HR-спеціаліст
Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом
Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення
Hard skills
Автоматизація роботи HRу
Адаптація нового співробітника
Аналіз кадрових даних
Бренд роботодавця
Визначення портрету робітника
Відстеження життєвого циклу співробітника
Кроссекторальність HR спеціаліста
Особливості HR ролей
Оцінка досвіду співробітника
Робота з інструментами для HRу
Слідування корпоративній культурі
Типи HR ролей
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіHR manager (USA)
Start Your Career in an American Company. Paid Internship and Professional TrainingHedgeHog is an international recruitment agency specializing in finding and developing talented, promising professionals.Our client is a company providing transportation logistics services in the United States. Over the course of our collaboration, this company has proven itself as a reliable partner, continuing to grow even during the pandemic and other challenging times. It’s a company with strong values, where everyone is treated with honesty and respect.Who We Are Looking For: English proficiency at B2 level or higher; A desire to grow in the recruitment field; Negotiation skills; Ability to work in a team; Willingness to learn and develop. Responsibilities: Search and selection of personnel in the USA; Conducting initial interviews; Verifying necessary employment documents and processing candidates within the company; Assisting the manager with new employee adaptation and resolving conflicts; Maintaining a database and building a candidate pool. What the Company Offers: Working hours: 3:00 PM — 1:00 AM; Salary in USD + bonuses; Training in logistics services; A modern office with a relaxation area and convenient location; American standards in the workplace; Opportunities for professional and personal development. If you’re ready to build your career, focused on development and results, send your resume or call:HR Manager Yulia — (063) 132 60 03 Join us on social networks:Instagram | YouTube | Facebook
Менеджер з персоналу в Андрушівку
ТОВ «Андрушівський маслосирзавод» (АМСЗ) вже більше 40 років відомий, як один з найбільших на території східної Європи виробників високоякісного сиру і традиційного українського вершкового масла. Крім сиру і масла, завод виробляє сухе знежирене молоко та сироватку.Є ПІДВІЗ ПРАЦІВНИКІВ ДО ЗАВОДУ ТА ЗВОРОТНЬО!Зараз ми в пошуку — менеджера по роботі з персоналом.Основні моменти: Локація: Андрушівка, вул. Лисенка, 10 Графік роботи: пн-пт з 8:00 до 17:00. Офіційне працевлаштування з першого дня, прозора винагорода. Що очікуємо: досвід роботи від 2х років (в масовому підборі від 1 року); готовність до викликів; розуміння існуючих сучасних інструментів пошуку співробітників; результатоорієнтованість; корпоративність. Задачі: повний цикл підбору співробітників різного рівня та спеціальності (публікація вакансій на job сайтах, обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, організація та проведення співбесід); підготовка відповідної звітності; робота з програмою рекрутингу,Excel, Google Документами; допомога в адаптації нових співробітників. Ми пропонуємо: Робота у стабільній великій компанії; Офіційне працевлаштування; Соціальний пакет; Щомісячні продуктові набори; Навчання та цікаві проекти; Вчасна виплата заробітної плати; Обіцяємо: абсолютну підтримку і допомогу з боку колег.Якщо готовий/ва прийняти виклик, відправляй резюме, вказуй побажання по оплаті і до зустрічі на співбесіді.
HR бізнес-партнер
Ми — міжнародна компанія з турецьким корінням, яка спеціалізується на інженерії та управлінні персоналом для готельної індустрії Туреччини. Наша місія — надавати високоякісні послуги у сфері гостинності, впроваджуючи інновації та підтримуючи високі стандарти якості.Наші напрями діяльності:Центральна Азія: У Киргизстані, Узбекистані та Таджикистані ми займаємося підбором і поставкою кваліфікованого персоналу до Туреччини, відкриваючи нові можливості для професіоналів регіону та зміцнюючи міжнародні зв’язки.Європа: У Польщі нас представляє компанія «Астерс», сильний юніт в області аутсорсингу персоналу. Ми розширюємо діяльність у Німеччині, орієнтуючись на значну турецьку діаспору і задовольняючи потреби європейського ринку в кваліфікованих спеціалістах.Україна: Нещодавно ми вийшли на український ринок, пропонуючи послуги з мерчандайзингу, організації трудової міграції, проєктування металоконструкцій і торговельних операцій. Це дозволяє нам співпрацювати з місцевими кандидатами та бізнесами, надаючи доступ до наших міжнародних ресурсів і досвіду.Ми шукаємо HR Business Partner (HRBP) для підтримки наших проєктів.Обов’язки: Розробка HR-стратегії для досягнення короткострокових і довгострокових цілей. Формування процесів онбордингу, менторства та коучингу. Розвиток корпоративної культури та підтримка високої залученості команди. Організація найму фахівців, адаптованих під наші проєкти. Управління змінами та оптимізація HR-процесів відповідно до динамічних завдань компанії. Підтримка корпоративних соціальних ініціатив і взаємодія з благодійними фондами. Наші вимоги: Досвід роботи на посаді HRBP. Глибоке розуміння HR-функцій, здатність керувати багатозадачністю. Знання законодавства у межах відповідного функціоналу. Вільне володіння українською мовою, знання польської — перевага. Ми пропонуємо: Віддалений формат роботи та гнучкість: можливість працювати з будь-якого місця з комфортним графіком. Фіксована зарплата у межах 1 000 — 1 500 $ (узгоджується на фінальній співбесіді). Своєчасні виплати та прозора система винагород: гарантуємо оплату без затримок. Робочий графік: 5/2, з 10:00 до 19:00. Цікаві та значущі проєкти: участь у створенні HR-стратегій та розвитку команд, співпраця з місцевими та міжнародними стейкхолдерами. Сучасний інструментарій та підходи: доступ до актуальних HR-інструментів і систем, робота з інноваційними методологіями. Стабільна міжнародна компанія, що розвивається: робота у швидкозростаючому бізнесі з міжнародними проєктами та перспективами кар'єрного зростання. Етапи рекрутменту на цю позицію:1. Відгук або звернення через Telegram @LillyHR23.2. Співбесіда в Skype з HR (45 хвилин).3. Інтерв'ю з власником (60 хвилин).4. Offer.Залишайте ваш відгук, і наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом!
HR Business Partner до Solidgate
Solidgate — це платформа для оркестрації та процесингу платежів, що допомагає тисячам компаній приймати платежі онлайн. Ми розробляємо інноваційні фінтех-рішення, щоб забезпечити безперебійну обробку платежів для бізнесів у понад 150 країнах світу, від Європи до ЛАТАМу, від США до Азії. Пишаємось бути частиною історії кожної компанії, з якою працюємо — наша інфраструктура гарантує швидкий скейл на нових ринках та збільшення прибутків. Про нас: — Офіси в 3х країнах: Україні, Польщі та на Кіпрі — Топовий роботодавець за версією DOU — 190+ людей в команді — 200+ клієнтів з України, Європи та США — Статус Principal Member у Visa та Mastercard — Ліцензія ЕМІ в ЄС Забезпечуємо швидкі донати для української армії. Команда Solidgate створила Payment Link, завдяки якому БО та фонди можуть приймати платежі за лічені хвилини у будь-якій валюті. Пишаємося партнерствами з благодійними організаціями, серед яких KOLO та «Повернись живим». Долучимо HR Business Partner, який буде розвивати команди, вдосконалювати й розбудовувати HR процеси. У тебе будуть такі задачі: — повна відповідальність за employee life cycle: onboarding, performance management, learning & development, engagement & retention, offboarding; — робота з менеджерами та командами задля посилення корпоративної культури та підвищення їх продуктивності; — комунікація зі співробітниками щодо HR-політик, процедур та процесів; — збір HR аналітики й формування подальшої HR-стратегії бізнес-підрозділу; — активна участь у реалізації HR та Employer Brand проєктів та ініціатив. Що потрібно мати, щоб приєднатися до нас: — досвід роботи в HR/Operations/Management ролях від 4-х років; — любов до google spreadsheets та вміння працювати з даними, метриками — бажання та готовність будувати наші HR процеси (від ідеї до її практичного втілення); — відповідальність та цілеспрямованість; — вміння однаково продуктивно працювати як самостійно, так і в команді; — перфекціонізм, бо любиш, щоб все було на своїх полицях та без хаосу; — рівень англійської не нижче B1. Круто, якщо ти: — орієнтуєшся на результат та робиш максимум задля його досягнення; — слідкуєш за best practices у світі HR; — приділяєш значну кількість часу на саморозвиток; — любиш не тільки давати фідбек, а й отримувати його від колег. Наші корпоративні бенефіти: — понад 30 дей оффів протягом року (20 робочих днів відпустки + вихідні на державні свята) — медичне страхування та корпоративний лікар — сніданки, обіди та снеки коштом компанії в офісі — професійне навчання (курси, тренінги, конференції, сертифікації) — щорічне performance review — компенсація спорту/клуби за інтересами — конкурентна оплата праці — сучасна техніка Apple Хочеш стати частиною команди? Тоді відкинь усі сумніви та сміливо натискай «відгукнутися на вакансію».
Інспектор з кадрів
№ вакансії: 15302401230006 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїОблік працівників підприємства, ведення кадрового діловодства, контроль за дотриманням кадрових процедур. Заповнює, веде облік і зберігає трудові книжки, визначає трудовий стаж, видає довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників. Вільне володіння ПК. Вільне володіння державної мови.Досвід роботи від 2 років. Режим роботи:5-денний робочий тиждень. Вимоги до кандидата:Освітній рівень:Магістр з досвідом роботи