HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
HR-менеджер

Компанія Bex Auto шукає в свою команду відповідального та енергійного HR-менеджера з досвідом роботи від 1 року. Ми пропонуємо можливість приєднатися до дружнього колективу та розвиватися разом з нами.Вимоги: Вища освіта у сфері HR або психології; Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; Вміння працювати в команді; Висока комунікабельність та організаційні здібності. Обов’язки: Адаптація нових співробітників: Організація процесу введення в роботу, проведення ознайомчих тренінгів. Моніторинг внутрішнього клімату: Проведення опитувань, виявлення проблем в колективі та участь у вирішенні конфліктних ситуацій. Забезпечення корпоративної культури: Підтримка та розвиток корпоративних заходів, комунікацій і традицій. Аналіз ефективності персоналу: Оцінка результативності роботи співробітників, участь в процесах атестації та просування. Консультації та підтримка співробітників: Надання консультацій з питань трудового законодавства та внутрішніх процедур компанії. Ми пропонуємо: Конкурентоспроміжну заробітну плату та бонусну систему. Можливість навчання та професійного розвитку. Роботу в офісі, центр міста Одеси Якщо ви готові приєднатися до нашої команди і працювати у динамічному середовищі, надсилайте своє резюме!+380732554454 Вікторія

Одеса
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу

Компанія «Аттика» це мережа міні маркетів формату «магазин біля будинку», яка працює на ринку Харкова та області з 2000 року. Ми не стоїмо на місці, ми міняємось, автоматизуємось, запускаємо нові проєкти, відкидаємо нові торгові точки та нові формати.Наша місія — надати кожному покупцю доступ до широкого асортименту товарів у максимальній для нього близькості.У зв’язку з постійним розвитком мережі та відкриттям нових торгових точок запрошуємо до нашої команди МЕНЕДЖЕРА З ПЕРСОНАЛУ.Що ми пропонуємо: цікаві проекти та можливість постійного професійного розвитку; роботу в Компанії, що динамічно розвивається; повний соціальний пакет, та регулярний перегляд заробітної плати; комфортні умови праці, офіс у центрі міста, біля ст. метро «Центральний ринок»; графік роботи з понеділка по п’ятницю з 8−00 до 17−00; м`яке введення в посаду; навчання і професійне зростання; корпоративні заходи, подарунки на свята та інше. Які завдання ти вирішуватимеш: складання вакансій та розміщення на сайтах працевлаштування та в усіх джерелах пошуку персоналу; пошук і підбір персоналу для нових і діючих торгових точок та офісу; проведення первинних співбесід; аналіз результатів співбесід; моніторинг ринку праці; складання звітів по динаміці підбору; підготовка пакету документів для оформлення співробітників; супровід процесів адаптації. Що потрібне, щоб до нас приєднатись: досвід роботи в рекрутингу (бажано у торговій компанії); досвід закриття різнопланових вакансій (лінейний персонал, офісний персонал); знати і ефективно використовувати різні джерела пошуку кандидатів; вища освіта (бажано психологія); впевненно володіти ПК: Word, Exсel, 1С; досвід роботи з ip телефонією та CRM системами буде перевагою; проявляти активність та ініціативність в роботі; уміти швидко навчатися і вникати в нові процеси; здатність працювати в режимі багатозадачності; комунікабельність, аналітичне мислення, системність, відповідальність, емпатія. Якщо Вас зацікавила наша вакансія, надсилайте резюме .

Харків
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу

Всеукраїнська компанія, яка більше 25 років успішно функціонує та розвивається на ринку лакофарбових матеріалів, запрошує на вакантну посаду менеджера з персоналу.Нам потрібен:•   менеджер  з досвідом роботи від 1 року;•    вміє грамотно презентувати компанію  та працювати з великими обсягами інформації;•   психолога, що відчує  "нашу" людину або творчу особистість,  яка розумітиме наші потреби.Функціональні обов’язки:•          повний цикл підбору персоналу будь-яких рівнів;•          адаптація та  професійний розвиток персоналу; •          взаємодія з керівниками підрозділів щодо перспективи професійного росту кандидатів.Ми пропонуємо:графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00 (сб, нд-вихідний);офіційне оформлення згідно КЗпП України;оплачувані лікарняний та відпустка;офіційна з/п, двічі на місяць. Якщо Ви маєте успішний досвід процесів підбору, навчання, адаптації, мотивації та оцінки персоналу; вмієте знаходити висококласних фахівців, використовуючи різноманітні канали пошуку;завжди в курсі  змін та тенденцій ринку праці, тоді надсилайте Ваше резюме  або телефонуйте за номером:  , Наталя.

Київ
Повна зайнятість
Інспектор відділу кадрів у Жмеринку

Основні обов’язки: Ведення повного циклу кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення). Формування та ведення особових справ працівників. Ведення військового обліку. Підготовка та супровід штатного розпису, кадрових наказів та положень. Підготовка звітності для керівництва та державних органів (Держпраці, Пенсійного фонду тощо). Зберігання й облік особових справ працівників. Підготовка кадрової звітності для керівництва.Консультування співробітників щодо питань трудового законодавства та кадрової політики компанії. Вимоги до кандидатів: Вища освіта Досвід роботи від 2 років Глибокі та актуальні знання КЗпП України та інших нормативно-правових актів, що регулюють трудові відносини, кадрове діловодство та військовий облік Практичні навички ведення кадрового діловодства в повному обсязі Впевнене володіння офісними програмами (MS Office: Word, Excel, Outlook) Досвід роботи з обліковими програмами є обов’язковим. Особисті якості: Грамотність Відповідальність, уважність до деталей та організованість Вміння ефективно планувати свою роботу Стресостійкість. Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування Стабільну та конкурентну офіційну заробітну плату Робота в комфортабельному офісі з 08:00 до 17:00, з понеділка до п’ятниці Можливості для професійного розвитку.

Жмеринка, Жмеринська міська ОТГ, Вінницька область
20000 грн /місяць
Повна зайнятість
Начальник відділу кадрів

Компанія з якою співпрацюємо — лідер на ринку України з виробництва БПЛА, визнана найкращою у своїй галузі. Вони активно співпрацюють з оборонною сферою країни, роблячи значний вклад у наближення нашої перемоги. Приєднуючись до їхньої команди, Ви матимете можливість брати участь у створенні інноваційних виробів та допомагати нашим захисникам, працюючи в тилу.Зараз компанія в пошуку «Керівника відділу кадрів». Станьте частиною крутої команди і внесіть свій вклад у спільну справу!Основні обов’язки:Ведення документообігуФормування особових справ працівників та забезпечення їх зберіганняАдміністрування процесів планування, надання та облік відпустокВедення кадрового облікуФормування управлінської звітностіКонтроль ведення військового облікуНадання методичної допомоги керівникам структурних підрозділів з питань розроблення положень про підрозділи та посадових інструкцій працівниківПроведення оперативного контролю разом з керівниками підрозділів за роботою персоналу: табельний облік, дотримання трудової дисципліни (запізнення, відсутність без поважної причини, тощо)Очікування від кандидата:2 + роки релевантного досвіду роботи на аналогічній посаді з чисельністю 500 співробітниківЗнання трудового законодавства та нормативних актів з ведення кадрового облікуВпевнене володіння ПК (Word, Excel, 1C)Знання вимог до оформлення кадрових документівВища освітаУправлінський досвідДосвід роботи з Дія.City (буде плюсом)Компанія пропонує:Офіційне працевлаштування з 1 робочого дняОплачувані лікарняні Оплачувана відпустка (згідно КзПп 24 календарні дні)Юридичний супровід співробітників (з питань військового обліку)Прозора система кар'єрного зростання в середині компанії (вертикально та горизонтально)Професійна адаптація та підтримка до повного входження в професіюБезкоштовне корпоративне харчування (економія 5 000 грн/місяць)Обідня перерва — 1 година (для відновлення сил), облаштовані зони відпочинкуНаявність бомбосховищаМожливість бронюванняЗручна транспортна розв’язка, 10 хвилин від метроБезкоштовне профільне навчанняЗаробітна плата — стабільна виплата 2 рази в місяць. Чистими та офіційноЗручний графік роботи Пн-Пт з 08:00 -17:00 або з 9:00 -18:00Надсилайте своє резюме, та долучайтесь до нашої команди!Контакт Signal: Olha.96

Київ
78750 грн /місяць
Повна зайнятість