HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Старший інспектор з кадрів

Компанія «КОМО» запрошує на роботу «Старшого інспектора з кадрів» (м. Дубно) ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА: •    Досвід роботи від 2-х років; •    Мати хороший рівень знань трудового законодавства та кадрового діловодства. •    Бути впевненим користувачем ПК (Word та Excel), досвід роботи з 1С:Підприємство, M.E.Doc. •    Бажання вчитися та розвиватися, стресостійкість. ОБОВ’ЯЗКИ: •    Документально оформлювати прийняття, переведення та звільнення працівників (штат до 250 осіб). •    Формувати та вести особові справи, особові картки працівників (П-2), вносити зміни, що пов`язані з трудовою діяльністю. •    Формувати та вносити зміни до штатного розпису. •    Ведення, зберігання та облік трудових книжок працівників. •    Ведення військового обліку. •    Обробляти листки непрацездатності. •    Підготовка внутрішньої звітності для керівника за необхідністю •    Вести комунікацію та організацію роботи з керівниками відділів компанії. УМОВИ РОБОТИ: •    Офіційне працевлаштування; •    5-денний робочий тиждень пн-пт, з 08:00 до 17:00, сб і нд — вихідний. Контактний телефон: 067 332 58 78 - Вікторія.

Дубно, Дубенська міська ОТГ, Рівненська область
Повна зайнятість
HR-спеціаліст

Логістичний лідер з офісами в США, Мексиці та Європі запрошує тебе приєднатися до нашої HR-команди.Ми в пошуках англомовних та бажано іспаномовних та friendly співробітників. Ми Навчаємо !Що треба робити? Наші HRs проводять співбесіди з водіями згідно алгоритму інтерв'ю, перевірятимуть їх дозвіли та документи, допомагають водіям у використанні CRM-додатку, працюють з базою даних Ця посада можє відкрити для вас гарний кар'єрний розвиток у професії HR and Communication Manager.REQUIRED SKILLS:English Level: Intermediate (B2), Spanish A2 Exceptional proficiency in both written and spoken communication; Ability to work independently and as part of a team; Ability to remain resilient in stressful situations; Strong orientation towards achieving results. The ideal candidate should be capable of establishing strong relationships with drivers, ensuring their positive experience and exceptional performance.OUR OFFER: Competitive salary and comprehensive bonus structure; Working hours: 15:00—01:00 (7 hrs at the office, 2 hrs from home); We cover taxi expenses; Paid vacation and birthday leave; Participation in mentoring programs and regular educational events. At our company, we prioritize creating a friendly atmosphere and ensuring the well-being of our employees.For more info contact @GaliyaKadyrbek in TelegramIf you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your application. We look forward to welcoming you aboard!Instagram accounts: https://www.instagram.com/empire.gls?igsh=c2Zna3R1Z3hydXNyhttps://www.instagram.com/empire_wlmx?igsh=cjBieXhpdXhvbHNl

Київ
33000 грн /місяць
Повна зайнятість
HR-менеджер, менеджер з персоналу

Міжнародна компанія у сфері виробництва товарів харчування та харчових добавок у пошуку HR менеджера. Вимоги: Вища профільна освіта; Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років; Обов’язкове володіння англійською мовою B2 Бездоганні знання кадрового обліку, бажано знання обліку та здійснення оплати праці; Знання сучасних методів пошуку та залучення кандидатів; Впевнений користувач 1С 8.3; Знання Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), МеDoc; Здатність швидко працювати з великим обсягом інформації та документів; Аналітичний склад розуму, уважність до деталей; Комунікабельність, вміння працювати в команді. Обов’язки: Формування та реалізація довгострокової стратегії розвитку управління персоналом; Проведення оцінки ефективності кадрових програм та ініціювання змін для підвищення їх результативності; Підготовка аналітики, презентацій та комунікації з HRD; Повне забезпечення кадрової політики Компанії; Контроль дотримання трудового законодавства та внутрішніх нормативних документів; Підготовка внутрішньої звітності стосовно працівників для державних органів; Надання консультації керівникам та співробітникам з питань трудового законодавства; Прийняття, звільнення персоналу. Відпустки. Робота з трудовими книжками. Рекрутинг, підбір та адаптація персоналу; Участь у розробці та впровадженні політик та процедур, спрямованих на підвищення задоволеності співробітників і підвищення їхньої продуктивності та мотивації; Сприяння ефективній внутрішній комунікації та взаємодії між підрозділами компанії Умови роботи: Офіційне працевлаштування Конкурентний рівень заробітної платні Медичне страхування Соціальні гарантії Гібридний формат роботи

Київ
Повна зайнятість
Фахівець з кадрового адміністрування

Суспільне Мовлення — незалежна медіакомпанія України, яка об'єднує телевізійне, радійне та цифрове мовлення. Ми захищаємо свободи в Україні та надаємо суспільству достовірну і збалансовану інформацію. Завдяки широкій мережі каналів, радіостанцій і диджитал-платформ, Суспільне пропонує інформаційний, історичний, культурно-мистецький, освітній, дитячий й спортивний контент для мільйонів українців.Ми цінуємо різноманітність та інклюзивність, прагнучи забезпечувати рівні можливості для всіх.Разом із Суспільним ви станете частиною команди, що створює чесний і корисний контент, відображає реальний стан речей і спрямований на поширення історичної правди, зміцнення суспільної безпеки й української культури.Суспільне Мовлення шукає фахівця/-чиню з кадрів (HR-адміністрування)Основні обов’язки: Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників Ведення особових справ, трудових книжок та архіву Облік стажу, відпусток, підготовка довідок Складання кадрової звітності Вимоги: Вища освіта (магістр) Досвід роботи від 1 року Знання трудового законодавства Впевнене володіння державною мовою Пропонуємо: Офіційне працевлаштування Стабільність та соціальні гарантії Роботу в команді, що формує національний медіапростір Зверніть увагу: розгляд вашого резюме може тривати до 10 робочих днів. Якщо за цей період ми не зв’яжемося з вами, це означатиме, що наразі ми не можемо запросити вас на співбесіду. Однак ваше резюме залишиться в нашій базі, і при появі релевантних кар'єрних можливостей ми обов’язково запропонуємо їх вам Детальніше про нас: dp.suspilne.media

Дніпро
18540 грн /місяць
Повна зайнятість
HR generalist

Компанія, яка знаходиться на передовій лінії розробки та впровадження високотехнологічних рішень у галузі Military-tech, у пошуках HR-менеджера. Наша місія — забезпечити сучасні військові сили передовими, ефективними та безпечними технологіями, які дозволяють найкраще використовувати потенціал сучасних бойових засобів.Ми знаходимося на етапі активного розширення та масштабування виробництва, щоб задовольнити зростаючий попит на наші технологічні рішення. Шукаємо результативного HR-менеджера, який втомився від однотипних задач та хоче бути причетним до цікавого проекту, що наближає перемогу.Вимоги: Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років. Практичний досвід у розробці та впровадженні HR-процедур: адаптація, оцінка, мотивація, розвиток персоналу. Навички організації та проведення HR-аудитів, опитувань персоналу. Комунікабельність, стресостійкість та вміння працювати в команді. Обов’язки: Організація процесу адаптації нових працівників та наставництва. Участь у оцінюванні ефективності працівників. Моніторинг проходження випробувального терміну, збір зворотного зв’язку від керівників і працівників. Побудова та підтримка позитивного внутрішнього клімату в колективі. Участь у онбордингу співробітників. Робота над залученням і лояльністю співробітників. Умови роботи: Офіційне працевлаштування, офіційна заробітна плата залежить від досвіду та навичок, обговорюється індивідуально. Графік роботи з 10:00 до 18:00 з пн по пт. Харчування за рахунок підприємства. Адреса — Оболонський р-н Києва. Розвезення від м. Героїв Дніпра та Академмістечка. Інноваційне середовище, де кожна ідея важлива. Участь в проектах, що наближають перемогу. Можливості для кар'єрного росту та професійного розвитку Чекаємо на резюме!

Київ
Повна зайнятість