HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Інспектор з кадрів

Вимоги: Вища освіта, середня спеціальна, впевнений користувач ПК (ПФУ, Excel, Word, Облік медичних кадрів України); Здатнісь працювати з великим обсягом інформації; Знання ділової української мови; Організованість, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність, здатність швидко навчатися, готовність навчатися та здобувати нові вміння та навички; Умови роботи: Офіційне працевлаштування; Графік роботи: з 8:00 до 16:42, пятиденний робочий тиждень; Повний соц.пакет (оплачувані лікарняні та щорічна оплачувана відпустка 31 календарний день); Обов’язки: Робота в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) (реєстрування співробітників, звільнення та внесення змін данних працівників відповідно до документації); Оформлення працівникам реєстраційниї карт; Організація кадрового діловодства, забезпечення вкдення обліку працівників.

Київ
22000 грн /місяць
Повна зайнятість
HR-менеджер, помічник керівника

«Жадор» мережа магазинів одягу з Франції та Італії, 20 років елегантно одягає жінок. Запрошуємо на роботу активного та позитивного hr-менеджера. Працюючи з нами Ви отримуєте: Зручний графік: 9:00 — 18:00, робота в офісі;Багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;Крутий, молодий, позитивний, дружній колектив;Роботу в комфортному офісі;Сучасна техніка для роботи; Ти вирішуватимеш такі завдання і працюватимеш у таких напрямках: HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід;Напрямок аналітики: робота з офісною документацією та таблицями;Виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам;Підтримання життєдіяльності офісу. Що ми очікуємо від тебе та буде круто, якщо є: Досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід);У тебе є досвід роботи помічником/асистентом директора;Гнучкість та адаптивність до нових впроваджень;Володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність;Вміння працювати у команді, маєш харизму та володієш комунікативними навичками. Відправляй своє резюме або телефонуй прямо зараз, якщо ти активна, цілеспрямована людина, яка прагнете професійного зростання та розвитку у кар'єрі! Ольга Павлівна 0639508168

Львів
17500 грн /місяць
Повна зайнятість
HR спеціаліст

До обов'язків входить:- проведення співбесіди;- оцінка кандидата;- підтвердження кандидата з керівництвом;- адаптація співробітників;- успішне закриття вакансій.Ми шукаємо людину яка має такі якості як:- відповідальність;- вміння комунікувати з людьми;- вміння управляти персоналом;- має нові ідеї і бажання реалізації їх

Полтава
38500 грн /місяць
Повна зайнятість
Начальник відділу кадрів

№ вакансії: 02692401030006 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: начальник відділу кадрів М.Київ, ПечерськийОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:Очолювати роботу із забезпечення академії працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, сьратегією та профілем академії, формувати і вести банк даних про кількісний і якісний склад кадрів; вирішувати питання найму, звільнення, переведення працівникі, організовувати своєчасн оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з труд законодавством, положенням, інструкціями і наказами ректора академіїКонтактний телефон Центрального управління КМЦЗ (067)5207453Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Фаховий молодший бакалаврз досвідом роботи Особистісні компетенції:дисциплінованістьПрофесійні компетенції:Знання трудового законодавства, положень та інструкцій

Київ
15000 грн /місяць
Повна зайнятість
Інспектор відділу кадрів

«Служба охорони «ДЖЕБ» з 2011 року динамічно розвивається на ринку охоронних послуг в Україні. Ми надаємо весь спектр охоронних послуг в галузі безпеки для приватних осіб, бізнесу та бюджетних установ.Наш сайт за посиланням https://www.djeb.com.uaЗараз наша команда у пошуках інспектора відділу кадрів.Вимоги: Досвід роботи від 2 років. Знання законодавства про працю. Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1С: Бухгалтерія 8.3, BAS). Грамотна письмова й усна мова, комунікабельність, стресостійкість. Основні завдання: Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників . Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю. Ведення табелів обліку робочого часу. Повний цикл найму персоналу (від телефонного інтерв'ю до проведення співбесіди). Ми пропонуємо: Заробітну плату, яка залежить від досвіду та обговорюється індивідуально з кандидатом на співбесіді. Зручний графік: пн-чт 9:00—17:00, пт 9:00−16:00. Комфортні умови праці, з офісом у центрі міста. Можливості розвитку й навчання. Чекаємо на Ваше резюме із зазначенням бажаного рівня ЗП.

Дніпро
Повна зайнятість