Email-маркетолог
Створює електронну розсилку, щоб утримувати лояльну аудиторію бізнесу
Забезпечує бізнесу прямий контакт, низьку вартість і довгострокові взаємини з клієнтами, використовуючи інструменти електронної розсилки. Однією з важливих навичок email-маркетолога є стратегічне мислення
Hard skills
Аналіз метрик ефективності email-розсилок
Використання HTML
Збір та робота з базою підписників
Навички копірайтингу
Написання текстів листів для email-розсилок
Персоналізація та сегментація емейл-розсилок
Підготовка шаблонів листів
Проведення А/В тестів
Робота з інструментами для розсилок листів
Розробка email-стратегії комунікації
Створення різних видів емейл-розсилок
Soft skills
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Стратегічне мислення
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМолодший фахівець з маркетингу
Nemiroff виробник першого глобального українського бренду зі 150-ти річною історією в категорії міцних алкогольних напоїв В пошуку Молодшого фахівця з маркетингу Обов’язки: маркетингова підтримка каналу e-commerce;контроль фінансової дисципліни на ринку України;супровід і адміністрування документообігу, включаючи службові записки, супровідні листи тощо;допомога в запуску маркетингових активацій на ринку України;виконання службових доручень безпосереднього керівника, керівника підрозділу. Вимоги: досвід роботи в маркетингу від 1 року;знання інструментів e-commerce маркетингу: воронка продажів, співпраця з майданчиками-партнерами, банерна реклама, pop-up, медійне просування Meta Facebook | Instagram;знання інструментів класичного бренд маркетингу (ATL), а також, трейд-маркетингові навички (BTL);бюджетування та аналітика на рівні користувача з використанням зведених таблиць Excel;презентаційні навички;рівень англійської мови – elementary;знання основних принципів документообігу;наявність впорядкованих військово-облікових документів (для військовозобов'язаних до 27 років — «приписне свідоцтво» або військовий квиток, старше 27 років — тільки військовий квиток). Пропонуємо: конкурентоспроможну заробітну плату;можливості для професійного зростання та розвитку;гібридний формат роботи;цікаві та різноманітні проєкти для виконання. Чекаємо резюме та відгуки!
Фахівець з маркетингу
Компанія учасник Оборонного Альянсу України, в пошуках досвідченого спеціаліста «Фахівець з маркетингу». Приєднуйтесь до роботи в компаніях Оборонного Альянсу України — компанії, де ваша праця має значення. Організації працюють на перетині інновацій і державних потреб, розвиваючи новітні технології для захисту нашої країни. У наших командах ви знайдете підтримку, можливість реалізувати свої професійні амбіції та зробити реальний внесок у майбутнє України. Разом ми здатні на більше. Давайте створювати міцну, безпечну і процвітаючу Україну разом!Мета Оборонного Альянсу України — створити цілісну екосистему інновацій, розробляти та впроваджувати передові технології, а також забезпечувати ефективну комунікацію. Якщо ви прагнете зробити вагомий внесок у зміцнення обороноздатності України та маєте відповідні навички і досвід, ми чекаємо на вас!Основні обов’язки: Розробка та реалізація маркетингової стратегії для просування продукції та послуг компанії на ринку оборонної промисловості. Проведення маркетингових досліджень для аналізу ринку, конкурентів та цільової аудиторії. Планування та реалізація рекламних кампаній (онлайн та офлайн), спрямованих на підвищення впізнаваності бренду та збільшення попиту на продукцію. Розробка та оптимізація маркетингових матеріалів: буклети, презентації, каталоги, рекламні оголошення. Взаємодія з відділом продажів для формування стратегії просування продукції та підтримки клієнтських відносин. Організація участі компанії у виставках, конференціях та інших галузевих заходах. Аналіз ефективності маркетингових заходів і кампаній, підготовка звітів та рекомендацій для покращення результатів. Управління контентом на сайті компанії, SMM (соціальні мережі), ведення блогу компанії та інших онлайн-ресурсів. Співпраця з підрядниками: дизайнери, копірайтери, PR-агенції, друкарні. Вимоги до кандидата: Вища освіта в галузі маркетингу, економіки, менеджменту або суміжних спеціальностей. Досвід роботи на посаді маркетолога від 2 років, бажано в технічній або виробничій сфері (досвід в оборонній сфері буде перевагою). Знання сучасних маркетингових інструментів та методик. Вміння розробляти стратегії просування на нові ринки. Відмінні комунікаційні та організаторські навички. Креативне мислення та вміння працювати в команді. Впевнене володіння пакетом MS Office, знання програм для розробки графіки (Photoshop, Illustrator) буде перевагою. Володіння англійською мовою на рівні не нижче середнього (вміння працювати з технічною документацією та іноземними партнерами). Буде перевагою: Досвід роботи в галузі B2B або з державними замовленнями. Знання специфіки оборонної промисловості та національної безпеки. Компанія пропонує: Корпоративну культуру, яка мотивує і об'єднує команду; Сучасний і комфортний офіс; Кар'єрний ріст і розвиток, навчання; Корпоративні пільги (англійська мова, курси, тренінги); Графік роботи: пн-пт, 9:00 — 18:00, можливість працювати в гібридному графіку; Безперебійне живлення, інтернет, укриття в офісі; Соціальний захист, дотримання КЗпП; 24 календарних днів щорічної оплачуваної відпустки; Можливість реалізувати свій потенціал і внести свій вагомий вклад у досягнення Перемоги.
Провідний фахівець з маркетингу та реклами масових платежів
ПриватБанк є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.Ми шукаємо Провідного фахівця з маркетингу та реклами масових платежів, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативністьМи прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, що вміє працювати в режимі багатозадачності, з відмінними комунікативними навичками, орієнтованого на якість та результат.Основна роль посади: маркетингова підтримка управлінняОсновні обов’язки:Розвиток діджитальних проектівАналіз ринків, конкурентівСкладання ТЗРобота з СКК та маркетингом робота з web аналитикоюРобота з комунікаціямиПланування, організація та контроль виконання завдань суміжних командДо KPI будуть прив’язані результати діяльності проєкту (дохід, залучення/утримання клієнтів, частка ринку)Основні вимоги:Вища освітаДосвід роботи з діджитал продуктами (web\mob)Досвід роботи з ПКК (Комунікаційний календар)Розуміння основ діджитал маркетингуДосвід роботи з web аналитикою та гугл сервісамиВміння писати креативні тексти та складати технічні завданняДосвід роботи з Node-Red (буде перевагою)Досвід роботи з confluence (буде перевагою)Досвідчений користувач Office або Libre, PowerPoint, Google-сервісів (таблиці, документи, пошта, календар тощо)Вільне грамотне володіння українською мовою (в т.ч. діловою)Знання англійської мови на рівні Intermediate (B1)Своїм співробітникам ми пропонуємо:Роботу в найбільшому та інноваційному банку УкраїниОфіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпусткиКонкурентну заробітну платуМедичне страхування та корпоративний мобільний зв’язокКорпоративне навчанняСучасний комфортний офісЦікаві проекти, амбіційні задачі та динамічний розвитокДружній професійний колектив та сильну командуВи не впевнені, чи надсилати резюме? Думаєте, що на заваді буде зрілий вік або обмеження через стан здоров’я та фізичні можливості?Не сумнівайтеся. ПриватБанк надає рівні можливості всім кандидатам і вітає у своїй команді різноманітність.Ми переконані, що різноманітність та інклюзія допомагають досягати амбітних результатів у бізнесі й щодня створювати омріяне майбутнє для громадян. Усі кваліфіковані кандидати отримують рівні можливості під час відбору на вакантні посади незалежно від расової чи етнічної належності, статі, віку, сімейного стану та інвалідності.Якщо ви маєте статус особи з інвалідністю, ми надамо вам додаткову допомогу й супровід упродовж процесу відбору.Просимо звертатися на для особистої консультації щодо вакансії, яка вас зацікавила. Банк докладає максимум зусиль для створення робочих місць відповідно до вимог певного статусу.
Молодший фахівець з маркетингу, Junior Brand Manager
Lactalis — сімейна компанія, яка виробляє смачні та корисні молочні продукти, об'єднуючи людей по всьому світу. Більше 85 000 співробітників у 55 країнах світу створюють історію Групи Lactalis, поділяють бажання зростати разом і передавати унікальний досвід у галузі молочної промисловості. В Україні Група Lactalis представлена трьома заводами (у Миколаєві, Павлограді та Шостці), а також торговельною компанією з центральним офісом у Києві. Понад 900 працівників в Україні об'єднані гордістю за продукцію і бренди (President, «Дольче», «Лактонія», Lactel, «Фанні», «Локо Моко» та «Шостка»), які ми випускаємо. Якщо ти хочеш працювати, удосконалювати свої знання та зростати як експерт у середовищі з високим рівнем навичок, ноу-хау та унікальною міжнародною експертизою, то ця вакансія для тебе. Ми шукаємо: Молодшого фахівця з маркетингу. Обов’язки на посаді включають: Підготовку аналітичних звітівУчасть у підготовці брифів для промо-заходів / дизайнів / дослідженнь і т.д.Участь у розробці інноваційАсортиментний менеджментУчасть у реалізації спеціальних проектів BTL / SponsorshipУчасть в управлінні проектами в рамках стратегії просування брендів Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату та компенсаційний пакетОфіційне працевлаштуванняМедичне страхуванняРоботу в енергійній команді професіоналів Від успішних кандидатів ми очікуємо: Вища освіта (маркетинг або економіка)Досвід роботи в маркетингу на посаді стажера/асистента, в управлінні проектами - буде перевагоюДосвідчений користувач ПК: MS Excel редагування тексту, форматування, створення таблиць, MS PowerPoint, Internet ExplorerЗнання англійської мови на рівні upper-intermediate і вище (письмовий та усний)Знання французької мови - бажаноАналітичний склад розуму Стань частиною міжнародної сімейної компанії, стань експертом разом з Lactalis.
Email-маркетолог
Компанія Evoplay зараз в пошуку свого CRM спеціаліста. Продукт компанії – технологічна платформа для бізнес-рішень, побудована за модульною архітектурою, яка дозволяє створювати нові та підтримувати існуючі продукти наших клієнтів з мінімальними витратами часу та ресурсів. Необхідні навички: Досвід CRM від 1 року.Впевнене володіння Excel.Навички роботи з аналізом даних.Досвід A/B тестів.Навички розробки та запуску цільових кампаній.Практичні кейси ведення кампаній від розробки концепту, бізнес логіки до практичної реалізації.Бути самостійним та готовим до реалізації CRM кампаній.Англійська – середня мінімум Обов'язки: Вивчати та аналізувати базу з метою формування максимально релевантної пропозиції користувачам.Робота з різними каналами комунікації та впровадження нових.Налаштування цільових ланцюжків комунікації з користувачами.Проводити A/B тестування бізнес гіпотез безпосередньо на продукті.Проводити первинну оцінку результатів тестування та ухвалення рішення за підсумками оцінки.Формувати вимоги до суміжних підрозділів для проведення CRM кампаній.Оптимізувати продукт для поліпшення прибутковості клієнта.Регулярно аналізувати конкурентів для розуміння актуальності пропозицій. Пропонуємо: Конкурентну заробітну плату;Команду найкращих фахівців у своїй галузі, постійний розвиток;Гнучкий графік (початок роботи з 9 до 11, 8 год/день);Компенсацію 20 робочих днів оплачуваної відпустки;Оплачувані лікарняні;L&D центр з курсами для співробітників та ТОП менеджерів;Програма ротації;Self-learning бібліотека, доступ до платних курсів;Стабільні виплати;Дисконтна програма Evoplay;Гнучкий графік роботи/віддалена робота;Групові обговорення та індивідуальні сесії з психологом.