HR-спеціаліст

Мами й тати робочого колективу. HR роблять усе, щоб працівникам було комфортно працювати й вони досягали цілей бізнесу разом

Вони наймають нових людей, підтримують наявні в команді таланти, а також мотивують їх на нові звершення

Hard skills

  • Автоматизація роботи HRу

  • Адаптація нового співробітника

  • Аналіз кадрових даних

  • Бренд роботодавця

  • Визначення портрету робітника

  • Відстеження життєвого циклу співробітника

  • Кроссекторальність HR спеціаліста

  • Особливості HR ролей

  • Оцінка досвіду співробітника

  • Робота з інструментами для HRу

  • Слідування корпоративній культурі

  • Типи HR ролей

Soft skills

  • Емоційний інтелект у менеджменті

  • Комунікація в менеджменті

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Інспектор відділу кадрів

Опис вакансіїДо Державного Закладу потрібен: Інспектор з кадрів Досвід роботи на аналогічній посаді; Оформляти прийом, переведення, звільнення працівників; Формувати та вести особові справи; Вести облік трудових книжок; Вести оформлення та облік відпусток; Вести облік лікарняних листків; Пропонуємо: Повну зайнятість; офіційне працевлаштування; режим роботи Пн-Пт (08:00 — 17:00), Сб-Нд вихідні; своєчасна виплата заробітної плати 2 рази на місяць. Телефонувати: 050−05−20−344 Ірина

Харків
14500 грн /місяць
Повна зайнятість
HR бізнес-партнер

Опис вакансії МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агро технологій, яка об'єднує понад 26 тисяч співробітників на понад 40 підприємствах у 17 регіонах України та близько 4 тисяч співробітників за кордоном. Ти точно нас впізнаєш за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», Kurator, «Секрети Шефа». У сьогоднішній геополітичній ситуації МХП діє за принципом business as usual. Наше переконання, що саме так ми можемо найбільше допомогти нашій країні сьогодні! Наші підприємства працюють в штатному режимі, а масштабні інноваційні проєкти стартують за планом. Ми розширюємо нашу команду і пропонуємо вакансії для профі, які зацікавлені в унікальних для України проєктах у різних сферах. В даний момент компанія в пошуку Бізнес — партнера з персоналу ПрАТ «Миронівська птахофабрика» Що ми тобі доручимо: Розробка та впровадження HR політик та процедурНадання консультацій керівникам щодо питань HR, а також внесення пропозицій щодо оптимізації процесівПроведення аудиту організаційної структури, включаючи оцінку потреб у складанні відділів, розподіл обов’язків і комунікаційні процеси між нимиУправління крос-функціональними проектами та активна участь у нихРозробка та впровадження систем мотивації персоналуУчасть у проведенні співбесід та оцінка потенційних кандидатівАдаптація та ведення співробітника на посадіПеріодичні відрядження в регіониНалагоджування партнерств з навчальними установами у сфері дуальної освіти Радо запрошуємона співбесіду, якщо ти: маєш досвід роботи на посаді HR бізнес-партнер від 1 — го рокудосвід роботи в компаніях 500+ співробітниківдосвід побудови усіх HR процесів з нулядосвід проведення навчання та тренінгів для співробітниківбуде перевагою досвід роботи у напрямку виробництвадобре розвинуті менеджерські здібності та досвід управління командами Чому потрібно йти саме до нас? Ти знайдеш команду однодумцівТи зможеш вдосконалюватись кожен день у нашому власному центрі розвитку співробітниківТи отримаєш можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в УкраїніТи будеш отримувати офіційну та конкурентну заробітну плату за всіма нормами Трудового кодексу УкраїниТи матимеш можливість користуватися послугами корпоративного психологаЗручний корпоративний трансфер довезе тебе до та від місця роботи Умови: Графік роботи 5/2 з 8 до 17Безкоштовне харчування (обід)Надання корпоративного житла, або компенсація за його орендуЩомісячне преміювання продукцією компанії у вигляді 6,5 кг курячого м’ясаБезкоштовне відвідування спортзалу

Канів, Канівська міська ОТГ, Черкаська область
Повна зайнятість
Фахівець з адаптації персоналу

ТАСКОМБАНК — це надійний універсальний комерційний банк з українським капіталом.ТАСКОМБАНК — це 34 роки успішного бізнесу в Україні!Робота в ТАСКОМБАНКу — це виклик, стрімке професійне зростання, зосередженість на результаті та впевненість у майбутньому.МИ — фінансове серце промислової Групи «ТАС», однієї з найбільших бюджетоутворюючих інвестиційно-фінансових груп нашої країни.Наші цінності: відкритість, динаміка, розвиток, довгострокові відносини.Запрошуємо до команди Фахівця з адаптації персоналу .Ключові задачі: супровід і контроль діючої програми адаптації працівників банку; за потреби перегляд та оновлення процедур та методик адаптації новоприйнятих працівників для покращення їх ефективності; узагальнення та аналіз результатів зворотного зв’язку від новоприйнятих працівників та наставників; здійснення заходів направлених на підготовку колективу до успішної адаптації на робочому місці; консультація працівників з питань, що належать до компетенції фахівця з адаптації персоналу; допомога в розробці індивідуальних планів розвинуту новоприйнятих працівників; контроль виконання за дотриманням діючих процедур процесу адаптації з боку всіх учасників; ведення звітності по процесу адаптації; участь в автоматизації процесу адаптації; організація і проведення Кадрової комісії; виконання інших доручень керівника та участь у HR проектах Банка. Досвід та кваліфікація: вища освіта; впевнений користувач ПК; успішний досвід адаптації персоналу; досвід адаптації та оцінки персоналу; вміння працювати з професійними соціальними мережами; відмінне знання сучасних методів адаптації і оцінки персоналу; професійні якості: гнучкість в комунікації, самостійність, вміння бути результативним в режимі багатозадачності. Що ми пропонуємо: офіційне працевлаштування з першого робочого дня; наявність генератора та бомбосховища; графік роботи: з 09:00 до 18:00, з ПН-ПТ; соціальні гарантії згідно КЗпП України, у тому числі повністю офіційний дохід, лікарняні і 28 днів оплачуваної відпустки; після випробувального терміну сплату 25% полісу медичного страхування (ДМС); можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та зініціювати зміни, професійне зростання, цікаві проекти, навчання та розвиток. Надсилайте резюме і обов’язково вказуйте фінансові очікування!Якщо ваші побажання та наші умови співпадають — чекайте на дзвінок менеджера!

Київ
Повна зайнятість
HR-менеджер

В компанію, яка займається ремонтом продажем та обслуговуванням авто у зв’язку з розширенням, відкрита вакансія співробітника який буде не тільки частиною нашої команди, але і буде виконувати одну з найважливіших функцій — Рекрутер підбирати потрібних людей (як офісних співробітників, так і для виробництва)Дистанційна робота, тільки підбір кандидатів!Телефонуйте 067 184 03 04Організація пошуку персоналу Розробка стратегії з пошуку а також підбору кандидатів Вміння працювати в процесі бюджетування кандидатів Підбір адмін та лінійного персоналу Надаємо Гідну та стабільну заробітну плату Офіційне оформлення згідно з КЗпП + соц. пакет Графік роботи з Пн — Пт. З 9.00 до 17.00. Сб — Всевихідний. Якщо вас зацікавила дана вакансія Телефонуйте 067 184 03 04Дзвінки приймаємо щодня без вихідних

Віддалено
40000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер з персоналу та адаптації

Ми одне з найбільших підприємств України. Входимо в десятку національних виробників ковбасної та м’ясної продукції.Нашою метою є розвиток та створення робочих місць. Щоб кожен наш співробітник отримував стабільну заробітну плату та мав змогу розвиватися і зростати.Наше завдання — це довіра клієнтів. Ми виробляємо якісну ковбасну та м’ясну продукцію за найкращою ціною. А також робимо все, щоб організувати безперебійну доставку та надавати клієнтам найкращий сервіс.Запрошуємо у дружній коллектив - менеджера з персоналу!Офіс за адресою: проспект Індустріальний 10 К (ориентир НПО Вертикаль)Що потрібно буде робити:Рекрутинг;Онбординг, офбординг;Розробка положень та процедур;Проведення досліджень залученості, лояльності та мотиваційних карт;Моніторинг ринку праці;HR аналітика;Участь в HR-проектах компанії.Наші очікування:Досвід роботи в HR від року (бажано);Готові розглянути студента 5-го курсу спеціальності «Управління персоналом»;Відповідальність, проактивність, орієнтація на результат, порядність.Ми пропонуємо:Своєчасну та високу заробітну плату — з регулярним її переглядом;Знижки для співробітників компанії;Відвідування спортивних закладів за рахунок компанії;Усі необхідні інструменти для роботи;Ми навчаємо як власними силами, так і проводимо тренінги зі сторонніми тренерами!Якщо Ви готові розвиватися, покращувати свої навички та удосконалювати свої професійні скіли — тоді чекаємо на Ваше резюме!

Харків
Повна зайнятість