HR-спеціаліст
Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом
Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення
Hard skills
Автоматизація роботи HRу
Адаптація нового співробітника
Аналіз кадрових даних
Бренд роботодавця
Визначення портрету робітника
Відстеження життєвого циклу співробітника
Кроссекторальність HR спеціаліста
Особливості HR ролей
Оцінка досвіду співробітника
Робота з інструментами для HRу
Слідування корпоративній культурі
Типи HR ролей
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
HR-спеціаліст
HR-спеціаліст
Експерти:
Анастасія Хижняк
Вакансії
Дивитись всіІнспектор з кадрів
Вимоги: Вища освіта, середня спеціальна, впевнений користувач ПК (ПФУ, Excel, Word, Облік медичних кадрів України); Здатнісь працювати з великим обсягом інформації; Знання ділової української мови; Організованість, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність, здатність швидко навчатися, готовність навчатися та здобувати нові вміння та навички; Умови роботи: Офіційне працевлаштування; Графік роботи: з 8:00 до 16:42, пятиденний робочий тиждень; Повний соц.пакет (оплачувані лікарняні та щорічна оплачувана відпустка 31 календарний день); Обов’язки: Робота в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) (реєстрування співробітників, звільнення та внесення змін данних працівників відповідно до документації); Оформлення працівникам реєстраційниї карт; Організація кадрового діловодства, забезпечення вкдення обліку працівників.
HR-менеджер, помічник керівника
«Жадор» мережа магазинів одягу з Франції та Італії, 20 років елегантно одягає жінок. Запрошуємо на роботу активного та позитивного hr-менеджера. Працюючи з нами Ви отримуєте: Зручний графік: 9:00 — 18:00, робота в офісі;Багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;Крутий, молодий, позитивний, дружній колектив;Роботу в комфортному офісі;Сучасна техніка для роботи; Ти вирішуватимеш такі завдання і працюватимеш у таких напрямках: HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід;Напрямок аналітики: робота з офісною документацією та таблицями;Виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам;Підтримання життєдіяльності офісу. Що ми очікуємо від тебе та буде круто, якщо є: Досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід);У тебе є досвід роботи помічником/асистентом директора;Гнучкість та адаптивність до нових впроваджень;Володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність;Вміння працювати у команді, маєш харизму та володієш комунікативними навичками. Відправляй своє резюме або телефонуй прямо зараз, якщо ти активна, цілеспрямована людина, яка прагнете професійного зростання та розвитку у кар'єрі! Ольга Павлівна 0639508168
HR спеціаліст
До обов'язків входить:- проведення співбесіди;- оцінка кандидата;- підтвердження кандидата з керівництвом;- адаптація співробітників;- успішне закриття вакансій.Ми шукаємо людину яка має такі якості як:- відповідальність;- вміння комунікувати з людьми;- вміння управляти персоналом;- має нові ідеї і бажання реалізації їх
Начальник відділу кадрів
№ вакансії: 02692401030006 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: начальник відділу кадрів М.Київ, ПечерськийОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:Очолювати роботу із забезпечення академії працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, сьратегією та профілем академії, формувати і вести банк даних про кількісний і якісний склад кадрів; вирішувати питання найму, звільнення, переведення працівникі, організовувати своєчасн оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з труд законодавством, положенням, інструкціями і наказами ректора академіїКонтактний телефон Центрального управління КМЦЗ (067)5207453Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Фаховий молодший бакалаврз досвідом роботи Особистісні компетенції:дисциплінованістьПрофесійні компетенції:Знання трудового законодавства, положень та інструкцій
Інспектор відділу кадрів
«Служба охорони «ДЖЕБ» з 2011 року динамічно розвивається на ринку охоронних послуг в Україні. Ми надаємо весь спектр охоронних послуг в галузі безпеки для приватних осіб, бізнесу та бюджетних установ.Наш сайт за посиланням https://www.djeb.com.uaЗараз наша команда у пошуках інспектора відділу кадрів.Вимоги: Досвід роботи від 2 років. Знання законодавства про працю. Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1С: Бухгалтерія 8.3, BAS). Грамотна письмова й усна мова, комунікабельність, стресостійкість. Основні завдання: Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників . Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю. Ведення табелів обліку робочого часу. Повний цикл найму персоналу (від телефонного інтерв'ю до проведення співбесіди). Ми пропонуємо: Заробітну плату, яка залежить від досвіду та обговорюється індивідуально з кандидатом на співбесіді. Зручний графік: пн-чт 9:00—17:00, пт 9:00−16:00. Комфортні умови праці, з офісом у центрі міста. Можливості розвитку й навчання. Чекаємо на Ваше резюме із зазначенням бажаного рівня ЗП.