Спеціаліст клієнтської підтримки

Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта

Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні

Hard skills

  • Використання каналів підтримки клієнтів

  • Етапи надання підтримки клієнтам

  • Робота з CRM та Helpdesk-системи

  • Способи надання підтримки клієнтам

  • Стандарти роботи з клієнтами

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Емпатія та терпіння

  • Ефективна комунікація

  • Стресостійкість

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Диспетчер-оператор

Обов'язки:•Реєстрація дзвінків.•Коректне спілкування.•Ведення звітної документації.•Контроль графіку виконаних операції.•Оформлення документів.•Робота в облікових програмах.Умови:•Офіційне працевлаштування.• Стабільна заробітня плата,премії,бонуси.•графік 4/4•Досвід роботи вітається.• Готові взяти без досвіду,навчаємо під час стажування.Вимоги:•Відповідальність та грамотність у роботі.•Бажання швидко навчатись.•Уважність,організованість.

Вінниця
14500 грн /місяць
Повна зайнятість
Оператор call-центру в автосалон

                                                        ТелефонуйтеDS-Auto, Автосалон потрібен оператор call-центру(консультант) в автосалон в Офiс 1000 грн.    Еженедельна ставка + % DS Auto, АвтосалонДОСВІД НЕ ОБОВ'ЯЗКОВИЙ - ВСЬОМУ НАВЧАЄМО!!!Посадові обов'язки включають:Консультація клієнтів щодо послуг АВТОСАЛОНУ;Ведення звітності, оперативність у обробці інформації.Ми пропонуємо:навчання (програми, тренінги, практика);стабільна щотижнева виплата бонусів та заробітної плати;допомога та супровід у ході роботи офісний графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00 Випробувальний термін - 1 тиждень!!  Вимоги: активний користувач ПК;Навички роботи з Internet;Комунікабельність;Впевненість в собі;Грамотна мовабажання працювати та зароблятиРобота включає дзвінки по холодній базі клієнтів (100 дзвінків на день). Ваше завдання проконсультувати клієнта, розповісти про послуги нашого салону та запросити його до нас до офісу.Зарплата формується залежно від кількості запрошених клієнтів! Виплата щотижня (Понiдiлка). Працювати потрібно лише за допомогою мобільного телефону, комп'ютер для роботи не потрібний!

Київ
Повна зайнятість
Диспетчер з відвантаження

Ми — стабільна виробнича компанія з багаторічним досвідом у виготовленні меблів на замовлення. Запрошуємо в команду відповідального та організованого Диспетчера відвантаження, який забезпечуватиме бездоганний процес упаковки, комплектації та доставки готової продукції клієнтам.Обов’язки: Прийом та обробка заявок на відвантаження від менеджерів або клієнтів. Контроль дотримання стандартів під час упаковки продукції та комплектації замовлень. Контроль якості й повноти комплекту перед відправкою (фурнітура, кріплення, інструкції); Комплектація й підготовка замовлень згідно з графіком відвантажень; Взаємодія з транспортними компаніями та водіями; Організація міжнародних відправлень та взаємодія з митними брокерами; Оформлення всіх необхідних документів: інвойси, євросертифікати, пакувальні листи тощо; Ведення бази даних відвантаженої продукції в 1С; Співпраця з відділом продажу, виробництвом і логістикою з питань термінів і умов доставки; Контроль дотримання строків та своєчасне надання звітності керівництву. Вимоги до кандидата: Досвід роботи в логістиці/складі виробництві — буде перевагою; Увага до деталей, відповідальність, вміння працювати у швидкому темпі; Стресостійкість, комунікабельність та вміння працювати в команді. Ми пропонуємо: Графік робти: пн-пт 9:00—18:00; Стабільну роботу в надійній компанії; Гідну оплату праці та своєчасну виплату зарплати; Дружній колектив та підтримку на етапі адаптації; Можливість професійного зростання. 📩 Якщо ви хочете стати частиною сильної виробничої команди — надсилайте резюме вже зараз або дзвоніть: +380958381934 Вікторія

Одеса
30000 грн /місяць
Повна зайнятість
Оператор диспетчерської служби контакт-центру (доставка питної води)

ПрАТ «ТЕТІС» — офіційний дистриб`ютор корпорації ПрАТ Оболонь. Наша компанія заснована в 2011 році. Ми займаємось адресною доставкою якісної питної води ТМ «АкваБаланс» в 19 л бутлях виробництва ПрАТ «ОБОЛОНЬ». Доставка відбувається до офісів, квартир, будинків тощо.На даний час ми в пошукахОператор call-centre до нас в команду.Ми знаходимось за адресою — м. Київ, вулиця Богатирська № 1 (орієнтир пивзавод «Оболонь»).Функціональні обов’язки:Обслуговування існуючої клієнтської бази: телефонні дзвінки клієнтам; формування та оформлення замовлення на основний та додатковий товар, обладнання; оформлення документів Диспетчерський супровід автомобілів.Ведення обліку складу.Вимоги до кандидата: Впевнений користувач ПК. Грамотна усна та письмова мова. Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, здатність до навчання.Умови: ЗП складається зі ставки та премії за виконані персональні показники; Офіційне працевлаштування (оплачувана відпустка, лікарняні); Режим роботи — згідно графікуТелефонувати за номером — 067 246 57 58 ОЛЬГА

Київ
19000 грн /місяць
Повна зайнятість
Оператор call-центру з обслуговування абонентів "Київстар"

Опис вакансіїЧому наша команда Contact Center найкраща? Читай нижче або переходь за посиланням https://kyivstar.ua/uk/jobccКиївстар шукає колег для роботи оператором контакт-центру. Якщо ти хочеш працювати в команді, що динамічно рухається вперед — це твій шанс!Що ми пропонуємо:Сучасний та комфортний офіс: у нашому офісі є все для твого комфорту та безпеки. Маємо сучасні зони відпочинку та облаштовані усім необхідним укриття, щоб ти залишався в безпеці. Офіс зручно розташований з гарною транспортною розв’язкою.Можливість працювати віддалено —не витрачати час на дорогу.Гнучкий графік роботи: ми розуміємо, наскільки важливо поєднувати роботу з особистим життям або навчанням, тому пропонуємо гнучкий графік або можливість віддаленої роботи.Соціальний пакет: медичне страхування та підтримка у різних життєвих ситуаціях — це стандарт нашої компанії. Мобільний зв’язок для тебе та рідних: ти отримаєш індивідуальний тариф на мобільний зв’язок та зможеш користуватися ним безкоштовно.Мотивація та підтримка співробітників: підтримка на кожному етапі від досвідчених колег.Кар'єрний розвиток: ми пропонуємо постійне навчання, менторство, і вже за 90 днів ти зможеш стати наставником для новачків або взяти участь у внутрішніх проєктах компанії.Простота та швидкість процесу відбору: відгукнись сьогодні та отримай нову професію, ми навчимо та підтримаємо.Що на тебе чекає у перші 90 днів:Перші 30 днів: ти познайомишся з колегами, дізнаєшся про цінності компанії та пройдеш навчання, отримавши першу заробітну плату.Наступні 60 днів: будеш продовжувати отримувати підтримку наставників і зможеш вдосконалити показники.Через 90 днів: ти зможеш брати участь у проєктах та стати наставником для нових співробітників.Ми прагнемо створити для тебе умови, де ти будеш розвиватися, отримувати задоволення від роботи і рухатися вперед разом з нами.Наш номер телефону  доступний у всіх месенджерах. Телефонуй або пиши у телеграм https://t.me/Kyivstar_CCРобота у Компанії, яка входить до Групи компаній VEON, вимагає від нас дотримання вимог, якими повинні керуватися афілійовані компанії Групи VEON, зокрема, відповідності високим стандартам ділової етики, суворого дотримання всіх юридичних зобов’язань та наших цінностей, виконання Кодексу поведінки групи VEON, політик і процедур Компанії. Наш лідерський дух втілено в п’яти цінностях: «Клієнти — наша пристрасть», «Підприємницький дух», «Інноваційність», «Співпраця» і «Чесність». Ми завжди прагнемо бути чесними, що вимагає від нас етичних, правдивих та сумлінних дій та вчинків.

Черкаси
20500 грн /місяць
Повна зайнятість