Датааналітик

Головний мозок бізнесу, який допомагає йому збирати дані про клієнтів та компанію, приймати рішення і розвиватись

Людина, яка працює з великими масивами інформації, щоб отримати з них конкретні й корисні дані. У найрізноманітніших показниках аналітик даних знаходить можливості для зростання або покращення роботи

Hard skills

  • Аналіз воронки

  • Аналіз даних

  • Аналіз ринку

  • Висування гіпотез

  • Відстеження метрик

  • Візуалізація різних типів даних

  • Групування даних

  • Зʼєднання таблиць

  • Збір та імпорт даних

  • Когортний аналіз

  • Написання висновків

  • Орієнтований на дані підхід

  • Первинна обробка даних

  • Постановка і декомпозиція задачі

  • Проведення А/В тестів

  • Робота з big data

  • Робота з Excel

  • Робота з Power BI

  • Робота з базами даних

  • Робота з вбудованими функціями

  • Робота з джерелами даних

  • Робота з інструментами для візуалізації даних

  • Робота з інструментами для збору даних

  • Робота з конекторами

  • Робота з реляційними базами даних

  • Робота з різними типами даних

  • Робота з хмарними ресурсами

  • Робота з числовими базами даних

  • Робота із запитами до баз даних

  • Сторітелинг даних

  • Фільтрація в MySQL

Soft skills

  • Виявлення і дослідження проблем

  • Етика використання даних

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Аналітик відділу контролю ефективності мережі банку

UGB (АБ «УКРГАЗБАНК») — системно важливий банк, що концентрується на фінансуванні сталого розвитку та входить до п’ятірки найбільших банків країни за обсягом активів. Має стратегічне значення для української економіки, є універсальним і стабільно обслуговує всі клієнтські сегменти: фізичних осіб, малий та середній бізнес, великі корпорації, комунальні підприємства та муніципалітети.UGB (АБ «УКРГАЗБАНК») — надійний роботодавець та соціально-відповідальний банк, який веде активну благодійну діяльність, підтримує армію та громади.Інноваційна, творча, гнучка та результативна команда — наша цінність та один із ключових фокусів розвитку. Ми запроваджуємо сучасні практики управління та програми розвитку персоналу, дбаємо про добробут співробітників.Цікавих завдань та нових викликів стає все більше, тож наша амбітна команда в пошуку нових кандидатів. Адже ми знаємо — #все_тримається_на_людях!Якщо ви є ідейним прихильником «зеленої» трансформації, прагнете масштабних проєктів та рішучих кроків, чекаємо на ваше резюме на вакансію «Аналітик відділу контролю ефективності мережі банку».Відгукуйтесь, якщо Вам цікаво: супроводжувати звітність щодо діяльності мережі банку; розробляти та автоматизувати нові звіти щодо ефективності діяльності мережі (написання технічних завдань на розробку); аналізувати ефективність роботи мережі, шукати точки росту ефективності; брати участь у бюджетуванні показників мережі; проводити план-факт аналіз; готувати аналітичні записки/презентації для колегіальних органів банку за напрямком. Ви «наша людина», якщо маєте: вищу освіту (Банківська справа, Фінанси, Економіка); успішний досвід роботи від 1-го року у аналітичному підрозділі банку/підприємства, бухгалтерському обліку; впевнений користувач MS Excel (складні формули, зведені таблиці, Power Query, Power Pivot); MS Word, MS Power Point; знання систем наскрізної аналітики MS Power BI, Qlick Sense — буде перевагою; вміння працювати з великими обсягами даних; аналітичний склад розуму, орієнтація на результат, дисциплінованість, відповідальність, бажання працювати у команді. Чому вам сподобається працювати у нас: гнучкі умови праці, що враховують ваші потреби: можливість працювати у зручному режимі або дистанційному форматі, залежно від посади; різноманітні можливості для застосування вашого досвіду, знань і реалізації професійних амбіцій; постійний професійний розвиток та навчання: ми надаємо внутрішні й зовнішні програми для вдосконалення навичок і розширення знань; кар'єрні перспективи в стабільній компанії, що підтримує розвиток і просування всередині організації; конкурентний рівень оплати праці, який відповідає вашим знанням і досвіду; система преміювання, що базується на досягненні результатів і ефективності вашої роботи; медичне страхування: ми піклуємось про ваше здоров’я, забезпечуючи своєчасний доступ до медичних послуг у разі потреби; фінансова підтримка у складних життєвих обставинах: ми надаємо допомогу під час кризових ситуацій або життєвих труднощів; офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії відповідно до законодавства України. UGB еко банк країни — все тримається на людях!До зустрічі в UGB!

Київ
Повна зайнятість
Бізнес-аналітик (стажер)

Ми шукаємо в нашу компанію молодого та амбітного студента на посаду бізнес-аналітика стажера. Наша компанія спеціалізується на просуванні бізнесу та допомозі підприємцям у досягненні їхніх цілей. Ми працюємо з різноманітними клієнтами та пропонуємо індивідуальні рішення для кожного з них.Вимоги до кандидата:Висока впевненість у себе та готовність навчатися та розвиватися.Вміння аналізувати дані та здатність до логічного мислення.Відмінні комунікаційні навички та здатність працювати у команді.Обов’язки:Збір, аналіз та обробка даних про клієнтів та їхні бізнеси.Вивчення та аналіз ринку та конкурентів.Розробка стратегій та рекомендацій для підприємців з метою просування їхнього бізнесу.Підготовка звітів та презентацій для клієнтів та керівництва компанії.Участь у проектах з розвитку бізнесу та впровадженні нових ідей.Ми пропонуємо:Стажування в дружньому та професійному колективі.Можливість набратися досвіду та вивчити нові навички в галузі бізнес-аналітики.Оплата стажування.Графік 5 / 2, не віддалено.

Київ
25000 грн /місяць
Повна зайнятість
Системний аналітик Департамент розробки банківських технологій

ПРО НАС UKRSIBBANK BNP Paribas Group – один з найбільших універсальних банків України. Ми об’єднуємо досвід та креативність у своїй команді, створюючи відкрите та інклюзивне середовище для розвитку кожного співробітника. Наші цінності – це відданість, інновації та відкритість, які допомагають нам досягати успіху в сфері банкінгу та робити позитивний вплив на суспільство. Ми дякуємо нашим захисникам та захисницям, які віддано боронять свободу та незалежність України, та створюємо сприятливе середовище для роботи в банку. З 2020 року UKRSIBBANK BNP Paribas Group проходить сертифікацію кращого роботодавця в Україні та Європі – Top Employer. Це єдиний банк в Україні, який має міжнародну сертифікацію Top Employers Institute. Ми шукаємо досвідченого  системного аналітика для розвитку і оптимізації інформаційних систем, який приєднається до команди, що працює та розділяє цінності Agile. Ваша робота буде спрямована на розвиток продуктів і забезпечення безперебійної та надійної роботи систем. Майбутні задачі: участь у проектах з розробки, впровадження та підтримки інформаційних систем аналіз запитів на автоматизацію від бізнес-підрозділів в рамках виконання проектів формалізація функціональних та нефункціональних вимог розробка архітектури рішення, технічних специфікацій (FSD, use cases, TS), формування ТЗ для розробників супровід розробки рішень на усіх етапах від формалізації вимог до тестування та впровадження в продуктивну експлуатацію, контроль якості впроваджених рішень участь у тестуванні опрацювання запитів щодо проблем в роботі систем, пошук рішення написання документації Ця робота створена саме для тебе, якщо маєш: освіта:  повна вища технічна освіта за напрямками IT, кібербезпеки, бізнес-аналізу, розробки та комп’ютерних технологій, або економіки та фінансів; досвід роботи:  мінімум 2-3 роки у ролі системного/бізнес аналітика, бажано в банківському секторі; а налітичні навички:  здатність аналізувати процеси, розуміти роботу системи, збирати та структурувати інформацію, виявляти помилки, пропонувати шляхи оптимізації; технічні навички: розуміння основ архітектури інформаційних систем, протоколів і інтерфейсів інтеграції систем, знання основ тестування програмного забезпечення; відмінні комунікаційні навички:  здатність працювати в команді та взаємодіяти з іншими підрозділами банку; а налітичний склад розуму:  здатність приймати стратегічні рішення на основі аналізу даних та бізнес-потреб; розуміння процесів та етапів розробки ПЗ. Додаткові вимоги: бажано знання та володіння SQL принцип побудови реляційної бази даних розуміння архітектури баз даних знання/розуміння ABAP або іншої мови програмування знання та розуміння технологій інтеграцій з використанням SOAP, REST, OData бажано знання SAP (ERP, BW, АМ або інші модулі), здатність розуміти архітектуру інформаційних систем Окрім команди однодумців та цікавої роботи отримаєш: Стабільність: офіційне працевлаштування медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком заробітну плату на рівні провідних роботодавців 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку Розвиток своїх талантів заради кар’єри: навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо) можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group підтримку працівників постійно навчатись та професійно розвиватись. Щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети Краще місце для роботи: програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я рівні можливості: різноманітність, інклюзивність залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності Якщо прагнеш досягти успіху у банкінгу та долучитися до спільноти, що прагне мати позитивний вплив на суспільство, ми раді вас вітати у команді UKRSIBBANK. #veteranfriendly  

Київ
Повна зайнятість
Молодший бізнес-аналітик Microsoft ERP. Бекграунд – фінанси або аудит

Innoware – провідна ІТ консалтингова компанія, партнер Microsoft, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM і хмарних бізнес-рішень. За 22 роки роботи наша команда реалізувала понад 450 проєктів по всьому світу. Про довіру до Innoware і високу якість послуг, які ми надаємо, говорять наші клієнти й історії успіху.Попит на рішення Microsoft постійно підвищується, зокрема в Україні через потребу бізнесу відмовитись від 1С. Тому ми розширюємо нашу проєктну команду та запрошуємо спеціаліста на позицію Молодшого бізнес-аналітика – функціонального консультанта Microsoft Dynamics 365 Business Central (ERP). Business Central (BC/NAV/Navision) – одна з найпопулярніших в світі ERP система, комплексне рішення для фінансового обліку і автоматизації бізнес-процесів. Понад 30 000 компаній і 200 000 користувачів працюють саме в Business Central. Команда Innoware успішно впроваджує цю систему для українських і зарубіжних компаній з 26-ти країн світу. Дізнавайся більше: https://innoware.ua/microsoft-dynamics-365-business-central/.Твоїми ключовими задачами у ролі ERP консультанта стануть:1.  Участь у проєктах впровадження Business Central:Комунікація з клієнтами. Проведення зустрічей, комунікація з клієнтами з метою фіксації їх бізнес-процесів.Бізнес-аналіз. Опис і аналіз зафіксованих бізнес-процесів клієнтів з метою їх налаштування у Business Central.Робота з ERP системою, іншими ІТ рішеннями Microsoft. Налаштування функціональності Business Central і платформи Microsoft Power BI.Підготовка документації. Створення проєктної документації, підготовка технічних завдань для нашої команди розробників. Узгодження та доопрацювання документів із клієнтами.Тестування. Забезпечення відповідності налаштованої системи потребам та вимогам клієнтів.Підтримка клієнтів під час приймального тестування, розгортання нових функцій і старту експлуатації (GoLive).2.  Навчання. Розвиток і посилення своїх компетенцій, вивчення проєктної методології, проходження міжнародної сертифікації Microsoft.Вимоги щодо кваліфікації:Від 3-х років досвіду роботи у фінансах або аудиті.Розуміння основ корпоративних фінансів, міжнародних стандартів фінансової звітності.Знання розширених функцій Excel та / або систем управління базами даних.Вища освіта за напрямком фінанси, економіка або ІТ.Знання мов: вільне володіння українською мовою, англійська – Upper-Intermediate або вище.Буде перевагою, якщо ти маєш: Досвід роботи з функціями ERP систем у якості користувача, наприклад, з Microsoft Dynamics 365 Business Central (або попередніми версіями – NAV, Navision), Finance and Supply Chain Management (F&O/FO, AX, Axapta) або SAP, Oracle тощо.Досвід автоматизації фінансової звітності.Soft skills: ми шукаємо людину системну і відповідальну, проактивну, комунікабельну, відкриту до нових знань та готову навчатись. Зі свого боку, ми пропонуємо тобі:Навчання і менторинг. Навчальну програму по ERP системі Business Central та проєктній методології. Менторинг від досвідчених фахівців Innoware.Динамічну роботу, різноманітні задачі. Участь у проєктах для сучасних українських і зарубіжних клієнтів, практику англійської мови.Розвиток. Умови для постійного професійного розвитку, кар’єрного зростання, підвищення кваліфікації. Міжнародну сертифікацію Microsoft.Наші цінності. Як компанія і як роботодавець, Innoware виступає за відкриті, чесні відносини та взаємну довіру. Ми цінуємо професіоналізм, розвиток і високі стандарти консалтингових послуг, які надаємо.Корпоративна культура. Ти будеш працювати разом із професійними колегами у відкритій і командоорієнтованій атмосфері. Ми підтримуємо один одного як у розвитку й роботі, так і в життєвих ситуаціях.Умови роботи:Full remote з можливістю працювати та бачитись з колегами в офісі Innoware у Києві – за твоїм бажанням.Оплачувані відпустку та лікарняні.Постійний full-time контракт, конкурентну грошову винагороду.Грейдову систему з систематичним переглядом винагороди відповідно до твоєї кваліфікації, результатів роботи й навчання.Якщо ти бажаєш стати бізнес-аналітиком із впровадження ERP системи, і при цьому використовувати вже набуті знання у сфері фінансів, ? надсилай нам своє детальне резюме українською або англійською мовою відгуком на цю публікацію. Ми ретельно розглянемо його та запросимо на перше інтерв’ю, якщо інформація в резюме відповідає вимогам щодо кваліфікації. Супровідний лист також вітається, якщо ти хочеш розповісти нам більше про себе!Переходь на наш веб-сайт, щоб дізнатися більше про кар’єрні можливості в Innoware https://innoware.ua/career/.Приєднуйся до нас, розвивайся і впроваджуй проєкти разом із досвідченою командою Innoware!

Віддалено
Київ
Повна зайнятість
Бізнес-аналітик

Територія мінімальних цін — це мережа магазинів стильного шопінгу для всієї родини, яка на ринку вже 15 років.Це інтернет магазин та 18 великих магазинів (2000−3000 кв. м кожен) з широким вибором одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів відпочинку для всієї сім'ї: 12 магазинів у Києві 1 магазин у Чернігові 2 магазина в Івано-Франківську 2 магазина у Львові Компанія попри всі негаразди працює, розвивається та створює нові робочі місця. Ми піклуємось про наших співробітників, та клієнтів і робимо все, що від нас залежить заради підтримки економіки.В зв’язку з розширенням запрошуємо Бізнес-аалітикаВимоги: Досвід роботи з BAS/1С Підприємство від 2 років; Досвід роботи в Retail індустрії буде перевагою. Обов’язки: Аналіз бізнес-процесів компанії та їх адаптація під можливості BAS/1С; Збір, формалізація та документування вимог замовників; Розробка технічних завдань для програмістів; Налаштування та тестування функціоналу BAS/1С відповідно до бізнес-вимог; Консультація користувачів, проведення навчання та підтримка після впровадження; Взаємодія з розробниками, адміністраторами та іншими стейкхолдерами; Оптимізація та автоматизація бізнес-процесів на базі BAS/1С; Підготовка документації (інструкції, регламенти, звіти); Участь у впровадженні оновлень та нових модулів. Працюючи у нас Ви, отримаєте: Можливості професійного навчання та розвитку; Графік роботи: Пн-Пт, 10:00 — 18:00; Можливість працювати в гібридному графіку; Комфортний офіс біля метро; Знижки на товари наших магазинів; Офіційне працевлаштування; Наша місія — надати нашим співробітникам простір для професійного розвитку та зростання, де вони мають можливість стабільно заробляти і збільшувати свої доходи.Цінність нашої компанії — її співробітники, наше кредо#ТиМояЦінність!

Київ
Повна зайнятість