Спеціаліст клієнтської підтримки

Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта

Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні

Hard skills

  • Використання каналів підтримки клієнтів

  • Етапи надання підтримки клієнтам

  • Робота з CRM та Helpdesk-системи

  • Способи надання підтримки клієнтам

  • Стандарти роботи з клієнтами

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Емпатія та терпіння

  • Ефективна комунікація

  • Стресостійкість

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Оператор контакт-центру, менеджер з продажу

Експрес лінія — аутсорсинговий контакт-центр, який працює на ринку України з 2017 року та надає високоякісні послуги замовникам. Нам довіряють різні сегменти компаній, серед яких є державні проєкти та торгівельні компанії. Маємо успішний досвід роботи як в Україні, так і на міжнародному ринку. Ми забезпечуємо: Дистанційний формат роботи (працюйте віддалено з будь-якого міста України); Можливість працювати по 6 годин в день (діапазон з 8 до 20), 5 днів робочих/2 «плаваючих» вихідних; Вчасні виплати заробітної плати (погодинна ставка + % від оплачених замовлень); Оплачуване стажування, перерва, відпустки та лікарняні; Постійна підтримка з боку керівників та колективу; Онлайн страхування та корпоративне вивчення англійської мови; Участь в корпоративній культурі (челенджі, флешмоби, майстер-класи, благодійні заходи). Ваші обов’язки: Здійснювати дзвінки клієнтам компанії; Спілкуватися по заготовлених скриптах; Продаж товарів повсякденного вжитку. Що потрібно для роботи: Вільне володіння українською мовою; ПК або ноутбук з ОС Windows (бажано Windows 10); Дротовий інтернет; Статична IP-адреса від провайдера. Гарнітура USB (навушники з мікрофоном) Зацікавила вакансія? Залишайте відгук та ми Вам зателефонуємо!

Віддалено
18000 грн /місяць
Неповна зайнятість
Customer Service manager

Наш клієнт — міжнародна компанія із продажу фурнітури, кріплення для вікон і дверей, систем безпеки, а також інших інструментів та рішень, необхідних для виробництв, будівельних організацій та майстрів. Компанія надає своїм клієнтам дуже широкий модельний ряд високоякісних рішень преміум класу від провідних світових брендів галузі.Для підтримки високого рівня обслуговування клієнтів та з метою перевершити очікування клієнтів необхідно знайти та залучити Сustomer service manager, який забезпечить постійну комунікації з клієнтами з питань обробки замовлень, доставки та відвантажень товарів. Має 2 напрямки в роботі: клієнти в Україні та постачальники за кордоном.В обов’язки спеціаліста буде входити, але не обмежуватися:Обробка замовлень, внесення їх до системи та взаємодія з клієнтами з приводу замовленьВзаємодія з відділом продажу щодо коригування та внесення змін до замовленьОрганізація та координація відправки товарів зі складів у Німеччині або зовнішніх постачальниківКоординація та організація відправок товарів клієнтам в Україні зі складів компаніїВзаємодія з логістичною компанією, а також фінансовим відділом для організації відправлень замовлень, а саме надання відповідних документів, строки подачі машин, відвантажень тощоАналіз ризиків та складнощів, які можуть виникнути в процесі відправки замовлень та приймання дій, необхідних для запобігання кризових ситуацій, наприклад, сертифікати, перевірка цін, строки подачі машин тощоВзаємодія всередині компанії з фінансовим відділом, відділом продажів, продакт менеджером та іншими працівниками по усіх питаннях, пов’язаних з доставкою товарів та взаємодії з клієнтомПідготовка аналітичних звітів на регулярній основіІдеальний кандидат повинен володіти наступними характеристиками:2-3 роки досвіду в підтримці клієнтів, customer success або на схожих посадахВпевнені практичні навички та розуміння роботи систем постачання, особливо у частині фізичного розподілу товарівРозуміння клієнтського досвіду та клієнтського сервісуВідмінні комунікативні навички, вміння ефективно співпрацювати з різними рівнями всередині та за межами компаніїБажання працювати в команді та задля командного результатуРозуміння мультикультурного середовища в міжнародних корпораціяхВідповідальність та уважність до деталейНавички вирішення проблем і вміння працювати з великою кількістю даних з різних джерелВміння працювати самостійно та правильно розставляти пріоритетиЗдатність знаходити конструктивне вирішення потенційно проблемних ситуаційВолодіння англійською та/або німецькою мовамиКомпанія пропонує:Робота в динамічному середовищі в провідній міжнародній компаніїОсобистісний і професійний рістОфіційне працевлаштуванняКонкурентоспроможна заробітна плата + бонусМедичне страхування спеціалістаСучасний та комфортний офіс в центрі Києва

Київ
Повна зайнятість
Спеціаліст технічної підтримки

Компанії «НАВІТРЕК» потрібен спеціаліст у службу технічної підтримки.Вимоги: наявність досвіду роботи у аналогічній сфері; знання комп’ютерних програм та додатків; навички спілкування з клієнтами по телефону. Обов’язки: робота з нашим ПЗ; навчання та допомога клієнтам роботі з програмним забезпеченням; консультування клієнтів; побудова звітів. Умови роботи: офіс розташований на Таїрова; графік роботи з 9.00 до 18.00; п’ятиденка. Надаємо: офіційне оформлення; корпоративний мобільний зв’язок; навчання під час випробувального терміну; дружній колектив; корпоративні заходи.

Одеса
20000 грн /місяць
Повна зайнятість
Оператор call-центру (Укрпошта)

Компанія Зенко — це дружня команда, яка активно розвивається і завжди досягає своїх цілей. У нас 8 років успішного досвіду роботи з проектами країн СНД, США та ЄС по напрямкам: банки, страхові, інтернет-магазини, соціальні опитування.ВХІДНІ ДЗВІНКИ УКРПОШТАОбов’язки:Необхідно приймати дзвінки від населення по запитамНадавати стислу інформацію на запити населенняВносити та перенаправляти запитиРобота в системі CRMВимоги:Впевнений користувач ПК, інтернетВвічливість, стресостійкість, уважність та відповідальністьВільне володіння Українською мовоюУмови:Робота в офісіСередній рівень ЗП 9500-12000 грн СТАВКА — від 50 грн годинаГрафік роботи: 5/2. Години роботи 8:00 або 9:00 до 17:00 або 18:00. Вечірня зміна 14:00—21:00Допомагаємо, навчаємо і підтримуємоВвічливе і досвідчене керівництвоЯкщо ви хочете працювати, заробляти та допомагати країні в скрутний час. Просимо направити нам своє резюме!Анастасія — http://www.zenko.com.ua/

Віддалено
Коростень, Коростенська міська ОТГ, Житомирська область
11250 грн /місяць
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Оператор call центру

Наша компанія є провідним спеціалістом у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій у місті Київ. Наша компанія спеціалізується на наданні високоякісних послуг зв'язку  для клієнтів різних секторів економіки. У зв'язку з розширенням нашої діяльності, ми шукаємо оператора call центру, який буде відповідати на запити клієнтів і надавати їм необхідну інформацію про наші послуги, розв'язувати технічні проблеми та забезпечувати клієнтам високий рівень обслуговування. Що ви будете робити: - Відповідати на телефонні дзвінки і надавати їм інформацію про наші послуги; - Вирішувати технічні проблеми та надавати підтримку клієнтам; - Реєструвати та обробляти заявки клієнтів; - Вести базу даних клієнтів. Необхідний досвід: - Досвід роботи в call центрі або в сфері обслуговування клієнтів буде великим плюсом; - Вміння ефективно комунікувати і працювати з людьми; - Знання комп'ютерних програм, таких як Microsoft Office. Ми пропонуємо: - Конкурентну заробітну плату та систему бонусів; - Виплати заробітної плати кожен тиждень;  - Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; - Дружню та динамічну робочу атмосферу; - Повний робочий день з понеділка по п'ятницю; Якщо ви маєте бажання працювати у сфері обслуговування клієнтів, володієте високим рівнем комунікативних навичок та готові приєднатися до нашої професійної команди, будемо раді отримати ваше резюме та познайомитися з вами особисто. Приєднуйтеся до нас і станьте частиною успішної компанії 

Київ
32500 грн /місяць
Повна зайнятість