HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
HR менеджер

Компанія «Elvatech» — це інноваційна технологічна компанія, що спеціалізується на розробці та виробництві високоякісного обладнання для аналізу матеріалів. Ми пропонуємо широкий спектр продуктів, включаючи рентгенівські спектрометри, елементний аналізатор, металографічне обладнання та багато іншого.В зв’язку з розширенням нашої компанії, ми шукаємо талановитого та відповідального HR менеджера для роботи в нашому офісі в Києві.Обов’язки:Повний цикл підбору персоналу всіх рівнів.Проведення інтер'ю на всіх рівнях.Супровід кандидата до моменту виходу на роботу та в період адаптації.Участь у проєктній діяльності: розробки карт росту співробітників, карт посад, навчання, тощо.Проведення оцінки співробітників спільно з керівниками підрозділів.Вимоги:Досвід на анлогічній посаді від 2-х років (виробництво буде перевагою).Вища освіта.Знання і розуміння hr процесів.Високі комуникативні навики.Бажання реалізуватися.Переваги:Офіційне працевлаштування;Мед.страхування;Офіс у районі м. Берестейська;Команда професіоналів та спеціалістів в своєму напрямку.Якщо ви мрієте про роботу у сучасній компанії з перспективами кар'єрного зростання, надсилайте своє резюме. Ми будемо раді бачити вас у нашій команді і розглянемо кожну заявку індивідуально.

Київ
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу

Для нашого клієнта — виробничої компанії, запрошуємо Менеджера з персоналу. Побажання до кандидата: досвід роботи менеджером з персоналу від 2-х років (на виробництві буде «плюсом») досвід в рекрутингу з різними посадами досвід в кадровому діловодстві досвід роботи по веденню військового обліку буде перевагою комунікабельність, відкритість, лояльність Основний функціонал: проведення пошуку, відбору та найму персоналу супровід процесу адаптації працівників проведення моніторингу ринку праці участь у проведені корпоративних заходів контроль корпоративної атмосфери та вчасне реагування на зміни ведення HR-звітності Пропонуємо: високу стабільну заробітну плату стандартний графік роботи колектив, який націлений на єдиний результат і підтримку один одного Якщо Ви маєте бажання розвиватись — радо розглянемо Вас і на інші позиції компанії. Сміливо направляйте Ваше резюме (адже маємо і інші вакансії) та до зустрічі!

Біла Церква, Білоцерківська міська ОТГ, Київська область
25000 грн /місяць
Повна зайнятість
Hr бізнес-партнер

График: 5/2 со вт. По сб. Включительно. Смена 11:00/19:00 Нас интересует харизматичный, амбициозный человек со своей базой клиентов из города Киев, который так же готов развиваться и не стоять на месте! Задачи: План на неделю - это передать как минимум 10-12 чел. И из них попробовать себя с нами должно как минимум 3-4 чел. Помните что важно качество а не количество!

Віддалено
Київ
50000 грн /місяць
Повна зайнятість
HR-менеджер

Обов’язки: • Здійснювати ефективний процес пошуку, підбору, найму та адаптації персоналу. • Здійснювати ефективне навчання та консультування співробітників щодо процесу управління ефективністю та індивідуального розвитку, компенсаційних процедур.  • Розробляти та впроваджувати ініціативи щодо посилення корпоративної культури та цінностей компанії. •  Здійснювати підготовку, аналіз і регулярне оновлення статистики / звітності (чисельність персоналу, статистика з пошуку та підбору, плинність кадрів тощо). • Здійснювати процес планування та контролю бюджету для відповідних функцій.   • Співпраця з іншими відділами компанії  • Супровід співробітника протягом усього часу роботи у компанії • Допомога співробітникам адаптуватись у колективі;  • Вирішення конфліктних ситуацій;   • Слідкувати за професійним розвитком фахівців, їх задоволеністю від роботи у компанії, мотивацією;  • Підтримка та розвиток корпоративної культури компанії. Вимоги:  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року  • Проактивне мислення, вміння працювати в динамічному середовищі, відмінні комунікативні здібності. • Вміння працювати в команді  • Відповідальність, професіоналізм та амбітність • Управлінські здібності та вміння швидко приймати рішення  Щоб відгукнутись - заповніть форму https://forms.gle/MnQA6JR8KNyHQxwdA

Київ
32500 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу

Компанія ATHLETICS — лідер на українському ринку товарів для спорту та активного відпочинку.Шукаємо в нашу командуМенеджера з персоналу.Що ми пропонуємо: Конкурентний рівень ЗП Фінансова стабільність — офіційне працевлаштування згідно КЗпП України з першого дня, відпустка (24 календарних дні), оплачувані лікарняні Графік роботи: 9:00 — 18:00, 5/2 Корпоративні знижки на товари мережі Колектив — найкращій: підтримуємо і допомагаємо один одному Можливість працювати віддалено Функціональні обов’язки: Пошук та підбір персоналу на ввірені магазини мережі (Київ та регіони) Супровід навчальних та адаптаційних програм Розробка та актуалізація навчальних матеріалів Участь в проектах Департаменту управління персоналом Мобільність: готовність до переміщень по Києву та відряджень до інших міст. Чекаємо на резюме!

Київ
Повна зайнятість