Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіОператор виробничої лінії (екструзія)
Компанія ATLAua — це український виробник систем водоочистки, поліетиленових, металопластикових та поліпропіленових труб, поліпропіленових фітингів, гідроакумуляторів для систем водопостачання та опалення.Запрошуємо на роботу: Оператора виробничої лінії (екструзія)Вимоги до кандидата: Переваги кандидатам з досвідом роботи на екструзійних лініях Бажання навчатися та працювати Технічна освіта (бажано, але не обов’язково) Відсутність шкідливих звичок Уважність та дисциплінованість Обов’язки: Підготовка до роботи та обслуговування лінії Зважування сировини Контроль виробничих процесів Зважування та релокації готової продукції Забезпечення безперебійної роботи виробничого процесу Умови: Робочі дні Пн-Пт, робота за змінним графіком, Сб-Нд вихідні. Часткова компенсація проїзду на роботу та з роботи, якщо Ви добираєтесь з району (з заміста). Ми забезпечуємо: Прозора система нарахування зп (оплата за відпрацьовану зміну 1600−1800 грн). Вчасну виплату заробітної плати двічі на місяць. Навчання за рахунок компаніхї. Можливість професійного та кар'єрного росту (майстер зміни). Виробництво розташоване: вул. Коломийська,4Чекаємо на Вас! За деталями звертайтеся до менеджера по персоналу:Вікторія 0961562574
Диспетчер
Вимоги: знання ПК;грамотна мова;навик ввічливого спілкування;посидючість, стресостійкість Умови роботи: офіційне працевлаштування;позмінний графік (два через чотири);комфортні умови роботи Обов’язки: прийом сигналів аварії (у телефонному режимі);передача заявок механікам аварійної служби;облік заявок, що надійшли. Редагувати
Оператор call центру
Онлайн сервіс з продажу квитків на потяги, автобуси, літаки по Україні, Європі —proizd.ua, який працює з 2014 року, у пошуках оператора Call-center.Від нашого кандидата очікуємо:високий рівень володіння українською мовою;розвинені комунікативні навички;ПК та доступ до інтернету;здатність до навчання.Ми пропонуємо:віддалена робота;графік роботи доба через дві;стабільна заробітна плата;офіційне працевлаштування.Обов'язки:консультування клієнтів в телефонному режимі;технічна підтримка в чаті (без “холодних” дзвінків).
Спеціаліст з обслуговування клієнтів (Русових)
ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни. Ми шукаємо Спеціаліста з обслуговування клієнтів, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності. Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, який вміє працювати в режимі багатозадачності, орієнтованого на якість та результат. Основні обов’язки: Продаж банківських послуг клієнтам - фізичним особам згідно з встановленими KPIЗдійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банкуОбслуговування та консультація клієнтів - фізичних осіб у відділенні банкуОформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях)Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтівВиконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс Основні вимоги: Вища освітаНавички активних продажів та роботи із запереченнямиНаявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкістьВільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою)Впевнений користувач ПК та планшету Буде перевагою: Досвід у продажахЗнання банківських послуг та сервісів Своїм співробітникам ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку УкраїниОфіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпусткиКонкурентну заробітну платуМедичне страхування та корпоративний мобільний зв’язокКорпоративне навчанняСучасний комфортний офісЦікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвитокДружній професійний колектив та сильну команду Ви не впевнені, чи надсилати резюме? Думаєте, що на заваді буде зрілий вік або обмеження через стан здоров’я та фізичні можливості? Не сумнівайтеся. ПриватБанк надає рівні можливості всім кандидатам і вітає у своїй команді різноманітність. Ми переконані, що різноманітність та інклюзія допомагають досягати амбітних результатів у бізнесі й щодня створювати омріяне майбутнє для громадян. Усі кваліфіковані кандидати отримують рівні можливості під час відбору на вакантні посади незалежно від расової чи етнічної належності, статі, віку, сімейного стану та інвалідності. Якщо ви маєте статус особи з інвалідністю, ми надамо вам додаткову допомогу й супровід упродовж процесу відбору. Просимо звертатися на jobquestions@privatbank.ua для особистої консультації щодо вакансії, яка вас зацікавила. Банк докладає максимум зусиль для створення робочих місць відповідно до вимог певного статусу.
Оператор call центру
Стань частиною компанії МСЛ!Обери роботу, гідну саме тебе! Офіційне працевлаштування з конкурентною ЗП без затримок.Для цікавої, але непростої роботи з клієнтами в контакт-центр потрібні Експерти Служби Підтримки:робота полягає в підтримці клієнтів і продавців точок продажів.категоризація звернень та оформлення заявок.здійснення вихідних дзвінків для уточнення інформації.У нас:Офіційне працевлаштуванняЗП 8000 — 12000 грнГрафік 2/2 по 8-12 годин, без нічних змінОплачуване стажуванняЦікавий продукт (лотереї)Дистанційна робота (частково робота в офісі)Перевага надається кандидатам, які проживають у Києві та можуть за потреби відвідувати офіс.Долучайтеся до нашої команди та розвивайтеся разом з нами!Сайт компанії: https://msl.ua/