Спеціаліст клієнтської підтримки

Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта

Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні

Hard skills

  • Використання каналів підтримки клієнтів

  • Етапи надання підтримки клієнтам

  • Робота з CRM та Helpdesk-системи

  • Способи надання підтримки клієнтам

  • Стандарти роботи з клієнтами

Soft skills

  • Вирішення криз і конфліктів

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Емпатія та терпіння

  • Ефективна комунікація

  • Стресостійкість

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Оператор call центру (вхідна лінія)

УКРГАЗБАНК — це більше, ніж просто банк. Ми — команда професіоналів, які прагнуть зробити банківські послуги доступними та зручними для кожного клієнта. Саме тому ми шукаємо енергійного та комунікабельного Оператора контакт-центру (вхідна лінія).Без вагань відгукуйтесь, якщо вам цікаво: Надавати клієнтам першокласну консультацію з питань банківських продуктів та послуг. Отримувати досвід у команді професіоналів. Ви «наша людина», якщо: Маєте бажання допомагати людям та прагнете до розвитку. Володієте відмінними комунікативними навичками: вміння чітко і зрозуміло викладати інформацію, слухати та розуміти співрозмовника. Маєте вищу або середню спеціальну освіту або навчаєтеся у ВНЗ. Знайомі з ПК на рівні впевненого користувача. Чому варто обрати нас: Конкурентна заробітна плата (оклад + бонус) та офіційне оформлення з першого робочого дня. Змінний графік роботи (можливі рі, що дозволяє поєднувати роботу з навчанням чи іншими справами. Можливість працювати віддалено. Ми страхуємо ваше здоров’я, щоб ви почувалися надійно та спокійно у разі хвороби. Ми надаємо матеріальну допомогу у складних ситуаціях. Комплексна програма навчання від досвідчених фахівців банку. Можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку. Відправляйте своє резюме і станьте частиною нашої команди!

Рівне
Повна зайнятість
Оператор ПК, чата (E-mail, Viber, кастомна CRM, Telegram)

Роботи багато, плану немає, графік вільний, всьому навчу.В описі до цього відео є посилання куди звертатися: https://youtu.be/5pwGbqmBB7E Листування з клієнтами по скрипту. Передача зацікавлених клієнтів менеджерам з продажу. Заробіток — 2000 грн або 6250 грн в залежності від проекту в день сплати клієнтом.Чекаю на вас в зумі (посилання в описі під відео).

Віддалено
12000 грн /місяць
Повна зайнятість
Неповна зайнятість
Головний спеціаліст відділу підтримки створення національних фільмів

Вимоги: 1. Освітавища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра2. Досвід роботине потребує3. Володіння державною мовоювільне володіння державною мовоюУмови роботи: Повна зайнятість.Обов’язки: Бере участь у організаційному та документальному забезпеченні проведення конкурсного відбору кінопроектів; утворенні експертних комісій у порядку, передбаченому законом;Вносить до Ради з державної підтримки кінематографії проекти рішеньБере участь у підготовці та укладенні договорів: публічних закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для виробництва (створення) фільмів; державної субсидії на виробництво (створення) фільмів; державної субсидії на виробництво телефільмів, телесеріалів; Здійснює контроль за виконанням зобов’язань виробників щодо термінів виробництва;Бере участь у розробці та економічному обґрунтуванні проектів законодавчих та нормативних актів з питань державної підтримки кіновиробництва, відновлення та збереження кінематографічної спадщини;Здійснює листування з центральними органами виконавчої влади, місцевими органами самоврядування, підприємствами і організаціями, з питань, що відносяться до компетенції відділу; розглядає звернення громадян;Бере участь в організації роботи із збирання та подання для оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних;Проводить конкурс на здобуття грантів Президента України;Здійснює адміністративний контроль за реєстром фільмів, які знаходяться у виробництві та завершенні.

Київ
22451 грн /місяць
Повна зайнятість
QA, Technical support specialist

Шукаємо спеціаліста з комерційним досвідом роботи в ролі QA від 2х років у підкоманду QA/Tech Support у структурі QA департаменту.Проект:Біллінг платформа для здійснення електронних платежів різними методами з високою пропускною здатністю.Обов’язки: займатись QA активностями + додатково: тех саппорт продукту (L3) QA активність: тестувати різні платіжні методи; брати участь в усіх командних активностях: планування, естімація, ретро; розбиратися в логах для виявлення помилок (Kibana); спілкуватися з різними підрозділами під час запуску нового функціоналу; написання та підтримка Тест Кейсів (Test Rail) підтримка документації продукту. Tech Support активність: тех підтримка в чатах (L3): шляхом чергування; заведення багів, інвестігейтів; додаткова комунікація з розробниками. Ми пропонуємо: стабільні виплати; медичне страхування; компенсацію 20 робочих днів оплачуваної відпустки; оплачувані лікарняні та 12 Sick days; L&D центр з курсами для співробітників; програма ротації; Self — learning бібліотеку, доступ до платних курсів; групові обговорення та індивідуальні сесії з психологом.

Віддалено
Повна зайнятість
Оператор Call-centre

Відкритий  конкурсний набір на вакансію Оператор call center. Ми з радістю готові прийняти в нашу велику та дружню  команду як досвідчених , так і амбітних новачків, адже у нас можна пройти навчання з досвідченим коучем та придбати цінні навички, які можна застосувати не лише у роботі, а й у житті!  З нами ти отримаєш: Цікаву та активну роботу в яскравій командіДрайвовий колектив зі своїми тематичними вечіркамиВсі умови для професійного і кар'єрного розвиткуВиплата ЗП кожну п'ятницю (без досвіду – від 8000 грн. в тиждень, з досвідом – від 15000 грн. в тиждень )Допомога на всіх етапах роботи  Наші очікування від кандидата:  Маєш досвід роботи з клієнтами (бажано)Готовність навчатися, бажання активно розвиватися та покращувати свої професійні навичкиХороша та чітка дикція;Вільне володіння ПК;Відповідальність та стресостійкість;Бажання працювати та заробляти Обов’язки:Спілкування з діючими клієнтамиОпрацювання клієнтів та подальший супровідНалагодження особистого контакту з клієнтамиВнесення даних до бази у системі CRM Реєструвати інформацію в базі даних  Робота тільки в офісі!  Графік роботи: ПН-ПТ, 09:00-18:00 Якщо Ваш досвід та побажання відповідають вимогам нашої компанії -ми чекаємо саме на твій дзвінок         Головний принцип компанії: «БАЖАННЯ НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ, КОЛИ ТИ НЕ ПРАЦЮЄШ НАД ЦИМ»

Київ
40000 грн /місяць
Повна зайнятість