Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Спеціаліст клієнтської підтримки
Спеціаліст клієнтської підтримки
Експерти:
Дар’я Лещенко, Євгеній Гордієнко, Ксенія Барченко, +1
Вакансії
Дивитись всіДиспетчер, диспетчерка відеонагляду
Аврора Мультимаркет — це сучасний бізнес, що почався 2011 року на Полтавщині.Сьогодні «Аврора Мультимаркет» налічує понад 1700 магазинів, 4 офіси підтримки та 5 логістичних хабів в Україні.Наша команда — це понад 16000 аврорівців, які кожен день працюють над втіленням місії Аврори: покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому та душі доступними. Твої ключові задачі: Відеомоніторинг торгових точок на факти не оплати товару третіми особами. Нарізка відео про факти не оплати товару. Спілкування з особами, які забувають сплачувати за товар. Співпраця з охоронними фірмами. Робота з новими програмами відеоспостереження. Ведення таблиць та внесення даних. Нам буде класно працювати разом, якщо ти: Маєш бажання постійно навчитися та розвиватися. Уважний (-а) та зосереджений (-а). Комунікабельний (-а). Відповідальний (-а) та стресостійкий (-а). Вмієш працювати в команді та знаходити рішення в критичних ситуаціях. Впевнений (-а) користувач (-ка) ПК (знаєш офісні програми). Маєш досвід робота з системами відеонагляду. Маєш досвід робота з програмами відеонагляду. Переваги роботи в Аврорі: Комфортний графік роботи Знижка 15% на покупки товарів в нашій мережі Можливість швидко збудувати горизонтальну та вертикальну кар'єру Використання LEAN методології (ощадливе виробництво); Бонуси за ідеї покращень робочих процесів Щотижневі онлайн збори всієї компанії із можливістю задати питання генеральному директору Безкоштовні курси і тренінги від корпоративного навчального центру Можливість навчатись на будь-яких зовнішніх платформах з частковою або повною компенсацією вартості Унікальна корпоративна культура, цікаві івенти та заходи Можливість ініціювати та долучатись до благодійних проєктів Baby box для новонароджених аврорчиків Безкоштовна юридична консультація Неймовірне спортивне ком’юніті з регулярними челенджами та призами Додаткові переваги: Дисконт-клуб від партнерів; Цікаве корпоративне життя та соціальні заходи, челенджі, біговий та футбольний клуби; Бібліотека, читацький клуб та багато інших сервісів турботи! Корисне для тебе: Для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків треба мати при собі дійсний документ про військовий облік. Для нас не важливо це твоя перша робота чи ти маєш багаторічний досвід — ми цінуємо в талантах бажання вчитись та розвиватись! Дізнавайся більш детальну інформацію про компанію та відгукуйся на вакансії за посиланням: robota.avrora.ua https://t.me/Avrora_HC_bot Маєш знайомих, які б хотіли працювати в «Аврора мультимаркет»? Ділись із ними лінком на наш віджет!Маєш питання? Телефонуй!Валентина 380671507955 (Телеграм)
Customer Support
Запрошуємо в команду працівників відділу технічної підтримки клієнтів! Ми шукаємо активних життєрадісних людей, які готові навчатись та зростати разом з нами, допомагаючи нашим клієнтам отримувати позитивний досвід від подорожей електрокарамиВимоги:Обов’язкове вільне грамотне володіння українською мовою,Впевнене користування ПКМожливість працювати нічні та денні зміниЩире бажання допомагати клієнтамАнглійська — середній рівеньАктивна позиціяЛогічне мислення та стресостійкістьГотовність вчитисьРозуміння основ роботи зарядних станцій буде перевагою)Умови роботи: Позмінна робота у відділі підтримки користувачів зарядними станціямиОбов’язки: спілкування по телефону, в чатах та пошті, з метою швидкого вирішення усіх питань клієнта. Моніторинг поточноі роботи чарджерів.
Оператор call-центру
Вимоги: Бажання навчатися та досягати високих результатів Досвід роботи з СRM Стресостійкість Володіння українською мовою Умови роботи: Плаваючий графік роботи Висока оплата праці Дружній колектив Трененги підвищення кваліфікації Виплата кожні 10 днів Бонуси Конкурси з нагородами Кар'єрний ріст (велика кількість відкритих вакансій) Пишіть за детальною інформацією https://t.me/callcenter004
Оператор call-центру в інтернет-зоомагазин
Pethouse — найбільший інтернет-зоомагазин в Україні. Вже понад 13 років ми доставляємо звіряче щастя для улюбленців по всій Україні.Піклування про улюбленців — надзвичайно відповідальна справа. Тож ми працювали під час початку епідемії ковіду, працюємо під час війни (не працювали лише три дні з 25 до 27 лютого) та обов’язково будемо працювати під час потенційного нашестя прибульців.У зв’язку з розширенням, наш відділ піклування про клієнтів шукає колегу.Що потрібно робити:приймати та оформляти замовлення без «активних продажів» та «холодних дзвінків»;консультувати клієнтів стосовно продукції компанії;надавати допомогу для вибору найкращого варіанту для домашнього улюбленця;узгоджувати деталі замовлень з кур'єром при необхідності.Від вас очікуємо:бажання надавати якісний клієнтський сервіс;відмінне знання української мови;легкість у спілкуванні та доброзичливість;активну життєву позицію та працьовитість, прагнення до підвищення свого професійного рівня;досвід роботи з клієнтами;любов до звірят та їх господарів.Ми пропонуємо:справжній звірячий офіс біля метро Васильківська, в якому мешкають котики;графік роботи: 15 змін на місяць з 9.00 до 21.00 2/2 або 3/3;конкурентну зарплату зі своєчасною виплатою;офіційне оформлення, оплачувані відпустку та лікарняні;відмінні можливості для особистого розвитку та кар'єрного зростання;професійне навчання за кошт компанії;корпоративну знижку на товари для ваших улюбленців;роботу в дружному та сучасному колективі;найсмачніші частування, печиво, фрукти, чай, каву та неймовірні емоції.Хочемо уточнити деякі деталі стосовно поточного маршруту до місця роботи:від станції метро «Либідська» курсують автобуси № 2М, що дублюють маршрути закритих станцій підземки (автобуси їдуть з інтервалом руху орієнтовно 3-5 хвилин, тому додаткового часу на проїзд ви майже не витрачатимете);від станції метро «Теремки» — аналогічно курсують автобуси № 2М і також працює човниковий рух метро.А ще наш офіс забезпечений не лише генератором та безперебійним інтернетом, а й теплом, що випромінюють наші обожнювані муркотуни, тож можливі відключення нам точно не страшні!Будь ласка, надсилайте резюме та вказуйте в супровідному листі бажану заробітну плату — ми уважно читаємо кожний відгук та зв’яжемось з усіма кандидатами, які нас зацікавили.Чекаємо вас у нашій петкоманді
Оператор виробничої лінії
У зв’язку із розширенням штату компанія шукає — оператора лініїВимоги до кандидатів:Особисті якостіБажання та вміння швидко вчитисяХороша фізична формаСтаранність та акуратність в роботіДисциплінованість та працьовитістьВміння брати на себе відповідальністьБажаний досвід роботи на виробництвіБез схильності до зловживання алкоголемУмови роботи:позмінна, сб/нд — вихідні;Обов’язки:Контроль якості виготовляємої продукціїПроведення своєчасного ТО обладнання з дотриманням правил та норм безпеки.Заміна та ремонт частин, що зношуютьсявиконання виробничих завдань;Переваги роботи з наминавчання на робочому місцііногороднім надаємо житлопрозора і зрозуміла система оплати праці;стабільна та своєчасна заробітна платаофіційне працевлаштування, надійна соціальна захищеність (оплата відпусток, лікарняних);дружній колектив і професійне керівництво;Побажання до кандидатадосвід роботи від 1-х року;відсутність шкідливих звичок;уважність, відповідальністьМи цінуємо вклад кожного працівника та вважаємо персонал компанії нашою основною цінністю.Редагувати

