Датааналітик
Головний мозок бізнесу, який допомагає йому збирати дані про клієнтів та компанію, приймати рішення і розвиватись
Людина, яка працює з великими масивами інформації, щоб отримати з них конкретні й корисні дані. У найрізноманітніших показниках аналітик даних знаходить можливості для зростання або покращення роботи
Hard skills
Аналіз воронки
Аналіз даних
Аналіз ринку
Висування гіпотез
Відстеження метрик
Візуалізація різних типів даних
Групування даних
Зʼєднання таблиць
Збір та імпорт даних
Когортний аналіз
Написання висновків
Орієнтований на дані підхід
Первинна обробка даних
Постановка і декомпозиція задачі
Проведення А/В тестів
Робота з big data
Робота з Excel
Робота з Power BI
Робота з базами даних
Робота з вбудованими функціями
Робота з джерелами даних
Робота з інструментами для візуалізації даних
Робота з інструментами для збору даних
Робота з конекторами
Робота з реляційними базами даних
Робота з різними типами даних
Робота з хмарними ресурсами
Робота з числовими базами даних
Робота із запитами до баз даних
Сторітелинг даних
Фільтрація в MySQL
Soft skills
Виявлення і дослідження проблем
Етика використання даних
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Освітній серіал
Датааналітик. Вступ до Excel
Датааналітик. Вступ до Excel
Експерти:
Богдана Юрик, Дмитро Колдаєв, Євген Коваленко, +3
Освітній серіал
Датааналітик. SQL та Power BI
Датааналітик. SQL та Power BI
Експерти:
Каталіна Маєвська, Макс Щербина, Маргарита Дуброва, +3
Вакансії
Дивитись всіРозробник / Оператор баз даних
Компанії ActiveDataGroup потрібний Розробник/Оператор баз даних (віддалено). Усі регіони. Повна зайнятість.Вимоги:Знання MS Access на рівні створення баз даних, складання запитів, написання макросів.Вміння працювати з великою кількістю таблиць, робити вибірку даних із різних таблиць за допомогою запитів, формувати загальну таблицю на основі отриманих даних.Знання та застосування SQL, XML для роботи з базами даних.Знання PHP, JS, та Node.js, робота з регулярними виразами буде додатковою перевагою.Знання англійської мови Intermediate.Відповідальність, уважність, швидке навчання.Обов'язки:Конвертація та перетворення файлів (txt, excel, xml, accdb та ін.) за допомогою MS Access у формат DBF з подальшою стандартизацією отриманої таблиці у VFP.Написання макросів MS Access, MS Excel.Автоматизація обчислень у VBA.Умови роботи:Віддалена робота.Повна зайнятість.Розглядаємо претендентів по всій Україні.Прохання резюме надсилати на пошту:
Бізнес-аналітик 1С (УНФ, Small Business)
Великий гуртовий дистриб’ютор електроніки в Україні — компанія «Ancom Group» у зв’язку з розвитком відкриває вакансію — бізнес аналітика 1с. «Ancom Group» — це: повний цикл — гуртова торгівля, міжнародна логістика та сервісне обслуговування; стабільність і впевненість у завтрашньому дні — більш ніж 10 років на українському ринку та велика мережа клієнтів/партнерів; амбіції — з початком війни вийшли на міжнародний ринок у напрямку продажів. Місія посади: автоматизація БП компанії.Вимоги до посади: досвід роботи від 2-х років на посаді бізнес-аналітика; досвід складання технічної та методичної документації у контексті опису бізнес-процесів; знання життєвого циклу IT-проектів та підходів проектного управління; досвід участі у проектах впровадження чи супроводу корпоративних інформаційних систем (1С УТП, УНФ тощо). Буде плюсом: володіння методиками моделювання бізнес-процесів BPMN.Функціональні обов`язки: аналіз та опис бізнес-процесів та їх моделювання; робота із запитами замовників, користувачів 1С та їх формалізація; опис технічних вимог розробникам для доопрацювання; тестування готових доопрацювань в 1С; написання інструкцій; консультування та навчання користувачів 1С. Ми пропонуємо: конкурентну заробітну плату за результатами співбесіди згідно з компетенціями кандидата; цікаві проєкти та кейси (дистрибюція, міжнародна логістика); знижки на товари компанії, можливість персонального кредитування найамбітніших покупок; підтримка у разі релокації, компенсація витрат на житло за кошт компанії; повна зайнятість, офісний формат роботи пн — пт 09.00 -18.00, офіційне працевлаштування, 24 кд відпустки, можливість брати гібридний формат роботи за потреби.
Аналітик (з навчанням)
Компанія «БаДМ» — це найбільший дистриб’ютор фармацевтичних засобів на території України, понад 2500 співробітників і 10 регіональних складів загальною площею більше 60 000 м2.У зв’язку з розширенням ми оголошуємо про відкриття вакансії:АНАЛІТИК консолідованої інформації (можливе навчання)Якщо Ви просунутий користувач Excel, вмієте працювати з великими масивами даних і вважаєте що за аналітикою майбутнє, то Вам до нас! Розглядаємо кандидатів як з досвідом, так і молодих хлопців та дівчат з профільною освітою (економіка, прикладна математика, статистика та ін.)Функціональні обов’язки:Збір інформації з підрозділів і її консолідація;Формування звітів по запитів керівника;Відстеження ключових показників діяльності відділу та виявлення причин відхилень.Ми раді запропонувати:Офіційне оформлення, «білу» заробітну платуОплачувану відпустку та лікарняніКомфортний сучасний офіс з організованим простором для обіду та відпочинкуГрафік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00Дружню команду професіоналівПрограму адаптації для новачківКорпоративні заходи з інтеграцією української культуриПодарунки до свят і майстер-класи для дітей співробітниківКорпоративний транспорт, авто і вело парковкуМи знаходимося: ж/м Тополя-1Якщо все це про Вас і Ви бажаєте стати частиною професійної команди «БаДМ» — надсилайте Ваше резюме.До зустрічі на співбесіді!
БІЗНЕС АНАЛІТИК/-ИНЯ ДО KERNEL
Kernel – провідний світовий виробник та експортер соняшникової олії, найбільший в Україні виробник та експортер зернових, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Ми прагнемо стати лідером глобального агробізнесу та зробити наш регіон ключовим постачальником сільськогосподарської продукції на світовий ринок. Працюй з нами! Drive your career! Що на вас чекає : • Амбітні проєкти • Кращий роботодавець за авторитетними виданнями • Лідер агроринку • Бронювання працівників • Гнучкий графік • Комфортний офіс •Професійна команда Поле діяльності : • Дослідження поточних процесів бухгалтерського обліку, їх аналіз та моделювання з метою виявлення можливостей для автоматизації та оптимізації. • Розробка технічних завдань для впровадження автоматизованих рішень, тісна взаємодія з командами розробки програмного забезпечення для забезпечення відповідності технічних рішень вимогам бізнесу. • Координація процесу виконання задач, проведення тестування автоматизованих рішень та підготовка до їх впровадження. • Забезпечення ефективного впровадження та налаштування процесів у системах, використовуючи сучасні підходи до автоматизації. • Застосування знань у сфері бухгалтерського, управлінського, податкового обліку, а також міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) для забезпечення відповідності процесів. • Впевнена робота з Excel, Power BI та іншими програмами Microsoft Office для аналізу даних, створення звітів та забезпечення прозорості процесів. Бажаний досвід : • Досвід на посаді фінансового/бізнес аналітика в проектах автоматизації бухгалтерського обліку • Глибокі знання принципів бухгалтерського, управлінського, податкового обліку та міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS). • Вища економічна або бухгалтерська освіта. • Досвід роботи та впровадження процесів в 1С, BAS або інших ERP- системах • Вміння аналізувати, описувати та моделювати бізнес-процеси, формувати вимоги для розробників • Досвід впровадження систем електронного документообігу • Вміння формувати вимоги до інтеграції між системами • Досвід впровадження рішень із застосуванням мобільних застосунків, участь в проектах по розробці мобільних застосунків • Впевнене користування Ехcel, знання Power BI та іншими програмами Office • Досвід роботи з Jira, Confluence Зацікавила вакансія? Відгукніться через наш сайт
Аналітик групи контролінгу
МХП —міжнародна компанія в сфері харчових та агротехнологій, яка творить нову культуру харчування завдяки інноваціям. Ми є лідером у Європі за виробництвом м’яса птиці та експортуємо продукцію в понад 70 країн.Ти точно нас знаєш за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», «Секрети Шефа».МХП серед 10 кращих роботодавців країни. У нас цікаві масштабні проєкти, ми шукаємо свій шлях, експериментуємо. Приєднуйся і будуй міжнародний фудтех разом з нами!Наш працівник на цій посаді: Надає стейкхолдерам інформацію по управлінській собівартості готової продукції (план, факт, динаміка, фактори змін) Приймає участь в розробці методики контролю, реагування на зміни, розрахунку собівартості Приймає участь у підготовці технічних завдань BI аналітикам для автоматизації процесів розрахунків та звітності з управлінської собівартості продукції Пропонує варіанти оптимізації рутинних процесів групи/відділу Запрошуємо на співбесіду, якщо у тебе є: Знання управлінського, фінансового обліку та управління бізнесом Вміння розрахувати собівартість продукції на підставі технологічних карт Вміння працювати з великими обсягами інформації Впевнений користувач ПЗ 1С, PowerBI, Excel Power Point, О365 Знання англійської мови на рівні А2 і вище За що обирають МХП? За наш масштаб. МХП це міжнародна компанія з українським корінням: 40 підприємств у 17 регіонах України, понад 6 напрямків бізнесу та 6 представництв за кордоном, які об'єднують 32 тисячі, закоханих у свою справу людей. За можливості для розвитку та навчання. Щорічно у власному центрі навчання проходить 80+ заходів (воркшопи, тренінги, бізнес-ігри), діють 10 програм для управлінців, є 50+ навчальних курсів доступних в будь-який час з будь-якого пристрою. За нашу позицію. МХП забезпечує продовольчу безпеку країни. Компанія однією з перших створила посаду координатора із взаємодії з військовими та ветеранами, які розвивають програму підтримки військових, ветеранів та їхніх родин «МХП Поруч». А спільно з одним з найбільших благодійний фондів «МХП Громаді» розвиває громади та інвестує в культурні проєкти. За турботу не для галочки. В компанії діє програма МХП-Здоров'я, яка дає доступ до медичного страхування, послуг корпоративних лікарів, спеціальних медичних чекапів. А також працюють корпоративні психологи, які допоможуть розібратися не лише з робочими питаннями, а й з особистими. За стабільність та гарантії. Компанія пропонує стабільну конкурентну заробітну плату, дотримується усіх норм законодавства, має розвинену політику щодо компенсацій та пільг, яка враховує специфіку кожного напряму бізнесу. За комфорт. Компанія інвестує у простори, де працюють люди МХП, облаштовує затишні офіси, організовує розвозку, та створює атмосферу, яка надихає як працювати, так і проводити дозвілля. За цінності. Компанія об'єднує людей які в щоденній роботі керуються цінностями партнерство, постійний розвиток, чесність та відкритість, відповідальність, цілеспрямованість. Приєднуйся до нашої команди, та переконайся!MHP — Many Happy People