Спеціаліст клієнтської підтримки
Знає все про продукт компанії, щоб відповісти на будь-яке запитання клієнта
Вміє слухати споживачів у стані стресу, виріщшує їх проблеми, заспокоює їх і доносить проблему до команди продукту. Любить людей, хоча вони часто неідеальні
Hard skills
Використання каналів підтримки клієнтів
Етапи надання підтримки клієнтам
Робота з CRM та Helpdesk-системи
Способи надання підтримки клієнтам
Стандарти роботи з клієнтами
Soft skills
Вирішення криз і конфліктів
Емоційний інтелект у менеджменті
Емпатія та терпіння
Ефективна комунікація
Стресостійкість
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіСтарший диспетчер таксі
Чекаємо на людину з грамотною мовою та чіткою дикцією. Обізнаний ПК і з швидким набором на клавіатурі. Досвід роботи в програмі «Таксі-Навігатор» ОБОВ`ЯЗКОВИЙ ! У свою чергу гарантуємо: * Стабільний конкурентоспроможний дохід * Затишний офіс (повне оснащення побутовою технікою)* Графік роботи позмінний, доба/2 вихідні * Заробітна плата нараховується 2 рази на місяць (аванс та основна сума) виплати без затримок * Стати частиною успішної компанії, ми на Вас дуже чекаємо! З питань можна звертатись за телефоном: 063-471-00-00 З пн.-пт. з 10:00 до 18:00 Хорошого дня!
Диспетчер з випуску
Компанія «Нова Пошта» - лідер у сфері експрес-доставки по Україні, у зв'язку з розширенням штату, оголошує про вакансію «Логіст». Вимоги: досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;знання складської та транспортної логістики;відмінне знання міста та області;аналітичний склад розуму, математичні здібності, активна життєва позиція;комунікабельність, вміння працювати в команді. Основні завдання: складання та проектування графіків руху по місту;складання маршрутів транспортування вантажів;контроль пересування автотранспорту;координація роботи водіїв;підвищення ефективності транспортування. Ми пропонуємо: роботу у великій компанії;офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій;можливість кар'єрного та професійного зростання;комфортні умови роботи та доброзичливу атмосферу;можливість отримати безкоштовне медичне страхування.
Оператор Call-centre
Компанія «СІМПАТІК ГРУПП» є торговим холдингом, виробником власних брендів. Компанія діє на українському ринку вже 19 років і, з огляду на плани щодо розширення, вона шукає "Оператора контакт центра на вихідну лінію". Неповний робочий день (6 годин/день) 5/2Стабільну зарплату (погодинна оплат+ премії)Професійне навчання для всіх кандидатів (в тому числі без досвіду)Оплачуване стажуванняМожливість кар`єрного росту для кожного співробітника Дистанційний формат роботи Обов`язки майбутнього оператора: Здійснювати дзвінки клієнтам Консультувати клієнтів по акціям та товарам (розмови по скриптам)Реєструвати клієнтів в системі та оформлювати замовлення (товари повсякденного використання) Зацікавила вакансія, перевір свою технічну можливість працювати: ПК або ноутбук з ОС Windows (бажано 10)Кабельний інтернет (не WiFi) швидкість не менше 30 Мб.Публічну («Статична») IP-адресу від провайдера обов’язково (коли зовнішня і внутрішня айпі адреса ідентичні)Гарнітура (бажано USB). Залишай відгук та чекай на дзвінок нашого HR-менеджера.
Оператор Call-centre
Привіт! Зараз ми шукаємо оператора на партнерський проєкт. Робота в офісі, в районі Дубової рощі. Розглядаємо кандидатів лише в Запоріжжі! Обов’язки: вхідні та вихідні дзвінки;консультація клієнтів;швидка обробка всіх вхідних дзвінків та заявок. Вимоги: уважність і відповідальність;любов до людей і до спілкування;навички роботи з ПК;орієнтація на результат;привітність і «посмішка в голосі»;стресостійкість. Компанія пропонує: офіційне працевлаштування;графік роботи 5/2 восьмигодинний;молодий і дружній колектив. Залишилися питання? Надсилай своє резюме.
Оператор чата/ПК
Вакансія чат менеджераРобота заключається в наймі людей на різні посади лише шляхом переписки (БЕЗ ДЗВІНКІВ)Ми пропонуємо такі умови: Зручний графік та своєчасні виплатиДружня команда, лояльне керівництво Якщо у тебе:Гарно виходить спілкуватись з людьмиГрамотне письмове мовлення.Бажання розвиватися та працювати на результат. То скоріш пиши і приходь на співбесіду Більш детальніше за інформацією по тг katerina1163