Датааналітик

Головний мозок бізнесу, який допомагає йому збирати дані про клієнтів та компанію, приймати рішення і розвиватись

Людина, яка працює з великими масивами інформації, щоб отримати з них конкретні й корисні дані. У найрізноманітніших показниках аналітик даних знаходить можливості для зростання або покращення роботи

Hard skills

  • Аналіз воронки

  • Аналіз даних

  • Аналіз ринку

  • Висування гіпотез

  • Відстеження метрик

  • Візуалізація різних типів даних

  • Групування даних

  • Зʼєднання таблиць

  • Збір та імпорт даних

  • Когортний аналіз

  • Написання висновків

  • Орієнтований на дані підхід

  • Первинна обробка даних

  • Постановка і декомпозиція задачі

  • Проведення А/В тестів

  • Робота з big data

  • Робота з Excel

  • Робота з Power BI

  • Робота з базами даних

  • Робота з вбудованими функціями

  • Робота з джерелами даних

  • Робота з інструментами для візуалізації даних

  • Робота з інструментами для збору даних

  • Робота з конекторами

  • Робота з реляційними базами даних

  • Робота з різними типами даних

  • Робота з хмарними ресурсами

  • Робота з числовими базами даних

  • Робота із запитами до баз даних

  • Сторітелинг даних

  • Фільтрація в MySQL

Soft skills

  • Виявлення і дослідження проблем

  • Етика використання даних

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Розробник / Оператор баз даних

Компанії ActiveDataGroup потрібний Розробник/Оператор баз даних (віддалено). Усі регіони. Повна зайнятість.Вимоги:Знання MS Access на рівні створення баз даних, складання запитів, написання макросів.Вміння працювати з великою кількістю таблиць, робити вибірку даних із різних таблиць за допомогою запитів, формувати загальну таблицю на основі отриманих даних.Знання та застосування SQL, XML для роботи з базами даних.Знання PHP, JS, та Node.js, робота з регулярними виразами буде додатковою перевагою.Знання англійської мови Intermediate.Відповідальність, уважність, швидке навчання.Обов'язки:Конвертація та перетворення файлів (txt, excel, xml, accdb та ін.) за допомогою MS Access у формат DBF з подальшою стандартизацією отриманої таблиці у VFP.Написання макросів MS Access, MS Excel.Автоматизація обчислень у VBA.Умови роботи:Віддалена робота.Повна зайнятість.Розглядаємо претендентів по всій Україні.Прохання резюме надсилати на пошту:

Віддалено
Харків
27500 грн /місяць
Повна зайнятість
Бізнес-аналітик 1С (УНФ, Small Business)

Великий гуртовий дистриб’ютор електроніки в Україні — компанія «Ancom Group» у зв’язку з розвитком відкриває вакансію — бізнес аналітика 1с. «Ancom Group» — це: повний цикл — гуртова торгівля, міжнародна логістика та сервісне обслуговування; стабільність і впевненість у завтрашньому дні — більш ніж 10 років на українському ринку та велика мережа клієнтів/партнерів; амбіції — з початком війни вийшли на міжнародний ринок у напрямку продажів. Місія посади: автоматизація БП компанії.Вимоги до посади: досвід роботи від 2-х років на посаді бізнес-аналітика; досвід складання технічної та методичної документації у контексті опису бізнес-процесів; знання життєвого циклу IT-проектів та підходів проектного управління; досвід участі у проектах впровадження чи супроводу корпоративних інформаційних систем (1С УТП, УНФ тощо). Буде плюсом: володіння методиками моделювання бізнес-процесів BPMN.Функціональні обов`язки: аналіз та опис бізнес-процесів та їх моделювання; робота із запитами замовників, користувачів 1С та їх формалізація; опис технічних вимог розробникам для доопрацювання; тестування готових доопрацювань в 1С; написання інструкцій; консультування та навчання користувачів 1С. Ми пропонуємо: конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди згідно з компетенціями кандидата; цікаві проєкти та кейси (дистрибюція, міжнародна логістика); знижки на товари компанії, можливість персонального кредитування найамбітніших покупок; підтримка у разі релокації, компенсація витрат на житло за кошт компанії; повна зайнятість, офісний формат роботи пн — пт 09.00 -18.00, офіційне працевлаштування, 24 кд відпустки, можливість брати гібридний формат роботи за потреби.

Віддалено
Повна зайнятість
Аналітик (з навчанням)

Компанія «БаДМ» — це найбільший дистриб’ютор фармацевтичних засобів на території України, понад 2500 співробітників і 10 регіональних складів загальною площею більше 60 000 м2.У зв’язку з розширенням ми оголошуємо про відкриття вакансії:АНАЛІТИК  консолідованої  інформації (можливе навчання)Якщо Ви просунутий користувач Excel, вмієте працювати з великими масивами даних і вважаєте що за аналітикою майбутнє, то Вам до нас! Розглядаємо кандидатів як з досвідом, так і молодих хлопців та дівчат з профільною освітою (економіка, прикладна математика, статистика та ін.)Функціональні обов’язки:Збір інформації з підрозділів і її консолідація;Формування звітів по запитів керівника;Відстеження ключових показників діяльності відділу та виявлення причин відхилень.Ми раді запропонувати:Офіційне оформлення, «білу» заробітну платуОплачувану відпустку та лікарняніКомфортний сучасний офіс з організованим простором для обіду та відпочинкуГрафік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00Дружню команду професіоналівПрограму адаптації для новачківКорпоративні заходи з інтеграцією української культуриПодарунки до свят і майстер-класи для дітей співробітниківКорпоративний транспорт, авто і вело парковкуМи знаходимося: ж/м Тополя-1Якщо все це про Вас і Ви бажаєте стати частиною професійної команди «БаДМ» — надсилайте Ваше резюме.До зустрічі на співбесіді!

Дніпро
Повна зайнятість
БІЗНЕС АНАЛІТИК/-ИНЯ ДО KERNEL

Kernel – провідний світовий виробник та експортер соняшникової олії, найбільший в Україні виробник та експортер зернових, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Ми прагнемо стати лідером глобального агробізнесу та зробити наш регіон ключовим постачальником сільськогосподарської продукції на світовий ринок. Працюй з нами! Drive your career! Що на вас чекає : • Амбітні проєкти • Кращий роботодавець за авторитетними виданнями • Лідер агроринку • Бронювання працівників • Гнучкий графік • Комфортний офіс •Професійна команда Поле діяльності : • Дослідження поточних процесів бухгалтерського обліку, їх аналіз та моделювання з метою виявлення можливостей для автоматизації та оптимізації. • Розробка технічних завдань для впровадження автоматизованих рішень, тісна взаємодія з командами розробки програмного забезпечення для забезпечення відповідності технічних рішень вимогам бізнесу. • Координація процесу виконання задач, проведення тестування автоматизованих рішень та підготовка до їх впровадження. • Забезпечення ефективного впровадження та налаштування процесів у системах, використовуючи сучасні підходи до автоматизації. • Застосування знань у сфері бухгалтерського, управлінського, податкового обліку, а також міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) для забезпечення відповідності процесів. • Впевнена робота з Excel, Power BI та іншими програмами Microsoft Office для аналізу даних, створення звітів та забезпечення прозорості процесів. Бажаний досвід : • Досвід на посаді фінансового/бізнес аналітика в проектах автоматизації бухгалтерського обліку • Глибокі знання принципів бухгалтерського, управлінського, податкового обліку та міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS). • Вища економічна або бухгалтерська освіта. • Досвід роботи та впровадження процесів в 1С, BAS або інших ERP- системах • Вміння аналізувати, описувати та моделювати бізнес-процеси, формувати вимоги для розробників • Досвід впровадження систем електронного документообігу • Вміння формувати вимоги до інтеграції між системами • Досвід впровадження рішень із застосуванням мобільних застосунків, участь в проектах по розробці мобільних застосунків • Впевнене користування Ехcel, знання Power BI та іншими програмами Office • Досвід роботи з Jira, Confluence Зацікавила вакансія? Відгукніться через наш сайт

Київ
Аналітик групи контролінгу

МХП —міжнародна компанія в сфері харчових та агротехнологій, яка творить нову культуру харчування завдяки інноваціям. Ми є лідером у Європі за виробництвом м’яса птиці та експортуємо продукцію в понад 70 країн.Ти точно нас знаєш за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», «Секрети Шефа».МХП серед 10 кращих роботодавців країни. У нас цікаві масштабні проєкти, ми шукаємо свій шлях, експериментуємо. Приєднуйся і будуй міжнародний фудтех разом з нами!Наш працівник на цій посаді: Надає стейкхолдерам інформацію по управлінській собівартості готової продукції (план, факт, динаміка, фактори змін) Приймає участь в розробці методики контролю, реагування на зміни, розрахунку собівартості Приймає участь у підготовці технічних завдань BI аналітикам для автоматизації процесів розрахунків та звітності з управлінської собівартості продукції Пропонує варіанти оптимізації рутинних процесів групи/відділу Запрошуємо на співбесіду, якщо у тебе є: Знання управлінського, фінансового обліку та управління бізнесом Вміння розрахувати собівартість продукції на підставі технологічних карт Вміння працювати з великими обсягами інформації Впевнений користувач ПЗ 1С, PowerBI, Excel Power Point, О365 Знання англійської мови на рівні А2 і вище За що обирають МХП? За наш масштаб. МХП це міжнародна компанія з українським корінням: 40 підприємств у 17 регіонах України, понад 6 напрямків бізнесу та 6 представництв за кордоном, які об'єднують 32 тисячі, закоханих у свою справу людей. За можливості для розвитку та навчання. Щорічно у власному центрі навчання проходить 80+ заходів (воркшопи, тренінги, бізнес-ігри), діють 10 програм для управлінців, є 50+ навчальних курсів доступних в будь-який час з будь-якого пристрою. За нашу позицію. МХП забезпечує продовольчу безпеку країни. Компанія однією з перших створила посаду координатора із взаємодії з військовими та ветеранами, які розвивають програму підтримки військових, ветеранів та їхніх родин «МХП Поруч». А спільно з одним з найбільших благодійний фондів «МХП Громаді» розвиває громади та інвестує в культурні проєкти. За турботу не для галочки. В компанії діє програма МХП-Здоров'я, яка дає доступ до медичного страхування, послуг корпоративних лікарів, спеціальних медичних чекапів. А також працюють корпоративні психологи, які допоможуть розібратися не лише з робочими питаннями, а й з особистими. За стабільність та гарантії. Компанія пропонує стабільну конкурентну заробітну плату, дотримується усіх норм законодавства, має розвинену політику щодо компенсацій та пільг, яка враховує специфіку кожного напряму бізнесу. За комфорт. Компанія інвестує у простори, де працюють люди МХП, облаштовує затишні офіси, організовує розвозку, та створює атмосферу, яка надихає як працювати, так і проводити дозвілля. За цінності. Компанія об'єднує людей які в щоденній роботі керуються цінностями партнерство, постійний розвиток, чесність та відкритість, відповідальність, цілеспрямованість. Приєднуйся до нашої команди, та переконайся!MHP — Many Happy People

Київ
Повна зайнятість