HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
HR-менеджер (ринок США)

Про нас Ми, компанія International Truck Logistics, що швидко зростає та працює у сфері транспортних перевезень в США, запрошуємо до нашої команди HR-менеджера. Якщо ви відповідальні, організовані, комунікабельні та маєте хороший рівень англійської, ми хочемо познайомитися з вами! Попередній досвід у цій сфері не є обов’язковим — ми вас навчимо всьому необхідному. Чим потрібно буде займатися: Шукати нових кандидатів на ринку США; Проводити співбесіди, обробляти документи та залучати кандидатів до роботи в нашій команді; Долучатися до розв’язання проблем, що виникають під час перевезення вантажів. Кого ми шукаємо: Людину зі знанням англійської мови на рівні Intermediate і вище; З навичками роботи з ПК, Microsoft Excel та Gmail; Спеціаліста, який вміє працювати з багатьма задачами та швидко приймати рішення; Комунікабельного та стресостійкого співробітника. Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату з бонусами, які залежать від результатів роботи; Щоденну практику англійської з носіями мови; Можливості професійного розвитку; Оплачуване навчання та стажування; Умови роботи: Робота в офісі з понеділка по п’ятницю з 15:00 до 23:00; Після 23:00 компанія забезпечує розвезення на таксі додому, де робочий день продовжується до 01:00; Крім цього, є 1 година для обідньої перерви. Приєднуйтесь до нас! З нетерпінням чекаємо на ваше резюме.З повагою, ваші майбутні колеги з International Truck Logistics.

Київ
33000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу

ТОВ «АВТО-КОМФОРТ» — успішна, системна дистрибьюторська компанія, працююча 20 років на ринку авто-мастил, охолоджуючих рідин, авто-хімії, фільтрів, АКБ и авто-аксесуарів. Ми з’являемося офіційними представниками та ексклюзивними імпортерами на Україну багатьох відомих торгових марок, таких як «Dynamax», «LUBEX»,«Elf», «Mannol», «Bardahl», «Chempioil» та багатьох інших.Детальніше про компанію на нашому офіційному сайті: https://auto-comfort.com.ua/Запрошуємо до співпраці: менеджера з персоналуВимоги: Профільна вища або базова вища освіта. Знання основ кадрового документообігу та трудового законодавства. Досвід роботи у HR сегменті чи рекрутингу від 1 року. Впевнений користувач ПК (1С, Біткікс24). Активна життєва позиція. Навички роботи в режимі багатозадачності. Ініціативність для вирішення робочих питань та нестандартних ситуацій. Обов’язки: Складання опису вакансій; розміщення і редагування вакансій на сайтах пошуку роботи; пошук, обробка і аналіз резюме кандидатів; проведення телефонних та особистих інтерв'ю; проведення заходів по адаптації і утримання співробітників в компанії; адміністрування кадрових процесів, ведення кадрового документообігу: (прийом, звільнення, переміщення, відпустки, лікарняні, табелі) участь у розробці та впровадженні заходів для підвищення ефективності роботи персоналу. Умови: Можливий гібридний формат роботи (4/1). П’ятиденний робочий тиждень з 8−30 до 17.00 Компенсація витрат на мобільний зв’язок Можливість кар‘єрного росту. Лояльне керівництво. Розвиток, як у професійній сфері, так і особистісних якостей, тренінги, навчання в компанії. Якщо відповідаєте заявленим вимогам і впевнені, що зможете ефективно виконувати посадові обов’язки, то будемо раді Вас бачити в нашій команді професіоналів!Відгуки на вакансію надсилайте, будь ласка, у вигляді резюме з фото та вказівкою очікувань з з/п.

Дніпро
28000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу

«ЛОГОС» — це активна, дружна команда, об'єднана бажанням зробити цей світ кращим, а людей — більш здібними. Наша мета — надавати якісне навчання, допомагати дітям і дорослим отримувати потрібні їм знання і досягати своїх цілей у житті.Ми у цифрах:Нам майже 30 років;В нашій компанії працює понад 250 співробітників;Наші філії розташовані в 3 регіонах України: Дніпро, Київ та Одеса.Працюючи у нашій компанії, всі співробітники розкривають власний потенціал та розвиваються як особистості.Запрошуємо до своєї команди менеджера з персоналу.Що ми пропонуємо:умови для особистого і професійного зростання;цікаві та різноманітні завдання та проекти;стабільний дохід (ставка + бонус);роботу в дружній команді активних, амбітних та чудових людей;затишний, комфортний офіс ;графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень з 9.00 до 18.00.Основні обов’язки:підбір персоналу;адаптація нових співробітників;ведення внутрішньої звітності.Саме з HR-менеджера починається наша компанія.Чекаємо на активну та комунікабельну людину, яка допоможе іншим знайти роботу їхньої мрії.Наш сайт —    https://apslogos.com/Ми в Фейсбуці —    https://www.facebook.com/apslogos/Ми в Інстаграмі —    https://www.instagram.com/hr.logos/Надсилайте швидше нам своє резюме, пишіть у Viber чи телефонуйте за номером:    .

Дніпро
17500 грн /місяць
Повна зайнятість
Інспектор з кадрів

Мережа медичних офтальмологічних центрів «Новий зір» запрошує до співпраці кандидатів на посаду Інспектор з кадрів. Вимоги: Вища освітаДосвід роботи від 1 рокуЗнання основ діловодства, в тому числі кадровогоВпевнений користувач ПК, ЗУП, MS Office, ExcelГрамотна усна та письмова мова Особові якості: уважність до деталей, відповідальність, порядність, комунікабельність, емпатійність, вміння працювати в команді, дисциплінованість, прагнення до професійного росту Обов’язки: ведення діловодства підприємства (накази, розпорядження, повідомлення пов’язані з: основною діяльністю, адміністративно-господарською діяльністю, медичною діяльністю)ведення кадрового діловодства (ведення табелів обліку робочого часу, штатного розпису, прийняття, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, формування особових справ, оформлення лікарняних співробітників, протоколів засідання комісії з соціального страхування)організація відряджень співробітників (замовлення квитків, бронювання готелів, документальне оформлення)участь в організації корпоративних заходівзабезпечення життєдіяльності офісуприйом та розподілення вхідних дзвінків, пошти підготування листів, відправка пошти. Умови праці: Графік роботи з 9:00 до 18:00, пн-птСоціальний пакет згідно КЗпПЗручне розташування, комфортне робоче місцеКорпоративна програма лояльностіБезкоштовне внутрішнє навчанняКоманда мрії! Надсилайте свої резюме за допомогою кнопки «Відгукнутися» або на нашу електронну адресу Будемо раді бачити Вас у нашій команді!

Харків
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу, рекрутер

City Work — кадрове агенство з підбору персоналу. На ринку праці понад 5-ти років. Компанія з дорослими амбіціями, перевіреними роботодавцями та працею на будь-який смак у Польщі, Литві, Нідерландах, Німеччині, Англії та ін. країнах.Ми розширюємо нашу команду та шукаємо рекрутерів  (дистанційна праця) та в офісіОбов'язки:- Пошук та підбір кандидатів на вакантні місця;- Консультація кандидатів, проведення співбесід;- Відповіді на телефонні дзвінки;- Збір і актуалізація інформації про поточні відкриті посади;- Забезпечення достатньої кількості співробітників для закриття місць;- Супроводжувати своїх кандидатів та тримати з ними зв'язок;- Створювати звіти по кандидатах та упорядковувати їх;- Створювати та публікувати вакансії на сайтах по пошуку роботи;- Поширювати рекламу у соцмережах Facebook. Instagram. telegram. viber;- Вести TikTok робочу сторінку.Умови роботи:- Зарплата: Дохід у розмірі ставки + бонуси - Графік роботи: Пн-Пт з 09:00— 18:00Вимоги від кандидата: - Вільне володіння українською мовою;- Комунікабельність;- Стресостійкість;- Навички роботи за ПК;- Готовність розвиватися та бажання працювати на результат;- Вміння правильно подавати інформацію;- Приймаємо на роботу без досвіду роботи, але з бажанням вчитися.Додатково: Робота в молодому та дружньому колективі. Зателефонуємо особисто всім хто зацікавив нас та найбільше нам підходить!Залишайте свої резюме.Якщо цікавить праця тільки дистанційно: пишіть на вайбер кодове слово "дистанційна робота".

Віддалено
Вінниця
13500 грн /місяць
Повна зайнятість