HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Інспектор з кадрів

№ вакансії: 09012401090006 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: інспектор з кадрів Івано-Франківська область, Калуський район, Болехівська міська ТГ, БолехівОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:Оформлює прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, ведення обліку особового складу підприємства, контролювати дотримання дисципліни праці та режиму роботи, впевнений користувач офісною технікою.Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Бакалаврз досвідом роботи Особистісні компетенції:відповідальність, організованість, комунікабельність, рішучість, уміння спілкуватися з оточуючими.Професійні компетенції:Ефективність в організації праці на робочому місці

Болехів, Болехівська міська ОТГ, Івано-Франківська область
8000 грн /місяць
Повна зайнятість
HR бізнес-партнер в регіонах

ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідируючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни. Ми шукаємо HR-бізнес-партнера в регіонах ГО, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності. Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, що вміє працювати в режимі багатозадачності, з відмінними комунікативними навичками, орієнтованого на якість та результат. Основна роль посади: побудова стратегічних партнерських відносин з керівниками та працівниками банку у ввіреному регіоні, шляхом забезпечення високоякісного консультування керівників структурних підрозділів і працівників Макро РУ з питань управління персоналом протягом всього циклу трудових відносин роботодавця та працівника, виконання встановлених KPIОсновні обов’язки: Консультація та підтримка працівників Макро регіонального управління Забезпечення ефективного функціонування процесів з управління персоналом Макро регіонального управління Забезпечення у Макро регіональному управлінні практичної допомоги в кадрових питаннях, зокрема управління талантами, винагорода та управління ефективністю, врегулювання конфліктів, організаційний розвиток, підбір персоналу, навчання та розвиток працівників тощо. Забезпечення процесу адаптації персоналу Забезпечення проведення заходів з навчання та розвитку, спрямованих на розвиток, кар'єрне зростання та підвищення ефективності роботи працівників Впровадження програм управління талантами Забезпечення виконання внутрішніх політик, положень та процедур з управління персоналом у ввіреному Макро регіональному управлінні Проведення внутрішніх комунікацій з персоналом Макро регіонального управління: інформаційні сесії, індивідуальні роз’яснювальні роботи, презентації щодо проектів і змін у Банку Підготовка кадрового резерву Надання консультацій стосовно трудового законодавства та забезпечення здійснення щоденної операційної діяльності у сфері управління персоналом у відповідності до законодавства України та внутрішніх нормативних документів Банку Здійснення заходів з побудови корпоративної культури Участь у розробці та впровадженні програм щодо розвитку бренду роботодавця Участь у спільних HR проектах, розробках та автоматизації HR бізнес процесів Основні вимоги: Вища освіта за спеціальністю «Економіка», «Психологія», «Соціологія», «Менеджмент», «Право» 3+ роки досвіду роботи у сфері управління персоналом на посадах менеджера або керівника HR Досвід участі у трансформаційних процесах та проєктах на масштабному організаційному рівні Глибокі знання процесів та інструментів з управління персоналом (зокрема, підбір, адаптація, навчання та розвиток, оцінка персоналу, компенсації та пільги, внутрішні комунікації, бренд роботодавця тощо) Глибокі знання трудового законодавства України та кадрового адміністрування Навички роботи з текстовою і числовою інформацією, аналітичний склад мислення Розуміння принципів роботи з брендом роботодавця Вміння працювати з конфіденційною та чутливою інформацією Наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація Впевнений користувач ПК, MS Office, Google-сервісів та банківських ПК Вільне володіння українською мовою (письмова та усна) Своїм співробітникам ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок Можливість дистанційної роботи Корпоративне навчання Сучасний комфортний офіс Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю.Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан.Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері.Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua. Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.

Запоріжжя
Повна зайнятість
HR-менеджер

Лідер ринку інструментів DNIPRO-M в пошуку HR- рекрутера.Наша ціль допомогти людям створювати і покращувати світ навколо себе своїми руками із задоволенням, тим самим розвиваючи культуру майстерності.Що варто знати про нас перед тим, як відправити відгук:✅ На ринку вже понад 25 років✅ Штат Компанії більше 2000 співробітників✅ Ми родом з України і вже представлені на ринку Європи✅ мережа салонів майстерності 550+ в Україні✅ мережа сервісних центрів 140+✅ #1 серед монобрендових мереж інструментуМи гарантуємо:💶 Конкурентну заробітню плату📈Карʼєрне зростання📚Навчання та розвиток від Академії Дніпро-М 💪Можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії👏Можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в чотирьох країнах Європи)🚍Трансфер до і від метро Т. Шевченко Адреса офісу — вулиця Новокостянтинівська, 9А👌Зручний формат роботи, саме для Вас (офіс/гібридний) 3 в офісі і 2 дома🚘Індивідуальну систему знижок в мережі заправок WOG☕️Безлімітну каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі🕐Графік роботи: 9:00—18:00 Пн-ПтНаш Рекрутер: Любить людей та вміє бачити їх потенціал та компетенції; Кайфує від проведення співбесід, а ще більше від закриття вакансій; Вміє вибудовувати з керівниками компанії партнерські стосунки, та плідну комунікацію Прагне розвитку та постійного вдосконалення. Ми довіримо Вам: Пошук та підбір персоналу (публікація вакансій на job сайтах/linkedin, проведення телефонних інтерв'ю та онлайн/ офф лайн — співбесід); Онбординг та адаптацію нових співробітників; І обов’язково залучимо Вас до наших HR-проектів. Чекаємо на ваші резюме!

Київ
30000 грн /місяць
Повна зайнятість
HR-менеджер

Привіт! Ми шукаємо HR-менеджера до нашої команди Car-rent.ua. Car Rent Ua — одна з топових автопрокатних компаній у Києві. Ми працюємо по всій країні. Познайомитись з нами більш детально — https://car-rent.ua/uk/ Наша інста — https://www.instagram.com/car_rent.ua/ Розглядаємо без досвіду / тільки з досвідом! Обов’язки: Розміщення вакансій, проведення первинних співбесід, відбір кандидатів; активний пошук потенційних кандидатів ; створення та підтримку бази кандидатів Вимоги: добре поставлене мовлення, вміння вести телефонні переговори та співбесіди вміння продавати роботу створення та підтримку бази кандидатів навички активного слухання, що застосовуються в співбесіді та спілкуванні зі співробітниками

Віддалено
15000 грн /місяць
Неповна зайнятість
Кадровик-рекрутер

Пропоную сучасний офіс у Львові (Франківський район), 5/2 09:00-18:00, кар'єрний ріст, високий дохід. Від Вас: вміння працювати з людьми, грамотна мова, діловий етикет. Обов'язки: підбір і розстановка кадрів, інформаційна підтримка клієнтів, ведення бази даних

Львів
20000 грн /місяць
Повна зайнятість