Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіОператор контакт центру (ДИСТАНЦІЙНО)
ЦІКАВЛЯТЬ ПРАЦІВНИКИ ПО ВСІЙ УКРАЇНІВ команду нашого контакт-центра потрібні Оператори для роботи на вихідних лініях (НЕ ПРОДАЖІ)Обов'язки:проведення опитуваньфіксування відповідей у програміВимоги:Грамотне письмове та усне мовленняХороша дикціяКомп'ютерні навушники з мікрофономКомп'ютер або ноутбук з постійним підключенням до Інтернету (зі швидкістю від 20 МБ/сек (не мобільний))Можливість забезпечити тишу під час роботиУмови роботи :Графік роботи вільний, з можливістю регулювати навантаження самостійно, обираючи час роботи в діапазоні з 9:00 до 20:00.Мінімальна зміна не менше 5 годин на день можна з розривами (наприклад 2 години вдень та 3 ввечері)ОПЛАТА :60 - 90 грн за кожне успішне інтервю (оплата залежить від тривалості опитування)Віддалена робота.Якщо у вас вже є досвід роботи в call-центрі, або є бажання освоїти нову цікаву професію ласкаво просимо до нашого Контакт-центру.Мій логін скайпу для зв'язку: Yanina Gulenkoабо Telegram: @YaninaYNYA
Оператор call центру
В зв'язку з розширенням діяльності мережа піцерій ШоШо запрошує оператора call центру в місті Чернівці. Задачі: - Прийом вхідних дзвінків від клієнтів і надання їм інформаційної підтримки, обробка замовлень клієнтів - Ведення бази даних клієнтів та документації Вимоги: - Досвід роботи в аналогічній посаді буде перевагою, але не є обов'язковим - Вміння ефективно спілкуватися та розв'язувати проблеми - Добре знання української мови, як письмово, так і усно - Вміння працювати з комп'ютером та офісними програмами - Висока відповідальність та орієнтованість на результат Пропонуємо: - Офіційне працевлаштування та конкурентну заробітну плату - Гнучкий графік роботи, зміни на вибір - Молодий та дружній колектив - Можливість професійного росту та кар'єрного розвитку - Навчання та підтримка від досвідчених колег Якщо ви маєте бажання працювати в сфері зв'язку та надавати клієнтам високоякісну підтримку, ми радо запрошуємо вас долучитися до нашої команди. Надсилайте своє резюме та контактні дані, і ми зв'яжемося з вами для подальшої співбесіди.
Диспетчер
Вимоги: На роботу у тракову компанію, яка вже більше 7 років функціонує і розвивається на ринку США, шукаємо диспетчерів з досвідом від 1 року. Обов’язкове знання англійської мови на середньому рівні (B1-B2).Умови роботи: Дистанційно або з офісуОбов’язки: Диспетчерські послуги для водіїв компаніїЗа деталями звертатися: Мар’яна (068) 794−3029
Оператор call центру
Компанія «Магiком» шукає енергійних та комунікабельних спеціалістів для роботи на посаду оператора call-центру. Наша компанія спеціалізується на наданні послуг з підключення до Інтернету, тому ми шукаємо людей, які готові допомогти нашим клієнтам у вирішенні їх запитань та проблем. Вимоги: Комунікабельність та вміння працювати з клієнтами; Відмінне володіння українською мовою (письмово та усно); Добре вміння працювати з комп’ютером та програмами офісного пакету; Здатність швидко навчатися та пристосовуватися до нових ситуацій; Бажання працювати у команді та досягати спільних цілей. Обов’язки: Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів щодо підключення до Інтернету; Консультування клієнтів щодо доступних пакетів та послуг; Реєстрація замовлень; Вирішення проблем та розбір ситуацій, пов’язаних з підключенням до Інтернету; Графік роботи 3/3 або 2/2 з 9 до 21 Ми пропонуємо: Стабільну заробітну плату; Гнучкий графік роботи та можливість працювати в зручний для вас час; Дружню та підтримуючу команду; Якщо ви енергійні, комунікабельні та маєте бажання розвиватися у сфері клієнтського сервісу, тоді ви — саме те, що нам потрібно! Приєднуйтесь до нашої команди «Магiком» і допоможіть нашим клієнтам з'єднатися зі світом Інтернету!
Менеджер call-центру
Привіт, друже!Ми JustSchool - онлайн школа №1 в Україні, ми компанія, яка активно розвивається та безупинно зростає, тому нам потрібні амбітні, готові рости разом з нами, люди. Зараз ми в пошуках нових талантів до нашої великої команди. Разом з нами ти легко можеш опанувати нову професію та вже за тиждень приступити до роботи!Зацікавило? Залишай відгук просто зараз, перетелефонуємо навіть на вихідних! Або напиши нам: https://t.me/WorkJustSchoolЦе лише кілька хвилин, але вони можуть змінити твоє життя!JustSchool найкращий варіант для тебе, тому що:Ми дбаємо про твій комфорт, тож пропонуємо тобі гнучний графік роботи. Ти матимеш можливість працювати з дому за вільним графіком від 4-х годин та більше (за бажанням) в діапазоні з 9:00 до 21:00.Ми цінуємо твоє прагнення до кар’єрного та професійного зростання в нашій компанії. 85% усіх наших співробітників стрімко йдуть вгору по кар’єрним сходинкам. Окрім кар’єрного росту, ми надаємо можливість безкоштовного навчання, що допомагає вирости в професійному плані.Разом з нами ти вже через 3 місяці роботи можеш претендувати на керівну посаду.Ми піклуємося про атмосферу в колективі, в JustSchool ти зможеш звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться з тобою своїм досвідом та лайфхаками в роботі.Ми хвилюємося про твій емоційний стан, тому надаємо оплачувану відпустку та лікарняні.Нам важливо аби ти вчасно отримував свою заробітню плату, всі виплати ми здійснюємо на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок.Разом з нами ти легко зможеш вивчити англійську, адже ми пропонуємо усім нашим співробітникам корпоративну знижку на навчання.Що ти будеш робити:Працювати з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів.Допомагати нашим майбутнім учням визначити їх потреби в навчанні за допомогою вже розроблених скриптів. Якщо раніше в тебе не було такого досвіду, можеш не хвилюватися, бо ми попіклувалися про те, щоб навчити тебе це робити.Працювати в системі автодозвону та CRM системі. Ми розуміємо, що ці програми можуть бути новими для тебе, тому розробили безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе тобі легко розібратися в усіх тонкощах роботи.Знайомити майбутніх учнів з нашим форматом навчання, з акціями компанії та записувати клієнтів на безкштовний пробний урок.Що пропонуємо ми:Роботу за вільним графіком (від 4-х годин на день) в діапазоні з 09:00 - 21:00.Фіксовану ставку + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок.Оплачувану відпустку та лікарняні.Безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову для тебе професію з нуля!Підтримку від нашої команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації.Швидке кар’єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар’єрним сходинкам.Що вимагається від тебе:Вільне володіння українською мовою.Розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата.Стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.Готовність стрімко рости разом з компанією.Приєднуйся до великої команди JustSchool та з легкістю ставай найкращим менеджером в онлайн-школі №1 в Україні!Залишай свій відгук або пиши нам в телеграмі https://t.me/WorkJustSchoolПропозиція актуальна до 05.02!P.S.: ближче познайомитись з нами ти можеш у соц.мережах або на сайтіНаш сайт — https://justschool.me/ukНаш Instagram — https://www.instagram.com/just_school_ua/Наш Facebook — https://www.facebook.com/JustSchoolUA