HR-спеціаліст
Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом
Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення
Hard skills
Автоматизація роботи HRу
Адаптація нового співробітника
Аналіз кадрових даних
Бренд роботодавця
Визначення портрету робітника
Відстеження життєвого циклу співробітника
Кроссекторальність HR спеціаліста
Особливості HR ролей
Оцінка досвіду співробітника
Робота з інструментами для HRу
Слідування корпоративній культурі
Типи HR ролей
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
HR-спеціаліст
HR-спеціаліст
Експерти:
Анастасія Хижняк
Вакансії
Дивитись всіHR-менеджер (ринок США)
Про нас Ми, компанія International Truck Logistics, що швидко зростає та працює у сфері транспортних перевезень в США, запрошуємо до нашої команди HR-менеджера. Якщо ви відповідальні, організовані, комунікабельні та маєте хороший рівень англійської, ми хочемо познайомитися з вами! Попередній досвід у цій сфері не є обов’язковим — ми вас навчимо всьому необхідному. Чим потрібно буде займатися: Шукати нових кандидатів на ринку США; Проводити співбесіди, обробляти документи та залучати кандидатів до роботи в нашій команді; Долучатися до розв’язання проблем, що виникають під час перевезення вантажів. Кого ми шукаємо: Людину зі знанням англійської мови на рівні Intermediate і вище; З навичками роботи з ПК, Microsoft Excel та Gmail; Спеціаліста, який вміє працювати з багатьма задачами та швидко приймати рішення; Комунікабельного та стресостійкого співробітника. Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату з бонусами, які залежать від результатів роботи; Щоденну практику англійської з носіями мови; Можливості професійного розвитку; Оплачуване навчання та стажування; Умови роботи: Робота в офісі з понеділка по п’ятницю з 15:00 до 23:00; Після 23:00 компанія забезпечує розвезення на таксі додому, де робочий день продовжується до 01:00; Крім цього, є 1 година для обідньої перерви. Приєднуйтесь до нас! З нетерпінням чекаємо на ваше резюме.З повагою, ваші майбутні колеги з International Truck Logistics.
Менеджер з персоналу
ТОВ «АВТО-КОМФОРТ» — успішна, системна дистрибьюторська компанія, працююча 20 років на ринку авто-мастил, охолоджуючих рідин, авто-хімії, фільтрів, АКБ и авто-аксесуарів. Ми з’являемося офіційними представниками та ексклюзивними імпортерами на Україну багатьох відомих торгових марок, таких як «Dynamax», «LUBEX»,«Elf», «Mannol», «Bardahl», «Chempioil» та багатьох інших.Детальніше про компанію на нашому офіційному сайті: https://auto-comfort.com.ua/Запрошуємо до співпраці: менеджера з персоналуВимоги: Профільна вища або базова вища освіта. Знання основ кадрового документообігу та трудового законодавства. Досвід роботи у HR сегменті чи рекрутингу від 1 року. Впевнений користувач ПК (1С, Біткікс24). Активна життєва позиція. Навички роботи в режимі багатозадачності. Ініціативність для вирішення робочих питань та нестандартних ситуацій. Обов’язки: Складання опису вакансій; розміщення і редагування вакансій на сайтах пошуку роботи; пошук, обробка і аналіз резюме кандидатів; проведення телефонних та особистих інтерв'ю; проведення заходів по адаптації і утримання співробітників в компанії; адміністрування кадрових процесів, ведення кадрового документообігу: (прийом, звільнення, переміщення, відпустки, лікарняні, табелі) участь у розробці та впровадженні заходів для підвищення ефективності роботи персоналу. Умови: Можливий гібридний формат роботи (4/1). П’ятиденний робочий тиждень з 8−30 до 17.00 Компенсація витрат на мобільний зв’язок Можливість кар‘єрного росту. Лояльне керівництво. Розвиток, як у професійній сфері, так і особистісних якостей, тренінги, навчання в компанії. Якщо відповідаєте заявленим вимогам і впевнені, що зможете ефективно виконувати посадові обов’язки, то будемо раді Вас бачити в нашій команді професіоналів!Відгуки на вакансію надсилайте, будь ласка, у вигляді резюме з фото та вказівкою очікувань з з/п.
Менеджер з персоналу
«ЛОГОС» — це активна, дружна команда, об'єднана бажанням зробити цей світ кращим, а людей — більш здібними. Наша мета — надавати якісне навчання, допомагати дітям і дорослим отримувати потрібні їм знання і досягати своїх цілей у житті.Ми у цифрах:Нам майже 30 років;В нашій компанії працює понад 250 співробітників;Наші філії розташовані в 3 регіонах України: Дніпро, Київ та Одеса.Працюючи у нашій компанії, всі співробітники розкривають власний потенціал та розвиваються як особистості.Запрошуємо до своєї команди менеджера з персоналу.Що ми пропонуємо:умови для особистого і професійного зростання;цікаві та різноманітні завдання та проекти;стабільний дохід (ставка + бонус);роботу в дружній команді активних, амбітних та чудових людей;затишний, комфортний офіс ;графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень з 9.00 до 18.00.Основні обов’язки:підбір персоналу;адаптація нових співробітників;ведення внутрішньої звітності.Саме з HR-менеджера починається наша компанія.Чекаємо на активну та комунікабельну людину, яка допоможе іншим знайти роботу їхньої мрії.Наш сайт — https://apslogos.com/Ми в Фейсбуці — https://www.facebook.com/apslogos/Ми в Інстаграмі — https://www.instagram.com/hr.logos/Надсилайте швидше нам своє резюме, пишіть у Viber чи телефонуйте за номером: .
Інспектор з кадрів
Мережа медичних офтальмологічних центрів «Новий зір» запрошує до співпраці кандидатів на посаду Інспектор з кадрів. Вимоги: Вища освітаДосвід роботи від 1 рокуЗнання основ діловодства, в тому числі кадровогоВпевнений користувач ПК, ЗУП, MS Office, ExcelГрамотна усна та письмова мова Особові якості: уважність до деталей, відповідальність, порядність, комунікабельність, емпатійність, вміння працювати в команді, дисциплінованість, прагнення до професійного росту Обов’язки: ведення діловодства підприємства (накази, розпорядження, повідомлення пов’язані з: основною діяльністю, адміністративно-господарською діяльністю, медичною діяльністю)ведення кадрового діловодства (ведення табелів обліку робочого часу, штатного розпису, прийняття, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, формування особових справ, оформлення лікарняних співробітників, протоколів засідання комісії з соціального страхування)організація відряджень співробітників (замовлення квитків, бронювання готелів, документальне оформлення)участь в організації корпоративних заходівзабезпечення життєдіяльності офісуприйом та розподілення вхідних дзвінків, пошти підготування листів, відправка пошти. Умови праці: Графік роботи з 9:00 до 18:00, пн-птСоціальний пакет згідно КЗпПЗручне розташування, комфортне робоче місцеКорпоративна програма лояльностіБезкоштовне внутрішнє навчанняКоманда мрії! Надсилайте свої резюме за допомогою кнопки «Відгукнутися» або на нашу електронну адресу Будемо раді бачити Вас у нашій команді!
Менеджер з персоналу, рекрутер
City Work — кадрове агенство з підбору персоналу. На ринку праці понад 5-ти років. Компанія з дорослими амбіціями, перевіреними роботодавцями та працею на будь-який смак у Польщі, Литві, Нідерландах, Німеччині, Англії та ін. країнах.Ми розширюємо нашу команду та шукаємо рекрутерів (дистанційна праця) та в офісіОбов'язки:- Пошук та підбір кандидатів на вакантні місця;- Консультація кандидатів, проведення співбесід;- Відповіді на телефонні дзвінки;- Збір і актуалізація інформації про поточні відкриті посади;- Забезпечення достатньої кількості співробітників для закриття місць;- Супроводжувати своїх кандидатів та тримати з ними зв'язок;- Створювати звіти по кандидатах та упорядковувати їх;- Створювати та публікувати вакансії на сайтах по пошуку роботи;- Поширювати рекламу у соцмережах Facebook. Instagram. telegram. viber;- Вести TikTok робочу сторінку.Умови роботи:- Зарплата: Дохід у розмірі ставки + бонуси - Графік роботи: Пн-Пт з 09:00— 18:00Вимоги від кандидата: - Вільне володіння українською мовою;- Комунікабельність;- Стресостійкість;- Навички роботи за ПК;- Готовність розвиватися та бажання працювати на результат;- Вміння правильно подавати інформацію;- Приймаємо на роботу без досвіду роботи, але з бажанням вчитися.Додатково: Робота в молодому та дружньому колективі. Зателефонуємо особисто всім хто зацікавив нас та найбільше нам підходить!Залишайте свої резюме.Якщо цікавить праця тільки дистанційно: пишіть на вайбер кодове слово "дистанційна робота".

