HR-спеціаліст
Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом
Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення
Hard skills
Автоматизація роботи HRу
Адаптація нового співробітника
Аналіз кадрових даних
Бренд роботодавця
Визначення портрету робітника
Відстеження життєвого циклу співробітника
Кроссекторальність HR спеціаліста
Особливості HR ролей
Оцінка досвіду співробітника
Робота з інструментами для HRу
Слідування корпоративній культурі
Типи HR ролей
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіRecruiter, HR Manager
Шукаємо в команду Recruiter, який допоможе знаходити талановитих спеціалістів у digital-сферу та формувати сильну команду разом із нами.Вашим основним фокусом буде пошук, залучення та найм висококваліфікованих спеціалістів для нашого проекту. Ви відіграватимете вирішальну роль у створенні та підтримці потужної мережі кандидатів для задоволення наших потреб у талантах. Ваш досвід в оцінці навичок, кваліфікації та культурної придатності кандидатів матиме вирішальне значення для забезпечення успішного працевлаштування.Що ми очікуємо від Вас: 1+ роки досвіду в рекрутингу; Досвід роботи у сфері digital marketing; Англійська мова на рівні Intermediate і вище буде +; Стратегічний пошук талантів; Знання технологій для пошуку x-ray, boolean search, чату GPT; Навички прийняття рішень та ведення переговорів; Багатозадачність, розстановка пріоритетів та ефективний тайм-менеджмент. Що ви будете робити: Шукатимете та визначатимете потенційних кандидатів, використовуючи різні канали; Проводити комплексні перевірки та співбесіди з кандидатами; Розвивати та управляти різноманітним кадровим резервом за допомогою нетворкінгу; Співпрацюватимете з менеджерами для розуміння потреб компанії та надання рішень з підбору персоналу; Розробляти та впроваджувати стратегії підбору персоналу для залучення талантів найвищого рівня; Надавати рекомендації та підтримку кандидатам протягом усього процесу підбору; Координувати та контролювати процес співбесіди, включаючи планування та переговори щодо пропозиції, адаптацію на робочому місці; Бути в курсі галузевих тенденцій та надавати цінну інформацію команді рекрутерів; Співпрацювати з колегами для вдосконалення процесів рекрутингу та кращих практик. Що ми пропонуємо: Віддалену роботу; Стабільні виплати в $, регулярний перегляд доходу; Оплачувану відпустку. Дружню атмосферу, турботу про комфорт фахівців; Можливість впроваджувати свої найсміливіші ідеї та підходи; Команду з експертизою у швидкозростаючій вертикалі. Надсилайте Ваше резюме, та приєднуйтесь до нашої команди 💥
HR-менеджер
Шукаємо у свою команду — HR менеджера! Вимоги: Досвід роботи у сфері HR (рекрутингу) від 1-го року; Знання каналів пошуку, методів відбору та оцінки кандидатів;Вільне володіння ПК (MS Office, Excel); Вміння працювати у режимі багатозадачності; Готовність до відряджень;Активність та стресcо-стійкість. Обов’язки: Розробка та впровадження системи адаптації персоналу; Розробка та впровадження системи оцінки персоналу; Складання картки розвитку співробітників; Контроль проходження новими працівниками випробувального терміну, ведення звітності про отримані результати;Розробка та постійне оновлювання функціонально-спеціалізованих тренінгів та контроль за їх дотриманням і проходженням кожним співробітником; Формування кадрового резерву; Ведення та розробка інструкцій та положень компананії;Участь у створенні корпоративної культури;Організація та проведення тімбілдінгів; Умови роботи: Графік роботи 5/2;Офіційне працевлаштування; Сучасний, комфортний офіс (район Куренівки);Можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; Якщо Ви високопрофесійний працівник та хочете стати частиною нашої команди, чекаємо на Ваші резюме! Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних компанією у рамках діючого законодавства України.
Менеджер з персоналу
Одне з найбільших в Україні автотранспортних підприємств, яке займається доставкою продуктів харчування, ТРАНС ЛОГІСТИК ПП, запрошує на роботу менеджера з персоналу. Основні обов’язки на цій посаді: Прийом та обробка заявок на підбір персоналу від замовників;пошук, підбір та адаптація персоналу;оцінка, навчання та розвиток персоналу;аналіз ринку праці, моніторинг;ведення кадрового діловодства. Побажання до досвіду і професійних навиків кандидатів: Вища освіта;досвід роботи на аналогічних посадах від 2-х років;досвід ефективного підбору персоналу різних рівнів;знання трудового законодавства України;досвід ведення кадрового діловодства;вміння працювати в режимі багатозадачності, відповідальність, уважність, комунікабельність. Графік роботи: 5/2 Пн.-Пт. 09:00 — 18:00. Робота в офісі. Місцезнаходження: лівий берег, р-н Золотих Ключів, склади АТБ. Компанія ГАРАНТУЄ офіційне працевлаштування з 1-го дня роботи, повний соціальний пакет, та своєчасну виплату заробітної плати. Чекаємо Ваше резюме із зазначенням Ваших очікувань щодо заробітної плати.
Рекрутер, менеджер з персоналу
JobHunt — українська рекрутингова агенція, яка займається пошуком та підбором кандидатів. Працюємо на основного замовника — компанію, яка створює інноваційні системи для зміцнення обороноздатності та захисту національних інтересів держави.У зв’язку з відкриттям нового філіалу в м. Львів набираємо рекрутерів в команду.Ми дійсно віримо в те, що професійним рекрутером можна стати не за допомогою освіти та курсів, а завдяки бажанню працювати та розвиватись в цій сфері. Саме тому розглядаємо кандидатів без досвіду в рекрутингу.Компанія пропонує: Бронювання та юридичний супровід щодо питань військового обліку; Робота у стабільній, великій компанії з можливістю професійного розвитку; Гарантована виплата заробітної плати, без затримок. Випробувальний термін — 35 000 грн., основний термін — 54 000 грн.; Офіційне працевлаштування з 1 робочого дня та всі плюси відповідно до КзПп (оплачувані лікарняні та відпустки); Гарантована обідня перерва (година часу) для відновлення сил; Сучасний офіс з генератором та безперебійним інтернетом; Кожен працівник у період випробувального терміну матиме наставника, який допоможе адаптуватися до роботи та здобути необхідні навички. Зручний графік роботи в офісі з 9:00 до 18:00 (пн — пт). Віддаленний формат роботи не передбачений. Наш ідеальний кандидат: Максимально комунікабельний, має широкий кругозір, активний та гнучкий; Здатний самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність; Має бажання розвиватись саме в сфері рекрутингу; Здатний ефективно працювати в умовах великого обсягу завдань та строкового тиску. Функціональні обов’язки: Проведення пошуку, відбору та найму кандидатів для вакансій різних рівнів та напрямків (технічні вакансії, адміністративні, лінійний персонал); Проведення телефонних та онлайн-співбесід, аналіз резюме та оцінка потенційних кандидатів; Використання альтернативних джерел пошуку персоналу, творчого підходу до пошуку кандидатів. Надсилаючи нам своє резюме, Ви автоматично даєте згоду на обробку своїх персональних даних, згідно з чинним законодавством України.
Фахівець з кадрового адміністрування, військового обліку
Компанія «Бойові Птахи України» — провідний український розробник і виробник безпілотних літальних апаратів та комплектуючих для Сил Оборони — оголошує конкурс на посаду Фахівця з кадрового адміністрування та військового обліку.Знання та навички: 2+ роки досвіду в кадровому адмініструванні; Знання трудового законодавства України; Знання нормативної бази та законодавства щодо військового обліку, мобілізації; Досвід ведення військового обліку; Досвід ведення кадрової документації, складання звітності; Досвід взаємодії з ТЦК та СП (листування, звітність, щорічні звірки); Вміння ефективно комунікувати та надавати консультації співробітникам. Основні обов’язки: Повний цикл кадрового діловодства: прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, відрядження; Організація та ведення військового обліку (призовники, військовозобов'язані, резервісти); Ведення персональних облікових списків; Підготовка повідомлень до ТЦК та СП про зміни в кадровому складі; Річне планування роботи з військового обліку; Звірка даних з ТЦК та СП; Перевірка наявності військово-облікових документів при прийомі на роботу; Ознайомлення працівників з правилами військового обліку; Підготовка документів для бронювання працівників; Підготовка звітності по бронюванню; Надання відповідей на запити ТЦК та СП. Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування та дотримання трудового законодавства; Своєчасну оплату праці (зарплата визначається за результатами співбесіди); Комфортне робоче середовище з графіком Пн-Пт, 9:00—18:00; Проходження поліграфу — обов’язкова умова працевлаштування; Бронювання від мобілізації (за наявності актуальних військово-облікових документів). Надсилаючи резюме, Ви погоджуєтесь на обробку персональних даних відповідно до законодавства України.