HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
HR спеціаліст

До обов'язків входить:- проведення співбесіди;- оцінка кандидата;- підтвердження кандидата з керівництвом;- адаптація співробітників;- успішне закриття вакансій.Ми шукаємо людину яка має такі якості як:- відповідальність;- вміння комунікувати з людьми;- вміння управляти персоналом;- має нові ідеї і бажання реалізації їх

Полтава
38500 грн /місяць
Повна зайнятість
Інспектор відділу кадрів

Національний оператор з безпеки «ЦЕНТР» запрошує до своєї команди інспектора з кадрів: Вимоги до кандидатів: відмінне знання трудового законодавства України; здатність до навчання; організаційні навики; відповідальність та уважність; знання ПК: Word, Excel, поштові програми, 1С — бажано Що потрібно буде робити: ведення повного циклу кадрового обліку відповідно до чинного законодавства України; веденя документації з охорони праці; прийом дзвінків від кандидатів; обдзвін кандидатів під події; інші доручення керівника. Від нас ти отримаєшь: роботу у відомій Компанії з багаторічною історією; графік роботи: 5/2 з 9:00 до 18:00, комфортний офіс в центрі міста (є укриття та генератор); Стабільну виплату заробітної плати 2 рази на місяць без затримок, цікава бонусна програма, багато плюшок та заохочень; можливість брати участь у нових проектах Компанії; программу лояльності та знижки у сучасному медичному центрі.

Одеса
Повна зайнятість
Фахівець з навчання персоналу в магазинах (Єва)

Обожнюєш навчатися і навчати інших, не уявляєш себе без спілкування, маєш знання і постійно цікавишся новинками в бьюті сфері?)) Тоді ми чекаємо на твоє резюме!З питань працевлаштування присилайте своє резюме не ел. пошту: Vіber/Telegram, Чого очікуємо від кандидата?Досвід роботи фахівцем з навчання по продукту, уміння розбиратися в складниках/компонентах засобів для макіяжу та догляду, рекомендувати їх відповідно до запиту Клієнта. (буде перевагою).Досвід роботи в роздрібних магазинах косметики, парфюмерії, в бьюті сфері на посаді продавця, адміністратора або керуючого.Мати знання та постійно їх доповнювати актуальними трендами, тенденціями та новинками у сфері краси та догляду.Бажання ділитися знаннями — навчати, навчатися і постійно розширювати і вдосконалювати власні знання та навички.Вміти знайти підхід до кожного, кайфувати від спілкування.Вільне володіння письмовою та розмовною українською мовою.Які ключові задачі посади?Розробка навчальних матеріалів про продукт за запитом (презентації, інфографіки тощо).Проведення навчання для продавців та адміністраторів в магазинах по стандартам обслуговування, сервісу, а також по догляду за обличчям, тілом та волоссям (тренінги, вебінари тощо).Підтримка існуючих проєктів та участь в розробці нових, для навчання персоналу в магазинах.Відвідування магазинів мережі з метою проведення навчання персоналу.Чому саме EVA?Ми надаємо можливість навчатися, розвиватися і здобувати досвід в дружній атмосфері.Офіційне працевлаштування з першого дня, оплачувані відпустки та лікарняні.Постійна підтримка команди однодумців і заохочення нових ідей.Ми чекаємо на тебе в нашій EVAfamily!Графік роботи: з 9:00—18:00, з Пн по Пт, Сб та Нд вихідні.

Тернопіль
Повна зайнятість
HR- МЕНЕДЖЕР

Компанія "Recrut-hr-PRO" - це провідна компанія в галузі рекрутингу та кадрового консалтингу у місті Одеса. Ми спеціалізуємося на пошуку та відборі кваліфікованих кадрів для різних галузей індустрії. Наша команда професіоналів допомагає компаніям знаходити найкращих працівників та розвивати їх потенціал.В зв'язку з розширенням, ми шукаємо HR-Менеджера, який приєднається до нашої команди і буде відповідальний за ведення кадрової роботи та розвиток персоналу.Що ви будете робити:- Проведення процесу підбору та рекрутингу персоналу;- Проведення співбесід з кандидатами та оцінка їх потенціалу;- Розвиток та впровадження HR-стратегій і політик в компанії;- Організація та проведення тренінгів та семінарів для співробітників;- Ведення кадрової документації та забезпечення дотримання законодавства.Необхідний досвід:- Високий рівень комунікабельності та навичок управління персоналом;- Вміння працювати в екіпі з різними відділами компанії.Ми пропонуємо:- Цікаву та відповідальну роботу в сфері кадрового консалтингу;- Можливість професійного зростання та розвитку;- Конкурентну заробітну плату та соціальні гарантії;- Дружню та динамічну команду професіоналів;- Можливість впливати на стратегію та політику компанії.Якщо ви маєте бажання працювати в сфері кадрового консалтингу, розвивати професійні навички та бути частиною успішної команди, надсилайте своє резюме нам уже сьогодні!

Одеса
29250 грн /місяць
Повна зайнятість
HR-менеджер

Гютерсон Україна — компанія, що має власні виробничі потужності та виготовляє дитячі підгузники, засоби гігієни, побутову хімію та продукцію категорії «house hold». Продукція компанії представлена під торговими марками: «Chisto», «Сhicolino», «Maxi Power», «Waider», «Dini» та інші. Гютерсон Україна входить в групу компаній «BHB Group».Наш сайт: https://gueterson.com.ua/Компанія «Гютерсон Україна» запрошує до команди HR-менеджера.Наш ідеальний кандидат має: Є впевненим користувачем ПК (MS Office); Знання методів підбору персоналу; Досвід управління HR функцією; Багатозадачність. Вашими основними обов’язками будуть: Управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу. Формування та робота з кадровим резервом; Здійснення первинного кадрового документообігу; Розвиток корпоративної культури. Ми пропонуємо: Можливість професійного і кар'єрного зростання; Корпоративну культуру, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 9:00 до 18:00, вихідні: сб, нд; Гідну та своєчасну оплату праці з прозорою системою нарахувань; Можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; Різноманітні корпоративні заходи. Наші цінності. Що для нас важливо. Чому наші співробітники обирають нас? Ми цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); Розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); Працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); Ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). 😎 За посиланням інформація про наше офісне життя та про те, чому кандидати обирають саме нас: https://www.tiktok.com/@workworkworkfsv?_t=8kjm68Unixq&_r=1 Якщо Ви відповідаєте нашим цінностям, а ми — Вашим сподіванням швидше відправляйте резюме або телефонуйте за контактним номером з 9.00 до 18.00. +38(067) 435 15 25 — Ірина

Вінниця
Повна зайнятість