Датааналітик
Головний мозок бізнесу, який допомагає йому збирати дані про клієнтів та компанію, приймати рішення і розвиватись
Людина, яка працює з великими масивами інформації, щоб отримати з них конкретні й корисні дані. У найрізноманітніших показниках аналітик даних знаходить можливості для зростання або покращення роботи
Hard skills
Аналіз воронки
Аналіз даних
Аналіз ринку
Висування гіпотез
Відстеження метрик
Візуалізація різних типів даних
Групування даних
Зʼєднання таблиць
Збір та імпорт даних
Когортний аналіз
Написання висновків
Орієнтований на дані підхід
Первинна обробка даних
Постановка і декомпозиція задачі
Проведення А/В тестів
Робота з big data
Робота з Excel
Робота з Power BI
Робота з базами даних
Робота з вбудованими функціями
Робота з джерелами даних
Робота з інструментами для візуалізації даних
Робота з інструментами для збору даних
Робота з конекторами
Робота з реляційними базами даних
Робота з різними типами даних
Робота з хмарними ресурсами
Робота з числовими базами даних
Робота із запитами до баз даних
Сторітелинг даних
Фільтрація в MySQL
Soft skills
Виявлення і дослідження проблем
Етика використання даних
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Освітній серіал
Датааналітик. Вступ до Excel
Датааналітик. Вступ до Excel
Експерти:
Богдана Юрик, Дмитро Колдаєв, Євген Коваленко, +3
Освітній серіал
Датааналітик. SQL та Power BI
Датааналітик. SQL та Power BI
Експерти:
Каталіна Маєвська, Макс Щербина, Маргарита Дуброва, +3
Вакансії
Дивитись всіАналітик консолідованої інформації
Компанія «БаДМ» - це найбільший дистриб'ютор фармацевтичних засобів на території України, понад 2500 співробітників і 10 регіональних складів загальною площею більше 60 000 м2.У зв'язку з розширенням ми оголошуємо про відкриття вакансії:Аналітик консолідованої інформаціїЯкщо Ви просунутий користувач Excel, вмієте працювати з великими масивами даних і вважаєте що за аналітикою майбутнє, то Вам до нас!Функціональні обов'язки: Супровід основних бизнес-процесiв продажів;Адміністрування бази контрагентів;Моніторинг і аналіз даних по контрагентах;Аналіз ефективності умов взаємодії з контрагентами;Контроль оплат, аналіз стану ДЗ,звiтность;Супровід впровадження доробок по використовуваних програмних продуктів;Контроль відповідності доступів користувачів додатків;Розробка звітів і аналізу ефективності проектів, спецзадач.Ми пропонуємо вам: Молоду команду і просто чудових колег)))Можливість брати участь в корпоративних заходах за інтересами: сінемалогія, мафія, каякі, пікнік, йога - обери свій!!!Можливість зростати особисто та професійно (маємо власний цент розвитку, програма Амбасадор);Своєчасна виплата заробітної плати 2 рази в місяць.П'ятиденний робочий тиждень (з 09.00-18.00);Комфортний робочий простір (Тополь-1);Чекаємо Ваше розгорнуте резюме з фото і побажаннями щодо заробітної плати.
Бізнес-аналітик 1C
Запрошуємо в команду з розробки програмного забезпечення, бізнес-аналітика!Що Вам потрібно знати про нас:Мережа дитячих магазинів «Антошка» — один з лідерів ринка дитячих товарів України. З 1997 року ми дбаємо про дітей, надаючи кращі товари, послуги та емоції. «Антошка» — єдиний дитячий магазин в Україні, в якому представлені товари всіх категорій. Ми беремо на себе відповідальність за майбутнє, в якому діти ростуть здоровими, розумними та модними!Чим треба займатися: аналіз і виявлення вимог: збір і аналіз вимог від користувачів і бізнесу, включаючи як функціональні, так і нефункціональні вимоги; оформлення технічної документації і технічних завдань: складання і оформлення технічної документації, включаючи технічні специфікації і завдання, для передачі розробникам; моделювання процесів і систем: застосування методологій моделювання, таких як UML і BPMN, для опису і візуалізації процесів і систем; підтримка комунікації між проектними командами, для успішного створення і підтримки інтернет-магазину роздрібної торгівлі. Від вас чекаємо: досвід роботи на позиції бізнес-аналітика від 2 років в IT сфери і також ecommerce обов’язкова ; досвід роботи з інструментами, таких як Jira і Confluence, для управління вимогами і документацією проекту, а також інструментів візуалізації, наприклад, Camunda, Cawemo, Draw.IO, Miro, Visio; робота з API: робота з документацією для розробників, такою як REST API і GraphQL, а також використання інструментів для перевірки API, наприклад, Postman і SoapUI. досвід работи з великими об'ємами даних з використанням інструментів, таких як Excel і Power BI, для аналізу і візуалізації даних; написання SQL-запитів: досвід написання простих SQL-запитів для отримання даних із бази даних; буде плюсом наявність Adobe (Magento) Certificate. Що ми Вам хочемо запропонувати: робота в компанії-лідері свого сегмента; можливість особистісного і професійного зростання; офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗоТ; стабільна і своєчасна оплата праці. Чекаємо Ваших резюме або дзвінків тел: +380 67 637 83 10!
Бізнес-аналітик
Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Бізнес-аналітика проєктів цифрової трансформації волонтерського менеджменту.Товариство Червоного Хреста України - найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребуєТовариство Червоного Хреста України шукає висококваліфікованого фахівця, який має досвід у впровадженні ERP систем і прагне приєднатися до нашої команди в рамках реалізації Стратегії цифрового розвитку. Бізнес-аналітик цифрової трансформації буде відповідальний за розробку та впровадження сучасних цифрових інструментів з метою підтримки та поліпшення волонтерського менеджменту. Його робота буде направлена на вдосконалення процесів та внесення інновацій у волонтерську діяльність через активне використання ERP системи. Бізнес-аналітик цифрової трансформації матиме унікальну можливість долучитися до розвитку волонтерського руху, вносячи свій вклад у впровадження передових технологій та цифрових рішень.Вимоги до кандидата:Вища освіта (ІТ, технічна/економічна);Досвід роботи ІТ бізнес-аналітиком від 3 років;Рівень володіння англійською мовою – Intermediate;Досвід впровадження ERP систем та CRM у крос-функціональному середовищі;Розуміння основ циклу розробки програмного забезпечення (SDLC), основ проєктного управління, принципів та підходів Agile методології; Знання нотацій BPMN;Знання підходів до опису функціональних вимог;Досвід роботи з програмами Microsoft, включаючи Word, Excel, PowerPoint, Power ВІ, Visio, SharePoint, Outlook, а також Jira, Google Docs;Виняткові усні, письмові та презентаційні навички;Вміння ефективно працювати в стислі терміни як самостійно, так і в команді;Високий рівень самоорганізації та управління часом;Лідерські якості, уважність до деталей, аналітичні здібності;Відповідальність за прийняті рішення та результат.Ваші задачі:Взаємодія з командою впровадження ERP в частині аналізу поточного стану систем та бізнес-процесів, виявлення бізнес-вимог, їх формалізація та опис;Підготовка та погодження технічних завдань в розрізі впровадження ERP;Управління завданнями розробки протягом усього життєвого циклу, контроль та координація термінів виконання;Відстеження обсягу проєкту та управління вимогами на стороні замовника;Взаємодія з командами розробки в процесі планування спринтів, оцінки отриманих результатів;Тестуванні розробленого програмного забезпечення та підготовка інструкцій для користувачів;Підтримка користувачів, проведення навчання, побудова стабільного каналу комунікації між підрозділами ТЧХУ та розробником програмного забезпечення.Товариство Червоного Хреста України пропонує:Працевлаштування згідно КЗпП;Своєчасну виплату заробітної плати;Дружній і згуртований колектив однодумців;Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.Постійне місце роботи- м.КиївПриєднуйтеся до нашої команди, де Ваша професійна експертиза сприятиме успішній цифровій трансформації для благополуччя та допомоги тим, хто цього потребує! Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та обов'язково супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: В резюме або в супровідному листі має бути вказано місто проживання зараз, готовність до переїзду, а також готовність до відрядження до різних областей.Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.
бізнес аналітик BAS
Компанія «Медіа Сервіс» — лідер у Західному регіоні по впровадженню та обслуговуванню комплексних рішень для автоматизації бізнесу з використанням програм BAS шукає ініціативного та відповідального бізнес-аналітика BAS.Наші очікування:досвід роботи від 2-3х років на посаді бізнес-аналітика BAS;досвід постановки повного циклу розробки — від ТЗ до здачі проєкту в експлуатацію;досвід впровадження та підтримки систем для автоматизації бізнес-процесів;досвід складання технічної\методичної документації;вміння проводити інтерв'ю;досвід з організації та/чи реорганізації бізнес-процесів і вимог до системи — визначення пріоритетиівз отриманих вимог та вміння накладати ці вимоги на стандартний функціонал;досвід в проєктуванні нових конфігурацій BAS;знання бухгалтерського, управлінського, фінансового, оперативного обліку;знання основних об'єктів і механізмів BAS;самоорганізація робочого часу та націленість на результат;розуміння принципів автоматизації обліку;професійна робота з тестовими та табличними редакторами;Ми пропонуємо:Цікаві проекти, які дадуть змогу реалізувати себе в професійному плані;Заробітну плату вище медіани ринку;Навчання та атестації;Компенсаційний пакет;Офіційне працевлаштування, бронювання;Дуже дружній колектив колектив :) .З радістю розглянемо ваше резюме!
Фінансовий аналітик
Компанія «Нова пошта, ТОВ» шукає талановитого та відповідального Фінансового аналітика для роботи у місті Київ. Ми є лідером у сфері доставки та маємо широкі можливості для розвитку кар'єри. Обов’язки: Аналіз та оцінка фінансової діяльності компанії;Підготовка фінансової звітності та аналіз її показників;Розробка та впровадження фінансових стратегій та політик;Визначення фінансових ризиків та розробка заходів по їх зниженню;Моніторинг фінансової ефективності проектів та рекомендації щодо їх оптимізації;Взаємодія з іншими підрозділами компанії щодо фінансових питань. Вимоги: Вища освіта з фінансового аналізу, обліку або економіки;Знання англійської мови не нижче В1;Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;Високий рівень знання фінансового аналізу та бухгалтерії;Вміння працювати з великими обсягами даних та використовувати аналітичні інструменти;Висока вміння працювати в команді та комунікативні навички;Впевнений користувач MS Excel та інших фінансових програм. Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату та систему бонусів;Можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання;Дружній колектив та комфортні умови роботи;Соціальні пакети та корпоративні заходи;Можливість брати участь у важливих проектах та впливати на фінансові рішення компанії. Якщо ви маєте досвід роботи в фінансовому аналізі та бажання розвиватись у великій та успішній компанії, надсилайте своє резюме до нас. Ми чекаємо саме на вас!