Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіГоловний фахівець Департаменту підтримки управління непрацюючих активів
Ви в пошуках цікавої роботи в надійній компанії? Хочете долучитись до команди професіоналів і отримувати достойну заробітну плату? Тоді ми чекаємо саме на Вас! Декілька фактів проKredoBank : Банк з іноземним капіталом, який входить до групи PKO Bank Polski SA Банк з 33-річним досвідом на ринку України. Що потрібно робити на посаді Головного фахівця відділу співпраці з партнерами Департаменту підтримки управління непрацюючих активів : Контролювати розрахунки винагороди аутсорсингових компанійФормувати копії кредитних справ та їх передача аутсорсинговим компаніямОрганізовувати підготовку документів на вимогу контролюючих органів та органів судової та виконавчої службиЗабезпечувати розрахунки пов'язаних з супроводом претензійно-позовної роботи (авансові внески, оплата виконавчих написів, витягів із спадково реєстру, тощо)Контролювати врегулювання дебіторської заборгованості напрямку управління непрацюючих активів. Наші очікування: Вища юридична/економічна освітаДосвід роботи в фінансових установах від 3-х роківДосвідчений користувач MS Ofiice Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштуванняКонкурентну заробітну плату та ефективну систему преміюванняВідпустка - 28 календарних днів та оплачувані лікарняніМедичне страхуванняНавчання та розвиток в міжнародній компаніїПідтримку наставника на період адаптаціїЦікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій. Приєднуйтесь до нашої KREDOкоманди! Більше про нас на сайті: http://kredobank.com.ua/ Долучайся до нас у Facebook: https://www.facebook.com/kredobank/
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.Ми шукаємо Спеціаліста з обслуговування клієнтів, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, який вміє працювати в режимі багатозадачності, орієнтованого на якість та результат.Основні обов’язки: Продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку Обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях) Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс Основні вимоги: Повна загальна середня освіта Впевнений користувач ПК та планшетом Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою) Буде перевагою: Фахова передвища освіта і вище або у процесі навчання у закладі вищої освіти Досвід у продажах та роботі з клієнтами Навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями Знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів Своїм співробітникам ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок Корпоративне навчання Сучасний комфортний офіс Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю.Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан.Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері.Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua. Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.
Спеціаліст контакт-центру (вхідна лінія)
Банк Львів – коли колеги, клієнти та партнери – одне ціле; це коли спілкування — відкрите, відносини — прозорі, цілі — спільні. Це коли вільно твориш та змінюєш світ на краще! Банк Львів – це більше, ніж робота. Це стиль життя! Без досвіду, але маєш бажання працювати? Ми чекаємо на тебе! Приєднуйся до нас на позицію Спеціаліста контакт центру ! Які обов'язки? консультація клієнтів по телефону та через дистанційні канали обслуговування; опрацювання запитів клієнтів. Графік роботи : з пн-пт (8-год/день), сб-нд: вихідні. Очікування від кандидатів: знання Windows, MS Office;вміння працювати у команді; комунікабельність;вміння швидко аналізувати ситуацію;емоційна стійкість у нестандартних ситуаціях;тактовність та грамотність. Що ми пропонуємо? медичне страхування;можливість подальшого кар'єрного зростання банку;корпоративне навчання (спеціалізовані тренінги, онлайн-курси, курси англійської мови та ін.)28 календарних днів відпустки;додаткові оплачувані вихідні. Зацікавила пропозиція? Просто відгукуйся на вакансію на цьому сайті або надішли своє резюме нам на , а далі справа за нами! Банк Львів – банк для вільних людей!
Оператор виробничої лінії (без досвіду роботи)
Промислове міжнародне підприємство, світовий лідер у сфері виробництва м’якої тари, ТОВ «ФПС Флексіблс Україна» у звя’зку з розширенням виробництва, оголошує набір на посаду Оператора на лінію виробництва Умови роботи: постійна та стабільна робота;офіційне працевлаштування з 1 робочого дня;повний соц. пакет (лікарняний, відпустка);8-год. робочий день у 3 зміни: 07-15, 15-23, 23-07;централізований безкоштовний підвіз;фіксована частина + % за продуктивність;оплата праці 2-чі на місяць без затримок;річний бонус та соціальна підтримка. Обов’язки: ведення технологічного процесу згідно закріплення;переналаштування обладнання;контроль якості продукції;ведення поточної документації. Запис на співбесіду за номером телефону — 0674107071 (viber, telegram)
Оператор кол — центру
3dravo — сучасна українська фармацевтична компанія. Вже 17 років ми успішно об'єднуємо досвід фахівців із різних галузей медицини та сучасні маркетингові технології, щоб реалізовувати свою ідею — покращувати Якість Життя та Здоров’я Людей.Наша система побудована на постійному дослідженні ринку охорони здоров’я, світових трендів, інновацій в сфері медицини, на ретельному вивченні потреб пацієнтів, що дозволяє нам комплексно підійти до вирішення проблем нашого клієнта.Ми створили команду, об'єднану спільною метою та спільними цінностями. Ми знаємо у чому сенс нашої роботи і це знання об'єднує нас краще за будь-які гучні лозунги. Ми пишаємося людьми, які працюють поруч, і тим, що кожен із нас розуміє, що змінює світ щодня.Оператор кол-центру є першим контактом клієнта з компанією. Він супроводжує пацієнта на шляху використання продукту. ?Відповідає на запитання, надає інформацію про нього та допомогає в замовленні. Сьогодні ми шукаємо в нашу команду людину на роль Оператор кол — центру. Готові розглянути кандидатів не тільки у місті Київ а інші, можлива дистанційна робота після проходження навчання. Які основні обов`язки?Приймати дзвінки від клієнтів;Надавати інформацію клієнту відповідно до запиту та розділів бази знань проєкту (мед.препарат, щоденник, умови оплати і доставки, варіанти покупки в аптеці);Оформляти заявки для складу на купівлю препарату + щоденник;Надавати інформацію про наявність ліків в аптеці та/або оформляти бронь для клієнта;Сповіщати клієнта про відправлення ліків (відправлення смс з ТТН) та нагадування про наступне придбання ліків;Ведення бази клієнтів і бази продажів.Для успішної роботи тобі буде необхідно:Soft skills: Грамотна та чітка мова;Стресостійкість;Клієнтоорієнтованість;Комунікабельність;Гнучкість;Організованість.Hard skills: Мати фармацевтичну освіту;Знання MC office;Досвід роботи оператором колл-центру від 1 року;Вміння працювати з великим обсягом інформації.Буде плюсом:Освіта психолога;Вміння працювати в 1С.Чому 3dravo?3dravo — це про постійний розвиток та відкритість до нового, це про партнерство!3dravo пропонує роботу, що стане для тебе не тільки джерелом доходу, але й засобом самореалізації та вдосконалення необхідних знань та навичок. Ми піклуємось про своїх співробітників, забезпечуємо гідні умови праці, дбаємо про їх безпеку та добробут:Наш офіс — це місце, де ти можеш спілкуватися зі своїми колегами, ділитися досвідом та ідеями та знаходити нові можливості для себе. Ми створили комфортні умови роботи, де є можливість концентруватися на своїх завданнях та досягати успіху.Ми розуміємо, що заробітна плата є важливою складовою умов роботи, тому ми готові запропонувати конкурентну зарплату, яка буде відповідати твоєму досвіду та навичкам.Ми також прагнемо бути відкритими та прозорими у взаєминах зі співробітниками (у нас офіційне працевлаштування), ділитися інформацією та навчатися один від одного (супровід та навчання відповідно до профілю ролі).Піклуємося про здоров’я наших співробітників, надаємо медичне страхування з першого дня роботи та турбуємося про здорове харчування, забезпечуємо ланчі в офісі.Якщо ти крутий комунікатор і маєш виняткові навички спілкування, а також проявляєш креативний підхід до розв’язання завдань, то вакансія Оператора кол-центру в фармацевтичній компанії саме для тебе! Приєднуйся до нашої Здравої команди:)