Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Спеціаліст клієнтської підтримки
Спеціаліст клієнтської підтримки
Експерти:
Дар’я Лещенко, Євгеній Гордієнко, Ксенія Барченко, +1
Вакансії
Дивитись всіДиспетчер з випуску авто для адресного обслуговування
Нова пошта — лідер експрес-доставки в Україні. Наша команда постійно зростає і зараз ми шукаємо «диспетчера з випуску авто для адресного обслуговування по місту».Ми пропонуємо тобі:«білу» конкурентну заробітну плату, оплачувані відпустки, лікарняні;навчання всім тонкощам роботи з обслуговування клієнтів по стандартам Нової пошти;дружній колектив;можливість кар'єрного зростання.Що потрібно робити:організація своєчасної та виконання якісної доставки/забору вантажу;контроль завантаження авто згідно діючих графіківрозподіл вантажів між кур'єрами;аналіз звітності та показників ефективності служби доставки;оформлення документації, підготовка маршрутів слідування;Ми очікуємо від тебе:бажаний досвід роботи на аналогічній посаді;Бажання працювати.Локація Дубляни: термінал Нової Пошти або Львів, Трускавецька, 15Якщо все це про тебе і ти бажаєш стати частиною великої родини Нової пошти — надсилай резюме на електронну адресу або за телефоном
Оператор контакт центру (Почайна/Позняки)
Компанія NOVUS, одна з найуспішніших і перспективних мереж супермаркетів в Україні, запрошує в команду NOVUS.online Оператора відділу обслуговування клієнтів.На цій посаді ти будеш:Проводити комунікацію з клієнтами Допомогати клієнтам у формуванні та супроводі інтернет-замовлень Вирішувати нестандартні ситуаціїНадавати зворотній зв’язок по запитам клієнтівСкладати звіти по поточній роботіУмови роботи: 2/2 (гібридний графік офіс/віддалено)Чому саме Novus?МиПропонуємо цікаву роботу в компанії, яка динамічно розвиваєтьсяСтворюємо можливості для росту та розвитку кожного співробітникаСтабільно зростаємо та збільшуємо команду NOVUS.onlineПрацевлаштовуємо згідно законодавства та прозоро й відповідально ставимося до виплатЗабезпечуємо ресурсами для роботи Приєднуйтеся до команди NOVUS.online!
Оператор call центру
Ми надаємо пакет послуг «під ключ» щодо встановлення, повірки та заміни квартирних лічильників води та тепла. Ти енергійний, гнучкий, прагнеш рости та розвиватись і працювати в цікавій команді? Приєднуйся до нас на посаді Оператора контакт-центру. Що потрібно робити?Прийом та обробка вхідних дзвінків від клієнтів (НЕ ПРОДАЖІ).Надання консультацій щодо послуг компанії.Введення даних у CRM-систему/створення заявок. Що для цього потрібно?Високий рівень комунікабельності.Знання української мови.Бажання навчатись та працювати.Базове знання комп’ютера (Microsoft Word, Excel, Internet).! Досвід роботи не обов’язковий, ми навчимо всьому необхідному. Ми пропонуємо:Плаваючий 8-годинний/5-денний графік роботи (Контакт-центр працює з 8.00 до 20.00, 7 днів на тиждень).Конкурентну заробітну плату: 25 000 грн., обговорюється під час співбесіди.Кар'єрне зростання. У нашій компанії Ви маєте можливість розвиватися та будувати свою кар'єру. Ми підтримуємо внутрішнє підвищення та допомагаємо нашим співробітникам досягати нових висот.Яскравий офіс за адресою: Оноре де Бальзака 4А (Троєщина).Смачні чай та кава завжди на нашій кухні. NB: Дистанційної роботи немає!!! Цікаво? Направляй своє резюме, із зазначенням району проживання, за телефоном у оголошенні (Viber/Telegram), або телефонуй, виключно у робочий час, у будні дні, з 9-00 до 18-00, Наталія) та приєднуйся до нашої команди!
Оператор виробничої лінії у Шевченко
Компанія ТОВ «Брукланд» є великим виробником тротуарної плитки. Наші продукти відомі своєю високою якістю, що дозволяє нам займати лідируючі позиції на ринку.З продукцією нашої компанії Ви маєте можливість ознайомитись на сайті: http://brukland.com.ua/Команда «БРУКЛАНД» — постійно зростає, і зараз ми шукаємо ОПЕРАТОРА ПАКУВАЛЬНОЇ ЛІНІЇ Вимоги: Фізична витривалість, відповідальність; Досвід роботи на виробництві буде великим плюсом; Вміння працювати в команді; Відповідальність та уважність до деталей. Задачі: Упаковка готової продукції на лінії; Контроль за виробничим процесом на лінії Пропонуємо: Графік роботи (денні/нічні зміни, позмінна робота) (+ можливість брати додаткові робочі години); Конкурентну зарплату; Офіційне працевлаштування; Соціальний пакет; Можливість професійного зростання та розвитку; Якщо ви бажаєте приєднатися до нашої дружньої команди та взяти участь у виробництві продуктів високої якості, надсилайте своє резюме відгуком на це оголошення, або телефонуйте за номером 050- 422−53−50 — Олена. Чекаємо саме на вас!
Support manager
Про Вчасно:Вчасно — цифрові сервіси для бізнесу: ЕДО, EDI, ПРРО, КЕП та інші. Створюємо єдиний простір для обміну електронними документами між бізнесом, державою та людьми. Ми змінюємо підхід до роботи з документами: від довгих годин до кількох кліків у мобільному застосунку. Сервісами «Вчасно» користується понад 1 000 000 українських компаній (серед них: Нова Пошта, Glovo, Uber, Bolt, Portmone, OLX, Delivery, Rozetka, Сільпо, Monobank, Київхліб і багато інших).Наша мета — позбавити компанії від непотрібної механічної роботи та допомогти їм миттєво отримувати підписані документи. Сервіс збереже тонни паперу, сотні робочих годин і дозволяє компаніям заощадити кошти, які витрачаються на фізичну доставку документів.Про команду: Зараз у команді 16 фахівців на першій лінії підтримки користувачів та лідер команди. Зараз сервіси Вчасно активно розвиваються в тому числі виходять на інші ринки, об'єми роботи зростають, тому виникла необхідність в підсиленні команди та пошуку сервісного та клієнтоорієнтованого колеги-фахівця на першу лінію підтримки клієнтів.Що важливо для даної ролі: відмінні знання української мови (усно та письмово); обов’язковий досвід роботи в телефонній підтримці користувачів (вхідна лінія); щире бажання допомогти кожному клієнту; комунікабельність та відкритість, любов до постійного спілкування; готовність розібратися в проблемі/питанні клієнта та допомога в її швидкому та якісному вирішенні; знання ПК на високому рівні; бажання розвиватися в сфері електронної комерції та IT-технологій. Задачі: допомога клієнтам у вирішенні будь-яких питань по сервісу (перша лінія підтримки) — в телефонному режимі, у чатах і підключення по TeamViewer до клієнта за потреби; консультація клієнтів з приводу використання сервісів Вчасно; збір зворотного зв’язку від клієнтів та передача його команді розробки з метою доопрацювання та поліпшення продукту. Етапи відбору: відбір по резюме; знайомство з рекрутером; інтерв'ю з лідерами команди; тестове завдання. Про переваги роботи у «Вчасно»: Приєднуйся до команди, яка створює та розвиває українські продукти. Нас драйвить те, що ми робимо, і ми з нетерпінням чекаємо на тебе.Обирай зручний формат роботи для себе: працюй віддалено чи в сучасному офісі в Києві. Ми цінуємо можливість збиратися разом. Тому щотижневі офлайн-зустрічі — це вже наша маленька традиція для натхнення, обговорень, а також неформального спілкування.Турбуйся про себе: 24 дні оплачуваної відпустки та необмежена кількість лікарняних Медичне страхування після адаптаційного періоду Корпоративний психолог і психологічна підтримка від зовнішніх фахівців Спортзал на території офісу Допомагаємо організовувати енергонезалежність твоєї домівки для комфортної роботи Наш офіс відкритий для рідних співробітників за потреби, а ще ми будемо раді домашнім улюбленцям! Працюй на спільну перемогу. Збираємо на дрони, гуманітарне розмінування деокупованих територій, модульні будинки для постраждалих родин. Співпрацюємо з благодійними фондами та іншими компаніями. Відвідуй унікальні події: Щорічний Форум «Бізнес без паперу» — це вже візитівка сервісів «Вчасно». Понад 700 провідних лідерів ринку збираються в Києві, аби обмінятися досвідом та обговорити головні тренди у цифровізації Спільні благодійні аукціони. За один такий вечір ми з друзями та колегами збираємо близько 2-х мільйонів гривень на дрони для Сил Оборони. Це у нас Віталій Кличко продав свій велосипед, а Віктор Ющенко — власну екскурсію. Тимбілдинги та регулярні зустрічі команд (щомісяця та щокварталу). Ми зустрічаємося, аби підбити підсумки, визначити нові цілі. Під час них ти можеш сміливо висловлювати думку, ставити запитання лідерам команд та пропонувати ідеї. Зростай щодня! Колеги з молодших фахівців зростають до провідних або стають керівниками, самостійно набираючи нові таланти у команду. Також, «Вчасно» — це простір для пошуку себе. Якщо відчуєш, що ти готовий до змін, ми підтримаємо тебе у зміні напрямку діяльності та допоможемо реалізувати твій потенціал.І не забувай відпочивати. Ми граємо в настільний теніс, навчаємось, збираємося на настільні ігри, святкуємо разом важливі події та свята.