Датааналітик
Головний мозок бізнесу, який допомагає йому збирати дані про клієнтів та компанію, приймати рішення і розвиватись
Людина, яка працює з великими масивами інформації, щоб отримати з них конкретні й корисні дані. У найрізноманітніших показниках аналітик даних знаходить можливості для зростання або покращення роботи
Hard skills
Аналіз воронки
Аналіз даних
Аналіз ринку
Висування гіпотез
Відстеження метрик
Візуалізація різних типів даних
Групування даних
Зʼєднання таблиць
Збір та імпорт даних
Когортний аналіз
Написання висновків
Орієнтований на дані підхід
Первинна обробка даних
Постановка і декомпозиція задачі
Проведення А/В тестів
Робота з big data
Робота з Excel
Робота з Power BI
Робота з базами даних
Робота з вбудованими функціями
Робота з джерелами даних
Робота з інструментами для візуалізації даних
Робота з інструментами для збору даних
Робота з конекторами
Робота з реляційними базами даних
Робота з різними типами даних
Робота з хмарними ресурсами
Робота з числовими базами даних
Робота із запитами до баз даних
Сторітелинг даних
Фільтрація в MySQL
Soft skills
Виявлення і дослідження проблем
Етика використання даних
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Освітній серіал
Датааналітик. Вступ до Excel
Датааналітик. Вступ до Excel
Експерти:
Богдана Юрик, Дмитро Колдаєв, Євген Коваленко, +3
Освітній серіал
Датааналітик. SQL та Power BI
Датааналітик. SQL та Power BI
Експерти:
Каталіна Маєвська, Макс Щербина, Маргарита Дуброва, +3
Вакансії
Дивитись всіХімік-аналітик
Опис вакансіїКомпанія «Snack Production», найбільше національне об'єднання торгово-виробничих підприємств з виробництва та дистрибуції харчових продуктів, запрошує на роботу «Хіміка-аналітика» у м. Рожище на виробництво плодоовочевої консервації.Вимоги: Середня спеціальна або вища освіта за спеціальністю «Хімік», «Хімік-аналітик» чи «Хімік-технолог» (бажано в галузі харчових технологій, та виробництва цільноплодової консервації); Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; Знання основ аналітичної хімії та основних методів фізико-хімічного аналізу і застосування їх на практиці, вміння працювати з аналітичними приладами; Вміння працювати з технічною та нормативною документацією; Відповідальність, уважність до деталей та прагнення до самовдосконалення; Вміння працювати в команді та ефективно взаємодіяти з іншими відділами; Знання комп’ютерних програм MS Office. Умови роботи: Робота в стабільній компанії; Молодий, дружній колектив; Комфортні умови праці; Можливість кар'єрного зростання; Конкурентну заробітну плату; Графік роботи з 8.00 до 17.00; Доїзд до роботи на службовому авто. Обов’язки: Контроль якості сировини та готової продукції, тестування зразків; Контроль ведення процесу та налагодження виробництва продукції; Участь у вирішенні технічних та технологічних питань; Ведення лабораторної документації та звітності. Тел. 067 498 14 85, Ольга
Аналітик комп'ютерних систем в транспортний відділ логістики
Розглядаємо кандидатів на посаду аналітика комп`ютерних систем Мрієш працювати в динамічній команді та розвивати свої навички в логістиці? Тоді ця вакансія саме для тебе!Що ми очікуємо від тебе: Досвід роботи з ТМС системами — обов’язковий. Досвід впровадження ТМС системи буде великим плюсом. Вміння створювати технічні завдання для розробників, щоб вирішувати бізнес-завдання. Досвід роботи аналітиком — перевага. Уважність до деталей, швидкість у роботі та орієнтація на результат. Твої основні обов’язки: Участь у проєкті впровадження ТМС. Навчання персоналу роботі з системою ТМС. Підтримка та оптимізація процесів системи ТМС. Розробка технічних завдань для розробників. Аналіз ефективності роботи ТМС та пропозиції щодо покращення. Ми пропонуємо: Оформлення з першого робочого дня. Оплачувану відпустку — 24 календарних дні на рік та оплачувані лікарняні. Цікаві завдання, які дають можливість розвиватися. Комфортний офіс, у якому кожен відчуває, що ми піклуємося про наших колег. Графік роботи: понеділок-п'ятниця (09:00—18:00 год.)Якщо тобі відгукнувся цей текст, відправляй резюме. До зустрічі на співбесіді!
Фінансовий аналітик
FAVBET—це Entertainment Tech компанія, створена в 1999 році. Ми розробляємо сервіси для беттінгу та ігор, спонсоруємо та розвиваємо спорт. FAVBET -одна з трьох кращих компаній в Україні у цьому напрямку. Понад 23 роки ми робимо гру видовищною. FAVBET—команда, в якій кожен робить спорт яскравішим, а досвід від гри —унікальним. FAVBET—підтримує як професійних атлетів, так і аматорів, спонсорує команди Прем'єр ліги та регіональні чемпіонати. Це відповідальна компанія, яка виступає за культуру беттінгу та культуру гри. Ми також інвестуємо в боротьбу із залежністю, допомагаємо здолати кризисні ситуації, стежимо за відповідністю вікових обмежень для гравців. Група компаній FAVBET запрошує долучитись до одного з проектів, фанансового аналітика який буде займатися забезпеченням діяльності підприємства. Основні завдання: Аналіз фінансових показників компанії; Аналіз та контроль затрат; Планування та контроль бюджетів; Вести управлінський облік в системі від первинних документів до фінанансової звітності;Фінансове моделювання; Розрахунок собівартості та прорахунок рентабельності проектів. Для нас важливо: Досвід роботи від 3-х років; Вища освіта в галузі фінансів, економіки (бажано); Знання фінансового аналізу та планування; Досвід управління фінансовими процесами та розробки бюджету; Високий рівень володіння MS Excel та іншими фінансовими інструментами. Ми пропонуємо: 24 календарні дні оплачуваної відпустки та компенсація 10 лікарняних;Медичне страхування або абонемент в спортзал;Безкоштовні корпоративні курси англійської мови;Можливість працювати у власному сучасному та зручному офісі (біля станції м. Почайна);Робочий день з 9:00 до 18:00;Круту команду креативних та цікавих людей.
Marketing Analyst (Universe Group)
FORMA by Universe Group ( шукає Marketing Analyst , який(а) підсилить нашу команду для запуску нового продукту та зможе вирости до ролі Marketing Investment Lead-фахівця, який повністю керуватиме маркетинговими інвестиціями. Доєднавшись до нашої команди, ти отримаєш: Можливість побудувати круту кар'єру в Marketing Analytics в продуктовому IT; Доступ до аналітичної та маркетинг-експертизи найбільшого продуктового холдингу Центральної та Східної Європи; Можливість отримати всі переваги роботи в стартапі без ризиків , який швидко зростає та створює карколомні можливості для крутих людей; Робота з 7-значними маркетинговими бюджетами в USD та аналітикою рекламних кампаній у 150+ країнах світу; Високий рівень автономності у прийнятті рішень; Підтримка команди аналітиків та маркетологів з багаторічним досвідом побудови мільйонних продуктів ; Працюватимеш в сучасному і зручному офісі на Подолі, адже такий формат забезпечує високий рівень продуктивності завдяки залученню кожного члена команди до контексту та можливості вирішувати велику кількість питань одразу на робочому місці. Мінімум бюрократії - максимум результатів, досвіду та руху вперед. FORMA ( – мультипродуктова компанія, що створює SaaS рішення для роботи з документами. Ось чого вже досяг наш флагман: 35+ млн завантажених файлів за 2024 рік; 50+ інструментів по роботі з документами; Користувачі із понад 150 країн світу; Середня оцінка на Trustpilot 4.2. Чим ти будеш займатися: Аналізуватимеш та масштабуватимеш Performance Marketing активності продукта, поступово беручи під контроль ключові маркетинг-інвестиції; Оптимізуватимеш ефективність рекламних кампаній, працюючи з великими бюджетами; Досліджуватимеш ринок і конкурентів, надаючи стратегічні інсайти продуктовій та маркетинг командам; Запускатимеш нові рекламні кампанії в різних країнах, мовах і каналах, тестуючи нові підходи. Ми очікуємо, що в тебе є: Досвід роботи з аналітикою даних; Англійська Intermediate+; Впевнене знання Excel; Аналітичний склад розуму та критичне мислення; Вміння визначати пріоритети та ефективно керувати часом; Проактивність, допитливість, швидка адаптація до змін; Готовність брати на себе відповідальність за результат. Буде перевагою: Досвід роботи з рекламою в Google, Bing, Meta, Yahoo тощо; Аналітичний бекграунд (консалтинг, фінанси, маркетинг-аналітика тощо); Досвід роботи з AI-інструментами; Знання систем аналізу конкурентів (SimilarWeb, Semrush, Ahrefs, тощо). Про нас: Universe Group ( будує tech-бізнеси, перетворюючи ідеї на глобальні продукти. До групи входять три компанії: Guru Apps ( , FORMA ( та Wisey ( . Їхні продукти об'єднують понад 151 мільйон користувачів зі 180 країн світу , спрощуючи буденність і створюючи нові можливості для розвитку. Також Universe Group розвиває власний R&D-центр, який фокусується на дослідженні нових ідей, впровадженні інноваційних рішень та запуску бізнесів, що будуть частиною глобального технологічного ринку. Що ми пропонуємо: Office-first формат роботи — All-inclusive офіс у Києві: у нас є все для твоєї комфортної роботи, а саме: сніданки, обіди, доріжки для ходіння, silent room для фокуса уваги — це далеко не все, що чекає на тебе в нашому спейсі. Ближче познайомитися з офісом можна переглянувши це відео ( або прочитавши статтю ( Розвиток та навчання — твій ріст визначає успіх команди. Внутрішні тренінги та кращі експерти з України та світу допоможуть швидко прокачати навички. ↗Кар'єрне зростання — у нас культура швидкого розвитку: до 10 менеджерів щороку отримують підвищення. Все залежить від твого бажання та результатів. Релокаційний пакет — комфортний переїзд до Києва або Варшави з фінансовою підтримкою, допомогою рієлторів та адаптацією в новому місті. Один із кращих соцпакетів — винагорода відповідає запитам ринку, 20 днів оплачуваного відпочинку, співпраця через ФОП або Дія.City ( оплачувані лікарняні та медстрахування. Well-being program — ми турбуємося про ментальне здоровʼя команди, тому компенсуємо роботу з психологом, а також проводимо класи з йоги та медитації в офісі. Підтримка під час війни — безпека та стабільність для тебе та твоїх рідних. Забезпечуємо всім необхідним для безперебійної роботи та долучаємось до ініціатив із відновлення України. Надсилай своє резюме та ставай частиною нашого Всесвіту. Instagram ( Facebook ( Linkedin (
Бізнес-аналітик
Українська продуктова та сервісна IT-компанія CS у пошуку Бізнес-аналітика у свою команду!Навички та досвід:Знання основ аналізу вимог замовника, управління проєктамиНавички опису та оптимізації бізнес-процесівДосвід участі у розробці та впровадженні інформаційних систем (бажано банківських чи у фінансовій сфері). Великим плюсом є знайомство з bpm-системами, їхній досвід впровадженняДосвід створення проєктної аналітичної документації (BRS, FRS, SRS);Знання основ архітектури веб та мобільних додатківДосвід роботи з інтеграційними системами банку, знання APIГарні комунікаційні навичкиНавички проведення демонстрацій, навчання користувачівПропонуємо:Робота у великій стабільній компаніїМожливість кар’єрного росту та професійного зростанняОфіційне оформлення, оплачувана відпустка та лікарняніМедична страховкаГнучкий графікВіддалена робота