Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Спеціаліст клієнтської підтримки
Спеціаліст клієнтської підтримки
Експерти:
Дар’я Лещенко, Євгеній Гордієнко, Ксенія Барченко, +1
Вакансії
Дивитись всіCustomer Support Specialist (English)
UPSTARS – продуктова IT-компанія, з якою взлітають і люди, і бренди. Ми вміємо запускати зіркові проєкти у сфері iGaming Наш основний фокус роботи – послуги B2B і технологічні рішення для клієнтів з усього світу. І так, підтримувати легальний та прозорий ринок України – це маст хев, тому ми третіми в країні отримали B2B-ліцензію на надання послуг у сфері азартних ігор.Ми розширюємо свою дрім тім і шукаємо Customer Care Manager (English).Твої майбутні задачі:обробка звернень клієнтів на 3-х каналах зв’язку (дзвінки, чати і месенджери, листи);виконання кількісних/якісних показників; взаємодія з іншими підрозділами компанії; вихідна комунікація з клієнтом при необхідності; обробка звернень в соціальних мережах; повне знання сайту, продуктів та сервісів, що надаються; заповнення звітних документів. Твої скіли:досвід роботи в службі підтримки від 1-го року;володієш високим рівнем усної та письмової англійської мови (Upper-Intermediate);здатний чітко та ясно формулювати свої думки; володієш навичками емпатії та ведення переговорів; стресостійкий, пунктуальний, організований, швидко навчаєшся; готовий до навантаження та постійної активності;впевнений користувач ПК.Наші переваги:любимо задачі з зірочкою, бо вони розкривають потенціал;говоримо прямо і просто, навіть про складне;не любимо бюрократію та застарілі підходи — даємо свободу дій;маємо власні потужності для створення технологічних рішень з нуля;користуємось хмарним сховищем, Kubernetes та іншими складовими цифрової зрілості;прагнемо автоматизувати рутину, щоб використовувати час для розвитку та професійного зростання всередині компанії;пропонуємо чіткий кар’єрний план з Performance Review, тренінги, менторинг-програми, можливість частково працювати на додаткових проєктах, щоб тестувати інші технології. Маст-хев:гібридна робота — працюй з дому чи з офісу, де є все для твого комфорту та безпеки;20 днів оплачуваної відпустки і лікарняні — ми за ворк-лайф беленс;медичне страхування у топових клініках — ми турбуємось про твоє здоров`я;Benefit cafe — щомісячно витрачай кошти на уподобання, хобі, спорт, тощо;івенти — бери участь у майстер-класах, долучайся до ранкової йоги, відвідуй тім-білдінги та корпоративи;навчання, навчання і ще раз навчання — індивідуальний бюджет на курси, корпоративна англійська, воркшопи та онлайн-бібліотека.У тобі є прагнення і бажання постійного росту та нових знань? Бажаєш брати активну участь у процесі створення продукту? Давай знайомитися!
Фахівець з підтримки CRM-системи
ТОВ "ПАРАСОЛЬ.ЮА" запрошує до своєї команди .Ми шукаємо відповідального та уважного фахівця для підтримки та оптимізації нашої CRM-системи. Ви будете ключовою ланкою у забезпеченні чистоти та актуальності даних, а також у підтримці ефективності бізнес-процесів.Фахівець з підтримки CRM-системиВимоги до кандидатів:Досвід роботи з CRM-системами.Відмінні аналітичні навички.Уважність до деталей та відповідальність.Вміння працювати з великими обсягами даних.Знання Excel або Google Sheets на рівні досвідченого користувача.Комунікабельність та вміння працювати в команді.Розуміння принципів роботи бізнес процесів.Обов'язки:Очищення даних:Виявлення та видалення дублікатів контактів та інших записів у CRM-системі.Перевірка та корекція неточностей у контактній інформації (імена, адреси, телефони, електронні пошти).Сегментація та категоризація клієнтської бази для покращення таргетингу.Моніторинг бізнес-процесів:Відстеження виконання бізнес-процесів у CRM-системі.Виявлення та усунення помилок у налаштуваннях бізнес-процесів.Підготовка звітів про ефективність бізнес-процесів.Підтримка актуальності даних:Регулярна перевірка та оновлення контактної інформації.Контроль за правильністю введення даних користувачами.Розробка та впровадження правил для підтримки чистоти даних.Технічна підтримка:Надання допомоги користувачам у роботі з CRM-системою.Виявлення та усунення технічних проблем. Участь у тестуванні нових функцій CRM-системи.Аналітика та звітність:Створення звітів по стану CRM бази.Аналіз даних для виявлення тенденцій та проблем.Надання пропозицій щодо покращення роботи CRM-системи.Умови роботи:Графік роботи 09:00-18:00 пн-пт або по домовленості(4-5 годин на день)Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України, соціальні гарантії;Молодий дружній колектив
Диспетчер з випуску
Компанія «Нова Пошта» — лідер у сфері експрес-доставки по Україні, у зв’язку з розширенням штату, оголошує набір на вакансію «Диспетчер з випуску».Вимоги:освіта середня, середня-спеціальна, незакінчена вища;розуміння вимог по техніці безпеки при проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт;вміння виконувати поставлені завдання;відповідальність, старанність в роботі.Основні обов’язки:Передбачена важка фізична роботасортування вантажу по маршрутахконтроль залишків на складіобробка та приймання вантажу з маршрутуМи пропонуємо:повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);медичне страхування;можливість кар'єрного зросту.Якщо все це про тебе і ти бажаєш стати частиною великої родини Нової пошти — надсилай резюме на електронну адресу телефонуй за номером: Людмила
Support manager
IT-компанія, розташована в Києві, шукає досвідченого менеджера служби підтримки. Ця роль вимагає відмінних комунікативних навичок, здатності швидко розв'язувати проблеми та надавати якісний сервіс клієнтам. Не дистанційно. Обов'язки: Надання допомоги клієнтам по телефону, електронній пошті або через онлайн-чати.Розв'язання складних питань та скарг клієнтів.Аналіз звернень клієнтів та вдосконалення процесів обслуговування.Підготовка звітів та аналітичних матеріалів для управління. Вимоги: Відмінні комунікативні навички та орієнтація на клієнта.Здатність швидко розв'язувати проблеми та управляти кризовими ситуаціями.Володіння іноземними мовами буде перевагою.Повна зайнятість з графіком 5/2.Робота в офісі в Києві. Ми пропонуємо: Можливість працювати в стабільній компанії.Конкурентоспроможна заробітна плата.Великі можливості для кар'єрного та професійного розвитку.Підтримуюче та дружне робоче середовище. Будемо раді розглянути вашу кандидатуру!
Customer support manager (agent)
Вітаємо в King Group — місці, де зустрічаються найкращі люди з IT- та гемблінг-індустрії, щоб разом робити дивовижні речі. Ми оперуємо численними проєктами у сфері iGaming на ринках України, Європи та США, інвестуємо у венчурні стартапи, перспективні ідеї та людей.Ми шукаємо Customer Support Manager для англомовних користувачів наших продуктів. Якщо ви захоплені пошуком і вирішенням проблем, маєте пристрасть до роботи з клієнтами та готові вивчати новий продукт – тоді ласкаво просимо!Для того щоб відгукнутися - заповни цю форму-знайомство Що потрібно буде робити:Взаємодіяти з користувачами через живий чат і tickets (дзвінки будуть додані на другий місяць роботи, проте їх буде небагато);Допомагати вирішувати проблеми клієнтів, фіксувати і передавати запити в технічні відділи;Дотримуватися нашого дружнього tone of voice;Бути емоційно стійким, доброзичливим і тактовним, вміти швидко орієнтуватися у складних та несподіваних ситуаціях. Графік роботи:Формат позмінний, у середньому 5 змін на тиждень;Графік формується на місяць вперед — зручно та прогнозовано;Три типи змін, які поєднуються у графіку:Ранкова: 07:00–15:00Денна: 15:00–23:00Нічна: 23:00–07:00 Що необхідно для старту:Попередній позитивний досвід у сфері сапорту;Англійська мова — письмова та усна на рівні B2+ і вище;Персональний комп’ютер і стабільний інтернет;Відкритість, щирість, уважність і творчий підхід до клієнтів — must have!Ми турбуємось про твоє здоров’я:Медичне страхування;Компенсація відпустки та лікарняних днів;50–75% покриття витрат на healthy-lifestyle (спортзал, активності).Щоб тобі було комфортно:Віддалений формат роботи — працюй з будь-якої точки світу;Позмінний графік, зручний для життя;Кар’єрне зростання:Через 4 місяці — Middle agentЧерез пів року — Senior agentШирока дисконтна програма від партнерів: харчування, косметика, заправки, розваги, зоотовари та багато іншого;Корпоративна бібліотека — для натхнення та розвитку.Етапи відбору:Заповнення форми-знайомстваСпілкування з HRПеревірка рівня володіння англійською мовою з одним із наших тімлідівСпівбесіда із керівником командиМи підтримуємо культуру відкритості та взаємодопомоги, де кожен співробітник може розраховувати на підтримку колег та керівництва. Якщо такий підхід відгукується тобі — будемо раді бачити в нашій команді!