Менеджер в Google Ads
Просуває бізнес онлайн за допомогою інструментів реклами у Google
Допомагає бізнес-проєктам знаходити своїх клієнтів, розуміти їх та аналізувати відгуки ринку на свій продукт, використовуючи інструменти Google Ads
Hard skills
Аналіз ефективності РК в Google Ads
Вибір цілі рекламної кампанії
Визначення цілей рекламної кампанії
Дотримання правил та політик Google Ads
Запуск Google Display Network
Запуск відеореклами на YouTube
Запуск рекламної кампанії в Google Ads
Налаштування аудиторій Google Ads
Налаштування бюджету рекламної кампанії
Оптимізація рекламної кампанії
Підбір ключових слів Google Ads
Створення облікового запису Google Ads
Створення рекламної кампанії в Google Ads
Soft skills
Творче мислення
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Менеджер в Google Ads
Менеджер в Google Ads
Експерти:
Дмитро Кудінов
Вакансії
Дивитись всіПровідний фахівець\фахівчиня відділу укриття, водопостачання та гігієни - Shelter/WASH Technical Officer Ukraine Chernihiv
Hорвезька рада у справах біженців (NRC) є незалежною, гуманітарною неурядовою організацією, заснованою у 1946 році. Ми надаємо допомогу, захищаємо права та сприяємо розв’язанню проблем біженців, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які постраждали внаслідок збройного конфлікту. NRC розпочала свою діяльність в Україні наприкінці 2014 року, підтримуючи людей, які постраждали від конфлікту на сході країни. Зараз ми нарощуємо наші зусилля в Україні та в сусідніх країнах, щоб надати допомогу людям, які змушені покинути свої домівки через війну. Строк подання заяв - до 05.01.2023. Ми лишаємо за собою право на власний розсуд зупинити цей конкурс в будь-який момент. NRC може розглянути заявку кандидата до кінцевого терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати своє резюме якомога раніше. Ми контактуємо лише з кандидатами, які увійшли у “короткий список” претендентів за результатами відбору. Ми лишаємо за собою право на власний розсуд зупинити цей конкурс в будь-який момент. Щоб подати заявку на цю вакансію, натисніть посилання Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування, контракт до 31.06.2024 з можливістю подовженняГрафік роботи з 9 до 17, субота/неділя вихіднийМедичне страхування Пропозиція відкрита тільки для громадян України.
Експерт з комунікацій - Міністерство у справах ветеранів
Міністерство у справах ветеранів України — центральний орган виконавчої влади, місія якого створити умови за яких кожний ветеран, члени його родини, вдови і сироти відчувають захист і турботу держави та повагу і шану суспільства. Експерт з комунікації відповідатиме за розробку та впровадження ефективних комунікаційних заходів, спрямованих на популяризацію програм психологічної допомоги, реабілітації та спорту для ветеранів
Зварювальник - слюсар
Зварювальник-слюсар з досвідом роботи.Вміння працювати з електроінструментом та на верстатах (свердління,гнуття) З 8.00 до 17,00 вихідний субота,неділя. Робота в цеху в м.Полтава
Бухгалтер - матеріаліст
Вимоги:вища профільна освіта ( бухгалтерський облік, фінанси)досвід роботи від 2-х років бухгалтером в сфері виробництвазнання бухгалтерського та податкового облікувисокий рівень володіння ПКдосвід роботи Excel. 1C УПП, M.e DOC. Вчасновідповідальність, уважність, комунікабельність, стресостійкість, уміння працювати з великим обсягом інформації та документівОбов'язки :внесення і обробка первинних документів в 1С УПП, контроль наявності і правильності оформленняоблік і списання матеріалів, паливапроведення інвентаризації, оформлення її результатівоблік основних засобів МНМА та НМАМи пропонуємо :офіційне працевлаштування згідно КЗпПробочий графік : пн-пт 8.00-17.00своєчасна виплата заробітної плати 2 рази на місяць в розмірі 15000 грн на випробувальний термін. Після випробувального терміну - 17000 грн.сучасний офіс, комфортні умови праці.
Editor / copywriter English
Fructidor.com is an International Media & Web company with French headoffice.We are a world leader on fruit & vegetables market since 1935. Our mission is to bring quality ressources fro international buyers and suppliers that optimize their business opportunities.We are recruiting an international journalist with experience in B2B media and skilled in investigation, analysis on different channels. We work with a small-sized multi-cultural team in 6 countries within a global group.We value hard-work, agility, sense of respect and curiosityResponsibilities:· Search on internet specific information concerning the fresh fruit & vegetables industry. You will check different sources, eventually call professionals and write specific news to be published on Fructidor.com website. You will also take care of collecting photos.· Call professionals recommended by Sales team (fruit importers, exporters, equipment specialists...) and create specific content to be published on Fructidor.com.· Participate in trade shows, interview management of huge companies, make photos, create video content or podcasts, written interviews· To accomplish his/her mission, the Editor will benefit from daily training and assistance from our Editors and Sales Managers.· Mission will be done mainly on the phone at home-office 85% of the time + daily exchanges with company senior manager + weekly reporting + 5-6 trips per year (obligatory, Germany, Italy, France, Spain, USA, Hong Kong, Greece… could be something else), every trip will take 3-5 business days· candidate could also translate daily news for a small part of her time (if candidate speaks Spanish, Italian or French in addition)Requirements:· skilled to write on a professional level in English (additional advantage Spanish, could be Italian, French)· experience in B2B journalism 3 years +· experience in creating / editing videos and podcasts is a plus· enjoy working at Home-office and traveling· self-organized, to interact with professionals at the best period of the year, depending on customers products.· service-oriented in order to create loyalty with customers· to value stability, as fruit industry is a specific one.· ability to create a trust-relationship, personal approach in order to create customer loyalty in a BtoB environment· candidate will need a computer to connect to company information systemWhat we offer:· Flexible hours are possible, 4 or 4.5 working days per week are possible· stability and long-term partnership. Some of our Team members are working with us for more than 25 years!· A position in a small company (15 persons) that operates internationally. Headoffice is based in France with a multi-cultural team.· Work at home-office with clear communication with head office & other team members· Daily assistance by a Content Manager expert in fruit industry.· 25 working days (5 weeks) of vacation paid after 1 year with the company + Local bank holiday paid (after 1 year)· Remuneration depending on profile and experience, is connected to the exchange rate €In your cover letter please write why you could be good for us.

