Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Спеціаліст клієнтської підтримки
Спеціаліст клієнтської підтримки
Експерти:
Дар’я Лещенко, Євгеній Гордієнко, Ксенія Барченко, +1
Вакансії
Дивитись всіСпеціаліст з обслуговування клієнтів мікробізнесу ( 1 )
Що потрібно робити: Здійснювати продаж всього спектру банківських продуктів та послуг корпоративним клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб Здійснювати пошук та залучення нових клієнтів на обслуговування для збільшення клієнтської бази Організовувати зустрічі з потенційними та діючими клієнтами МСБ, виїжджати на місце ведення бізнесу клієнта з метою проведення презентації та подальших продажів послуг і продуктів Банку з дотриманням відповідних стандартів Аналізувати фінансовий стан клієнта щодо можливості кредитування Займатися оформленням продуктів та послуг Банку корпоративним клієнтам Користуватися дешбордами та статистичними веб-сторінками для отримання необхідної аналітичної інформації про показники бізнесу чи окремого клієнта Встановлювати, розвивати та підтримуватиє довгострокові ділові відносини з корпоративними клієнтами Банку Виконувати вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо Необхідні знання, досвід та особисті якості: Вища освіта за спеціальністю «Економіка», «Менеджмент», «Право», «Фінанси, банківська справа та страхування» або відповідною Навички активних продажів та проведення презентацій Економічна грамотність та комерційне мислення Наявність компетенцій: фокус на клієнті, прозорість та довіра, відповідальність, робота в команді, інноваційність, ведення переговорів, ефективна комунікація, побудова відносин Впевнений користувач ПК (планшет), MS Office, PowerPoint, Google-сервісів (таблиці, документи, пошта, календар тощо) Вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою) Додатковою перевагою буде: Досвід роботи в банківській системі, у т.ч. з залучення корпоративних клієнтів Досвід ведення успішних переговорів на рівні власників бізнесу або відповідальних за прийняття рішень Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері банківської діяльності, у т.ч. роботи банку з клієнтами Ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24+4 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок Корпоративне навчання Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю. Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан. Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері. Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua . Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.
Диспетчер
Аграрний Холдинг «Авангард» — провідний виробник яєць і яєчних продуктів в Україні. Ми — лідери ринку з сучасними технологіями, великим виробництвом і стабільною командою.Запрошуємо у свою команду Диспетчера з автотранспортуФункціональні обов’язки: контроль руху водіїв по маршрутах (в Rinkai); фіксація та запобігання відхилень від маршрутів; спілкування з водіями, фіксація проблем які виникають та написання сервісних повідомлень; коригування координат та часових вікон торгових точок; формування звітності в EXCEL. Вимоги до кандидата: знання програми навігації (бажано); знання EXCEL; вміння швидко друкувати; досвід роботи в Rinkai буде перевагою; готові взяти студента. Ми пропонуємо: конкурентну заробітну плату та офіційне працевлаштування; повну підтримку на етапі адаптації; роботу в стабільній компанії з можливістю професійного зростання графік роботи — 2/2 з 8.00 до 20.00; офіс знаходиться в пішій доступності від метро Палац Україна. Готові до нових викликів? Надсилайте резюме — чекаємо саме на вас!Відправляючи резюме, Ви даєте згоду на обробку персональних даних компанією Авангард у рамках чинного законодавства України.
Оператор Call-centre
Компанія, яка успішно працює на ринку України, запрошує в свою команду Оператора Call-centre. Вимоги до кандидата: відмінне знання української мови (грамотне усне чітке мовлення); впевнений користувач ПК (MS Office), вмієте працювати з базовими офісними програмами (excel, google таблиці та інші послуги); готові розглянути студента; готові навчатися; у міру амбітні та цілеспрямовані; вмієте згладити усмішкою в голосі будь-яку ситуацію; пунктуальні, відповідальні, енергійні, стресостійкі. Що потрібно робити: прийом та обробка вхідних дзвінків; консультування клієнтів з приводу їх запиту; внесення в базу даних отриманої інформації Що ми пропонуємо: офіційне працевлаштування з першого дня згідно КЗпП України; зручний графік роботи: неповна зайнятість; гнучкий графік; змінний графік; роботу в комфортному та сучасному офісі; навчання за рахунок компанії; можливість кар'єрного зростання; комфортний офіс з кондиціонером і сучасною офісною технікою. Надсилайте своє резюме
Dispatcher, логіст (Sylectus, DAT, USA, Expedite, Logistics)
Наша компанія шукає енергійного та відповідального кандидата на посаду Менеджера з логістики, диспетчера (США), котрий готовий багато працювати з бажанням заробляти. Компанія спеціалізується на міжнародній логістиці та перевезеннях, співпрацюючи з клієнтами зі Сполучених Штатів Америки та Канади.Як диспетчера, вашим основним завданням буде організація та координація транспортування вантажів по США Ви будете відповідати за пошук та планування руху вантажів, взаємодію з брокерами та водіями, а також за вирішення непередбачуваних ситуацій.Основні вимоги: Досвід роботи на аналогічній позиції протягом 1 року і більше (брали вантажі на Box truck, Small, Large Straight truck, Sprinter etc); Знання англійської мови на середньому равні (B2 і вище); Вміння працювати у стресових ситуаціях, приймати швидкі та обґрунтовані рішення; Висока комунікабельність та здатність до співпраці з різними сторонами; Організованість та вміння працювати з деталями; Умови роботи: Готовність працювати в офісі за графіком з 15:00 — 01:00 або з 20:00 — 5:00 понеділок — п’ятниця 2. Конкурентоспроможна заробітна платня та система бонусів;3. Дружній колектив та підтримка від команди професіоналів;4. Можливість для професійного та особистого розвиткуЯкщо ви готові приєднатися до нашої команди та маєте відповідні навички та досвід- надсилайте своє резюме через сайт або в Telegram: @Amdir_usa
Оператор call центру
Холдинг«Шериф» — лідер, який вже 20 років надає охоронні послуги найрізномантініших напрямків, таких, як: охорона об'єктів, охорона фізичних осіб, супровід вантажів, пультова охорона, дистанційний контроль доступу до об'єктів. На даний момент під нашим захистом понад 35 тис. об'єктів, так само забезпечуємо безпеку топових заходів країни, таких як: форум YES, Olerom.forum1, ULICHNAYA EDA, Z-Games, NovaPoshta HalfMaraton, WizzAir City Marathon, Кураж Базар.Чотири роки поспіль ми отримуємо премію «Вибір року» в категорії «Краща приватна охорона».Наша мета — зробити право на безпеку доступним кожному.Стань разом з нами частиною великої місії: зробити світ безпечнішим!Хочеш дізнатися про нас більше, натискай: https://sheriff.com.uaОтже, ми запрошуємо тебе до нашої команди на посаду Оператор call центруМи пропонуємо тобі:Графік роботи відділу позмінний / плаваючий, завжди можна скорегувати або домовитись про замінуСтабільність: незважаючи на тяжкі часи в країні, ми розвиваємось та відкриваємо нові філіали по Україні, тому розширюємо команду менеджерівВпевненість у завтрішньому дні: виплата зп 2 рази на місяцьОплачуване стажування (немає досвіду, але є бажання — навчимо!)Професійне та кар'єрне зростання (корпоративне навчання за рахунок Компанії)Молодий, активний та драйвовий колектив однодумцівКомфортний офіс та повністю оснащене робоче місцеУчасть в корпоративному житті компанії (футбольна команда, благодійні забіги, підтримуємо армію і вам рекомендуємо)Від тебе ми очікуємо:досвідчений користувач ПКграмотна українська усна та письмова моваздатність швидко вчитисявміння слухати та чутибажання працювати у дружньому, згуртованому колективі в стабільній Компаніїбажання досягати поставлених цілей та працювати на результатЧим займається Оператор call центру:вирішує звернення Клієнтів стосовно фінансів та оплативирішує технічні питання стосовно роботи обладнанняконсультує Клієнтів по загальним питанням з користування послугами Холдингупрацює в СРМ системі, телефонії та месенджерахЯкщо ти готовий до нових викликів та бажаєш стати частиною сильної команди професіоналів, а допомагати людям — твоє покликання, то не гай часу, а швидше зв’яжись з нашим HR-менеджером та надсилай своє резюме.Ми чекаємо саме на тебе!Номер телефону для зв’язку: Юлія


