотографії, відео, інфографіка, інформаційні листи, брошури та інші комунікаційні продукти. Це включає в себе як створення контенту, так і управління ним та його поширення належним чином. Допомагати в інформаційно-просвітницьких ініціативах, включаючи зв’язки зі ЗМІ та інформаційно-просвітницькі заходи (налагодження стосунків з журналістами, підготовка сюжетів, відповіді на запити тощо), тісно співпрацюючи з командами на місцях. Відслідковувати медіа-тенденції в країні та визначати потенційні медіа-можливості, в тому числі рекомендувати засоби масової інформації та пітчинги (короткі презентації) історій. Обов’язки, пов’язані зі ЗМІ, також включатимуть створення медіа-бази даних місцевих та регіональних ЗМІ та журналістів, які висвітлюють сферу охорони здоров’я. Завантажувати та зберігати контент в організованому порядку, включаючи інтерв’ю, стенограми (англійською та іншими мовами), фотографії, відео та інші необхідні матеріали в системах Міжнародного Медичного Корпусу. Допомагати в організації заходів (віртуальних чи інших), воркшопів та зустрічей, а також у розробці відповідних рекламних матеріалів та у документуванні подій та заходів. Будь-які інші завдання для забезпечення комунікаційних потреб і дотримання термінів на вимогу безпосереднього керівника або уповноваженої особи. Додаткові обов’язки, такі як тимчасове розширення територіальної відповідальності, заміщення вакантних посад на певний період, заміна колег, які перебувають на лікарняному/щорічній відпустці/відрядженні, внутрішнє дублювання посад, а також будь-які специфічні завдання, пов’язані з потребами організації. Функції та обов’язки, перелічені в цьому документі, відображають характер та рівень дорученої роботи і не обов’язково є вичерпними. МІНІМАЛЬНІ ВИМОГИ Ступінь бакалавра з дизайну, маркетингу, комунікацій, кінематографії, журналістики або іншої суміжної дисципліни вимагається. Еквівалентна комбінація відповідної освіти та досвіду може бути прийнята у разі необхідності 3+ роки досвіду роботи в корпоративних та/або некомерційних/гуманітарних комунікаціях в умовах динамічного середовища з високим темпом та великим об’ємом роботи. Здатність успішно та ефективно працювати як в команді, так і автономно, в мультикультурному та партисипативному середовищі. Гарні навички роботи з комп’ютером, в тому числі з пакетом Microsoft Office. Обізнаність у сфері проєктування та виробництва. Креативність у соціальних мережах; успішний досвід управління публікаціями в соціальних мережах. Навички фото- та відеозйомки та редагування фотографій і відеоматеріалів для використання в Інтернеті та соціальних мережах за допомогою Adobe Premiere або інших програм для редагування. Навички та досвід роботи з такими програмами для дизайну, як Adobe Photoshop та InDesign. Відмінні навички пошуку інформації, проведення інтерв’ю та написання текстів; вміння писати якісні, цікаві тексти в умовах дефіциту часу. Сильні організаційні навички та навички управління проєктами; здатність контролювати великий обсяг роботи високої якості в стислі терміни, часто включаючи кілька одночасних проєктів. Високий рівень уваги до деталей. Сильні комунікативні та міжособистісні навички; професійна ініціативність; вміння ефективно спілкуватися з людьми всередині та за межами організації та дипломатично управляти робочими відносинами. Досвід управління та реалізації комунікаційних планів. Досвід роботи з НУО, що працюють у гуманітарній сфері або у сфері розвитку буде перевагою. Досвід пошуку та управління розробкою та публікацією контенту. Вільне володіння українською та англійською мовами – додаткові мовні компетенції є перевагою. Необхідність відряджень: 50% часу Кодекс етики та ділової поведінки Відповідно до цієї посади особа повинна розвивати та заохочувати культуру відповідності та етики в усій організації, підтримувати чітке розуміння дотримання стандартів етики організації «Міжнародний Медичний Корпус» та донорських потреб. Співробітники організації також відповідають за запобігання порушень нашого Кодексу етики та ділової поведінки, які можуть включати конфлікт інтересів, шахрайство, корупцію чи переслідування. Якщо ви бачите, чуєте або вам стало відомо про будь-які порушення Кодекс етики та ділової поведінки чи Політики сейфгардінгу, ви зобов’язані повідомити про це. Якщо це керівна посада, людина повинна показувати приклад етичної поведінки своєю власною поведінкою та наглядом за роботою інших; переконатися, що особи, які підпорядковуються вам, мають достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у Кодексі етики та ділової поведінки; контролювати дотримання вимог підлеглими; послідовно і справедливо застосовувати Кодексі етики та ділової поведінки і політики Міжнародного медичного корпусу, зокрема Політику сейфгардінгу та Політику захисту від переслідувань, булінгу та сексуальних домагань на робочому місці; підтримувати працівників, які добросовісно ставлять запитання чи висловлюють занепокоєння. Безпека Усі співробітники несуть спільну відповідальність і зобов’язані захищати людей, з якими ми працюємо, включно з дорослими, які можуть бути особливо вразливими, та дітьми. Це включає в себе захист від таких дій з боку наших співробітників або партнерів: сексуальна експлуатація та насильство; експлуатація, недбале ставлення або жорстоке поводження з дітьми, дорослими з груп ризику, ЛГБТІ-особами; і будь-яка форма торгівлі людьми. Рівні можливості Організація «Міжнародний Медичний Корпус» пишається тим, що надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного чи етнічного походження, віку, інвалідності чи статусу ветерана.
PR manager
Наш клієнт — це міжнародний digital-холдинг з досвідом роботи на закордонних ринках, представлений у понад 60 країнах світу. Ми шукаємо талановитого та організованого PR-менеджера, готового стати частиною команди і підтримувати співпрацю з провідними світовими брендами. Твоя робота вплине на репутацію бренду на міжнародних ринках і дозволить тобі отримати цінний досвід у PR. Якщо ти прагнеш розвиватися, маєш базовий досвід у управлінні проєктами та хочеш працювати в дружньому середовищі з чіткими задачами — ми раді будемо тебе підтримати у цій подорожі!Що на тебе чекає? Проведення аналізу ринку для виявлення тенденцій; Співпраця з копірайтерами для розробки якісного контенту; Отримання, перевірка та передача готових пресрелізів до ЗМІ для публікації; Контроль якості опублікованого контенту, перевірка його відповідності стандартам; Ведення звітності щодо виконаних завдань і опублікованих матеріалів. Кого ми шукаємо? Маєш базовий досвід у PR (не менше 1 року); Володієш англійською на рівні B1; Уважний до деталей, організований і вмієш чітко виконувати завдання; Бажаєш розвиватися в дружній атмосфері з чіткими завданнями та прагнеш досягти спільних цілей. Чому варто приєднатися до нас: Надійність і професійний розвиток: отримуй цінний досвід, працюючи з міжнародними брендами, та розвивай свої навички в динамічному середовищі; Кар'єрний ріст: з нами ти зможеш не лише реалізувати свій потенціал, але й просуватися по кар'єрній драбині, відкриваючи нові горизонти; Комфортний графік: ми пропонуємо можливість працювати в зручному для тебе ритмі, з варіантом початку робочого дня від 9:00 до 11:00, а закінчення — від 18:00 до 20:00; Працюй в гібридному форматі: насолоджуйся атмосферою команди в сучасному офісі в центрі Києва, або обери дистанційний режим, щоб виконувати завдання з будь-якого куточка світу; Підтримка твого розвитку: ми компенсуємо витрати на спортивні активності та мовні курси, допомагаючи тобі підтримувати здоровий спосіб життя та розвиватись професійно; Дружня команда: працюй у стабільній команді, де цінують співпрацю та підтримують одне одного у досягненні спільних цілей; Баланс роботи та особистого життя: ми забезпечуємо оплачувані відпустки, лікарняні та вихідні на всі державні свята, щоб ти міг знаходити час для себе. Якщо ти готовий прийняти нові виклики та стати частиною дружньої команди, надсилай своє резюме. Чекаємо на твою заявку!
Консультант з комунікацій та залучення - SAFEMed
Міжнародна некомерційна організація Management Sciences for Health (MSH), яка за підтримки USAID впроваджує в Україні проєкт «Безпечні, фінансово доступні та ефективні ліки для українців» (SAFEMed), в пошуках Консультанта з комунікацій та залучення. Мета діяльності консультанта у залученні всіх зацікавлених сторін, злагодженій комунікації та постійному висвітленні процесу створення єдиного органу державного контролю (далі ОДК).
Senior PR-manager
DiJust — стабільна українська IT-компанія, яка являється міжнародним ігровим провайдером, а також, має декілька успішних ліцензійних проєктів напрямку IGaming на локальний ринок та Tier-1. Ми націлені на якість і прагнемо робити все з пристрастю та професіоналізмом. У 2012 році ми представили себе світові. З того часу безстрашна та креативна група професіоналів наземних ігор створила команду, здатну перенести весь цей досвід у цифрову сферу.Що потрібно буде робити: Написання контенту, який люди захочуть читати (прес-релізи, статті тощо) для різних українських та зарубіжних ЗМІ. Розробка та впровадження комунікаційної стратегії для підвищення впізнаваності бренду, а також інформування про нові запуски, проекти та програми Співпраця з Digital Marketing Manager в рамках побудови комунікаційної стратегії для залучення бізнес-партнерів. Інформаційна підтримка та допомога з організацією заходів нашого провайдера, як онлайн, так і офлайн. Підготовка детальних звітів про роботу з медіа. Співпраця з контент-менеджеркою та копірайтеркою для підвищення впізнаваності бренду за допомогою цікавого контенту та креативних кампаній Планування та управління дизайном, контентом і розробкою усіх маркетингових матеріалів. Поїздки та участь у виставках разом з командою ігрового провайдера. Буде круто, якщо ти маєш: Рівень англійської Advanced або Proficiency. Здатність ефективно спілкуватися з різними людьми, зокрема з колегами, партнерами та клієнтами. Важливо вміти висловлювати свої ідеї чітко та зрозуміло. Готовність швидко адаптуватися до змін у роботі або ринкових умовах. У сфері iGaming все постійно змінюється, тому важливо бути гнучким. Креативність та здатність генерувати нові ідеї для рекламних кампаній, контенту та інших маркетингових активностей. Вміння аналізувати дані та інформацію, приймати обґрунтовані рішення на основі аналітики. Важливо вміти оцінювати ефективність кампаній та вносити корективи. Вміння ефективно організовувати свою роботу, пріоритезувати завдання та дотримуватися термінів. Ти захочеш працювати з нами, тому що ми: Турбуємось про здоров’я надаючи: Медичне страхування та прийом лікаря-терапевта в офісі; Оплачувану відпустку; Компенсацію лікарняних днів та оплачувані sick leave; Компенсацію корпоративних обідів; Корпоративні знижки від партнерів компанії; 50−75% компенсацію занять спортом. Заряджаємо натхненням завдяки: Дружній команді колег однодумців, які завжди готові прийти на допомогу та підтримати у найскладніші часи; Відсутності бюрократії; Можливості реалізовувати свої ідеї та впливати на продукт; Можливості професійного та кар'єрного росту. Створюємо комфорт за допомогою: Сучасного work space з безперебійним інтернетом та зарядними станціями, а також зі стильною терасою, зоною відпочинку, де можна відволіктися, граючи в PS5, настільний футбол, дартс або просто порелаксувати в масажному кріслі; Зручного розташування офісу, який знаходиться між станціями метро Либідська та Дружби Народів (Звіринецька) в пішій доступності; Гібридного формату роботи. Хочеш зростати з нами? Маєш прагнення брати активну участь у створенні продукту? Відправляй резюме та давай знайомитись ;)
Менеджер з комунікацій та PR до CS Consulting
Місія посади: Створити впізнаваний і надійний імідж компанії в галузі кібербезпеки через ефективні комунікації, зміцнення стосунків зі ЗМІ та партнерами, а також розвиток бренду шляхом впровадження креативних ідей та PR-кампаній. ✏️ Що потрібно робити? Стратегія та контент: Розробляти й впроваджувати комунікаційну стратегію бренду. Створювати та публікувати контент для Facebook, LinkedIn, Instagram та X (Twitter). Генерувати ідеї для контенту: сценарії відео, статті, презентації. Слідкувати за трендами та знаходити інноваційні формати для комунікацій. Копірайтинг та PR: Створювати якісні тексти, що відповідають Tone of Voice бренду. Співпрацювати з експертами компанії для створення експертного контенту. Готувати прес-релізи, історії успіху клієнтів та кейс-стаді. Взаємодія зі ЗМІ та партнерами: Будувати та підтримувати стосунки з медіа, лідерами думок та галузевими експертами. Відповідати на запити журналістів, ініціювати публікації у профільних виданнях. Аналіз та звітність: Відстежувати ефективність PR-кампаній та комунікаційних активностей. Звітувати щодо досягнутих KPI (ключових показників ефективності). 📊 Ключові показники ефективності (KPI): Збільшення впізнаваності бренду (охоплення та кількість згадок у ЗМІ). Ріст кількості підписників у соціальних мережах. Кількість опублікованих матеріалів у медіа та блогах. Успішні PR-кампанії з вимірюваними результатами (охоплення, кліки, запити від клієнтів). Відгуки від партнерів та ЗМІ. 📌 Що потрібно? Досвід: 2+ роки досвіду роботи в PR, медіа або IT-компанії. Успішний досвід запуску SMM-кампаній та створення креативного контенту. Досвід написання сценаріїв, статей та текстів різного формату (статті, соцмережі, презентації). Навички: Потрапляти в Tone of Voice бренду з першого речення. Вміння працювати з новою інформацією та швидко адаптувати її в комунікації. Високий рівень комунікабельності, організованості та вміння працювати в команді. Увага до деталей та здатність працювати з великими обсягами даних. Особисті якості: Відкритість: готовність експериментувати та впроваджувати нові формати. Розвиток: бажання вчитися, зростати та розвивати бренд компанії. Креативність: вміння генерувати нестандартні ідеї та пропозиції. 📌 🌿 Що пропонуємо? Конкурентна заробітна плата. Участь у розвитку компанії, що прагне стати лідером галузі. Тренінги, курси, відвідування міжнародних конференцій. Корпоративні заходи, ланчі та підтримка спортивних активностей. Готові будувати історію успіху разом? Надсилайте своє резюме та приклади ваших робіт! Ми шукаємо того, хто готовий вивести бренд на новий рівень та створити потужні комунікації у сфері кібербезпеки. 🚀