HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Country HR Manager (Maternity Leave Position)

The role's mission is to lead a variety of human resource-related programs to reach Country business & budget objectives in close collaboration with the corporate HR department (located in France), and under the supervision of the Country Leader What You’ll Do  PEOPLE AND ORGANISATION DEVELOPMENTAct as a Business partner towards managers in the areas of people management, leadership development, organizational design, labor regulation, and Corporate Social ResponsibilityEnsure the key Limagrain HR development processes are effectively rolled outSupport managers in recruiting new employees per the staffing plan, through a timely and efficient process, in compliance with Limagrain standards COMPENSATION & BENEFITSAdvise on C&B practices and develops a structured knowledge approach of the local market salariesConduct pay surveys, advise on pay and other remuneration issues, and prepare and conduct salary reviewManage the employee insurance and benefits plans EMPLOYEE RELATIONSProvide consultancy service to employees and managers for HR policies and programsTackle employee complaints and grievances; resolve conflictsParticipate in corporate HR projects like corporate social responsibility, Limagrain Academy, corporate social responsibilities ADMIN AND PAYROLLOversee all HR admin & payroll functions to ensure that employees are paid promptly and accurately in close collaboration with Finance functionCoordinate HR admin & Payroll providerUpdate of the HRIS tool & provide timely and accurate reporting on headcounts and staff costs'Required QualificationAt least 3 to 7 years' experience in HR management within an international company of significant sizeEnglish – Professional levelAbility to federate, influence, and persuade senior management levelOutstanding interpersonal relationship-building and employee coaching skillsGeneral knowledge of employment lawsExcellent organizational management skillsWe OfferTemporary position covering maternity leaveCompetitive compensation packageOfficial employment & annual leave 26 days, Christmas day-offs 7 daysProfessional development and career opportunities in an international companyHealth & Life insurance Private pension planHybrid work scheduleLocation – city center***Інформація, зібрана про вас, обробляється ТОВ «Лімагрейн Україна», що виступає володільцем персональних даних. Ця обробка базується на законних інтересах ТОВ «Лімагрейн Україна» для цілей підбору персоналу. Для цього ми будемо збирати та обробляти ваші персональні дані (прізвище, ім’я, електронна адреса, номер телефону, професійний досвід, рівень освіти, тощо). Збір ваших даних є необхідним для того, щоб ми могли обробити ваші заявки та зв’язатися з вами.Ваші дані зберігатимуться протягом 6 місяців з моменту завершення процесу підбору персоналу. Після цього періоду ваші дані будуть видалені. Ця обробка здійснюється виключно HR-відділом ТОВ «Лімагрейн Україна» з метою підбору персоналу.Для реалізації ваших прав або для отримання будь-якої інформації, ТОВ «Лімагрейн Україна» призначено відповідального із захисту даних, до якого ви можете звернутися електронною поштою за адресою у разі виникнення питань. Відповідно до регулювання про захист персональних даних, ви маєте право на доступ, виправлення або видалення ваших персональних даних або обмеження їх обробки. Ви можете реалізувати зазначені права, заперечити проти обробки ваших даних, і маєте право відкликати свою згоду в будь-який час, звернувшись на адресу .

Київ
Повна зайнятість
HR менеджер, рекрутер

Компанія Hotsale в пошуку сучасного, активного, націленого на результат «Менеджера з набору персоналу!»За останній рік кількість наших співробітників збільшилась, і ми не плануємо зупинятися! Якщо тобі цікаво бути частиною команди однодумців, щодня вдосконалюватися та рости як професіонал — тобі до нас!Твої обов’язки:Активна участь в закритті вакансій різних напрямів;Робота с job-сайтами, соц. мережами та іншими джерелами;Оцінка резюме и проведення співбесід з кандидатами;Вибудова комунікації з кандидатами, підтримка зв’язку з потенційними кандидатами;Ведення бази кандидатів у CRM та допомога у підтримці новачківДля роботи ВІДДАЛЕНО важливо мати:комп'ютерстабільний швидкісний інтернетгарнітуру (навушники з мікрофоном)Потрібні навички:Досвід в закритті вакансій різного напрямку від 1 року;Високі кількісні і якісні показники в закритті вакансійВміння використовувати різні джерела/інструменти пошуку кандидатів, у тому числі нестандартніВолодіння техніками прямого пошуку кандидатівСпрямованість на результат, гнучкість, вміння працювати та навчатись в швидкому темпіРозвинені комунікаційні навички, навички ведення переговорів, поглиблення в робочий процесНаціленість на якісне виконання роботи, відчуття зони відповідальності за виконану роботуБуде величезним плюсом досвід рекрутингу у масовому підборі, партнерському маркетингу, ITМи пропонуємо:Гідну своєчасну винагороду:ставка +бонусиГрафік: 5/2 (пн-пт) 9-17, година обідньої перервиДистанційний формат роботиМожливість роботи в динамічній компанії, що постійно розвиваєтьсяСприятливий клімат у колективіМожливість саморозвиткуПідходиш за всіма критеріями? Зараз залиш своє резюме і ми разом зробимо перші кроки до високих результатів! https://t.me/snezhana_hrr

Віддалено
Київ
19500 грн /місяць
Повна зайнятість
Рекрутер, HR-менеджер у школу програмування та англійської мови

Хто ми?Ми — школа програмування та англійської мови Logika. Наша мета — допомагати студентам розвивати IT-навички й вільно почуватися в міжнародному середовищі. Зараз шукаємо в команду рекрутера-HR, який буде знаходити та адаптовувати сильних кандидатів.Ваші завдання: шукати та залучати кандидатів (викладачі програмування, англійської мови, методисти, асистенти та інші ролі); проводити первинний скринінг і перші дзвінки з кандидатами; оцінювати базові soft skills; супроводжувати кандидатів на початкових етапах відбору; допомагати в адаптації новачків: вводити в курс справи, знайомити з командою та внутрішніми процесами; вести просту HR-аналітику (таблиця з кандидатами, статус, нотатки). Що для нас важливо: досвід у підборі персоналу (бажано в освіті або IT); уміння слухати, ставити правильні запитання та знаходити спільну мову з людьми; самостійність і організованість; бажання розвиватися в HR та рекрутингу. Буде плюсом: досвід підбору IT-фахівців або викладачів; знання особливостей сучасної освіти. Ми пропонуємо: поєднаний формат роботи (офлайн в Дніпрі та онлайн); гнучкий графік (за домовленістю); зарплата — вiд 15 000 грн Півставки ; можливості зростання; дружню команду, яка готова ділитися досвідом. Не втрачай можливість — хутчіш залишай відгук, або ж телефонуй! Тел. +380996192329 (Валерія)

Дніпро
30000 грн /місяць
Неповна зайнятість
Інспектор з кадрів

№ вакансії: 21202401090013 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: інспектор з кадрів Херсонська область, Херсонський район, Херсонська міська ТГ, Херсон, СуворовськийОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:Оформлення прийому на роботу та звільнення з роботи, внутрішніх переводів, відпусток, лікарняних листів. Облік та зберігання особових справ та трудових книжок працівників. Ведення табеля обліку робочого часу. Внутрішня кадрова звітність.Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Бакалаврз досвідом роботи Особистісні компетенції:уважністьПрофесійні компетенції:впевнений користувач ПК

Херсон
10000 грн /місяць
Повна зайнятість
HR-менеджер, рекрутер

Привіт!) Ми — SPPFarm. Наша компанія на ринку 8 років і ми продовжуємо розвиватися. Ми займаємось продажем якісних, сертифікованих продуктів для краси та здоров’я (БАДи). У зв’язку з активним розвитком, шукаємо в наш контакт-центр HR-менеджера по підбору персоналу, проведення співбесід та подальшої передачі кандидатів до тренерів відділу продажів. Вимоги: Досвід роботи рекрутером/HR-менеджеромВільне спілкування з кандидатами на посадуЗнання та вміння по роботі з джоб-порталами та іншими каналами залучення кандидатів Умови роботи: Комфортні умови роботиСтабільна та своєчасна заробітна плата (ставка + премія за закриті вакансії)Дружній, молодий, перспективний колектив, який чекає на Вас! Обов’язки: Поширення інформації про вакансії компанії, здійснення активного пошуку кандидатів на ринкуРобота з резюме потенційних кандидатів, попередній відбір, проведення первинних співбесід по телефонуПланування та проведення онлайн співбесід, внесення інформації про кандидатів в базу резюмеПередача кандидатів для подальшого навчання у відділу продажів Для нас важливо: Володіння сучасними, різними методами підбору персоналуВітається досвід в підборі персоналу в колл-центриГотовність до мас-підборуГрамотна усна та письмова комунікація Якщо Вам потрібна постійна робота зі стабільним заробітком, і перспективним зростанням — прохання писати в телеграм https://t.me/kravchenko_petro , або залишати резюме і ми з вами зв’яжемося. Дякую за увагу! Бережіть себе!

Віддалено
Харків
20000 грн /місяць
Повна зайнятість