HR-спеціаліст
Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом
Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення
Hard skills
Автоматизація роботи HRу
Адаптація нового співробітника
Аналіз кадрових даних
Бренд роботодавця
Визначення портрету робітника
Відстеження життєвого циклу співробітника
Кроссекторальність HR спеціаліста
Особливості HR ролей
Оцінка досвіду співробітника
Робота з інструментами для HRу
Слідування корпоративній культурі
Типи HR ролей
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація в менеджменті
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіІнспектор відділу кадрів
Опис вакансіїДо Державного Закладу потрібен: Інспектор з кадрів Досвід роботи на аналогічній посаді; Оформляти прийом, переведення, звільнення працівників; Формувати та вести особові справи; Вести облік трудових книжок; Вести оформлення та облік відпусток; Вести облік лікарняних листків; Пропонуємо: Повну зайнятість; офіційне працевлаштування; режим роботи Пн-Пт (08:00 — 17:00), Сб-Нд вихідні; своєчасна виплата заробітної плати 2 рази на місяць. Телефонувати: 050−05−20−344 Ірина
HR бізнес-партнер
Опис вакансії МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агро технологій, яка об'єднує понад 26 тисяч співробітників на понад 40 підприємствах у 17 регіонах України та близько 4 тисяч співробітників за кордоном. Ти точно нас впізнаєш за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», Kurator, «Секрети Шефа». У сьогоднішній геополітичній ситуації МХП діє за принципом business as usual. Наше переконання, що саме так ми можемо найбільше допомогти нашій країні сьогодні! Наші підприємства працюють в штатному режимі, а масштабні інноваційні проєкти стартують за планом. Ми розширюємо нашу команду і пропонуємо вакансії для профі, які зацікавлені в унікальних для України проєктах у різних сферах. В даний момент компанія в пошуку Бізнес — партнера з персоналу ПрАТ «Миронівська птахофабрика» Що ми тобі доручимо: Розробка та впровадження HR політик та процедурНадання консультацій керівникам щодо питань HR, а також внесення пропозицій щодо оптимізації процесівПроведення аудиту організаційної структури, включаючи оцінку потреб у складанні відділів, розподіл обов’язків і комунікаційні процеси між нимиУправління крос-функціональними проектами та активна участь у нихРозробка та впровадження систем мотивації персоналуУчасть у проведенні співбесід та оцінка потенційних кандидатівАдаптація та ведення співробітника на посадіПеріодичні відрядження в регіониНалагоджування партнерств з навчальними установами у сфері дуальної освіти Радо запрошуємона співбесіду, якщо ти: маєш досвід роботи на посаді HR бізнес-партнер від 1 — го рокудосвід роботи в компаніях 500+ співробітниківдосвід побудови усіх HR процесів з нулядосвід проведення навчання та тренінгів для співробітниківбуде перевагою досвід роботи у напрямку виробництвадобре розвинуті менеджерські здібності та досвід управління командами Чому потрібно йти саме до нас? Ти знайдеш команду однодумцівТи зможеш вдосконалюватись кожен день у нашому власному центрі розвитку співробітниківТи отримаєш можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в УкраїніТи будеш отримувати офіційну та конкурентну заробітну плату за всіма нормами Трудового кодексу УкраїниТи матимеш можливість користуватися послугами корпоративного психологаЗручний корпоративний трансфер довезе тебе до та від місця роботи Умови: Графік роботи 5/2 з 8 до 17Безкоштовне харчування (обід)Надання корпоративного житла, або компенсація за його орендуЩомісячне преміювання продукцією компанії у вигляді 6,5 кг курячого м’ясаБезкоштовне відвідування спортзалу
Фахівець з адаптації персоналу
ТАСКОМБАНК — це надійний універсальний комерційний банк з українським капіталом.ТАСКОМБАНК — це 34 роки успішного бізнесу в Україні!Робота в ТАСКОМБАНКу — це виклик, стрімке професійне зростання, зосередженість на результаті та впевненість у майбутньому.МИ — фінансове серце промислової Групи «ТАС», однієї з найбільших бюджетоутворюючих інвестиційно-фінансових груп нашої країни.Наші цінності: відкритість, динаміка, розвиток, довгострокові відносини.Запрошуємо до команди Фахівця з адаптації персоналу .Ключові задачі: супровід і контроль діючої програми адаптації працівників банку; за потреби перегляд та оновлення процедур та методик адаптації новоприйнятих працівників для покращення їх ефективності; узагальнення та аналіз результатів зворотного зв’язку від новоприйнятих працівників та наставників; здійснення заходів направлених на підготовку колективу до успішної адаптації на робочому місці; консультація працівників з питань, що належать до компетенції фахівця з адаптації персоналу; допомога в розробці індивідуальних планів розвинуту новоприйнятих працівників; контроль виконання за дотриманням діючих процедур процесу адаптації з боку всіх учасників; ведення звітності по процесу адаптації; участь в автоматизації процесу адаптації; організація і проведення Кадрової комісії; виконання інших доручень керівника та участь у HR проектах Банка. Досвід та кваліфікація: вища освіта; впевнений користувач ПК; успішний досвід адаптації персоналу; досвід адаптації та оцінки персоналу; вміння працювати з професійними соціальними мережами; відмінне знання сучасних методів адаптації і оцінки персоналу; професійні якості: гнучкість в комунікації, самостійність, вміння бути результативним в режимі багатозадачності. Що ми пропонуємо: офіційне працевлаштування з першого робочого дня; наявність генератора та бомбосховища; графік роботи: з 09:00 до 18:00, з ПН-ПТ; соціальні гарантії згідно КЗпП України, у тому числі повністю офіційний дохід, лікарняні і 28 днів оплачуваної відпустки; після випробувального терміну сплату 25% полісу медичного страхування (ДМС); можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та зініціювати зміни, професійне зростання, цікаві проекти, навчання та розвиток. Надсилайте резюме і обов’язково вказуйте фінансові очікування!Якщо ваші побажання та наші умови співпадають — чекайте на дзвінок менеджера!
HR-менеджер
В компанію, яка займається ремонтом продажем та обслуговуванням авто у зв’язку з розширенням, відкрита вакансія співробітника який буде не тільки частиною нашої команди, але і буде виконувати одну з найважливіших функцій — Рекрутер підбирати потрібних людей (як офісних співробітників, так і для виробництва)Дистанційна робота, тільки підбір кандидатів!Телефонуйте 067 184 03 04Організація пошуку персоналу Розробка стратегії з пошуку а також підбору кандидатів Вміння працювати в процесі бюджетування кандидатів Підбір адмін та лінійного персоналу Надаємо Гідну та стабільну заробітну плату Офіційне оформлення згідно з КЗпП + соц. пакет Графік роботи з Пн — Пт. З 9.00 до 17.00. Сб — Всевихідний. Якщо вас зацікавила дана вакансія Телефонуйте 067 184 03 04Дзвінки приймаємо щодня без вихідних
Менеджер з персоналу та адаптації
Ми одне з найбільших підприємств України. Входимо в десятку національних виробників ковбасної та м’ясної продукції.Нашою метою є розвиток та створення робочих місць. Щоб кожен наш співробітник отримував стабільну заробітну плату та мав змогу розвиватися і зростати.Наше завдання — це довіра клієнтів. Ми виробляємо якісну ковбасну та м’ясну продукцію за найкращою ціною. А також робимо все, щоб організувати безперебійну доставку та надавати клієнтам найкращий сервіс.Запрошуємо у дружній коллектив - менеджера з персоналу!Офіс за адресою: проспект Індустріальний 10 К (ориентир НПО Вертикаль)Що потрібно буде робити:Рекрутинг;Онбординг, офбординг;Розробка положень та процедур;Проведення досліджень залученості, лояльності та мотиваційних карт;Моніторинг ринку праці;HR аналітика;Участь в HR-проектах компанії.Наші очікування:Досвід роботи в HR від року (бажано);Готові розглянути студента 5-го курсу спеціальності «Управління персоналом»;Відповідальність, проактивність, орієнтація на результат, порядність.Ми пропонуємо:Своєчасну та високу заробітну плату — з регулярним її переглядом;Знижки для співробітників компанії;Відвідування спортивних закладів за рахунок компанії;Усі необхідні інструменти для роботи;Ми навчаємо як власними силами, так і проводимо тренінги зі сторонніми тренерами!Якщо Ви готові розвиватися, покращувати свої навички та удосконалювати свої професійні скіли — тоді чекаємо на Ваше резюме!