HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Recruiter, HR Manager

Шукаємо в команду Recruiter, який допоможе знаходити талановитих спеціалістів у digital-сферу та формувати сильну команду разом із нами.Вашим основним фокусом буде пошук, залучення та найм висококваліфікованих спеціалістів для нашого проекту. Ви відіграватимете вирішальну роль у створенні та підтримці потужної мережі кандидатів для задоволення наших потреб у талантах. Ваш досвід в оцінці навичок, кваліфікації та культурної придатності кандидатів матиме вирішальне значення для забезпечення успішного працевлаштування.Що ми очікуємо від Вас: 1+ роки досвіду в рекрутингу; Досвід роботи у сфері digital marketing; Англійська мова на рівні Intermediate і вище буде +; Стратегічний пошук талантів; Знання технологій для пошуку x-ray, boolean search, чату GPT; Навички прийняття рішень та ведення переговорів; Багатозадачність, розстановка пріоритетів та ефективний тайм-менеджмент. Що ви будете робити: Шукатимете та визначатимете потенційних кандидатів, використовуючи різні канали; Проводити комплексні перевірки та співбесіди з кандидатами; Розвивати та управляти різноманітним кадровим резервом за допомогою нетворкінгу; Співпрацюватимете з менеджерами для розуміння потреб компанії та надання рішень з підбору персоналу; Розробляти та впроваджувати стратегії підбору персоналу для залучення талантів найвищого рівня; Надавати рекомендації та підтримку кандидатам протягом усього процесу підбору; Координувати та контролювати процес співбесіди, включаючи планування та переговори щодо пропозиції, адаптацію на робочому місці; Бути в курсі галузевих тенденцій та надавати цінну інформацію команді рекрутерів; Співпрацювати з колегами для вдосконалення процесів рекрутингу та кращих практик. Що ми пропонуємо: Віддалену роботу; Стабільні виплати в $, регулярний перегляд доходу; Оплачувану відпустку. Дружню атмосферу, турботу про комфорт фахівців; Можливість впроваджувати свої найсміливіші ідеї та підходи; Команду з експертизою у швидкозростаючій вертикалі. Надсилайте Ваше резюме, та приєднуйтесь до нашої команди 💥

Віддалено
Повна зайнятість
HR-менеджер

Шукаємо у свою команду — HR менеджера! Вимоги: Досвід роботи у сфері HR (рекрутингу) від 1-го року; Знання каналів пошуку, методів відбору та оцінки кандидатів;Вільне володіння ПК (MS Office, Excel); Вміння працювати у режимі багатозадачності; Готовність до відряджень;Активність та стресcо-стійкість.  Обов’язки:  Розробка та впровадження системи адаптації персоналу; Розробка та впровадження системи оцінки персоналу; Складання картки розвитку співробітників; Контроль проходження новими працівниками випробувального терміну, ведення звітності про отримані результати;Розробка та постійне оновлювання функціонально-спеціалізованих тренінгів та контроль за їх дотриманням і проходженням кожним співробітником; Формування кадрового резерву; Ведення та розробка інструкцій та положень компананії;Участь у створенні корпоративної культури;Організація та проведення тімбілдінгів; Умови роботи:  Графік роботи 5/2;Офіційне працевлаштування; Сучасний, комфортний офіс (район Куренівки);Можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;  Якщо Ви високопрофесійний працівник та хочете стати частиною нашої команди, чекаємо на Ваші резюме! Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних компанією у рамках діючого законодавства України.

Київ
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу

Одне з найбільших в Україні автотранспортних підприємств, яке займається доставкою продуктів харчування, ТРАНС ЛОГІСТИК ПП, запрошує на роботу менеджера з персоналу.  Основні обов’язки на цій посаді: Прийом та обробка заявок на підбір персоналу від замовників;пошук, підбір та адаптація персоналу;оцінка, навчання та розвиток персоналу;аналіз ринку праці, моніторинг;ведення кадрового діловодства. Побажання до досвіду і професійних навиків кандидатів:  Вища освіта;досвід роботи на аналогічних посадах від 2-х років;досвід ефективного підбору персоналу різних рівнів;знання трудового законодавства України;досвід ведення кадрового діловодства;вміння працювати в режимі багатозадачності, відповідальність, уважність, комунікабельність. Графік роботи: 5/2 Пн.-Пт. 09:00 — 18:00. Робота в офісі.  Місцезнаходження: лівий берег, р-н Золотих Ключів, склади АТБ. Компанія ГАРАНТУЄ офіційне працевлаштування з 1-го дня роботи, повний соціальний пакет, та своєчасну виплату заробітної плати.  Чекаємо Ваше резюме із зазначенням Ваших очікувань щодо заробітної плати. 

Дніпро
Повна зайнятість
Рекрутер, менеджер з персоналу

JobHunt — українська рекрутингова агенція, яка займається пошуком та підбором кандидатів. Працюємо на основного замовника — компанію, яка створює інноваційні системи для зміцнення обороноздатності та захисту національних інтересів держави.У зв’язку з відкриттям нового філіалу в м. Львів набираємо рекрутерів в команду.Ми дійсно віримо в те, що професійним рекрутером можна стати не за допомогою освіти та курсів, а завдяки бажанню працювати та розвиватись в цій сфері. Саме тому розглядаємо кандидатів без досвіду в рекрутингу.Компанія пропонує: Бронювання та юридичний супровід щодо питань військового обліку; ⁠ Робота у стабільній, великій компанії з можливістю професійного розвитку; ⁠ ⁠Гарантована виплата заробітної плати, без затримок. Випробувальний термін — 35 000 грн., основний термін — 54 000 грн.; ⁠ ⁠Офіційне працевлаштування з 1 робочого дня та всі плюси відповідно до КзПп (оплачувані лікарняні та відпустки); ⁠ ⁠Гарантована обідня перерва (година часу) для відновлення сил; ⁠ ⁠Сучасний офіс з генератором та безперебійним інтернетом; Кожен працівник у період випробувального терміну матиме наставника, який допоможе адаптуватися до роботи та здобути необхідні навички. Зручний графік роботи в офісі з 9:00 до 18:00 (пн — пт). Віддаленний формат роботи не передбачений. Наш ідеальний кандидат: Максимально комунікабельний, має широкий кругозір, активний та гнучкий; Здатний самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність; Має бажання розвиватись саме в сфері рекрутингу; Здатний ефективно працювати в умовах великого обсягу завдань та строкового тиску. Функціональні обов’язки: Проведення пошуку, відбору та найму кандидатів для вакансій різних рівнів та напрямків (технічні вакансії, адміністративні, лінійний персонал); Проведення телефонних та онлайн-співбесід, аналіз резюме та оцінка потенційних кандидатів; Використання альтернативних джерел пошуку персоналу, творчого підходу до пошуку кандидатів. Надсилаючи нам своє резюме, Ви автоматично даєте згоду на обробку своїх персональних даних, згідно з чинним законодавством України.

Львів
35000 грн /місяць
Повна зайнятість
Фахівець з кадрового адміністрування, військового обліку

Компанія «Бойові Птахи України» — провідний український розробник і виробник безпілотних літальних апаратів та комплектуючих для Сил Оборони — оголошує конкурс на посаду Фахівця з кадрового адміністрування та військового обліку.Знання та навички: 2+ роки досвіду в кадровому адмініструванні; Знання трудового законодавства України; Знання нормативної бази та законодавства щодо військового обліку, мобілізації; Досвід ведення військового обліку; Досвід ведення кадрової документації, складання звітності; Досвід взаємодії з ТЦК та СП (листування, звітність, щорічні звірки); Вміння ефективно комунікувати та надавати консультації співробітникам. Основні обов’язки: Повний цикл кадрового діловодства: прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, відрядження; Організація та ведення військового обліку (призовники, військовозобов'язані, резервісти); Ведення персональних облікових списків; Підготовка повідомлень до ТЦК та СП про зміни в кадровому складі; Річне планування роботи з військового обліку; Звірка даних з ТЦК та СП; Перевірка наявності військово-облікових документів при прийомі на роботу; Ознайомлення працівників з правилами військового обліку; Підготовка документів для бронювання працівників; Підготовка звітності по бронюванню; Надання відповідей на запити ТЦК та СП. Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування та дотримання трудового законодавства; Своєчасну оплату праці (зарплата визначається за результатами співбесіди); Комфортне робоче середовище з графіком Пн-Пт, 9:00—18:00; Проходження поліграфу — обов’язкова умова працевлаштування; Бронювання від мобілізації (за наявності актуальних військово-облікових документів). Надсилаючи резюме, Ви погоджуєтесь на обробку персональних даних відповідно до законодавства України.

Київ
Повна зайнятість