PR-спеціаліст

Вибудовує правильну репутацію замовника в очах у журналістів, клієнтів та всіх навколо

Знає усіх журналістів, привертає увагу медіа івентами та вирішує репутаційні кризи, якщо такі стануться

Hard skills

  • PEST-аналіз

  • SWOT-аналіз

  • Аудит PR-процесів

  • Використання засобів комунікації

  • Комунікаційні дослідження та аналітика

  • Налагодження взаємодії відділу комунікації

  • Написання ключових повідомлень

  • Написання ключових повідомлень

  • Організація PR-заходів

  • Побудова комунікаційної стратегії

  • Робота зі ЗМІ

  • Робота з каналами комунікації

  • Робота з різними типами PRу

  • Складання медіа-карти

  • Формування місії і візії

Soft skills

  • Антикризова комунікація

  • Комунікація в менеджменті

  • Стратегічне мислення

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
* Редактор / PR-менеджер

Редактор і PR-менеджер ВАЖЛИВО: Компанія знаходиться в Ізраїлі, м. Хайфа. Обов’язкова вимога: резюме направляйте на електронну адресу ilan@puzzlax.com. В темі листа пишіть назву вакансії та своє прізвище. Резюме має бути на англійській або російській мові (українською, на жаль, просто не зможуть прочитати). Резюме, для зручності, робіть одразу в docs.Googl.  Успіхів! Вимоги:          Вища філологічна або журналістська освіта        Досвід роботи від 3 до 6 років у редагуванні контенту різних форматів        Вільне знання англійської мови на рівні С2        Глибоке занурення в матеріал і вміння проводити дослідження        Підготовка стратегії контенту та вміння її реалізовувати        Навички написання для бізнес-публікацій у міжнародних ЗМІ        Досвід роботи зі ЗМІ та соціальними мережами        Комунікаційні навички для взаємодії зі ЗМІ Умови роботи:         Бути частиною проєкту, який реально змінить людство і вже почав це доводити;        Перспективи зростання безмежні;        Досвід роботи на міжнародних ринках;        Повна зайнятість 8 годин;        Зручний графік роботи;        Віддалена робота Обов'язки: Чудова можливість для тих, хто готовий прийняти виклик і стати частиною команди з просування одного з найбільш революційних технологічних проєктів нашого часу.Ми шукаємо досвідченого редактора контенту і піар-менеджера в одній особі, для нашого онлайн-проєкту з гнучким графіком і можливістю віддаленої роботи. Від кандидата очікується написання, редакція та контроль якості контенту різних жанрів, включно з інформаційними та комерційними текстами, скриптами для відеороликів і перекладами матеріалів. ВАЖЛИВО: Компанія знаходиться в Ізраїлі, м. Хайфа. Обов’язкова вимога: резюме направляйте на електронну адресу ilan@puzzlax.com. В темі листа пишіть назву вакансії та своє прізвище. Резюме має бути на англійській або російській мові (українською, на жаль, просто не зможуть прочитати). Резюме, для зручності, робіть одразу в docs.Googl. Успіхів!

Віддалено
Київ
Повна зайнятість
PR-менеджер/менеджерка

Благодійний фонд «РОКАДА», виконавчий партнер Агентства ООН у справах біженців, оголошує конкурс на заміщення вакансії «PR-менеджер/ка» для роботи з біженцями та шукачами захисту.МИ ПРОПОНУЄМОУмови для розвитку професійних навичокМожливість зробити свій професійний внесок у розвиток сфери внутрішньо переміщених осіб та постраждалих груп населенняРоботу в команді професіоналів та однодумцівГідну та своєчасну заробітну плату Дружню атмосферу ОСНОВНІ ЗАВДАННЯПідготовка матеріалів для соціальних мереж (тексти, створення зображень);Зйомка і монтаж відео різних форматів;Ведення та просування facebook-сторінки проекту;Он-лайн анонсування та звітування про заходи в рамках проекту (написання пресовий матеріалів та поширення в пресі);Систематична робота зі ЗМІ, робота із регіональними ЗМІ, розсилки ЗМІ про новини проекту;Розробка та впровадження PR-стратегії організаціїПідготовка прес-релізів та анонсів, інформаційних матеріалів для журналістів, представників влади та неурядових організаційОСНОВНІ ВИМОГИВища освіта з журналістики, філології чи супутніх напрямківДосвід роботи в журналістиці чи у сфері комунікацій не менше 2 роківДосвід написання pr-матеріалівБазові навички володіння програмами для монтажу відеоЗнання англійської мовиДосвід просування та ведення сторінок в соц мережахВітається: досвід роботи у сфері ВПО, досвід роботи в громадському секторіДобре розвинені аналітичні, комунікаційні та презентаційні навичкиРозуміння SMM, досвід роботи з соціальними медіаЗнання графічних програм (зокрема, Adobe Photoshop) буде додатковою перевагоюЗдатність швидко розібратись в новій теміСтруктурованість, мультизадачність, здатність розставляти пріоритети та виконувати завдання раніше дедлайнівВисокий ступінь толерантності УМОВИ РОБОТИОфіційне працевлаштування

Київ
Неповна зайнятість
Internet communications specialist

English:We are seeking an enthusiastic and innovative individual to join our team as an Internet Communications Specialist. In this role, you will be responsible for planning, implementing, and monitoring the effectiveness of our internet communication strategies. Your duties will include creating content for the website, social media, and other online platforms, as well as collaborating with the marketing team to produce engaging visual and written content. Additionally, you will be required to film yourself in a professional manner, representing the company in videos and live streams.To excel in this role, you should possess excellent communication skills, a creative approach to work, and a willingness to enhance your knowledge of digital marketing. We are looking for a candidate who is eager to take on challenges, open to new ideas, and able to work well within a team.If you are passionate about developing in the field of internet communications and are ready to make a significant contribution to our company, we look forward to receiving your application!Ukrainian:Ми шукаємо енергійного та креативного спеціаліста, який приєднається до нашої команди у якості Internet Communications Specialist. У цій ролі ви будете відповідати за планування, впровадження та відстеження ефективності наших інтернет-комунікаційних стратегій. Ваші обов’язки будуть включати створення контенту для веб-сайту, соціальних мереж та інших онлайн платформ, а також співпрацю з командою маркетингу для створення цікавого візуального та текстового контенту. Додатково, вам доведеться знімати себе у професійному стилі, представляючи компанію в відео та прямих ефірах.Щоб відзначитися у цій ролі, вам слід мати відмінні комунікаційні навички, креативний підхід до роботи та бажання поглиблювати свої знання у галузі цифрового маркетингу. Ми шукаємо кандидата, який готовий приймати виклики, відкритий для нових ідей та може працювати ефективно у команді.Якщо ви прагнете розвиватися у галузі інтернет-комунікацій та готові зробити значний внесок у нашу компанію, ми з нетерпінням чекаємо на вашу заявку!

Віддалено
10000 грн /місяць
Неповна зайнятість
Менеджер з комунікацій

В комунікаційну агенцію UK comms шукаємо комунікаційника/-цю.Основні обов’язки: планування та реалізація комунікаційних проєктів; взаємодія з медіа (генерування інфоприводів, пітчинг, розсилки, моніторинг, організація та проведення заходів для медіа); взаємодія з лідерами думок; координація роботи спільно із дизайнерами, smm-менеджером, контент-менеджером; формування звітів. При потребі: проведення інтерв'ю, написання текстів, консультування клієнтів щодо комунікаційних активностей, залучення та контроль субпідрядників.Вимоги: мінімум 2 роки досвіду роботи у комунікаціях (або pr, журналістика); досвід планування та реалізації інформаційних кампаній; досвід роботи з медіа та лідерами думок; наявність успішно реалізованих комунікаційних проєктів; вміння систематизувати роботу та вимірювати результат. Перевага надаватиметься кандидатам/-кам зі знанням англійської мови. Також перевагою буде досвід роботи з закордонними медіа. Особисті якості: організованість (вміння розставити пріоритети та самостійно розподілити свій робочий час); чітке дотримання дедлайнів; етичність; готовність заглиблюватись у непрості теми (захист прав дитини, ВПО, економіка та ін.). Що від нас? робота в гібридному форматі (онлайн з офлайн зустрічами орієнтовно 1р./тиждень) дружний і професійний колектив; суспільно важливі проєкти, можливість професійного і фінансового зростання; ринкова ЗП. Передбачений випробний термін (1 міс) і тестове завдання. Резюме/портфоліо надсилайте на hi@ukcom.com.ua (тема — Менеджер з комунікацій).

Віддалено
40000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з маркетингових комунікацій (PR, SMM)

Компанія Роксервіс -  офіційний дистриб’ютор шведського концерну Sandvik, яка постачає обладнання для гірничого та будівельного ринку України впродовж 29 років, - запрошує до співпраці амбіційного менеджера з маркетингових комунікацій та PR, SMM.   В нашій компанії у вас завжди буде можливість навчитися та спробувати щось нове. Професійне  міжнародне робоче середовище дозволить вам рости, постійно розвиватися та реалізувати свій потенціал. Лідери будуть направляти вас на вашому шляху зростання. Основні обов'язки: - створити максимальну впізнаваність бренду у відповідних сферах; -  планування та проведення заходів, виставок, конференцій і семінарів для клієнтів; - створення локального контенту (включаючи тематичні дослідження, блоги та статті) та ведення соц.мереж: візуал для stories, reels, постів, написання текстів, розробка креативів для реклами (досвід кампаній Google Adwords/Display AdsEvents  вітається); - адміністрування корпоративного сайту; - аналіз ринку; - підготовка прес-релізів, перекладів та комунікації з маркетингом на заводах (англ.мовою); - періодично брати інтерв’ю у клієнтів, співробітників та створення відповідного контенту; - фільмування та ведення youtube каналу; - контроль рентабельності;  Вимоги: - вища освіта ( профільна є перевагою); - досвід роботи SMM маркетингу та PR від 2 років; - розуміння роботи соціальних мереж та їх алгоритмів, просування в Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube тощо; - знання сучасних SMM- Iінструментів, знання програм графічного дизайну та програм для створення відео (Google Analytics, POW TOON, MAGISTO,CANVA, SMMPLANNER та ін); - знання та володіння інструментами MS Office: Microsoft PowerPoint, Excel, Adobe Acrobat Pro, PowerBI та ін.; - високий рівень грамотної письмової та усної комунікації; - вільне володіння українською  мовою;  - рівень володіння англійською мовою не нижче В2; - досвід роботи в B2B продуктовому маркетингу буде перевагою, бажано в гірничодобувній галузі.  Компанія пропонує: - офіційне працевлаштування за КЗпП - фіксована заробітна плата та бонуси за результат - цікаві завдання, професійний зріст - оплачувані відрядження по Україні та за кордон - будь-яку необхідну підтримку професійної команди та керівництва компанії Якщо ти позитивна, в тебе проактивний підхід до роботи, вмієш працювати в команді, порядна та чесна людина, є бажання навчатися і ти націлена на успіх – чекаємо в нашій команді!

Київ
Повна зайнятість