Спеціаліст клієнтської підтримки

Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта

Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні

Hard skills

  • Використання каналів підтримки клієнтів

  • Етапи надання підтримки клієнтам

  • Робота з CRM та Helpdesk-системи

  • Способи надання підтримки клієнтам

  • Стандарти роботи з клієнтами

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Емпатія та терпіння

  • Ефективна комунікація

  • Стресостійкість

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Оператор виробничої лінії (водопідготовка)

В цей непростий час, Biosphere Corporation збільшує об'єми виробництва в цеху Вологих серветок для подальшого забезпечення наших громадян засобами гігієни та санітарії:) Тримаємо економічний фронт разом, щоб й надалі поповнювати бюджет нашої країни:)Відкрита вакансія ТЕХНОЛОГА-ОПЕРАТОРА ВОДОПІДГОТОВКИ.ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ: дотримання технологічних режимів, санітарного стану цеху; розрахунок та актуалізація норм витрат сировини, матеріалів та напівфабрикатів складання специфікацій, технологічних карт, ведення обліку сировини; приготування лосьйонів згідно з прописаною рецептурою; контроль та обслуговування ділянки фільтрації води. ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА: вища профільна освіта, середня-спеціальна (профіль — інженер-технолог, технік-технолог); досвід роботи на посадах: технолог, змінний технолог, оператор виробництва; впевнений користувач ПК: MS Office, 1C. ЩО МИ ПРОПОНУЄМО: високий рівень ЗП, роботу в стабільній та відомій компанії; офіційне оформлення; бронювання. Резюме є обов’язковою вимогою для розгляду Вашої кандидатури.Звертайтеся з понеділка по п’ятницю 8:00 — 17:00, 067 421 80 20 Олена.

Тернопіль
Повна зайнятість
Провідний фахівець клієнтської підтримки (Servise Desk)

МІЙ БАНК — МОЯ ОПОРА.Опора мільйонів українців, хто відтепер каже «МОЄ».МОЇ ЛЮДИ. МОЯ СПРАВА. МОЯ СВОБОДА.ОЩАДБАНК запрошує до команди Провідний фахівець клієнтської підтримки Servise DeskКлючові завдання: Здійснення аналізу та обробки запитів, що надходять від співробітників банку через систему Сервіс-Деск; Надання технічної консультації співробітникам банку щодо використання системи Сервіс-Деск; Виконання завдань 1-ї лінії підтримки — налаштування та встановлення програмного забезпечення працівникам банку; Надання прав доступу співробітникам банку до інформаційних систем; Для даної посади необхідні: Освіта повна вища або базова вища; Стаж роботи за напрямком ІТ-підтримки; Знання державної мови. Ми гарантуємо: умови для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника; офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустку від 29 календарних днів на рік); стабільну заробітну плату та преміювання за результатами роботи безкоштовне медичне страхування для всіх працівників. підтримку та професійне навчання Надсилайте Ваше резюме — станьте частиною команди ОЩАДУ!Ощад у соцмережах: Facebookhttps://www.facebook.com/oschadbank/ ;Linkedinhttps://www.linkedin.com/company/oschadbank/ ; Instagramhttps://www.instagram.com/oschadbank_official/ ;Tiktok https://www.tiktok.com/@oschad ;

Київ
Повна зайнятість
Спеціаліст з обслуговування клієнтів ( 1 )

Що потрібно робити: Здійснює продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб Здійснює роботу з пошуку потенційних клієнтів та роботу з постійними клієнтами,  направлену на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової співпраці Здійснює дзвінки клієнтам з актуальними пропозиціями Банку Виконує завдання та доручення керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань. Дотримується вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені Банком Виконує вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо Необхідні знання, досвід та особисті якості: Повна загальна середня освіта. Впевнений користувач ПК та планшетом. Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова для надання інформації про банківські продукти та послуги). Додатковою перевагою буде: Досвід у продажах та роботі з клієнтами. Знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів. Фахова передвища освіта і вище або у процесі навчання у закладі вищої освіти. Навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями. Ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок Корпоративне навчання Сучасний комфортний офіс Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю. Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан. Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері. Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua . Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.

Київ
Software Support Specialist (Master)

Привіт!Як щодо роботи в команді OPOS?OPOS — міжнародна компанія, яка є надійним партнером у сфері якісних продуктових рішень.Ми на ринку вже понад 25 років. Займаємось дистрибуцією протеїнів усіх категорій — свинини, яловичини, птиці, риби та морепродуктів, а також реалізуємо логістичні, інвестиційні та виробничі проекти.Наша місія — створювати продуктові та сервісні рішення, що роблять наших клієнтів ефективними та щасливими.Ми шукаємо спеціаліста з обслуговування програмного забезпечення Мастер, який приєднається до нашої команди для підтримки та налаштування ERP-системи Мастер.Основні обов’язки: Управління та Налаштування доступу для користувачів. Консультація виконавців по питаннях роботи функціоналу. Підготовка та написання інструкцій. Налаштування аналітичних звітів. Виконання налаштувань функціоналу в рамках типової конфігурації. Розробка та налаштування додаткового функціоналу. Проведення оновлень системи. Виконання тестування після проведення оновлення. Вимоги до кандидата: Досвід роботи з ERP-системами (бажано Master, 1С). Досвід впровадження подібних систем на підприємстві буде великим плюсом. Технічні знання у сферах бухгалтерського обліку, логістики та продажів. Досвід роботи по впровадженню облікових систем. Знання API та інтеграцій між ERP-системами та іншими корпоративними інструментами. Ми пропонуємо: дружня атмосфера разом з молодим та амбітним колективом; навчання та тім-білдінги; продукцію компанії за нижчими цінами; офіційне працевлаштування; графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00. Якщо ви маєте досвід роботи з ERP-системами, володієте технічними знаннями та готові розвиватися разом з нами — ми чекаємо на ваше резюме!

Київ
Повна зайнятість
Оператор call-центру

Опис вакансіїВи точно про нас знаєте! Garne — унікальний український бренд жіночого одягу, який вже 9 років дарує жінкам по всій Україні відчуття комфорту та краси. Ми зараз в активній стадії росту і тому шукаємо у команду оператора колл-центру, який розкриє свій потенціал та збудує успішну кар'єру разом з нами.Ми пропонуємо: навчаємо з нуля; якісну систему стажування та адаптації; чітку і достойну систему матеріальної мотивації; заробітну плату від 12.000 грн щомісяця; регулярне навчання за рахунок компанії; сучасний офіс з куточком для перерви на каву зі смаколиками; знижки на весь асортимент бренду; корпоративи та подарунки до свят; графік роботи з можливістю регулювання — пн-нд 9:00—18:00 (2 вихідних у тиждень); Що потрібно робити: відповідати на вхідні запити клієнтів по телефону та в чатах; консультувати клієнтів по наших товарах та послугах; оформлювати замовлення та обробляти повернення в CRM-системі; підтримувати високий рівень сервісу; працювати на результат. Наш кандидат: любить і вміє комунікувати з людьми; отримує задоволення від якісної допомоги клієнту; хоче стабільного росту та розвитку в крутій компанії. Надсилай своє резюме зараз і ми запросимо тебе на співбесіду вже цього тижня!

Рівне
12000 грн /місяць
Повна зайнятість